Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/17 in all areas

  1. VeGe are o chestie fina la profil: "Doar e39, best saloon ever!" Afirmatia tinde sa se mentina si in zilele noastre. Chiar daca tu te uiti la un Touring, nu-ti poate aduce decat zambetul pe buze un E39. E39, ca orice alt model de BMW cu motor in 6 cilindri, are costuri de intretinere mai ridicate. Sa nu te lasi speriat de lucrul asta, la cat ai pomenit tu ca mergi cu ea nici nu o sa simti acele costuri prea mult. Daca te hotarasti sa cumperi E39 automat, primul lucru care ti-l recomand e sa schimbi uleiul+filtru cutie+filtru de benzina. Sa verifici valvele DISA si CCV Cand bagi in viteza, sa nu se auda nici un sunet metalic sau vreun trosnit. Vad ca are cutie steptronic, cand esti in D(rive), impinge schimbatorul spre piciorul tau. Va trece in S(sport), o data cu asta va retrograda o viteza. Schimbautl la fel, trebuie facut usor fara sa sughite, accelereaz-o un pic si vezi daca patineaza, daca nu esti ok. Cat tim este in S, impinge de schimbator spre bord si iti va mai da o inferioara, tragi inapoi, iti da superioara. In felul asta, vei putea sa vezi daca toate vitezele se schimb lin sau eventual daca merg toate.
    2 points
  2. Au sosit intr-un final si butoanele noi pt CIC: http://117.imagebam.com/download/D4R__Uj5gd1vrVTMl9gjNg/52680/526793839/1.JPG http://117.imagebam.com/download/lWLGM7_IDxfBe3O-aoY68A/52680/526793845/2.JPG http://117.imagebam.com/download/iI7yqrO-qlrWywRI59U3WQ/52680/526793851/3.JPG http://117.imagebam.com/download/lkYswnRQVdjGZV1wpcE0dw/52680/526793855/4.JPG In urma unui mic incident, bara a fost demontata, revopsita + suporti bara noi originali: http://117.imagebam.com/download/ix0OBLMvcWyG2Mhe6zuOdQ/52680/526793865/5.JPG Dupa acestea, va mai primi un cadou: http://117.imagebam.com/download/aOgkNT8V_GSvZUHcrwFw8w/52680/526793835/s-l1600%20%281%29.jpg http://117.imagebam.com/download/1Naf71HarO_twGUeCalk7w/52680/526793831/P044-4.jpg
    2 points
  3. Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)
    1 point
  4. M3 coupe are Vadere..pe sedan s-au pus Recaro Sport cum are el pe touring(E36 M3 touring nu exista din fabrica). M Sport Package si M Sport Packet sunt 2 optiuni total diferite. Cea de a doua optiune face ca masina sa arate interior exterior ca un M3 (poza de mai sus). @VeGe.Daca un E 36 normal costa de ex 1000 de euro,unul cu M Packet din fabrica poate sa urce pana la peste 1500 de euro,eu zic ca este o diferenta semnificativa.
    1 point
  5. http://thumbnails117.imagebam.com/52692/559e40526914142.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/936fe0526914152.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/d9432c526914159.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/981599526914167.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/dcfcac526914173.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/7b6286526914183.jpg
    1 point
  6. Pragurile si scunele sunt de M paket. Nu vad bara spate bine. Oricum, nu fac mare diferenta la pretul e36-ului. Legat de ce spune bl00r, el nu are cum sa nu fie bucuros de e39, doar are una din cele mai "in firea lor" masini de pe forum. 100k km nu au nici F10-le pe care de vedem zilnic, a lui e raritate. Dar asa poti vedea faptul ca un e39 ingrijit costa bani si isi mentine valoarea in timp. Ca sa fim pe subiect, din punctul meu de vedere e39-le touring pe care ai pus ochii poate iesi o masina foarte frumoasa cu bani putini. Un M-paket, niste roti, un detailing, faruri+stopuri facelift, lucruri care nu costa o avere si care transforma masina total. O sa vezi daca o iei ca te vei indragosti maxim de modelul asta de masina si e greu sa vrei altceva o buna bucata de timp. In pozele alturate vezi cum e e36-le M-Paket la exterior. La interior, tu ai scaune Recaro, de M-paket, dar M3-ul are interiorul Vader, ala cu tetiere prelungite.
    1 point
  7. Pai buba o poate detecta doar la mecanic. Noi ne dam cu parerea in functie de experientele fiecaruia, dar pana la urma nici nu-l poti indruma pe om sa schimbe niste piese doar ca asa crezi tu, desi multi altii te contrazic. Chiar daca acele bujii si releu costa "doar" 500RON, daca tot schimbi multe alte piese din astea care toate "doar" costa tot cam atat, te gandesti si tu la final unde poti sa ajungi pana cand vei afla adevarata cauza a problemei. Nu sunt mecanic auto, sunt inginer proiectant "mecanic" in schimb, deci am intelegere tehnica a.i. sa stiu cel putin principiul de functionare al unui motor diesel in comparatie cu altul dar pe benzina. Din aceasta cauza te-am contrazis atat eu cat si altii care-au mai scris aici.
    1 point
  8. Adaug si eu unul pe care l-am verificat aseara: VIN WBA5C71010D054806 Production Date 2013-12-10 Central Mileage 133,575 km d054806-report.pdf
    1 point
  9. Ai codat bateria in sistem? vezi alternatorul sau cheia. Intai si intai o diagnoza ar fi cel mai indicat. Bujiile si releul cand le-ai schimbat ultima data?
    1 point
  10. Fiecare masina este intretinuta intr-un anume fel si are un anume pret. Pretul corect al masinii tu il stii.
    1 point
  11. Ala nu este autoleveling, este un check pe care il fac farurile la pornirea masinii, autoleveling se face cand exista diferenta de nivel intre puntea fata/spate ( urci,cobori o panta, denivelari etc etc)
    1 point
  12. o sa iti atraga atentia ca esti offtopic ) el este interesat de spalatoare de faruri. cine stie si la faruri ce improvizatii s-au facut daca retorfitul nu este dus la bun sfarsit
    1 point
  13. tie iti plac jargonu si regionalismele.. cu tine nu ma pun :pinch: :shifty:
    1 point
  14. revin si eu cu un caz.. de evident teapa.. da.. stiu pret mic.. dar nici dotari nu prea avea si pe vremea asta nici nu imi vine sa ies din Bucuresti sa vad masini. anunt https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gjdp9.html citez masina intrata in tara in septembrie, km reali. VIN WBA3E11080F465042 F465042 numai ca in iulie era de vanzare tot in bucuresti, probabil tot de alt samsar, cu ceva mai multi km https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GhJ9J.html
    1 point
  15. qowriel a descoperit apa calda de cand are cazanul ala. Si permisul sigur l-a luat pe la Pitesti.
    1 point
  16. foarte frumoasa.sa o stapanesti sanatos si fara evenimente
    1 point
  17. tu cred ca ai probleme grave. banuiesc ca 1982 vine de la anul nasterii....daca este asa, ai avut o copilarie cu probleme pe care ti le manifesti la maturitate!
    1 point
  18. cred ca trebuie sa faci ca mine. am pus-o cu 11.000 apoi 10.500 si primeam oferte de 8000. aveam si taxa recuperata. am vandut tot de pe ea si am facut-o cum a iesit de pe poarta fabricii ) am vandut masina cu 7900 si piesele de pe ea cu 3300.si asa am ajuns la un pret mult mai bun
    1 point
  19. Probabil a avut ceva dauna serioasa.
    1 point
  20. Daca vrei o pot vizualiza eu,inainte sa vi sa o vezi ,pot sa-i fac si un test de verificare km. Pare fantastic de buna la dotari si an,trebuie verificat in amanunt.
    1 point
  21. Crezi ca eu o dau ca sa iau FL? 99% e aceeasi masina ce dreq Ori iau 3.0d sau alta motorizare ori iau alta masina/marca. FL nu ma intereseaza.
    1 point
  22. Facut in paralel si consumul la pompa si mi-a cam iesit ce arata si Computerul de bord, aprox 1300km un plin cu 5.4l , la pompa. De ce resoftata si de ce inca se va dori mai mult... pentru ca e una din pasiunile mele, iar in cazul de fata am zis ca se poate dupa ce am verificat ca totul sa fie ok, pregatit de operatiune (schimbat distributie, ambreiaj, clapete, revizie generala), iar motorul functioneaza ceas, rotund, fara zgomote suspecte. Apropo, pentru cei care au clapete de pe admisie cu probleme sau se gandesc sa renunte la ele, le recomand schimbarea lor cu seturi noi pe original ce sunt doar la 170lei. Cat despre codari, zilele acestea am reusit sa fac sa mearga pe Romania, Speed limit info, ce nu afisa in ruptul capului limitele, iar cu ajutorul unui amic de la service si a unui topic dedicat de aici s-a reusit operatiunea in cauza - foarta utila chestia cand iti vine sa o calci prin localitati si te uiti intrebator pe parbriz, cat iti permiti. S-au mai activat: luminile din proiectoare active la deschiderea din cheie, semanalizarile prezente si pe Head Up, Memorare pozitie Start Stop, Sport Display, Temperatura Senzoi Pneuri. Ar mai fi codari interesante pentru rabla?
    1 point
  23. Adaug si eu cateva: VIN WBA3E11030J724923 Production Date 2012-12-04 Central Mileage 140,447 km VIN WBA3E11060J724866 Production Date 2012-11-21 Central Mileage 103,472 km dar si singura intrare in service VIN WBA3D31030J265052 Production Date 2012-04-21 Central Mileage 282,315 km VIN WBA3D31020F252537 Production Date 2013-03-25 Central Mileage 175,471 km VIN WBA3E11000F298286 Production Date 2012-06-19 Central Mileage 139,347 km VIN WBAPP310X0A982492 Production Date 2011-03-14 Central Mileage 146,657 km VIN WBAXA11000DX22770 Production Date 2012-02-16 Central Mileage 164,564 km VIN WBAFW110X0DY40404 Production Date 2012-03-22 Central Mileage 186,698 km VIN WBA3D31000J305507 Production Date 2013-02-18 Central Mileage 151,275 km Astea sunt ce aveam pe PC, tre sa mai caut si pe mail. Problema e ca nu reflecta neaparat realitatea, cateva din ele nu mai intrari de 1-2 ani, si trebuie vazut tot raportul. P.S. Am o problema nu pot atasa rapoartele, imi da "Driver Error" j724866-report.pdf
    1 point
  24. O sa-i scot pe ceilalti! Problema este unde este cel lipsa? Motorul se aude bine, trage cum trebuie! Unii spun ca este ramas in chiulasa si o sa-l traga inauntru! Sunt ingrijorat....nu stiu ce sa fac , sa merg in continuare asa?
    1 point
  25. La CCC ai nevoie de un modul care accepta intrari video, de la 500e in sus. La CIC e mai usor, scapi cu un emulator de 60$. A venit timpul sa fac revizia, astfel masina a primit: -filtre ulei, aer, combustibil MAHLE , filtre polen BOSCH -filtru epurator -ulei Liqui Moly TopTec4600 5w30 http://117.imagebam.com/download/-0OasmjAMofL8DoeSNH5qg/52503/525027978/IMG_8972.JPG Si cateva poze de sezon: http://117.imagebam.com/download/Yyde_O8hG3GWrY_YH4GDUw/52503/525027960/2.JPG http://117.imagebam.com/download/3AHCdjUJ7DWr615T1dJpCg/52503/525027953/1.JPG http://117.imagebam.com/download/uMFZiCeKsLTeS5tpykaYOA/52503/525027972/3.JPG http://117.imagebam.com/download/7TDpr5MDMxuZKkreQaP1PA/52503/525027994/IMG_9075.JPG http://117.imagebam.com/download/xxqETSWTrYPkSr9KHMfKDQ/52503/525028000/IMG_9092.JPG http://117.imagebam.com/download/mUXXoSPfIMZi6TG8jjtLuQ/52503/525027988/IMG_8989.JPG
    1 point
  26. Topicul a inceput cu M47. Cosmin glumea pe seama faptului ca M47 se incalzeste mult mai repede decat N47, in conditiile in care toate componentele la ambele sunt in stare perfecta. :rolleyes:
    1 point
  27. Ce ma enervati voi astia cu M47...
    1 point
  28. Ieri inca un test, de la 0 grade, plecat dupa o noapte de stat, a ajuns in 26 de minute la 88 grade. Si acolo sta cu mici fluctuatii gen 89 90, apoi revine la 88. Consum la ralanti la fel: 0,8 l/ora in D, 1l/ora in DS, cu ac pornit sau oprit. Desi n47 are un singur termostat, se pare ca la 78 de grade se intampla ceva, intrucat de acolo urca mai greu pana la temperatura optima adica 88.
    1 point
  29. Cu cat e mai eficient un motor cu atât transforma combustibilul ĂŽn mai mult lucru mecanic și mai puținĂŁ cĂŁldurĂŁ...deci sa ĂŽnțeleg ca N47 le e un motor foarte eficient
    1 point
  30. Doar tu aveai masini bune si intretinute.
    1 point
  31. 1 point
  32. Da e adevarat filtrul de combustibil e un pic mai scump si cu praful ai dreptate insa la ulei uzura e aceeasi indiferent ca mergi cu 130 constant pe autostrada sute de km zilnic sau petreci ore in trafic la 10-15km/h in Buc. Gresesc ?
    1 point
  33. Pe principiul asta al tau, anume uzura mai mare in Ro datorita aglomeratiei, prafului, combustibilului, de ce sa nu schimbi si restul filtrelor tot la 10-12 mii ?
    1 point
  34. N-am vorbit cu nici un portar si nu e loc de facut glume pe tema asta. In urma cu o saptamana am facut verificare de rampa inclusiv lant distributie si este prezent sunetul la decelerare, cel mai probabil o sa solicit sa schimbe lantul ca sa fiu eu linistit.
    1 point
  35. Cand vad mentalitatea asta cu "kilometrii reali" la o masina veche de 12-15 ani ... incep sa nu mai fiu contra datului inapoi. Pai cum sa te intereseze mai mult km decat starea masinii si investitiile in general ? @All Esti constient cat de usor se falsifica "istoricul" unei masini in baza de date comuna ? Suntem in 2016 ... nu mai visa avioane ... verifici masina mecanic, estetic si o iei, scurt. In rest e doar amagire ... se strica si aia cu 80.000 daca si-a batut joc de ea anterioru' oricum.
    1 point
  36. albastru e nasol ...merge albul frumos de la 6000 K ..,,
    1 point
  37. vand URGENT ... nevoie mare de bani.. valabil doar cateva zile .. pret fix ...3000 euro bmw 325i an 09/2004 , 192 cp motor in perfecta stare... cutie viteze automata ( schimba perfect ) schimbat recent ulei si filtru ... ABS , DSC geamuri electrice fata-spate.. scaune incalzite si cu perne de aer... oglinzi heliomate incalzite... senzori parcare... senzori presiune roti... clima automata ... bara fata si spate M-tech 2 ... xenon + angels eyes... -- Follow me home , pozitii tip USA interior textil in stare foarte buna ... schimbate recent toate consumabile si pregatita de iarna.... la exterior prezinta 2 mici imperfectiuni estetice.... de aceea si pretul asta Km REALI .....173800 0728585823
    0 points
  38. Masina se poate vedea in Bucuresti si in unele weekend-uri in Pitesti sau in Braila/Galati. Nu sunt interesat de niciun fel de schimb, am achizitionat deja o alta masina. SS:WBAPX31070C252284 Masina produsa in 23.02.2010, prima inmatriculare 19.03.2010, import personal din Luxemburg in 22.10.2015 (rulata aproximativ 1 an in RO) Taxa de mediu in valoare de 464 ron e platita, nu a fost recuperata (motor N47, emisii Euro5) Masina fara accident, intretiunta corespunzator, consumabile si piese schimbate la timp, va stau la dispozitie la telefon pentru astfel de detalii. Totul functioneaza ireprosabil, fara zgomote, erori, probleme, etc. Echipare: - Scaune piele sport LEDER DAKOTA NATUR BRAUN, reglaje electrice - Volan sport cu comenzi - Plafon negru M - Sistem navigatie CIC Professional (iDrive a doua generatie) - Climatronic - Cruise control cu functie franare (nu ACC) - Autohold - Senzori presiune roti, parcare (fata/spate), ploaie, lumini - Faruri si stopuri facelift (LED) Alte dotari: - Cotiera fata si spate+skibag - Privacy glass - Proiectoare ceata - Oglinzi electrice incalzite - 2 chei de tip smartkey (pornire la buton) + 1 cheie de acces in masina - Roata rezerva slim (nu kit de pana) Observatii: In carte de identitate / talon, masina are 120KW (163CP), insa are optiunea de PowerReduction (cu care a fost livrata la primul proprietar in Luxemburg) dezactivata. Masina se vinde cu anvelope iarna Michelin Alpin aproape noi (6.5-7mm), un set nou de oglinzi OEM (cele de pe masina sunt inscriptionate cu numarul de inmatriculare), covorase din cauciuc (iarna) si inca un set tip mocheta originale (vara). Optional, un set de jante de aliaj de 17" style 138 cu anvelope de vara (4-5mm). Masina are acum 232.000 km, revizie efectuata in urma cu 9000 de kilometri. Accept si incurajez testarea in reprezentanta sau in orice service autorizat. Trimit poze mai multe si la rezolutie mare la cerere. Contact 0734775595
    0 points
  39. Desigur, pret revizie standard 1800 de ron. Noul pret 3500 de ron cu 40% reducere = 2100 ron. Asta da reducere. BMW nu-ti da reducere decat daca ai cateva masini luate de la ei de noi. Daca venim noi cu un E46 la o revizie mare, m-as mira sa ne dea 2%. Si eu trebuie sa fac revizia la ei si o sa intreb de curiozitate, dar tot nu cred ca BMW ar putea da vreo reducere.
    0 points
  40. Lasa-le naibii de bujii, ca un diesel porneste bine chiar si la -5, -10gr si fara bujii. Un diesel are alt principiu de functionare in comparatie cu un benzinar. Nu le mai confundati. Bujiile si releul ar fi ultima problema, altundeva-i buba.
    0 points
  41. sasiu :: WBAEV31050KL49924 inmatriculat Ro , un singur proprietar in acte, taxa cred ca a fost recuperata, detin talon si cartea masinii, se pot folosi numerele in continuare, nu negociez, pretul e deja destul de mic poze si alte detalii pe WhatssApp sunt din Ploiesti
    0 points
  42. Eu nu ii contest calitatile ci doar pontismele evocate mai sus de el despre relatia lui si a pieselor lui cu bmw ag.
    -1 points
  43. mda. cum era de asteptat lumea are impresia ca neo e un prestator de servicii aici pe forum si noi ne plangem de serviciile lui, asa ca incep sa apara pareri pro si contra legate de ceea ce presteaza el. nici nu vreau sa comentez mai mult, propun inchiderea acestui topic si ascunderea lui pentru ca nu si are rostul. aportul lui la acest forum e 0.
    -1 points
  44. Am mai spus-o de nenumarate ori incat imi este lehamite sa mai repet.PUNCT. E60 nu e o masina proasta ci extrem de proasta care din pacate doar la intretinere e premium in rest nimic iesit din comun.Poate doar lista imensa de" probleme specifice bmw"!!!
    -1 points
  45. ms ms... o sa dau sigla jos dar nu am avut timp eu m-am inteles bine cu cei de la bimmer si nu am ce sa le reprosez
    -1 points
  46. Cat timp nu avem de-a face cu dublu-standard, totul e ok
    -1 points
  47. -1 points
  48. Salutare colegi! Asa cum am specificat in titlul topicului, mi-am cumparat si montat 2 eleroane pentru luneta si portbagaj,in prima faza le-am lipit cu banda dubla adeziva,am mai tras vreo 3 randuri de banda fata de cat avea (tot 3M) si dupa 1-2 luni au inceput ambele sa se dezlipeasca de la coltul din dreapta,le-am dat jos deoarece in timp sigur s-ar fi dezlipit mai mult si m-am hotarat sa le lipsesc cu BASIPACK ,un mastic negru cu care se lipesc parbrizele foarte puternic.Dupa 2 saptamani maxim de cand le-am pus iarasi exact acum cand am ajuns acasa am pus mana pe eleronul de sus si de la acelasi colt se misca...ce sa-i mai fac? nu vreau sa-l mai dau jos pentru ca sigur o sa fie mai greu si o sa se strice cred,vreau sa-l ridic usor din partea care sa desfacut si sa bag acolo altceva,dar nu stiu ce...ce imi recomandati? voi care le-ati montat cu ce le-ati lipit? cu ce sa le lipesc acuma?nu ma intereseaza cat de rau se lipesc,pot sa fie sudate,numai sa stiu ca numai am treaba cu ele.. Din ce am vazut s-a desfacut cam un sfert chiar aproape de jumatate ,deci ar fi loc sa bag vreo solutie..ce spuneti?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.