Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/06/17 in all areas

  1. arata bine VUV ... din pacate acum se cumpara doar G30 M550i
    5 points
  2. Ce invechit arata fata de facelift..sper sa reusesti sa o dai.
    4 points
  3. Cu toata parerea de rau, dar eu am ajuns sa ma bucur cand ia cineva cate o teapa de asta...isi merita soarta
    4 points
  4. Aveti dreptate pe partea cu masina corecta si bine intretinuta, dar totusi pretul este mult prea mare pt anul si euro respectiv...si aici fac o simpla comparatie cu cele 4-5 Bmw -uri seria 5 verificate de la particulari nemti sau belgieni. Bineinteles ca am pus si costurile de transport + inmatriculare. Oricum, eu va multumesc frumos si va doresc vanzare buna!
    3 points
  5. Eu nu inteleg cum sunteti voi surprinsi ca masinile pe care le gasiti sunt intr-o stare penibila, vandute de samsari de culoare inchisa, cand voi aveti 15 mii de euro si vreti f30 ...
    3 points
  6. Up-ul se da la 7 zile, indiferent de ce vor altii vor sa vanda sau nu, el are dreptate. Regulile sunt facute ca sa fie respectate de toata lumea, iar postul tau a fost un up. Bafta!
    2 points
  7. ieri am avut o zi libera ... stiam ca vine viscolul ... asa ca am mai aplicat una alta ... - prespalare cu Magifoam - 2BM cu CG CWG - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner agitat cu o pensula + IPA 50/50 pe jante - Wolf's NanoQD in 2 straturi la 30 de min distanta - Wolf's Nano Rim Sealant - Wolf's Nano Glass Sealant - 1Z GummiPflege chedere +++ cam asa rezista protectia la 4 luni de la aplicare ( Kamikaze ISM Coat ) ( atentie la volum pe YT ) http://www.youtube.com/watch?v=HqBhpNO0D3I
    2 points
  8. Fa cumva si mergi cu amandoua, asa vei alege cu inima impacata. In ceea ce priveste zgomotul, vibratiile nu are sens sa compari cu seria 3. Vei fi uimit ca e o difenta notabila intre F30 320D si 525D in favoarea 5-ului. M-as concentra desemenea ca in bugetul propus sa gasesc masina cu cel mai mic rulaj posibil, ideal in limita recomandata de ZF pentru a schimba uleiul la cutie. Daca vei avea ulterior nevoie de interventie la cutie se duc bani mult peste costul distributiei si/sau a turbinei. Din pacate topicul cu probleme la cutii ZF8HP se va popula din ce in ce mai mult din cauza multora care inca mai cred in ideea de umplere cu fluid "lifetime" Cateva detalii aici PS. Articolul nu e chiar ideal structurat, se poate insa urmari pagina de farcebook a celui care repara cutii in Timisoara, are un portofoliu impresionant. Multumesc Cookie !
    2 points
  9. La 12.000km/an eu as merge 100% pe benzina.
    2 points
  10. Ai niste "criterii" cel putin dubioase in alegerea unei masini (nu ii i-au apararea samsarului), insa, daca o masina are folie pe fata, gata, e cazan ? Sau daca are o julitura pe bara ori urme de la pietricele. Tine cont ca iei o masina SH care are totusi 200000km (in cel mai bun caz). Eu unu am vopsit bara fata in primavara cand am luat masina, iar de la drumurile pe autostrada s-a ciuruit, s-a facut praf. In primavara trebuie iar vopsita si capota pe langa ea. Daca tu la 15000 vrei sa iei masina tipla la care doar sa-i schimbi uleiul...orienteaza-te catre logan nou. Vad ca te plangi acolo de placute de frana, lichid de frana, ulei...omg, bmw-ul sh nu e pentru tine. Tin minte cand mi-am vandut fosta masina, ma suna lumea si ma intreba daca are cric... )))) daca masina era perfecta si nu avea cric-ul si surubelnita OE...era o coaja.
    2 points
  11. Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.
    1 point
  12. 1 point
  13. Ce faci tu nu este detailing interior si exterior, este ARTA in toata regula tine-o tot asa!
    1 point
  14. Pai de ce te miri? Asa e la bucuresti.
    1 point
  15. Ce diferenta de preturi. Inlocuit lichidul de frana la MHS Militari : 350 ROn Inlocuit lichidul de frana la BMW Proleasing Ploiesti : 150 RON
    1 point
  16. Ridici cate o roata pe cric si ar trebui sa o invarti relativ usor cu mâna, dacã merge foarte greu,asta e problema.
    1 point
  17. Ei vor F30 la 15k cu dotări și să fie și 320d. Să fim serioși, cu 16k (doar mașina fără alte cheltuilei) abia îți aduci un 320d decent, cu ~180k+ și fără mari dotări.. un xenon, o cutie automată și cam aia e.
    1 point
  18. CAre sunt alea "marile probleme" ale cutiei? Poate or fi probleme daca nu schimbi uleiul si dupa ce o iei din Germania cu 200 de mii la bord mai faci cu ea cateva zeci de mii si ii dai goneta ca de, doar e bemveu, si apoi te trezesti ca s-a strricat cutia. Si vii cu concluzia ca e proasta cutia.
    1 point
  19. Nu te supara dar in link-ul tau e o mega porcarie de articol.
    1 point
  20. Posesor de F10 525D.Km la bord: ~155.000. Km parcursi: 17.635, consum real (masurat la pompa plin la plin): 8.16 Salut! Si eu am avut aceeasi dilema la un moment dat. :-))) Motorul de 2 litri benzina bi-turbo este totusi mai putin popular in comparatie cu vestitul n47 cel putin la noi, si mai ales pe F10. Din acest motiv, eu nu am reusit la momentul respectiv sa imi formez o opinie cu privire la fiabilitatea acestuia. Cred ca la benzina mai trebuie sa tii cont de unele probleme legate de bobine. Referitor la diesel, cele noi si moderne se incalzesc foarte repede, deci poti sa tai de pe lista problema asta, mai ales daca gasesti o masina cu webasto. Referitor la zgomotul din habitaclu, sa nu compari insonorizarea de la E90 cu cea de la F10 ca n-are nicio treaba. Legat de intretinere, nu cred ca sunt atat de mari costurile la diesel fata de benzina. Nu vorbim de DPF, care da, si el e un consumabil. Legat de putere, benzina este mai puternica (cu putin dpmdv), dar vezi in ce plaja te turatii ai puterea aia si in ce treapta, pentru ca in 90% din timp conduci cuplu, nu putere, iar aici diesel-ul e in avantaj. Depinde cum utilizezi tu masina si in ce regim. Pe mine de ex ma avantajeaza un cuplu mai mare. Consumul: uita-te pe youtube ca sunt niste canale care arata consumurile reale pe regim urban si autostrada. Urban e irelevant, dar vezi pe autostrada sa iti faci o parere. Asta ar trebui sa fie ultima problema. Problemele de ls 525d: distributie si turbina mica. Cu distributia e clar, legat de turbina depinde mult de felul in care a fost exploatata masina, insa fiind o masina SH, este clar un risc. Legat de optionale: eu as taia de pe lista orice e costisitor. Iar niste oglinzi smulse de un retard in romanica, iti poate da o gaura serioasa in buget daca optezi pentru surround view (sper sa nu fac o confuzie, dar parca retin ca sunt si in oglinzi camere). In rest, m-as uita sa aiba sunet minimim HIFI si ce-ai mai trecut tu pe acolo. Spor la cautari si choose wisely! Te asteptem cu masina cand iei o decizie.
    1 point
  21. Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.
    1 point
  22. Votez automata .... la tinerete a fost manuala ... acum prefer comfortul
    1 point
  23. a spus clar ca vrea masina silentioasa la drum lung. nu toti viseaza nfs si tobe goale.
    1 point
  24. Pentru cine vrea sa verifice VIN : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GiLYz.html#cbfa8a73d9 p.s. Asa se spune acum "plec din tara"? Pai si ce intereseaza pe un potential client treaba asta ca nu inteleg ? Ca pleci sau nu pleci din tara e total irelevant ....
    1 point
  25. Inseamna ca esti un om tare fericit Nu am spus stare noua ci ireprosabila ( nici macare impecabila) iar acel "usor discutabil" rezolva si scaunul sofer care are cateva cute pe partea stanga, la intrare/coborare, in caz ca ai ceva de reprosat. Daca mai dispui si de alte replici, eu nu prea am program azi asa ca ne putem contra virtual cat doresti Ptr ca nu ma mai lasa ( sau nu stiu eu cum) sa editez postul initial, voi scrie aici : Scaunul sofer necesita o mica atentie la partea stanga. Alte carcoteli la o eventuala vizualizare a masinii. Multumesc
    1 point
  26. Mai sta cineva pe alte formuri de marca? Eu sunt curios daca mai sunt altii care ghicesc in scaune numarul de km al unei masini ) Cine intra aici ca neavizat, doar sa ceara o parere despre un anunt auto va deveni atat de derutat incat va neglija aspecte importante ale masinii, motor/cutie fixandu-se pe aripioara scaunului, ca are 4 cute. Pana la urma cerem pareri despre masini second-hand, sunt unii care le cumpara de noi si le schimba anual,nu e deloc atent cum se urca in ea, cum se coboara, daca-si lasa masina in soare sau nu pentru ca stie ca la anul isi ia alta si nu-i pasa asemenea detalii. Si sunt altii care fac tratamente, ingrijesc cum pot orice aspect, daca se zgarie un plastic il schimba,chiar daca masina are 300.000 de km. Asa ca treaba cu scaune/volane e total subiectiva. Daca masina trece testul verificarii km, ne punem sa ne uitam cat de tocite sunt presurile? Hai sa ne umplem constructiv timpul liber si sa nu mai bagam noii-veniti in deruta. E pacat sa pierzi o masina buna din motive dinastea...pana la urma piata second este si va ramane o loterie.
    1 point
  27. Nu neaparat...e posibil sa apara si cu galben si sa nu mai mearga.
    1 point
  28. e atat de senzatie motorul ala de am crezut ca ma sinucid intr-o depasire normala... "sportiv" nu e un cuvant care ar trebui asociat cu motorul ala...sincer. cand spui ca 1.6i e sportiv e ca si cand prezinti un magar drept cal ca sa nu mai spun ca pe caroseria asta e chiar foarte, foarte zgomotos (din nou, a nu se citi "sportiv"...mai degraba deranjant) consumul nu e deloc cum spui tu. la mers normal e de 7+, iar daca mergi mai turat e de fapt 10-11-12. dar nicidecum 8 nu ma intelege gresit, nu ma leg de masina ta deloc. doar iti relatez experienta mea. si nu, n-am condus-o 50-100km...o am in familie de cand a aparut modelul (proasta decizie la motorizare) bafta la vanzare
    1 point
  29. Proaspata. 116i sport line automat. Senzatie motorul http://i65.tinypic.com/1pcu9x.jpg http://i66.tinypic.com/35l6d6p.jpg http://i66.tinypic.com/6tpno2.jpg http://i68.tinypic.com/21oq9s4.jpg http://i67.tinypic.com/11b0qz5.jpg http://i68.tinypic.com/mugci9.jpg
    1 point
  30. Azi revizia 132250km. Acelasi ulei 0w40 Castrol FST C3, cum a avut masina de la inceput. http://i67.tinypic.com/30vf4sp.jpg
    1 point
  31. Un singur set ... de vara, fiind lasata cu eibach atinge ... asa ca pt iarna ... Dacia Logan.
    1 point
  32. Deci, sa rescriem intreaga procedura in forma corecta ca sa stie toata lumea cum se face o aerisire corespunzatoare. 1. Cu motorul rece, adaugati lichid de racire pana cand ajunge la nivelul COLD (KALT) marcat pe vas. 2. Setati controalele temperaturii in habitaclu pe temperatura maxima si puneti contactul. 3. Adaugati incet lichid de racire pana ajunge la nivelul COLD (KALT) 4. Lasati busonul de la vasul de expansiune desfacut si porniti motorul, (cu motorul pornit) slabiti surubul de aerisire pana cand iese tot aerul din instalatie si va curge lichid. Dupa ce a iesit tot aerul din instalatie, strangeti surubul de aerisire, opriti motorul, strangeti la loc busonul vasului de expansiune. 5. Porniti motorul si lasati-l sa functioneze pana cand atinge temperatura de lucru (indicatorul de temperatura din bord este la mijlocul scalei). Dupa ce se raceste motorul, reverificati nivelul lichidului de racire si completati-l daca este necesar (pana la semnul COLD/KALT). Corectati-ma unde credeti ca am gresit.
    1 point
  33. pct 4 este o prostie surubul de aerisire nu se deschide cu mot oprit caci iti va intra aer in instalatie (scade nivelul in rad si creste in vas) aerisirea se face cu mot pornit si rece si f important nivelul in vas nu treb sa fie peste COLD cand se inchide capacul vasului (dupa aerisire) caci va creste excesiv presiunea in instalatie cand se va incalzi
    1 point
  34. 525-ul posibil sa intre la vanzare prin primavara sau poate si mai devreme. Daca e cineva interesat sa o vada intre timp cu mare placere. Am luat recent anvelope iarna noi Nokian WRD4 de care sunt f multumit, extrem de silentioase si f bune si pe zapada,testate azi. In rest revizii obisnuite la fiecare 10.000 km , cate 2 pe an. In prezent am 147000 km. http://i64.tinypic.com/dgq5gp.jpg
    0 points
  35. Buna dimineata. Este facelift, fabricata in 2007 dar pe talon apare 2008 ca prima inmatriculare. Motorul fiind cod M47 fara probleme cu distributia este euro 4. Taxa a fost platita, NU este recuperata si nici nu se mai poate recupera fiind platita in 2008 la prima inmatriculare. Cutia de viteze automata este identica cu cea pusa pe motoarele de 177 cp, singura diferenta fiind vizuala, una avand joystick si alta levier normal. Iar la cea cu joystick selectarea treptelor se face electronic pe cand la aceasta se face mecanic dar la nivelul soferului nu se simte nicio diferenta. Ca si idee, masina este chiar impecabila, nu este o masina care sa se vanda pe olx sau autovit laolalta cu toate daunele cu 400.000+ km si nu o vand decat aici cui apreciaza o masina corecta, nu una rupta in doua la propriu si la figurat, "full de full fara piele". Ptr orice alte informatii ma puteti gasi oricand la 0769.602.410
    0 points
  36. Si eu as fi curios cat ar costa aproximativ operatiunea in loc de cic mare sa pui aceasta generatie de navi daca poti sa ne spui in mare?
    -1 points
  37. Ce discutii pe aici,pe topicul de vanzare al unei masini superbe. Foarte faina, multa bafta!
    -1 points
  38. si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede
    -1 points
  39. Noua masina a lui ACE, nu se vede poza?
    -1 points
  40. Te inteleg insa originala nu o sa mai fie deloc dupa ce-i faci toate schimbarile alea...urat ar fi fost sa schimbi sunetul la evacuare cu puterea stock si fara pachet M pe ea, clar nu era de acolo insa la tine ar fi ok..sau tu vrei sa nu-si de-a nimeni seama ce putere ai (presupunand ca multi spun doar din zgomot ca e modificata)?
    -1 points
  41. Sunetul despre care vorbesc eu nu se aude in masina...se aude foarte finut in afara. El a spus clar ca nu vrea "scandal", nu are nicio legatura nfs si nici-o treaba toba goala cu ce vorbim noi aici.
    -1 points
  42. Vorbeste cu Roscatu m3, sigur gasesti unu la el. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  43. Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )
    -1 points
  44. Am ajuns sa stigmatizat cumparatorul din ciclu ,,la banii ĂŁștia ce ai vrea?''. Rolul acestui topic este sa prezentĂŁm anumite mașini pe care colegii de pe forum doresc sa le cumpere și sĂŁ semnaleze țepele care doresc sa le dea unii . Un cumpĂŁrĂŁtor in mod normal cumpĂŁrĂŁ o masina la 3-4 ani de unde sĂŁ știe omul câți tepari se gĂŁsesc pe piata. Iar cei care se bucura de necazul altora mai bine s-ar folosi timpul in alt scop mai constructiv și dacĂŁ pot sĂŁ de-a niste sfaturi utile. Din experienta mea ( dupĂŁ câteva tepe) pot spune cĂŁ Masina ieftina și buna nu exista, iar cel mai bine fute și cĂŁ o testare la reprezentanta costĂŁ câteva 100 Ron și știi ce cumperi. SAMSARUL NICIODATA NU O SA VINDA MASINA IEFTINA SI BUNA
    -1 points
  45. dar totusi,iarna "pi ghiata" cum mai faci "donuts" prin parcari la supermarket-uri? am condus si automata,dar sa dea naiba daca nu ador cutia de viteze manuala,MAI ALES IARNA! ma simt mai liber in "alegerile de moment"! cel putin azi,am fost cu zambetul pe fata MEREU! in conditii de viscol ,zapada kacalau si gheata pe dedesubtul ei! traiasca nokian hakapeliita R2 :hyper: dar manuala trebuie sa fie o masina PLACUTA!
    -1 points
  46. -1 points
  47. Vinzi ceva si nu se vinde de esti asa consternat ? Nu am postat cu intentia de a da un "up" dar daca domnii admini doresc ( esti si tu unul ?! ), pot(i) lua masurile necesare Voi reveni cu un update de pret in curand daca cei veniti de pe autovit sa vada masina continua cu aberatiile.
    -1 points
  48. BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.