Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/17 in all areas

  1. Una e o greseala din neatentie si alta e asasinarea limbii la fiecare postare. Tu nu stii cand se scrie "nu mai" sau "numai" si nici cratima nu stii in 90% din cazuri cand se pune si cand nu. Culmea, te-ai gasit tocmai tu sa reactionezi la scrierea lui cavaliere.
    3 points
  2. Și mie. Și altora cu care am mai vorbit.
    3 points
  3. Pai alea erau considerate imbunatatiri, sau retrofituri in acceptiunea unora
    2 points
  4. Automata,CLAR. Manuala,never ever.
    2 points
  5. Cred ca acea persoana care a condus o automata,nu va mai vrea sa isi cumpere manuala. Asa mi s-a intamplat mie
    2 points
  6. Ce lucreaza Dorel la Bmw, e paznic ceva? Nu te supara, dar asemenea afirmatii aiuristice nu ar trebui sa mai existe in 2017, cand accesul la informatie este la un click distanta. Cum sa zici ca o cutie automata merge 100 de mii de km din cauza drumurilor? Eu nici nu inteleg cum de au facut Bmw x3 cu cutie manuala si nu o sa inteleg de ce inca se mai fac Suv-uri premium cu cutie manuala, dar asta e alta poveste. Cat despre placerea de a schimba vitezele, pai poti schimba cand vrei tu si la cutia automata. Si te simti la fel de conectat la masina, ba chiar mai conectat, intrucat ai ambele maini pe volan. Cat despre servisare, costa cateva sute de euro sa faci revizia la cutia automata, o data la 80 de mii de km, adica unii nu apuca sa o faca cat tin masina. Chiar si daca o faci o data la 2-3 ani, nu cred ca e asa gaura in buget.
    2 points
  7. Iata aici un link ajutator in cautarile voastre: http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...d-E46-98-01.zip -manual complet scanat in format jpeg -limba spaniola -nu lipseste nici o pagina
    1 point
  8. Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)
    1 point
  9. foarte frumoasa masina si are dotari foarte misto,multi km fara probleme.
    1 point
  10. Aveam arcuri normale ... asa ca am putut face diferenta.
    1 point
  11. Da, stiu cum zici. Ai dreptate in mare. Asa am luat-o si eu ... 2600, dar era praf. Poate s-a mai desteptat careva si vrea o masina de care se poate folosi, nu cu care sa stea la toti mecanicii fantoma, timp de luni de zile. In fine .. la fel ca tine, nu e graba. Vine primavara si se vinde sigur
    1 point
  12. deci acum ceva timp cereai pe masina 2300 si acum i-ai dublat valoarea?
    1 point
  13. Salut. Am un X3 F25 30d 258cp, automata 8+1, negru, produs la 01.10.2013 si prima inmatriculare in 12.2013. Masina a fost cumparata de mine de la dealerul BMW din Dreieich in august 2016 la 105.900km. Acum are 123.900km. Chiar inainte sa o cumpar, au inlocuit supapa EGR cu una noua si de curand am schimbat si racitorul de gaze de la sistemul de EGR pe garantie, la dealer BMW in Budapesta. Beneficiaza de garantie BMW EuroPlus pana in august 2018. Imediat dupa ce am cumparat-o, am facut preventiv schimbul de ulei la cutia de viteze, diferentiale si cutia de transfer. Separat, am achizitionat roti de iarna formate din jante 17" V-Spoke 304 si cauciucuri Nokian WR SUV 3 ROF, bare transversale si 2 suporti pentru bicicleta originale BMW. O parte din optiuni: scaune fata sport incalzite textile, navigatie Business, volan sport cu comenzi, pilot automat cu functie de franare (mentine viteza setata si atunci cand se coboara o panta), carlig remorcare electric, bluetooth pentru handsfree cu telefonul, faruri xenon cu DRL led. Cea mai mare parte din km i-am facut in Germania, plus cateva drumuri in Romania si o mica parte in Ungaria. Motivul pentru care ma gandesc sa o vand (momentan nu e pusa la vanzare pe niciun site) este ca m-am relocat in Budapesta si calatoriile cu masina au scazut mult comparativ cu perioada in care locuiam in Germania. Masina se incadreaza in bugetul tau, daca esti interesat, putem discuta mai multe detalii
    1 point
  14. Nu calculeaza absolut nimic, te-ai uitat vreodat la un senzor "terminat" sa vezi principiul de functionare... este fix o bucla de fire care atunci cand ajunge pe minim este intrerupta si apare martorul in bord, nu poate sa calculeze acel senzor absolut nimic. ( daca tai senzorul si unesti bucla respectiva si resetezi intervalul si mergi cu ea o sa vezi ca iti scad km chiar daca practic senzorul nu mai exista intre cele 2 placute ) Cand o sa schimbi si senzorul de pe fata resetezi si nu o sa iti mai apara .... , asa am patit si eu .
    1 point
  15. OFF: Pe f10 lci s-a pus si b47 190, nu din primele serii, existand si n47 184 pe 520d lci pentru o scurta perioada.
    1 point
  16. Asadar faptul ca trebuie sa ii schimbi distributia unui n47, il face motor nefiabil conform acceptiunii tale? Si daca schimbi distributia, dupa 2 ani daca mergi mult, trebuie sa o schimbi iar? Conform caror expertize? A ta? Cat mergi in 2 ani, 200 de mii de km? Si daca iti iei de 3 litri, nu sunt probleme cu distributia? n57 are si el nevoie de schimb distributie dupa niste km. Faptul ca ti-a crapat tie motorul, nu inseamna ca Bmw nu face motoare bune de cilindree mai mica de 3000. Hai sa ne rezumam a vorbi despre motoare actuale nu antichitati cu sute de mii de km.
    1 point
  17. Bai fratilor, pe mine ma dor ochii din cauza posturilor unora. Chiar nu se poate sa scriem si noi corect, ce naiba? E atat de complicat si absurd??
    1 point
  18. Asa am fĂŁcut și eu am dus masa de cĂŁlcat lângĂŁ mașina am tras curent de la garaj și am cĂŁlcat și apretat centurile direct pe mașinĂŁ fĂŁrĂŁ sa le dau jos
    1 point
  19. In general masinile echipate cu motorizarea de baza nu sunt asa dotate. Ce vrei tu gasesti f greu si pe X5 M50d. Cel mai ieftin X3 facelift 20d cu ACC, fara faruri LED, scaune sport sau HK costa 41k euro pe mobile. La banii astia m-as uita serios la new GLC, este mult peste X3. Daca vrei sa ramai la X3 facelift si la <2000cm multumeste-te cu EDC, scaune sport, navi mare, bi-xenon, eventual trapa si cam atat. Vrei dotari mai multe treci la 3000cm sau schimba clasa. X5 cu 25d xdrive, pt un sh de peste 40k euro este un gunoi. 30d-ul costa tot atat insa este altceva si nici nu trebuie sa te chinui sa gasesti un exemplar cu dotari demne de o masina premium. Oricum nu inteleg mentalitatea de a da pe o maisna sh cat pe un apartament si apoi sa te plangi de impozit. Daca la A6 te-au dezamagit finisajele, afla ca X3 F25 este sub C6 si mult sub C7.
    1 point
  20. Romanu' vrea eftin, bun, full de full, carte service, nici o zgarietura, km sub 100K pret sub 10K. Sa consume 3,6% pe autostrada, 5,2% in oras, putere mare, cuplu mare, intretinere iefina de tot si sa tina o viata. Adica in conceptia noastra nu e normal ca la 200K sa mai schimbi un alternator, distributie sau filtru DPF. Mai inainte mi-a zis cineva pe un topic ca orice diesel porneste iarna si fara bujii. Nu conta ca masina le are pe toate 6 arse Bujiile alea au fost puse de inginerii nemti asa de forma la motor. DOar sa mai vanda niste piese TOTAL inutile. Mama lor de hoti ce sunt. Habar n-am ce nevoie avem de frane, volan si cutie de viteze. Alte mofturi scumpe si inutile )))
    1 point
  21. De mentionat ca celor carora am vandut masina, nu le-am lasat documentele masinii (certificatul) pentru ca mi-a fost cerut de asigurator alaturi de cheile masinii Plus ca mi-au cerut documente cu care sa dovedesc ca masina a fost sau va fi distrusa si nu va mai fi pusa niciodata in circulatie... Acum fie vorba intre noi, baietii care au luato, mi-au dat documente Remat a doua zi Asiguratorul a platit 10771.15 £ pentru Personal Incident (total Loss cat din care am avut eu ceva personal Excess (appx 850£) si am mai ramas cu 9920£ platiti in cont chiar ieri Pe masina am dat 11mii, deci nu e paguba chiar asa mare, avand in vedere ca asiguratorul trebuie sa imi plateasca si costurile mele de trasnport + medicale in urma accidentlui care se ridica la 3684£ Una peste alta, oi fi platit eu vreo 1600 £ pe an asigurare, dar a meritat fiecare Pence Acum insa, cred ca urmatuarea masina va fi cel putin 2000£/an pentru ca am fost inregistrat cu accidentul asta. Insa asa cum am zis si mai sus, Merita fiecare Pence, pentru ca nu au discutat si facut mofturi prea mari pana sa imi dea banii si au fost foarte profii.
    1 point
  22. Orice vanzator cinstit care a avut masina zgariata sau usor atinsa are poze si o descriere detaliata cu ce a fost inlocuit sau revopsit. Eu vorbesc de autovit, unde nicaieri nu gasesti vreo masina sub 200K km si fara probleme ascunse. Daca nu ma crezi, du-te in autovit si cauta si vezi. Chiar si aici pe forum am fost acum ceva vreme sa vad un BMW si pana si ala era manarit ( km dati inapoi, filtru DPF scos si puterea marita). NIciuna din aceste modificari nu era pusa in descriere la vanzare. Nu dau nume sau nu zic modelul masinii pt ca nu vreau sa fac reclama proasta nimanui. Orice masina bine intretinuta si in toate mintile nu va costa niciodata cu 2-3K sub pretul pietei.
    1 point
  23. Eu cred ca exagerezi. Adevarul e ca majoritatea masinilor au avut incidente mai mici sau mai mari, dar asta nu inseamna ca nu isi merita banii. Daca are o bara inlocuita sau e revopsita nu inseamna ca este o masina proasta. Eu la ultimele 2 masini am avut doua incidente: una a fost zgariata de un vecin pe toata partea stanga (usi+portbagaj) si am fost nevoit sa revopsesc mare parte din masina, iar la cealalta a intrat un motociclist in partea fata si a indoit capota (masina fiind parcata). Toti clientii au sarit in sus cu texte precum "aa, asta a fost dauna totala, e facuta cu piese din dezmembrari". Eu am renuntat de mult la ideea de a lua masina cu vopseaua originala, se poate verifica destul de usor daca a fost lovita serios sau nu.
    1 point
  24. ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX ACERO - BRANDEX !Cauta-l si ai sa vezi ce face baiatul ala cu o masina
    1 point
  25. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-bmw-x1-ful-impecabil-ID7GjWUb.html Am vrut sa schimb jetta soției cu BMW X1 din anunț avea anul trecut ĂŽn august 308mii km, nu stiu sa pun PDF. De bmwdecoder
    1 point
  26. unitate CIC, mai exact. se scoate in 10 minute maxim, dar daca nu ai putina indemanare nu te sfatuiesc si plecand de la faptul ca pt tine unitatea este casetofon, mai bine apelezi la cineva care stie.
    1 point
  27. revin si eu cu un caz.. de evident teapa.. da.. stiu pret mic.. dar nici dotari nu prea avea si pe vremea asta nici nu imi vine sa ies din Bucuresti sa vad masini. anunt https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7Gjdp9.html citez masina intrata in tara in septembrie, km reali. VIN WBA3E11080F465042 F465042 numai ca in iulie era de vanzare tot in bucuresti, probabil tot de alt samsar, cu ceva mai multi km https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GhJ9J.html
    1 point
  28. A-ul inseamna ca e automata. 184 de cai fata de 177 inseamna si 380 nm vs 350 nm cuplu motor. Este un upgrade al motorului n47 dupa 2010.
    1 point
  29. N-ai avut virgule cand erai mic?
    1 point
  30. Din poze nu ne dam seama, dar ar fi buna o diagnoza pentru inceput.
    1 point
  31. Doar atat? e foarte bine ! Eu platesc 1365 lei pe 3 luni fiind din 11/2008 masina si la groupama...la allianz tiriac era 90 mil/an. La ce valoare maxima a fost asigurata masina?
    1 point
  32. Imi plac toate modificarile inafara de prelungirea barii fata, dar e masina ta si tie trebuie sa-ti placa. Sa te bucuri de ea cat mai mult timp de acum incolo
    0 points
  33. Evoque este o mizerie de masina, e proasta din orice punct de vedere. Spatiu mic in interior, vizibilitate in spate groaznica, portbagaj mic raportat cu dimensiunile masinii, performante slabe, pret mare etc. Eu te sfatuiesc sa iti iei un motor mai mare si fiabil. Decat sa iti iei 2.0d si sa dai 4000 lei pe distributie imediat dupa achizitie, mai bine dai ~2000 lei pe an la impozit. Si nu te gandi ca te tine o viata distributia, daca mergi mult dupa 2 ani va trebui sa o schimbi iar. Asa m'am zgarcit si eu si am luat 2.0 valvetronic ca sa nu platesc impozit/taxa de mediu pentru 2.5 si din cauza proiectarii slabe din fabrica am ramas fara motor la 4 luni dupa achizitia masinii (a crapat la 216k km). Asa ca acum sunt in situatia sa cheltuiesc +3000 lei pe alt motor si manopera. Aparent Bmw nu se straduieste sa faca motoare bune decat daca sunt de peste 2.0.
    0 points
  34. Mulțumesc pentru remarca, pe viitor o sĂŁ fiu mai atent
    0 points
  35. Mie imi place foarte mult. Clar merita daca e oem. Masina e super. Sa te poarte cu placere!
    0 points
  36. Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.
    0 points
  37. am "rupt" mobile.ro /mobile.de vreo cateva saptamani si tot nu am fost convins trebuie sa "rascolesti" mobile.ro/ mobile.de ceva timp pana sa dai de masina ok ,un singur proprietar si ala neamt 100% nu corcitura penala,toate actele si reviziile la zi,etc... "smecherii in RO" sunt niste sclavi muritori de foame ,bisnitari cu un IQ sub cel al border-collie-ului meu! Probabil ca dupa cele 0,5 grame de "semi-creier" al lor iti luai F10 dar facut praf si in care mai bagai cel putin jumate din ce ai dat pe ea,daca nu inca o data suma aia, doar sa o ai functionala in "limite rezonabile"! tot sa cumperi "chestii" si sa faci "afaceri in RROMania... pana la urma tot o vechitura am cumparat si sunt multumit deocamdata! Mi-ar place un 535i E34 sau 735i E32 dar sa gasesti una "intreaga" si la pret bun e aproape imposibil!
    -1 points
  38. Am avut un F10 sapt trecuta in service pentru un retus la faruri, cand sa-l scot din service a inceput motorul sa faca ca naiba (automat 8+1) , turometrul fluctua urat si mi sa oprit, m-am speriat putin ca s-au auzit niste pocnituri eu fiind pe R, iar cand schimba vitezele 1-2-3 smucea foarte rau....cumparat la 15.500 adus din germania la cluj(fara piele, fara navi mare, fara xenon macar, nu avea nici navigatie..nu stiu de ce, nu-i mergea nu stiu, cu 230.000 km)...
    -1 points
  39. Si pe tine ce te intereseaza? Poate vreau s-o iau, de unde stii tu ca nu?
    -1 points
  40. Pai te pune sa ridici capota si vede mizeriile alea de balast de mai sus sau si mai simplu ...nu ai spalator de far in bara si toate xenoanele de fabrica au .Dar politistii sunt prosti rau si nu prea observa asta.
    -1 points
  41. 1. Introduci cheia 2. Apesi butonul Start / Stop engine. Beculete / martori luminosi ti se vor aprinde in bord, iar dupa 3-4 secunde se vor stinge. In acest timp, bujiile se incalzesc. 3. Apesi ambreiajul si mai apesi odata butonul Start/ Stop engine My link
    -1 points
  42. Salutare tuturor, Sunt si eu posesor de F11 520d de aprozimativ 7 luni. Pentru un drum de Tg. Mures - Constanta, cu maxim 130 pe autostrada, consumul afisat a fost de 4,7% iar la intoarcere, pe autostrada 150km/h am avut 4,9%. Am circulat numai noaptea, 3 adulti, 2 copii si portbagajul plin. Mentinez ca am montat boxtuning, nu stiu daca are efect mare asupra consumului, dar la putere se simte o crestere semnificativa.
    -1 points
  43. Mitica,colegul meu "Dorel" este inginer cum am scris,insa tu citesti numai ce vrei.Lucreaza de 18ani la Bmw la service.Cand am zis DRUMURI m-am referit la lipsa autostrazilor pe care cutiile automate nu sunt atat de solicitate ca atunci cand vii tu la Poiana Brasov si apoi cand te intorci la Bucuresti.Nu am specificat ca la 100.000km o cutie automata este praf,doar ca incep sa apara probleme.In rest sa auzim de bine!
    -1 points
  44. Bine ca nu ai ramas cu sechele sau ceva. Iei banii de la asigurare si iei alta Eh, i-au dat motorul jos sa-i indrepte caroseria pe bucati. O insurubeaza la loc si o fac baietii facelift anno 2017 si o dau imediat cu 21000. Pe autovit nu gasesti masina sa nu fii fost pocnita sau cu km dati inapoi
    -1 points
  45. Ce inseamna casco in UK fata de CASCO in Ro. La noi stai luni de zile pana se solutioneaza un dosar si ala cu scandal, interventii si pile. Ti-au dat o suma corecta si pierderea ta e minima, gen bani de cafea Felicitari, asteptam urmatoarea masina sa ne-o prezinti si speram cu aia sa te plimbi mai mult! Bafta!
    -1 points
  46. Ai vreun filmulet inainte de inlocuirea distributiei cu motorul? chiar sunt curios cum se auzea, daca se auzea.
    -1 points
  47. O fii mai scumpa dar barem ai garantia ca masina este ok. Uitate in urma si vezi ca majoritatea au km dati inapoi minim 100 mii
    -1 points
  48. A6 e un cotet de masina, mare si inutila, grohaie ca un porc in turatii, are un var de-al meu, nici gratis nu l-as lua.
    -2 points
  49. Cavaliere, daca stau sa scormonesc in tot forumul asta...sigur gasesc cel putin un post in care ai gresit.Hai sa o lasam asa, de asta nu poti sta tu pe forumul BMW, ca ai 4 masini sau cate ziceai ca ai si te deranjeaza astia de folosesc multe i-uri si etc. Edit: aviz si pentru cel dinaintea mea.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.