Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/01/17 in all areas

  1. Cu siguranta o sa o vinzi cu 9500 dupa ce nu o sa o cumpere nimeni cu 9000.
    4 points
  2. Hmm, de obicei ma lungesc. Acum mi-am propus sa fiu scurt, la subiect, eficient. Cred ca mai toti care suntem aici am ales masinile BMW dintr-un singur motiv. Un motiv care vine din adancul sufletului nostru si care descrie o stare emotionala. F U N! F U N = distractie, bucurie, senzatii, simti ca traiesti in perfecta comuniune cu masina ta care e o prelungire a ceea ce esti tu, a gandurilor si intelegerilor tale despre o masina. Dintre toate marcile BMW ofera cea mai mare cantitate de fun, de emotie. Dupa o zi de lucru, stresanta, obositoare, ma urcam in masina, roteam cheia si straight six prindea viata si chiar daca e un diesel, imi starnea un zambet tamp si satisfacut pe figura. A-ntaia si dai acceleratie, a doua, viraj, acceleratie, a treia si intr-un cresscendo continuu placerea de a conduce una dintre multele “the ultimate driving machine” imi invada corpul. De fapt, asta era sentimentul cu care concluzionam intreaga zi. Un sentiment al naibii de placut care nu facea nimic altceva decat sa deschida calea catre vise frumoase. Pana si un vesnic artagos la adresa BMW-urilor, Jeremy Clarkson, a ales pentru 2011 doua modele care i-au mers la suflet. Masina care o considera cea mai buna in acest moment din mai toate punctele de vedere, un 535d F11 si cireasa de pe tort, 1M care probabil inmagazineaza in ea tot ceea ce poate BMW mai bun din punct de vedere al “fun-ului”. Cred ca acest film contine toata chintesenta a ceea ce simtim noi fata de BMW-urile noastre: F U N! Click here to view the articol
    1 point
  3. Se poate face un contract datat in decembrie. Bineinteles cu negocierile de rigoare cu posibilul cumparator. Bafta.
    1 point
  4. Incearca sa actionezi maneta de semnalizare dupa ce ai luat contactul.
    1 point
  5. Eu am facut din iulie 2015 pana acum 7900 km.....
    1 point
  6. Eu am 4 masini acum, am avut si 5 in anumite perioade. Cu una merg azi, alta m aine, etc. Nu ajung sa acumuleze kilometrii asa repede. Iar pentru Romania, 10 k km pe an este plauzibil. Cunosc persoane care merg si mai putin si au o singura masina.
    1 point
  7. Tampoane suporti motor.
    1 point
  8. 1 point
  9. S-a plĂŁtit si taxa. 2400 de lei. La ĂŽnmatriculat cu ea
    1 point
  10. Pe olx e 9999eur. Care-i treaba cu mentiunea ca pretul pentru forum e de 10.000 euro? Un 9998 mai intelegeam, da' asa.. Oricum, masina e ok, iar pretul e mai mult decat decent. Succes!
    1 point
  11. Bai frate s-a ajuns la " cumperi masina si ii faci schimbul preventiv".) Eu n-am schimbat nici la e90 si nici la x1 si merg bine mersi si nu se aude nimic suspect. Adica indrumam oamenii sa demonteze motoare pt schimburi preventive? Zic bodaproste servisurile cu siguranta.
    1 point
  12. e60 , 520 din 2006 500.000km. schimbat ulei cutie de 3 ori cate 1200 ron, fulie 750 ron, curele, bujii, releu alternator 450ron, dpf , discuri frana, 2 capete bara fata, 2 bielete antiruliu. Turbina este ok.
    1 point
  13. Am fost la contempo si am cumparat ulei original pentru cutia de viteze si grup ...pentru 2 masini bmw fireste,acasa am observat ca dintr-un bidon de ulei lipsea 300ml,iar altul era desigilat ...jenant pentu firma bmw brasov la un pret de 150-160 lei litrul .Stiu o sa spuneti ca trebuia sa verific coletul,cutia ,dar nu am crezut ca o sa fiu inselat ca in anii 90 de la bisnitarii de la blanarie.Sa va uitati cu atentie cand cumparati ceva de la ei sa nu o patiti ca mine !Nu m-am intors cu coletul inapoi pentru ca oricum nu m-ar fi crezut nimeni!
    1 point
  14. Cand treci de pe f10 normal ca ti se pare diferenta mare. Dar nu poti avea pretentia sa fie asa stabila precum f10 , totusi e o masina de clasa mica.
    1 point
  15. Nu f greu. Scaunele nu prea se murdaresc, cel putin la mine. Doar presurile imi mai dau batai de cap cand ploua. As fi luat si alta nuanta la interior dar exclus negrul pt ca e durere vara. Si daca am prins-o si cu ventilatie nici n-am mai stat pe ganduri si am sarit pe ea....si asa sunt f rare cu ventilatie la F10.
    1 point
  16. de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.
    1 point
  17. eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.
    1 point
  18. Am o experienta destul de indelungata cu masini bmw si pot aprecia ca acest FUN este extrem de costisitor...nu va luati bmw uri decit daca aveti un venit destul de mare pentru a le intretine(totul este triplu la pret decit concurenta audi,mercedes etc) si binenteles artificial mentinute tot de noi... masinile bmw peste 8 ani sunt extrem de defectuoase deci din nou nici un FUN (doar detinatorii stiu asta) cred ca e timpul sa demontam miturile sa coborim cu picioerele pe pamint se sa comunicam real intre noi este FUN doar pentru cei care si permit o masina noua aproape noua sau tinjesc dupa una. p.s. am observat ca serviceurile deasemenea cam in fiecare judet sunt extrem de scumpe si extrem de proaste(informatii de pe forum) exista doar un fel de aura magica in jurul lor dar se dovedesc un balon de sapun
    0 points
  19. El a intrebat de Bmw Cluj, adica presupunem ca reprezentanta. Nu are cum sa fie un schimb de placute 60-70. Il sfatuiesc sa ia placutele de la vanzatorii autorizati de pe forum si sa nu mearga la reprezentanta pentru o opeatiune atat de simpla.
    0 points
  20. 7900? Vezi ca iei acum 10 minusuri, nu mai scrie asa ceva ca e politia forumului vigilenta )
    0 points
  21. Eu nu va pot scrie mare lucru cu intretinerea caci masinile mele nu au mai mult de 8.000 km cand le dau si primesc alta dar nu e mare si la modelele noi indica cand trebuie sa faci ceva din timp.
    -1 points
  22. Da... problema e ca nu prea merge, si nici cu aspectul nu prea m-as lauda...spor!
    -1 points
  23. Mai usor sa nu`ti plezneasca vreo vena ...asa ca de inceput de an.
    -1 points
  24. Am citit cu interes si pasiune posturile astea, de la inceput nu se lega ceva si pe parcurs am inteles. Sa iti spun realitatea accidentului pe care o vad eu: In primul rand toti avem preconceptii cu privire la soferii de BMW din ROMANIA si mai mult cu privire la soferii de masini cu numere de Bulgaria. tu le inglobezi pe amandoua. al 3-lea punct al preconceptiilor Romanilor este cu privire la soferii mici la ani. tinand cont ca ai fost cu Tata la politie si ca ai fost sufficient de inconstient incat sa mergi cu masina asa pe strada, punand in pericol ceilalti participant la traffic, desi cat timp masina nu este deplasabila, asigurarea iti deconteaza si platforma, sigur nu ai mai mult de 25 de ani. Toate cele 3 pucte inglobate, ma fac sa cred ca situatia nu a fost asa cum este decrisa. in continuare explic si de ce: Zgarietura pe masina ta este din fata catre spate si ai vopsea albastra si pe partea de rulare a cauciucului, ceea ce inseamna ca tu ai virat spre matiz. Presupunand ca mosul a facut stanga in fata ta, tu ai fost cel ce putea evita accidental, dar cum bara ta din fata este exfoliate de vreme sigur ai gandit ca acum e momentul sa o vopsesti si a iesit mai grav decat te asteptai. Daca nu virai stanga, nu avea de ce sa se rupa nu stiu ce la roata si cu atat mai putin sa ai vopsea pe zona de rulare, nu laterala cauciucului, cum ar fi fost normal. Modul in care este infundata aripa arata ca era lovita inainte de accident, zgarieturile fiind din fata masinii catre spate. Impactul produs a fost in coltul masinii si nu pe aripa. Asa reiese din fizica corpurilor de clasa a 7-a. Ai fost sufficient de capabil sa gasesti unde parcheaza si unde locuieste mosul, dar nu ai reusit sa pornesti demersurile legale ce trebuiau in aseasta situatie, pentru ca stiai ca nu ai dreptate si ti-a fost frica. Se pare ca mosul chiar nu stia ce face, si dat fiind faptul ca a ajuns intr-o situatie dificila la politie, a lasat ciocul mic. Greseala lui. Altcineva in locul mosului, cu tot cu martorul tau, ar fi declarat ca se deplasa pe banda 1 si in timp ce evectua viraj stanga, batran fiind nu a apreciat bine curba, si tu te-ai bagat, din spate, in spatiul dintre masina si bordura, provocand accidental. Tot din concluzia ca tu ai virat stanga, nu cred ca ai lovit bordura si cu atat mai putin ca ai zgariat portiera dreapta. Cred ca si acele "daune" erau si inainte de accident. o alta dovada ce intareste cele de mai sus este faptul ca, desi politia a intocmit un process verbal, constatand vinovatul, PV pentru care Carpatica nici nu trebuia sa mai comenteze si sa plateasca, este faptul ca nu prea vor sa plateasca. Oare de ce?!? In locul tau as sterge posturile si pozele de pe internet, ca poate se mai uita si altii, plus ca topical nu este deschis in sectiunea potrivita. Stiu, sa-l ardem pe mos pe rug, dar uneori adevarul nu coincide cu realitatea, ci cu elementele ce il sustin. Multa bafta!
    -1 points
  25. Se vede ca esti mic la ani, si nu intelegi ce este aia o opinie.. Din categria Sherlock: O dunga alba discontinua..are 1.5 metri, de aici intelegem ca urma ta de franare are cel putin 6 metri. IN cartea de legistatie rutiera spune ca "Omului ii ia 1 secunda, de cand constientizeaza pericolul si pana acctioneaza frana". PP ca a trecut o secunda de cand ai constientizat pericolul si pana a inceput urma de franare efectiva, lungime de franare care ne arata ca aveai 80KM/h, ai fi putut evita accidentul linistit daca ai fi condus intr-un mod legal si preventiv. De ce a fugit mosul...probabil nu a fugit, ci a plecat linistit, ca nu-l fugarea nimeni. De ce a reparat masina..ca a vazut ca ai numere de Bulgaria, si decat sa stea sa umble pe la aisgurai si sa afle ce firma acopera dauna asigurarii din Bg...mai bine o face singur... De ce nu a acceptat sa vb cu tine...pt ca mosul are o varsta, are mandrie si principii, fata de un copil de 20 de ani. De ce a venit la politie dupa o saptamana...pentru ca o citaie nu il obliga...doar il informeaza si invita.... In momentul in care ai facut aceasta poveste publica, poveste este publica si deschisa pentru toata lumea, sa isi dea cu parerea. Nu toate parerile iti pot fi favorabile. Vrei parere favorabila? ok..asteptai termenul legal indicat de politist, faceai plangere pentru distrugere, il actionai in judecata pentru daune...la politie nu acceptai miloaga si il rupeai pe genunchi pe mos, ii suspenda permisul, ii facea dosar penal, ii dadea amenda. Ti-am dat si un sfat, sa stergi pozele astea de aici, ca daca eu as fi lucrat la carpatica...nu ti-ai mai fireparat masina pe asigurare in veci. Povestea este interpretabila, si asa cum am vazut-o eu, un tip de la asigurare poate foarte usor sa sustina povestea si sa nu acorde despagubirea, nici macar in instanta. Incearca sa fii SMART, nu ranchiunos, copile! + ca tu ai venit pe frana continua de pe banda 2 pe 1, ceea ce arata si un defect la sistemul de franare. tu ai vazut pericolul de inainte de trecerea de pietoni, dar ai reactionat tarziu. Pe mos l-ai lovit in treptul curbei pe banda 1...repet..orcine, un pic mai ager la minte, te facea "in sange"...isi repara si masina si iti cerea si daune morale.
    -1 points
  26. Are motor de tipul N47, deci este predispus la probleme cu distributia. Acest lucru nu ar trebui sa te sperie. Dupa ce cumperi masina schimbi distributia si stai linistit. Este un lucru pe care il faci (teoretic) o singura data pe toata durata de exploatare a masinii. Nu mi se pare un capat de tara.
    -1 points
  27. Asa voi face. Ideea este ca tipul de la service imi spunea ca sunt sanse mici sa fie racordul, fiind din 2013 masina. Voi verifica racordul. Ca alternativa, daca racordul este ok, as avea sa prelungesc evacuarea de la Webasto...
    -1 points
  28. Pret 9000 euro pana la sfârsitul anului. Dupa 1 ianuarie pretul va fi 9500
    -1 points
  29. -1 points
  30. 9600 euro usor negociabll
    -1 points
  31. 1. E dezamagitor ca in 2016 inca sunt persoane care folosesc â din i in interiorul cuvintelor. ("pamint") 2. Service-urile nu au nicio legatura cu marca pe care o detii, nu e vina noastra ca ai ajuns tu in service-uri proaste. Puteai sa ai Logan si sa ai la fel de multe probleme cu mecanicii si serviciile oferite. 3. Este aseamantor la costuri cu alte marci premium (Audi/Mercedes). Daca tu consideri ca piesele pentru Bmw sunt de trei ori mai costisitoare atunci este evident ca habar nu ai despre ce vorbesti. Daca te apuci sa compari seria 7 cu C classe si A4, atunci cu siguranta Bmw-ul va fi mult mai costisitor de intretinut, dar cand faci comparatii de intretinere le faci cu modelul echivalent al celeilalte marci. 4. Nu trebuie sa iti iei Bmw nou ca sa te bucuri de el, ba chiar este un dezavantaj destul de mare sa il iei cu 0km pentru ca isi pierd valoarea extrem de repede. Daca dai 40 000 euro pe un F30 in 2013 dupa exact 3 ani de-abia se vinde cu 15-20k daca are dotari serioase. 5. Daca vrei costuri decente nu te arunci la seria 5/7/X. Intretinerea unui Bmw este asa cum iti propui tu sa fie. Daca iei un seria 1/3 mai vechi de 5-6 ani intretinerea este foarte ok, comparabila cu marci mult inferioare. Poti sa dai cateva exemple in care ai platit de trei ori mai mult pe piese decat ai fi facut`o la Audi/Mercedes?
    -1 points
  32. vreau sa mi pun cutie automata a mai incercat cineva asa ceva?. masina donatoare o am ( 318d 143 cp - la fel ca a mea )
    -1 points
  33. Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.