Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/17 in all areas
-
Cateva cadre si cu interiorul. Cum recomandati sa se posteze imaginile? caci vad ca nu ma impac deloc cu limitarea de 1mb... @cavaliere - Multumesc, apreciez. A ramas de la vechiul proprietar. Cand va da caldura voi lasa masina la un amic ce se ocupa de detailing profi si va zbura atunci. Orice motor daca este atent ingrijit si cu consumabilele schimbate la timp, consider ca poate oferii rezultate neasteptate.4 points
-
Pret 31000 euro negociabil 158500 km Telefon: 0723290887 Masina este impecabila,tinuta in garaj,cu toate reviziile facute la BimmerService. Schimbat: - filtre ulei,aer,apa,polen cu carbon activ - placute Bmw originale fata-spate,senzor placute,discuri noi fata-spate originale Bmw - lichid frana + antigel - ulei ZF cutie de viteze Tuning: Difuzor bara spate + evacuari originale cromate M550 D, folie Llumar omologata spate, Becuri Xenon pentru proiectoare VIN WBAXA71010C586898 Prod. Date 2011-09-14 Mileage Check mileage and service history Type code XA71 Type 535D (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N57Z Displacement 3.00 Power 230kw / 313hp Drive HECK Transmission Automatic Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery EXCL.LEDER NAPPA ERW.SCHWARZ (NASW) Available update: Navigation Map Update options S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NCA BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S2TBA Sport automatic transmission S2VHA Integral active steering S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V sockets S5DFA Active cruise controlStopGo function S609A Navigation system Professional - Update navigation map S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USBAudio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professionalcellph. prep. Bluetooth P7VGA Warmth Comfort Package L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label Standard equipment S1CCA Auto startstop function S1CDA Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German1 point
-
Cum apare cum postez ! Ma bucur ca te ajuta1 point
-
1 point
-
Era colmatat, avea un fel de depunere, sunt foarte mici orificiile și sunt sub forma de de fagure nu are țevi.. , am ĂŽncercat și dupĂŁ ce l-am dat jos sĂŁ-l desfund cu fel și fel de soluții și nu a mers, antigelul era curat... O sĂŁ-l tai și pun poza aici dacĂŁ va intereseazĂŁ1 point
-
1 point
-
Clapeta a fost gasita in zona supape! Cu ajutorul unei camere endoscop a fost depistata! Spre surprinderea mea, nu a fost aspirata direct, a fost trasa in admisie si aspirata spre alt piston...! Multumesc pentru sfaturile date de Bimmer Service!!1 point
-
Filtrul de particule se schimba cand se infunda. E 90-ul meu are 198k km si imi arata inca 130k km pana la schimbarea lui. Iti recomand sa il cureti. Este o firma in Odorheiu Secuiesc (daca mi se permite pot da si numele) unde curata filtre de particule cu anumite aparate(explica ei pe site procedeul). Stiu ca si-a curatat un prieten filtrul la ei acum 3 ani si nu s-a mai infundat nici pana in ziua de azi.1 point
-
Bine ca esti tu destept. Am vandut-o cu 10.900. Luati voi toate rupturile la 8.000 si dupa deschideti n topic-uri cu probleme in care urlati ca BMW-ul e cea mai proasta masina. Se poate inchide.1 point
-
Persisti in eroare. Modelele de X1 care nu sunt facelift, nu au cotiera in culoarea scaunelor. Cele facelift au totul aceeasi culoare. Daca nu va pricepeti, macar nu mai induceti lumea in eroare, poate omul chiar vrea sa ia masina si dupa ce citeste aici o sa isi faca impresii gresite si il induceti in eroare. Si acum serios, cati crezi ca stau sa puna piele la o masina care nu are? Doar in scopul vanzarii? Cand ei nici filtrele nu le schimba, crezi ca dau cateva sute bune de euro sa puna piele?1 point
-
Am uitat sa va spun o chestie,importanta,ce m-a pus pe ganduri initial,dar practic,zic eu ca e un avantaj. In Germania,la 223k km masinii i-a fost schimbat motorul ( cauza o intuiti ) cu unul avand 57k km. Avand in bord acum 263k km,rezulta ca motorul meu are 97k km,deci e tinerel. Suna foarte bine,nici un zgomot suspect,si nu am de gand sa stau "pe el" mereu sa il ascult. Sent from my SM-G900T using Tapatalk1 point
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.1 point
-
nici dumneata nu prea ti-ai facut timp sa citesti regulamentul "7. Initiatorul topicului poate da un singur UP la 7 zile de la ultima sa postare. Nu se admit UP-uri date mai repede de 7 zile de la ultima postare sau UP-uri date de catre alta persoana decat initiatorul topicului. Exceptia UP-ul la 7 zile va fi permis doar atunci cand initiatorul doreste sa scada 10% din pret. Daca se da UP inainte de cele 7 zile topicul va fi inchis 10 zile. Sunt considerate UP-uri si actualizarile de stocuri, noi produse, sau postarea de poze in intervalul celor 7 zile. Din acest motiv, topicurile trebuie sa contina cat mai multe informatii inca de la deschiderea lor."1 point
-
Volan lucios? Asta e noul reper acum? E plin autovitul de mașini cu 100 și ceva de mii cu volanele deteriorate, nu lucioase. Ba chiar la weltauto am gĂŁsit multe ĂŽn aceeași situație. Apoi, dacĂŁ schimbi ceva la mașinĂŁ e un lucru rĂŁu? Ma și miram de unde atâta mândrie la samsari când afirma ca mașina e fĂŁrĂŁ problemĂŁ, nu e schimbat nimic la ea. Cat despre preț, asta se cauta ĂŽn România. Cel mai mic. Intri pe mobile.de (sau pe oricare alt site),vezi ca sunt 100 mașini la vânzare cu preț de la 7000 la 13000 și gata, tu știi deja, 7000 e prețul corect,toti ceilalți sunt niște hoți care vor sa te jupoaie. Ca și cum te ai duce la un restaurant de lux sa faci scandal ca la cantina de la colț șnițelul e mai ieftin. Ce sa zic, multĂŁ bafta samsarilor la pĂŁcĂŁlit deștepți.1 point
-
Prietene,masina a fost a mea inainte. Volanul l-am schimbat pentru ca imi placea mai mult cel sport ( logic zic eu ) nicidecum ca era jerpelit cel stock de la numarul de km enorm pe care il insinuezi tu. Butonul start/stop l-am schimbat ca era uzat,asa si?este vreo formula de calcul de unde rezulta km? La unele masini cu km mult mai putini piele scaunelor e mai uzata decat la aceasta masina,deci iar nu ne arata nimic acest lucru. Precizez ca am cumparat masina de la primul proprietar,care a avut-o de noua,verificand masina fara probleme,avand km reali. Cel care o vinde acum spune ca e deschis oricarei verificari,pentru ca masina e curata,iar tu sari cu niste baliverne si km inchipuiti fara sa fi vazut sau verficat masina. Nu iti convine pretul?ciocu mic si ia un mai ieftina,dar nu arunca cu cacat gratuit.1 point
-
1 point
-
Acum cateva luni am luat si eu un seria 5 ... tot 525xd... 2013 ... Si am cautat cam 5-6 luni pana am gasit masina. Personal nu pot sa inteleg de ce va uitati la masini aduse din afara care au in mod evident km dati inapoi. Un seria 5 (525 D xdrive) nu costa 25.000. Costa 30-35. 25.000 este un 320xd. Calculul este extrem de simplu. Oamenii aia de le aduc din Germania trebuie sa faca profit. Scazi din cat cere omul pe masina cam 4-5000 de euro si cam ala este pretul lui de achizitie.De obicei si mai ieftin. Cauta apoi pe mobile.de 525xd in numarul ala de km si vezi cat costa. Daca gasesti macar una ... te felicit. In alta ordine de idei un seria 5 nu se cumpara de la samsari. Ori o iei direct din Germania cu istoric de service complet si garantie. Te costa aproximativ 800 de euro sa o aduci aici sau dai 5% din valoarea masinii celor de la BMW Otopeni si ti-o aduc ei cu garantie 2 ani. Sau de la o persoana de aici care a avut masina de noua si are istoric de service. Bmw-uri cumperi de aici: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html Culmea - cea mai ieftina e 23.000.1 point
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.1 point
-
Confirm Masina are stabilitate mult mai buna la viteze ridicate Si eu am revenit la runflat-uri din acest motiv Nu degeaba aceste suspensii au fost proiectate sa fie folosite cu runflat-uri De la 100 in sus se simte masina mult mai stabila si mai confortabila cu runflat-uri1 point
-
1 point
-
Daca iti place mult masina atunci schimba filtru DPF cu unul nou. Gradul de umplere al filtrului si necesitatea inlocuirii e data de cenusa care depunandu-se in interior in urma regenerarilor nu mai lasa mult loc (suficient) particolelor care se acumuleaza in mod normal.. De aceea exista si varianta curatirii (de cenusa) profesionale a filtrului; asta ramane ca tu sa gasesti firma care face asta si probabil ii poti prelungi viata actualului filtru. ... Daca Rico24 stie cum se poate afla gradul de umplere cu cenusa sa zica... Personal inclin sa cred ca dupa cam 200k km fabricantul a stabilit ca fitru trebuie schimbat.. probabil in urma unor teste, pe banc, ...de umplere dupa un anumit numar de regenerari normale. In privinta anularii filtrului, nu-i frumos... daca masina corespunde anumitor norme de poluare pentru care platesti..1 point
-
Azi am pus si monitorul de 10''. Cel original de 8'' era destul de mic si nu m-am obisnuit cu el.1 point
-
Buna seara. As dori sa stiu cum se face aerisirea corecta la instalatia de racire pentru 520i , m52 cu dublu climatronic.1 point
-
1 point
-
Testele astea de la televizor sunt foarte subiective. Se invart bani greu pentru reclame la anumite marci.1 point
-
Si MB si Bmw au avantaje si dezavantaje ,nu exista masina perfecta la care sa se raporteze celelalte.Fiabilitatea a scazut mult la ambele marci incepand cu 2005 poate chiar mai devreme.(tin minte acum ceva ani buni ,tata a cumparat un 535 din 91 nu testare nu nimic mers cu el ,placut ,cumparat si in 3 ani nicio problema ,acum te duci sa cumperi un second si tremura chilotii pe tine de eventualele probleme care pot aparea).1 point
-
Ca s-a tot discutat BMW vs Mercedes vs Audi, sau premium vs non-premium, o sa pun aici si comentariul unui coleg, cred ca e f relevant. Din punctul meu de vedere ultimele BMW-uri bune sunt e39/e46, si pana si e46 a avut probleme pe motoarele diesel chiar si pe benzina cu N42. Ce a urmat dupa ele sunt doar niste extorcari ale buzunarelor clientilor, care mai mult au bagat bani in ele decat s-au bucurat de "placerea de a conduce". Nu stiu pana la urma unde duce si chestia asta, "sa castigam din servisare"...1 point
-
Daca vorbim de fiabilitate,Mercedes-ul nu este mai fiabil decat BMW-ul.Au foarte multe probleme si ele. Despre design nu are sens sa discutam,este chestie de gust.Eu imi mentin parerea ,Mercedes-ul este pentru oameni in varsta. ps Imaginea BMW-ului se strica datorita problemelor after-sales,service-ul lasa foarte mult de dorit.1 point
-
Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)0 points
-
Lasa tu radiatorul si concentreaza-te mai bine pe cum scrii. Ca nu te pricepi la radiator mai e cum mai e, dar sa scrii asa cum scrii tu e chiar un dezastru. Regula este ca â se foloseºte În interiorul cuvintelor, iar Î se foloseºte la Început ºi la sfârºit. Nu se foloseste niciodata â la inceputul cuvintelor. Exemple: cântar, Început, a hotãrÎ, hotãrât, hotãrând, a urÎ, urât, urând. In nici un caz nu se scrie asa cum scrii tu: an instalatie, anfundat, an fine.-1 points
-
pai o explicatie ar fi ca s-au vindut in anii aia de 2 ori mai multe ca a6 datorita variatilor mari de motoare,optiuni,etc cele de 184 cp nici nu prea valoreaza mult mai mult la cum merg(fara ofensa pt posesori) dar a6 2,0tdi e altceva-1 points
-
Am inteles ,intru la retrofit ,selectez power reduction delete si dau la planul de masuri ? Ai idee cam cat dureaza ,i-am facut update total acum 2 luni. Daca vreau sa-i fac inpoi power reduction se mai poate ? Merci Am cautat programmed DDE dar nu exista .Cred ca DDE este la fel la toate ,poate doar softul difera.-1 points
-
E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc! E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive! Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii! Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta). un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere... NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"! Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!-1 points
-
-1 points
-
Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )-1 points
-
Daca aveai un pret corect, chiar ma stresam sa iti verific masina (si nu ma refer aici doar la BMW) si chiar mergeam sa iti vad masina. Referitor la habarnism, eu iti propun asa...alegem 5 masini...le verificam amandoi cum stim mai bine si apoi facem o evaluare la o reprezentanta BMW aleasa aleatoriu...cine greseste mai mult, plateste tot....ce zici, accepti? Referitor la uzura butonului, cu siguranta aceasta uzura arata foarte multe porniri si nu cred ca te va crede cineva ca tu (barbat fiind...aici presupun ca asa este) ai fost dat mereu cu crema pe maini cand ai apasat butonul sa-ti pornesti masina. Personal si din statistici, acel buton incepe sa se uzeze la masinile care au fost folosite extrem de mult in oras sau cele cu peste 300 000 - 350 000 km. Acum, eu stiu ca fiecare are o poveste a lui, si fiecare a verificat km la masina pe care o cumpara, dar pe langa acea carte service originala (care atat in Romania cat si in Germania se poate face cu 50 euro) exista multe alte metode de a verifica motoarele de BMW si starea lor tehnica...un pic de cunostinte si un pic de experienta iti trebuie...e drept. Eu inca odata iti doresc multt succes in activitatea ta si spor la vanzare!!!-1 points
-
”Prietene”, am vazut ca masina a fost a ta, dar sincer asta nu are relevanta....important este cum si cand ai facut ce trebuie la ea. Referitor la volan, se poate sa ai dreptate sau se poate ca cel vechi sa fie deja lucios. (daca il are, proprietarul actual poate confirma sau infirma cele scrise de tine). Referitor la buton, mi-am exprimat parerea in postarea de mai sus. (si vezi ca poate sa coincida cu cei care lucreaza in reprezentantele BMW din tara sau de dincolo...oameni care vad zeci de masini ....zilnic). Referitor la km, eu m-am referit la postarea feciorului din Iasi...insa daca te referi la postarea cu schimbarea butonului si a volanului, da-mi voie sa ma indoiesc de o astfel de coincidenta. :shifty: De aruncat, nu arunc (,) cu nimic, doar mi-am exprimat punctul de vedere si am raspuns postarilor lui, argumetandu-mi insa raspunsurile. Si tie iti doresc mult succes in activitate si sanatate multa!!!-1 points
-
-1 points
-
arunci cu banii degeaba si pierzi timp si nervi pe curatari, regenarari si alte prostii... la un kilometraj de peste 180.000 exista doar doua variante: una scumpa si una ieftina... scumpa = inlocuire cu un DPF nou - aprox. 1200 euro ieftina = anulare DPF (fizica si software) - aprox. 280 euro restul este vrajeala si discutii interminabile in cotradictoriu cu diversi "cunoscatori" bafta !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
aceeasi buba si la mine. am preferat sa nu il schimb decat sa platesc 2700 de lei pe un sezut.-1 points
-
-1 points
-
Pai up urile astea mascate, cum porneste, poze, altul care da comment la poze etc. Sa vina militia )-2 points
-
-2 points
-
Repet piele este pusa ulterior, trebuia si la portiere si cotiera sa fie tot culoarea scaunului-2 points
-
Foarte bun consumul. Cred ca o singura data am scos asa ceva dar am "mangaiat" acceleratia. :-) Oricum, consumul acela nu este real, mai adaugi un 0.5 daca faci consumul la pompa. Cum de-ai avut curajul sa resoftezi masina, avand in vedere ca deja cuplul e la limita iar motorul nu este din cele mai fiabile?-2 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00