Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/21/16 in all areas

  1. Eu nu am avut masini luate cu peste 200 de mii, am avut noi si pana in 150 de mii. Tu sa fii sanatos, dar esti in eroare grav si aberezi. Daca tu crezi ca o masina cu 200+ mii e servisata cum trebuie si are piese schimbate te inseli amarnic. Nici uleiul in cutie nu il au schimbat, daramite piese ca dpf turbina etc. Vise taica. Nu generaliza norocul tau de a nu avea probleme cu situatia reala care e pe dos. 2. Eu schimb una alta pentru ca nu am mentalitate de cercopitec sa merg cu masina pana pica la ea diferite repere. La revizia de schimb ulei si filtre, mecanicul imi spune, uite asta o sa trebuiasca schimbata la un moment dat, racordul asta la fel, bratul asta are usor joc etc. Daca tu si altii ca tine va luati bemveuri, mertane etc cu gandul ca nu trebuie sa schimbi nimic, e problema voastra, dar nu mai aberati pe forumuri ca isi fac userii noi pareri eronate. O vorba romaneaca zice " obrazul subtire cu cheltuiala se tine". MAi era pe alt topic un individ care spunea ca e60-ul e cea mai proasta masina, ca el a schimbat nu stiu cate piese, cand de fapt mare parte erau piese de bun simt ce se schimba la orice masina. Vad din mentalitatea ta ca e absurd sa schimb un disc de frana, un rulment, etc. Nasol ce pot sa zic. Bafta cu masinile tale de 300 de mii indestructibile. Eu ma plimb cu ale mele pana in 200 de mii dupa care le vand. Ca fapt divers, prietena mea are Audi tt, are 70 de mii la bord si am schimbat de curand macara stanga, ceva senzori, revizie cutie, burduf planetara, flanse amortiozare. Vreo 3000 de lei. CE sa fac, sa inteleg ca masina e cazan si sa iau una cu 260 de mii? Sunt in dilema, zau.
    3 points
  2. In mare parte e gata, am reusit sa trag cateva poze pe fuga. Vreau sa multumesc pe aceasta cale colegului neo_andersson pt emulator si pentru sfaturi A fost super rabdator desi l-am innebunit cu intrebarile si mi-a codat tot ce trebuie pentru a fi totul functional pe unitate , iar pe langa acestea mi-a incarcat si ultimele harti (gratis ) Un om de nota 10 http://thumbnails117.imagebam.com/52182/3f8ca5521818637.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/dc68f0521818646.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/933489521818653.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/176c16521818658.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/2e4ca8521818666.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/7ce3e3521818670.jpg http://www.youtube.com/watch?v=zn_pKOspN5A Functioneaza absolut tot, se misca super rapid, urmeaza sa fixez controllerul si sa montez camera marsarier. PS: FUnctineaza corect si Sport Displays. Initial ma speriasem deoarece scala era pana la 160CP, dupa prima accelerare a urcat scala la 200cp pe urma dupa un kickdown prin 3 viteze s-a calibrat singur http://117.imagebam.com/download/-lsgUZi75EpZ3saAGUn9DA/52182/521817428/IMG_8768.JPG
    3 points
  3. Ce dotari are masina aia, cutia automata? Nici macar xenon nu are. De poza aia trucata cu navigatia facuta din business->profesional, nu zice nimeni nimic? Nici nu mi-as pune problema sa cumpar de la un individ care se preteaza la asa ceva...
    2 points
  4. deci logica ta maiastra zice ca e mai buna o masina cu 260 de mii decat una cu 130 de mii. Interesant. Mai zi-ne. Masina aia cu 130 de mii reali are cu totul alt pret fata de aia de 260 de mii. De fapt aici e problema.
    2 points
  5. BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4
    1 point
  6. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/164045-download-bmw-road-maps-2015-harti-cic-nbt-ccc-mk3-mk4/
    1 point
  7. Salut vreau sa va zic ca eu am reușit sa repar clapeta de accelerație si sa va zic si cum .Cand am desfăcut-o din curiozitate pt ca oricum imi cumpărasem alta cu gândul ca nu pot sa o repar pe cea veche ,era plină de ulei ,am spălat-o cu șperi de curățat egr-ul pt ca nu am avut altceva cu ce sa o spăl la îndemâna dar este foarte bun si chiar recomand tot un astfel de șprei ,am măsurat motorasul si funcționa(pui un aparat de măsura la bornele lui si învârti de el) m-am uitat atent pe plăcuța cu circuite si era un circuit intrerupt (probabil ca din cauza uleiului a intrat in scurt si acolo a cedat cel mai repede ,a acționat ca o rezistența fuzibila ) am făcut punte peste partea întrerupta cu pistolul de lipit am pus-o pe mașina si funcționează .Va atașez si niște poze sa vedeti poziția . Înainte sa sa umblu la accelerație se zdruncina masina la oprirea motorului ,acum nu se mai zdruncina ,la 3000 -3500 de rotații imi tăia pedala ,am făcut un drum de țara vreo 40 km mers in 3000 de ture cu ia si se cunoaște diferența cred ca s-a regenerat filtrul pt ca imi urca rapid in ture si nu imi mai taie pedala de loc sper sa va ajute cu ceva succes .
    1 point
  8. Salut baieti! Aveti idee daca la e60,rahatul ala de fagure este in dotarea standard,sau cum as putea sa aflu daca il am? Am ceva in idrive cu programare ventilatie si nu stiu exact la ce foloseste. Masina este un 525d si ajung la munca tremurand(circa 2km de mers). Mentionez ca am schimbat ambele termostate(cel mare si cel mic de la egr) dar tot se incalzeste f greu,incalzirea in scaune ce ma mai salveaza.
    1 point
  9. Cand te duci cu o masina la verificare la reprezentanta, prima verificare e: sunt km reali? corespund cu istoricul? Daca da, continua testul... daca nu, multa carne in frigiderul vanzatorului, sa aiba de Craciun
    1 point
  10. Nu stiu daca colegu e la prima masina dar stiu senzatia de a cumpara prima masina care iti iese in cale, dupa care plangi pe forumuri cu nspe mii de probleme la masina. De unde si sfatul meu nu zic sa nu isi ia xdrive doar sa fie atent la ce cumpara.
    1 point
  11. Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf
    1 point
  12. Ia incearca tu sa vinzi un E60 intretinut si vezi cine ti-l apreciaza. Mereu etalonul va fi (aproape) cel mai ieftin E60 din piata. Masinile bune nu se vand sau se vand in pierdere pentru ca romanii ca Horica, aleg masinile dupa pret sau dupa luciu, nu dupa starea tehnica. Si-apoi isi blestema zilele pe forumuri ca au ales cea mai proasta marca.
    1 point
  13. cu xdrive si intretinerea e mai scumpa - cutia transfer, o punte cu tractiune in plus, aglomeratie mai mare in zona puntii fata, etc
    1 point
  14. La ce MHS ai fost? De obicei astia din reprezentate fluiera dupa tine sa schimbi distributia de la poarta cand aud de n47. Si la mine se aude sunetul acela insa nu la rece, la prima pornire, ci cand ajunge motorul pe la 50-70 grade, dupa care toarce. La fel si n47-ele unui prieten care face exact la fel si merge asa de vreo 2 ani. Oricum, eu distributia nu o schimb. Decat sa bag 3000lei in distributie mai bine o vand, pun diferenta si iau un f10. La fel si in cazul tau, nu stiu cat de avantajos e sa bagi atatia bani in caseta si distributie, ca la revanzare iei aceeasi bani pe care ii ia si "gigi" din coltul strazii care mananca seminte in e60-ul sau cu "chit em"...
    1 point
  15. Salut, M-am gandit sa fac o lista cu toate modificarile pe care le poti face pentru un BMW e46 316i 1.9 an fabricatie 1999. Imbunatatiri pe care eu am reusit sa le fac la modelul mai sus precizat.M-am gandit ca ar fi interesant sa aflam tot ce se poate face la acest model fara sa ne abatem de la configuratia OEM avand in vedere ca este un model cu putine optiuni. Asadar sa incepem: -buton deschidere portbagaj din interior; -adugare functie auto pentru butonul recirculare aer - instalare sensor AUC si Solar; -Volan comenzi; - magazine digitala (singura optiune care nu este 100% OEM) pentru casetofon Business; - inlocuiere maneta schimbator cu cea de tip short shifter; - setare interval KM service SI de la 25k la 15k dupa aceasta modificare consumul mediu se actualizeaza mai repede si mai precis; - blocare usilor automat daca nu s-au deschis niuna in timp de 2 min; - montare si codare alarma OEM (DWA) cu sensor perimetru in plafon , sensor inclinare in portbagaj, sirena si contact capota, led confirmare oglinda. Armare si dezarmare acustica si optica. - eliminare difuzor cutie filtru aer si astupat cutie de impuritati(cred ca asa se numeste) din coloana de aer filtru; - eliminare valva CDV de la conducta pistonului de ambreaj; - schimbare bloc lumni cu versiune SW 4.0 pentru a avea semnalizare de 3 ori la o aringere a manetei.(in lucru momentan am schimbat VIN de la unul secondhand SW 3.1 sa potriveasca cu masina) Toate acestea au fost facute fara a avea prea mare experienta, cu un minim de scule pe care orice detinator auto le are in portbagaj(mai putin interfetele de diagnoza si codare) multe, multe ore de cicit pe forumuri si cu aceasta ocazie vreau sa multumesc tuturor celor care au facut DIY-uri si nu numai pe forumurile romaesti dar si straine.
    1 point
  16. Pe mai toate site-urile cu date tehnice am gasit ca sunt in jur de 50 kg diferenta si viteza 0-100 cea cu xdrive parcurge chiar cu 2 sutimi mai rapid decat cea cu tractiune spate, top speed-ul ramanand acelasi. Si nici la consum nu mi se pare mare diferenta, oricum este unul mare si nu dupa consum m-am uitat, ca asa imi luam diesel. Plus ca masina are si alte atuu-uri, ca de ex km putini(110k), pachet M int/ext, navi profesionala, etc. Scuze, nu cred ca poti sa ma convingi sa renunt la ea asa usor
    1 point
  17. Nu pleca cu ea. Garantez ca te lasĂŁ La ce ai scris tu...sunt multiple probleme. Vezi ca ai un motor foarte pretențios și sensibil(valvetronic). Posibil sa ai distribuția sĂŁritĂŁ de la punct, vanosurile duse(sau minim unul), fise ĂŽntrerupte.. Mare prostie ai fĂŁcut când ai luat modelul asta cu check engine deja aprins
    1 point
  18. E60 sau E39? la E60 modulul de management al bateriei o lua razna si se intampla cam ce povestesti tu...ai verificat alternatorul? Cand ai schimbat bateria ai codat-o?
    1 point
  19. Si hartile la ultima versiune EVO 2017-1.
    1 point
  20. Am reusit sa-mi fac timp ieri cat eram la birou sa cobor in garajul subteran pentru a vopsi cotiera Zic ca a iesit decent. Pentru produsele folosite si DIY puteti sa-mi dati un PM sa nu se considere reclama la produse. http://oi65.tinypic.com/2wqfyg4.jpg http://oi68.tinypic.com/aw563q.jpg Camera nu este cea mai buna, dar se intelege.
    1 point
  21. eee...tu bi or no tu...code: cand am atentionat lumea (chiar pe topicul asta cred) am fost declarat neserios... p.s. sunt cazuri in care nici contactul nu se mai pune dupa codare cu "china coding power"...dar deh...pana nu se dau cu capul de grinda...
    1 point
  22. Saptamana asta am avut un E90 si un E92 cu FRM codat de Carly, FRM-ul mergea dar gunoiul de Carly nu mai saveaza pe FRM codingindex la codare si drept urmare NCS nu mai poate citi FRM-ul iar ISTA zice simplu "replace control unit". Codezi cu Carly tot felul de prostioare pe la becuri si cand ai nevoie de o chestie serioasa gen un reset de counter la scurtcircuit sau vreo adaptare de motor de geamuri constati ca NCS/ISTA nu mai merg iar Carly nu poate face din astea, concluzia o tragi singur. Iar pe F-uri, fisierul de codare cafd trebuie semnat (electronic) altfel este rejectat de modul, Carly nu face asta, in schimb forteaza scrierea unui fisier nesemnat pe modulul respectiv cu niste biti de identificare fake, o mizerie ordinara.
    1 point
  23. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160925/e5ca413abd64b033e8fb33dbe87ec719.jpg Iph7
    1 point
  24. Nu zau! Logica ta nu tine. Webasto se opreste daca pornesti motorul si clima e setata pe rece. Si aici ma refer atat la temperatura setata din butonul/butoanele de temperatura cat si la reglajul din CCC/CIC. De ce? Pentru ca electrovalvele ce blocheaza circuitul mic se inchid, iar Webasto primeste comanda de shutdown preventiv sa nu fiarba apa in el. http://b9.eu.icdn.ru/c/cosmin34/7/imgsrc.ru_37123987fqe.jpg PS: seteaza caldura pe maxim, liniutele din iDrive sa fie toate rosii si vei vedea ca nu se mai opreste.
    1 point
  25. Adaptorul de generatie II ii wifi si merge foarte bine, citeste repede se conecteaza repede si in cazul in care ai o problema sau nu poate citi un modul sau parametru, trimite eroarea sau Crach-ul la ei si in 2 zile se rezolva cu un update imediat! Cum il conectezi iti arata ca are un update si se instaleaza pe app din telefon! Vb de apo originala carly BMW si de adaptor! Un link cu toate codarile care sunt disponibile pe carly! https://www.dropbox.com/sh/m0vapepx98f1gvs/AACy50QNPR2fywL6B-uoDeZ1a?dl=0 Ca sa ajut pe cine a intrebat mai sus referitor la DPF- ash mass ii cenusa care ramane in filtru- si in functie de cata cenusa ai poti face si un calcul, cam cati km are masina! La 40 de grame deja apare eroare ca ar fi cam plin si ca ar trebui schimbat in viitorul apropiat!Asta apare cam pe la 160k, 170k km! Soot mass ii acea cenusa care inca nu ii "arsa" pt ca nu a avut posibilitatea sa regenereze filtrul! Eu aveam si 12 gr si 15 si apoi isi facea regenerarea ajungea iar la valoarea 0! Din alea 12 gr prin ardere rezulta o cantitate de 3-4 grame care se adauga in Ash mass din filtru! Parca am si facut odata un control si daca bine imi amintesc la 1000 de km rezulta cam 2 gram finale in ash mass! Dar depinde si daca mergi pe autostrada sau, doar in oras valoare crescand considerabil! Revenind la subiect, carly ii foarte bun! Iph7
    1 point
  26. pot sa fac print si sa pun poza, nu am dat eu minus..daca e cazul iti trimit poza prin PM,am zis cum merge masina de exemplu anu asta cand au fost -17,5 pe navigatie am plecat si am un drum fix de 4,5 km care e foarte prost si merg numai cu a2 usor , il fac in fiecare zi apa imi ajunge tot timpul pe vreme rece acolo ,ca o fi 3,4 km asta e alta problema, MA CORECTEZ MAX 5KM apa e la 90 la tempertaruri de -15-20. ps: si nu cred ca e cazul de arogante ca iti vinzi masina si o iei pe a mea, doar am spus cum se incalzeste masina mea.
    1 point
  27. Ca sa fac parte din categoria celor care prezinta si rezolvarea pentru problema adusa in discutie pe forum, va comunic ca rezolvarea pentru deficienta legata de scuturarea motorului diesel la oprire, consta in schimbarea piesei cu codul 11717804384 (Throttle - pentru masini cu filtru de particule DPF) sau clapeta de acceleratie, daca e corect spus asa. Este piesa atasata in partea din fata la EGR. Masina este bmw e90 diesel 320d 163CP, cu filtru de particule. Dupa ce am inlocuit aceasta piesa oprirea motorului se face lin, asta in cazul in care volanta,tampoane motor, fulie, etc sunt ok. Problema era ca partea mecanica, adica acele rotite dintate din plastic, din interiorul clapetei erau tocite si nu mai functionau, partea electronica nefiind afectata. Totodata, vreau sa-i multumesc, in special, lui Alex Nastase pentru suport tehnic si indrumare, dau o bere.
    1 point
  28. Pai normal mai cristiane...masinile bune si intretinute la vremea aia se vindeau repede. Acum insa pauza totala de cateva luni bune. Doar E46 se pare ca mai merge, in rest zero.
    0 points
  29. el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!
    0 points
  30. key let's go? pe bune?? inca mai gasesti asa ceva? macar invata si tu ce vinzi..
    0 points
  31. Asa ceva.....masini de vedeta,se vand repede...
    0 points
  32. Nu are nicio siguranta chestia asta care o zici tu florin...am avut de obicei masini de la 90.000 si 170.000 si nu m-am dus cu niciuna mai sus de 200.000, dar nici nu mi-a picat vreodata ce zici tu pe acolo. Tu te referi ca de fapt alea au 300-400k km? Sau te referi ca iti schimba tie primul proprietar planetare,dpf,turbine,injectoare,etc si dupa 20.000 km ti-o vinde tie? Ma bucur pt tine ca ai luat masini peste 220.000 km si nu ai avut probleme...insa nu te mai baza pe chestia asta ca nici 10% nu cred ca are vreo certitudine.
    0 points
  33. Nu sunt samsarii de vina. Cumparatorul este vinovat, el vrea masina ieftina cu km. putini si cat mai multe optiuni. Aproape toate masinile care le-am luat au avut peste 220.000 km. cu servi-cere la timp si nu am avut prebleme cu ele. Mai fratilor trece-ti de pragul asta sub 200.000 km., va spun ca veti fi mai multumiti. Ma amuz foarte tare cand vad ca toti cauta masini cu 100-150.000 km. si dupa aceea se plang pe forum,\: vai mi-a cazut turbina, rulmentul, senzori, sonde, DPF-ul etc., etc. :frantics:, pai normal ca atunci incep sa cada anumite piese, asa ca spor la reparat, daca asta vreti. Si mai repet inca o data si la masinile cu istoric la reprezentanta, se pot modifica nr. de km., iar tu cand verifici esti multumit ca are km. putini, cand in realitate nu este asa. Am scris in alte posturi cum se face. Mai bine iau o masina cu 250.000 km. cu toate schimburile la zi, decat sa iau una cu 130.000 km. chiar daca are istoric bun.
    0 points
  34. Serios? MĂŁ tu ne pĂŁcĂŁli... :hyper: Il aÂştept pe @_mx_ sa ne spuna cum a ajuns el la plusul de la alternator.
    -1 points
  35. Noile motoare se incalzesc mult mai repede pentru ca sunt din aluminiu spre deosebire de M47, M57 care sunt din fonta
    -1 points
  36. daca masina ta nu functioneaza corect , nu inseamna ca toate sunt la fel
    -1 points
  37. Stai ca acum din 2km s au facut 4 si merge cu a doua ca e drumul prost Ți am zis eu ca face aia 2- 3 km ĂŽntro ora? Asta e din același film cu consumul de 7% ĂŽn oraș. Eu nu ĂŽnțeleg de ce ne place sa ne mințim singuri?!
    -1 points
  38. Atentie pamflet: mai Gabi, pana la urma tu ai ĂŽnceput cu off topic ul...era vb de mașini din clasa premium
    -1 points
  39. Pret vanzare fara TVA: 16.350 Euro TVA aferent: 3.270 Euro Pret vanzare cu TVA: 19.620 Euro
    -1 points
  40. Pretul scade la € 9500 pentru membrii BMWCLUB
    -1 points
  41. Din fericire pentru mine acel tacanit adisparut dupĂŁ ce am bĂŁgat aditivul si am mers cam 250 km din care aproximativ 100 in oraș, in afara am mers in modul sport la 3000 de rpm. Sa fiu sincer nu am crezut ca va funcționa dar se pare ca am avut noroc. Pentru byreme, aditivul l-am luat de Service Scream (Tezparii) BMW si a costat 80 lei, este aditiv BMW 83192296922,
    -1 points
  42. Bo$$, e 535 pa BUlgaria mai ai nevoie de alte informatii? 535 a iesit din fabrica BMW DOAR cu cutie automata. In bulgaria in schimb, ai BMW-uri cu cutie automata, manuala, SMG, sau chiar fara cutie
    -1 points
  43. Pai am mai vazut conversii,dar vroiam sa stiu faca este vreun 535 cu manuala de fabrica.Iti dai seama ca nu ma interesa masina din anunt.
    -1 points
  44. adineauri am ajuns acasa, si inainte sa plec am bagat pe langa benzina si o sticla de STP solutie curatare injectoare si "tati cele" in sistemul de alimentare! ori mi se pare mie,e placebo da' masina a mers mult mai bine iar consumul mers tot "cum merg eu" a fost mai mic, in sensul ca n-a mai consumat 10 litri la dus 10 la intors! practic, cand am plecat,acul la rezervor era la 50 de litri,masurat pe spatiu perfect drept,lasata masina sa stea acolo 10-15 minute! la intoarcere,am lasat masina tot pe portiunea respectiva plata si n-a mai ajuns acul de la rezervor la 30 litri,CUM AR FI TREBUIT ,cam asa rezultand la fiecare drum dus intors! si de data asta chiar i-am dat tare,ca mai erau doi cu statie radio in fata mea... ori consuma putin DOAR cand bag STP-ul asta ori,chiar avea nevoie masina de ceva curatare a injectoarelor! Simt o schimbare mai ales in depasiri cand e mai sprintena masina chiar si in a-5a! Daca-i dau a-4a deja e "racheta" comparat cu ce putea pana acum! Si turatia este la 3000-4000,nu 1500 rpm in a-4a si ma bag in depasiri... Maine mai vine un "aditiv" de-asta la magazinul de unde cumpar eu mereu "chestii auto",si o sa-l bag si p-ala de curiozitate! doar ca e liqui moly, mai exact Motor System Reiniger Benzin Liqui Moly 5129 300 ml https://www.conrad.de/de/motor-system-reiniger-benzin-liqui-moly-5129-300-ml-752985.html Dar pentru consum redus trebuie sa ai "talpa usoara",altfel nu se poate! Pana si un logan 1.4 benzina va consuma mult daca stai cu talpa pe acceleratie la capat! a trebuit sa va spun si voua cum s-a comportat masina dupa 200 ml de STP,aditiv de curatare injectoare, ca prea a mers bine masina azi! :hyper: http://i66.tinypic.com/arq4h.jpg
    -1 points
  45. o chestie foarte tare: la PETROM aditivul STP costa 26 lei,iar pe un site costa 13,5 lei! mare tie gradina DOAMNE... da' unii au sarit calul! si gardul... https://www.norauto.ro/aditivi/450-aditiv-curatat-injectoare-benzina-stp-200ml.html
    -1 points
  46. "Minuni",n-as crede, dar functioneaza mai bine motorul cu el amestecat in benzina!Adica,s-a vazut azi la drum;cand am ajuns acasa eu ma asteptam sa fie din nou la semnul de 30 litri,dar de unde,acul a ramas mai mult spre 40 litri,treaba ce n-am "patit-o" niciodata conducand la fel si pe acelasi drum! Nici ca m-as fi asteptat,sincer ti-o spun! o sa folosesc mereu aditiv de-asta sau de la liqui moly ca prea m-a impresionat! totul a inceput cu schimbarea statiei de unde bagam benzina! cu benzina de la PETROM vedeam cum scade acul la rezervor "in timp real",de m-am cam speriat primii 3-4000 km... si din greseala am bagat de la LUKOIL in drum spre mare,si ma bucur ca s-a intamplat asa! pai e alta viata cu benzina lukoil! nu se mai "grabeste" acul la rezervor spre 0... si-acum cu aditivul asta parca-i alta masina! CUM?! habar n-am dar functioneaza! si mie-mi convine daca va functiona la fel de bine si in viitor DACA nu mai folosesc aditivul!Pana la urma cat de "concentrat" poate fi in nici 200 ml?!
    -1 points
  47. nimic nou sub soare! se stie de curatarea asta a motoarelor din 1929!!! uite patentul aici: https://www.google.com/patents/US1820395 si al naibii,au folosit chiar un motor cu sase cilindri IN 1929!!! "As a specific example we may use in each cylinder of an ordinary six cylinder engine c. c. of a mixture comprising by volume 40 parts of benzyl alcohol, 30 parts benzol, and 30 parts of ethyl alcohol. The engine is operated until the temperature of the metal parts of the combustion chamber is at least 150 F. when the mixture is injected or otherwise introduced into the cylinders and the engine stopped. 'The mixture is permitted to remain in the cylinders for about two hours, more or less, depending upon the nature of the. carbon deposit, during which time the gummy binder is softened or dissolved. Then the engine is started and the loosened deposit is gradually blown out the exhaust."
    -1 points
  48. E plina piata...si tu imi sugerezi sa ma uit dupa opel? sau nu inteleg
    -2 points
  49. Am inteles, pe forum sunt preturile mai umflate fara motiv
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.