Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/13/16 in all areas
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.10 points
-
Nu am mai scris de ceva vreme dar asta nu inseamna ca masina nu a mai primit upgrade-uri. Intre timp i-am instalat PMA (Park Maneuver Assist), option code SA5DP, voi reveni cu poze si un film cum face parcarea laterala automat. Am facut si upgrade-ul la EVO ID5 care la aceasta masina a necesitat ceva mai multa munca deoarece instalasem RSE (Rear Seat Entertainment) si acesta era varianta de NBT. Ca sa fie absolut complet a trebuit sa schimb NBT cu EVO, TCB cu ATM ca sa pastrez toate serviciile Connected Drive si RSE sa il schimb cu varianta de EVO inclusiv monitoarele din spate care acum sunt Apix2, au 10.25'' si rezolutie HD. EVO RSE are drive Blue-Ray aproximativ aceleasi functii cu varianta NBT dar rezolutia si grafica merita toti banii. Cateva poze facute azi in fuga cu telefonul, scuze de calitate, promit sa revin cu unele mai bune.6 points
-
pentru ca am fost intrebat de 1201201020102012 de ori cum se poate "repara" displayul navigatiei pun aici cateva poze care nu imi apartin ( colegul Andrei @PolishSibiu pe FB ) http://i.imgur.com/e68p3EZ.jpg http://i.imgur.com/mUHwohy.jpg http://i.imgur.com/5HWuE05.jpg http://i.imgur.com/uM5p8Zq.jpg http://i.imgur.com/e6k8GZX.jpg http://i.imgur.com/jqo4GXJ.jpg http://i.imgur.com/EFrtcV8.jpg http://i.imgur.com/uB6OTKd.jpg3 points
-
Intre timp, m-am apucat de bord: http://117.imagebam.com/download/CGT0weO4AzSvbQGKcU0Prg/52020/520198157/IMG_8600.JPG http://117.imagebam.com/download/7tOx7mAvTMgNptrN6IkaVw/52020/520198164/IMG_8601.JPG Initial nu am modificat acele, rezultatul fiind acesta: Pe urma m-am hotarat sa umblu putin si la ace: http://117.imagebam.com/download/Pj9KmlOmSNDt8bdCNISQxA/52020/520198180/IMG_8645.JPG2 points
-
'dubios' e putin spus. https://www.olx.ro/oferta/bmw-m5-ID7sZKV.html#91c3fbc468 uite si un M5 la un pret ridicol: are acelasi nume, da' e un user diferit; se poate vedea ca textu' e fix in acelasi stil. cu siguranta e vorba de o frauda, masinile "sunt in germania" si te pune sa-i trimiti un avans pentru a le 'rezerva' pana ti le aduce. cu banii astia nu-ti iei nici motoarele acelor masini.2 points
-
Din cele 3 masini pe care le ai prezentat doar prima as putea spune ca mi ar atrage atentia dar si acolo cu rezerve deoarece nu are toate dotarile insirate acolo, iar una f importanta mi se pare suspensia reglabila. A doua nu este facelift si tare mi e ca este 2012, iar a treia mi se pare ca pe langa faptul ca are multi km nici dotarile nu sunt alea prezentate. Asta nu inseamna ac prima are km reali, doar am spus ca este singura care mi a atras atentia. Chestia cu distributia este relativa. Nu exista un nr precis de km la care ar trebui schimbata. Poate pica dupa 1000 km de la achizitionare, poate nu pica niciodata. Pt linistea ta sufleteasca ia in calcul schimbarea ei dupa achizitionarea masinii. De asemenea trebuie verificata masina f atent si dupa achizitionare sa stii la ce sa te astepti. Revizia mi se pare absolut obligatorie. Referitor la nr de km nu te baza pe ce spune reprezentanta. Asta nu inseamna ca nr de km nu sunt reali. Dar trebuie aprofundata putin problema pe baza datelor transmise de ei. Parerea mea este sa nu te grabesti deloc. Dar oricum ar fi trebuie sa duci masinile la verificare la cineva de incredere.2 points
-
1 point
-
BMW F30 318d Manual Norma de poluare : Euro 5 Cutie viteze: 6+1 trepte Putere: 143 cp Inmatriculat Septembrie 2016 Persoana Fizica Km: 210.300 Revizie efectuata de 1500 km Anvelope de iarna Runflat vin: f325288 Selection of COP relevant vehicles S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230A Extra package, EU-specific S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2FHA BMW LA wheel, V Spoke 390 S320A Deleted, model lettering S3ACA Trailer coupling S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4AEA Armrest front, retractable S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5DCA Rear-seat headrests, folding S606A Navigation system Business S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth USB devices incl. P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard equipment S4CGA Interior strips, satin-silber matt S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Pret 15200 Euro Inf: 0744/4789611 point
-
Nu. Vezi pe stalp dimensiunile care se potrivesc la tine. Ca idee intre 3 si 5 din aceeasi generatie nu se potrivesc.1 point
-
Rompetrol are rafinarie proprie, iar motorina de la MOL vine de la Rompetrol.1 point
-
pai nu trebuie sa se raceasca motorul mai repede...trebuie sa functioneze la temperatura optima.asta e rolul lor.1 point
-
Deci tot prima varianta te a atras...iti spun sincer ca la recomandari nu m ai gasit bine pt ca nu bag mana in foc pt nimeni...aici ori astepti alta recomandare ori iei putin la citit forumul in sectiunea de servicii...eu asta iti recomand1 point
-
1 point
-
PĂŁcat de maĂâ˘inĂŁ ca nu a luat o un pasionat la un preĂâş bun si a luat-o jepcaru asta ca sa facĂŁ bani nemunciĂâşi!!! Sent from my D5803 using Tapatalk1 point
-
Da ) asta este masina.. a **** rau vad, are si o eroare in bord acum.. I-am vandut-o cu 7700 euro ca sa stiti., iar ce scrie el in anunt, fabuleaza..1 point
-
multumesc frumos cumnatu de placa. Am primit si eu un cadou de mos nicolae!1 point
-
Depinde cum mergi... dau un exemplu: 1-Dus copiii la arad bunici, plin facut arata range 1280 km (70litri),mers lejer 138 km/h autostrada si legal in rest,in bord 6.1 l/100km si 705 km range ajuns in arad(550 km distanta)...aprox 6h si 45 min 2- intors fara copii si sotie dupa 2 zile completat plinul ( vreo 50 l dupa fataiala arad )plecat duminica la 22..plec cu .range 1150km... mers sportiv ..reprize de 230-240 pe autostrada nimic sub 160 ajung in corbeanca la 3:30 consum bord 8.7 si range 275 parca... Concluzie consuma cat vrei!!1 point
-
Nu s-a dat cu 12, s-a dat cu aproape 11k. Daca nu are incalzire in scaune ce are ? Din pct de vedere tehnic era perfecta. Sent from my iPhone 71 point
-
1 point
-
wow ... ce oameni si eu mi-am dat seama din primele cuvinte ca este cineva care se ocupa de asa ceva si vrea doar sa strice imaginea altora1 point
-
cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax1 point
-
1 point
-
Buna din nou ! Am zis ca ar fi ok sa zic si rezolvarea la problema mea cu tremuratu si zmucitu masini in drive si in parking. S-a dovedit sa fie 3 dintre bobine. Dupa ce am schimbat bujiile au verificat mai bine si bobinele si alea era cauza. O zi buna la toti1 point
-
Azi le-am facut cunostiinta. http://s22.postimg.org/782xnb1ul/image.jpg1 point
-
Km de ieri + un bonus (ceva ce am zarit pe strada) http://thumbnails106.imagebam.com/22055/afac3a220543095.jpg http://thumbnails103.imagebam.com/22055/164ce3220543116.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/22055/72250e220543130.jpg http://thumbnails104.imagebam.com/22055/43091d220543146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/22055/4a6acd220543165.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/22055/b82690220543189.jpg LE: Ce pal si neinsemnat e al meu pe langa M5. PS E foarte placut albastrul de pe M5. Cand l-am vazut in poze nu mi-a placut, dar pe viu..alta poveste1 point
-
@MihaiC evident ca nu, dar nu ma simt vinovat nici 1%. Pentru ca masina aia avea niste probleme pe care eu le-am rezolvat, am dat masina mai departe perfect curata din punct de vedere tehnic. Estetic era plina de imperfectiuni si de asta am si maritat-o, am zis ca nu-s nebun sa o vopsesc integral, sa inlocuiesc capsulele airbag din stalpi care erau explodate si lipite cu superglue sau sa desfac plafonul sa vad ce-i cu firele de la antena radio ca nu am semnal bun, al treilea stop crapat in 2 locuri si lipit cu superglue, etc. Am dus masina unde a vrut viitorul proprietar(am fost in tratative cu el o luna de zile). Au fost 6 oameni(s-au mai si laudat ca lucreaza la ceva reprezentanta auto) intr-un service care s-au uitat la ea atunci cand am batut palma (si am mers si la 30 de km de Cluj Napoca, unde a vrut el) Nu stiu cum de nu au vazut evidentele estetice (masina arata bine curata si probabil de asta), dar eu nu am tepuit pe nimeni, nu am castigat nici un leu de pe masina aia, ba chiar am pierdut. Nu m-a sunat niciodata sa imi zica ceva si e tot din Cluj Napoca, stie unde stau(eu l-am innebunit cu telefoanele pe politistul din Pitesti). Mai vad masina in trafic. @slefbb, sfatul meu pentru tine este sa NU iei masina de la samsari. ORICE masina vanduta de un samsar si care imi placea(au fost vreo 5), era dezamagire totala dupa minime verificari.(dupa VIN toate erau manarite cu km si ani diferiti) Eu as lua doar de la oameni care nu se ocupa cu asta, care isi vand masina personala, dar cu verificari riguroase. Te uiti la TOT. La linia masinii, la faruri, stopuri, la geamuri(sa vezi cand sunt fabricate), la starea vopselei(aici nu ma refer la zgarieturi, ci la revopsiri de calitate slaba, vopsea scurta, efect de coaja portocalala,etc.), motor(daca este sau nu vopsit pe langa el, daca scapa ulei), la interior la bord sa vezi cum se imbina, la capsulele de airbag, la centuri, la portbagaj(la locul pentru roata de rezerva-asta nu e pentru E90), la usi si stalpi(sa vezi daca ating usile in caroserie si lasa urme), la semnal radio, ridici masina pe elevator si te uiti cum arata pe sub ea, vezi sa aiba toate abtibildurile cu codul vopselei,etc. Apoi o diagnoza completa, sa vezi daca are erori si ce fel de erori are(masina aia dauna totala pe care am inghitit-o avea 7 erori) si nu in ultimul rand sa ceri sa mergi macar cateva sute de metri cu masina, sa vezi cum s-a circulat cu ea, ca poate sa aiba 50.000km si sa fie efectiv o caruta care misca din toate imbinarile sau 150.000km si liniste deplina. Bafta!1 point
-
Cum sa nu te lase in Germania sa verifici masina? Am un prieten care si-a luat recent o masina de-acolo, i-a lasat pasaportul si aia i-au dat masina. A fost cu ea la Dekra s-o testeze, s-a plimbat cu ea pe unde a vrut, s-a intors dupa cateva ore. La fel cand am luat si eu masina - am lasat pasaportul si mi-a dat cheia. Din politete, am intrebat neamtul cat pot sa ma plimb cu masina. A ridicat din umeri, nu-l interesa.1 point
-
0 points
-
Prostii! Trebuia sa pui persoana respectiva sa argumenteze, noi romanii avem prostul obicei sa aruncam cu vorbe in vant, fara ca macar sa avem cel mai mic habar despre domeniul respectiv. Atat timp cat uleiul pe care-l alegi este certificat BMW LL-04, nu trebuie sa-ti faci griji, doar sa tii cont de vascozitatea recomandata de producator in cartea tehnica.0 points
-
-1 points
-
Pleaca in a-2a! :-) Glumesc bineinteles! Uite,ca sa te "consolez" la al meu E34 520i la primele ore ale diminetii 6:00-7:00 daca mai e si frig afara ,gen minus 5 grade celsius sau mai rau, nu vrea sa intre in nici o treapta! DAR: m-am invatat minte si dau de "facaletul ala" pana incepe sa intre intai intr-o treapta(oricare ar fi ea) apoi "ma plimb" prin toate treptele pana incepe sa intre relativ usor in toate! practic fac asta la rece inainte sa pornesc motorul vreo 30 secunde,pentru ca am observat ca dupa "antrenamentul asta" intra oarecum mai usor in a-1a! DAR,eu tind sa cred ca la cutia mea de viteze a-2a e "cam" obosita pt. ca uneori sare din ea, sau nu intra si se aude un carait nasol in mers! dupa ce o scot din nou si o bag inca o data in a-2a nu mai zice nimic! Uneori functioneaza perfect,deci... cam astea-s fiarele! am vazut cutie de viteze ce aproape ca nu-ti dadeai seama/nu simteai ca ai bagat a-1a ,la un VOLVO S70 din 1997 ce are vreo 347000 km REALI la bord si inca functioneaza perfect,motorul SI CUTIA DE VITEZE! Am ramas cam masca dar... la unii producatori auto se poate mai bine la altii mai rau! Fii foarte atent sa bagi exact uleiul care trebuie in diferential ,cutia de viteze si mai ales motor! N-ai pus ce trebuie,le distrugi sigur in scurt timp! p.s.: DUPA ce se incalzeste motorul si am parcurs ,sa zic vreo 3-4 km intra perfect in toate vitezele la 520i-ul meu!poate a-2a mai face figuri dar nu mereu! Avand in vedere ca sunt aceleasi "fiare"(cutia de viteze,diferential,motor) de acum aproape 27 ani(05.1990) eu ma declar super multumit! Incearca sa "te plimbi" prin toate treptele de viteze inclusiv marsarier inainte sa pornesti motorul! Sunt sigur ca te va ajuta! Iar dupa ce pornesti motorul si incepi sa mergi cu masina, nu te "arunca" la toate vitezele, incearca intai sa o tii ceva timp in a-1a si a-2a , bineinteles nu foarte turat ca NU-I FRUMOS si politicos fata de motorul rece! eu n-o turez peste 2000 ture pana nu ajunge la jumate acul la temperatura motorului! bafta! mai face si a mea asa, dar eu i-am "gasit leacul": daca nu vrea a-1a atunci la momentul ala , bag repede marsarier si apoi vrea in a-1a! ciudata treaba dar cam asta e... ET VOILA SOLUTIA!-1 points
-
buna postarea ta, dar daca ar fi sa schimbam toti care avem probleme la CV componentele "cheie" enumerate de tine, cred ca fara 150-200 euro nu se rezolva problema... vb de masina mea, E34 ,520i , cam 150 euro/dolari ar costa toate fara manopera bineinteles! dar daca ma mai "caraie" mult treapta a-2a e posibil sa le cumpar pana la urma!-1 points
-
E vorba de respectul pentru limba ta. A noastra. Tocmai ca e vorba de un forum, si nu de un site cu poze, implica folosirea limbii ca mijloc de comunicare. E gresit sa spui asta, cand mai bine ai putea sa zici, tu, un nefrustrat, "Da, domne', am gresit. Nu stiam ca asa se scrie corect. Multumesc."-1 points
-
si la CV de la 520i-ul meu se pierde ceva ulei dar chiar infim! acum ,nu ma grabesc sa remediez problemele astea dar probabil cand o da caldura si EXPIRA ASIGURAREA "de bulgaria" cred ca o tin vreo 2 saptamani pe dreapta sa-i rezolv mai multe probleme,dar CV sigur o dau jos ca mi se pare ca pierde ceva ulei DE MOTOR undeva intre CV si motor,din ce am vazut ultima oara! sincer,m-as bucura sa fie de la timonerie caraiala sau intratul asta greu in viteza 1 . ca de e de la cutie... e trist :hyper:-1 points
-
Dupa ce a primit o urecheala zilele trecute am zis sa i fac o vizita la Ace,poate asa ma mai iarta putin.. (desi parca zambea cand si a primit urechile inapoi de parca a vazut prin luneta spate, departe spre sfarsitul strazii langa mega,cum ma luptam pentru ce i al ei) Lasand metaforele deoparte dau de epitete..si adica baiatul asta Ace sau cum ii ziceti voi ) e un pictor pasionat de ce face,chiar de apreciat. Las pozele sa vorbeasca sper sa va placa ce a iesit. PS1: am pus folie llumar top class PS2 : cica m a iertat :heart:-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Vând 4 jante tabla pentru BMW (au fost pentru seria 1 F20). Prinderea este 5X120, ET 33, J6.5. Fabricație 28/15 (se poate vedea și în poze), sunt aproape noi! Preț: 500 lei toate 4 bucăți. 0766.212.257 Adrian http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192208_edit_zps6dgep3m0.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192244_zpsag0dzrpe.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192256_zpsuzyjimsk.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192334_zps96kfatez.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192349_zpsmn3n109f.jpg-1 points
-
Schimba si uleiul in diferential,asta e primul pas daca vrei sa-l vezi cum arata si "pe dinauntru"! cam stricacios E87 seria 1 asta! bineinteles, comparat cu vechitura mea din 1990... p.s. din ce stiu eu (de la fostul proprietar al E34)n-a schimbat nimeni nici un rulment la roti iar ieri am dat jos fuzeta fata stanga ,sa vad ce flanse ar trebui si rulmentii fata se invart superb de usor si nu huruie deloc! sper sa nu cobesc daca vb de ei/rulmentii, p-aici pe forum!-2 points
-
si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00