Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/17/16 in all areas
-
Motoarele nici nu trebuie sa reziste 30 de ani ca doar mai evoluam si noi altfel ne-am plimba toti cu dacia 1310 ca are motor simplu. Masina e un fier, il folosesti o.perioada dupa care iei altul. Comparam mere cu pere.3 points
-
Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...3 points
-
Salutare baieti, tocmai ce-a venit mosul pe la mine. Noua jucarie este un seria 3 din 2014 Sport Edition, varianta de 143 Cp. Cutia automata, Head up display, lumini adaptive, panorama...... Doua lucruri ma deranjeaza mai mult si anume faza cu proiectoarele care se aprind cand iei curba------mi se pare o porcarie si functia STOP\GO. Ar mai fi si panorama care nu se deschide la fel de mult ca la E91, dar cu asta ma voi impaca, cred. Este posibila anularea aprinderii proiectoarelor atunci cand iei curba, asta ca sa nu mai fiu nevoit sa stau toata ziua cu proiectoarele aprinse?2 points
-
Acum cateva luni am luat si eu un seria 5 ... tot 525xd... 2013 ... Si am cautat cam 5-6 luni pana am gasit masina. Personal nu pot sa inteleg de ce va uitati la masini aduse din afara care au in mod evident km dati inapoi. Un seria 5 (525 D xdrive) nu costa 25.000. Costa 30-35. 25.000 este un 320xd. Calculul este extrem de simplu. Oamenii aia de le aduc din Germania trebuie sa faca profit. Scazi din cat cere omul pe masina cam 4-5000 de euro si cam ala este pretul lui de achizitie.De obicei si mai ieftin. Cauta apoi pe mobile.de 525xd in numarul ala de km si vezi cat costa. Daca gasesti macar una ... te felicit. In alta ordine de idei un seria 5 nu se cumpara de la samsari. Ori o iei direct din Germania cu istoric de service complet si garantie. Te costa aproximativ 800 de euro sa o aduci aici sau dai 5% din valoarea masinii celor de la BMW Otopeni si ti-o aduc ei cu garantie 2 ani. Sau de la o persoana de aici care a avut masina de noua si are istoric de service. Bmw-uri cumperi de aici: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html Culmea - cea mai ieftina e 23.000.2 points
-
Nu inteleg ce cauti la bimmer service? Retapitata. Din fabrica a iesit cu: Upholstery STOFF DIAGONALANTHRAZIT (AWAT)2 points
-
F30 nu are ceas indicator pentru temp apei. Acela din partea dreapta e pentru temp uleiului.2 points
-
Sunt proprietar in acte de 4 ani, este masina personala.Taxa este platita si nerecuperata. Dotari: - M packet interior + exterior -tapiserie piele, fara rupturi. - pilot automat -dublu climatronic - 4 geamuri electrice -comenzi volan -CD player original Bmw+ subwoofer din fabrica -perdeluta electrica luneta+geamuri spate -trapa electrica -senzori parcare spate -jante M-pack 17'' Se ofera si 4 jante de tabla originale bmw de 15'' echipate cu anvelope de iarna. Am schimbat mai multe piese printre care: -radiator apa, termostat + carcasa, pompa apa, bujii, fise bujii, senzori abs spate, senzor ax cu came, 3 rulmenti roata, curea alternator si altele, brate fata spate+bucsaraie, toate piesele mentionate fiind noi. Defecte: - motorul merge rotund, este silentios, nu bate, trage cum trebuie, nu scoate fum, insa consuma ulei intre schimburi, de vina fiind simeringurile la supape - caseta de directie are o bataie, insa nu are joc - o macara rupta la gramul stanga spate - bara fata crapata - volanul are o portiune in partea de sus unde pielea este rupta - o spira de la arcul stanga spate rupta Toate aceste defecte se pot remedia cu suma de aproximativ 1000 de euro. Pret fix 2000 de euro. Consider ca pretul este rezonabil avand in vedere ca daca se vinde masina pe bucati tot valoreaza aproximativ 1500 de euro. Masina se poate vedea in orasul Focsani, jud. Vrancea. Telefon : 0760566371 Voi raspunde si aici la orice intrebare. Scuze am uitat sa mentionez: -an fabricatie 1997 -nr km 318000 VIN : WBADD110X0BN28625 Masina a fost vopsita integral de fostul proprietar in 2010, deci vopseaua este ok. Poze aici: http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/9340-520i-m-pack-nfl/#entry1637901 point
-
Cu alte cuvinte, roata a ramas la fel decand sa inventat si pana in ziua de azi...doar noi le mai schimbam aspectul si dimensiunile. Dar, roata tot roata ramane si tot asa se invarte....Nici la dacia nu cred ca era cazul sa ramanem, dar nici sa alergam dupa cai verzi pe pereti...Cand vor aparea masini care sa leviteze atunci putem spune ca am intrat intr o noua era a automobilelor....Pana atunci masinile sunt tot masini indiferent cata tehnologie vor avea incorporata in ele...1 point
-
1 point
-
Nu inteleg doua chestii. Cum sa mergi la bimmer service? Tu ai incredere in verdictul amatorilor aia? Si a doua. Chiar vrei sa dai 25.000 euro pe un BMW cu piele pusa de samsar? Se vede clar din poze ca pielea aia e de calitate mediocra. Realizezi cum o sa arate dupa vreun an?1 point
-
DacĂŁ a fost mașinĂŁ de coloanĂŁ oficialĂŁ au fost muuulte zile ĂŽn care șoferul a stat câte 8+ ore pe scaun, deci nu e nimic ciudat sĂŁ fie puțin mai uzat.1 point
-
1 point
-
Consumul ala e perfect normal pt Bucuresti Nu te mai lua dupa cifrele oferite de producator, alea le atingi pe pilot automat cand nu e trafic deloc si prinzi toate semafoarele pe verde. Alea sunt de referinta. Un F31 cu motor 2,0 cutie automata e ok sa consume 10-12% in Bucuresti.1 point
-
de fapt f30 automat are consum declarat mai mic decat manual. Pentru Bucuresti trafic bara la bara, consuma de 10 e normal.1 point
-
1 point
-
Distributia se face in 25 de repere,nu pe 9 cate fac hotii aia de la Service Scream (Tezparii) bmw de n-au o treaba. Schimba 2 intinzatoare 2 lanturi si 3 patine. Vorba unui baiat "dau motoru' jos de pe masina si il plimba cu lesa prin service"1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Diferenta de km este de 11.000 in favoarea primei masini, asta daca luam de bune informatiile. Personal, mie nu -mi place prima masina. In afara de acel pachet M exterior, care nu stim daca este pus in garaj sau nu, nu are nici un plus. Dupa cum se observa, exista doar o poza din interior si aceia de proasta calitate. Cred ca are navi mic, nu are dublu climatronic, fara incalzire in scaune. Mai pe romaneste, in afara de faptul ca are cutie automata, nu are nimic. Cea de a doua se prezinta mai bine la interior, insa nici ea nu exceleaza la dotari. De tine depinde daca te satisfac sau nu dotarile care le au fiecare. Si cel mai important lucru este ca datele sa fie corecte, in legatura cu km, evenimente in care au fost implicate. Mult succes.1 point
-
Mda, cred ca ne-am dori toti V8 sau V10. Daca e posibil, macar un V-L6 Lasand retorica oleaca deoparte, problema specifica .ro ramane impozitarea aberanta peste 2999 cmc. Cine trece de 3l, in general nu face multi kilometri, dar cand vine 1500-2000 EUR impozitul anual, injuri de mama focului, dupa ce trece primul an, care e de placere! In mod practic am avut si condus V8 benzina de la BMW si Land Rover. Compresorul era o placere vs turbina, doar ca in mod real rar vedeai sub 20l/100 Km, iar asta fara sa tocesti acceleratia. Cand pe un drum dus-intors Bucuresti - Constanta ~ 450 Km consumam 90-100l, iar benzina era aproape 6 lei, parca iti venea sa dai cu sapca de asfalt! Si uite asa am tras eu linie si "m-am cumintit" la 3l triturbo, V6, diesel. P.S. Doamne fereste de 4 cilindri...1 point
-
5 ani si 100k km ,plus ce mai aavea ea inainte si chiar nimic,nimic?Macar o bujie ,capat de bara,ceva simbolic acolo.Nu mai zic nimic ca am un vecin care are un 407 luat la 100k km si acum are 220k.....omul merge incet si pe asta se bazeaza ,nici el nu a schimbat nimic....adica nici macar placutele de frana!!!!!!Cazan este putin spus. Eu zic sa nu inducem omul in eroare si sa creada ca BMW este facut din fier beton ca nu este asa.....se mai strica si ele. Una pete alta sunt masini foarte bune daca.....mai schimbi din cand in cand cate ceva pe la ele.1 point
-
Nu pica prietene daca mergi ca un om normal.daca.i dar jar tot timpul e normal sa fie uzura mult mai mare si automat asta aduce la stricarea a mai multor piese.am facut 100000de km cu a mea in 5 ani si nu i.am schimbat nici macar bujiile.masina inca merge brici.am facut un tester de curand la un prieten di imi da erori 0.nimic.masina te trateaza cum o tratezi si tu pe ia.e simplu.1 point
-
Eu stau ĂŽn București circul foarte mult ĂŽn oras și as vrea ceva care consuma relativ ok . Golful ĂŽmi consuma 10 la trafic relativ aglomerat și 14 dacĂŁ e bara la bara . Stiu ca unii o sa zicĂŁ faptul ca pt oraș nu e bun dieselul si cu acest lucru nu sunt de acord . Ăn familie mai am un golf 4 1.9 150cp și pot sa va zic ca am mers destul de mult cu el ĂŽn oraș și nu s-a stricat, plus ca are un consum destul de bun adicĂŁ la bara la bara 10 iar atunci când e relativ aglomerat 7 . Din acest motiv vreau diesel plus ca ĂŽmi place ca are cuplu mare . Acum nu știu ce sa fac mie ĂŽmi place foarte mult e90 doar ca vĂŁd ca toți ĂŽmi zic ca o sa pice o gramada de piese . Eu ma gandesc ca daca la un e90 pica atâtea piese la un e46 ce se ĂŽntâmplĂŁ ?? Cu toate astea mai sunt și oameni care ĂŽși cumpĂŁrat e46.....1 point
-
Am lucrat in reprezentanta Chevrolet, cunosc foarte bine cat de repede se duce suspensia la un chevy pur si simplu sunt gandite total aiurea. Veneau suficienti de multi clienti cu probleme la bucsi, arcuri, amortizoare. NU ai avut tu ghinion cu amortizoarele, asa sunt ele se duc repede.1 point
-
ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140.. si uite asa, de ajungi fix ca in romania clasica, cu X5 cu gume de iarna in august.. treaba asta se numeste normalization of deviance Cam asa au ajuns de au picat si naveta chanlenger.. gen am lansat la 15 grade si a fost ok, apoi au lansalt la 10 grade si a mers.. la 5 a bubuit.. da-o dracului merge la 10 si nu merge la 5.. Care face calcule dinastea si gandeste asa si un logan sh e prea mult pentru el, ca in maxim un 1 an nu o sa aibe bani sa il tina si pe ala.. un simplu exemplu : de vreo 2 ani RCA a crescut in ro cu 15-20%/ an la aia cuminit, fara accident. O sa creasca si mai mult. iti iei acum un v8 cu 4k, iei unul in stare foarte buna chiar, ai un mic accident in 3-4 luni cu loganul cu care mergi la servici si o sa ai rca la v8 ala in vreo 2 ani cam cat 1/2 din valoarea lui/an si de 2 ori cat costa sa ii inlocuiesti motorul cu totul.. bine oricum 1/4 din parcul auto din romania nu are rca, dar isi permite orice sa tina un 6L / V8 de 3-4 L .1 point
-
Daca imi permiti un sfat,pune minim 215/65/16,98Q(standard pentru iarna)deoarece daca pui 205/55/16,comparativ cu standardul,vei cobori garda masinii cu 2,7cm iar viteza reala a masinii va fi cu 8 km/ora mai mica decat ceea ce iti indica vitezometrul,plus ca ar arata caraghios cu ele,samd. Te admir ca ai nervi pentru restaurare,lucru care implica multa rabdare si multi bani(septarele sunt saci fara fund ) si iti doresc spor la treaba.!1 point
-
mai lasati asta cu ITP-ul, ca ca ala din Bulgaria e fix ca ala din Romania.. Cred ca jumatate din e60 de pe forum au DPF anulat... sa fim seriosi..1 point
-
E vreo rusine cumva ca locuiesc in mediul rural? Daca stau la tara e vreo problema ca am ales sa dau E36-le pe un E38, fie el si de Anglia? L-am luat pt ca imi place modelul si din pasiune... Te deranjeaza pe tine cu ceva ca o voi inmatricula in Bulgaria? Sunt satul de persoane cu nasul pe sus... vedeti-va de problemele voastre existentiale si nu mai purtati grija altora! imi provocati greata cu mentalitatea asta de 2bani De ce sa platesc statului roman mii de euro pt impozit? cand de banii aia pot face ceva util si ma pot bucura altfel de ei? Daca stau la tara ar trebui sa am dacie 1300 sau cum? Si spre buna voastra informare aflati ca nu merg noaptea sau la consum... doar comentarii rautacioase ca sa se dea unii rotunzi pe aici.. dar asta nu mai conteaza1 point
-
Deci se pare ca le iau pe rand...asta e, deci am observat de curand un troncanit cand bruschez volanul stg-dr tare, din toata cursa lui spre stg sau spre dr nu face oriunde, in unele locuri de abia se aude ceva, in unele locuri nu se aude deloc, dar de exemplu cand sunt rotile drepte cu motorul pornit sau oprit si misc tare stg- dr se aude cel mai bine si cel mai tare. Daca mergi cu masina prin oras si iei viraje sau o parchezi gen nu se aude deloc, dar daca iau vreun viraj la viteze mici sau cand sa ma opresc undeva fiind in viraj si trag de volan brusc (trag tare, daca trag normal nu prea se aude sau nu se aude) sa-l indrept inainte sa ma opresc se aude. Postez un video care este IDENTIC IDENTIC (m-am chinuit ceva sa-l gasesc) cu problema mea, cum se vede in video, in unele locuri din cursa volanului se aude putin sau cateodata deloc. (VIDEO) Astazi (17 decembrie) ma duc la craiova la MHS sa rezolv niste campanii + o verificare mecanica pe elevator, le-am spus ca vreau sa verific si caseta de directie+ distributie + etc. Sincer daca stai sa asculti exact acolo langa volan zici ca face exact acolo unde e bagat volanul, dar sa fiu sincer in pozitia cand troncane mai tare trebuie sa recunosc ca daca stai cu piciorul stg pe podea simti oarecum bataia in picior, daca am piciorul pe orice pedala nu se simte nimic. Prima oara m-am gandit sa fie ceva la coloana de directie ca se aude exact acolo unde e bagat volanul, dar dupa cand am vazut ca simt bataia respectiva in piciorul stg pe podea m-a cam luat frica sa nu fie caseta. Am schimbat lichidul de servo sapt trecuta cu cel verde CHS 11 Pentosin, aveam unul galben care nu era conform, ca idee, nu are treaba oricum. Din ce am vazut in mers daca fac stg-dr scurt din volan nu se aude, dar de pe loc se aude tare...asta e ce o fi, numai sa fiu sigur sa nu ma apuc sa schimb pe ghicite.Tot distributia ramane in prim plan pentru inlocuire si dupa orice ar fi pe directie.Stiu clar ca nu facea asa pentru ca am mai facut "testul" asta mai demult si tin minte ca eram linistit ca nu se aude absolut nimic insa eram cu rotile pe 18 (acum am 17 pe iarna), nu stiu daca e relevant. Nu am joc in volan deloc (nu se misca deloc liber stg-dr) si este electric (cel cu memorii), nu stiu daca are vreo legatura si exact la fel cum face baiatul din video de trage si i da drumul, exact asa imi face si mie intro anumita pozitie din cursa, in unele pozitii nu face deloc. Ce parere aveti? Multumesc anticipat! P.S: mi-am amintit ceva si anume cateodata cand trec peste anumite denivelari se aude exact sunetul asta, troncanitul asta, am schimbat de ceva luni bielete antiruliu spate, bucsi cadru spate, bucsi oscilante spate, bucsi bara antiruliu fata-spate. Masina am verificato in vreo 3 locuri in special la bratele inferioare-superioare fata-spate , toti zic ca e "teapana", stiu ca am o mica deviatie la directie din cauza ca nu pot se pot regla bieletele de directie (trage si putin dreapta) insa am zis ca din moment ce nu am joc la ele le las asa deocamdata. Are vreo legatura troncanitul respectiv cu troncanitul de la denivelari? Revin dimineata cu pareri sa vad ce zic astia de la MHS si sa vad ce gasesc ei, daca e "teapana" sau nu. Urati-mi noroc!0 points
-
0 points
-
Caseta de directie, este o problema care se intalneste la e60. O reparatie e in jur de 1200 lei, una noua aprox. 3000 cu caseta la schimb, 4200 fara caseta la schimb. Bafta0 points
-
Pe olx e 9999eur. Care-i treaba cu mentiunea ca pretul pentru forum e de 10.000 euro? Un 9998 mai intelegeam, da' asa.. Oricum, masina e ok, iar pretul e mai mult decat decent. Succes!-1 points
-
-1 points
-
My bad then , ideea era ca stratul ala nu este pus acolo doar de forma.. dupa ce il dai jos nu mai vezi nimic la navigatie cand este soarele foarte puternic, asta am vrut sa subliniez. Si vroiam sa mai subliniez ca nu trebuie polis, sunt unii pe olx care cer 150 lei ca sa iti curete displayul, cu un pachet de serverele umede se rezolva gratis...-1 points
-
Vand - BMW - e60 - 520d - 177cp - Pret 11.500 euro neg * Unic proprietar * Km 320.000 reali (c050450) * Vopsea originala * Inmatriculata in 08/2015 * Taxa platita si nerecuperata(1000e) * Euro 4 * Cutie viteze automata * Toate actele la zi * Dovada ANAF * Certificat fiscal * 3 chei+telecomanda webasto Masina functioneaza perfect nu necesita nici o investitie!! Dotari: * M-paket * Plafon interior negru M * Navigatie mare * Interior din piele neagra impecabil * DVD * Mp3 * Radio * Bluetooth * Buton SOS * Asistenta faza lunga * Incalzire in scaune * 4 geamuri electrice * Oglinzi cu rabatare electrica din cheie/heliomate -electrocrom * Dublu climatronic * Senzori de parcare fata-spate cu afisaj pe display * Oglinda interioara cu senzor antiorbire * Volan reglabil pe inaltime si adancime * Xenon adaptiv / Dinamic drive * Spalator faruri * Senzori lumina * Follow me home/Leaving home * Proiectoare ceata * Senzori ploaie * Senzori presiune roti * Cotiera refrigerata * Pachet lumini ambientale interior * Abs/ Esp * Servotronic - directie activa * Inchidere centralizata * Computer bord * Comenzi pe volan + comanda vocala * Nuca schimbator M cu buton sport separat * Pilot automat * Webasto cu telecomanda * Cotiera fata - spate * 10 Airbaguri * Pachet lumini oglinzi (leduri sub oglinzi) * Chrom line * Folii LUMAR omologate * Anvelope aproape noi runflat 225/50 r17 Bridgestone Tel.0769003457 Pentru detalii despre masina astept sa ma contactati .-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
27 ani, te rog! userul ce a initiat topicul ,nici n-a zis toata "povestea" ,care e mult mai complicata decat un termostat! nu ma dau "rotund" ,dar pana acum chiar a functionat masina! bag destui lei si roni,dar pe lucruri minore,as spune eu! iar la fier vechi,n-am de ce sa o duc! Totusi,aici esti tu penibil,pentru ca masina nu are rugina,d.p.d.v. tehnic se prezinta chiar bine iar de vandut benzinarul ,l-as vinde doar pentru alt benzinar de 3.5 litri tot cu 6 cilindri in linie! Din punctul meu de vedere motorul pe benzina este ideal,chiar cel mai bun daca are si GPL! in multe orase mari civilizate se interzic diesel-urile,ceea ce spune multe despre aceste motoare! Complexitatea lor,iarasi e un impediment! STIU,sunt fiabile,consuma putin,etc... dar cand se strica,apai sa fii pregatit bine! O masina cu motor diesel este mai scumpa decat una pe benzina! Cu toate ca exista GPL daca un consum mare de benzina reprezinta o "problema"! Am spus cate ceva ,ce se poate considera UTIL,dar initiatorul topicului, ma repet,n-a zis toate "detaliile" prezente la masina! Daca s-a umblat in mai multe locuri/alte componente de mai multe ori,apai o sa fie greu sa o "descalceasca" cineva! Initiatorul topicului are nevoie de un mecanic bun dotat cu scule specifice pentru un motor diesel ,iar eu mi-am spus parerea sincera privitor la masina lui! Poate s-o faca si el,ca nu ma supar! Dar de la "urca greu acul de apa" pana la turbina si softuri e cale lunga! Poate ar trebui sa lase forumul si sa mearga la un mecanic bun! Asa la tastatura si monitor e cam greu sa rezolvi probleme tehnice/mecanice sau softuri! Ii urez succes si o sa ma abtin de la comentat/postat pe topicul asta! Clar ma depaseste,doar nici n-am turbina la masina! O zi buna!-1 points
-
-1 points
-
ce-ai mai facut cu masina/motorul? trimite-mi mie ceva poze cu masina+motorul! multumesc!-1 points
-
Mi-a scapat, nu am observat ca e retapitata, dar as merge in continuare cu ea la service pentru teste, nu inteleg insa cu km, daca la service se confirma ca masina are 135 000 , exista vreo metoda de a se pacalii acest numar? Revin la ideea ca nu cred ca cineva poate sparge baza de date BMW pentru a modifica inregistratrile-1 points
-
BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4-1 points
-
-2 points
-
si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede-2 points
-
-2 points
-
Am avut vreo 3 luni "ca masina de proba" sa vad daca stiu sa conduc si masini nu doar motoare,un TICO din 1997,care si-a dat duhul dupa vreo 6000 km! mai precis chiulasa a cedat mancata de antigel! Am ales E34 520i din 1990 cu M20B20 la recomandarile unui amic,dar cu "avertismentul" ca nici nu mai conteaza cat o sa platesc pe masina,ca o sa ma "falimenteze" la consum! 7 luni mai tarziu ma declar foarte multumit de masina si mai ales motor,ce este atat de rafinat ca trebuie sa ma uit in bord sa aflu daca-i pornit motorul sau nu... n-am de ce sa-mi cumpar vreodata masina cu motor in 4 cilindri! e clara treaba: un motor cu 6 cilindri este foarte echilibrat si rafinat,dar sa fie pe benzina! Alta masina cu alt motor nu mi-as cumpara! nici macar V8-ul nu ma impresioneaza! si am facut ceva km(cred ca vreo 1000) cu un range rover vogue L322,ce culmea avea motorul de BMW 4.4l M62B44 . motoarele V10 mi se par urate la sunet si sigur nici nu sunt la fel de rafinate precum motoarele V12! Deci ,cam asta ar fi alegerea mea: motor cu 6 cilindri in linie ,macar sa fie cel de 3.5l M30B35 tot BMW,sau motor V12 sa fie placerea unui 6 in linie X2! V12-ele poate sa fie BMW sau alta "natie" ca nu ma supar! Si din ce am observat,cu cat exista mai multi cilindrii intr-un motor cu atat puterea dezvoltata de acel motor este mai rafinata si ,nu stiu cum sa ma exprim, mai bine pusa pe sosea... e ceva ce trebuie experimentat la volan,in cuvinte nu se poate descrie! un 6 in linie e placere! UN V12 e extaz! V8-urile sunt prea...cum sa zic... "paraitori" dupa 4-5000 ture!-2 points
-
15 ani?! esti darnic si optimist! apai un N55 cu DOHC, 24 supape ,Twin-Scroll Turbocharger,Valvetronic ,DUBLU VANOS,bloc motor de aluminiu,compresie 10,2:1 ,temperatura de operare 110 grade celsius, crezi ca apuca 15 ani FUNCTIONAND?! are camasile cilindrilor din fonta si nu vreo tampenie gen nikasil ,alusil sau alte de-astea! Dar complexitatea lui constructiva o sa faca pe multi sa se lipseasca de asa ceva! Bineinteles, imediat ce incep sa apara problemele... Eu tot catre un M30B35 trag ,indiferent cat de "high-tech" sunt bmw-urile astea noi! Pana la urma,nu ma grabesc nicaieri, de acceleratii "fulminante" chiar n-am nevoie,viteza... apai la cate radare sunt de unde locuiesc eu pana la Bucuresti,cred ca mi-ar trebui vreo 10 permise de conducere daca ar fi sa merg cu un BMW ce are N55 in el! deci,la cum se prefigureaza viitorul rutier ,nu vad nevoie de "rachete pe 4 roti",ba dimpotriva,masinile fiabile vor fi mai apreciate,ca nu toti au 50000 euro la fiecare 5 ani sa-si ia "ultima noutate" de la bmw! sau alt producator...-3 points
-
Inseamna ca esti un om tare fericit Nu am spus stare noua ci ireprosabila ( nici macare impecabila) iar acel "usor discutabil" rezolva si scaunul sofer care are cateva cute pe partea stanga, la intrare/coborare, in caz ca ai ceva de reprosat. Daca mai dispui si de alte replici, eu nu prea am program azi asa ca ne putem contra virtual cat doresti Ptr ca nu ma mai lasa ( sau nu stiu eu cum) sa editez postul initial, voi scrie aici : Scaunul sofer necesita o mica atentie la partea stanga. Alte carcoteli la o eventuala vizualizare a masinii. Multumesc-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00