Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/15/16 in all areas
-
Dava tot au cerut cativa colegi, poftim filmare cu 100-200km/h. Tineti cont si de greutatea masinii , jante 18, o persoana, bagaje, rezervor putin peste jumatatea. Probabil iesea mai putin daca acceleram de mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=KdXbY34wUe03 points
-
Cel mai simplu este sa verifici termostatul egr daca functioneaza. La temp mici -8, -10, -12, M47N consuma destul de bine, asa ca nu te astepta la 8-9L /100 in oras. Mai ales ca faci si drumuri relativ scurte va consuma mai mult, 10l si chiar peste. Daca pe vreme calda 10-20 grade consumul iti peste ok, atunci n-ai de ce sa iti faci griji. @Cosmin - ale mele sunt manuale si nu m-am dat nici eu la ele, tinand cont ca temp motorului nu era la 90 grade. Automata mai are un radiator care face schimb de caldura cu lichidul de racire(asa stiu). Dar si asa, e foarte ciudat faptul ca dupa 20km nu a ajuns la cel putin 80 gade.2 points
-
Vand un volan dupa masina personala f30 Care am inteles ca se potriveste pe urmatoarele modele F20 F21 F30 F31 F34 F36 Volanul se prezinta intr-o stare foarte buna Se poate vedea AICI Pretul este fix.1 point
-
Mi-au facut: revizie frana spate + set placute spate schimbate + senzor frana + test de franare + alte piese marunte = 1200 Ron1 point
-
Da ..normal ca era umblat si la cantitatea de combustibil. Una peste alta am rezolvat problema cu dpf. Ieri am fost la Bucuresti si am refacut softul cu George de pe forum si e totu ok. Daca tot am ajuns la el am aflat ca nici softul care il aveam nu era facut ok , asa ca am refacut si softul de putere..din ce am vorbit cu George acum am cam 340cp si 680 nm , masina merge mai bine un pic ca inainte mai ales pe treapta 2,3 care inainte nu erau atinse deloc de softul vechi.. E foarte fain ca masina nu scoate gram de fum! Intrebare- cam la cati nm rezista cutia fara probleme?1 point
-
Masina revine la vanzare. Km :182000 Pret: 23000 cu rotile pe 18 24500 cu ambele seturi de roti1 point
-
1 point
-
1 point
-
My bad then , ideea era ca stratul ala nu este pus acolo doar de forma.. dupa ce il dai jos nu mai vezi nimic la navigatie cand este soarele foarte puternic, asta am vrut sa subliniez. Si vroiam sa mai subliniez ca nu trebuie polis, sunt unii pe olx care cer 150 lei ca sa iti curete displayul, cu un pachet de serverele umede se rezolva gratis...1 point
-
Nu am mai scris de ceva vreme dar asta nu inseamna ca masina nu a mai primit upgrade-uri. Intre timp i-am instalat PMA (Park Maneuver Assist), option code SA5DP, voi reveni cu poze si un film cum face parcarea laterala automat. Am facut si upgrade-ul la EVO ID5 care la aceasta masina a necesitat ceva mai multa munca deoarece instalasem RSE (Rear Seat Entertainment) si acesta era varianta de NBT. Ca sa fie absolut complet a trebuit sa schimb NBT cu EVO, TCB cu ATM ca sa pastrez toate serviciile Connected Drive si RSE sa il schimb cu varianta de EVO inclusiv monitoarele din spate care acum sunt Apix2, au 10.25'' si rezolutie HD. EVO RSE are drive Blue-Ray aproximativ aceleasi functii cu varianta NBT dar rezolutia si grafica merita toti banii. Cateva poze facute azi in fuga cu telefonul, scuze de calitate, promit sa revin cu unele mai bune.1 point
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.1 point
-
nu ai raspuns la intrebare nici prima nici a doua oara si nici nu mi ai zis ceva ce nu stiam (eu sau oricine). Ma interesa cineva care are..si care imi poate spune din proprie experienta: ba e nasol, stai linistit cu ele, sau: e ok, nu este ATAT de rigida..se poate merge.1 point
-
La 7200euro cu navi mare si stare generala relativ buna,nu cred ca vei gasi. Dar te poti orienta catre alta marca,unde sunt sanse mari sa iti gasesti o masina buna.1 point
-
Mama cati cunoscatori care pun pretul corect in secunda 2, lasa-ti omu sa isi vanda masina la pretul dorit de el. Cui nu-i convine isi ia alta mai ieftina din alta parte. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Iti dai seama ca cine o ia vrea mai ieftin adica fara rotile alea. Deci mai bine pui pretul mic si jantele pe 16 sau cat sunt. Pretul e mare pt un E90 si la km aia. Nu se va vinde la cat vrei tu 100%, mai scazi minim 2,3mii.1 point
-
1 point
-
Mai multe piese , alta distractie .. nu e chiar must have , majoritatea ne descurcam de ani cu tractiune spate si atat . Bafta la vanzare1 point
-
Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.1 point
-
1 point
-
Va salut, Doresc sa cumpar un E60 2009-2010 sau F30 din 2012 Dotari dorite : sa fie automata, diesel de preferat, motor 2000, xenon, navi mare de preferat, scaune fata incalzite, piele si km pana in 250 000 Buget max 13000 euro1 point
-
daca ai ahl da sigur merge, am codat eu pe un e70 din 2012, dar cred ca avea FRM3 AHL. Iti pun aici niste codari si incearca-le, la el au mers. EINLENKEN_RKW - Corning Lights in Reverse only when cornering ENTGEGENGES_RKW - Cornering lights in both directions when reversing and turning NO_BLK_RKW - No cornering lights when reversing with turn signals on TIPP_BLK - Cornering lights activate with one-touch turn signal VERBAU_ABBIEGEL_PL2_3R - I don't know ABBIEGELI_AUS_BEI_FL_LH - Cornering lights not simultaneously with high beams/flash to pass ABBIEGELICHT_MIT_NSW - Cornering lights with front fogs Din ce vad pe modulul KLS scrie, desi daca tu nu ai modulul asta sau nu iti apare nimic in acest modul incearca sa intrii in frm si cu search cauti codarile de mai sus pe fiecare. Trebuie sa fie sigur pe undeva.1 point
-
:goodjob: nu ma afisez nicicum, dupa cum vezi nici macar nu mi am prezentat masina. tocmai pentru ca nu am nevoie de "aprecierile" unora ca tine! PS: sa iei M3 nou, asta inseamna sa fii mafiot.............nu sa iei un amarat de interior sh1 point
-
clasic. atunci cand e de scos bani din buznar sa faci o treaba buna, gasesti o mie de scuze sa nu o faci. e scump, oricum nu mi trebuie si oricum vand masina..... am auzit de n ori vorbele astea eu am totusi o curiozitate! asa multi bani au toti astia care si schimba masinile la 1-2-3 ani dar nu au bani sa investeasca in ele? cum ar veni, pierdere de timp ce ai facut tu aici, al tau si al fraierilor care au scris si au incercat sa te ajute. eu am dat acei 200eur pe trim si nu mi pare rau deloc.1 point
-
pentru un rezultat perfect, scoti banu din buzunar si cumperi trim nou original. dar deh, asa e romanul......de ce sa dea banul sa faca treaba ca la carte, mai bine cauta o "tiganie" pe bani putini! sport la taiat !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa multe calcule, gandiri si razgandiri am decis sa iau un F30 2.0 xdrive deoarece am vb cu multi posesori de 530xd si diferentele de costuri la intretinere sunt cam prea mari pt mine si nu as vrea sa fac rabat de la nimic atunci cand va trebui sa intretin noua masina. Dupa ce o vand actuala mea masina ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/172029-vand-bmw-320-diesel-m47n-163-cai-2006/page__p__2323514__fromsearch__1#entry2323514 ) voi cumpara un F30, negru m pachet si neaparat tapiserie Alcantara. Am gasit cateva care se incadreaza in bugetul meu. Pe viitor, sper in 3-4 ani sa imi permit un 5-ar cu motor de 3000. Pana atunci, raman tanar cu F30 Zi buna. cH1 point
-
Merci mult ma gandeam ca sare cam cu 300 de ron la fiecare revizia fata de E90 meu la care dau 600 ron la revizie. Plus cutie automata. Oricum, indiferent ce masina cumpar, primul lucru e revizie, plus ulei cutie viteze si tot ce mai trebuie. Scuze domn' director! Daca eram Pablo, direct z8 imi luam. Scuze ca am incurcat forum-ul. O zi buna, cH E tot motor de 2000 si a doua turbina nu face mare diferenta la caroserie grea de 5. Ma gandeam ca trecand la o clasa superioara, sa trec si la un motor mai mare Stiu ca e mare diferenta intre 2000 si 3000, dar diferenta asta o simt si in buzunar si nu vreau sa o duca masina mai bine ca mine1 point
-
Eu am spus cam la ce sa se astepte de la un 530d f10 si am dat niste preturi informative aproximative vorbesc din propria experienta ! Depinde unde faci aceste operatiuni preturile variaza!1 point
-
Si cand schimbi uleiul la ZF8 trepte pt 525xd cat costa ? Cand schimbi uleiul si filtrele la motor cat costa ? Bujiile si releul nu le schimbi si la 20d bi-turbo ?1 point
-
Costuri intretinere bmw 530d -revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei -revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei -fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei -bujii incadescente si releu 1100 lei Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d1 point
-
Nu cred ca la oa la o masina de peste 150 cp conteaza consumul. Ce treaba are consum de 5 sau 6 in afara? Nu cred ca cineva de aici e in mod real interesat ce consum cata vreme e in valori rezonabile, altfel v-ati lua smart. Si eu am reusit sa scot la 320d de 163 cp consum de 4 pe cativa km.. apoi m-am plictisit si am mers normal.. consum de 5.5-6 in afara. Acum iarna imi arata 8.4 cu mers mai mult in oras.. are soft ~185 cp.1 point
-
Te las sa iti alegi orice drum de pe langa Sibiu, in afara de autostrada. Amandoi in masina, schimbi la peste 2500 ture, si daca ai consum mai mare de 4.5 imi dai banii de 5 plinuri, daca nu, iti dau eu 3 plinuri.1 point
-
110-130 km/h in viteza 3-a 4-a. Schimb la peste 2500 ture. Si zici ca ai avut consum de 4-4.5. Mai taie de ele1 point
-
Schimba termostatele cu unele noi Beru. Nu ai ai Dacie sa fierbi termostate oricum in general termostatele de bmw se strica pe deschis nu pe inchis. In timp termostatul numai inchide perfect si atunci numai se ridica apa la temperaturi scazute afara. Mai ramane sa pui un carton in fatza la radiator si o sa intreti bmw ul ca la carte.1 point
-
trage bine, bine ai undeva la 12 sec sau chiar sub putin, asa la ghici dupa counter-ul youtube , oricum esti cam in liga cu cei de mai jos pana pe la 13 sec. 11.8 - Jaguar XKR (2006) - 420hp 11.8 - BMW X6 M - 555hp 11.9 - BMW X5 M - 555hp 11.9 - Ferrari F355 - 380hp 12.0 - Porsche Cayman S - 325hp 12.1 - BMW Z4 M - 343hp 13.7 - Dodge Challenger SRT-8 - 477hp 12.3 - Cayenne Turbo S (2008) - 550hp 12.4 - BMW E46 M3 - 343hp 12.5 - BMW Z3 M - 315hp 12.6 - Ford Mustang Boss 302 LS - 443hp 12.7 - Mercedes ML 63 AMG (2008) - 510hp 13.3 - Honda NSX-R - 280hp 13.3 - Audi S5 - 354hp 14.4 - BMW M135i F20 - 320hp 14.6 - BMW M3 E36 - 321hp 14.7 - Cayenne Turbo (2004) - 450hp 14.9 - Mitsubishi Evo IX - 290hp 14.9 - Mitsubishi Evo IV - 279hp 15.3 - Ford Focus RS (2009) - 305hp 15.3 - Audi TT-S - 272hp 15.7 - Nissan 370Z - 330hp 16.0 - Jeep SRT-8 - 426hp 16.2 - Renault Megane RS (2009) - 250hp 16.4 - Subaru WRX STi - 280hp 16.4 - Seat Leon Cupra R - 265hp 17.0 - Supra Turbo - 284hp 17.9 - Audi TT 3.2 (2007) - 250hp 18.0 - Mitsubishi Evo X MR - 295hp 18.0 - VW Golf GTI VII - 230hp 18.4 - Mazda 3 MPS (2009) - 260hp0 points
-
-1 points
-
Destul de putin...pe bc dupa 200km si mers destul de tare 110-130km/h 4.5l/% mers lininit pe aceeasi ruta scos si 4l/%.-1 points
-
-1 points
-
Dar de ce se sperie toata lumea de costurile de intretinere atunci cand cumpara o masina? Daca iti permiti sa dai 27mii atunci probabil ai bani si de restul. Si doar nu stai sa schimbi piese ca sa facem deviz estimativ, totusi iei o masina buna la banii aia, nu un harb tavalit.-1 points
-
Din ce ai expus aici doar prima e "must". Restul sunt optionale in functie de situatie. Deci teoretic nu se aplica. Bujiile le schimbi daca e nevoie si daca e arsa vreuna, nu le schimbi asa aiurea in tramvai. Fulia la fel, daca sunt zgomote si in general dupa 150,200mii km, nu la 100mii. La 100mii se schimba doar kitul curelei de accesorii cu intinzatorul. Iar la cutie in fct de cum a mers fostul proprietar uleiul e mai negru si mai apar semne de socuri etc. Dar asta nu inseamna ca e musai sa-l schimbi imediat cum iei masina.-1 points
-
Unde scrie ca se schimba cand se cumpara masina? Eu l-am schimbat la F10 dupa ce am luat masina dar nu ca ar fi avut ceva simptome ci pt ca asa am vrut eu. In fine...astea sunt costuri minore care se aplica si la alte motorizari. Problema e daca pica ceva mecanic,electric mai costisitor, atunci sa fie problema, altfel sunt chestii de rutina, revizii obisnuite etc.-1 points
-
F10 530D, cam asta a fost intretinerea in 10 luni de la achizitie: -Schimb ulei + filtre: cam 850 piese, 100-150 manopera => 1000 lei -Am schimbat bratele suspensie fata -> 712 lei + 180 manopera -Frane placute+discuri 5000RON (Bavaria). After market cred ca in jur de 3500 ajung. Doar placute cam 1000 de lei -Bujii+releu 2000 (reprezentanta) -Fulie + kit accesorii (3200 parca, tot reprezentanta) Urmeaza schimb de ulei la cutie. Baie + ulei original si manopera ma costa 2200lei in Timisoara. Nu imi convine sa merg pana la ZF in Bucuresti. Mai trebuie sa schimb ceva bucsi sau pivoti, a inceput sa bata...-1 points
-
@Colombian Heaven - poti arunca o privire si pe 4 Gran coupe. Deschidere tip hayon la portbagaj, spatiu mai mult ca la F30 pe latime in habitaclu. Tinuta de drum clar peste F30 pre 2016 facelift(ruliu, nu-ti da siguranta la viteze mari), stabila pe viraje, mai conectata la drum. Bine echilibrata, sta unde o pui in viraj, e ca un kart. Pozitia de condus mai sport, te simti mai cufundat in masina. E mai aproape de spiritul Bmw (agilitate, manevrabilitate). Pe inaltime insa e mai scund cu vreo 10 cm. Pe bancheta spate plafonul e plonjat, daca ai peste 180cm esti la limita. Am considerat si F10 (facelift, modelul acual) - rigiditate torsionala exceptionala, sasiu folosit de fosta serie 7, anumite modele Rolls royce. Interior clar mai premium decat modelele din seriile inferioare. Senzatie de soliditate, masina serioasa. Pb e ca tb sa pui pe ea ca sa ai agilitatea/manevrabilitatea tipica Bmw. Suspensie adaptiva sau M sport permanenta, jante 19 macar. Am testat un 520d suspensie standard si n-am fost impresionat deloc de comportamentul rutier. Se simte ca e mai grea / mare fata de seriile inferioare. Ar fi nevoie de un motor mai decent 525d. Desi masina e frumoasa, totusi ii lipseste din design sportivitatea, rautatea (seriile 2,3,4, F60/F61). Pe aici F10 e condus in general de persoane mai mature. Ma uitam si ieri pe autostrada, era un f10 in spatele meu, nu-mi inspira prea multe. Altceva cand vezi un 2,3,4,F60 mai ales cu angry eyes(led). Atentie la motoarele N47 (pb cu distributia,mecanismul de tensionare). Au fost mai multe revizii, ultimele sunt mai ok. Motorul B47 a iesit acum aproape 2 ani, pare ok pana acum. Vorbind de reparatii, costurile sunt doar un aspect. Mai e cel al indisponibilitatii. Te lasa masina in mijlocul drumului, sta in service in loc s-o folosesti, platesti pt masina de schimb.-1 points
-
Ce misto, la 335d consuma ulei si la 535d tot LCI nu consuma ulei, incredibil am o masina defecta.-1 points
-
Alt cineva cred ca vindea de mult masina la cate patanii ai avut tu cu ea.Sa sperma ca o sa te bucuri cu ea si iti doresc ca nu mai ai probleme cu masina !!!! Sa ai grija de ea in continuare!Ai talent de scriitor. :frantics:-1 points
-
Vand - BMW - e60 - 520d - 177cp - Pret 11.500 euro neg * Unic proprietar * Km 320.000 reali (c050450) * Vopsea originala * Inmatriculata in 08/2015 * Taxa platita si nerecuperata(1000e) * Euro 4 * Cutie viteze automata * Toate actele la zi * Dovada ANAF * Certificat fiscal * 3 chei+telecomanda webasto Masina functioneaza perfect nu necesita nici o investitie!! Dotari: * M-paket * Plafon interior negru M * Navigatie mare * Interior din piele neagra impecabil * DVD * Mp3 * Radio * Bluetooth * Buton SOS * Asistenta faza lunga * Incalzire in scaune * 4 geamuri electrice * Oglinzi cu rabatare electrica din cheie/heliomate -electrocrom * Dublu climatronic * Senzori de parcare fata-spate cu afisaj pe display * Oglinda interioara cu senzor antiorbire * Volan reglabil pe inaltime si adancime * Xenon adaptiv / Dinamic drive * Spalator faruri * Senzori lumina * Follow me home/Leaving home * Proiectoare ceata * Senzori ploaie * Senzori presiune roti * Cotiera refrigerata * Pachet lumini ambientale interior * Abs/ Esp * Servotronic - directie activa * Inchidere centralizata * Computer bord * Comenzi pe volan + comanda vocala * Nuca schimbator M cu buton sport separat * Pilot automat * Webasto cu telecomanda * Cotiera fata - spate * 10 Airbaguri * Pachet lumini oglinzi (leduri sub oglinzi) * Chrom line * Folii LUMAR omologate * Anvelope aproape noi runflat 225/50 r17 Bridgestone Tel.0769003457 Pentru detalii despre masina astept sa ma contactati .-1 points
-
-1 points
-
Doresc sa cumpar bmw seria 3 sau 5 dupa 2005, 320d sau 525d, sa fie undeva pana in 7000-7200, cu navi mare si stare generala buna, astept oferte-1 points
-
parerea mea, aveti termostatele defecte!orice motor folosind doar apa din camasa blocului motor se va incinge INSTANT indiferent cate grade minus sunt afara! Bine,hai poate exagerez,ca la minus 50 grade celsius "s-ar putea" sa nu se incinga! DAR: cu termostatul pe pozitia "inchis" orice motor va ajunge rapid la 90 grade celsius indiferent cat de eficient este! volumul de apa existent NUMAI in blocul motor e foarte mic ca sa asigure o racire eficienta ,fara circulatie a lichidului de racire prin radiatorul de racire unde mai exista si ventilatoare,suprafata mult mai mare de racire ,aliaje cu o conductibilitate termica mult mai buna decat fonta,etc... si spun din cunostinta de cauza,stiu un amic ce are bmw e46 320d din 1999 ,si dupa vreo 5-10 minute are temperatura in bord la 90 grade celsius/temperatura optima de functionare! acuma,ca vibreaza ca dreaqu motorul ala,e partea a doua... vorbesc comparat cu al meu 520i cu 6 cilindri in linie benzina! Nu TRACTOR cu 4 cilindri in linie diesel de 2.0 litri... una-i limuzina alta-i masina economica DIESEL... nici un termostat nu deschide/lasa lichidul de racire sa iasa din blocul motor pana nu ajunge la 88 grade celsius sau alta valoare prestabilita de constructor! eu n-as mai monta termostat fie el si nou pana nu-l testez DE 'NSHPE ORI "LA SANGE"! sunt patit cu termostatele p..ii deci,ma intelegeti la minus 5 grade celsius,la al meu 520i acul ajunge la jumate dupa vreo 10 minute de "plimbat" in diverse trepte de viteza la turatii de pana-n 2500 rpm! dupa ce ajunge la jumate "ma mai dau la ea" ,ca n-o doare! doar are uleiul schimbat de aproximativ 1000 km,motul semisintetic! schimbati termostatele ca nici nu mai conteaza cat costa;o sa va arda la buzunar ca la 60 grade celsius orice motor proiectat pentru 90 GRADE CELSIUS o sa consume fara nici un bun simt! :twitch: vb iarasi, din "experienta"... 12 litri la suta de km pentru un motor diesel,mai ca as spune ca-i stricat motorul... atata-mi ia mie mers ca un animal cu 150-160 km/h... stiu ca am facut asta week-endul celalat pana la braila,doar pe unele portiuni am lasat-o la 130 km/h ca saream de pe drum! :hyper: un motor diesel trebuie sa se incalzeasca usor,ca-i eficient si sa consume putin,mai ales mers "cu bun simt"(cum spuneti voi ca mergeti) nu talpa la orice intersectie! v-ar trebui totusi un termometru COMPETENT cu mercur! cred ca am unul pe undeva ,revin cu poze sa stiti alaturi de ce sa fierbeti termostatul!-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00