Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/17 in all areas

  1. Da, daaaaaaaa... Dar ai si tu dreptate. Din pacate, noi astia care stim scrie suntem tot mai interesanti. Grosul incepe sa fie tot asa ca tine.
    3 points
  2. Nu e de speriat e39-le, dar verifica: 1. pernele de pe spate daca are (multe Touringuri au); 2. fum evacuare, mersul cutiei (2.2i e mai sensibil cu uleiul); 3. chedere, in special cel de la parbriz; 4. stergatoarele care sunt problematice tare la e39; 5. clima sa mearga; 6. tot ce tine de electric (geamuri, oglinzi, butoane, dezaburire, s.a) - pot costa destul de mult sa le repari daca nu merg; 7. articulatiile rotilor (sa nu aiba jocuri si mare grija la amortizoare fata care se uzeaza rapid din cauza greutatii botului. Dupa 4 e39, te asigur ca nu e o masina de care sa fugi, dar iti spun ca e bine sa fii atent. In plus, dai un e36 pentru un e39, in pierdere nu prea ai cum sa iesi si nici nu cred ca ai cum sa fii dezamagit apoi. E39-le e cu totul alta masina fata de e36, oricat de dotat ar fi 3-ul. Cel mai bine, test-drive, inspectie, iar daca totul e ok, go for it! Sa ai spor si sa alegi cu cap!
    3 points
  3. 2 points
  4. Ar fii, ar fii... Se scrie FII, cu doi de i, numa’ la: – imperativ afirmativ: Fii cuminte! – conjunctiv prezent, forma afirmativĂŁ Âşi forma negativĂŁ: Vreau sĂŁ fii cuminte. Vreau sĂŁ nu fii obraznic. Ăn rest, e FI, cu un singur i: – imperativ negativ: Nu fi obraznic! – condiĂžional prezent: aÂş fi, ai fi – condiĂžional perfect: aÂş fi fost, ai fi fost, ai fi spus, ai fi fĂŁcut – conjunctiv perfect: sĂŁ fi Âştiut, sĂŁ fi fost, sĂŁ fi avut – viitor: voi fi, vei fi – verb + FI: pot fi, poĂži fi, sĂŁ poatĂŁ fi, sĂŁ poĂži fi, vei putea fi. Avem beamveu da' nu stim scrie. :goodjob:
    2 points
  5. o rezolv intr-un fel...imi place sa nu fie lipit nimic pe parbriz. in viena mi-am luat amenda de vineta, pentru ca am pus stick-erul in geam si nu l-am lipit (nu am stiut ca e obligatoriu lipit). ) pe langa produsele deja existente pentru intretinere: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170105_165800_zpso3y21pjl.jpg am comandat: Sonax Brilliant Shine Detailer Manusa spalare microfibra - Premium Lupus Bilt Hamber Aplicator ceara / sealant Autobrite Magifoam - Spuma prespalare Gloria Foamy
    2 points
  6. La cata vrajeala are in descriere nu,nu merita. Pachet M? Unde? Interior seria 7? Unde? E clar ca e un mincinos omu! Daca te minte cu dovezile in fata(pozele) iti dai seama ce fel de om e.bafta
    2 points
  7. se mai strica cutiile automate, consumul este serios mai mare decat la tine (urban poate chiar si 3L peste, lucru datorat in destula masura si cutiei), motor (2.0 sau 2.2?!) mult mai complicat decat simplul tau 1.8 aspirat 8v, de asemenea masina e si ea mai complicata, mare grija la articulatie+suspensie (pe langa ca e mai complexa e si serios mai scumpa decat la e36). e drept si masina, confortul, calitatea e net superioara la 5ar. iti trebuie neaparat spatiul din e39? eu as fugi de e39, cu atat mai mult automat.... m-as uita de un e46 1.9 benzina sau 320d 150cp (facelift) - in functie de buget daca vrei sa ramai la bmw. oricum mare grija la schimburile astea, in general la masinile ieftine care se dau la schimb e ceva de genul "fiecare vrea sa il arda pe celalalt" )
    2 points
  8. Foarte bun consumul. Cred ca o singura data am scos asa ceva dar am "mangaiat" acceleratia. :-) Oricum, consumul acela nu este real, mai adaugi un 0.5 daca faci consumul la pompa. Cum de-ai avut curajul sa resoftezi masina, avand in vedere ca deja cuplul e la limita iar motorul nu este din cele mai fiabile?
    2 points
  9. S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?
    2 points
  10. Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)
    1 point
  11. tie iti plac jargonu si regionalismele.. cu tine nu ma pun :pinch: :shifty:
    1 point
  12. revin si eu cu un caz.. de evident teapa.. da.. stiu pret mic.. dar nici dotari nu prea avea si pe vremea asta nici nu imi vine sa ies din Bucuresti sa vad masini. anunt https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gjdp9.html citez masina intrata in tara in septembrie, km reali. VIN WBA3E11080F465042 F465042 numai ca in iulie era de vanzare tot in bucuresti, probabil tot de alt samsar, cu ceva mai multi km https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GhJ9J.html
    1 point
  13. De la 1 februarie nu se mai plateste. Ca vor pune 0.5 bani la litrul se carburant sau alte inginerii financiare, ramane de vazut dar la inmatriculare nu se mai plateste nimic.
    1 point
  14. Chiar nu am stiut. Canale TV romanesti nu am, iar de presa nu sunt interesat. Si s-a scos definitiv? Sau urmeaza sa fie numita altfel ca pana acum si e doar o "portita" de timp? Ca sa revin la subiect, daca nu e de platit taxa, schimbul nu are cum sa fie dezavantajos. Repet, imi expun parerea in fuctie de pozele pe care le-am vazut.
    1 point
  15. La cutia automata fii atent sa schimbe toate treptele, lin, fara socuri, atat la accelerare, cat si la deccelerare. De asemenea, sa fii atent sa nu "patineze", asemenea manualei cu discul de ambreiaj tocit. De ce nu pui niste poze si cu o masina, si cu cealalta? Ar fi mai usor sa isi faca toata lumea o idee mai corecta.
    1 point
  16. cred ca trebuie sa faci ca mine. am pus-o cu 11.000 apoi 10.500 si primeam oferte de 8000. aveam si taxa recuperata. am vandut tot de pe ea si am facut-o cum a iesit de pe poarta fabricii ) am vandut masina cu 7900 si piesele de pe ea cu 3300.si asa am ajuns la un pret mult mai bun
    1 point
  17. "Domnul Pruteanu va multumeste si daca ar mai fi trait, ar fi fot mandru ca existati si voi pe langa el..." Eu zic ca era mai politicos din partea ta sa iti asumi greselile, in loc sa tii coada sus si sa fii arogant. Intre aroganta si prostie este o limita atat de fina, incat uneori este insesizabila.
    1 point
  18. 15 minute de ceva de genul, doar ca cu mult mai putin talent a fost fun, nici n-am distrus masina, dar am iesit in decor de un milion de ori. soc, I suck, si dupa 15 min am prins doar mai mult curaj nu si mai multa indemanare. SIGUR ma voi mai duce insa, chiar e misto. cat despre Kumho, eu sunt extrem de multumit, in primu' rand a iesit din maldaru' de mai sus fara efort, in al doilea rand, pe circuit, de fiecare data cand am iesit in decor am reusit sa revin singur pe traseu. a venit cu mine un amic care a scos un gopro pe geam, o sa urmeze niste filmulete. sunt sigur c-o sa fie mult mai putin spectaculoase decat imi amintesc eu ca a fost...
    1 point
  19. multe detalii si o verificare optiuni dupa vin sunt obligatia ta. pana la urma tu dai banii si trebuie sa stii pe ce. sunt multi pe aici care nu stiu ce masini au sau cumpara.....daca atat va intereseaza unde si pe ce se duc banii vostri, nu e de vina BMW Filaret pentru asta. Pana la urma tu te-ai dus pentru verificare tehnica.
    1 point
  20. Multumesc frumos Lau! In pdf este o mica mina de aur pe partea de codari. Mi le-a facut un amic ce are o jucarie profi de diagnoza/ codare. Caut si eu sa-mi iau ceva sa nu-l mai deranjez. Ce recomandati, caci nu ma pricep asa bine pe partea aceasta. Ceea ce mi s-a parut pentru mine interesant in pdf si nu stiam de ele pana acum: - Welcome Lights - Position Lights (Angel Eyes and Front Side LED's) - 0 = Off; 1 = Soft (log); 2 = Hard (instant on); 3 = Soft (exp) - Change to nicht_aktiv to enbale Fog Lights with High Beams / Flashers - Displays B & O sound menu - Removes L7 Surround Checkbox and Adds Bang & Oulfsen Menu to Settings=>Tone Screen with Studio and ExpandedSetting - Afisare viteza km/h digital (cred ca afiseaza inre ceas si km) - Replaces "Surround" on/off checkbox with "L7 Surround" Slider (-5/+5) on Settings=>Tone screen. - Slider still appears to function as off (fullleft) and on (any setting other than full left). Emailing F10_CheatSheet_V3.0.pdf
    1 point
  21. Daca vrei o pot vizualiza eu,inainte sa vi sa o vezi ,pot sa-i fac si un test de verificare km. Pare fantastic de buna la dotari si an,trebuie verificat in amanunt.
    1 point
  22. Cu motorul pornit nu are voie sa se opreasca CCC-ul. Daca ti se opreste cu motorul oprit, poate fi bateria. Cand il schimbi, poti schimba doar unitatea, daca ea e vinovata. Nu poti monta display mare la unitatea asta. Pentru a trece la Navi professional schimbi si unitatea cu una corespunzatoare .
    1 point
  23. discuri de frana second hand? cred ca ai gresit cand ti-ai cumparat masina.
    1 point
  24. 330xi zici ca te-a amenintat cu pistolul la tampla prietenul ala sa il lipesti. Nu prea te inteleg. Pari oarecum pasionat.
    1 point
  25. Hai vuv, scapa de rabla, ia un FL, da si diferenta daca e nevoie, FL Vuv!
    1 point
  26. Pai daca mai ai de gand sa tii masina 9 ani, atunci merita 1500 de lei minim cat e una oe. Daca nu, cred ca o varta cu 600 de lei tine 3 4 ani lejer. Daca nu ai start stop, implicit sa fie baterie agm, va fi mai ieftina.
    1 point
  27. Ar trebui vazute si erorile, dar probabil a cedat Mask-ul (varianta ta de CCC). Cel mai bine il inlocuiesti.
    1 point
  28. revizia se amana pe luna urmatoare pana atunci, i-am pus anvelope de iarna (niste Kumho noi), am deszapezit-o si maine la pranz ma duc pe un circuit sa dau cateva ture prin zapada, abia astept! de asemenea, uite un cold....ish start la -7 grade, dupa ce masina a stat 3 saptamani nemiscata. http://i.imgur.com/SV5wgpN.jpg
    1 point
  29. Persisti in eroare. Modelele de X1 care nu sunt facelift, nu au cotiera in culoarea scaunelor. Cele facelift au totul aceeasi culoare. Daca nu va pricepeti, macar nu mai induceti lumea in eroare, poate omul chiar vrea sa ia masina si dupa ce citeste aici o sa isi faca impresii gresite si il induceti in eroare. Si acum serios, cati crezi ca stau sa puna piele la o masina care nu are? Doar in scopul vanzarii? Cand ei nici filtrele nu le schimba, crezi ca dau cateva sute bune de euro sa puna piele?
    1 point
  30. Salut! Ma intereseaza fata de usa din dreapta. Ms
    1 point
  31. Asa e pielea nevada braun. Cum sa fie pusa ulterior?)
    1 point
  32. Pai daca nu mai moare cu centura pusa tu ce zici, o fi adevarat? Eu zic sa mergi cu centura pusa si aia e, nu inteleg de ce romanii au obiceiul asta prost sa mearga fara centura si ii deranjeaza asa mult... Se chinuie inginerii astia saracii sa proiecteze airbaguri, pretensionare la centura etc. si iti bagi picioarele in 80% din siguranta masinii. Pentru ca daca n-ai centura nu mai sar nici airbagurile, iar daca ar sari ti-ar rupe gatul si eventual ai ramane paralizat.
    1 point
  33. Nu vĂŁ mai bateți capul cu explicatii pentru cĂŁ tot nu va pricepe cum functioneazĂŁ un motor,oricum e foarte tânĂŁr si dornic de senzații tari ,circuitul lui fiind tot strada . Și Doamne-ferește sĂŁ dĂŁm bot in bot cu el.
    1 point
  34. Exact. Am incercat dar nu primesc LCI-uri.
    1 point
  35. vezi mai vuvule, cum toate armele s-au intors impotriva ta?!!?!? asa e cand ataci fara gloante
    1 point
  36. Cookie ar duce-o,dar nu i-o primesc astia,ca e LCI. Am incercat si eu si CKH,si n-am avut succes. In schimb tu ai nfl,si e numai buna de rabla.
    1 point
  37. Iti dau un E90 si mai dai diferenta....macar e facelift
    1 point
  38. era doar o gluma ... nu stiu cum e la motorizarile mai mici dar eu primeam niste oferte prin SMS de ma bufnea rasul cu telefonul in mana ... oamenii de langa mine credeau ca am citit vreun banc
    1 point
  39. Personal mi se pare mic consumul asta. Ma asteptam la un 13-14. Dieselul tot 10-11 cred ca ia.
    1 point
  40. F10 nonfacelift nu mai cumpara nimeni. Stiu cativa care le-au dus la programul rabla si au luat pe ele un tichet din ala de 1.500 euro sau cat e valoarea. Dupa ce s-au saturat sa stea cu ele la vanzare.
    1 point
  41. arata bine VUV ... din pacate acum se cumpara doar G30 M550i
    1 point
  42. Ce invechit arata fata de facelift..sper sa reusesti sa o dai.
    1 point
  43. dupa 8 pagini inca se pune intrebarea cand este si cand nu este activat DTC si DSC ))
    1 point
  44. Ii ziceam omului sa nu cada prada comisiei de arbitraj a preturilor. Sau tu faci partea din ea si esti indignat? Frumoasa masina si ma bucur ca in sfarsit vedem un combi pe aici.
    1 point
  45. Tu ar trebui sa fii banat de pe acest forum daca nu vrei sa zici pretul Comisiei de arbitraj a preturilor de pe acest forum. Comisia preturilor formata din diversi experti care le stiu pe toate si orice, deja a facut petitie ca sa te dea afara. NU POTI sa nu mentionezi pretul!!! Oricat ai dat pe ea, sa stii ca ai dat enorm de mult! La banii pe care i-ai dat tu pe ea, iti luai 7-ar full de full fara piele, navi, clima si pilot automat cu km fictivi, de domeniul fantasticului. In rest masina e un cazan combi, gen dric .....
    1 point
  46. Sunt de acord, o masina corecta are pretul corespunzator. Am platit peste 15k anul trecut pe un 320xdrive M pachet cu km reali sub 200k. Daca l-as vinde as cere undeva intre 14-15 mii.
    1 point
  47. Aici nu e vorba de moralism, e simplu, esti obosit, iei o pauza daca nu vrei sa iei una de tot. Am iesit de pe topicul asta, ai un orizont destul de ingust, cand nu iti convine ceva devii zeflemist. Sa iti stapanesti sanatos masina.
    1 point
  48. Repet piele este pusa ulterior, trebuia si la portiere si cotiera sa fie tot culoarea scaunului
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.