Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/16/16 in all areas
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Pentru cine nu stie..."musca" aceasta comparatie, dar cum e la softurile noi...unele telefoane se pot bloca (iphone) si se fac negre si nu se mai aprind ....si....s-a dus placa de baza sau pur si simplu observi ca iti merge mai prost cu noul soft (se blocheaza, merge mai greu, etc). Asa se poate intampla cu orice calculator-modul din masina, poate sa pice la update, poti sa simti o diferenta pozitiva, poti sa simti o diferenta negativa sau poti sa nu simti deloc. Nu e regula ca softul nou e si cel mai bun...parerea mea, desi asa ar trebui sa fie.1 point
-
Cu ocazia sfintelor sarbatori de Craciun,Dumnezeu sa va aduca doar fericire si bucurii. Donez grila/nari pentru BMW E46 nf,Carbon 100%,nu au fost montate niciodata,cu mici imperfectiuni,se pot monta simplu(se aplica peste grila originala cu silicon transparent sau poxipol in puncte,apoi se aplica o banda lata care sa le tina presate pana se intareste adezivul).Succes. Ca observatie sunt din Sibiu,daca cineva le doreste in alta localitate,va trebui sa suporte transportul dus fara ramburs. Radu 0773882849 Sa auzim doar de bine si sa va bucurati de BMW.1 point
-
@ Sorin1102 poti vedea unele posturi de-ale mele, deprin febr-martie 2015 dar si mai incoace. Si eu am avut aceasi problema si acelasi zgomot. Se aud ca niste ciocane de toaca de biserica. Este de la motorina din Romania, care are mizerii, apa din condens si biodiesel mai mult sau mai de proasta calitate. Vei vedea ca daca la rece o conduci pe manual, nu mai face chiar asa. Eventual incearca si pe sport. Daca e asa, ai putea incerca si sa resetezi cutia, sa se adapteze iar de la zero, resetarea asta o poti face si tu singur (pui contactul doar, calci pedala de acceleratie cu tot cu kick down, astepti 30 secunde, iei contactul , iei piciorul de pe pedala). In Germania masina schimba vitezele cu motorina de acolo la anume turatie, iar acum incearca sa faca acelasi lucru dar motorina noastra e mai proasta, nu ofera aceeasi putere/cuplu necesar la schimbatul vitezelor. Si alege-ti bine statiile/ firmele de unde alimentezi . Nu pune initial motorina variantele scumpe, crezand ca este mai buna, din contra aceea este mai uscata si nu unge. Eu i-am facut ce i-am facut (dar nimic mecanic) si nu se mai aude in nici un fel dimineata zgomotul acela. .1 point
-
1 point
-
seria 5 sau seria 3??? daca nu le iei pe-ncercatelea, nu jungi la niciun rezultat la mine a fost butonul de i-drive Gesendet von iPhone mit Tapatalk1 point
-
Ai 3 optiuni: 1) maresti bugetul; 2) scazi pretentiile; 3) astepti sa scada pretul. Altfel, acest topic e deschis degeaba, nu sare nimeni cu pomana pe aici.1 point
-
Pai nu vreau sa le dau la pret de noi dar sincer sub 350 de euro nu le dau, mai ales ca stiu sigur ca sunt bune. Caut de 3 luni jante de e70 pe 20 si nu gasesc nimik la un pret rezonabil Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Esti in eroare destul de adanc! Aia cu incinsul INSTANT... nu stiu pe unde-ai citit-o, dar nu bate cu realitatea. Cu atat mai mult cu cat afara sunt temperaturi negative. Masina amicului tau avea un compartiment motor mic, in consecinta furtune scurte => schimb mic de caldura cu exteriorul. Plus ca precis avea Webasto sau rezistentele alea de incalzire pe circuitul mic de incalzire. Si in sfarsit... un motor diesel e eficient. Corect pana aici! Dar stii ce inseamna eficienta? Cat mai putin lucru mecanic transformat in caldura. Deci automat se si incalzeste mai greu, de-asta se folosesc tot felul de artificii: Webasto, rezistente de incalzire pe circuitul mic de antigel, matrice de rezistente in bord, pentru incalzirea circuitului mic si a aerului din habitaclu, etc... Na, ca ai aflat si de ce se incalzeste greu un diesel. Cookie, in mers lent prin oras e si normal. Chiar si in ralati pe loc se incalzeste in atata timp. Insa in viteza la -10 grade, e cu totul altceva.1 point
-
Efficient Dynamics se pune si pe cutii automate chiar astazi am vazut una.1 point
-
Chiar si in traficul din Bucuresti, dupa 25 min de mers semi bara la bara, mie imi urca la 93 grade la -2 grade afara. e60 lci 2.0d automat1 point
-
1 point
-
BMW E90 320D 163CP Automat, consum 12,1% in Bucuresti.. nu stiu cum voi reusiti sa scoateti consum de 8-9 in oras..1 point
-
Ma indoiesc ca este asa. Eu prefer sa am un stick cu toata muzica si sa il las in player tot timpul decat sa butonez telefonul tot drumul pentru a cauta/schimba melodii, iar atunci cand am pasageri care vor sa puna muzica este de 10 ori mai simplu sa conecteze auxiliarul decat sa configureze conexiunea bluetooth. Mi se pare mult mai complicat prin bluetooth, trebuie sa stai sa activezi bluetooth cand urci in masina (eu nu il las deschis tot timpul), cand primesti un apel se intrerupe muzica, consumi bateria aiurea etc. Iar pe langa toate astea este foarte periculos sa umbli pe telefon la volan.1 point
-
1 point
-
Il montezi in locul casetofonulii din fabrica Ce vezi tu acolo e doar un afisaj si cateva butoane si atât.Masina merge foarte bine și farĂŁ acel afișaj.1 point
-
Salut... Daca inca nu ti ai cumparat masina, iti sugerez sa arunci o privire la masina asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-bmw-seria-5-ID7GjpxN.html#531871d8e1 , este masina personala adusa personal in 2015 din Reprezentanta Germania, detin si anuntul. km sunt 100% reali, cu istoric complet, fara interventii tehnice, cauciucuri noi + jante noi. Salut... Daca inca nu ti ai cumparat masina, iti sugerez sa arunci o privire la masina asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-bmw-seria-5-ID7GjpxN.html#531871d8e1 , este masina personala adusa personal in 2015 din Reprezentanta Germania, detin si anuntul. km sunt 100% reali, cu istoric complet, fara interventii tehnice, cauciucuri noi + jante noi.1 point
-
masina a avut cv automata dar a fost inlocuita cu una manuala inainte sa o cumpar eu. la cutia automata are un potentiometru care vine prins pe maneta din interior. in momentul cand dai in drive apare pe bord D si motorul, se pare, are alt regim de functionare. ideea e ca acuma am si mod economic si mod scandal ) daca las potentiometrul in P imi consuma 8/100 daca ii dau in drive imi ia cat vrea ea :sorcerer: :frantics: daca o las in P merge mai batranese nu se tureaza peste 4000 si trage destul de slab, daca o dau in D abea nimeresc drumul1 point
-
Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.1 point
-
1 point
-
)) adevarul este ca e diferenta mare intre n47 320d pus pe e90 si n47 320d pus pe f30, asa-i? Astea sunt de 10 15 ani.. Astea consuma 10, in schimb un 3 litri pe 1800 de kg consuma 11 12 cica. A naibii tehnologie si fizica. N55 ul zici ca e tehnologie din viitor.. Eu nu inteleg de ce nu face el o diagnoza si o verificare amanuntita si daca masina iese ok, atunci ala e consumul acestui motor avansat tehnologic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1. lectura placuta http://www.bmwclub.r...40#entry2308657 2. la 2009 an fabricatie sunt 0% sanse 3. oricum iti schimbau doar intinzatoru' de la lantul superior, ceea ce e frectie galenica la picior de lemn L.E. succes1 point
-
1 point
-
E cu ITP la zi? A mai trecut si ea pe la RAR? Daca e totul in regula si cu actele (daca le ai in original), eu zic sa nu te mai agiti. Cam asta e destinul masinilor vechi cu motoare mari, in Romania. Gandeste-te ca impozitul pentru 3500 cmc este ~ 4700 RON anual.1 point
-
Nu, am doar un service. Ei lucreaza doar cu piese originale BMW. Mi se pare normal sa nu te primeasca cu piese aftermarket. Au clienti cu masini foarte recente, au intotdeauna cate 3 masini in service. Sa nu uitam ca scopul unui service este de a produce profit, ca orice alta afacere. Daca montezi o piesa proasta adusa de client, iar apoi pierzi din nou timp s-o dai jos si sa montezi alta buna, te cam enervezi. Daca iei in considerare si faptul ca nici un client nu te va plati mai mult pentru chestia asta, de ce sa te incurci? Sigur ca faci asta cand ai un service foarte mic, asa cum am eu, dar cand esti autorizat RAR si ai un service mare si clienti multi, preferi sa nu te incurci.1 point
-
Dorule, o iei pe aratura. Ce inseamna in conceptia ta un milog? Unu care are o masina de 4-5 mii euro si cu un salariu de 2000 lei, e milog ca nu poate plati 950 lei o revizie, adica jumatate din bugetul lui lunar? Poate tu ai fi milog la valoarea ta, daca ai face nazuri la preturi, ca ti se par scumpe, dar unu de genul celui de mai sus nu poti sa il numesti milog decat daca n-ai nimic in cap.1 point
-
Incalzirea auxiliara poate fi Webasto, rezistente intr-o cutiuta de incalzire pe furtunul de la calorifer sau rezistente in bord, in calea aerului dinspre aeroterma. Depinde ce ai tu pe masina (daca ai). Rezistentele de incalzire pe furtun nu cred ca s-au mai montat dupa 2005. Consumul poate fi influentat foarte mult de starea turbinei si a EGR-ului. Sa nu mai spun de DPF, daca doar ti l-au gaurit. Deci eu zic ca prima data sa verifici astea. Gowriel, lasa prostiile si nu te mai da rotund cu cazanul tau de 25 de ani in care nu bagi niciun leu ca oricum il duci direct la fier vechi. Fiecare isi alege masina dupa pretentii si buzunar. Te-am indemnat noi sa-ti vinzi benzinarul ca nu-i bun? Nu! Deci abtine-te daca n-ai ceva util de zis. Esti penibil.0 points
-
0 points
-
Destul de putin...pe bc dupa 200km si mers destul de tare 110-130km/h 4.5l/% mers lininit pe aceeasi ruta scos si 4l/%.-1 points
-
Normal ca se poate sa ai consum de 25%daca o tii numai in 5-6000 de ture,dar omul spune ca ii consuma la mers normal,indiferent de trafic..Eu nu vb din auzite,asta e consumul scos la pompa,condus normal la traficul din Cta.Inainte sa trec la motorizarea asta auzeam numai de 20% consum..in prima zi i-am facut full-ul si am condus 100km numai in oras(schimbat treaptele intre 2500-3000rpm) iar consumul in bord era de 12,1%..nici eu nu credeam consumul afisat din bord..alimentat din nou la pompa,exact 12,5l. Daca nu ma credeti,aruncati un ochi aici:http://www.bmwfanati...id=14093&page=2-1 points
-
Anuntul asta e pe bune sau e pus de un copil de 16 ani? https://www.olx.ro/oferta/bmw-m3-ID7sZyk.html#2902316f48-1 points
-
parerea mea, aveti termostatele defecte!orice motor folosind doar apa din camasa blocului motor se va incinge INSTANT indiferent cate grade minus sunt afara! Bine,hai poate exagerez,ca la minus 50 grade celsius "s-ar putea" sa nu se incinga! DAR: cu termostatul pe pozitia "inchis" orice motor va ajunge rapid la 90 grade celsius indiferent cat de eficient este! volumul de apa existent NUMAI in blocul motor e foarte mic ca sa asigure o racire eficienta ,fara circulatie a lichidului de racire prin radiatorul de racire unde mai exista si ventilatoare,suprafata mult mai mare de racire ,aliaje cu o conductibilitate termica mult mai buna decat fonta,etc... si spun din cunostinta de cauza,stiu un amic ce are bmw e46 320d din 1999 ,si dupa vreo 5-10 minute are temperatura in bord la 90 grade celsius/temperatura optima de functionare! acuma,ca vibreaza ca dreaqu motorul ala,e partea a doua... vorbesc comparat cu al meu 520i cu 6 cilindri in linie benzina! Nu TRACTOR cu 4 cilindri in linie diesel de 2.0 litri... una-i limuzina alta-i masina economica DIESEL... nici un termostat nu deschide/lasa lichidul de racire sa iasa din blocul motor pana nu ajunge la 88 grade celsius sau alta valoare prestabilita de constructor! eu n-as mai monta termostat fie el si nou pana nu-l testez DE 'NSHPE ORI "LA SANGE"! sunt patit cu termostatele p..ii deci,ma intelegeti la minus 5 grade celsius,la al meu 520i acul ajunge la jumate dupa vreo 10 minute de "plimbat" in diverse trepte de viteza la turatii de pana-n 2500 rpm! dupa ce ajunge la jumate "ma mai dau la ea" ,ca n-o doare! doar are uleiul schimbat de aproximativ 1000 km,motul semisintetic! schimbati termostatele ca nici nu mai conteaza cat costa;o sa va arda la buzunar ca la 60 grade celsius orice motor proiectat pentru 90 GRADE CELSIUS o sa consume fara nici un bun simt! :twitch: vb iarasi, din "experienta"... 12 litri la suta de km pentru un motor diesel,mai ca as spune ca-i stricat motorul... atata-mi ia mie mers ca un animal cu 150-160 km/h... stiu ca am facut asta week-endul celalat pana la braila,doar pe unele portiuni am lasat-o la 130 km/h ca saream de pe drum! :hyper: un motor diesel trebuie sa se incalzeasca usor,ca-i eficient si sa consume putin,mai ales mers "cu bun simt"(cum spuneti voi ca mergeti) nu talpa la orice intersectie! v-ar trebui totusi un termometru COMPETENT cu mercur! cred ca am unul pe undeva ,revin cu poze sa stiti alaturi de ce sa fierbeti termostatul!-1 points
-
http://i68.tinypic.com/2rwvuco.jpg http://i66.tinypic.com/2zrn9g9.jpg cred ca mai gasiti termometre cu mercur ce masoara pana la 260 grade celsius! termodensirom parca mai avea asa ceva! stocuri vechi!-1 points
-
Vand - BMW - e60 - 520d - 177cp - Pret 11.500 euro neg * Unic proprietar * Km 320.000 reali (c050450) * Vopsea originala * Inmatriculata in 08/2015 * Taxa platita si nerecuperata(1000e) * Euro 4 * Cutie viteze automata * Toate actele la zi * Dovada ANAF * Certificat fiscal * 3 chei+telecomanda webasto Masina functioneaza perfect nu necesita nici o investitie!! Dotari: * M-paket * Plafon interior negru M * Navigatie mare * Interior din piele neagra impecabil * DVD * Mp3 * Radio * Bluetooth * Buton SOS * Asistenta faza lunga * Incalzire in scaune * 4 geamuri electrice * Oglinzi cu rabatare electrica din cheie/heliomate -electrocrom * Dublu climatronic * Senzori de parcare fata-spate cu afisaj pe display * Oglinda interioara cu senzor antiorbire * Volan reglabil pe inaltime si adancime * Xenon adaptiv / Dinamic drive * Spalator faruri * Senzori lumina * Follow me home/Leaving home * Proiectoare ceata * Senzori ploaie * Senzori presiune roti * Cotiera refrigerata * Pachet lumini ambientale interior * Abs/ Esp * Servotronic - directie activa * Inchidere centralizata * Computer bord * Comenzi pe volan + comanda vocala * Nuca schimbator M cu buton sport separat * Pilot automat * Webasto cu telecomanda * Cotiera fata - spate * 10 Airbaguri * Pachet lumini oglinzi (leduri sub oglinzi) * Chrom line * Folii LUMAR omologate * Anvelope aproape noi runflat 225/50 r17 Bridgestone Tel.0769003457 Pentru detalii despre masina astept sa ma contactati .-1 points
-
-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-x6-x5-pe-20-style-214-originale-bmw-vand-si-la-bucata-ID15BI7.html#a1393e3f8c astea de ce nu sunt la un pret rezonabil?-1 points
-
27 ani, te rog! userul ce a initiat topicul ,nici n-a zis toata "povestea" ,care e mult mai complicata decat un termostat! nu ma dau "rotund" ,dar pana acum chiar a functionat masina! bag destui lei si roni,dar pe lucruri minore,as spune eu! iar la fier vechi,n-am de ce sa o duc! Totusi,aici esti tu penibil,pentru ca masina nu are rugina,d.p.d.v. tehnic se prezinta chiar bine iar de vandut benzinarul ,l-as vinde doar pentru alt benzinar de 3.5 litri tot cu 6 cilindri in linie! Din punctul meu de vedere motorul pe benzina este ideal,chiar cel mai bun daca are si GPL! in multe orase mari civilizate se interzic diesel-urile,ceea ce spune multe despre aceste motoare! Complexitatea lor,iarasi e un impediment! STIU,sunt fiabile,consuma putin,etc... dar cand se strica,apai sa fii pregatit bine! O masina cu motor diesel este mai scumpa decat una pe benzina! Cu toate ca exista GPL daca un consum mare de benzina reprezinta o "problema"! Am spus cate ceva ,ce se poate considera UTIL,dar initiatorul topicului, ma repet,n-a zis toate "detaliile" prezente la masina! Daca s-a umblat in mai multe locuri/alte componente de mai multe ori,apai o sa fie greu sa o "descalceasca" cineva! Initiatorul topicului are nevoie de un mecanic bun dotat cu scule specifice pentru un motor diesel ,iar eu mi-am spus parerea sincera privitor la masina lui! Poate s-o faca si el,ca nu ma supar! Dar de la "urca greu acul de apa" pana la turbina si softuri e cale lunga! Poate ar trebui sa lase forumul si sa mearga la un mecanic bun! Asa la tastatura si monitor e cam greu sa rezolvi probleme tehnice/mecanice sau softuri! Ii urez succes si o sa ma abtin de la comentat/postat pe topicul asta! Clar ma depaseste,doar nici n-am turbina la masina! O zi buna!-1 points
-
Am avut vreo 3 luni "ca masina de proba" sa vad daca stiu sa conduc si masini nu doar motoare,un TICO din 1997,care si-a dat duhul dupa vreo 6000 km! mai precis chiulasa a cedat mancata de antigel! Am ales E34 520i din 1990 cu M20B20 la recomandarile unui amic,dar cu "avertismentul" ca nici nu mai conteaza cat o sa platesc pe masina,ca o sa ma "falimenteze" la consum! 7 luni mai tarziu ma declar foarte multumit de masina si mai ales motor,ce este atat de rafinat ca trebuie sa ma uit in bord sa aflu daca-i pornit motorul sau nu... n-am de ce sa-mi cumpar vreodata masina cu motor in 4 cilindri! e clara treaba: un motor cu 6 cilindri este foarte echilibrat si rafinat,dar sa fie pe benzina! Alta masina cu alt motor nu mi-as cumpara! nici macar V8-ul nu ma impresioneaza! si am facut ceva km(cred ca vreo 1000) cu un range rover vogue L322,ce culmea avea motorul de BMW 4.4l M62B44 . motoarele V10 mi se par urate la sunet si sigur nici nu sunt la fel de rafinate precum motoarele V12! Deci ,cam asta ar fi alegerea mea: motor cu 6 cilindri in linie ,macar sa fie cel de 3.5l M30B35 tot BMW,sau motor V12 sa fie placerea unui 6 in linie X2! V12-ele poate sa fie BMW sau alta "natie" ca nu ma supar! Si din ce am observat,cu cat exista mai multi cilindrii intr-un motor cu atat puterea dezvoltata de acel motor este mai rafinata si ,nu stiu cum sa ma exprim, mai bine pusa pe sosea... e ceva ce trebuie experimentat la volan,in cuvinte nu se poate descrie! un 6 in linie e placere! UN V12 e extaz! V8-urile sunt prea...cum sa zic... "paraitori" dupa 4-5000 ture!-1 points
-
-1 points
-
Salutare Cumpar pompa injectie BMW 320D E46 motorina cutie manuala, 136cai ,cod 005 sa fie din bucuresti doresc garantie in cazul in care nu este buna sa primesc banii inapoi masina este deja dezmembrata la un service sa nu aud ca o punem noi etc. astept oferte, rog seriozitate O seara buna-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
1400 lei pe nimicuri in service?! VINDE-O! repede! pai la E34-ul meu in afara de benzina de vreo 4000 lei in 6 luni,nici ca am bagat prea multi bani! si consuma cam mult, e drept in oras, dar totusi functioneaza... in afara de ulei MOTUL semi-sintetic filtre si cauciucuri(alea de iarna vreo 1700 lei) nici ca am avut pe ce cheltui! amortizoarele nu le mai pun ca-s consumabile! ca placutele de frana,etc... ia-ti benzinar si pune GPL pe el! 1400 lei pe "tampeniile" alea e inadmisibil! p.s.: mie nu-mi place dieselul nici daca mi-l dai pe degeaba! adica,sincer URASC motorul diesel din toata fiinta mea! si-am condus asa ceva cateva mii de km! e o mizerie!-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00