Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/17 in all areas

  1. In general masinile echipate cu motorizarea de baza nu sunt asa dotate. Ce vrei tu gasesti f greu si pe X5 M50d. Cel mai ieftin X3 facelift 20d cu ACC, fara faruri LED, scaune sport sau HK costa 41k euro pe mobile. La banii astia m-as uita serios la new GLC, este mult peste X3. Daca vrei sa ramai la X3 facelift si la <2000cm multumeste-te cu EDC, scaune sport, navi mare, bi-xenon, eventual trapa si cam atat. Vrei dotari mai multe treci la 3000cm sau schimba clasa. X5 cu 25d xdrive, pt un sh de peste 40k euro este un gunoi. 30d-ul costa tot atat insa este altceva si nici nu trebuie sa te chinui sa gasesti un exemplar cu dotari demne de o masina premium. Oricum nu inteleg mentalitatea de a da pe o maisna sh cat pe un apartament si apoi sa te plangi de impozit. Daca la A6 te-au dezamagit finisajele, afla ca X3 F25 este sub C6 si mult sub C7.
    4 points
  2. Pacat de masina, el cred ca e bine intentionat dar nu a luar deciziile corecte. De la eleron AM la sudat planetare si tot felul de chitibusarii ... Multi dintre noi se agita mai mult decat trebuie, orice scartait, orice vb pe internet se ia in serios si se ajunge la niste discutii ... Sunt unele lucruri care trebuiesc puse OE si altele care pot suferi AM ... dar fiecare face ce vrea cu masina si banii lui.
    4 points
  3. Ce dracu ma sa lucreze?!?!? Ai luat un rahat de eleron din plastic casant. Nu e de vina frigul sau caldura. In plus cratima pentru tine e din alta lume
    4 points
  4. De mentionat ca celor carora am vandut masina, nu le-am lasat documentele masinii (certificatul) pentru ca mi-a fost cerut de asigurator alaturi de cheile masinii Plus ca mi-au cerut documente cu care sa dovedesc ca masina a fost sau va fi distrusa si nu va mai fi pusa niciodata in circulatie... Acum fie vorba intre noi, baietii care au luato, mi-au dat documente Remat a doua zi Asiguratorul a platit 10771.15 £ pentru Personal Incident (total Loss cat din care am avut eu ceva personal Excess (appx 850£) si am mai ramas cu 9920£ platiti in cont chiar ieri Pe masina am dat 11mii, deci nu e paguba chiar asa mare, avand in vedere ca asiguratorul trebuie sa imi plateasca si costurile mele de trasnport + medicale in urma accidentlui care se ridica la 3684£ Una peste alta, oi fi platit eu vreo 1600 £ pe an asigurare, dar a meritat fiecare Pence Acum insa, cred ca urmatuarea masina va fi cel putin 2000£/an pentru ca am fost inregistrat cu accidentul asta. Insa asa cum am zis si mai sus, Merita fiecare Pence, pentru ca nu au discutat si facut mofturi prea mari pana sa imi dea banii si au fost foarte profii.
    3 points
  5. Multumesc Frumos! Insa asa se intampla cand te crezi un "Dorel" cu "bemveul" pe zapada... ) fix 3 saptamani a durat tot. Sa fiu sincer, nu ma asteptam sa ies asa bine ) Insa ma consider un pic norocos, am auzit si aici ca sa stat luni de zile pana la solutionare, insa de cele mai multe ori, erau "manarii" si de aceea durau atat. Chiar si asa, cu "manarii" tot iti iei bani frumosi, pentru ca asiguratorii au buget si isi respecta clientii pentru ca sunt muult mai multe firme de asigurare decat in ro, si e bataie pe clienti ) Insa ce nu stiu multi, astia de aici sunt mai hoti decat hotii, pentru ca de cele mai multe ori, daca nu esti atent te ard de nu te vezi... De exemplu, ti se iau bani daca suni sa iti schimbi adresa (intre 15-30£), sau daca vrei sa faci o modificare la polita (50-90£) si asa mai departe, insa, chiar si asa (vba lui firicel) merita sa ai polite cat mai bune si la firme cunoscute, pentru ca, exemplul meu, scapi usor si fara prea mari batai de cap. Un email cu ce am de facut am primit a doua zi, foarte bine structurat si cu toate detaliile si pasii pe care sa ii urmez... La o saptamana asiguratorul a primit tot ce a cerut, iar apoi a fost doar hartogaria pe care o astepta de la Politia romana care, surpinzator au raspuns in timp scurt ) Referitor la urmatuarea masina, cred ca o sa fie un E92 Cu muuulte optiuni eventual 330D Dar e de vazut, pentru ca momentan o sa trebuiasca sa calatoresc un pic prin state (JOBWISE) si nu o sa ma pot ocupa de asta pana nu ma intorc Dar, nu e graba, momentan am mai am masina de la asigurator pe care o mai folosesc inca 11 zile, iar dupa o sa plec, so, no worries for now
    2 points
  6. Pai alea erau considerate imbunatatiri, sau retrofituri in acceptiunea unora
    2 points
  7. A6 e un cotet de masina, mare si inutila, grohaie ca un porc in turatii, are un var de-al meu, nici gratis nu l-as lua.
    2 points
  8. http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php Accelereaza mai bine f10 pana la orice viteza, cum e si normal, pentru ca are 150 kg mai putin.
    2 points
  9. @Kenobo - corect, am avut experiente ok cu ei, dar de data aceasta as incerca altceva. @six in line - Apreciez si Merci! Doamne Ajuta. In esenta tot a diesel de 4 cilindrii se va auzi, caci altceva n-am sub capota, ca scrie Akrapovic pe tips e doar placebo vizual Dar.... va fi o curiozitate cum se va auzi. Nu stiu daca se merita sa maresc diametrul de teava (de fabrica e de 60mm), daca sa fac downpipe. Ramane de vazut ce pasare mai apar peste noapte. Intre timp, astazi alte pasarele au fost implinite! Codari: - Pornire Soft lumini pozitii (merg doar pe la numerele de inmatriculare, dar in schimb functioneaza la inchdiere) nu inteleg de ce nu merge si pornirea soft - mai studiez - Afisare viteza digital in BC, Coborare Oglinda dr. in marsarier, inchidere/deschidere oglinzi la inchiderea si deschiderea masinii - Setari Audio din echiparea Bang & Alufsen active!!! Cele 2 moduri surround sunt foarte interesante fata de bifa clasica ce am avut-o inainte. In poze imi puteti vedea setarile personale din echiparea Harman Kardon (16 difuzoare) care ma multumeste , as mai adauga totusi un subwoofer de calitate ce l-am oprit de la fosta masina (statie si sub Alpine Type R) - dar nu stiu unde sa le integrez mai bine si profi. Sunt colegi care au montat asa ceva? Totodata, astazi am montat si pragurile luminoase la portierle spate - multa treaba si migaleala (de 2x mai greu decat pe fata), iar daca tot am luat lumina de la cele din fata, am zis sa pun lumina si sub scaunele din fata pentru lumina la pasagerii din spate - foarte ciudat ca un f10 cu pachet de lumini nu exista cu chestia asta din fabrica (nici ca optiune).
    2 points
  10. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-bmw-x1-ful-impecabil-ID7GjWUb.html Am vrut sa schimb jetta soției cu BMW X1 din anunț avea anul trecut ĂŽn august 308mii km, nu stiu sa pun PDF. De bmwdecoder
    2 points
  11. ai inteles ce am vrut sa spun, dar el, am observat ca de fiecare data cand e obligatorie cratima n-o foloseste deci nu am pretentia sa inteleaga ce am vrut sa spun. Si nu vrea nimeni sa stie daca functioneaza improvizatia aia ieftina, care de fapt pt tine nu e ieftina deloc daca faci un calcul....cred ca luai eleron M original. Spor la chituit si tuning.
    2 points
  12. Daca "lucreaza" si nu e casant atunci de ce s-a spart?
    2 points
  13. Parerea mea e ca daca vrei seria 5, ia-ti 530d sau 535d cu sau fara xdrive, cum vrei. - 520 si 525 (N47) chiar si fara xdrive au aproape aceeasi acceleratie de la 0 la 200 km/h ca si F25 2.0d . Doar ca F10 il gasesti putin mai dotat, mai comfortabil si mai stabil la viteza decat F25. Dar poti obtine stabilitate la F25 cu jante pe 19, eventual sa ai si EDC .
    2 points
  14. Cavaliere, daca stau sa scormonesc in tot forumul asta...sigur gasesc cel putin un post in care ai gresit.Hai sa o lasam asa, de asta nu poti sta tu pe forumul BMW, ca ai 4 masini sau cate ziceai ca ai si te deranjeaza astia de folosesc multe i-uri si etc. Edit: aviz si pentru cel dinaintea mea.
    1 point
  15. Cel mai bine e sa ții un istoric al mașinii, chiar și poze ale intervențiilor. Așa unii poate vor spune ca n ai bani sa intretii mașina. Are toatĂŁ partea zgâriatĂŁ, dacĂŁ nici mĂŁcar defectele vizibile nu le ai remediat, cine știe ce alte probleme ascunse mai are... Oricum, de nemulțumiți dai la orice pas. DacĂŁ mașina are elemente schimbate, e coaja, pica toate de pe ea. DacĂŁ nu, nu e ĂŽntreținutĂŁ. DacĂŁ e la/peste prețul pieței, ți se vor da exemple cu diverse cazane. Altfel, de ce o dai așa ieftin...
    1 point
  16. Eu cred ca exagerezi. Adevarul e ca majoritatea masinilor au avut incidente mai mici sau mai mari, dar asta nu inseamna ca nu isi merita banii. Daca are o bara inlocuita sau e revopsita nu inseamna ca este o masina proasta. Eu la ultimele 2 masini am avut doua incidente: una a fost zgariata de un vecin pe toata partea stanga (usi+portbagaj) si am fost nevoit sa revopsesc mare parte din masina, iar la cealalta a intrat un motociclist in partea fata si a indoit capota (masina fiind parcata). Toti clientii au sarit in sus cu texte precum "aa, asta a fost dauna totala, e facuta cu piese din dezmembrari". Eu am renuntat de mult la ideea de a lua masina cu vopseaua originala, se poate verifica destul de usor daca a fost lovita serios sau nu.
    1 point
  17. Am scos masina de o saptamana si totul e ok , mare noroc am avut cu distributia...nu stiu daca mai ducea 1000km Una peste alta in decembrie am schimbat ceva piese : -INLOCUIT CLAPETE GALERIE ADMISIE CU DOAPE -INLOCUIT TERMOSTATE+GARNITURI(BEHR) -INLOCUIT KIT DISTRIBUTIE(TOATE 3 LANTURILE+TOATE 3 PINIOANELE+ANEXE) -INLOCUIT GARNITUR CAPAC CULBUTORI -INLOCUIT POMPA APA -INLOCUIT GARNITURA BAIE ULEI MOTOR+GARNITURA SENZOR NIVEL ULEI+ORING JOJA ULEI -INLOCUIT O-RINGURI CONDUCTE FREON(LA RADIATOR-UL DIN BARA) -INLOCUIT GARNITURA COT AER DEBITMETRU-TURBO(CEA DE JOS DE LA TURBINA) -INLOCUIT O-RING-URI FURTUNE INTERCOOLER(TOATE 4) -VERIFICAT INTERCOOLER(TEST PRESIUNE-OK) -INLOCUIT FURTUN CAUCIUC GAZE EPURARE(DINTRE CAPAC SI COT AER TURBO) -INLOCUIT FURTUN APA RACITOR EGR(CEL MIC DE JOS) -INLOCUIT SURUBURI RACITOR EGR(LA PRINDEREA CU GALERIA DE EVACUARE) -INCLOCUIT COT APA CHIULASA (SUB GALERIA DE ADMISIE) -INLOCUIT ULEI SERVO(CHF) -INLOCUIT/MONTAT SUPORTI FIXARE ELECTROVENTILATOR(JOS)(LIPSEAU) -INLOCUIT FURTUNE ETRIERI FATA +AERISIT -INLOCUIT FURTUNASE VACUUM EGR+CONTROL TURBINE(5 METRII) -INLOCUIT/MONTAT GRNITURA FAR DREAPTA -LIPIT IZOLATI USI+VERIF USCAT MOCHETE (CU DEMONTARE SCAUNE) -INLOCUIT BUCSI("LAGARE") AMORTIZOR DR SPATE(SUS LA PRINDEREA PE CAROSERIE) Mai la primavara trebuie sa mai schimb flansa cardan spate , suporti care imping centurile de siguranta , cablu capota(pare destul de imbatranit) . Am observat ca injectorul 6 nu mai lucreaza ca nou , l-am mutat in locul la injectorul 1 si tot asa arata la diagnoza , deocamdata nu e de speriat ( in masina nu se simte nimic) si compensarea nu e mare . Cateva din pozele facute
    1 point
  18. Numere rosii de Germania poti scoate in limita a 12 luni in majoritatea Land'urilor. Dar trebuie sa ai contract pe tine, si tu trebuie sa fi in acolo, teoretic. Spun teoretic pentru ca exista firme de intermedieri si in Germania care iti scot numere de Zoll. Eu am tinut o masina pe numere rosii (de DE) 6 luni pentru ca eram nehotarat daca accept sau nu un job in Germania. La bani iti spun sigur ca nu se merita; iesi mult mai scump.
    1 point
  19. BunĂŁ seara. Sunt nou pe forum. Am și eu o ĂŽntrebare :am un e91 320i din 2008 și mĂŁ pregĂŁtesc pt schimb de ulei la 210k și am fost sfĂŁtuit de cineva ca e mai okay sa pun LIQUI MOLY ĂŽn loc de CASTROL.As dori sĂŁ aflu și pĂŁrerea voastrĂŁ. Mulțumesc.
    1 point
  20. Uite asta e garnitura Sper sa rezolv problema doar cu aste doua chesti de schimbat ca m-am cam saturat de bmw
    1 point
  21. Te salut, acest anunt l-am vazut si eu de cca. doua saptamani la inceput masina costa 23k ceea ce mi s-a parut suspect la ce an optiuni are, dupa care salvand anuntul am vazut ca a pus 24.500, iar acuma vad ca ai postat tu si e 22.500 :getlost: Clar este ceva in neregula si nici nu banuiam ca ar putea fi un roman. Ca si sfat nu baga prea mult in seama anunturile cu privat. Cat despre cutia automata, ea trebuie sa schimbe lin si sa nu simti socuri cand schimba treptele, cel mai mult se simt in 1 2 3 si la retrogradari in special daca franezi brusc.
    1 point
  22. Buna inițiativa BMW Romania, am fost si eu sunat pt o oferta schimb ulei si filtru F31 2.0 diesel (inclusiv manopera) 390 lei, dpdv al meu mi se pare super decent.
    1 point
  23. Ti-as recomanda sa iti masori aprecierile fata de mine, cel putin. Ori nu cunosti intelesul cuvintelor pe care le folosesti?
    1 point
  24. Ii asa de negru si uzat uleiul ala incat motorul a decis singur ca este timpul sa-l scoata afara. #Tugh life.
    1 point
  25. http://thumbnails117.imagebam.com/52692/559e40526914142.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/936fe0526914152.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/d9432c526914159.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/981599526914167.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/dcfcac526914173.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/7b6286526914183.jpg
    1 point
  26. unitate CIC, mai exact. se scoate in 10 minute maxim, dar daca nu ai putina indemanare nu te sfatuiesc si plecand de la faptul ca pt tine unitatea este casetofon, mai bine apelezi la cineva care stie.
    1 point
  27. 1 point
  28. Cu sau fara Pruteanu, era bine sa fi trecut si voi cu folos prin scoala. Viitorul tarii.
    1 point
  29. Da, daaaaaaaa... Dar ai si tu dreptate. Din pacate, noi astia care stim scrie suntem tot mai interesanti. Grosul incepe sa fie tot asa ca tine.
    1 point
  30. Nu ai scris nici acum bine, dar ca sa intelegi, faptul ca postam pe un forum, implica dupa sine si cunoasterea ortografiei limbii romane. Pretul probabil ca e, dupa cum s-a scris, pana in 10 mii de euro. Bafta!
    1 point
  31. Ar fii, ar fii... Se scrie FII, cu doi de i, numa’ la: – imperativ afirmativ: Fii cuminte! – conjunctiv prezent, forma afirmativĂŁ Âşi forma negativĂŁ: Vreau sĂŁ fii cuminte. Vreau sĂŁ nu fii obraznic. Ăn rest, e FI, cu un singur i: – imperativ negativ: Nu fi obraznic! – condiĂžional prezent: aÂş fi, ai fi – condiĂžional perfect: aÂş fi fost, ai fi fost, ai fi spus, ai fi fĂŁcut – conjunctiv perfect: sĂŁ fi Âştiut, sĂŁ fi fost, sĂŁ fi avut – viitor: voi fi, vei fi – verb + FI: pot fi, poĂži fi, sĂŁ poatĂŁ fi, sĂŁ poĂži fi, vei putea fi. Avem beamveu da' nu stim scrie. :goodjob:
    1 point
  32. BMW probabil recomanda uleiul TwinPower pentru masinile din prezent, cand se foloseste cu totul alta tehnologie si materiale fata de acum 25 de ani. In anii 90 recomanda si lucra cu Castrol. Eu la E36 318i din 1991 am folosit numai Castrol Magnatec (de uz comun si mai ales pentru motoarele mai batrane, comparativ cu Edge care e mai de performanta) si s-a comportat foarte bine, fie vara sau iarna. Am mers initial pe 5W40 si apoi cu 10W40, dar n-am sesizat vreo diferenta. Daca n-o bagam la vanzare, la urmatorul schimb i-as fi pus Mobil 1 (produs in USA), ca am observat la unii colegi de la serviciu ca le-a redus din tacanitul motorului si mananca si mai putin.
    1 point
  33. "Mai Einstein" ai face bine sa treci pe la scoala un pic ... "stii", acel "sti" nu exista, stiu stiu ca acu ai sa zici ca ai omis un i, de fapt nu ai omis asa stii tu sa scrii. Referitor la vremea din Iasi, ar fi frumos sa-ti vezi de bagaj si sa nu tragi lumea de siret. Nu am chef sa pierd timp cu tine intrand intr-o polemica care nu isi are rostul. Ciao, bafta in achizitionarea masinii pe care ti-o doresti.
    1 point
  34. Daca aveai un pret corect, chiar ma stresam sa iti verific masina (si nu ma refer aici doar la BMW) si chiar mergeam sa iti vad masina. Referitor la habarnism, eu iti propun asa...alegem 5 masini...le verificam amandoi cum stim mai bine si apoi facem o evaluare la o reprezentanta BMW aleasa aleatoriu...cine greseste mai mult, plateste tot....ce zici, accepti? Referitor la uzura butonului, cu siguranta aceasta uzura arata foarte multe porniri si nu cred ca te va crede cineva ca tu (barbat fiind...aici presupun ca asa este) ai fost dat mereu cu crema pe maini cand ai apasat butonul sa-ti pornesti masina. Personal si din statistici, acel buton incepe sa se uzeze la masinile care au fost folosite extrem de mult in oras sau cele cu peste 300 000 - 350 000 km. Acum, eu stiu ca fiecare are o poveste a lui, si fiecare a verificat km la masina pe care o cumpara, dar pe langa acea carte service originala (care atat in Romania cat si in Germania se poate face cu 50 euro) exista multe alte metode de a verifica motoarele de BMW si starea lor tehnica...un pic de cunostinte si un pic de experienta iti trebuie...e drept. Eu inca odata iti doresc multt succes in activitatea ta si spor la vanzare!!!
    1 point
  35. Stiu cateva 535-uri si 335-uri daily driven, toate au 800-850nm si rezista fara probleme.
    1 point
  36. Dava tot au cerut cativa colegi, poftim filmare cu 100-200km/h. Tineti cont si de greutatea masinii , jante 18, o persoana, bagaje, rezervor putin peste jumatatea. Probabil iesea mai putin daca acceleram de mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=KdXbY34wUe0
    1 point
  37. Da e adevarat filtrul de combustibil e un pic mai scump si cu praful ai dreptate insa la ulei uzura e aceeasi indiferent ca mergi cu 130 constant pe autostrada sute de km zilnic sau petreci ore in trafic la 10-15km/h in Buc. Gresesc ?
    1 point
  38. Nu scoate nici un fel de fum, decat un puf la primul kickdown, pe urma chiar deloc desi softul este foarte agresiv. Aici e un video cu acceleratia 70-170 cu prima versiune de soft, mai slabuta: http://www.youtube.com/watch?v=Fux6F9mSD0o
    1 point
  39. Pe principiul asta al tau, anume uzura mai mare in Ro datorita aglomeratiei, prafului, combustibilului, de ce sa nu schimbi si restul filtrelor tot la 10-12 mii ?
    1 point
  40. Nu am mai postat de ceva vreme. In weekend masina a ajuns la 40000km si spre surprinderea mea sunt la fel de incantat de ea ca in prima zi. Poze: http://thumbnails115.imagebam.com/47883/e9a27e478828578.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/9ed3e5478828585.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/b9d509478828589.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/e3154d478828600.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/40f499478828616.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/152a71478828627.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/10b585478828639.jpg
    1 point
  41. Am facut o traducere a consumatorilor din lista . poate era deja pe undeva dar... sper sa ajute pe careva la un moment dat. Zi buna tuturor 12,33,42,53,56 ABS,ASC 11 Airbag 44 Carlig Remorcare 31,57 Oglinzi retrovizoare 57 Oglinzi retrovizoare rabatabile electric 71 Geamuri rabatabile spate (doar COUPE) 64 Cutie viteze automata DIESEL 52 Iluminare interior/portbagaj 6 Iluminare parasolare 40 Iluminare Consola schimbator viteze 9 Computer Bord 7,41 Monitor Bord (navi) 9 Lumina Frana 49,67 Alarma 22 Diesel 12,33,40,42,53,56,61 DSC 12,33,35,40,42,53 DSC tractiune integrala 24 Senzori Parcare 37 Ventilator Electric 5,55 Claxon 71 Geamuri Spate 48,49 Geamuri fata 26 Telecomanda usi Garaj ( asta e in oglinda...care are) 28,50 Aeroterma 9 Tempomat 52 Lanterna 52 Iluminare Torpedou 25 OGLINDA INCALZITA PASAGER 68 Degivrare Luneta 7,68 Degivrare Luneta (doare CABRIO) 25 Duze Spalatoare parbriz incalzite 23,28,62 Incalzire 15,45 Stergator luneta (doar TOURING) 49,52 Iluminare interior 24,67 Oglinda retro Elektrochrom ( Heliomata) cea de sus din masina 10,34,43 Instrumente de bord 28,62,63 Sistem Climatizare 36 Incalzitor combustibil ( Motoare 6 cilindrii Diesel . Tractiune integrala) deci 330xd 54 Pompa Combustibil 58 Faruri adaptive 9,32 Modul Lumini 27,29,30 Management Motor ( Calc motor ECU) 22,29,30 Management Motor doar la M3 7,41 Sistem Navigatie 38 Proiectoare ceata 30,34 OBD II 7,41 Radio CD 15 Senzor de ploaie 12,31,42,69 Senzori presiune in roti 27 Stopuri Mers inapoi 49,52,69 Instalatie spalare Parbriz 51 Instalatie spalare faruri 46 Trapa electrica 11 Airbaguri laterale 36 Pompa de aer secundara 8,22 Cutie viteza secventiala (doar M3) 22,66 Cutie viteza secventiala 12,42 Incalzire scaune 70 Reglaj electric scaun Pasager 65 Reglaj electric scaun Sofer 12,42 Jaluzea electrica luneta 14 Blocaj motor 47 Priza 7,39 Telefon 13 Sistem protectie la rasturnare ( doar CABRIO) 6,12,35,42,46 Plafon electric automat ( doar CABRIO) 12,42,46 Plafon Manual (doar CABRIO) 62 Ventil apa Clima 14,67 Protectie antidemaraj 49,52,60 Inchidere centralizata 49,52,58,60 Inchidere centralizata (doar Touring) 47 Bricheta
    1 point
  42. https://www.olx.ro/oferta/320d-navi-carte-service-webasto-revizii-numai-la-bmw-ID7C9xU.html Masina se gaseste in stare foarte buna Navigatie Webasto Volan sport piele Comenzi vocale Comenzi pe volan Start-stop automat Masina a fost intretinuta numai la reprezentante Bmw in Germania
    0 points
  43. Asa am vrut sa schimb totul nou , ca nu umblam acolo prea des . Am schimbat doar cu piese originale si au fost 2700 ron +1800 ron manopera . Acum am 196000 km (verificati si reali) . Chiar daca nu sunt asa dese ca la 2.0 au fost probleme si la motorul nostru , ce e drept mai mult pe x6 si x5 , dar sunt cazuri si pe seria 3 si 5 + cati nu scriu nimic de asta sau nu povestesc.. Am incercuit in poza problema , deja freca lantul in capac si mai aveam cativa milimetri sa atinga in surub lantul.
    0 points
  44. In octombrie 2016 mi-am inmatriculat masina in germania si nu a intrebat nimeni de masina . masina era inca la händler si imi trebuiau numere sa o pot aduce acasa . anul trecut in ianuarie am ajutat un prieten de si-a luat masina din germania si a inmatriculat-o cu nr rosii de export si la fel nu a intrebat nimeni de masina . e posibil sa fie reguli diferite in functie de locatie . sau poate verifica aleator . tot in octombrie 2016 am vandut vechea masina la o persoana fizica , i-am dat actele , mi-a platit si a2a zi a venit cu placutele de inmatriculare , masina ramanand la mine in garaj . Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  45. Plus roaba in persoana vrei sa spui, nu elibereaza nimeni nr de export fara sa vada masina, la fel si ptr inscriere chiar daca are verificarea tĂźv dekra cei de la zulassungstelle nu mai elibereaza nimic fara sa vada masina
    0 points
  46. ...Am urcat cu F25 20d, cu roti pe 19 de vara, si cinci insi in masina la cabana Ciucas, mai si ploua. Acela e un drum de vreo 7 km, cu piatra cat pumnul, cu inclinatie de vreo 15 % si plin de vaduri de 30-50 cm. E bunicel si la 'softroad'. Cu F10 nu s-ar fi putut urca in nici un caz. -F25 2.0d este exact ceea ce se vrea dar la F10 cu 2.0d e aiurea sa simti ca o masina asa aratoase abia trage. -Cu F25 parchezi oriunde, e mai scurta si cu garda mai inalta . -Am avut si avem in familie si masini cu peste 200 si 250 cp si stiu cum ar trebui sa traga o masina. Una din ele, Mercedes E250 4matic cu 205cp este mult mai agil decat motorul de 218cp de la F10. -Nu m-am plimbat cu F10 2.0d dar din multele video-uri pe care le-am vazut, mi-am dat seama ca F25 meu accelereaza mai repede pana la 130 km/h. F25 2.0d are raportul la grup mai mare decat la F10 2.0d, deci este pentru sarcina iar demarajul e mai rapid pana la anume viteza (se poate verifica pe realoem) .
    0 points
  47. Daca au acelasi motor intretinerea este la fel, parchez mai usor zilele astea cu zapada multa, inafara orasului n-am simtit nevoie de mai multa stabilitate. Fiabilitatea articulatiei tine in mare parte de sofer iar garda putin mai inalta te ajuta sa ocolesti gropile. Imi place sa explorez muntele/natura iar f25 ma ajuta sa fac asta fara probleme, ma gandesc chiar sa dorm in masina in mijlocul naturii. Dar asta depinde de la persoana la persoana.
    0 points
  48. Salutare tuturor Se schimba cu motorul pe masina 100% Am facut operatiunea in decembrie Undeva la 3000Ron Piese + Manopera (inclusiv flapsuri admisie) Dar, Nu am apucat sa ma bucur de ea decat o luna Am trantito la munte intr-un sant si am facuto praf.... Acum, astept sa imi dea asigurarea banii sa imi iau alta
    0 points
  49. De ce ar fi F25 mai "de zi cu zi" decat F10? Consumul este mai mare, intretinerea mai scumpa, in oras nu este vreo placere sa il parchezi/intorci etc, in afara orasului este mai instabil. Ma indoiesc ca este vreun tanc din punct de vedere al articulatiilor/suspensiilor, sunt sigur ca la fel ca la F10 daca iei gropi toata ziua o sa ceara o caruta de bani in reparatii. Degeaba este inalt, ca 98% dintre proprietari nu o sa iasa sa faca offroad cu masina si o sa le fie util 4x4 maxim 15 zile pe an. Nu vreau sa imi pun in cap proprietarii de F25, este o masina foarte buna dar aici depinde si de preferinte... Eu as alege F10 oricand.
    0 points
  50. "Domnul Pruteanu va multumeste si daca ar mai fi trait, ar fi fot mandru ca existati si voi pe langa el..." Eu zic ca era mai politicos din partea ta sa iti asumi greselile, in loc sa tii coada sus si sa fii arogant. Intre aroganta si prostie este o limita atat de fina, incat uneori este insesizabila.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.