Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/03/17 in all areas
-
pentru ca la altitudine ti se infunda urechile si nu mai auzi motorul asa de bine !13 points
-
Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.7 points
-
Am uitat sa precizez ca am montat si camera pt marsarier: http://www.youtube.com/watch?v=tioNu6yVByg http://117.imagebam.com/download/osjDd98wV18LfxQeqoFFcQ/52404/524038132/IMG_8857.JPG http://117.imagebam.com/download/TMOCrt2HFtprJpDpdvsKzQ/52404/524038136/IMG_8861.JPG Dupa cateva reglaje, se vede si mai bine pe camera: http://117.imagebam.com/download/TnLLE8X9Gsp1rrDNlBTC0g/52404/524038475/15800990_10208312101865496_1699250468_n.jpg http://117.imagebam.com/download/QPmL08peCn5kI5IinoHadw/52404/524038123/IMG_8810.JPG http://117.imagebam.com/download/mkFd9YvV7Or1IHsEEA7DkA/52404/524038126/IMG_8829.JPG PS: trebuie sa iau embleme fata spate noi, s-au exfoliat urat de tot.2 points
-
2 points
-
Dap, din punct de vedere presiunii exercitate pe timpan raportul este fix de 1.995 mai mare la 70db data de 67 db iar spre exemplu presiunea acustica la 70 db este fix de 10 ori mai mare decat presiunea la 60db. Oricum, cred ca este offtopic discutia asta :-) Cu stima, Daniel Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
Pentru ca asa este in fizica :-) Mai exact este fix 1.995 raportul de putere. Urechea umana nu percepe sunetul liniar ci logaritmic iar decibelul este unitatea de masura pentru presiunea sonora. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
3db inseamna dublarea nivelului de zgomot. Daca chiar ai cu 5db mai putin as zice ca este intradevar foarte silentios motorul ori aparatul cu care masori este stricat :-)1 point
-
corect si eu am 318D urban 6.8l/100km extraurban poti sa o calci cat vrei de 5.5l/100km nu trece referitor la benzinar cred ca este mai indicat pentru Romania fara autostrazi,dar depinde de fiecare daca vrei consum mic/desel si reparatii mai costisitoare in timp consum mai mare benzin si reparatii mai putin costisitoare in timp1 point
-
La 318d cam acesta este consumul - in general pana in 120km/h extraurban ceasul indicator de consum instantaneu este putin sub valoarea de 5l/100Km. In Bucuresti, am consum de 7l/100km si fac zilnic 10km (dus) in ~45min. Din punct de vedere al consumului nu am ce sa ii reprosez. Un aspect in defavoarea diesel-ului este zgomotul specific de tractor la viteze mici si probabil costuri mai mari de intretinere fata de un benzinar.1 point
-
Salut si la multi ani!! I-am contactat pe cei de la ZF Faur pentru a programa o revizie la cutia de viteze, intrebandu-i in acelasi timp si ce metoda folosesc ei pentru schimbarea uleiului, cat si pretul. Nu stiu daca cineva a mai precizat aceste detalii pe acest forum, dar ma gandeam ca nu strica sa actualizam putin cu informatii constructive, asadar aveti mai jos raspunsul lor: Iar ca idee de pret, aveti mai jos devizul pe care l-am primit eu:1 point
-
Cine este cu adevarat interesat de masina, o poate verifica oriunde.Am si TUV cu km trecuti care a fost facut cand am luat masina. Nu o sa incerc niciodata sa conving anumite persoane de kilometri sau altceva, doar asa sa poluam topicul. Valabil in continuare.1 point
-
Azi am facut o "sedinta" de poze cu prietena si s-au strecurat si cateva poze cu cealalta prietena (ramane la latitudinea fiecaruia care e care ) :hyper: http://i.imgur.com/KDVOx95.jpg http://i.imgur.com/TYMchs6.jpg http://i.imgur.com/Fqv3BwD.jpg1 point
-
http://www.bmwfsc.ca/wp-content/uploads/2016/09/Europe-MOVE-2017-1.torrent Aici ai harta move 20171 point
-
Ai pus-o ... sa vezi ce o sa zica lumea acum ... ai 550 si faci doar 8000km.1 point
-
Cauta M52TUB20, s-a pus pe e46 NFL asa ca ar trebui sa fie ok din punctul asta de vedere. Problema e ca tu ai DSC iar M52-ul venea doar cu ASC, astfel difera planetarele si nu o sa poti sa pui senzorii de DSC. Trebuie vazut daca poti pastra planetarele si fuzetele tale.1 point
-
Incarcare freon 200 euro? Incarcare cu freon care se face cu exact acelasi aparat la orice persoana care se ocupa cu asta si care costa de 6-7 ori mai putin in mod normal. Ia posteaza o serie de sasiu sa vezi ca nu are km aia.1 point
-
318i, 2006, 129cp, 150.000km. Ce-i drept m-a costat destul de mult, ĂŽnsĂŁ vreau doar sa spun ca poți gĂŁsi cu siguranța mașina in km pe care ii cauți daca ești dispus sa plĂŁtești prețul care il face. Alte sfaturi nu pot oferi, am mașina de doar 2 luni. Poate doar sa confirm consumul, 11-13 in oraș si 7-8 afara.1 point
-
salut!am eu 318i septembrie/2007/130cp/140000 km .masina am cumparat-o de la cineva care a adus-o din germania,verificata la bmw.investitii:cauciucuri noi vara/iarna,garnitura pompa vacuum,simeringuri supape + distributie(ca tot desfacusem motorul) total cam 600e la care se adauga schimbul de consumabile + incarcare freon (facute la reprezentanta) 200e.masina o am de 6 luni.consum 10-13% in oras in functie de anotimp,aproximativ 6 afara.1 point
-
1 point
-
super masina. am 250k km si merge perfect. reviziile le fac doar la bmw. 2008 pana n 160k km reali este imposibil. in caz ca gasesti o sa coste destul de mult . eu am avut ZERO probleme. bafta 177cp are probl cu galeria de admisie (dupa 250k km) daca o schimbi (2400 ron ) nu e nicio probl. ce buget ai?1 point
-
Se poate face un contract datat in decembrie. Bineinteles cu negocierile de rigoare cu posibilul cumparator. Bafta.1 point
-
Eu nu vad nimic suspect, decat faptul ca pe 17.03.2015 dealer-ul a tastat gresit kilometrajul : 448.598 in loc de 44.598 - cat era si in 23.03.2015 Suspecte ar putea fi cele 27 ore de manopera din 11.12.20141 point
-
Nu inteleg cum poti sa zici asa tampenii, daca pentru tine un e60 la 14k e chilipir:)) nici nu stiu daca sunt pe autovit mai scumpe ca asta...) eu vreau f10 dar mi ar placea si un 535d dar sa aduc din Germania nu se merita pentru ca este taxa cam 2500-3000 de euro.1 point
-
Știu când a fost campania, dar nu au fost rechemate toate motoarele n47. Exact asta mi au spus și la reprezentanțĂŁ. Doar ca lumea le schimba preventiv indiferent ca e sau nu cazul,ceea ce mi se pare oarecum absurd.1 point
-
Nu am scris cu rautate si nici nu spun ca nu merita banii. Dar cum sa o vinzi cu doi lei cand initial nimeni nu a vrut sa dea un leu? Nu pricep cum poate cineva crede ca se poate vinde ceva in felul asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nici nu vreau sa ma gandesc macar. Acum fara gluma cel mai jenant e cand te iau la misto astia de la service ca esti prezent aproape lunar. Am si opelul stai linisti colegule si il folosesc cand am masina premium indisponibila(a se citi in service)1 point
-
1 point
-
nu domnule ,nu plateste vanzatorul transportul .Si eu am cumparat recent o rezerva slim pt a4 si am platit rambursul si transportul. Asa se face . ... daca gasesti mai ieftin si mai calitativ in alta parte ,aia este .Pretul meu e afisat clar si fara echivoc. Multumesc pt. intelegere.1 point
-
"Esti combinat cu el ?Ai si tu 2 jante?Care e treaba de te aprinzi pe aici?Gaseste ceva util de facut aici e forum mai baietel...poti sta si pe olxSi da,nu fac jantele astea sh 1000 euro:" Mai baietel.. ) ce limbaj de samsar invechit de nivel anii 2000. Te-ai autoproclamat expert in jante si tu? Esti si tu vreun expert inchipuit al forumului care face el preturile pe bunurile altora? Vad ca tu te plictiseai si ai poluat topicul fara sa fii interesat de jante ci doar sa estimezi tu ca nu fac 1000 euro. Si chiar daca nu fac, vezi de dezmembrarile tale. Tare as vrea sa puna omul factura sa vad ce mai comentezi, cichicean al industriei auto ce esti.1 point
-
Cand vad mentalitatea asta cu "kilometrii reali" la o masina veche de 12-15 ani ... incep sa nu mai fiu contra datului inapoi. Pai cum sa te intereseze mai mult km decat starea masinii si investitiile in general ? @All Esti constient cat de usor se falsifica "istoricul" unei masini in baza de date comuna ? Suntem in 2016 ... nu mai visa avioane ... verifici masina mecanic, estetic si o iei, scurt. In rest e doar amagire ... se strica si aia cu 80.000 daca si-a batut joc de ea anterioru' oricum.1 point
-
Pai din cate spune realoemul, care e cel mai simplu ajutor pe net, F01 740 indiferent de an vine numai cu N54 si F01 LCI 740 facelift vine numai cu N55. Eu personal ma abtin sa fac comentarii despre modelele mai noi decat cele pe care le-am avut personal. Nu pot vorbi despre F01, F10 etc. din moment ce nici macar n-am condus unul. Nu inteleg de ce altii fac asa ceva. Gen hai sa vorbim despre pilotat avioane si noi n-avem permis de conducere auto.1 point
-
La fel de bine poti sa-l cauti pe forum si sa-i scrii personal mesaj sau altcuiva... crezi ca el sta sa verifice toate mesajele sa vada unde il cauta lumea?-1 points
-
-1 points
-
s-a discutat si rasdiscutat, parerile sunt in sensul ca nu merita reconditionare a casetei. mai poti cauta si tu putin ca e topic fix pe ce te doare. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147108-probleme-caseta-directie-bmw-e60-2009/page__st__20-1 points
-
-1 points
-
Si pe mine ma interesa masina asta, aveam istoricul scos inca din vara cand a fost pusa la vanzare prima data, la un alt pret ~16k, daca bine tin minte. E o loterie curata, mi se pare foarte ciudat cum de are doar o singura intrare in service BMW din Germania. Oricum, ca si dotari, foarte putine ii lipsesc, eu n-am mai vazut 535 asa bine configurat de cand caut, si sunt deja cateva luni.-1 points
-
-1 points
-
daca impozitul este platit de mine pe 2017 si eu nu ma folosesc de masina in 2017, de ce sa platesc eu din buzunar? pentru ca asa e legea acum... inteleg ca e mare impozitul la 3000 cmc, dar nu e vina mea, cine vrea masina plateste si nu e graba...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Chilipiruri nu exista! Nimeni nu vinde ceva ft bun si calitativ mult sub pretul pietei nu prea inteleg de ce nu nu-ti iei masina de afara, cu 300 ti-o aduce cineva cu platforma sau pe trailer sau mergi tu si o iei si te costa un pic mai mult.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Multumesc colegu. intradevar dotari bunicele D079950 euro6. Si retine la masina care am luat-o a avut numai ulei BMW TwinPower turbo 0w30, unde la noi in tara cand cauti asemenea ulei nu gasesti, aici atata stiu, 5W30. A trebuit sa-mi aduc ulei din Austria. Pentru multi o sa li se para mult, am luat-o la 234.800 km, cu istoric services la zi, masina foarte ingrijita din toate punctele de vedere. Eu toate masinile le-am luat din Germania, toate peste 220.000 km. si nu am avut probleme cu niciuna, fata de alti colegi care cumpara masini cu 120.000km. si se plang ca au probleme cu ele. Asta a fost luata la licitatie. Oricum tapiteria la mine arata mai bine, fata de altii care spun ca au 130.000 km originali. Masina am verificat-o la reprezentanta Cluj, iar cu 2-3 zile inainte a cumparat si nu coleg de pe forum un f10 525 xD, cu vre-o 125.000 km. reali, unde a lui avea ceva erori si niste senzori de pe DPF, iar a mea nu avea nici o eroare la km. aproape dublu, distributia este perfecta,turbine fara joc perfecte, injectoare super in parametri, asa ca trage singur concluzia. Sa vina caldura-1 points
-
Eu am 4 masini acum, am avut si 5 in anumite perioade. Cu una merg azi, alta m aine, etc. Nu ajung sa acumuleze kilometrii asa repede. Iar pentru Romania, 10 k km pe an este plauzibil. Cunosc persoane care merg si mai putin si au o singura masina.-1 points
-
7900? Vezi ca iei acum 10 minusuri, nu mai scrie asa ceva ca e politia forumului vigilenta )-1 points
-
Ventola este sub torpedou sunt 2 Ăâ˘uruburi de desfĂŁcut, dupa mine a intrat apĂŁ acolo si a fĂŁcut scurt .dai jos panoul de sub torpedou si cu o blizt-ul de la telefon su cu o sursa de lumina observi ventola.-1 points
-
Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00