Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/26/16 in all areas
-
Asa,de sfarsit de an.. new inlets (tubulatura turbo) +oil catch can Am tot citit review-uri legate de inlocuirea celor OEM si chiar se merita investitia,castigul fiind un raspuns mai bun al accelerației,ceva caluti in plus (40cp?) si un sunet al motorului mai sportiv.Daca tot umblu la tubulatura,am zis sa adaug si un Oil Catch Can tot de la VRSF..montajul il voi face saptamana aceasta,sper,apoi o voi pune pe dyno. In plan mai e achizitionarea unor downpipe-uri si pot spune ca e FBO (full bolt on) cum spune americanul,iar puterea ar trebui sa fie undeva la 460cp.Turbinele OEM suporta maxim 500cp,peste aceasta valoare e nevoie de un upgrade turbo...2 points
-
Nu cred ca va cumpara cineva cu 1000lei cauciucuri din 2008. Sunt bune de donat :console:1 point
-
Se modifica putin de tot, abia de afara observi ceva, dar e benefic pt turbina. La mine ce s-a schimbat e ca auzi de afara cum face spool turbina mica.1 point
-
1 point
-
Am comandat ceva vreme in urma led-uri canbus pt semnalizari, stop si reverse. Poze cu led-urile de semnalizare: http://i.imgur.com/tHM1bh8.jpg http://i.imgur.com/YpvQabn.jpg Video comparatie bec/led:1 point
-
1 point
-
Schimb placute & senzor puntea fata: http://i.imgur.com/uOepWno.jpg http://i.imgur.com/nNS4p2j.jpg Placutele mai aveau aprox. 3-4 mm iar iDrive estima 2000 km pana la schimb.1 point
-
Si eu zic ca nu-i cea mai stralucita proiectare la motorul asta. Din chiulasa pleaca furtunul gros spre radiator. Pana nu deschide termostatul, teoretic apa nu face circuitul spre radiator. Tot din acelasi cuplaj din radiator pleaca furtunasul de retur spre vasul de expansiune (~70cm). Hai sa zicem ca asta nu raceste circuitul. Dar... furtunul ala gros are un T la intrarea in radiator. N-au gasit alt loc de unde sa traga circuitul de incalzire in habitaclu, decat din T-ul ala, de la intrare in radiator. Si inca ~1m de furtun in aer pana la intrarea in habitaclu. Sa nu spun ca vrand-nevrand se mai combina si ceva apa rece din radiator sau scapa asta calda in el. E proiectat prost.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am colantat cromurile :hyper: Am vrut sa colantez in rosu partea alba a stopurilor dar nu mai era folie rosie momentan :sweat: next time. Am de gand sa vopsesc jantele negre, dar nu sunt prea decis care din ele. Am pe masina style 155 pentru iarna si 156 pentru vara. Nu sunt foarte hotarat insa, care ar da mai bine negru mat? Am atasat si poze cu ele.1 point
-
daca vrei sa o schimbi complet se gasesc panouri noi, aftermarket. din dezmembrari mai greu.1 point
-
Eu nu am avut masini luate cu peste 200 de mii, am avut noi si pana in 150 de mii. Tu sa fii sanatos, dar esti in eroare grav si aberezi. Daca tu crezi ca o masina cu 200+ mii e servisata cum trebuie si are piese schimbate te inseli amarnic. Nici uleiul in cutie nu il au schimbat, daramite piese ca dpf turbina etc. Vise taica. Nu generaliza norocul tau de a nu avea probleme cu situatia reala care e pe dos. 2. Eu schimb una alta pentru ca nu am mentalitate de cercopitec sa merg cu masina pana pica la ea diferite repere. La revizia de schimb ulei si filtre, mecanicul imi spune, uite asta o sa trebuiasca schimbata la un moment dat, racordul asta la fel, bratul asta are usor joc etc. Daca tu si altii ca tine va luati bemveuri, mertane etc cu gandul ca nu trebuie sa schimbi nimic, e problema voastra, dar nu mai aberati pe forumuri ca isi fac userii noi pareri eronate. O vorba romaneaca zice " obrazul subtire cu cheltuiala se tine". MAi era pe alt topic un individ care spunea ca e60-ul e cea mai proasta masina, ca el a schimbat nu stiu cate piese, cand de fapt mare parte erau piese de bun simt ce se schimba la orice masina. Vad din mentalitatea ta ca e absurd sa schimb un disc de frana, un rulment, etc. Nasol ce pot sa zic. Bafta cu masinile tale de 300 de mii indestructibile. Eu ma plimb cu ale mele pana in 200 de mii dupa care le vand. Ca fapt divers, prietena mea are Audi tt, are 70 de mii la bord si am schimbat de curand macara stanga, ceva senzori, revizie cutie, burduf planetara, flanse amortiozare. Vreo 3000 de lei. CE sa fac, sa inteleg ca masina e cazan si sa iau una cu 260 de mii? Sunt in dilema, zau.1 point
-
pĂŁi da, nu mĂŁ grĂŁbesc sĂŁ o dau , insa nici cu acest pret nu o vrea nimeni , cĂŁ are km multi. probabil cĂŁ o pĂŁstrez și ĂŽmi mai iau una pentru mers in afarĂŁ și cu asta basta. bine si alea de pe olx au in realitate km multi dar pe bord sunt doar 150 000 si unii vor sĂŁ viseze frumos. La noi nu conteazĂŁ transparența și faptul cĂŁ am spus fiecĂŁrui potențial cumpĂŁrĂŁtor tot ce era relevant despre masina, la noi merge mai bine cu vrĂŁjeala : ”e țiplĂŁ mașina boss, acum am adus-o și a luat tot bordu pe autostradĂŁ”. si dupĂŁ ce descoperĂŁ proaspĂŁtul cumpĂŁrĂŁtor de e46 cu 2500 de euro cĂŁ de fapt ”da, se aude o bucșĂŁ” inseamnĂŁ cĂŁ trebuie schimbate bratele și bieletele antiruliu și cĂŁ ”nu scoate pic de fum” ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ de fapt consuma 1l de ulei la 500 de km și trebuie schimbate simeringurile ĂŽși dĂŁ seama cĂŁ bmw ul e o mașinĂŁ de rahat care bubuie la doar 120.000 de km ca doar atata are in bord ). Probabil cĂŁ a mea va fi luatĂŁ de un samsar, care ii va da km inapoi la valoarea specificatĂŁ, ĂŽi va face mici operatiuni estetice pe exterior , iar un tanar va fi super incantat de noua achiziție și de faptul cĂŁ nu a luat mașina fraierului de pe forum cu multi km, a luat una mult mai bunĂŁ cu doar 120.000, dar deh un pic mai scumpĂŁ la doar 4000 de euro, dar vorba aia ”dai un ban da face” ....1 point
-
Pt mine diferenta de 3l nu este considerabila, iar el zice ca merge predominant in oras. In oras nu va face 50K pe an. Eu zic dpdv subiectiv eu asta mi-as lua benzinar mai ales ca nu i-as omori filtrul de particule. Din ce stiu eu distributia nu trebuie schimbata, nici la 320d nu trebuie schimbata la toate, dar sa nu incepem si pe acest topic discutia despre asta.1 point
-
Eu știu asa și va rog sa ma corectați dacă gresesc: catalizatorul face o reducere a nivelului de emisii pana la un anumit nivel (e4), după intervine dpf și reduce și mai mult (e5). Evident ca o mașină e5 cu dpf off nu va mai avea același nivel de noxe Asta nu înțeleg eu: de ce sa îți cumperi diesel când defapt ai nevoie de benzinar? Știu e consumul mai mic dar asta nu compensează costurile cate apar în urma exploatarii necorespunzătoare dat de faptul ca folosim un diesel 90% în mediu urban, mers bara la bara si/sau drumuri scurte1 point
-
Un schimb de ulei/filtru intermediar la 16.000 km, se pare ca nu se poate trece intervenția ca si istoric in iDrive insa exista metoda "old fashion" http://i.imgur.com/H1aSJos.jpg1 point
-
Am inteles acum dar din putina fizica optica pe care o mai stiu nu cred ca nu modifica lumina...e vorba de refractie aici cred, dar nu sunt sigur ...idea e ca pe xenon de fabrica se monteaza spalatoare tocmai pentru a spala mizeria de pe sticla-plasticul farului pentru a nu dispersa aiurea lumina si sa orbesti pe ceilaiti.Am mai observat si eu ca unii orbesc ....desi lumina pare de fabrica ,am presupus cazanul lovit si nu a mai vrut (stiut) ca trebuie sa regleze luminasau poate era altceva. Si eu as fi interesat de asa ceva dar nu as vrea sa afectez pe altii......am bixenon cu asistent pe care-l folosesc la greu si nu primesc flash acum .Da un feedback cum se vad ca daca intreb la baietii care monteaza .....stiu ce o sa spuna, pentru ei sigur fizica optica sau nucleara e la fel.1 point
-
Are manichiura originala idea e ca nu ma deranjeazĂŁ ca se urca pe mașina si nici nu as putea sa "ii interzic" de obicei e grijuliu si nu zgârie. Mi-am asumat faptul ca pot apĂŁrea niscai damage-uri mai fine de la gheare insa ca o sa ma "saboteze" nu. In alta ordine de idei a executat toți șoarecii din din zona1 point
-
Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg1 point
-
el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!0 points
-
Astupa provizoriu valva EGR si scoate furtunul care intra in ea, si apoi spune cum se manifesta mersul motorului.-1 points
-
-1 points
-
key let's go? pe bune?? inca mai gasesti asa ceva? macar invata si tu ce vinzi..-1 points
-
Cred ca sunt intr-o stare mai proasta... eu am dat cam 500 Euro pe ele si nu gaseam deloc sub 450:D, asta anul trecut. Bafta la vanzare! Sigur ti le-as fi cumparat eu daca nu aveam deja!-1 points
-
-1 points
-
Pentru cine vrea sa verifice VIN : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GiLYz.html#cbfa8a73d9 p.s. Asa se spune acum "plec din tara"? Pai si ce intereseaza pe un potential client treaba asta ca nu inteleg ? Ca pleci sau nu pleci din tara e total irelevant ....-1 points
-
Superba masinuta Desi pare-se, luandu-ma dupa pret, ca nu te grabesti prea tare cu plecatul-1 points
-
de ce spui asta? E60-ul vandut de tine nu are un pret mare raportat la media pietei tocmai pt ca are km reali si o fi intretinut? Masinile se dau greu oricum in periaoda asta, mai ales cele cinstite care sunt un pic mai scumpe decat cazanele ferchezuite de vanzare.-1 points
-
Salutare! Dau spre vanzare urmatoarea masina. Imi e greu sa ma despart de ea, dar din pacate a ramas singura in garaj incat am ales sa ma relochez in afara tarii. Am achizitionat-o personal din Germania in octombrie 2015, de la dealer cu garantie 1 an de zile la ~104k km Este masina mea personala. Sunt pasionat de masini si am avut grija de ea cum am stiut mai bine Kilometri reali - se poate verifica la BMW dupa VIN. Fara accident nici inainte sa o cumpar, nici dupa achizitie. O masina cu caracter sportiv, sta foarte bine in curbe, cutia de viteze e minunata, iar impreuna cu scaunele sport si modul de condus sport e o adevarata distractie. Are un consum foarte bun chiar si in oras. Directia electrica, cutia automata, farurile cu xenon si asistentul la faza lunga o face sa fie foarte usor de condus chiar si noaptea. BMW 118da F20, 2012 - Echipare SPORT Detalii tehnice: * Motor diesel 2l Euro5 143cp * Cutie de viteze automata in 8 trepte * Tractiune spate. Distributia greutatii aproximativ 50-50 o face sa fie echilibrata si o placere la condus * Directie electrica * Functie Start/Stop * Lumini de zi LED (DRL) * Faruri bi-xenon * AUTO-HOLD * Aer conditionat cu 2 zone * Incalzire scaune fata * Navigatie cu GPS * Mufa USB pentru muzica * Bluetooth * Asistent la faza lunga: opreste/porneste faza lunga noaptea in functie de trafic (are camera video) * 4 moduri de conducere: Eco / Comfort / Sport / Sport+ * Senzori parcare fata-spate * Senzori lumina * Senzori ploaie * Oglinda retrovizoare heliomata * Lumina in manerele exterioare usilor * Geamuri fumurii din fabrica * Comenzi volan * Pilot automat * Duze stropitoare parbriz incalzite * Sistem audio cu subwoofer sub scaunele din fata * scaunele din fata reglabile pe toate directiile + lombar * Keyless Go * Senzori presiune pneuri * ISOFIX + set anvelope iarna/vara Echiparea SPORT include: * scaune sport cu suport lombar reglabil * interior sport * volan sport din piele * modul de conducere SPORT+ * inscriptie sport / praguri sport Pretul e undeva la 15.500 euro, negociabil - cam pe aici cred ca e pretul pietei. Pentru detalii sau contact ma puteti gasi si la nr de telefon: +4 0743 096421-1 points
-
Eu nu plec nicaieri si nu am invocat ca motiv al vanzarii o eventuala mutare din tara, de aici si remarca Din pacate, prea rar o masina pleaca din alt considerent decat pretul.-1 points
-
serios,inchide termostatele de curiozitate,fa un "experiment" si monteaza ceva robineti pe circuitul de racire,in asa fel incat sa nu mai circule apa prin motor spre radiatorul de racire! Bineinteles,stai cu ochii pe temperatura in bord,si eventual gata sa opresti daca se supraincalzeste! asa afli sigur daca termostatele astea deschid prea repede circuitul de racire sau... chiar ai o masina cu un motor foarte eficient! eu merg prin oras dimineata 4-5 km pana ajung la un bar unde-mi "sorb" cafeaua si o frec aiurea pana CHIAR TREBUIE sa plec in treaba mea! in cazul motorului meu,M20B20 daca n-ar fi termostatul sa inchida si deschida circuitul de racire,cred ca se incinge instant/in cateva minute... n-am incercat si nici n-am de gand sa o fac! doar functioneaza asa de bine si oricum pompa de apa,termostatul si distributia au fost schimbate acum aproape 30000 km... webasto are un rol clar la orice motor fie el diesel sau benzina: sa incalzeasca lichidul de racire DIN MOTOR pana la o valoare prestabilita(de obicei 70 grade celsius) dupa care se opreste,ca oricum pornesti motorul! si o faci in conditii de siguranta si uzura minima pe vreme rece,MAI ALES la un diesel unde uleiul poate fi prea gros la anumite temperaturi si poti distruge motorul prematur daca-s minus 20 grade celsius si tu chiar te incapatanezi sa pornesti motorul FARA webasto! O singura data am avut de-a face cu motor diesel in 4 cilindri la minus 16 grade celsius,acum vreo 10 ani! Un Nissan X-trail 2.2dCi care,nu va mint deloc,a pornit LA PRIMA cheie,dupa ce,bineinteles s-au stins in bord bujiile incandescente si i-am dat pana la capat la cheie! acuma,cum o fi fost uleiul in motor dupa o noapte de stat afara... dumnezeu cu mila! DAR, la aceeasi masina ,mers PREA TARE noaptea pe frigul ala si cu caldura la maxim in interior ca eram friguros,se vedea cum scade temperatura de la jumate pana la un sfert din cat era! Mers cu 70-80 km/h totusi... am ramas si eu surprins iar inca de atunci motorul diesel mi-a cam provocat "repulsie",sa vad asa ceva cand eu vroiam caldura in masina chiar m-a pus pe ganduri! si nici macar nu era masina mea si nu conduceam eu! dar de tremurat am cam tremurat din cauza unui diesel PENAL! la actualul BMW cu M20B20 poate sa fie frig afara ca tot transpir inauntru! mai ales la drum lung cand parca baga mai bine caldura si temperatura aerului e mai ridicata! e cald si in oras la 50-60 km/h dar baga aer mai fierbinte la drum lung si 140-160 km/h, afara fiind minus 5 grade celsius! din punctul meu de vedere motorul pe benzina e ideal,mai ales daca are si GPL indeplinind cam toate cerintele soferului,mai putin cuplul motor al unui diesel! Dar pentru asta ,de-aia exista trepte de viteze si acceleratie+ linie rosie a turometrului la 6000 sau 8000 rpm! suna si mai bine vs diesel oricum! :-)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
VAND sau SCHIMB 4 jante 16 inch 7j et 31, Style 360 orginale bmw. in stare foarte buna, nu strambe, nu sudate. Sunt echipate cu cauciucuri iarna NOKIAN WR A3 dot 3814. Folosite doar sezonul trecut, sunt in perfecta stare, aproape ca noi. Dimensiuni: 205-55/16 Schimb doar cu jante 17 sau 18 inch, doar oem BMW si doar echipate cu cauciuri de iarna in aceeasi stare ca si ale mele si firma de acelasi rang (nu accept nexen....fulda, derbica etc) caut schimb in special cu style 194 (vezi ultima poza) Bucuresti -0748675381 nu stiu de ce, nu pot adauga poze...voi lasa anuntul cu poze de pe olx. link: https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-16-style-360-ID7Cbuv.html-1 points
-
Concluzia? Vinde-o si ia-ti 6 in linie benzina ,iar daca te "ingramadeste" consumul pune-o pe GPL! end of stori-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00