Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/11/17 in all areas
-
Probabil și sa dai vreo 60000 de euro pe ea nouĂŁ ți se pare enorm.6 points
-
5 points
-
Cel mai misto e sa dai 18.000 si sa aiba in bord 130.000. Ptr psihic banuiesc ca e foarte reconfortant. Ptr unii.3 points
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.3 points
-
Nu citim in stele. Nu putem ghici ce au reprezentat acele repair jobs. Mergi la reprezentanta daca vrei detalii.2 points
-
Gasesti la 17 mii dar nu e cu 4x4 si e motor lesinat de 1.6 benzina. Am configurat eu una diesel 4x4 automata asta vara si pretul ajunge pe la 30 k. Am facut 3 driveteste cu ea insa nu m-a convins motorizarea si cutia care mi se par din alt film, pacat ca masina arata bine si e misto. Si inca un detaliu interesant: discuri fata si placute 15 milioane, pe bune? ) Mai scump decat la Bmw, unde sunt 800 lei discurile oe si 500 lei placutele oe.. O alta chestie interesanta, ei schilba filtrul de aer la 60 de mii conform planului service. ) Filtru motorina la 90 de mii. In rest, un schimb ulei si filtru ulei costa cam 100 euro cu tot cu manopera aferenta.2 points
-
Eu pe F10 520d automat 184cp 2013 am 7,2% mediu, pe BC si am calculat un cosum de 7% de la plin la plin . Cca. 60% conduc inafara orasului, 40% in oras. E ok pentru greutatea masinii . Un consum de 4,9 la 150kmh , greu de crezut . La 150kmh constant pe tempomat , cosumul instant e intre 7,5 si 8.2 points
-
ms ms... o sa dau sigla jos dar nu am avut timp eu m-am inteles bine cu cei de la bimmer si nu am ce sa le reprosez2 points
-
Ai procedat de la inceput pana la sfarsit prost.ai avut noroc ca nu a busit vreun modul. Sa nu mai zic ca aberezi un pic, fara suparare. Cel putin faza cu bateria care si-a adunat singura curent peste noapte este printre top 3 ineptii.2 points
-
Avion, foarte frumoasa, insa sigla cu M550 strica tot!!! Succes la vanzare!2 points
-
Folclor romanesc. La temperaturile de acum, bujiile functioneaza deja de cand deschizi masina. Prin repetarea operatiei, nu faci decat sa obosesti bateria si modulele.2 points
-
F10 nonfacelift nu mai cumpara nimeni. Stiu cativa care le-au dus la programul rabla si au luat pe ele un tichet din ala de 1.500 euro sau cat e valoarea. Dupa ce s-au saturat sa stea cu ele la vanzare.2 points
-
2 points
-
Daca motorul nu iti porneste din prima, ai o problema. Ordinea normala a operatiilor e urmatoarea: 1. Bagi cheia in contact. Incepe o faza de preincalzire 2. Apesi butonul (cu ambreiajul apasat). Daca mai e nevoie sa stea bujiile aprinse, motorul nu o sa porneasca imediat, si o sa-ti apara in bord spirala galbena. Cand a terminat ciclul de incalzire, porneste singur Eu am vazut iarna asta o singura data martorul de bujii in bord. In rest motorul pleaca imediat ce apas pe buton.2 points
-
Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.1 point
-
Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :1 point
-
Pret 31000 euro negociabil 158500 km Telefon: 0723290887 Masina este impecabila,tinuta in garaj,cu toate reviziile facute la BimmerService. Schimbat: - filtre ulei,aer,apa,polen cu carbon activ - placute Bmw originale fata-spate,senzor placute,discuri noi fata-spate originale Bmw - lichid frana + antigel - ulei ZF cutie de viteze Tuning: Difuzor bara spate + evacuari originale cromate M550 D, folie Llumar omologata spate, Becuri Xenon pentru proiectoare VIN WBAXA71010C586898 Prod. Date 2011-09-14 Mileage Check mileage and service history Type code XA71 Type 535D (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N57Z Displacement 3.00 Power 230kw / 313hp Drive HECK Transmission Automatic Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery EXCL.LEDER NAPPA ERW.SCHWARZ (NASW) Available update: Navigation Map Update options S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VHA Integral active steering S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V sockets S5DFA Active cruise controlStopGo function S609A Navigation system Professional - Update navigation map S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USBAudio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professionalcellph. prep. Bluetooth P7VGA Warmth Comfort Package L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label Standard equipment S1CCA Auto startstop function S1CDA Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German1 point
-
Nu si nu. Din cate am inteles, ele se pot coda sa ramana aprinse dupa scoaterea cheii din contact sau dupa caz deschiderea portierei (in cazul meu si al celor cu keyless go). Dar by default, nu raman aprinse. AngelEyes = DRL = Daytime Running Lights (deci lumini pentru mers pe zi). PS: in primul post ti-am dat solutia pentru activare follow me home!1 point
-
Poti sa vezi cand a fost radiata in Germania si sa faci o socoteala.Nu cred ca sunt km reali a dat-o inapoi 50-40 de mii si a facut intrare in service.Cred ca o problema sunt cele 27 de ore de manopera,cred ca alea sunt de la o posibila lovitura a caroseriei.de obicei la motor orele sunt mult mai putine.1 point
-
Vezi ca tipul asta mai are masini la vanzare. A mai avut si un x1 acum cateva luni si cand i-am zis sa o verificam mi-a raspuns ca a vandut-o. Am postat si pe topic aici incidentul cu acest catalin. https://www.olx.ro/o...nt-ID71US2.html Scria in anunt ca are 200 de cai si masina dupa vin nu corespundea. Mi-a zis ca trimite poza dupa acte si a doua zi cand trebuia sa trimita si i-am dat mesaj a zis ca a vandut-o de dimineata. :)E samsar din ala cu texte "unicat". Masina din link are intrare la AutoCobalcescu anul trecut, probabil sa schimbe un bec dupa cum se practica mai nou, ca sa apara ca a intrat in sistem. Parerea mea e ca poate sa aiba 200 de mii lejer din 2015, probabil a intinerit-o si apoi a facut intrarea la AutoCobalescu. In plus, e din 2012 masina, iar in anunt e clasica schema unde scrie 2013. Samsar din ala obosit cu anunt fix de samsar. ps : Jumpman, ti-am dat mesaj privat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este imposibil sa consume 4.9L/100km la mers constant cu 150kmh. Primul consum pare realizabil daca zici ca n-ai depasit 130kmh.1 point
-
Eu as renunta definitiv la porcaria aia chinezeasca. La 535 am avut original montat cu ce a venit in kit, nu cu aiureli de parbriz si e bine mersi la locul lui si intact si acum, dupa 5 ani. Cat despre umplut cu chit imbinarile si facut sa para un intreg, ce sa zic, o sa iasa o tiganie care nu va rezista oricum.1 point
-
oameni buni, pe forum gasiti multe informatii utile, dar nu se gaseste rezolvare pentru o problema de genul asta!!! pentru asta exista diagnoza!1 point
-
Ai zis ca daca mergem pe acelasi principiu...pai nu putem sa mergem pe acelasi principiu pentru ca nu se poate, simplu. Eu nu m-am suparat/deranjat ca mi-ai dat minus cum nici de altii nu ma obosesc, doar ti-am cerut o explicatie logica pentru minus pentru ca am stiut sigur ca tu mi-ai dat. Ti-am formulat altfel, mai primitiv si anume "bateria dupa ce a secat si-a revenit ca sa porneasca", care e explicatia? un fel de "ana are mere, ce are ana?" tu ai dat minus la ce am zis eu fara sa explici si in continuare te contrazici singur, ca sa aplici logica trebuie sa fie acelasi principiu altfel nu e aceeasi logica...pentru ca nu sunt aceleasi baterii. Nu stiu cum ai ajuns tu de la bateria de la masina la bateria de la telefon, chiar daca ai vrut sa dai un exemplu, l-ai dat foarte prost. Iti taie alimentarea iti taie...insa bateria era secata "3.norocul tau a fost ca in acel moment aveai o baterie buna si asta a facut ca a doua zi sa poti porni masina.si masina in parametrii pentru ca a pornit usor.faptul ca a invartit mai mult fata de obicei este fix din cauza bateriei descarcate." A fost noroc? pe asta se bazeaza principiul tau? o baterie buna se "reincarca"singura. Deci sa fim ontopic, bateria nu se "duce"peste o luna daca nu pornesti masina si nu e nicio problema daca apesi butonul de start sa pui contactul inainte fara sa pornesti cat nici daca o pornesti din prima cum spune in manual.1 point
-
1.masina, in primul rand, cand simte bateria descarcata iti taie alimentarea pe consumatorii auxiliari.de aici si lipsa luminilor interioare si a altor consumatori nefunctionali in acel moment. 2.nu am zis ca niste codari iti pot strica vreun modul, dar am zis ca o baterie descarcata....sau mai simplu: fluctuatiile de tensiune pot strica module sensibile.am patit-o cu modulul de lumini. 3.norocul tau a fost ca in acel moment aveai o baterie buna si asta a facut ca a doua zi sa poti porni masina.si masina in parametrii pentru ca a pornit usor.faptul ca a invartit mai mult fata de obicei este fix din cauza bateriei descarcate. Minus nu ai luat doar de la mine si probabil vei mai lua, dar nu stiu de ce va afecteaza atat de tare aceste minusuri, cand veniti cu explicatii ilogice. Dupa logica ta si telefonul il inchid seara si dimineata il gasesc cu 100% baterie.1 point
-
iceblueshadow mi se pare ca nu ai inteles problema pe care o intampin. chiar crezi ca nu stiu cum se porneste un e90 pe care il posed de 3 ani? )1 point
-
Samsarii astia n-au nici un pic de jena, multi stiind de existenta bmwdecoder-ului. Probabil se bazeaza pe faptul ca la fel de multi sunt si naivii, desi pt o suma mai mare de bani te-ai astepta ca oamenii sa aloce un timp pt documentare.1 point
-
De ce sa fie interiorul bej foarte pretentios? Mai ales ca din ce se vede in poze, are sensatec, si se intretine mai usor. Aia rosie are rulaj plauzibil, are dotari si arata chiar bine pe rosu, eu unul nu am vazut multe e90 sau e91 lci rosii. Si e Eff din edition, ceea ce e iar un plus. Si pretul mi se pare unul decent, daca masina are km reali si stare tehnica buna. Dar cel mai simplu, verifica vin-ul, dupa care mergi la un service cu ea, pt tester si verificare de rampa. Spor!1 point
-
asa la prima vedere, vezi ca aia rosie e 320, iar cealalta 318. Interiorul bej desi e foarte frumos la prima vedere, este destul de pretentios cu murdaria1 point
-
Fugi cat te țin picioarele de parcurile auto Constanta. Da o cĂŁutare pe Google parcuri auto ( Mardare, LEONARDO ETC)1 point
-
1 point
-
Eu nu inteleg cum sunteti voi surprinsi ca masinile pe care le gasiti sunt intr-o stare penibila, vandute de samsari de culoare inchisa, cand voi aveti 15 mii de euro si vreti f30 ...1 point
-
1 point
-
Cauti de 2 zile?) Unii cauta luni. din 2011 cu maxim 150 de mii de km eu zic sa incerci in germania ceva premiumselection altfel e utopica cerinta ta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
stii ce e amuzant? La oricare service care schimba distributii iti va spune sigur ca e distributia si ca trebuie schimbata.Lucru testat de mine am intrebat un mecanic daca se aude si mi-a raspuns:Ce sa mai ascultam vino la service si o schimbam imediat.Pai ce lupa mea stau si o schimb direct? Dasta nu suport serviceurile si nu mai am incredere in niciunu !!!1 point
-
cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax1 point
-
Din fericire am cateva topicuri pe care le urmaresc constant. Se poate face operatiunea. Iti trimit un PM cu numar de telefon sa vorbim. Mersi Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Mersi pt minusuri baietii , stiu ca va place dar va las doar sa va uitati la poze...hahahaa1 point
-
Proaspata. 116i sport line automat. Senzatie motorul http://i65.tinypic.com/1pcu9x.jpg http://i66.tinypic.com/35l6d6p.jpg http://i66.tinypic.com/6tpno2.jpg http://i68.tinypic.com/21oq9s4.jpg http://i67.tinypic.com/11b0qz5.jpg http://i68.tinypic.com/mugci9.jpg1 point
-
La cat schimbi treptele in mod normal (daca in rampa urci pana la 2000rpm)? ideea e ca o sa ai un consum foarte departe de cel din carte daca pleci de pe loc/te opresti/pleci de pe loc mereu. Ideal este sa accelerezi lin si sa franezi cat mai putin, adica sa nu accelerezi degeaba. Daca accelerezi si apoi te infigi in frane, vei fi accelerat degeaba => consum mare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Consumurile date d producĂŁtor nu sunt scoase pe 10-15 km in care mergi fie bara la bara, fie opresti la semafoare. Nu are nimic masina dupa parerea mea si ala e consumul real.1 point
-
Te-ai gandit ca am mers cu o persoana in care aveam incredere mai multa decat intr-un service care nu-l cunosc ? Trebuia eventual sa anunt cate persoane mergem ? In cazul asta imi cer scuze , am uitat sa-l anunt ca nu merg singur . Acum il inteleg :twitch: Farmacistule cu tine nu mai am ce discuta , cand ti-am spus ca ma intereseaza partea tehnica !!! partea estetica, mici defecte, sunt inevitabile . Mi-ai cerut datele pentru a pregatii contractul , ti-am spus ca pretul pentru mine este ok , nu vreau sa negociez nici un leu ! Din cauza persoanelor ca tine imi inregistrez conversatiile , pentru ca unele persoane uita repede ce vorbesc ! Iti recomand memo plus , daca nu ajuta nici asta , te ajut eu sa reasculti convorbirile . Ai gasit niste motive puerile , puteai pur si simplu sa recunosti ca esti un om de doi bani si sa-ti ceri scuze ! Credeai ca vin la Bucuresti de la Mures sa ma plimb cu masina ta ?? serios ? SA FIE CLAR , m-a deranjat faptul ca m-ai pus pe drum , mi-ai dat MESAJ dupa jumatate de ora dupa ce ai postat pe forum ca masina e vanduta , in timp ce imi dadeai ocupat la telefon !!! La 22 de ani care ii am , pot sa-ti spun ca in viata orice rau faci cuiva se va intoarce inzecit ! Toate bune , eu am incheiat orice subiect pe tema asta ,daca vrea in mod special pun si dovada ca nu ma doare mana cu ce am pierdut , dar nu pretind nimic de la el , cu persoane ca el nu vreau sa mai am tangente , doar sa ajut alti colegi care vor avea tangente cu el ! Un telefon la timpul potrivit in care sa-ti ceri scuze facea mai mult decat toate prostiile care le-ai scris !Cu asta am incheiat , cu parere de rau ca am intalnit astfel de persoane si pe forum . O seara buna tuturor !1 point
-
Am spus mai sus: cand e mai frig Asteapta niste geruri mai mari (-25 de grade de exemplu), lasa masina nepornita doua zile si dupa aceea porneste motorul imediat ce ai descuiat masina si iti garantez ca se aprinde martorul.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00