Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/16 in all areas

  1. Fac o mica paranteza. Cand am luat Passat-ul, toata lumea il blama ca e pacatos domne, cade directia non stop... si e 500€, distributia e la fel 500€, bucsaraie, amortizoare, etc. Am schimbat o singura data bratele, dupa ce l-am luat, acum vreo 9 ani, distributia e ca la orice motor. Dar am pus piese de calitate si am circulat cu bun simt. Ce sa vezi? Niciun brat n-a mai cazut. E cum spun colegii: cat dai, atata face. cunosc si eu un E60 acelasi an cu al meu, dar cumparat cel mai ieftin din piata ro. Nici macar nu erau aliniate corect elementele de caroserie. De atunci s-a bagat in masina cred ca vreo 7-8000€ strict in piese si reparatii (e la al 3-lea motor, ambreiaj, turbina, brate, etc). Fara retrofituri si modificari, cum facem noi. Dar oamenii astia isi merita soarta. Lectia oricum n-a invatat-o si cand a ajuns pe la mine pentru ceva retrofit, s-a scarpinat in cap cum sa iasa mai ieftin. Dar masina tot buda a ramas.
    4 points
  2. Da, un E60 cumparat cu 6-7000euro este o masina proasta! Atât!
    4 points
  3. Ia incearca tu sa vinzi un E60 intretinut si vezi cine ti-l apreciaza. Mereu etalonul va fi (aproape) cel mai ieftin E60 din piata. Masinile bune nu se vand sau se vand in pierdere pentru ca romanii ca Horica, aleg masinile dupa pret sau dupa luciu, nu dupa starea tehnica. Si-apoi isi blestema zilele pe forumuri ca au ales cea mai proasta marca.
    2 points
  4. Salutare tuturor, Azi a plecat cineva dupa masina din link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236663709&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&categories=Limousine&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70&makeModelVariant1.modelGroupId=22&pageNumber=1&fnai=prev O va repara si o va vinde pe autovit. Evident ca masina va face parte din gama "nu bate, nu troncane, km e reali". Va fi listata pe la 18K euro si pe la 137k km. Aveti grija de cumparati, cei care vor sa-si ia 5-ar in scurt timp, sa-si noteze VIN-ul masinii. Va fi facuta cu piese din dezmembrari si revopsita. ATENTiE la daune reparate si la samsari!
    2 points
  5. incearca la neo_andersson
    2 points
  6. Am mers cu X3 din 2012. Are ruliu mult mai mare si se comporta mult mai prost la viteze mari. De la 110-120kmh in sus diferenta de consum este foarte mare, iar in oras aceeasi poveste. Sunt sigur ca este o masina buna si pana la urma daca asta il face pe om fericit este ok, eu doar evidentiam diferentele intre ele si ce as lua eu. Iar ca intretinere sunt de parere ca orice SUV implica costuri mai mari de intretinere. Placutele/discurile se duc mult mai repede(chiar acum 10min am citit un topic in care se plangea cineva ca i s-au dus in 30k km placutele), amortizoarele sunt mai scumpe (si in general articulatii/bucse etc.), anvelopele sunt mai scumpe (de obicei, din cauza dimensiunilor), diferenta de consum o resimti in fiecare zi (cele 300kg in plus fata de F30, aerodinamica, xdrive-ul au un cuvant de spus aici). Lista este mult mai lunga de atat, poate nu pare asa mare lucru sa dai cateva sute de lei in plus la niste anvelope sau la placute. Dar cand tragi linie la sfarsitul anului si vezi ca pentru 25k km in loc sa cheltui sa zicem 2000 euro (pe combustibil+intretinere) ai cheltui 3000-3500e parca nu mai e asa ok situatia. Daca e vorba de un plus de comfort si spatiu, un F10 sau chiar F11 cred ca ar fi o alegere mult mai buna.
    2 points
  7. Nu tre sa cotizezi nimic. Exista 3 situatii in care cotizezi: - iti bati joc de ea - si-a batut joc de ea fostul proprietar - are sau a avut parte de o servisare precara chiar daca tu sau fostul proprietar traiti cu impresia ca mecanicii si-au facut treaba.
    1 point
  8. Si voi il intaratati... nu a cumpar un cazan, eu il cred ca a dat o suma cum spune el insa pur si simplu a avut ghinion, se poate intampla oricui! Treaba e sa reduci din riscuri cat mai mult posibil, daca te duci si cumperi o masina de oriunde si doar te uiti la ea sau o pornesti si gata e buna inseamna ca esti foarte experimentat si sa nu te mire ca de fapt ai luat o coaja, dar cand o verifici mecanic/eletric/caroserie si toate chestiile posibile si vezi ca totul e ok cam stii ca ai luat o masina buna si daca se intampla ceva nu se intampla pentru ca ti-ai luat teapa sa spunem asa. Adevarat ca poti sa faci si 10000 de teste si poti sa iei teapa cu o problema anume care nu se vede niciodata in cateva zile, dar cunosc destui prieteni care si-au cumparat masinile doar uitandu-se la ele si ascultandu-le si vorbesc de sume de pana la 30.000 E. Eu nu as putea sa fac asa ceva, nu am facuto nici la 6.000 Euro si nici la 12.000, sa ma zgarcesc pentru 200-400 lei pt o verificare la reprezentanta sau undeva unde se face ok. Horia, iti spune un detinator de E60 luat acum aproape 1 an cu 12.500 Euro si care a umblat la injectoare si recent am aflat ca am si joc in caseta de directie de la reprezentanta, dar inainte sa o schimb vreau sa mai incerc niste lucruri de care mi-au spus colegii de pe forum, totusi nu am dat putin pe masina(verificata cap-coada) si totusi au fost niste probleme de scala mare care au aparut dupa ce am cumparato la cateva luni si chiar si distributia asta totusi.. se schimba la orice masina pe lant dupa anumiti ok, ca le cumparam noi la 180.000-240.000 fara distributie schimbata doar nu trebuie sa ne asteptam sa mai tina inca 5 ani...zic si eu. Sunt curios aia din service care te iau la misto ce masini conduc...ia sa-i intrebi. Pot sa spun ca e masina care mi-am dorito si care inca doresc sa o am la nesfarsit!
    1 point
  9. De necrezut, a mers doar cu un simplu reset, volum + eject. Multumesc. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. Ori ai fost ghinionist, ori are de 4 ori numarul de km afisat. Am si eu E60, xdrive chiar, a papat ceva bani la prima revizie insa am fost avertizat de cand am luat-o, ca trebuie servisata cu atentie. - Amortizoare fata Bilstein 700lei x 2 (asta a fost o suprinza, ca masina mergea bine, insa un amortizor era umed) - Releu bujii + 6 bujii ~750lei - Placute frana frana ~500lei + 60 de lei senzor de uzura - Placute frana spate acum 3 luni, 250 de lei cu tot cu manopera, mai sus nu am pus manopera la nimic. De ulei la motor si filtre nu mai are rost sa vorbim, alea le schimbi la toate. Urmeaza in ianuarie inca un schimb de ulei si filtre + ulei cutie, diferentiale si cutia de transfer. Retrofit-uri - pilot automat, singurul care imi lipsea. Si urmeaza un set de roti pe 18, dar asta e moft, nu se pune. Overall, cea mai citava masina, al 3-lea BMW.
    1 point
  11. Vrei sa ne bagi in depresie cand vedem cati bani bagam in masina?
    1 point
  12. @calinbmw2000 ,cred cã esti prea dur cu noul coleg,oricum cu timpul va invĂŁța ce poate mașina și pânĂŁ unde-i sunt limitele,și curând va renunța la burnout si dacĂŁ va vrea sĂŁ invete sa-si controleze masina o poate face pe ploaie ,zapadĂŁ si ultima datĂŁ pe gheațĂŁ. Preferabil cu cineva experimentat alĂŁturi si departe de spațiul public.
    1 point
  13. Din postarile tale de pe alte topicuri am inteles ca ai intampinat o gramada de probleme la e60. Cu toate asta cred ca nu trebuie sa generalizezi, mai sunt unii user care utilizeaza acelasi tip de masina si sunt multumiti. Bafta in continuare.
    1 point
  14. Uleiul in cutia de transfer e vreo 300 de lei si se schimba la 80 100 mii km. Intr-adevar e mai complexa, insa e si 4x4 si iti ofera destule avantaje, care pentru unii sunt mai importante decat posibilele dezavantaje. Ca accelereaza cu juma de secunda mai mult pana la 150 la ora, acum pe bune, pe cine intereseaza? Si ca e mai grea cu 50 de kg masina.. Din punctul meu de vedere daca gasesti o masina care iti place si e si xdrive, pai e bonus ala. Nu toti suntem piloti inchipuiti ca sa zicem ca vezi doamne isi pierde feelingul de masina cu propulsie. SA fim seriosi vorbim de masini normale nu de supercaruri. Eu zic sa iei masina daca iti place si e cinstita. Bafta!
    1 point
  15. Stai usor, ca nu e chiar asa. Sunt multi pe aici carora le place sa exagereze. Pe mine ma amuza ca tu imi recomanzi sa mai pun ceva bani, asta cand tu cand ai verificat masini nu ai gasit una cu km reali, deci care din noi doi nu are asteptari realiste privind km vs pret? Asta odata, a doua chestie e ca eu, de cateva luni, aproape 4, caut masina, timp in care am verificat destule masini. Cam 40% din ele aveau km reali. Dar problema e simpla, o masina cu dotari ok si km reali, se da f repede. Nu ca e scumpa, problema e ca in general se da in maxim doua zile, asta daca e in Bucuresti sau apropiere.. Eu fara testare la bmw nu o sa iau niciodata masina, si asta inseamna de obicei minim 3, real vreo 4 zile. Am patit de nu stiu cate ori asta, chiar de doua ori saptamana trecuta. Si din ciclul povestile poporului, asta cu masina "de la mama ei". In bugetul meu, am gasit si in germania masini cu 56k km. si cateva masini ok, care meritau luate. Problema e ca Germania e mare si astfel de masini stau f putin timp la vanzare. Efectiv nu am avut timp sa vb cu neamtul sa mai ajung acolo, ca s-a dat masina.. Poate nu e un caz general, dar eu asa am patit cu 3 masini pe germania si inca vreo 4 pe romania. Eu nu mai sunt interesat de masina, am postat mai mult pt altii care cauta acelasi lucru, ca sa stie despre ce e vorba. Pt mine o masina care are o gaura de 4 ani in istoric, nu mai prezinta interes, desi repet, masina arata de km aia. Nu era adusa din germania, ci din italia.
    1 point
  16. Cum anume sta "mult mai prost" pe drum? Crezi ca toti soferii folosesc masinile la limita aderentei incat sa fie atat de flagranta diferenta? Ai mers cu vreun x3? Diferenta de consum nu e atat de mare, iar intretinerea e similara la aceeasi motorizare. In plus sunt doua categorii diferite de auto, fiecare adresandu-se nevoilor si gusturilor diferite ale oamenilor. Oricare din cele de mai sus se pot verifica dpdv al rulajului, ulterior daca acesta corespunde, se poate aprofunda cu o verificare pe tester si elevator pt ce e mai important. La x3 sa verifici in plus si grupurile si cutia de transfer, intrebi daca a avut uleiurile schimbate etc. X3 are rulaj suspect de mic din punctul meu de vedere. Mai plauzibil e la f30 urile acelea.
    1 point
  17. Eu nu sunt dezamagit de piata din Ro. Vanzatorii s-au adaptat perfect nevoilor cumparatorilor. Majoritatea cumparatorilor (cel putin din ce am cunoscut eu, care am avut masina de 3500-4000 euro la vanzare) sunt niste nesimtiti. Unii s-au purtat atat de aiurea si au venit cu pretentii atat de stupide incat imi parea rau ca nu e masina in stare mai proasta si sa le pice rotile cand pleaca cu ea dupa ce semneaza contractul. Altii s-au purtat decent si am discutat cu toata placerea cu ei, le-am prezentat toate partile bune si rele ale masinii. Atata timp cat 90% din clienti cauta ca masina: -sa aiba jante mari -sa aiba polish facut -sa aiba navi si piele -sa aiba km sub media pietei, dar in acelasi timp sa fie printre cele mai ieftine de pe piata Mi se pare normal ca 90% dintre vanzatori sa dea km inapoi, sa le "cosmetizeze" , sa aduca masini cu dotari bune si in stare tehnica jalnica. Pentru restul de 10% dintre clienti, exista service-uri in care se poate face o verificare completa a masinii inainte de achizitie. Ma indoiesc ca s-ar mai da atatea tepe in Ro daca ar fi mai atenti cumparatorii si nu s-ar da mari priceputi, refuzand sa dea bani unui service pentru verificare.
    1 point
  18. Cloud92, on 14 December 2016 - 12:30, said: Distributia se face in 25 de repere,nu pe 9 cate fac hotii aia de la Service Scream (Tezparii) bmw de n-au o treaba. Schimba 2 intinzatoare 2 lanturi si 3 patine. Vorba unui baiat "dau motoru' jos de pe masina si il plimba cu lesa prin service" <br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">23 de repere include la e90 si costa 3000 lei la reprezentanta. Plus manopera. - ASTA AM SCRIS EU IN POSTUL nr. 16 Apoi tu ai scris ca doar piesele costa 48 de milioane si asta cu cateva repere luate pe producator. Nu mai dezinforma lumea fara sa fii pus la punct tu insuti. Mersi.
    1 point
  19. Ce drac e aia elleta?
    1 point
  20. Daca ii recomanzi sa ia masina doar de la prieteni sau cunostinte, masina ta cand vrei sa o vinzi cine ti-o cumpara prietenii tai? Ai perfecta dreptate ca sunt multe masini aranjate, coafate dar sunt si multe intr-o conditie buna, si sunt vandute din diferite motive, tot ce trebuie sa faci e sa casti bine ochi si sa o verifici cu atentie.
    1 point
  21. Cunosc flota ministerelor, am lucrat o perioada in zona... In medie o masina de acolo face in jur de 5.000 km pe luna. Daca va ganditi ca... "e masina de minister, ambasada, sigur e intretinuta", e fals. Sunt extrem de alergate masinile alea, nu se uita nimeni ca e drumul prost, obiectivul este sa se ajunga la destinatie foarte repede. Tin minte ca la noi erau niste VW Passat 2006-2007, 1.6 benzina. In 2010-2011 toate aveau peste 300.000 km. Mai erau si cateva Audi A6 2.4 benzina, la fel... peste 300.000 km. Intr-adevar 530xi nu mi-au trecut prin mana, pentru ca nici nu erau prea multe. Erau la Ministerul Dezvoltarii, unde era Udrea, la administratia prezidentiala mai erau... si in general la ambasade. Dar... din 2007 110.000 km... hmm...
    1 point
  22. Si pozele promise. Astazi am fost dupa x brace. Setul de coilovers fata K&W V2 De departe cea mai buna investitie pana acuma Si evacuarea Scorpion care nu stiu de pe ce model provine ,stiu doar ca este de pe UN BMW benzinar. O sa facem putina galagie.
    1 point
  23. Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...
    1 point
  24. Km: 244200 Schimbat urmatoarele: ulei bmw 5w30 filtru ulei,aer,combustibil Mahle termoflot oe bmw termostat principal original bmw (cel gates si-a dat duhul dupa 2 ani si 30 k km) garnitura corp filtru ulei oe antigel bmw . Termoflotul l-am schimbat pentru ca aveam un fel de spuma in antigel. Luna viitoare va urma o fulie vibrochen oe, se pare ca nu am avut prea mult noroc cu cea Corteco, are o bataie enervanta la relanti. (am demontat-o si remontat-o crezand ca e montata gresit, dar la fel face) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/dfeae343e87cc1696422642bdf912dd9.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/804f9d6a31978df2ecf3e6a0ad6c2c69.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/04a16a545825648e77e2621329819ecf.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/47ddd846666759fbcd5e8905be6eec3e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/fadb8f1950b7485fa517eb9611ae38b9.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161216/0132377b044c4602eadcb962bb8907c1.jpg
    1 point
  25. Pentru e60 cred ca dimensiunea corecta e 245/40/18.
    1 point
  26. Cu ocazia sfintelor sarbatori de Craciun,Dumnezeu sa va aduca doar fericire si bucurii. Donez grila/nari pentru BMW E46 nf,Carbon 100%,nu au fost montate niciodata,cu mici imperfectiuni,se pot monta simplu(se aplica peste grila originala cu silicon transparent sau poxipol in puncte,apoi se aplica o banda lata care sa le tina presate pana se intareste adezivul).Succes. Ca observatie sunt din Sibiu,daca cineva le doreste in alta localitate,va trebui sa suporte transportul dus fara ramburs. Radu 0773882849 Sa auzim doar de bine si sa va bucurati de BMW.
    1 point
  27. Si hartile la ultima versiune EVO 2017-1.
    1 point
  28. Am reusit sa-mi fac timp ieri cat eram la birou sa cobor in garajul subteran pentru a vopsi cotiera Zic ca a iesit decent. Pentru produsele folosite si DIY puteti sa-mi dati un PM sa nu se considere reclama la produse. http://oi65.tinypic.com/2wqfyg4.jpg http://oi68.tinypic.com/aw563q.jpg Camera nu este cea mai buna, dar se intelege.
    1 point
  29. La 7200euro cu navi mare si stare generala relativ buna,nu cred ca vei gasi. Dar te poti orienta catre alta marca,unde sunt sanse mari sa iti gasesti o masina buna.
    1 point
  30. Daca cineva e interesat ce face in detaliu codarea colegului Daniel, va pot explica. In codarea KAFAS sunt adaugate cateva tari nesuportate de firmware. Name_1 este pentru San Marino, schimband codul de tara din SM in RO (52,4F) se activeaza practic limitele de viteza din San Marino atunci cand codul de tara primit de la navigatie este RO. San Marino foloseste limitele de viteza din Italia, care sunt putin diferite de Romania deci SLI nu functioneaza chiar corect. In Italia sunt autostrazi cu limita 150kmh, drumuri extraurbane cu limita de 110kmh ceea ce in Romania nu exista, sistemul se corecteaza daca este detectat un semn de limita de viteza de catre camera KAFAS si cum in Romania semnele sunt foarte rare rata de eroare cu o astfel de activare e semnificativa. Mai mult, o activare de acest gen functioneaza doar in Romania, in celelate tari care nu sunt suportate de KAFAS1 sistemul nu functioneaza.
    1 point
  31. Trebuia sa pui altceva, beru nu mai sunt de calitate mai mult de 2 ani nu tin, cel mai bine originale.
    1 point
  32. Salut Vreau si eu manual in Ro sau En pentru un BMW 2.0 diesel, 150 CP, an 11/2005. Daca e prea mare pentru PM, e-mailul este b.alexe@yahoo.com. Multumesc anticipat
    1 point
  33. Baiatul a mai postat pe la consum marit,problema ASC,are erori la ea,vrea la Chitila la semeringuri.,problema sensor temperatura........treaba e clara :CAZAN numai bun de burnout sau/si drft. Si noi incercam sa-l ajutam.....
    0 points
  34. Citeste ce am bolduit. Am zis ca piesele costa 3000 de lei cu tva la reprezentanta, PLUS MANOPERA. Daca nu stii sa citesti sau nu vezi bine, iti recomand eu un oftalmolog foarte bun.
    0 points
  35. No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania. 99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc. Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km. Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km. Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.
    0 points
  36. Eu zic sa nu te arunci, xdrive adauga 100 kg la masina pe o masina de 218 cai care are cuplu mai mic decat dieselul, implicit o sa fie mai lenta masina si consumu mai mare cu min 1 L. Tractiunea spate si cauciucuri bune sunt suficiente, plus ca masina e mai simpla fara potentiale probleme ( cutie transfer, planetare fata) Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  37. -1 points
  38. 27 ani, te rog! userul ce a initiat topicul ,nici n-a zis toata "povestea" ,care e mult mai complicata decat un termostat! nu ma dau "rotund" ,dar pana acum chiar a functionat masina! bag destui lei si roni,dar pe lucruri minore,as spune eu! iar la fier vechi,n-am de ce sa o duc! Totusi,aici esti tu penibil,pentru ca masina nu are rugina,d.p.d.v. tehnic se prezinta chiar bine iar de vandut benzinarul ,l-as vinde doar pentru alt benzinar de 3.5 litri tot cu 6 cilindri in linie! Din punctul meu de vedere motorul pe benzina este ideal,chiar cel mai bun daca are si GPL! in multe orase mari civilizate se interzic diesel-urile,ceea ce spune multe despre aceste motoare! Complexitatea lor,iarasi e un impediment! STIU,sunt fiabile,consuma putin,etc... dar cand se strica,apai sa fii pregatit bine! O masina cu motor diesel este mai scumpa decat una pe benzina! Cu toate ca exista GPL daca un consum mare de benzina reprezinta o "problema"! Am spus cate ceva ,ce se poate considera UTIL,dar initiatorul topicului, ma repet,n-a zis toate "detaliile" prezente la masina! Daca s-a umblat in mai multe locuri/alte componente de mai multe ori,apai o sa fie greu sa o "descalceasca" cineva! Initiatorul topicului are nevoie de un mecanic bun dotat cu scule specifice pentru un motor diesel ,iar eu mi-am spus parerea sincera privitor la masina lui! Poate s-o faca si el,ca nu ma supar! Dar de la "urca greu acul de apa" pana la turbina si softuri e cale lunga! Poate ar trebui sa lase forumul si sa mearga la un mecanic bun! Asa la tastatura si monitor e cam greu sa rezolvi probleme tehnice/mecanice sau softuri! Ii urez succes si o sa ma abtin de la comentat/postat pe topicul asta! Clar ma depaseste,doar nici n-am turbina la masina! O zi buna!
    -1 points
  39. Inseamna ca esti un om tare fericit Nu am spus stare noua ci ireprosabila ( nici macare impecabila) iar acel "usor discutabil" rezolva si scaunul sofer care are cateva cute pe partea stanga, la intrare/coborare, in caz ca ai ceva de reprosat. Daca mai dispui si de alte replici, eu nu prea am program azi asa ca ne putem contra virtual cat doresti Ptr ca nu ma mai lasa ( sau nu stiu eu cum) sa editez postul initial, voi scrie aici : Scaunul sofer necesita o mica atentie la partea stanga. Alte carcoteli la o eventuala vizualizare a masinii. Multumesc
    -1 points
  40. Ptr detectivii virtuali ; proprietarul are 140 kg, de aici si deformarea nenaturala a scaunului sofer
    -1 points
  41. Cu cat e mai grea masina, cu atat se schimba mai des. Nu pricep de ce sa dai 1200 ron la reprezentanta cand cu max. 500-700 de ron le schimbi la orice service care nu are angajati babuini.
    -1 points
  42. Nici nu vreau sa ma gandesc macar. Acum fara gluma cel mai jenant e cand te iau la misto astia de la service ca esti prezent aproape lunar. Am si opelul stai linisti colegule si il folosesc cand am masina premium indisponibila(a se citi in service)
    -1 points
  43. Am impresia ca masina este sau a facut parte din parcul auto al SPP. In cazul asta va asigur, fiind in mare cunostina de cauza, ca masiana fost intretinuta corespunzator la viata ei. SPP-ul nu-si permite sa ia in gluma niste chestiuni care unora dintre dumneavosatra nici macar nu va trec prin cap! Numai bine!
    -1 points
  44. BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4
    -1 points
  45. Ace sa o stapanesti sanatos!
    -2 points
  46. Noua masina a lui ACE, nu se vede poza?
    -2 points
  47. Masina ramane la fel de premium ,eu nu ma impac cu idea ca masina aia a tras ceva,o barca ,un cal ,o rulota ...,,si un seif poate ...cu zid cu tot......stie cineva cati oameni avea el in rulota cand o tragea pe panta in Alpi? Nu sti niciodata ce a facut omul ala .....cate seria 7 sau clasa S sunt cu carlig? Daca ne bucuram ca are carlig care costa niste sute de euro atunci si aia cu baloanele sarite ar trebui sa se bucure cand o dau frontal . ...ca pun airbag -uri noi!
    -2 points
  48. Ce griji au unii.. si apoi vinde masina " super intretinuta". Burnout.. zici ne-am intors in timp, in epoca "de aur" a 4tuningului prin 2002 cand era plin de fum in parcare la victoriei. Eu m-as rezuma sa merg de colo colo cu masina aia, sa nu crape pe undeva sa ramai in drum.
    -2 points
  49. Nu face GRESEALA sa-ti cumperi E60. Crede-ma dar mai inainte de toate DOCUMENTEAZA-TE!!!! Mai devreme sau mai tarziu o sa REGRETI.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.