Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/30/16 in all areas
-
2 points
-
BMW F30 318d Manual Norma de poluare : Euro 5 Cutie viteze: 6+1 trepte Putere: 143 cp Inmatriculat Septembrie 2016 Persoana Fizica Km: 210.300 Revizie efectuata de 1500 km Anvelope de iarna Runflat vin: f325288 Selection of COP relevant vehicles S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230A Extra package, EU-specific S240A Leather steering wheel S249A Multifunction f steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2FHA BMW LA wheel, V Spoke 390 S320A Deleted, model lettering S3ACA Trailer coupling S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4AEA Armrest front, retractable S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5DCA Rear-seat headrests, folding S606A Navigation system Business S612A BMW Assist S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth USB devices incl. P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard equipment S4CGA Interior strips, satin-silber matt S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Pret 15200 Euro Inf: 0744/4789611 point
-
Foarte. 0.6L pe ora, in full load. Eu am facut toate testele posibile la motorul asta si totul e la loc. Fara modificari denu trasee nu vad vreo rezolvare.1 point
-
Nici eu nu am VIN-ul pe parbriz, si mai pot confirma de inca doua F30 ce nu il au.1 point
-
Pentru unii posesori de E60, mi-am rezolvat cele 2 recall-uri de la masina (care mi-a colegu Neo de ele, i multumesc din nou prin aceasta cale), unul a fost inlocuirea preincalzitorului de la filtru de motorina si unul cu inlocuirea unui capac de la borna + de la baterie din ce am inteles + ceva capac la baterie in interior sau verificare. Am asteptat cam 4 ore la MHS. Masina este din 11/2008 520d N47. Toti se mirau pe acolo si intrebau intre ei "ma sigur la E60? nu sa inchis?" , din ce stiau ei numai existau aceste recall-uri + ca s-au chinuit ceva in sensul ca tot veneau si cereau documentatie baietii, tot scoteau la foi si foi...cred ca au fost si niste probleme pentru ca se tot agitau, erau nervosi. Din ce am vazut pe bmwfans costa cam 1000 lei si vine cu tot cu filtru acest preincalzitor, el mi-a zis ca in cadrul recall-lului vine si separat.1 point
-
Pai au fost asaltati de cereri venite din partea amatorilor de chilipiruri uzate din estul Europei, cerere mare, de ce sa nu castige si ei un ban.......1 point
-
daca nu auzi nici un sunet diferit fata de cel auzit in fiecare zi la motor stai relax1 point
-
Prima oarĂŁ trebuie sa o cumperi, de unde o iei trebuie sa o probeze,de montat e simplu, e desenata pe cutie cum se fac legaturile + in carticica cu care vine insotita alarma.1 point
-
1 point
-
Pai normal mai cristiane...masinile bune si intretinute la vremea aia se vindeau repede. Acum insa pauza totala de cateva luni bune. Doar E46 se pare ca mai merge, in rest zero.1 point
-
Ce dotari are masina aia, cutia automata? Nici macar xenon nu are. De poza aia trucata cu navigatia facuta din business->profesional, nu zice nimeni nimic? Nici nu mi-as pune problema sa cumpar de la un individ care se preteaza la asa ceva...1 point
-
Eu nu am avut masini luate cu peste 200 de mii, am avut noi si pana in 150 de mii. Tu sa fii sanatos, dar esti in eroare grav si aberezi. Daca tu crezi ca o masina cu 200+ mii e servisata cum trebuie si are piese schimbate te inseli amarnic. Nici uleiul in cutie nu il au schimbat, daramite piese ca dpf turbina etc. Vise taica. Nu generaliza norocul tau de a nu avea probleme cu situatia reala care e pe dos. 2. Eu schimb una alta pentru ca nu am mentalitate de cercopitec sa merg cu masina pana pica la ea diferite repere. La revizia de schimb ulei si filtre, mecanicul imi spune, uite asta o sa trebuiasca schimbata la un moment dat, racordul asta la fel, bratul asta are usor joc etc. Daca tu si altii ca tine va luati bemveuri, mertane etc cu gandul ca nu trebuie sa schimbi nimic, e problema voastra, dar nu mai aberati pe forumuri ca isi fac userii noi pareri eronate. O vorba romaneaca zice " obrazul subtire cu cheltuiala se tine". MAi era pe alt topic un individ care spunea ca e60-ul e cea mai proasta masina, ca el a schimbat nu stiu cate piese, cand de fapt mare parte erau piese de bun simt ce se schimba la orice masina. Vad din mentalitatea ta ca e absurd sa schimb un disc de frana, un rulment, etc. Nasol ce pot sa zic. Bafta cu masinile tale de 300 de mii indestructibile. Eu ma plimb cu ale mele pana in 200 de mii dupa care le vand. Ca fapt divers, prietena mea are Audi tt, are 70 de mii la bord si am schimbat de curand macara stanga, ceva senzori, revizie cutie, burduf planetara, flanse amortiozare. Vreo 3000 de lei. CE sa fac, sa inteleg ca masina e cazan si sa iau una cu 260 de mii? Sunt in dilema, zau.1 point
-
Nesimtirea e ca se duce cu diversi oameni la reprezentante sa o verifice, stiind ca are 200.000+ km ... banuiesc ca scuza e "asa am luat-o si eu, nu am stiut" ...1 point
-
Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf1 point
-
Stai usor, ca nu e chiar asa. Sunt multi pe aici carora le place sa exagereze. Pe mine ma amuza ca tu imi recomanzi sa mai pun ceva bani, asta cand tu cand ai verificat masini nu ai gasit una cu km reali, deci care din noi doi nu are asteptari realiste privind km vs pret? Asta odata, a doua chestie e ca eu, de cateva luni, aproape 4, caut masina, timp in care am verificat destule masini. Cam 40% din ele aveau km reali. Dar problema e simpla, o masina cu dotari ok si km reali, se da f repede. Nu ca e scumpa, problema e ca in general se da in maxim doua zile, asta daca e in Bucuresti sau apropiere.. Eu fara testare la bmw nu o sa iau niciodata masina, si asta inseamna de obicei minim 3, real vreo 4 zile. Am patit de nu stiu cate ori asta, chiar de doua ori saptamana trecuta. Si din ciclul povestile poporului, asta cu masina "de la mama ei". In bugetul meu, am gasit si in germania masini cu 56k km. si cateva masini ok, care meritau luate. Problema e ca Germania e mare si astfel de masini stau f putin timp la vanzare. Efectiv nu am avut timp sa vb cu neamtul sa mai ajung acolo, ca s-a dat masina.. Poate nu e un caz general, dar eu asa am patit cu 3 masini pe germania si inca vreo 4 pe romania. Eu nu mai sunt interesat de masina, am postat mai mult pt altii care cauta acelasi lucru, ca sa stie despre ce e vorba. Pt mine o masina care are o gaura de 4 ani in istoric, nu mai prezinta interes, desi repet, masina arata de km aia. Nu era adusa din germania, ci din italia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
Da dpf-ul...el te limiteaza asa, dute cu ea la cineva care se pricepe si o sa-ti confirme. Il cureti si ai e..sau il anulezi si softezi masina.-1 points
-
-1 points
-
Nu sunt samsarii de vina. Cumparatorul este vinovat, el vrea masina ieftina cu km. putini si cat mai multe optiuni. Aproape toate masinile care le-am luat au avut peste 220.000 km. cu servi-cere la timp si nu am avut prebleme cu ele. Mai fratilor trece-ti de pragul asta sub 200.000 km., va spun ca veti fi mai multumiti. Ma amuz foarte tare cand vad ca toti cauta masini cu 100-150.000 km. si dupa aceea se plang pe forum,\: vai mi-a cazut turbina, rulmentul, senzori, sonde, DPF-ul etc., etc. :frantics:, pai normal ca atunci incep sa cada anumite piese, asa ca spor la reparat, daca asta vreti. Si mai repet inca o data si la masinile cu istoric la reprezentanta, se pot modifica nr. de km., iar tu cand verifici esti multumit ca are km. putini, cand in realitate nu este asa. Am scris in alte posturi cum se face. Mai bine iau o masina cu 250.000 km. cu toate schimburile la zi, decat sa iau una cu 130.000 km. chiar daca are istoric bun.-1 points
-
Am dat si eu 2 masini pe forum dar f repede, max o luna de cand am pus anuntul. Fostul E90 cu 9200€ mai "chel" ca al tau si tot 2008...dar asta acum 2 ani si fara sa fac cine stie ce investitii. E60 tot asa l-am dat f repede tot pe forum 11400€. La anul parca vad ca urmeaza si F10....si va zbura si asta instant-1 points
-
eu am o parere excelenta fata de cei ce adauga la descrierea masinii fraza magica "recent adusa", ce plm, vorbim de o vita recent adusa in obor la vanzare, de o varza recent adusa la piata????lobotomizare.....nu gluma.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salutare tuturor. Imi poate da cineva un tutorial despre cum as putea face sa nu imi mai apara in bord doar litera D ? As vrea imi arate treapta in care este 1,2,3 sau D1 D2 D3. Stie cineva ? O zi frumoasa.-1 points
-
Citeste aici, o sa intelegi mai bine. http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/86-distributie-valvetronic-vanos-bmw.html @alexwrc, stii tu ceva, dar nu stii bine. Valvetronic-ul realizează control înălțimii de deschidere ale supapelor de admisie.-1 points
-
Multumesc colegu. intradevar dotari bunicele D079950 euro6. Si retine la masina care am luat-o a avut numai ulei BMW TwinPower turbo 0w30, unde la noi in tara cand cauti asemenea ulei nu gasesti, aici atata stiu, 5W30. A trebuit sa-mi aduc ulei din Austria. Pentru multi o sa li se para mult, am luat-o la 234.800 km, cu istoric services la zi, masina foarte ingrijita din toate punctele de vedere. Eu toate masinile le-am luat din Germania, toate peste 220.000 km. si nu am avut probleme cu niciuna, fata de alti colegi care cumpara masini cu 120.000km. si se plang ca au probleme cu ele. Asta a fost luata la licitatie. Oricum tapiteria la mine arata mai bine, fata de altii care spun ca au 130.000 km originali. Masina am verificat-o la reprezentanta Cluj, iar cu 2-3 zile inainte a cumparat si nu coleg de pe forum un f10 525 xD, cu vre-o 125.000 km. reali, unde a lui avea ceva erori si niste senzori de pe DPF, iar a mea nu avea nici o eroare la km. aproape dublu, distributia este perfecta,turbine fara joc perfecte, injectoare super in parametri, asa ca trage singur concluzia. Sa vina caldura-1 points
-
Eu nu vad nimic suspect, decat faptul ca pe 17.03.2015 dealer-ul a tastat gresit kilometrajul : 448.598 in loc de 44.598 - cat era si in 23.03.2015 Suspecte ar putea fi cele 27 ore de manopera din 11.12.2014-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00