Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/10/17 in all areas

  1. linisteste-te...o explicatie tehnica nu iti puteam da, tocmai pentru "exprimarea primitiva" folosita. faptul ca nici logica pe care eu am incercat sa ti-o expun, tu nu ai inteles-o ma face sa renunt. ai avut dreptate si imi retrag minusul, daca asta te face mai fericit.
    2 points
  2. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    2 points
  3. Toti "oamenii de la service" te indeamna sa schimbi, nu conteaza cum face lantul. Profitul e de la 2000 Ron in sus, cum dracu sa zica nu, ever.
    2 points
  4. Dupe ce o sa incerci un motor mai potent o sa-ti schimbi parerea despre motorul actual ..nu exista termen de coparatie intre 2.0i si cele din liga 2.5i,2.8i,3.0i etc. Ca o completare la ce am spus mai sus. In anii 80" 90" erau motoare prelucrate frumos ,ridicai capota si vedeai opera de arta.In zilele noastre acopera totul cu o bucata de plastic .
    2 points
  5. arata bine VUV ... din pacate acum se cumpara doar G30 M550i
    2 points
  6. Ce topic amuzant. Ne mai miram de ce e plin de tarabe pe strada. Vrei seria 7 cu 2000 euro, sa il tii 2 3 ani fara investitii majore, sa te si duca extraurban ( adica unde culmea ai nevoie de siguranta pentru ca nu mergi cu 50 la ora ci ci viteze cel putin duble), sa nu bagi un leu in el.. Cu alte cuvinte, cam asa gandesc majoritatea, chiar si cu masini mai actuale. O iau, merg cu ea 2 3 ani pana se strica ( si mai rau decat era) , apoi o vand si culmea cui,unuia la fel ca mine care mai vrea si ala sa mearga 2 3 ani cu ea. ) Evident ca trebuie sa consume maxim 10 in Bucuresti, sa nu fie ruginita, sa fuga bine ca doar e Bemveu clasa premium si sportiv se stie. Impozite si taxe de ce sa platiti, ca le platim noi restul care zici ca nu traim in aceeasi tara ci in Burkina Faso si avem doar concediu in Ro. Acum punctual, tu vrei o baraca de masina mai pe scurt, care sa porneasca si sa invarta rotile, sa fie premium evident si care sa reziste eroic inca 2 ani cat o tii tu. Mi se pare jalnic ca aveti asa gandire. Asta pentru ca un cadavru din asta neingrijit nici Itp-ul nu l-ar lua pe bune in tari civilizate. Ia-ti Mercedes ca ala e tot premium si asta inseamna ca dupa 20 de ani nu trebuie schimbat nimic la el. Cu 2000 euro abia gasesti Logan in stare decenta. Nu mai stiu ce sa zic, ma socheaza cum gandesc unii. ) Bafta, te rog sa ne prezinti masina cand o iei.
    2 points
  7. Salutare! 1. Verifica bujii +releu bujii + cablu alimentare releu bujii 2. Schimba combustibilul cu unul aditivat, cel putin acum pe timp de iarna. O sa omori bateria in scurt timp cu porniri fara bujii.
    1 point
  8. Daca nu stii, mai bine nu mai spui si altora impresii. E trecut mai sus procedeul corect!
    1 point
  9. Nu comparam constructia celor 2 bateri ci aplicam aceasi logica...este total adevarat ce spui tu, tocmai d'aia am mentionat ca doar o baterie buna poate porni masina in aceleasi conditii. Stiintific cred ca nu are rost sa dezvoltam.
    1 point
  10. 1.masina, in primul rand, cand simte bateria descarcata iti taie alimentarea pe consumatorii auxiliari.de aici si lipsa luminilor interioare si a altor consumatori nefunctionali in acel moment. 2.nu am zis ca niste codari iti pot strica vreun modul, dar am zis ca o baterie descarcata....sau mai simplu: fluctuatiile de tensiune pot strica module sensibile.am patit-o cu modulul de lumini. 3.norocul tau a fost ca in acel moment aveai o baterie buna si asta a facut ca a doua zi sa poti porni masina.si masina in parametrii pentru ca a pornit usor.faptul ca a invartit mai mult fata de obicei este fix din cauza bateriei descarcate. Minus nu ai luat doar de la mine si probabil vei mai lua, dar nu stiu de ce va afecteaza atat de tare aceste minusuri, cand veniti cu explicatii ilogice. Dupa logica ta si telefonul il inchid seara si dimineata il gasesc cu 100% baterie.
    1 point
  11. Ai procedat de la inceput pana la sfarsit prost.ai avut noroc ca nu a busit vreun modul. Sa nu mai zic ca aberezi un pic, fara suparare. Cel putin faza cu bateria care si-a adunat singura curent peste noapte este printre top 3 ineptii.
    1 point
  12. Salut, La tine ele functioneaza invers? Cum sa se aprinda dupa ce scoti cheia din contact? Pai pana ai scos cheia din contact au fost stinse ca se aprinda dupa ce o scoti ? Cred ca te refereai la faptul ca nu raman aprinse dupa ce scoti cheia din contact, desi din exprimare nu rezulta asta ?!?!?!?! La masina mea (cu functia keyless go), dupa ce opresc motorul, ele raman aprinse, dar cand deschid portiera, se sting. Prin analogie, presupun ca la a ta, cand scoti cheia din contact, se sting si luminile, ceea ce e logic, sa nu ai consumatori. Daca in realitate ai nevoie de lumina ca sa nu calci in balti, dupa ce ai parcat masina, da un search sa vezi cum se activeaza functia follow me home. Succes! PS: da-i un flash dupa ce ai scos cheia din contact.
    1 point
  13. salutare, am facut revizia la masina mea si desi nu stau prea bine cu timpul am zis sa imi "rapesc" putin sa fac un DIY poate ajuta pe cineva. sper sa nu fi omis ceva. daca va este de ajutor, lasati aici un feedback ca sa am si eu satisfactia asta ) astept pareri/sugestii despre ce ar trebui modificat Revizie BMW E60 LCI 520D N47.ppt
    1 point
  14. Pai avea in august 230 de mii, in juma de an nu cred ca a stat in garaj, avand in vedere ca proprietarul a mers 80 de mii pe an. )
    1 point
  15. Samsarii astia n-au nici un pic de jena, multi stiind de existenta bmwdecoder-ului. Probabil se bazeaza pe faptul ca la fel de multi sunt si naivii, desi pt o suma mai mare de bani te-ai astepta ca oamenii sa aloce un timp pt documentare.
    1 point
  16. Salutare, In primul rand vreau sa va multumesc, doar citind ultimele 20 de pagini am invatat foarte multe de pe acest thread. Sunt in cautarea unui X1 de prin 2013, cu un numar decent de km, inca incerc sa imi fac o parere la capitolul acesta. Zilele astea am gasit o masina in Cluj, aceasta https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7Gjo2H.html Am vorbit cu tipul si vroiam sa merg sa o conduc, azi nu a putut asa ca i-am cerut VIN-ul. Verificarea arata ca avea cu 100k de km mai mult decat zicea tipul, asa ca mergem mai departe. vx34814-report.pdf
    1 point
  17. Am rezolvat . Problema: cablul de alimentare a releului de bujii . Se pare ca , desi bujiile si releul erau noi, acestea nu functionau. Au schimbat toate piesele cu unele noi, pe garantie, si tot nu functionau ) , de unde a rezultat problema. SOLVED! Azi, la -9 grade, a pornit din prima, imediat.
    1 point
  18. Am avut si eu acelasi dubiu ca si tine: diesel sau benzina pe F10. In final am renuntat la motorizare si am ales alte dotari. Am luat un 520d Eu am ales "renumitul" n47 20d din urmatoarele considerente: - o piata foarte mare de unde poti alege masina care iti place. Dotari/culori/intretinere etc. - motoarele 28i sunt destul de rare in comparatie cu n47, deci in caz ca vei avea probleme sansele sa gasesti "know how" este mai mic. - cand am cautat eu 528i, pretul era extrem de mare (nu am gasit nimic decent sub 27k in afara la 100k+ km) - in RO nu am gasit timp de o luna si jumatate niciun 528i la vanzare. In schimb, 520/525 am vazut cam 15 masini doar in Bucuresti: am putut sa fac o comparatie si sa aleg in liniste. - daca vrei sa o iei din DE/Belgia (recomand Belgia, avand in vedere limita lor de viteza) o sa fii presat de timp sa cumperi o masina cand faci deplasarea. Din pacate si la ei sunt cazuri cand masinile nu arata asa bine ca in poze si posibil sa alergi "raul cel mai mic" in loc de masina care iti place. Sper sa te ajute ce am scris eu mai sus. Nu vreau sa pornesc o polemica, doar am scris rationamentul meu. Succes in a alege masina corecta!
    1 point
  19. d adevarul este ca se aude . La rece zici ca e diesel . Imi aduce aminte de cea veche . Dar cum se incalzeste nu il mai auzi . Revizia sincer parca era cu bujii cu tot pe la 1500 de ron . La MHS adica la reprezentanta , CDar eu am discount mare pentru ca sunt la a 3-a masina . Discurile si placutele fata au fost ceva mai scumpe pt ca sunt identice cu seria 7 Ca si km am zis acum are 62000 eu am luat-o la 58000 . Din discutia cu seful de service care are si el acelasi motor dar pe un 328i tot de america a zis ca sunt f reusite motoarele . In rest nu stiu ce sa iti mai zic . Legat de consum este posibil ca in timisoara sa iti ia 12-13 . Dar sincer versus un diesel nu mi se pare f mult . Oricum masina e destul de mare si de grea si e normal sa pape. Ia skoda mea Rapid 1,2 TSi 110cp 10 l/100km deci ......si motrasul asteia e micut si ea e usoara rau . Ne mai auzim .
    1 point
  20. Nu zau. Mai repede decat ce? Pentru cultura ta generala diesel-ul se intalzeste cel mai greu. Turbina trebuie protejata in modul descris doar daca ai incins-o (cred ca putini au vazut o turbina rosie). Si nu pentru eliminarea gazelor ci pentru racirea elementelor.
    1 point
  21. Hai ca nu suna chiar ca un Diesel,cica dupa ce se incalzeste nu mai face zgomot. Din ce am inteles de vina ar fi injectia directa si presiunea mare a combustibilului. Intr-un cuvand si tie iti este groaza de sunetul de Diesel Ps.Am mers cu un Taxi Mercedes model E class 2012 (motor in 4 cilindri) sa vezi acolo zgomote si vibratii cand oprea la semafor.
    1 point
  22. pai sa stii ca ma gandeam sa cumpar si un 535i E34, dar as vrea intai sa conduc unul in stare buna de functionare ,sa-mi fac o idee cum se simte la condus! chiar de consuma mult si probabil piesele de schimb sunt rare!
    1 point
  23. Acuma iarna cam 11-11,5 . Pe confort nu pe eco pro si cu toate cele ( incalzire scaune , AC , ETC ) . In afara am venit pe 3 de la Brasov pina la Craiova cu 7,8 pe Rucar . Zapada , gheata si tot tacamul .
    1 point
  24. L-am luat del aun bĂŁiat din bucureĂâ˘ti 300 lei , ca si calitate recomand, vine foarte bine pe maĂâ˘inĂŁ +40722350439 numĂŁrul dânsului
    1 point
  25. salut . DIn august posesor de 528I F10 din 2013 La fel ca si tine am stat si eu si am studiat f mult ce masina sa imi iau . Am avut e46 318 d , e60 520 d cu n47 din 2009 . Sicer as fi vrut diesel dar tinand cont de numarul mic de km pe care ii fac undeva intre 7-8000 km per an am ales benzina . Cu e60 am facut 38000km in 6 ani ...... Am zis ca nu e cazul de diesel si am trecut la benzina . Pro : - revizie este sesizabil mai ieftina (daca nu este cea de 60000 cu bujii - eu am facut-o cand am luat-o avea 58000 km masina ) ; - foarte silentioasa ( mers normal , pe sport se face auzita ) ; - rapida si cu demaraj bun ; Contra : - consumul este sesizabil mai mare si fata de ce dau ei cel putin cel urban dar se recupereaza din diferenta de pret si km ; - pret de revanzare ....aici voi pierde dar am zis ca 6 ani o tin si mi-am asumat pierderea . Cam asta e de zis ,
    1 point
  26. @gowriel.Nici la lansarea modelului E34 BMW nu a ludat motorul M20B20 cat ai facut-o tu in 3 topicuri Ca sa continui si eu ,prima data cand am vazut un motor "adevarat "pe o masina a fost cel de pe E30 si anume M20B25.A fost cu multi ani in urma dar tin minte ca stralucea asa frumos aluminiul pe motor de am ramas wow,imaginea aia o am si acum in memorie. You are not alone P.s.Imaginativa motorul acesta cu toate componentele de aluminiu polishate in urma cu 15-20 de ani.
    1 point
  27. Eu nu inteleg cum sunteti voi surprinsi ca masinile pe care le gasiti sunt intr-o stare penibila, vandute de samsari de culoare inchisa, cand voi aveti 15 mii de euro si vreti f30 ...
    1 point
  28. Nu am mai scris de ceva vreme dar asta nu inseamna ca masina nu a mai primit upgrade-uri. Intre timp i-am instalat PMA (Park Maneuver Assist), option code SA5DP, voi reveni cu poze si un film cum face parcarea laterala automat. Am facut si upgrade-ul la EVO ID5 care la aceasta masina a necesitat ceva mai multa munca deoarece instalasem RSE (Rear Seat Entertainment) si acesta era varianta de NBT. Ca sa fie absolut complet a trebuit sa schimb NBT cu EVO, TCB cu ATM ca sa pastrez toate serviciile Connected Drive si RSE sa il schimb cu varianta de EVO inclusiv monitoarele din spate care acum sunt Apix2, au 10.25'' si rezolutie HD. EVO RSE are drive Blue-Ray aproximativ aceleasi functii cu varianta NBT dar rezolutia si grafica merita toti banii. Cateva poze facute azi in fuga cu telefonul, scuze de calitate, promit sa revin cu unele mai bune.
    1 point
  29. nu domnule ,nu plateste vanzatorul transportul .Si eu am cumparat recent o rezerva slim pt a4 si am platit rambursul si transportul. Asa se face . ... daca gasesti mai ieftin si mai calitativ in alta parte ,aia este .Pretul meu e afisat clar si fara echivoc. Multumesc pt. intelegere.
    1 point
  30. Mi-am mai facut o dambla si i-am pus splittere sa vad cum ii sta, imi place cum arata deocamdata Sper ca saptamana viitoare sau cealalta sa ajung sa schimb si simeringurile, deja le-am comandat. http://oi64.tinypic.com/2bb91d.jpg http://oi66.tinypic.com/autgxx.jpg http://oi66.tinypic.com/2dsizhi.jpg http://oi65.tinypic.com/2pt454w.jpg
    1 point
  31. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
    1 point
  32. Un E class diesel cel mai probabil, stiu ca sunt motoare reusite...
    1 point
  33. posed 2 e38. un 750i individual si un alpina b12 6.0. daca bugetul tau este de 2000 atunci sfatul meu este sa uiti de e38 si de e39.. masinile au minimum 15 ani, iar daca nu au fost servisate la marele fix sant doar bune de bagat bani (ffff multi) in ele. iar cele intretinute nu costa 2000. sorry.....
    1 point
  34. Mersi pt minusuri baietii , stiu ca va place dar va las doar sa va uitati la poze...hahahaa
    1 point
  35. +1 pentru Cataxxl. Desi a intarziat cu livrarea comenzii (achitate in avans)destul de mult,in final a onorat-o integral,plus un bonus din partea firmei pentru neplacerile create.Recomand !
    1 point
  36. sa inteleg ca faci parte din categoria aia de soferi care merg tot timpul cu 50km in localitate si 130km pe autostrada?Daca da,atunci felicitari !! Ai tot respectul meu.Cred ca ti-ai modificat si masina ptr a nu depasi viteza legala.. Hai sa nu mai fim ipocriti ...
    1 point
  37. Aici ai pus punctul pe i, bine, probabil nici @pharmacistul nu credea asta, dar cauta scuze. O masina de genul nu se vinde usor si el probabil nu era sigur de fostii proprietari, posibil nu aveau toti banii, deci a zis sa mearga la 2 capete. Daca ajungeai la masina inainte sa se hotarasca ei, probabil acum mergeai cu 530u.
    1 point
  38. In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .
    1 point
  39. B 490 RVZ Contabilitate online? Esti in eroare. Acero a vandut jantele de vara separat. Eu am luat masina doar cu jante de la pachetul M. Vezi si mai sus in topic pretul. Pierderea e 2X1000 euro - foarte mare pentru 1 an cat a stat la mine, insa a pus umarul si ieftinirea violenta inregistata de F10... MYX, ai dreptate. Cand o sa am ceva vreme fac topic separat...
    1 point
  40. Mai degraba verifica senzorul de la capota motor.
    1 point
  41. Am o intrebare: Dimineata ca sa pornim motorul, bagam cheia in bord si apasam pe butonul start-stop, care nu functioneaza decat cu ambreiajul apasat. Problema este ca la temperaturi de -15 grade cum este acum afara, in loc ca sistemul sa incalzeasca bujiile incandescente si apoi sa porneasca motorul, declanseaza pornirea motorului instantaneu, in aceeasi secunda. Evident, motorul nu porneste din prima asa cum ar trebui, ci invarte de cateva ori. INTREBARE: Cum ar trebui procedat cu pornirea dimineata astfel incat sa incalzeasca intai bujiile si apoi sa porneasca electromotorul? Indicatorul de bujii apare foarte scurt in bord, pe fundal galben. Spre comparatie, la o alta masina cu cheie clasica fara buton, becul de bujii ramane aprins si 5-6 secunde in bord. Multumesc anticipat.
    0 points
  42. SĂŁ dai 18 mii pe o masina cu 250 mii km mi se pare enorm.
    0 points
  43. Qwerty84, In legatura cu comparatia dintre acumulatorul de masina vs telefon, sti tu ceva dar nu complet si nici in totalitate corect. Modul de functionare intre cele doua este total diferit. Acumulatorul de masina este format din celule de 2V inseriate. Aceste celule produc electricitate prin efect electrochimic ce presupune o reactie chimica reversibila intre acidul sulfuric si plumb ( nu punem formula pentru a nu se considera CA ft trolez :-) ) Atat timp cat tensiunea nu scade sub 1.2v per celula, reactia chimica este reversibila: adica electronii si ionii pot trece in/din solutie. Din cauza asta o baterie de masina isi poate reveni de la sine daca este lasata in timp - acidul oxideaza place de plumb si de creaza noi electroni si ioni. La telefon vb de o cu totul alt tip de baterie care functioneaza ca o banca de stocare. Trebuie sa pui ceva in el ca sa ai de unde scoate. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    0 points
  44. ms ms... o sa dau sigla jos dar nu am avut timp eu m-am inteles bine cu cei de la bimmer si nu am ce sa le reprosez
    0 points
  45. Colegul ti-a sugerat sa faci o incalzire suplimentara a bujiilor, adica etapa 2. In mod normal se fac etapele 1 si 3.
    0 points
  46. Mie mi se pare foarte ok X1 respectiv: an/motor/dotari/optic. Greu gasesti combinatia aceea de dotari la X1 si un pret decent. Daca accepti km respectivi si reusesti sa negociezi sub 17.500eur mie mi se pare ok.
    0 points
  47. Si eu un mare + pentru MSasha, inca o data vanzator foarte serios, de treaba si cu produse de calitate si corespunzatoare cu descrierea.
    0 points
  48. Cred ca ar trebui trimis topicul la BMW ... ar fi studiu de caz sau lectii invatate.
    0 points
  49. N-am vorbit cu nici un portar si nu e loc de facut glume pe tema asta. In urma cu o saptamana am facut verificare de rampa inclusiv lant distributie si este prezent sunetul la decelerare, cel mai probabil o sa solicit sa schimbe lantul ca sa fiu eu linistit.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.