Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/17 in all areas

  1. Te simti mai conectat cu masina si placere de a schimba vitezele. Interesant. Iar automatele pica la 100k km. Si mai interesant.
    2 points
  2. Pentru ca uneori as vrea sa o scot pe un circuit si m-ar enerva treaba asta foarte tare... Serios? O dam in arogante acuma? Daca nu ai un raspuns la ceea ce am intrebat eu (si am intrebat chiar foarte politicos si am motivele mele si chiar daca nu am motive si eu vreau un lucru, e treaba mea de ce il vreau), nu vad de ce trebuie sa te bagi in seama total aiurea, crezi ca dovedesti ceva, cum esti mai destept, mai avut sau care e treaba defapt? Te rog sa imi raspunzi frumos daca ai habar sau daca te-ai lovit de treaba asta, daca nu ... vezi ca mai sunt vreo cateva sute de topicuri pe forum unde poti sa te bagi in seama total random!
    2 points
  3. Vai de mine ce tiganeala sinistra!
    2 points
  4. Ma baieti,lasati omu' sa-si aleaga o masina...Eu ti-as recomanda sa-ti cauti alta
    1 point
  5. acolo l am trimis si eu acum cativa ani si mi a scos un sac de funingine din el ...procent curatare pe soft la bavaria 99%...am mai facut 50.000k cu el si am vandut apoi masina fara sa mai apara martorul. ai facut alegerea cea mai buna in locul achizitionarii unuia nou!
    1 point
  6. Salut Adrian, daca esti pe sport+ si ai apucat sa schimbi din padele, ramai pe full manual, cutia nu iti mai schimba singura, doar pe sport normal intervine cand ajungi la turatie maxima sau cand o subturezi foarte mult, pe sport+ nu intervine. De asemenea, daca ai activat DCT sau ai dezactivat cu totul DSC si ai apucat sa schimbi manual, cutia nu va mai schimba singura. Lucrul acesta este valabil doar pentru cutiile sport cu padele!
    1 point
  7. Schimba termostatul, logic.
    1 point
  8. Gasesti la 17 mii dar nu e cu 4x4 si e motor lesinat de 1.6 benzina. Am configurat eu una diesel 4x4 automata asta vara si pretul ajunge pe la 30 k. Am facut 3 driveteste cu ea insa nu m-a convins motorizarea si cutia care mi se par din alt film, pacat ca masina arata bine si e misto. Si inca un detaliu interesant: discuri fata si placute 15 milioane, pe bune? ) Mai scump decat la Bmw, unde sunt 800 lei discurile oe si 500 lei placutele oe.. O alta chestie interesanta, ei schilba filtrul de aer la 60 de mii conform planului service. ) Filtru motorina la 90 de mii. In rest, un schimb ulei si filtru ulei costa cam 100 euro cu tot cu manopera aferenta.
    1 point
  9. Dar nu costa 60 de mii X1. Iar sistemul de sunet standard la toate Bmw-urile lasa de dorit. Insa daca ai macar hifi eu zic ca se aude decent, daca nu esti vreun meloman cu ureche fina. La X1 au mai remediat la facelift calitatea interiorului. Practic platesti brand-ul si trenul de rulare, care e unul foarte reusit in comparatie cu suv-uri din clasa lui. Sasiul de e91 este imbatabil chiar si azi la distributia greutatii si echilibru. Din pacate nu exista masina perfecta, insa oricum platim mai mult decat fac aceste masini, fie ca ne convine sau nu sa credem asta.
    1 point
  10. Si ce sa faci cu 18 mii, sa iei un Duster nou, ca orice sarman?
    1 point
  11. Cu 18.000 euro iti cumperi o masina noua, cu garantie, etc.....nu o masina obosita; e adevarat ca nu e bmw, audi, mercedes la care din pasiune sa incepi sa schimbi piese, sa faci retrofituri, chip tuning si dpf off......dar "De gustibus non est disputandum"
    1 point
  12. Nu i-am dat toti pasii. Nici la 316, nici la 323, nici la 328 nu imi scoate tot aerul din instalatie daca nu tin putin accelerat (1500-2000 rpm) in timp ce surubul de aerisire este desfacut. Si la 316 de fiecare data mi se aerisea singura. Daca schimbam antigelul, puneam masina in panta, cu botul cat mai sus, desfaceam surubul de aerisire, turnam lichid pana cand nu mai iesea aer, ci doar lichid, il strangeam, scoteam excesul din vas, apoi porneam la drum. Dupa 1-2 zile completam pana la jumatate si cam asta era. Si transpiram in masina iarna cu caldura la maxim. De pe la cei mai mari de pe afara:
    1 point
  13. ce spui tu alr si ce inca fac multi e o nmare aberatie,bagi cheia apesi start indiferent de temperatura, daca bujiile nu sunt pregatite iti apare in bord martorul si mai dureaza 1-2 secunde pana se incalzesc, o lasi 30 de secunde sa faca un ciclu de ungere si apoi 2-3 km mergi la o turatie moderata, nu sunt eu mecanic sa dau sfaturi dar cel putin la a mea functioneaza perfect.
    1 point
  14. Este 218 ron nou la Emag cu livrare gratuita. Nu sunt genul care comenteaza aiurea prin posturile oamenilor, sunt/am fost interesat de suport si firesc, am aruncat o privire si pe google pentru comparatii de pret.
    1 point
  15. Cu alte cuvinte, roata a ramas la fel decand sa inventat si pana in ziua de azi...doar noi le mai schimbam aspectul si dimensiunile. Dar, roata tot roata ramane si tot asa se invarte....Nici la dacia nu cred ca era cazul sa ramanem, dar nici sa alergam dupa cai verzi pe pereti...Cand vor aparea masini care sa leviteze atunci putem spune ca am intrat intr o noua era a automobilelor....Pana atunci masinile sunt tot masini indiferent cata tehnologie vor avea incorporata in ele...
    1 point
  16. 15 ani?! esti darnic si optimist! apai un N55 cu DOHC, 24 supape ,Twin-Scroll Turbocharger,Valvetronic ,DUBLU VANOS,bloc motor de aluminiu,compresie 10,2:1 ,temperatura de operare 110 grade celsius, crezi ca apuca 15 ani FUNCTIONAND?! are camasile cilindrilor din fonta si nu vreo tampenie gen nikasil ,alusil sau alte de-astea! Dar complexitatea lui constructiva o sa faca pe multi sa se lipseasca de asa ceva! Bineinteles, imediat ce incep sa apara problemele... Eu tot catre un M30B35 trag ,indiferent cat de "high-tech" sunt bmw-urile astea noi! Pana la urma,nu ma grabesc nicaieri, de acceleratii "fulminante" chiar n-am nevoie,viteza... apai la cate radare sunt de unde locuiesc eu pana la Bucuresti,cred ca mi-ar trebui vreo 10 permise de conducere daca ar fi sa merg cu un BMW ce are N55 in el! deci,la cum se prefigureaza viitorul rutier ,nu vad nevoie de "rachete pe 4 roti",ba dimpotriva,masinile fiabile vor fi mai apreciate,ca nu toti au 50000 euro la fiecare 5 ani sa-si ia "ultima noutate" de la bmw! sau alt producator...
    1 point
  17. nu stiu cat de mult au evoluat motoarele benzina sau motorina dar clar este in detrimentul fiabilitatii.....sunt curios sa vad un motor de generatie noua dupa 15-20 ani daca mai functioneaza !!!
    1 point
  18. Frumoasa eu as lasa-o cum e, doar niste grile negre... mai bine schimbai distributia decat alte retrofituri.
    1 point
  19. Intradevar CV autoamata pentru comfort, cam asta ar fii principalul motiv. Eu zic ca in functie de necesitatile si placera fiecaruia de a conduce o masina. Personal dau un vot pozitiv pentru automata, in special la drumurile din tara noastra si aglomeratia omniprezenta din orase. Replica de genul : ca nu mai simt masina, nu mai esti macho pe asfalt daca ai masina cu CV automata , este o prostie d.p.m.d.v.
    1 point
  20. Era o gluma nu ? Daca nu vede util modul in care functioneaza inseamna ca a luat masina sa para interesant !?! Tu cu postul asta pari foarte ..... inteligent !
    1 point
  21. Daca mergi cu viteza luminii probabil ca mai da erori.
    1 point
  22. ca sa intelegem putin cum e treaba cu DPF-ul asta, si e destul de simplu, principalul lui rol este de a retine, pe romaneste spus, funinginea. Problema insa este faptul ca pe langa funingine, care rezulta in urma arderii motorinei, motoarele mai ard si ulei, ceea ce este normal. Arderea acestui ulei duce si la formarea de cenusa. Diferentea intre cea produsa de arderea motorinei si cea de arderea uleiului este T la care acele particule se descompun si pot fi eliminate pe evacuare. Daca cea de motorina poate fi descompusa prin, asa zisa regenerare, adica la cca 700C, cat ating gazele de evacuare in momentul in care regenerarea se petrece prin injectarea unei cantitati mai mari de motorina, cenusa rezultata in urma arderii uleiului nu se decompune la acea T si din aceasta cauza se si infunda. Nu se infunda ca s-a atins un numar maxim de regenerari, astea ar putea dura cu mult mai mult daca nu s-ar depune cenusa de la uleiul ars. Solutia este curatarea lui intr-un singur fel, si anume prin procedeul de incalzire fortata, evident dat jos de pe masina, unde se atinge T de pana la 1000C. Regenerarile se fac dupa un algoritm matematic, in functie de cata motorina s-a consumat, cati km s-au parcurs in perioada respectiva, samd, practic ECU nu stie care sunt nivelurile reale de soot si ash, sunt calcule doar.
    1 point
  23. Filtrul ala e vechi, s-a regenerat timp de 9 ani si vreo 240k km. Ce mai vrei de la el? Accepta faptul ca trebuie schimbat, altfel il poti curata cu Persil, pasta de dinti Sensodyne, poti sa-l dai si cu apa de gura LISTERINE si tot nu-si va reveni. A ajuns la capat de drum si nici o regenerare sau icoana de-a lui Arsenie Boca nu-l va curata de cenusa sau pacate. Ori il schimbi cu unul nou, ori ramai cu eroarea in bord. E normal ca masina INCA sa traga bine, nu inseamna ca filtrul DPF e atat de infundat incat sa nu mai traga masina deloc, dar vei ajunge si acolo fara indoiala. Daca vrei sa te convingi, suna la BMW AG si intreaba de durata de viata a unui DPF si iti vor spune baietii care le fabrica. Daca citesti pe forum, multi iti vor spune ca nemtii aia prosti care au proiectat masina, zic sa-l schimbi doar ca sa mai vanda ei o piesa scumpa si sa te usureze pe tine de bani. Asta cu curatarea filtrului DPF e romanism pur. E ca si cum ai refolosi filtrul folosti de la tigara. Il scoti din foita rulata si il refolosesti la o tigara nou rulata. Gustul si performantele vechiului filtru vor lasa de dorit.
    1 point
  24. Am facut si un scurt sound check.
    1 point
  25. In acest caz, nu exista decat o singura optiune, 320i. Asta pentru ca problemele posibile se rezolva mult mai ietin decat la diesel. La 10.000E e putin probabil sa gasesti un 320i cu motorul de 170cp, dar gasesti cu vechiul motor de 150cp. Personal, am mers cu ambele, ba chiar am vrut sa cumpar un 320i/150cp (a fost si pe forum la vanzare), iar diferenta nu este atat de mare intre ele.
    1 point
  26. Schimba termostatele cu unele noi Beru. Nu ai ai Dacie sa fierbi termostate oricum in general termostatele de bmw se strica pe deschis nu pe inchis. In timp termostatul numai inchide perfect si atunci numai se ridica apa la temperaturi scazute afara. Mai ramane sa pui un carton in fatza la radiator si o sa intreti bmw ul ca la carte.
    1 point
  27. Eu cu jante de 18 , Italia -România pe la greci an scos 5 %,cu o medie de 90 km/h. In schimb in România la câmpie am o medie de 6.5-7%, aici in Italia la munte 8.5% , soft , dpf off si egr anulat .
    0 points
  28. Gresala provine din confuzia romana/engleza. Daca spui despre masina ca are "comfort seats" este ok, daca scrii "scaune comfort" nu mai e bine.
    0 points
  29. Am observat ca sunt destui care nu stiu forma corecta a cuvantului CONFORT. Asadar, corect este CONFORT si nu COMFORT, cum am vazut scris mai sus. CONFĂRT s. n. Totalitatea condițiilor materiale care asigurĂŁ o existențĂŁ civilizatĂŁ, plĂŁcutĂŁ, comodĂŁ și igienicĂŁ. – Din fr. confort. sursa: DEX '09 (2009) adĂŁugatĂŁ de LauraGellner acțiuni
    0 points
  30. Fiecare cu parerea lui, nu trebuie sa fii ironic sau sa ne iei in ras. Daca tot ai dat un reply, macar puteai sa ne spui experienta ta cu una dintre variante. Este un forum de pasionati de masini, din acest motiv le cumparam ca sa ne bucuram de ele si daca omului ii place manuala sau automata foarte bine. Legat de faptul ca unele cutii cad la 100k km, colegul nu a zis ca TOATE cad, este doar o statistica de la cineva care lucreaza in domeniu si experienta lui proprie. Cred ca suntem destul de maturi sa facem singuri decizii educate in vederea alegerii cutiei.
    0 points
  31. vezi mai vuvule, cum toate armele s-au intors impotriva ta?!!?!? asa e cand ataci fara gloante
    0 points
  32. Gasiti Kia Sportage nou la 18.000e, cu dotari civilizate si 7 ani garantie. Dar banuiesc ca un X1 cu 200.000km e mai sexi..
    0 points
  33. 60 mii nu as da in viata mea pe un bmw x1 , am avut x1 iar interiorul nu arata nici pe departe premium iar antifonarea lasa mult de dorit iar sistemul de sunet standard era o panarama , am un volkswagen jetta se aude excelent in comparatie cu difuzoarele de 10 cm ale lui x1.
    0 points
  34. eu pe al meu n47 cu 210 cai (soft) am 400 N/m la o medie de 6 % diesel FTW
    -1 points
  35. Asta e consum de mers 50 localitate si 90 afara.... Ai facut consumul la pompa sa vezi cum stai? Eu unul daca fac un drum si am 95 media cred ca am undeva la 6,8-7l consumul real nu pe BC care imi arata pe la 6.5. Asa e si normal sa schimbi... Daca schimbi la 1700 o sa ai probleme si cu dpf-ul si cu turbina si multe alte piese componente....
    -1 points
  36. Pai si de ce ai pus ceasuri de US?
    -1 points
  37. Motoarele nici nu trebuie sa reziste 30 de ani ca doar mai evoluam si noi altfel ne-am plimba toti cu dacia 1310 ca are motor simplu. Masina e un fier, il folosesti o.perioada dupa care iei altul. Comparam mere cu pere.
    -1 points
  38. Salutare tuturor. Pot sa va las cateva din impresiile mele dupa ce mi am achizitionat un 740Xdrive 2013 facelift acum aprox 2luni. Trebuie sa marturisesc ca nu am fost un fan Bmw , acest lucru fiind din cauza multor cocalari care conduc Bmw uri. Cred ca este o masina perfecta din toate punctele de vedere. Acest motor de 3 litri si 313cp este mai mult decat suficient. Tractiunea este incredibila tinand cont ca masina nu a venit echipata cu anvelope performante de iarna. Farurile full led sunt dementiale impreuna cu optiunea de schimbare automata a fazei lungi. Bordul este super interesant cu schimbarea automata de la sport la comfort. Masina are un sistem harman/kardon care pot sa spun ca suna mai mult decat m am asteptat eu. De consumul masinii pot sa spun ca am fost cel mai impresionat tinand cont de stilul meu agresiv de condus : - 7.8 extra urban - 10.5 urban si aici tinand cont ca stam in Cluj si este f aglomerat Sincer deocamdata nu am de spus despre numai lucruri de bine despre aceasta masina. Sper ca acest review a fost util si cu mare sinceritate recomand achizitia acestei masini.
    -1 points
  39. capota motor completa albastru deschis e46 coupe 2001 - 600 lei 0736 366 356
    -1 points
  40. Iti dau un E90 si mai dai diferenta....macar e facelift
    -1 points
  41. adrian sto, chiar este tampita intrebarea ta si fara rost.si pe circuit daca scoti o masina, tot e nevoie de o protectie a motorului....ca nea caisa sa nu il tina pe rosu ckh, probabil vrea un F30 316i
    -1 points
  42. Vrei sa spargi motorul si nu stii cum?
    -1 points
  43. Nu vĂŁ mai bateți capul cu explicatii pentru cĂŁ tot nu va pricepe cum functioneazĂŁ un motor,oricum e foarte tânĂŁr si dornic de senzații tari ,circuitul lui fiind tot strada . Și Doamne-ferește sĂŁ dĂŁm bot in bot cu el.
    -1 points
  44. Din poze nu ne dam seama, dar ar fi buna o diagnoza pentru inceput.
    -1 points
  45. ale mele sunt albastru deschis, imi pare rau...
    -1 points
  46. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.