Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/12/16 in all areas
-
Dupa ce a primit o urecheala zilele trecute am zis sa i fac o vizita la Ace,poate asa ma mai iarta putin.. (desi parca zambea cand si a primit urechile inapoi de parca a vazut prin luneta spate, departe spre sfarsitul strazii langa mega,cum ma luptam pentru ce i al ei) Lasand metaforele deoparte dau de epitete..si adica baiatul asta Ace sau cum ii ziceti voi ) e un pictor pasionat de ce face,chiar de apreciat. Las pozele sa vorbeasca sper sa va placa ce a iesit. PS1: am pus folie llumar top class PS2 : cica m a iertat :heart:5 points
-
A venit timpul sa imi prezint noua masina, BBO 2.0 Masina este un E60 535d LCi 286CP, fabricatie 06.2008, nu foarte dotat, dar nici chel. Printre optiunile remarcabile se numara: 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 337 M SPORT PACKAGE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 563 LIGHTS PACKAGE 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Toate optiunile pot fi vazute aici: De cand a ajuns pe mainile mele, masina a beneficiat de urmatoarele: -Revizie completa (filtru ulei, motorina, aer, polen MAHLE) + ulei Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 -Placute fata spate Textar + senzori -Amortizoare fata-spate Bilstein B4 M Tech -Flanse amortizoare Sachs -Clapetele din admisie au fost eliminate si inlocuite cu dopuri dedicate + o curatare a galeriei -Downpipe + DPF Off -Update complet la iLevel 2015 -Termostate Behr (ambele, deoarece imi statea temperatura motorului la 70 d egrade) -proiectoare + rame proiectoare noi (dupa ce masinuta a facut cunostiinta cu o vulpe pe drumurile patriei noastre) -canal aerisire frane dreapta + contra-aripa dreapta (tot in urma intalnirii cu vulpea) -suporti far deoarece am reusit sa ii stric cand am dat jos farurile -reconditionat faruri Pe urma, toate jantele au fost roluite (buza jantelor era putin ovala) + valve noi + anvelope iarna Michelin Pilot ALpin 245/40/18. http://115.imagebam.com/download/MhiQxwK-8LiEGwTwtW-uJw/51261/512609545/IMG_7336.JPG Dupa toate operatiunile de mai sus, motorul a primit un detailing amanuntit. http://115.imagebam.com/download/WaY37-tSbzNa-Bcu6v7AZg/51261/512609592/IMG_7473.JPG Pe partea de codare, am activat MP3 + Welcome Lights pe proiectoare + viteza digitala in bord + avarii cu impuls dublu. Farul de pe partea dreapta avea clemele rupte, astfel am cumparat alt far si am mutat tot de pe farul meu pe noua carcasa, iar cu aceasta ocazie, lupa de pe dreapta a fost inlocuita deoarece era putin "obosita", iar cea de pe stanga a fost curatata impreuna cu un detailing al ambelor sticle. http://115.imagebam.com/download/Uv_4jPFihASGikfvLrIv2A/51929/519286379/15398906_10208129365977213_1766166956_o.jpg http://116.imagebam.com/download/1qLVFWjYeJLJCS6HvOmIBQ/51929/519286383/15398942_10208129365937212_482833841_o.jpg Trimul de la volan + comenzile au fost revopsite deoarece aveau o folie destul de nasoala pe ele. Avand in vedere ca e un motor destul de potent, dieselul de top pe vremea lui pe aceasta caroserie, masina a beneficiat de remapare Stage 1+. http://116.imagebam.com/download/A4MwAglVHT5kvC17IWWWoA/51261/512609557/IMG_7426.JPG http://116.imagebam.com/download/lVnCtG1gGuLbcNmrWbuJ7g/51261/512609565/IMG_7463.JPG http://115.imagebam.com/download/KQGFg6QaPWAVVC7elq9cJA/51929/519285908/IMG_8025.JPG In scurt timp, clapeta de acceleratie a inceput sa dea semne de oboseala, motorul nu se mai oprea asa lin ca inainte iar intr-o frumoasa zi de sambata, si-a dat duhul. Astfel a urmat clapeta acceleratie noua Pieburg iar motorul a revenit la oprirea lina cum trebuie sa fie plus ca aveam si pierdere de putere si lag sub 2800rpm care acum a revenit la normal. http://116.imagebam.com/download/ZPudLzMJGJofngHgoFwqWw/51929/519285980/IMG_8165.JPG http://116.imagebam.com/download/zzf9U62QzaRsi-1TymGt8g/51929/519285920/IMG_8043.JPG3 points
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.2 points
-
Din mai multe surse am aflat ca tot combustibilul ce il gasim la OMV,Petrom,Mol vine de la acelasi furnizor local , adica Petrom , si singura diferenta este doar de aditivi si pret ... cred ca si Rompetrol tot acelasi furnizor il are.2 points
-
2 points
-
Multumesc frumos Imediat dupa achizitie a urmat un detailing interior (putin exagerat pe alocuri). http://115.imagebam.com/download/1FxKLlKIo95krvg_L6mqFg/51929/519289316/IMG_7480.JPG http://116.imagebam.com/download/nnrutLQHOTTJOnLdqSfKFA/51929/519289326/IMG_7488.JPG http://115.imagebam.com/download/7La7qNxDp7wHtDQTTYFI6Q/51929/519289331/IMG_8074.JPG Urmatorul retrofit care inca este in curs de completare, cumva se cerea. Navigatia CCC a fost inlocuita cu NBT, controller cu touch, USB + AUX in cotiera iar in scurt timp trebuie sa primesc si camera pt marsarier. Initial voiam sa montez NBT Evo dar uitandu-ma la mai multe poze, parca nu se integreaza asa bine cu masina, parca se vede ca nu e de acolo. http://116.imagebam.com/download/q1mU1RQLVhU1dkFNDTz_Lw/51929/519286095/IMG_8223.JPG http://115.imagebam.com/download/g1_sC-MeEcn4TvQGAzq-lQ/51929/519286087/IMG_8222.JPG http://116.imagebam.com/download/NXs0SafPLzL2D_Rguv_fqg/51929/519286151/IMG_8249.JPG http://116.imagebam.com/download/lPQ3ZDxLPusajE3bSALMLg/51929/519286157/IMG_8307.JPG http://116.imagebam.com/download/EaFVLmrzP7gx3sZoI5FZ7Q/51929/519286168/IMG_8309.JPG Avand in vedere ca in E60 efectiv nu am unde sa tin telefonul, am optat pt un suport MagicMount Pro Vent care isi face treaba suprinzator de bine. Vine cu o placuta magnetic pe care o tin in husa telefonului iar suportul intra in gura de ventilatie si e f stabil. http://115.imagebam.com/download/kJHtPEPAG2f92oxwYrWtRg/51930/519290217/IMG_8244.JPG2 points
-
Pe partea tehnica, a mai urmat acumulator Varta Silver 110Ah, furtunase vacuum si o electrovalva, toate garniturile de la conductele cu alimentare de ulei a turbinelor. http://115.imagebam.com/download/2bg-VfE7U5p5OKVCu3x4AQ/51929/519286026/IMG_8186.JPG http://115.imagebam.com/download/W7WKMuX-64iTPkTrVwvAQA/51929/519286047/IMG_8210.JPG http://115.imagebam.com/download/qOW6pR4xCau6ZRV2Z62MWw/51929/519286068/IMG_8213.JPG http://116.imagebam.com/download/27HaSNFQJGOtQ9JJjVeH8A/51929/519287487/124329962_2_1000x700_vand-suspensie-sport-noua-bmw-e60-bilstein-b4-m-tech-520-525-530-535-fotografii.jpg Ca urmare a eliminarii fizice a catalizatorului si a filtrului de particule, toate 535-urile fac overboost destul de mare oricat ar fi limitate din soft. Astfel, aveam 2 optiuni: sa pun catalizatorul inapoi sau sa modific putin turbinele. Am ales a 2-a optiune, mai ales ca am in plan de viitor turbine hibrid. Rezolvarea: Modificat wastegate-ul turbinei mari pt a permite evacuarea gazelor mai bine. http://116.imagebam.com/download/SA0Zy0dmmLPrpOZV-rbYtg/51929/519286039/IMG_8197.JPG Airbag-ul de la volan suferea de vesnica problema a e60-urilor, adica urme accentuate pe el si emblema indoita in interior, astfel a fost schimbat. Volanul in starea actuala http://116.imagebam.com/download/wYnAG6uH-rjYZvmEsY7t3g/51929/519287031/IMG_8142.JPG Dupa ce a dat frigul, masina a pornit impecabil, am mers prin muntii Tatra, pe urma prin Cracovia si am prins -15grade, a pornit perfect iar pe urma cand am ajuns acasa si-a dat duhul releu de bujii, astfel a urmat releu nou BERU. http://116.imagebam.com/download/JnyUdwN6MOjYjfa5y5Nk8g/51930/519291157/IMG_8382.JPG http://115.imagebam.com/download/Hg2Fv6G5x4-7TDbwY_9EVA/51929/519286206/IMG_8556.JPG Am probat led marker alb dar nu imi placea cum lumineaza inelul din interior, asa ca am renuntat. http://116.imagebam.com/download/pE-4fh8PwvgVT996UJEsWg/51929/519287853/15034063_10207869517721169_20816321_o.jpg Poza bonus: http://116.imagebam.com/download/GxJcOyEfBxIAF9oc2Iipuw/51929/519287862/15392868_10208104034223935_4014132729382904619_o.jpg2 points
-
1 point
-
1 point
-
Da ) asta este masina.. a **** rau vad, are si o eroare in bord acum.. I-am vandut-o cu 7700 euro ca sa stiti., iar ce scrie el in anunt, fabuleaza..1 point
-
Stiu,sunt putin pretentios,poate prea mult la piesele auto dar na,asta-s eu Am optat pana la urma pe Eibach toate 4.1 point
-
Multumesc tuturor. @sone Avand in vedere ca esti din Cluj, iti pot face o demonstratie dar sa prindem asfalt relativ uscat altfel intra dtc-ul si taie mult din putere. Oricum trebuie sa tii cont ca E60-ul e mult mai greu decat un e9x ceea ce reduce binisor timpii de acceleratie.1 point
-
Injector...Eu de cand bag de la mol Evo Diesel imi place foarte mult cum se aude motorul, plus ca nu are trepidatii sau ceva de genul, insa din ultimele experiente pot sa fac pe Nostradamus si sa-ti spun ca e un injector.1 point
-
Sunt curios de ce dau soarecii astia minus. Nimeni nu sugereaza nimic in posturile de mai sus, insa sunt pline de "minusuri" ) Ce plictisiti de viata.1 point
-
Am patit acelasi lucru dupa schimbarea bateriei.Nu te panica, trebuie reinitializat.lasa-l jos apoi cand il ridici tine apasat in continuare pe buton,nu da drumul la buton cam 10 sec.Apoi in jos tot 10 sec.tinand butonul apasat.Nu mai stiu exact procedura.Parca asa era.Ar trebui sa mearga.1 point
-
Astuia ii bagam mana in portbagaj si inchideam portbagajul si i-o rupeam. M-as duce si la proces cu el daca m-ar da in judecata. Oamenii astia merita batuti crunt sa le iese hotia din cap si sa se duca la munca. jeguri infecte ce sunt. Eu zic ca ai fost prea bland cu el si l-ai lasat sa scape ft ieftin. L-as fi batut si ziceam ca l-am prins in flagrant delict si ca m-a atacat si pe mine si a fost legitima aparare. O chemai si pe sotia ta sa dea declaratie ca a impins-o si a tras-o de par si asta se numeste talharie Pedeapsa de la 4-7 ani. Eu i-am facut-o unuia si e si acum la NAE coleg cu multi politicieni. Orice politist tot pe el l-ar fi luat si cu plangeri si martori i-o faceai nasol de tot.1 point
-
Mare grija unde mai parchezi. Se va razbuna pe masina, aproape 100%.Mersul la politie exact asta ar fi prevenit, daca il aveau in baza de date cu datele complete, sa fie clar cine fura si trebuie supravegheat, si in felul asta stiai la sigur unde te duci daca iti gaseai masina vandalizata... Foarte nasol ce se intampla, si din pacate prin alte tari e mult mai rau, nu se fura oglinzi si embleme, oamenii sunt la alt nivel: fura navigatii, volane, ceasuri...da, acele chestii pe care le cumparam noi cand facem retrofit.... E un cerc vicios, si pana cand nu ne oprim din a cumpara lucruri furate, nu se va opri...1 point
-
Am E39. Cand are chef nu intra in prima treapta, trebuie sa bag a 2-a si dupa aia merge. Rezolvarea: m-am obisnuit.1 point
-
Cea la 19250 (DX22770) are S843A Power reduction deci nu cred ca are 218hp si vad ca si-a facut reviziile numai in Belgia. Se poate anula din soft cred. Numai sa fii atent ca prin zona aia Franta / Belgia nu prea sunt renumiti ca si-ar ingriji masinile.. Majoritatea am vazut ca sunt lovite si cam prost intretinute. Vezi cum parcheaza pe acolo... Ii doare undeva, n-am prea vazut masina fara zgarieturi / lovituri. La fel in Spania si Italia. Dar asta nu inseamna ca asa sunt toate, normal. Pretul e decent pentru motorizare, an, km (daca sunt reali) si optiuni. Desi personal nu sa lua F10 fara scaune confort, dar aici sunt subiectiv logic, pt unii nu se justifica diferenta de pret doar pt scaune si cateva opriuni in plus, depinde ce iti doresti1 point
-
Felicitari pentru achizitie inca odata! Ma bucur ca ai reusit sa iti iei masina pe care o tot pomeneai de mult timp Faina tare masina iar pe modul Sport+ la kick-down ii senzatie :shifty: . Sa ai noroc de ea! O poza cu cei doi BBO : http://116.imagebam.com/download/aSewxmfMOi6Hbnm5ii57rg/51934/519330846/20161209_081442.jpg1 point
-
1 point
-
Ămi cer scuze pentru eventualele greĂâ˘eli,sunt obosit,sper ca se ĂŽnĂâşelege si rog un moderator sa modifice acolo unde eu am greĂâ˘it,deja nu mai pot sa editez postarea,cu ocazia asta mai pun o poza.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/4606a6f6cec3d6a009f4e8db23afe7b7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161125/fca13fdb7bf3f38ce62d12012a8fcaf3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
A2a zi deja masina era la MHS militari,vorbeam de reparatie.Din nefericire a trebuit sa o mut de acolo pentru ca ei nu lucrau cu asiguratorul meu si trebuia sa platesc eu dauna,urmand sa imi recuperez eu ulterior de la city insurance banii. Nu multumesc,eram constient ca ramaneam cu o suma mult prea mare blocata. Sun la bavaria otopeni,acelasi raspuns,sun la filaret ( dupa experianta ok cu distributia ),totul e ok,sui masina pe platforma si o las la ei. Si acolo a ramas timp de 2 luni,baietii au demontat-o si atat. A urmat cererea facuta catre casco,s-a miscat totul foarte greu,intr-un final demonteaza masina pentru constatare,sunt asigurat ca se va repara si ca nu e dauna. Culmea face ca masina fiind pe firma sa primesc pe mail confirmarea daunei totale,baieii voiau sa ma lase cu o manuta de bani si masina luata. Mi-au oferit 7000 fara epava,am refuzat,am refuzat sa cred ca masina e dauna. Ajunsesem in pragul in care stiam ca imi va manca zilele insa deja ma atasasem de fier si il voiam inapoi. Ma duc la filaret,le zic ca-mi vreau masina,raman putin socati si ma anunta ca exista o clauza prin care trebuia sa achit 5% + tva / 10% + tva daca depaseam un anumit prag din deviz banii lor pentru a imi lua masina. Voiau sa ma descurajeze. Le zic ok,achit,dar cat. Sun anunat ca trebuia sa achit 2000ron sa imi iau masina de la ei,raman putin socat,nervos ma duc la primul bancomat,scot banii si ma intorc zicandu-le ca le platesc doar mana de lucru pe ce au demontat la ea. Si incepe domnul sa aduce, 100 cu 50 cu 200 etc etc, si ajunge pe la 1300 si nu se mai oprea. Realizez ca mai tare ma enervez si ca sa evit orice viitor conflict ( mai pe ro ca sa nu ii sparg vreun geam ) ii achit cei 2000ron,masina deja era suita pe platforma si pleaca la slobozia la filiala AD Garage de la noi. Devizul final a fost 44000ron (da,patru sute patru zeci de milioane),am cerut doar piese OE + schimbarea casetei de directie pentru ca nu se stia exact daca mai e in mintile ei. Am incercat initial reparatia in regie proprie fiind convins ca daca primesc si 2/3 din suma imi repar masina + retrofit'uri + kit m + ce mai visam eu. Nu m-am lipit,cei de la city insurance mi-au oferit 12300ron (o suta douazeci si trei de milioane) din deviz asa ca am preferat sa ii bag la plata decat sa scape de mine asa usor. Poze cu masina la filaret demontata. Au mai fost scandaluri cu asiguratorul,initial nu voia sa ofere caseta de directie(pana am inceput sa urlu prin sediul lor cat de incopetenti sunt si sa ii explun problema altfel,daca am fi facut schimb de roluri si el nu ar fi primit piesa si din cauza asta ar fi intrat in pom cu sotie si copil i-ar fi placut?,a2a zi aveam aprobarea pe caseta OE -7000ron sau ceva de genul ),piesele majoritatea aftermarket. Am stat sa verific fiecare piesa,sa ma cert cu ei sa trimit inapoi ce se primea si sa le cer in schimb ce am avut eu pe masina. A durat ceva,in final a ramas un proiector TYC pentru care nu m-am mai zbatut fiind convins ca masina va primi un kit de M la un momenent dat. Kit pe care nu il are nici acum,am o bara spate cumparata pe care vreau sa o montez insa poate la sfarsitul iernii. M-am oferit sa le platesc diferenta de bani pentru piesele pe care le voiam,spre ex bara de m 500ron diferenta fata de una normala,au refuzat. Dupa lungi certuri nu-mi mai voiam decat masina inapoi reparata cum trebuie asa ca am lasat-o asa. Aproximativ o luna mai tarziu era gata,cadrul motorului a fost schimbat,nu au fost atinse/afectate lonjeroanele,oalele sau alte piese de rezistenta ale masinii. Unghiul de fuga a iesit perfect,toate bune. Masina a primit atunci toate bratele,bucsile,amortizoare,arcuri,flanse,discuri,placute(iar) OE. Suportii motor erau ok,ii schimbasem cam cu o luna inainte de accident pentru ca aveam eu pasarele pe creier ca trepideaza masina,in realitate era doar trepidatia normala de 4cyl diesel. Poze pe parcursul reparatiei. Pe data de 12 decembrie imi primisem masina inapoi,daca rezolvasem problema cu accidentul,cea cu motorul inca era. Am cumparat un set de injectoare SH (55K KM dovediti),la fel facea. Injectoarele le-am schimbat tot la Bogdan,el a fost primul care mi-a dat vestea ca ceva in motor nu mai era cum trebuia. Am stat asa o perioada pana cand masina a inceput sa manance 1l de ulei la mai putin de 1000km. Corectia pe cyl 4 ajungea in 2.5-2.8 deci acolo era problema. Am fost cu ea la un alt service in slobozia pentru motor,ei ni-l refacusera si la santa fe acum ceva timp si iesise ok. De data asta n-a mai fost asa ok. Prin luna aprilie duc masina pentru motor,deja devenea enervant consumul de ulei,ea in rest nu avea probleme,tragea ok,nu dadea rateuri,nu dadea erori inafara de ocazional ceva pe cyl4. Masina se demonteaza,se gaseste biela nr4 stramba, se cumpara tot setul de biele,pistoane,cuzineti,segmenti,garnituri +++ si se trece la treaba. Sunt sunat destul de repede ca e gata,zic ok,vin din bucuresti sa o iau. La jumatatea autostrazii sunt sunat sa nu mai vin ca ceva nu e bine.Cazuse pompa de ulei. De ce ar cadea pompa de ulei din senin? Ajung la service ma cert cu ei ca le zic ca e vina lor ca ce treaba are pompa de ulei cu refacerea motorului,imi zic ca e o piesa mecanica si ca pica. Le explic ca nu exista caz pe tot internetul de pompe de ulei cazute la n47 ca nu am auzit pe nicaieri intr-un final dupa ce a sunat seful de service la vreo 4 reprezentante si toti le-au zis ca e ceva de la ei se lasa pagubasi,imi cumpara pompa noua,le achit eu 500ron din 2400 costul ei. Asteptam 2 saptamani pompa din germania,OE,ajunge,o pun pe masina,totul ok,il suna pe tata "domnule sa veniti sa vedeti masina,mergeti,stati langa ea" . Vine tata,se invart ei pe langa ea 2h cu motorul pornit,totul ok,pleaca cu ea in probe,5km mai tarziu batea motorul. Se intorc cu masina pe platforma,le-o lasa iar,la cateva zile suna,2 cuzineti se invart,comanda iar cuzineti noi,la fel. Intr-un final imi zic ca e de la arbore,cumpara arbore nou,la fel. Se lasa si ei pagubasi si imi zic ca e blocul motor si ca am nevoie de alt motor. Boooon. Cum facem ca eu vreau motor nou,daca voiam sh luam direct sh,ti-am platit deja piese de vreo 7000ron,arborele si setul extra de cuzineti sunt pierderea voastra. Pai domnule ca stiti,no,imi luati motor dar mi-l faceti nou. Zis si facut,la 2 zile ajunge un alt motor refacut de bmw Constanta (blocul la baza avea 60000km full istoric in reprezentanta,luat de pe o dauna totala),cu alt set de pistoane,biele,cuzineti,segmenti,arbore noi. Doar se pune pe masina in slobozia,nu se mai umbla la el,bam merge masina. 1000km rodaj,zic ok dar vreau in scris garantia. Ma cert cu ei pana o obtin la notar,scrisa,tot. Momentan masina are cam 20k cu motorul nou si merge perfect,nu consuma gram de ulei si porneste la sfert. Masina de cand e la mine a primit pilot automat,am un volan cu padele luat ( pe aceasca cale doresc sa imi cer scuze fata de colegul InsidE de pe forum,i-am lasat mesaj insa nu stiu daca l-am primit,vorbisem cu el penru un airbag + padele +/- insa am plecat din tara si cand am revenit au aparut alte prioritati iar momentan nu mai pot sa iau piesele) insa nemontat pentru ca momentan nu e o prioritate. Masina a mai primit niste benzi luminoscente pe fetele de usi,mie unul noaptea imi plac insa ziua arata extraordinar de china,o sa vad cum le remontez sa nu se mai vada asa insa nu acum. Legat de suportul din bord de navigatie,l-am transformat in suport de tableta taxi like,e foarte ok,firele sunt ascunse,isi face treaba super ok si inca nu am simtit nevoia unui retrofit de nbt pentru ca am muzica,internet,waze + un soft dragut ce vede pana la 5 usb conectate simultan la tableta (poti conecta orice e prin usb,de la stick de net la hard de 1tb, am probat ) + un set de nari performance OE. De cand cu motorul masina a mers impecabil.I-am refacut turbina(a mers fara ulei si prinsese putin joc asa ca am zis sa fiu sigur) + ceva sa tina mai mult la un baiat pe care il recomand cu toata caldura si care ulterior a devenit singura persoana ce pune mana pe masina mea cand e vorba de ceva,este vorba despre domnul alex popescu de la turbostar,in caz ca doreste cineva ii pot lasa nr de telefon in privat.Au fost ceva figuri cu DPF'ul pentru ca era 47% colmatat,am preferat sa il anulez. A primit o data cu anularea DPF un soft de putere cu dyno,puterea actuala fiind de 211hp si 432nm pentru ca sunt limitat de cutie (ajung cu povestea si aici) . De cand i-am facut motorul primeste o data la 2 saptamani detailing profi la un tip din slobozia,apa,paie si bataie. Cu softul am avut alta distractie,dupa anularea fizica a DPF'ului (catalizatorul a ramas acolo) a urmat testul pe dyno de dinainte. 138 cai si 280nm . What the actual fuck? Deja ma apucasera spumele,ce are cazanul de scoate puterea asta,are rampa de injectie noua(dadea eroare pe un senzor),dpf nu,motor nou,turbo refacut si marit. Pana la urma unul dintre baietii de la soft imi arata fisa dyno si-mi spun ca imi taie motorina la 3500rpm asemanator unui 318d,se uita ei pe fisa de dyno de 318d,identica. Zic mama,sa vezi ca astia mi-au facut ceva la motor de e 318d si nu 320d. Mai tineti minte injectoarele luate de mine sh cu 55k km? Da,erau de 143 cai,ne-a luat 1h sa ne dam seama si ne-am convins abia dupa ce le-am schimbat,eu fiind cu motorul bubuit nu am mai simtit diferenta de putere in timp,stand si fara masina etc. Am schimbat injectoarele repede (cu alea de au zis astia de la bimmer ca-s proaste) si masina trage impecabil acum,corectia maxima este de 0,2-0,3/cyl Tot ce caut acum e sa fie super safe,d-aia si 211 cai in loc de 240 in configuratia actuala. Continuam,stiu ca probabil fac romane in loc de posturi insa apreciez daca macar o persoana va avea rabdarea sa citeasca tot ce am scris eu aici. Dupa soft masina a primit un racord flexibil nou (in poza e cel vechi,arata cam obosit) si un tips dublu 330-like luat de pe forum cu tot cu finala pentru ca ovalul ala era urat,foarte urat,insa ovalul afumat arata de 100x mai urat decat in mod normal,efectiv strica tot spatele masinii.Ii multumesc colegului ckh pentru el,era fix ce cautam ca model. Acum deja incepem sa ajungem la zi cu povestea cazanului,sunt sigur ca sunt extraordinar de multe lucruri pe care le-am ratat,spre ex pe moment mi-am adus aminte de cum mi-am luat telescoape noi la portbagaj si mi-a cazut in cap la 2 zile dupa pentru ca unul a cedat,nou fiind (chiar si cu telescoape noi se tranteste intr-un hal si nu suport si nu stiu cum sa rezolv asta) etc. Dar sa continuam. Am facut softul,toate bune,masina merge bine,trage liniar,nu am probleme cu fumul in mers,nu mai am erori insa eu nu am schimbat niciodata uleiul in cutie si a cam inceput sa oboseasca convertizorul. Dupa plusul de putere mi-a cazut si o flansa de la cardan si uite asa iar se strang chestii de schimbat. A venit si revizia intre timp,zic sa le fac pe toate o data. La inceputul saptamanii asteia masina a intrat iar pe mana lu' alex,speram ca maine sa ridicam convertizorul refacut de la curier si se vor schimba urmatoarele: Pompa de apa,role,curele,fulie vibrochen,ulei + filtre,ulei cutie,baie cutie,convertior,curatat grup de valve,ambele flanse de prindere ale cardanului + rulmentul +++ Practic iar ma usuca masina asta de bani insa eu chiar m-am atasat de cazan,am primit acum ceva timp o oferta de 10000e cash pe ea si nu am putut sa o dau,mi-a mancat atat de multi nervi incat am inceput sa depun suflet si ma bucura lucrul asta pentru ca de cate ori o vad acum si am in cap imaginea de acum un an cu ea cu motorul in pioneze si fara o roata stiu clar ca o bucatica din mine isi are amprenta pusa asupra fierului astuia. Sa speram ca maine e gata. O sa mai pun poze maine cu masina cand vor si aparea,momentan las aici linkurile pentru cei interesati sa vada totusi despre ce prostii scriu eu pe aici la ora asta.1 point
-
jante cu gume noi la reprezentanta atat costa, cam 2k Eur sunt unele pe 16-17, la 3k sunt 18 si preturile urca corespunzator. Zenaida are dreptate despre o buna parte a celor ce cumpara masini premium(nu doar BMW) in RO(si nu numai), dar cu precadere in tarile astea, sa le spunem emergente, in care din fericire(asta e un avantaj inca) mana de lucru e ieftina si pentru preturi decente comparativ cu Vest se ofera servicii de-o calitate acceptabila, acesta si este unul din motivele pentru care inca omul de rand cu un salariu mediu isi permite o masina din clasa premium, veche ce-i drept si/sau cu km multi. La noi inca nu exista un sistem matur care sa "educe" omul si sa-i impuna o anumita conduita(sa nu credem ca astia in Vest gandesc asa cum o fac acum ca s-au trezit ei peste noapte intelepti, nu, sistemul i-a educat si i-a adus in starea asta). In afara cam toata lumea stie de la bun inceput in viata cati bani va face, ce casa va avea, ce masina va conduce in functie de educatia la care are acces, asta e definitoriu si iti traseaza drumul in viata, la noi e inca haotic si multi sar etapele normale de dezvoltare, bani negri, afaceri dubioase, s.a.m.d. Nu cred ca trebuie sa fii atat de acid la adresa unora, trebuie mai degraba sa intelegi de unde venim ca popor si ca lucrurile evolueaza greu in tara asta si mai ales ca e nevoie de timp mult pentru a ajunge si noi ca mentalitate unde este Vest-ul, dar e clar ca omul de unul singur nu se schimba usor si e nevoie de constrangere, doar asa functioneaza majoritatea, crezi ca nemtii nu aruncau pet-uri aiurea inainte pana sa le dea 25 centi pe sticla daca o recicleaza? Cat despre ce a facut Darius, nu e corect si isi merita bila neagra.1 point
-
All, hai sa te iau cu liniuta, vad ca n-ai inteles nimic pana acum! "Zenaida, daca te consideri superior" - p-asta de unde ai scos-o? Aaa pentru c-am spus ca un autoturusim BMW nu e de oricine?! Categoric da! Gandeste-te ca aia a fost o masina de 50.000 - 60.000 EUR, iar tu vrei sa-i faci revizie filtre ulei cu 100 EUR?! Atunci cand faci o revizie la un seria 5 din 2008 sa spunem, tu nu trebuie sa cataloghezi pretul reviziei la valoarea actuala a masinii. Ipoteza: te duci la darius_x, ii dai 10.000 pe masina aia, constientizezi intr-un final ca te-ai ars, te duci sa faci o revizie filtre ulei, placute , te costa 400-500 EUR. Zici ca e foarte mult. Da, pentru ca tu te raportezi la valoarea de 10.000 EUR. "Nu mai jigni lumea aiurea, fiecare isi foloseste banii cum vrea. Poti sa castigi 15k euro pe luna si sa ti se para o prostie sa dai +2500 euro pe un set de roti de iarna, fiecare are opinia lui. " - Nu am avut nicidecum intentia de a jigni pe cineva, bineinteles ca fiecare isi foloseste banii cum vrea, eu doar constat profilul potentialului cumparator de BMW : piele si navigatie, scaune 7-ar ar fi vis, cat mai multe optiuni, sa fie acolo. Dar cand trecem la mentenanta, ne-apucam sa scriem p-aici daca stim vreun service mai ieftin, daca gasim cauciuci sh, daca, daca daca... Basca ii mai aud pe unii, spunand: "ce proaste sunt BMW-urile astea! De cand am masina, numai probleme am la ea!". Pai da, tata, pentru ca ai vrut un e60 520d 2009 "extra full" la 10.000 euro cu 180.000 km in bord. Cand un e60 520d 2009 "extra full" cu 180.000 km in bord se invarte pe la 15.000 eur. Eh... si pe urma incepi sa bagi in piese, turbine, egr-uri, injectoare etc etc... Dar ar fi bine daca incepi sa bagi in piese aia 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire, pentru ca inseamna ca ai. Iti spun ca multi nu baga banii astia, pentru ca nu au. Si de aici incepe carpeala. Eh... pe cand daca ai un salariu conform cu valoarea unui autoturism seria 5, nu mai e o mare problema ca trebuie sa schimbi piese in valoare de 2.000 EUR, ci problema este timpul pe care-l pierzi la service. Cam asta e diferenta intre noi, romanii, si cei de afara. Dar vezi tu... noi vrem acelasi 5-ar pe care-l are neamtul, doar ca noi castigam cam de cel putin 15 ori mai putin. Si de aici totul ni se pare scump, cand de fapt... nu este. Doar pretentiile noastre sunt mari. Sa stii ca pe forum nu am optiunea sa desenez.1 point
-
Numai prostii ai putut sa scrii...nici macar un lucru bun! Nu e vorba ca e mult e putin...a avut viteza, daca ne gandim nici 250 km/h nu e mult in comparatie cu alti bolizi, putea sa i se intample si cu anvelope noi.Daca ai viteza si intrii intr-un nor de ploaie la 160 km/h oricum se simte de parca ar fi potopul lui Noe si nu-ti dai seama si pui picioru pe frana...posibil prea tare, numai vorbesc daca ai masini pe langa tine si dintr-o data numai vezi nimic. Asta cu "nu ne-am luat bmw sa mergem cu 80"esti penibil...stai linistit ca si cu o corsa din 2000 1.2 poti sa mergi cu 160 km/h. Daca masina se repara cum trebuie nu are voie sa aiba vreo problema!Nu exista masina care nu poate fi reparata, ci doar unele masini care costa prea mult sa le repari! Cat despre treaba cu E46 si traversatu Ungariei cu 139 pe ploaie...esti ZEU ce sa zic...unu cu ford/opel/vw/audi/mercedes din 90' nu ar fi putut sa faca ce ai facut tu. BRAVO!1 point
-
Atunci sa zici mersi ca ai ajuns sa postezi pe forum. vad ca la tine conduita preventiva este sub nivelul marii si "stii" sa iti adaptezi stilul de condus la "conditiile de drum" Cu avelopele alea nici nu ma riscam sa ies la drum lung. Asta e parerea mea tinand cont de toate experientele prin care am trecut. Sper sa tragi o invatatura din asta si pe viitor sa iti foloseasca pentru a evita situatii de genul asta, in rest e fier ... se repara.1 point
-
1 point
-
Dimineata ai 0,8 cea mai mare? e bine atunci, inseamna ca aveai apa in motorina si posibil sa mai ai...0 points
-
0 points
-
0 points
-
Se gaseste unu care sa-si doreasca sa fie mintit frumos si furat pe la dos, sunt vreo 45% care pentru asta traiesc.0 points
-
Pai in bugetul ala normal ca o sa dea numai peste specimene de genul. Intai sa se uite la preturi si dupa sa-si calculeze ce poate lua de banii aia, nu invers cum fac majoritatea.0 points
-
Cand o sa se termine petrolu' personal cu dieselu' ma mut in provincie pun rapitza pe pamantu' lu mamaie , imi iau o presa si tot storc ceva de pus in rezervor pe cand tu o sa mirosi fumul ala negru cu aroma de langosi (de la uleiul de rapitza) :) In ce priveste demarajul parca stabilisem mai devreme ca 320d il cam leshina pe 318i.... Bafta!-1 points
-
Anvelopa cu galma si petice nu poate fi numita in stare buna . Nu am nimic cu tine, doar ca mor cand vad mentalitatea asta la romani, care se carpesc cand vine vorba de cauciucuri, care e singurul element care face legatura intre masina si asfalt. Ai bmw, mertzan, audi etc si mergi cu coji de cauciucuri. Tu ca tu, dar mi-e sila de cumparatorii la asemenea anvelope care pun in pericol siguranta lor cat si a celorlalti participanti la trafic. Spor la vanzare, considera free up.-1 points
-
"Sunt folosite fara probleme".. e clar ca este subiectiva afirmatia. Din punctul meu de vedere sa ai masina de 10 k euro si sa nu ai bani de 4 gume premium este tipic romanesc. 4 gume pe 17 premium costa in jur de 500 euro. Dar na, cand romanii nu cumpara cauciucuri bune, ce pretentii sa mai ai ca fac revizii la timp si schimba piese.. Bineinteles ca poti merge "lejer" si cu 220 la ora, insa eu unul imi pretuiesc viata mult mai mult de 500 euro. Evident ca sansele sa se intample ceva or fi mici, dar e vorba de mentalitate. No offense.-1 points
-
Ok profesoru'. Acum 4 ani cand am dat eu bacu' inca se scria "v-a fii". Stii ce e ironic ? Suntem pe un forum dedicat marci "BMW", marca despre care se vorbeste numai de "bine", dar totusi, apar unii ca tine care, cel putin, par foarte civilizati si scoliti. Asta ma bucura-1 points
-
Asta este maĂâ˘ina care ai vândut o? https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-bmw-face-lift-520-diesel-m-pachet-interior-exterior-84000-km-ID7ujSK.html Si samsarul ĂŁsta o vinde cu 11000 mii? Sent from my D5803 using Tapatalk-1 points
-
Alt cineva cred ca vindea de mult masina la cate patanii ai avut tu cu ea.Sa sperma ca o sa te bucuri cu ea si iti doresc ca nu mai ai probleme cu masina !!!! Sa ai grija de ea in continuare!Ai talent de scriitor. :frantics:-1 points
-
E vorba de respectul pentru limba ta. A noastra. Tocmai ca e vorba de un forum, si nu de un site cu poze, implica folosirea limbii ca mijloc de comunicare. E gresit sa spui asta, cand mai bine ai putea sa zici, tu, un nefrustrat, "Da, domne', am gresit. Nu stiam ca asa se scrie corect. Multumesc."-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ti-am mai spus...ca injectoarele le-am verificat la cald de vreo 2-3 ori timp de un an la cald si cand a luato masina razna rau in ultimele 2 dimineti inainte sa le trimit am zis sa o pun si pe tester la rece la prima pornire...seara la cald au fost 0.5-0.7, dimineata la prima pornire 2-3-4. Tocmai aia a fost pentru ca cineva de pe forum mi-a zis ca poate sa fie o diferenta totala dintre rece si cald la injectoare. La fel si eu ma linisteam singur ca nu e de la injectoare, dar le verificam doar cu motorul cald, chiar si daca mergeam 3-4 km de la prima pornire ele isi reveneau si iara aratau bine.. Eu iti zic ca sunt injectoarele...nu-ti face de la EGR asa, dar o sa te convingi singur:D, iti urez mult succes sa fie ceva cat mai ieftin de reparat!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00