Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/02/17 in all areas
-
Ai pus-o ... sa vezi ce o sa zica lumea acum ... ai 550 si faci doar 8000km.5 points
-
scz de offtopic ... eu din februarie 2016 pana in ianuarie 2017 am facut aproape 8k km4 points
-
Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.2 points
-
Multumesc de raspunsuri. Deci singura optiune este un 320i de 150 cai ca si transplant. Cat este de fiabil? Un 2.8i suna tentant, dar folosesc masina zi de zi si nu vreau sa ma rupa la consum, de taxe nu mai vorbesc Am mai avut ideea unui kit de supercharger, pare mai usor de montat decat un turbo, insa un transplant pare mai simplu si mai ieftin. Nu neg ca sunt un noob, dar usor usor invat + imi place mai mult ideea de a construii o masina in timp decat sa cumpar o masina de serie.2 points
-
Am uitat sa precizez ca am montat si camera pt marsarier: http://www.youtube.com/watch?v=tioNu6yVByg http://117.imagebam.com/download/osjDd98wV18LfxQeqoFFcQ/52404/524038132/IMG_8857.JPG http://117.imagebam.com/download/TMOCrt2HFtprJpDpdvsKzQ/52404/524038136/IMG_8861.JPG Dupa cateva reglaje, se vede si mai bine pe camera: http://117.imagebam.com/download/TnLLE8X9Gsp1rrDNlBTC0g/52404/524038475/15800990_10208312101865496_1699250468_n.jpg http://117.imagebam.com/download/QPmL08peCn5kI5IinoHadw/52404/524038123/IMG_8810.JPG http://117.imagebam.com/download/mkFd9YvV7Or1IHsEEA7DkA/52404/524038126/IMG_8829.JPG PS: trebuie sa iau embleme fata spate noi, s-au exfoliat urat de tot.2 points
-
2 points
-
La multi ani! Prima spĂŁlare pe 2017 + santa fe'ul mai in spate http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170102/07cf990b3d0d3ad94c3a624b9fc01a39.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
Sunt interesat de un F30 cu urmatoarele dotari: Culoare : ALB / NEGRU / ALBASTRU Cutie: Automat (benzina/diesel) manual (diesel) Motorizare : De preferat 2000 184hp sunt ok si cu 163 Xenon/Daylight km: sub 250.000 reali Pachet M Exterior , Volan M ( nu ma intereseaza daca e pus dupa sau daca e din fabrica asa ) cat mai multe alte dotari daca se poate daca nu este ok Astept un email de la voi pe luca.ionutad1993@gmail.com cu cateva poze lista de dotari sau vin + pretul. As prefera sa gasesc o masina de la un pasionat, care isi doreste upgrade si nu de la unul care vrea sa scape de ea daca intelegeti ce vreau sa zic.1 point
-
O medie de 150 km/zi... Taxi? Tir? Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk1 point
-
Salutare N-am mai "trecut" de mult pe aici! :)La multi ani tuturor si un 2017 plin de multe realizari si dorinte implinite. "Batranul" Gustaf, va implini in doua luni, 16 "anisori". Pana in prezent kilometrajul este de aproximativ 106.000 si nu a cerut prea mult bani decand e la mine. Pana acum am schimbat: - Pompa de apa+role+rola intinzatoare+curele(preventiv, deoarece erau originale ) - Borcanas lichid servo - Frane fata(discuri+placute Zimmerman) - Senzor axa cu came - Bielete anti-ruliu fata(stanga+dreapta -Stergatoare noi SWF La mecanic, mereu cand am mers, am descoperit chestii unice pentru mine . Cateva exemple ar fii, curele erau marca "BMW", filtrele de polen, aceeasi marca si recent discurile....care la fel erau originale, doar ca...erau cam in valuri avand in vedere varsta si kilometrii . Incep sa ma conving ca masina asta pe cat de extraordinar de bine construita, pe atat de inutila imi este in oras unde merg cam 80% din timp . Cochetez cu ideea sa o dau pe un E871 point
-
De motul 5w30 ce parere aveti e ok ? Am auzit numai lucruri bune ca ar fi peste castrol si bmw.1 point
-
Nu cred ca vrei sa stii cat e un DPF original, cam jumatate din pretul la masina! :frantics:1 point
-
1. E dezamagitor ca in 2016 inca sunt persoane care folosesc â din i in interiorul cuvintelor. ("pamint") 2. Service-urile nu au nicio legatura cu marca pe care o detii, nu e vina noastra ca ai ajuns tu in service-uri proaste. Puteai sa ai Logan si sa ai la fel de multe probleme cu mecanicii si serviciile oferite. 3. Este aseamantor la costuri cu alte marci premium (Audi/Mercedes). Daca tu consideri ca piesele pentru Bmw sunt de trei ori mai costisitoare atunci este evident ca habar nu ai despre ce vorbesti. Daca te apuci sa compari seria 7 cu C classe si A4, atunci cu siguranta Bmw-ul va fi mult mai costisitor de intretinut, dar cand faci comparatii de intretinere le faci cu modelul echivalent al celeilalte marci. 4. Nu trebuie sa iti iei Bmw nou ca sa te bucuri de el, ba chiar este un dezavantaj destul de mare sa il iei cu 0km pentru ca isi pierd valoarea extrem de repede. Daca dai 40 000 euro pe un F30 in 2013 dupa exact 3 ani de-abia se vinde cu 15-20k daca are dotari serioase. 5. Daca vrei costuri decente nu te arunci la seria 5/7/X. Intretinerea unui Bmw este asa cum iti propui tu sa fie. Daca iei un seria 1/3 mai vechi de 5-6 ani intretinerea este foarte ok, comparabila cu marci mult inferioare. Poti sa dai cateva exemple in care ai platit de trei ori mai mult pe piese decat ai fi facut`o la Audi/Mercedes?1 point
-
7900? Vezi ca iei acum 10 minusuri, nu mai scrie asa ceva ca e politia forumului vigilenta )1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
e pe bune; am verificat eu pe masina mea. atentie - iti spune nr de km si tipul de activitate (Maintenance job/ dealer visit / repair jobs (x hours), dar nu iti spune ce operatiune s-a facut; asta vezi doar la reprezentanta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
perfect ar fi 3000k.Acolo e lumina gabena care face treaba pe timp de ceata.Nu 7-8000k ,cu aia nu mai vezi nimic1 point
-
Multi habarnisti isi dau cu parerea pe aici. Distributia se schimba ori cu motorul dat jos complet de pe masina si pus pe masa, fie se departeaza cutia de viteze de motor si se lucreaza pe acolo (metoda mai neortodoxa desi cine face asta o lauda ca fiind de preferat). Daca ar fi dupa mine as face lucrarea ca la carte, asta insemnand: -doar cu piese de origine BMW si ultimele coduri aparute -schimbat tot ce tine de distributie (garnituri, suruburi, etc) -schimb ulei motor si filtru, inlocuit antigel -demontat motorul si pus piese noi acolo unde exista riscul sa se strice ceva in urma demontarii -manopera in service AUTORIZAT BMW, in care se primeste FACTURA si GARANTIE. Cei interesati pot cumpara piesele chiar si de la mine si pot face manopera in reprezentanta BMW avand garantie asupra pieselor si manoperei, la un pret mai mic, asta ca tot citeam ceva referitor la MHS.1 point
-
1 point
-
N-am de obicei idei preconcepute dar de ceva timp/ANI de zile, cand vad/aud arab/musulmani imediat evit orice contact cu ei pentru ca sunt in 99% din cazuri= cu probleme! Vorbesc din patite nu auzite sau sa ma aflu in treaba! Trebuie o data sa ai probleme cu arabi/musulmani si nu-ti mai trebuie sa ai de-a face cu ei vreodata! poate-i pedofilul ala Mohamed,cica "profet"... aproape ca mi-am pierdut speranta in privinta romanilor! indiferent ce le zici tot ca ei fac! ne luptam pentru o cauza pierduta! ne pierdem timpul... si da, cunosc pe unul ce face cate 4000 km pe saptamana de aduce mereu masini de prin vest! E fara scrupule individul! fara mila , fara sentimente! pana sa-ti dai seama , ti-a luat banii din buzunar! si-napoi nu-i mai vezi SIGUR! nu m-ar "deranja" un motor M30B35 din dezmembrari doar asa, sa-l "pipai" de curiozitate!1 point
-
Unele masini care sunt listate pe mobile.de, au specificat faptul ca se vand numai pentru export. De ce oare? Retoric bineinteles... Acuma daca suni din Austria sau Olanda sau o tara similara, sunt sanse mari sa nu o vanda nici acolo. Si atunci mergem noi romanii si ne bucuram ca am prins masina vietii. Iar cand ajungem acolo: ca-i cazan, ca e mohamed, ca e cu km, ca etc. Asta 1. Si 2. Faptul ca noi romanii (nu toti, dar o mare parte ) si cred ca in general esticii, avem un comportament neadecvat (ca sa nu zic nesimtit si figurant), se reflecta in atitudinea dealerilor din DE sau alte tari. Spre exemplu si eu cunosc un caz (daca tot e pe sistem de povestit, nu din experienta proprie) in care un dealer Audi nu a vrut sa vanda un Q5 doar pentru simplu fapt ca erau romani. A spus dealerul: nu vreau sa ma incurc, nu vreau batai de cap. Asta la telefon. Pe urma, romanii nostri dorindu-si cu orice pret acel Q5, i-au platit la dealer integral masina prin transfer bancar si apoi s-au dus dupa ea. Si vorbim de peste 20k €. A fost totul in regula pana la urma, dar esenta situatiei e absolut evidenta. Sunt pline autostrazile din AT si HU, ca astea sunt de tranzit, cu trailere pe care sunt numai bombe de masini, lovite, varza, etc. Si apoi o alta tura pe roti cu numere țol Si care multi dintre ei habar nu au sa conduca, in special pe 3 benzi, dar asta e alta discutie Degeaba, noi salubrizam vestul europei!1 point
-
1 point
-
O cutie de transfer noua e +2000eur. Daca vrei sa o repari e 500eur si e cam la bulan reparatia. La X3 aveam si un actuator care a murit (nu era problema rotita) si costa 700eur. O planetara la F10 xdrive e 700eur si nu se vinde separat nimic din ansamblu. Manopera pentru diverse lucrari pe fata, doar pentru ca ai xdrive e mai mare. xdrive nu e doar un 300 lei la cativa ani! Cat despre feeling fiecare alege ce vrea. Eu dupa ce am avut X3 si am condus modele noi de xdrive am ramas pe RWD.1 point
-
Nu e vorba ca e periculos. Nu e nimic periculos. Nu e must have, insa nici nu poti sa zici ca nu e bine sa-l ai. Ca sa fim seriosi nu e ca si cum 99% dintre posesorii de Bmw merg la limita aderentei incat sa simta avantajul propulsiei. Si nici m-uri nu avem ca sa fim atat de puristi sa zicem ca vai nu mai ofera Bmw ul placere. Ca sa nu mai zic ca majoritatea conduc dezastruos. In fine, asta cu x drive e controversa, e offtopic si putem discuta intr-un thread dedicat. Spor la vanzare. Din pacate nu prea se vand usor masinile scumpe. Am observat ca ce e sub 10 mii euro e piata vie. In rest, mai greu si in niciun caz pe forum.)1 point
-
Bucuresti maxim 14 ))) hai ca ii faci invidiosi pe astia cu 2.0 diesel. Sau poate voiai sa zici " maxim 14 insa niciodata la ore cu trafic de varf", sau probabil pe trasee unde scoti viteza medie de 30km/h.1 point
-
Dar ce atata bataie de cap pentru lampile de ceata? Cat de des le folosesti, o data pe an? Si oricum, utilitatea lor e cu lumina galbena calda.1 point
-
De ce e mai problematic? Repet daca masina are si x drive, sa ne spuna si noua cum schimba toate reperele distributiei fara sa dai motorul jos.1 point
-
o sa arate frumi , dar la nevoie cand o sa fie ceata o sa ai impresia ca mergi cu un zid alb in fata masinii1 point
-
eu zic sa nu mai judecati omul, nu intotdeauna gasesti o masina sh care sa indeplineasca toate asteptarile: stare tehnica, km, dotari si pret... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
DacĂŁ n-ai ce face cu banii, schimb-o.. La 87k km nici nu m-aș gândi la așa ceva dacĂŁ-i schimbi consumabilele la timp. Cum ĂŽn Germania, Olanda, Belgia etc. rezistĂŁ lejer pânĂŁ la 200k km nu vĂŁd de ce ai schimba-o.1 point
-
Multumesc frumos, dar asa mi se pare firesc sa asculti/analizezi si parerile celorlalti pentru ca tot timpul vor aparea lucruri noi si persoane de la care poti acumula info necesare ptr a evita pe viitor anumite situatii - Pana la proba contrarie, voi sustine cu tarie acest aspect1 point
-
+1 pentru atitudine, mai rar persoane asa ca tine cu care sa poti avea un dialog constructiv. Cu stima, Daniel1 point
-
Nu mai are omu voie sa-si spuna o parere ca e milog ! Pentru o revizie la e46 mi se par scumpi. Daca vreau preturi de reprezentanta, mi se pare logic sa ma duc la reprezentanta ! Pentru lucrari complexe da, merita mers aici, dar ptr o banala revizie, si daca ai toti banii din lume, de ce esti atat de prost sa platesti aproape dublu ? Intrebare retorica !1 point
-
Dragilor, sunt cativa colegi mecanici pe acest forum care si-au dovedit calitatile. Fiecare este liber sa mearga in ce service doreste, insa eu unul n-as plati mai mult pt aceleasi servicii pe care le poti avea si intr-un service de "cartier".Numai multumit sa fii de rezultat. Numai bine.1 point
-
1 point
-
Eu acolo mi-am gasit masina . A costat ceva mai mult decat pe mobile.de , dar a meritat . Km putini (100% reali), garantie ,ingrijita ,in stare f buna . si cei care vand masinile de pe siteul respectiv sunt profi. Recomand.0 points
-
Succes! Daca ramani fara vreun senzor de parcare sau ai sa observi ca FRM-ul nu mai merge (probleme cu farurile) sa stii ca asa ai dus masina acolo si dupa doar incerci sa iei piese de la ei. Spune-le maimutelor de acolo sa-ti faca o diagnoza si sa-ti arate ce erori are masina inainte sa o pun baietii pe elevator. Nu stiu ce masina ai, dar daca ai F30, vezi ca au baietii nevoie de senzorul AUC de la tine. Au deja client pentru el Sa ne zici cu ce impresii pleci de acolo si ce piese lipsa ai.0 points
-
Raul, hai sa fim seriosi. Inginerii de la Bmw probabil sunt cei mai capabili oameni, dar nu mai vor sa faca masini durabile de mult. La fel cum nu le pasa sa recomande schimbul de ulei la 25-30k km de peste 15 ani incoace, ma indoiesc ca in restul privintelor isi propun sa ne tina masinile mai mult de 5-6-7 ani. Masina pe care o am acum a avut respectate intervalele de 25k km la fiecare revizie (de proprietarul dinainte din Austria, ca eu fac revizia la 9-11k) si motorul e plin de depuneri si mizerii. Cu ulei Bmw original... Iar 5W40 este un ulei foarte bun, isi face treaba bine pe o plaja de temperaturi mai mare decat 5W30. Eu iti recomand Motul 5W40. Gasesti si LL01 si LL040 points
-
De ce sa schimbe daca a mers frumos 330 000km. cu 5w30? Mai merge 2ook. si de acum inainte.0 points
-
23 de minute in trafic si de-abia a ajuns la 80 grade celsius?! ceva e foarte defect cu motorul asta! foloseste si alte tipuri de termometre plasate in locuri diferite ,sa afli ce nu e in parametri! o sa ai nevoie de niste tubulaturi tip "T" ,de preferat din otel ca multi au avut probleme cu porcariile/tubulaturile din plastic imbatranite care cedeaza fix iarna cand ai nevoie de caldura si functionare normala! Chiar acum cateva zile era un tip la magazinul de unde comand eu piese ,nervos ,tot "cam" negru pe maini si suparat ca i-a crapat/DEZINTEGRAT un "fiting"/tub de-asta de plastic si n-avea caldura in masina... plus ca pierdea oricum mult antigel... Ceva inacceptabil ca doar vb de BMW X5 nu dacia 1300... Daca nu reusesti sa rezolvi sau "imbunatatesti" situatia/problema ,atunci incearca sa izolezi termic tubulatura/circuitul de racire spre radiatorul de incalzire,spre habitaclu, cu toate ca e penibil sa ajungi la asa ceva... eu vad o "rezolvare": SCHIMBI MASINA! cu una care mai se si incalzeste NORMAL cand afara e iarna si minus 1000 grade celsius! sau cartonul in fata radiatorului de racire?! back to dacia 1300...-1 points
-
chiar asa, voi, posesorii de N47 cam ce consum observati la masinile voastre? Sunt curios,nu ca as renunta la motorul cu 6 cilindri in linie benzina pentru ORICE DIESEL! dar,daca se incalzeste atat de greu ,cu toate ca 1 litru de motorina contine cam 12 kwh energie,inseamna ca la un randament de 40% ,motoarele astea N47 consuma foarte putin la suta de km sau "pe ora"... eu zic sa incercati metoda reducerii suprafetei de racire a radiatorului,daca sunt atat de eficiente! si pana la urma ar fi "cam logic" sa pui cartonul in fata radiatorului si sa micsorezi suprafata de racire DACA aerul are o temperatura atat de mica,implicit TREBUIE REDUSA suprafata de racire ca sa se mentina un echilibru cat de cat normal si o temperatura constanta a motorului,ca doar mai "fura" si radiatorul mic de incalzire din interior ceva energie sub forma de caldura! iar ce zic eu,a fost introdus de mult timp la modelele BMW mai noi,din ce am mai vazut eu! grila radiatorului ce se inchide precum niste jaluzele atunci cand temperatura ambientala chiar e prea scazuta si nu este nevoie de racire! asa de "tampiti" nu cred sa fie inginerii astia de la BMW... BMW Air vent Control-1 points
-
daca masina ta are si "jaluzele",atunci chiar nu mai stiu ce sa zic... vezi ca gasesti un burete mai bun pe la aparatele de aer conditionat! elegant sau nu,macar nu faci frigul intr-o masina destul de scumpa ,daca ma intrebi pe mine... adica, ma uit la mine si ce poate o masina de 1000 euroi ,in care am mai bagat vreo 1200 euroi,dar CU SIGURANTA NU FAC FRIGUL IN EA... "inca"...-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00