Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/04/17 in all areas

  1. Revin dupa 3200 km prin Europa. Masina se comporta exact cum ma asteptam. Consum de 6.1 cu 4 persoane si bagaje full. Dambovita-Budapesta (2 zile)-Viena (3 zile)-Praga (4 zile). In aceste zile am folosit zi de zi masina pentru plimbari si vizite, dar nu pot estima nr de km parcursi in orase. Oricum una peste alta sunt foarte multumit. o poza cu ea murdara, in vacanta http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161231_153936_zpsjjocsgkp.jpg am scapat de vinetele din geam,partea proasta este ca nu prea pot scapa de cel verde...am incercat cu multe solutii si nimic...s-a curatat partial. daca aveti vreo idee e bine venita Am codat video in motion si am probat prima data de cand am luat-o optiunea asta.Nu ca as folosi-o in mers, dar sa fie. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170104_193403_zpsctbl3dyy.jpg In plus mai am de verificat magazia de cd-uri daca functioneaza Citeste doar cd-uri sau si dvd, mp3? cateva poze de cand am luat-o http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161013-WA0008_zpsv4a5iumo.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161013-WA0006_zps1qxzpb8f.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161013-WA0004_zpsiecgqpjv.jpeg Anvelope noi de iarna Continetal Winter Contact Ts860, astept zapada sa le testez.Patea proasta este ca am de la fostul propietar jantele de tabla care nu sunt originale BMW si am cumparat capace care nu se pot monta pe aceste jante. modelul de jante http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161223_151359_zps3ush0t9p.jpg Duminica sunt programat la ACE pt "putina atentie" In interior a beneficat de o curatare meticuloasa: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161019-WA0005_zps5olwbdw2.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161019-WA0007_zpstkhnyo2i.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161019-WA0013_zpszelty06x.jpeg Intre timp am descoperit si o bine cunoscuta problema-fire intrerupte la haion. Primul semn a fost ca radio nu mai prindeam deloc, apoi pana saplec in vacanta, seara, am observat si pozitia de pe haion dreapta moarta....deja eram pe picior de plecare si imi statea pe creier problema toata vacanta ) http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161227-WA0000_zpsvdt91umy.jpeg Am ajuns acasa si m-am apucat de demontat: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161224-WA0024_zpsnepkaocd.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161224-WA0019_zpsercsvdpy.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161224-WA0013_zps04skgnww.jpeg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/IMG-20161224-WA0009_zpsnfqtcuyx.jpeg Am prelungit cu cativa cm firele intrerupte, 3 la numar, cositorite si termocontractibil, iar pe furtunul flexibil am bagat crema de maini....rau nu are cum sa faca...poate putin bine )) Probeleme rezolvate!
    2 points
  2. motorul pe benzina consuma cu ~2L in plus fata de cel diesel; mai adauga 1L pt xdrive; cel mai probabil vei avea consum 13-14 in oras si 8-9 afara pt benzinar. xdrive merita doar daca mergi foarte agresiv, si nu prea adaptezi stilul la aderenta; si eventual in acele zile cand e zapada pe jos. in acelasi timp, adauga spre 100kg la masina, plus mentenanta suplimentara, plus aglomerare mai mare pe puntea fata (acces mai greu de sub masina la diverse piese) si o directie mai grea. eu am xdrive si stiu ce vorbesc - distributia am schimbat-o mai greu, am reconditionat un actuator de la xdrive, am schimbat uleiul in diferentialul fata, imi consuma cu ~1l in plus in oras, directia e destul de tare (sotia o manevreaza destul de greu la viteze mici, chiar si cu jante de 16 si latime 205, cu 17 si 225 deja e dificil). dupa parerea mea xdrive merita la masini mai mari si mai puternice si la X-uri, nu pe seria 3; deja F30 are destule module care iti tin masina pe drum (ASC, DSC, DTC si alte acronime). daca alegi benzina - merita 328i, e cu 10% mai scump la achizitie, consuma neglijabil in plus fata de 320i, dar are cu 30% mai multi cai putere pt doar cateva KG in plus.
    2 points
  3. Primul pas pe care ar trebui sa il faci - verifica bateria si daca e nevoie inlocuieste-o. Degeaba vei resofta/schimba FRM daca bateria e dusa, exista riscul substantial ca in cateva zile se va praji din nou FRM-ul.
    2 points
  4. pentru ca la altitudine ti se infunda urechile si nu mai auzi motorul asa de bine !
    2 points
  5. Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.
    2 points
  6. nu te juca cu ET / J / anvelope puse aiurea pentru ca 100% o sa strici cutia de transfer / diferentiale
    2 points
  7. Va multumesc,am fost la service si era un simplu surub de prindere a esapamentului slabit.Am scĂŁpat ieftin. Zi fĂŁinĂŁ!
    1 point
  8. La bani aia eu zic sa-i faci totusi o verificare la un service . Sunt totusi 15000€.
    1 point
  9. E39 520d - o masina foarte reusita, si tehnic si din punct de vedere design. cauta una cu istoric verificabil, cat mai bine intretinuta - mai bine multi km verificabili si bine servisati decat putini km dubiosi
    1 point
  10. Astazi m-a lasat bateria definitiv, abia a pornit. Pe tester durata de viata 0%, rezistenta bateriei aproape tripla fata de valoarea normala. Bateria OE Varta 80Ah, 800A, 6 ani. Am optat pt o baterie Moll EFB start stop 80Ah,800A, cu 40 luni garantie. Din ce am inteles e mai calitativa decat Varta ( 24 luni garantie). Ramane de vazut cum se comporta. Inregistrare cu Carly fara probleme
    1 point
  11. Mai cauta dar sa te misti repeede ca o sa constati ca asta se va vinde rapid.O sa vezi ca altele ba nu sunt sport line,ba nu au navigatie mare ,ba nu au xenon,ba nu display extins sau altele.Spor la cautari ,daca mai gasesti ceva pot sa-mi dau cu parerea si eu am fost in aceasi situatie ca tine,in trei luni de zile am gasit doar masina pe care am luat-o care sa corespunda cerintelor mele.(drept dovada nici acum nu gasesti una sa fie cum am vrut-o eu) -Sport line -Xenon -Navigatie CIC -premium -Climatronic -Display extins
    1 point
  12. Topicul poate fi inchis. Merci!
    1 point
  13. Topicul a inceput cu M47. Cosmin glumea pe seama faptului ca M47 se incalzeste mult mai repede decat N47, in conditiile in care toate componentele la ambele sunt in stare perfecta. :rolleyes:
    1 point
  14. Ce ma enervati voi astia cu M47...
    1 point
  15. Am masurat in habitaclu, geamuri si usi inchise, Ac si ventilatie oprita. Unii poate cauta nod in papura in legatura cu zgomotul dar v-am zis ca si vibratiile in masina si in volan sunt mult mai reduse.
    1 point
  16. Dap, din punct de vedere presiunii exercitate pe timpan raportul este fix de 1.995 mai mare la 70db data de 67 db iar spre exemplu presiunea acustica la 70 db este fix de 10 ori mai mare decat presiunea la 60db. Oricum, cred ca este offtopic discutia asta :-) Cu stima, Daniel Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  17. Pentru ca asa este in fizica :-) Mai exact este fix 1.995 raportul de putere. Urechea umana nu percepe sunetul liniar ci logaritmic iar decibelul este unitatea de masura pentru presiunea sonora. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  18. consumul depinde foarte mult de drumurile pe care le faci preponderent: - drumuri scurte in oras (<5km) - motorul nu prea are timp sa se incalzeasca, risc de infundare DPF: se recomanda benzina; consum probabil 318i: ~12-13%, 318d: ~11-12% - drumuri medii in oras (>5km), drumuri rare in afara orasului - aici depinde de aglomeratie: daca este foarte aglomerat, probabil e mai bine benzina; la diesel creste riscul de infundare DPF, probleme turbina, injectoare, etc; trafic usor: ambele variante sunt ok; consum probabil 318i: ~10-12%, 318d: ~9-10% - drumuri medii in oras (>5km), dar drumuri dese si destul de lungi in afara orasului (macar 50% din km) - se recomanda diesel; - drumuri lungi zilnice (naveta, 7-8km in oras, >10-15km in suburbii - se recomanda diesel; consum probabil 318i: ~9-10%; 318d: ~8-9% - drumuri exclusiv in afara orasului: clar diesel; consum probabil 318i: ~7-9%; 318d: ~6-8%; evident, depinde de cat de grea e talpa
    1 point
  19. La N47 cred ca blocul de aluminiu e cea mai mare problema. Aluminiul avand un transfer termic foarte bun, tot motorul se comporta ca un mare calorifer lasat in ger.
    1 point
  20. Cine este cu adevarat interesat de masina, o poate verifica oriunde.Am si TUV cu km trecuti care a fost facut cand am luat masina. Nu o sa incerc niciodata sa conving anumite persoane de kilometri sau altceva, doar asa sa poluam topicul. Valabil in continuare.
    1 point
  21. Pentru voi "uni" nu este bine nici cum . Daca sunt putini ca de ce sunt putini, daca sunt multi taxi:)) :poke: Si eu am facut peste 45k din ianuarie anul trecut, in concluzie am facut taxi cu seria 7?
    1 point
  22. Eu am 4 masini acum, am avut si 5 in anumite perioade. Cu una merg azi, alta m aine, etc. Nu ajung sa acumuleze kilometrii asa repede. Iar pentru Romania, 10 k km pe an este plauzibil. Cunosc persoane care merg si mai putin si au o singura masina.
    1 point
  23. Nu am scris cu rautate si nici nu spun ca nu merita banii. Dar cum sa o vinzi cu doi lei cand initial nimeni nu a vrut sa dea un leu? Nu pricep cum poate cineva crede ca se poate vinde ceva in felul asta.
    1 point
  24. Cu siguranta o sa o vinzi cu 9500 dupa ce nu o sa o cumpere nimeni cu 9000.
    1 point
  25. Am inteles, pe forum sunt preturile mai umflate fara motiv
    1 point
  26. Dava tot au cerut cativa colegi, poftim filmare cu 100-200km/h. Tineti cont si de greutatea masinii , jante 18, o persoana, bagaje, rezervor putin peste jumatatea. Probabil iesea mai putin daca acceleram de mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=KdXbY34wUe0
    1 point
  27. Intre timp, m-am apucat de bord: http://117.imagebam.com/download/CGT0weO4AzSvbQGKcU0Prg/52020/520198157/IMG_8600.JPG http://117.imagebam.com/download/7tOx7mAvTMgNptrN6IkaVw/52020/520198164/IMG_8601.JPG Initial nu am modificat acele, rezultatul fiind acesta: Pe urma m-am hotarat sa umblu putin si la ace: http://117.imagebam.com/download/Pj9KmlOmSNDt8bdCNISQxA/52020/520198180/IMG_8645.JPG
    1 point
  28. Daca nu-ti permiti intretinerea masinii conform manualului, o vei distruge incet, dar sigur. Cauciucurile pe 19" sunt destul de scumpe. Eu zic sa respecti indicatiile producatorului, altfel vei strica Xdrive-ul si vei regreta dupa.
    1 point
  29. citeste temeinic manualul. folosirea altor anvelope decat cele conforme iti pot distruge x-drive si costurile reparatiilor sunt foarte mari
    1 point
  30. 250 km sa zicem ca era acceptabil ,dar 453...avand in vederea calitatea sunt sigur ca merita,dar nu stiu cand am timp chiar fiind si in vacanta...oricum ramane in vedere:D
    1 point
  31. Am vorbit cu COsmin,as face tot felul de modificari la el,numai ca nu suntem asa aproape,poate prin iulie la jumatatea lunii vin la timisoara sa facem tot ce putem,normal contracost.
    1 point
  32. am reusit sa la schimb si eu ca aveam probleme trebuie cumparat garnitura +2 oringuri(garnituri de cauciuc) cand ai piesele te apuci de demontat prima oara d ai cureaua jos pt trebuie sa demontezi alternatorul care are 2 suruburi .le desfaci cu o cheie de 16. ca sa slabesti cureaua da i rola intinzatoare in stanga(tu fiind in fata masinii)si o blochezi cu o surubelnita subtire.are o gaura si pe acolo bagi surubelnita. dupa ce scoti cela 2 suruburi de la alternator scoti mufa si masa de la el.il d ai afara.apoi ai 4 suruburi sub alternator si 1 in fata spre curea,iti trebuie o tubulara de 13.dupa ce d ai astea jos iese suportul cere tine alternatorul,apoi ai acces la cele 6 suruburi de la suportul filtrului pe care le desfaci cu o tubulara de 10.cureti vechea garnitura ,schimbi cele 2 oringuri si montezi la loc. ai grija la poztia curelei,m ai bine faci un desen pe hartie cum vine asezata. dupe ce termini te duci la spalatorie spali motorul sa vezi daca m ai are probleme si daca ai scut il d ai jos si trebuie spalat ca ramane ulei in el si miroase a ulei cand este motorul incins spor la treba
    1 point
  33. Nu face GRESEALA sa-ti cumperi E60. Crede-ma dar mai inainte de toate DOCUMENTEAZA-TE!!!! Mai devreme sau mai tarziu o sa REGRETI.
    -1 points
  34. Salut! Felicitari pentru achizitie. Sa te poarte sanatos fara probleme. Singurul mic incovenient este ca ai dat catalizatorul jos. Nu poti sa umbli la porbagaj cu motorul pornit din cauza noxelor. Cantitatea emanata este insuportabila.
    -1 points
  35. Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )
    -1 points
  36. Salut Lasa mi un nr de tel cu what's up si ti trimit . Nu pot atasa poze aici ... Mersi
    -1 points
  37. BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4
    -1 points
  38. X6 ///M5.0D FACELIFT, 5 locuri, 05.2013(prima inmatriculare, fabricatie 04.2013), 381cp Adaptive Drive Faruri LED Adaptive Volan ///M Electric si Incalzit Portbagaj cu inchidere/deschidere automata Comfort access Soft Close Automatic Doors Camere laterale, mers inapoi si Top View Scaune Comfort cu Memorie si Incazite, Suport lombar sofer si pasager Cruise Control cu functie de franare Navigatie Professional Head-up display BMW Assist, Internet Preparations, Voice Control HIFI Audio Speaker System Music interface for Smatrphone Control for Combox Self-levelling suspension Jante BMW ///M Originale ///M Pachet Original Interior/Exterior ETC Un singur Proprietar Germania Full Service History BMW Germania cu Carte Service(ultima revizie la Reprezentanta BMW in 04.2016 la 153.000km aprox, acum are 159.000km aprox) Pentru ample verificari:0B62002 Pret: 41700euro Poze:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.