Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/13/17 in all areas
-
Cateva cadre si cu interiorul. Cum recomandati sa se posteze imaginile? caci vad ca nu ma impac deloc cu limitarea de 1mb... @cavaliere - Multumesc, apreciez. A ramas de la vechiul proprietar. Cand va da caldura voi lasa masina la un amic ce se ocupa de detailing profi si va zbura atunci. Orice motor daca este atent ingrijit si cu consumabilele schimbate la timp, consider ca poate oferii rezultate neasteptate.3 points
-
Asa cum tu spui ca n47 e slab ca motor, asa iti zic eu ca e bun, am 2 in ograda si merg brici. Nu e cazul sa generalizam, ca daca tu cunosti un vecin cu nu stiu ce problema, n47 e motor prost. Ponderea de n47 pe piata e imensa, sunt milioane vandute si asta spune tot. Imi pare rau pentru ce ai patit tu si probabil ca nu vei mai lua Bmw, este normal, dupa ce ai patit. Dar sunt foarte multi care sunt multumiti de n47, chiar si pe acest forum, chiar masini din 2008 cu multe sute de mii de km, deci eu zic ca ai avut ghinion, cel mai probabil mecanici priceputi la toate.3 points
-
3 points
-
Ti-am verificat vin-ul, am avut dreptate ai S843A Power Reduction. Ti-l pot scoate la reprezentata si te costa in jur de 100 euro sau poti ruga pe NEO de pe forum sa te ajute.2 points
-
Persisti in eroare. Modelele de X1 care nu sunt facelift, nu au cotiera in culoarea scaunelor. Cele facelift au totul aceeasi culoare. Daca nu va pricepeti, macar nu mai induceti lumea in eroare, poate omul chiar vrea sa ia masina si dupa ce citeste aici o sa isi faca impresii gresite si il induceti in eroare. Si acum serios, cati crezi ca stau sa puna piele la o masina care nu are? Doar in scopul vanzarii? Cand ei nici filtrele nu le schimba, crezi ca dau cateva sute bune de euro sa puna piele?2 points
-
Probabil vânzãtorul era geambaº pana acum câteva luni si nu a terminat tranzitia de la terminologia specifica vanzarii de cai la cea a samsarilor. Mai lucreaza,se va perfectiona, viitoarea masina va fi fost condusa de o batranica prin Germania doar cand se deplasa la Oktoberfest si biserica s.a.m.d. Cred ca topicul a fost de la inceput conceput ca pamflet daca nu , a devenit pe parcurs.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Masina este ok. Mie chiar imi place foarte mult. Este oarecum ca a mea, insa daca vezi ca nu te suna nici dracu de 3 luni sa-ti dea 10.000 euro pe ea, cum poti sa vii tu dupa 3 luni si sa zici ca 11.500 totusi e prea putin?! Probabil ca masina valoreaza si 12.500 cum am spus mai sus, dar... piata face pretul, dar tu poti sa ceri. Am mai vazut unii cu e90 care cer de un an si ceva 15.000 euro, au ajuns la 12.500 si tot cu ele la vanzare stau. Iar vrajeala asta cu... "oricum nu ma grabesc sa o vand", atunci la ce dracu ai mai pus-o de vanzare? Sa vezi si tu cum e piata? Repet: masina e foarte frumoasa din toate punctele de vedere!2 points
-
am montat si oglinzile de M3 .....in viitorul apropiat urmeaza camera de High Beam Assist2 points
-
Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)1 point
-
dupa mai multe bmw-uri in 4 sau doua portiere ,iata ca m-am hotarat sa achizitionez si un cabrio.Initial m-am gandit la e46 facelift,care desi e o masina inca foarte frumoasa,nu se poate compara cu un e93 asa ca dupa o cautare de 2-3 zile ,m-am hotarat la un e93 - N43 luat din Bucuresti (pe numere rosii) Desi niciodata n-am avut motorizarea de 2litri benzina 125 kw si nu stiam absolut nimic despre problemele specifice acestei motorizari, nivelul destul de bun de dotare m-a facut sa ma decid sa cumpar masina. La prima vedere(dupa prima mie de km) masina per ansamblu pare ok cu mici probleme pe care le-am descoperit ulterior.Cum ar fi un relanti usor neregulat ,sau o articulatie destul de slabita.Probabil si din cauza rotilor pe 18" echipate cu cauciucuri Runflat .Unde mai pui ca la balans sau denivelari ,am un scartait enervant de undeva din zona puntii spate.Dar acestea sunt probleme mici usor rezolvabile ,care nu pot umbri placerea de a conduce un cabrio ca dotari conform vin-ului: 1CB Co2 Content 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 387 Wind Deflector 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 676 Hifi Loudspeaker System 7RR Dynamics Package 7RS Comfort Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 863 Europe/dealer Directory 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Edit: pozele sunt facute de fostul proprietar nu-mi apartin.1 point
-
S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?1 point
-
1 point
-
Se potriveste, 123d are aceeasi cutie cu motor similar cu al tau Ca idee, nu cauta cutie GS6-53dz de e60 sau F10 pentru ca identica cu cea de pe E46 330d in 6 trepte, doar suportii, timoneria si levierul trebuie sa le iei de F10, cauta cutia de E46 sau max E60 ca o gasesti la pret mai bun. Grup poti cumpara de 123d (sa nu ai surprize sa aiba rapoarte prea lungi cel de 530d) iar cardan de 530d.1 point
-
Chiar daca-i un motor slabut pe langa generatiile precedente, procentul celor cu probleme serioase nu-i mai mare decat la alte motoare sau alti producatori. Din cate motoare N47 cunosc live, doar 2 stiu cu probleme (desfacut/inlocuit motor). Toti au sarit pe el cand a aparut, ca promitea multe si au scos untul din el. Actualii... sau fostii proprietari. Scaderea fiabilitatii e un trend prea crescator in ultimii ani. Si nu numai la BMW. Iar intervalul de servisare la 30.000km cu ulei 5W30 sau 0W30 (o mare prosteala de marketing), calitatea inferioara a servisarii (chiar si in reprezentante), au subminat din start viata motoarelor. Daca ajungi la probleme gen cuzineti rasuciti pe arbore, probleme de ungere, bloc crapat... eu as trece direct la inlocuirea completa a motorului. Sansele sa te lovesti de probleme ascunse, dupa remedierea celor descoperite, sunt destul de ridicate. Am trecut prin asta cu un 2 masini VAG (deci nu numai BMW are probleme) si de fiecare data am inceput cu reparatiile si am sfarsit cu inlocuirea motorului. De departe, ultima decizie a fost cea mai buna. Cu N47 in 6 ani de cand il am, n-am avut nici cea mai mica problema. Si sper sa nici nu am. Asa ca din punctul meu de vedere, e un motor putin cam firav si cu unele mici deficiente de proiectare (de exemplu racire prea buna => incalzire cam precara iarna), dar nu e deloc un motor rau.1 point
-
Intrebam si eu... Nu-s familiarizat cu capacul de E39. Numaram galeriile de admisie... In final m-am dumirit ca e 6L. La cate cocalarii are pe ea, te puteai astepta la orice anomalie in descriere.1 point
-
Revin cu o intrebare daca a mai auzit cineva de aceasta problema la motorul N47. Au desfacut cei de la service motorul ca nu se mai invartea si au gasit cuzinetii de la ultimul palier invartiti. Celelalte 8 perechi intacte. Au zis ca schimba perechea dar mie imi e teama sa nu cedeze altii. Se poate sa fi aparut problema din cauza ca au montat garnitura de chiulasa gresita si a intrat uleiul in apa, motorul ramanand fara ulei. Daca are cineva vreo idee sau parere, ca eu nu stiu ce sa mai zic...1 point
-
La 5 grade ar trebui sa porneasca imediat si fara bujii...Din curiozitate,in ce tara locuiesti?1 point
-
Intreaba-te ce vrei de la masina inainte sa o cumperi.Vrei senzatii tari? 530i e pentru tine sau orice model pe benzina in 6 cilindrii.Masina din anuntt are 190.000 de proprietari, nu km1 point
-
1 point
-
1 point
-
vezi mai vuvule, cum toate armele s-au intors impotriva ta?!!?!? asa e cand ataci fara gloante1 point
-
wow ce tiganie de masina ) vine la pachet cu seminte in torpedo ? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Gasesti la 17 mii dar nu e cu 4x4 si e motor lesinat de 1.6 benzina. Am configurat eu una diesel 4x4 automata asta vara si pretul ajunge pe la 30 k. Am facut 3 driveteste cu ea insa nu m-a convins motorizarea si cutia care mi se par din alt film, pacat ca masina arata bine si e misto. Si inca un detaliu interesant: discuri fata si placute 15 milioane, pe bune? ) Mai scump decat la Bmw, unde sunt 800 lei discurile oe si 500 lei placutele oe.. O alta chestie interesanta, ei schilba filtrul de aer la 60 de mii conform planului service. ) Filtru motorina la 90 de mii. In rest, un schimb ulei si filtru ulei costa cam 100 euro cu tot cu manopera aferenta.1 point
-
1 point
-
Cel mai misto e sa dai 18.000 si sa aiba in bord 130.000. Ptr psihic banuiesc ca e foarte reconfortant. Ptr unii.1 point
-
Probabil și sa dai vreo 60000 de euro pe ea nouĂŁ ți se pare enorm.1 point
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.1 point
-
Avion, foarte frumoasa, insa sigla cu M550 strica tot!!! Succes la vanzare!1 point
-
Hai chitsro ca e din alt film:D...arata prea frumos, da la seria 4 e mai mic spatiu in interior ca la seria 7, insa totusi...arata prea SF cu toate optiunile alea, chiar astept retrofitul cu evacuarea:D1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149239-vand-bmw-e60-530i/page__st__60 ...1 point
-
Eu nu inteleg cum tu, un TEPAR iti permiti sa vorbesti de altii ? Macar taci din gura si continua sa cauti toate masinile ieftine de pe autovit sa le verifici, fara sa te plangi aici ca intalnesti oameni la fel ca tine.1 point
-
A primit azi si Touch Command integrat in eject box-ul original de la G11 montat in cotiera spate. Desigur full functional.1 point
-
Eu cred ca o va da cu 13000...minus vreo 5000. Cel mai rau mi se pare ca desi are un topic evident cu istoricul masinii (lucruri care le schimba si care clar denota o anumita uzura si muuuulti km) omul vine cu vrajala ieftina ca o vinde doar aici...normal ca doar aici incearca, pe alte site-uri ar fi cu vreo 2000-3000 mai scump , comparand aici cu site-urile interne si externe....si vb de masini de particulari la care ai verificat in prealabil tot istoricul. Si doar pt cultura sa generala, foarte multi particulari de dincolo iti rezerva masina daca s-a discutat din timp (si a vorbit tot un conational de al lor)...vb aici de cei care nu vor sa isi vanda masinile dealarilor (turci,rusi,arab) care sunt destul de agresivi si insistenti. Eu ii urez inca odata vanzare buna si sanatate!!!1 point
-
Eu te sfatuiesc sa mai astepti pana in primavara, e posibil s-o dai cu 12.500.1 point
-
F10 nonfacelift nu mai cumpara nimeni. Stiu cativa care le-au dus la programul rabla si au luat pe ele un tichet din ala de 1.500 euro sau cat e valoarea. Dupa ce s-au saturat sa stea cu ele la vanzare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aveti dreptate pe partea cu masina corecta si bine intretinuta, dar totusi pretul este mult prea mare pt anul si euro respectiv...si aici fac o simpla comparatie cu cele 4-5 Bmw -uri seria 5 verificate de la particulari nemti sau belgieni. Bineinteles ca am pus si costurile de transport + inmatriculare. Oricum, eu va multumesc frumos si va doresc vanzare buna!1 point
-
Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.1 point
-
1 point
-
A venit și L7-le de la colegul Changing. Maine le montam.Caut in continuare triplele de facelift.1 point
-
Salutare, Ca sa se lamureasca situatia odata, masina a ajuns la mine. Sa ne intelegem de la inceput, eu nu il cunosc personal pe vanzator. Masina a fost a surorii mele, vanduta de ea acum 10 luni catre Pharmacistu. Cand Pharmacistul a vrut sa o vanda, a luat legatura si cu Acero si sora mea(primii proprietari) si i-a intrebat daca sunt interesati. Nu vad nimic gresit in asta. Ei evident m-au sunat pe mine,stiind ca am plans dupa masina cand au vandut-o ei si logic ca am intrat pe fir. Cand l-am sunat duminica pe om, mi-a spus din start 2 lucruri: ca nu e negociabil pretul si ca e rezervata masina pentru cineva din tg mures (sau ceva de genul). Daca vreau sa o vad, ne intalnim marti, pentru ca persoana interesata si-a planificat deja un drum sa vada masina luni. Am fost de acord si ne-am inteles sa ne auzim luni seara la telefon - primul venit, primul servit. Am zis ca nu are rost sa ma cert cu el la telefon, mai ales stiind ca lumea nu se inghesuie la 3.0 benzina (consum, impozit si alte "sperietori" romanesti) si nu mor pentru +/- o zi. Intre timp, sora mea (hotarata sa isi ia masina inapoi, pentru ca vroia sa o tina ca a doua masina), l-a sunat si a stabilit o intalnire sa vada in ce stare se prezinta. Evident am mers si eu, de curiozitate. Cum i-au aparut in ultimele 10 luni cateva zgarieturi, sora mea si Acero nu au vrut-o (la ei masinile trebuie sa arate...si arata....perfect - intre timp s-au horatat pe un 335i). Daca tot am fost acolo, i-am pus omului banii in brate si i-am zis ca o vreau eu! El in continuare insista ca vine cineva sa o vada, ca nu e frumos sa procedeze asa...eu credeam ca textul e fabulatie sa il ajute la vanzare, sa nu cumva sa ma gandesc sa negociez aiurea...cum stiu masina, oricum nu aveam de gand sa negociez, mai ales ca pretul a fost unul realist. Cand am vazut threadul pe forum mi-am dat seama ca omul chiar vorbea serios...vanzarea a facut-o oarecum fortat de imprejurari...acum voi ce ati face, realist vorbind: luati banii de la omul pe care il aveti in fata sau asteptati sa vina cineva cu care nu sunteti siguri ca incheiati 100% afacerea? Probabil daca nu erau circumstantele cu fostii proprietari ai masinii, lucrurile se desfasurau in avantajul celui care si-a programat vizionarea masinii. Din cate am observat, Pharmacistu e un om cu capul pe umeri si civilizat. A intrat intr-o situatie neplacuta si datorita mie...asta e...mi-am dorit foarte mult masina ASTA si am facut tot ce a tinut de mine sa o iau de data asta. Imi pare rau pentru cel care a pierdut timp, bani si poate ocazia sa ia masina, dar chiar nu stiam ca exista cu adevarat cineva care e pe drum sa o vada. Eu mi-am vazut interesul, am prins ocazia (unica, probabil) si am profitat. In ceea ce il priveste pe vanzator, s-a comportat corect din punctul meu de vedere: a fost sincer de la inceput, a spus clar si direct tot ce era de spus, fara ambiguitati (desi initial credeam ca toate detaliile astea fac parte din "sales pitch")...a facut un calcul pe loc si a vazut ca e mai avantajos pentru el sa mearga pe varianta asta.... Sper ca cel afectat direct sa treaca repede peste aceasta dezamagire si ii doresc succes sa isi gaseasca masina pe care si-o doreste!1 point
-
nici eu nu as fi lasat masina vreunui posibil client sa vada el cum merge ca poate o cumpara. La 22 de ani trebuie intai sa inveti sa iti stapanesti emotiile si sa conduci nu sa cumperi motoare de 3000 ar fi fost alt pustan rafatat care da cu masina peste oameni sau intra noaptea in stalp1 point
-
Ronin, nu sunt de acord cu tine in ceea ce priveste drive-test. Daca un cumparator se arata interesat de masina, prima operatiune pe care o accept este verificarea in service. Daca nu e dispus sa dea macar 50lei la un service normal pt o verificare sumara, atunci sa faca drive-test cu cine ii accepta. Eu la masinile vizionate am cerut sa fiu plimbat ca pasager dreapta, mi se pare suficient pt o prima vizionare.1 point
-
0 points
-
E "dissel" . Va dati seama ce asteptari are de la marca Bmw si initiatorul topicului daca el insusi spune ca " e frumusel bemveul din anunt". Adica daca o taraba sinistra ca cea din anunt ti se pare misto, atunci e ok, masina te reprezinta. )0 points
-
X1 nu are antifonare la capota motor din motive tehnice. Toate x1 au servodirectie, nu exista fara. Cea standard e hidraulica, din ce in ce mai rara pe masinile contemporane. Desi invarti putin mai greu de volan, ofera senzatie incomparabila la condus fata de cea electrica. Dar oricum, nu ai cum sa compari un seria 5 cu x1, una-i una, alta-i alta. ) Si incetati cu offtopicul, puteti continua cu mesageria privata polemica veniturilor si bogatiilor personale.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00