Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/20/17 in all areas
-
Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!11 points
-
parca la toate BMW-urile cu o suspensie sport si geamuri fumurii ar da foarte bine un BLACK SAPPHIRE METALLIC!!! hmm...asa e a mea( E90 NFL)2 points
-
F30-ul mi s-a parut si mie un pic cheap asa la interior, mai ales ce am testat eu, fara piele. Cu piele arata decent, dar totusi sub noul C class...care arata fabulos la interior. Materialele folosite sunt super calitative, butoanele au un feeling placut la apasare, inspira nivel premium si lux. Scaunele iar sunt mult mai ok la C class, mai confortabile...in special cele dintr-o bucata din coupe. Din pacate insa spatiul in interior parca nu e satisfacator pentru clasa asta, ma strangea asa un pic. Iar daca ne raportam strict la dinamica la condus, mai are multe de invatat de la seria 3 (desi e un progres imens dupa parerea mea fata de anteriorul C class). Un alt no-go pentru mine a fost la C class motorul de 2.2 diesel, un pic zgomotos si nu atat de agil ca 320d (am testat varianta de 204CP pe coupe si cea de 170CP pe sedan)...plus schimbatorul ala la volan, cu care nu m-am inteles deloc In ceea ce priveste noul E class, este o revolutie de design interior si dinamica din punctul meu de vedere. Desi costa multicel optiunile care fac interiorul sa arate wow, te fac sa te simti super bine la volan. Din pacate ii lipseste acel "driver and driving orientation", pe care BMW le stapaneste atat de bine. E o masina ultra confortabila si rapida (am testat noul motor de 2l si 194CP), silentioasa chiar si la peste 200km/h...dar cumva anosta, fara sa transmita un fior aparte la condus. Ce merita mentionat la Merc este sistemul audio Burmester (cel entry level), care e senzational si un must have dupa parerea mea. Din pacate pe G30 nu am putut configura Harman/Kardon pentru ca nu am pus navigatia Professional Sper sa nu fie o dezamagire sistemul HiFi...atat pe E60 cat si pe F10 mi s-a parut decent.2 points
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_150645_zpsp1bvzrkv.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_143534_zpsy0s7gcsn.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_183622_zpsawxiw1zi.jpg Este Fantastic! Cred ca momentan mi-e cea mai mare încântare la interior după cât m-am luptat să-l obțin )2 points
-
1 point
-
pai ziceai ca ai meseriasi acolo si nu se vede nimic...la varase vad si gene ADN ale eleronului. ai facut cacatul praf ) eu zic sa il lipesti cu bancnote de 500e sa reziste.1 point
-
Salutare Mike! Da, sunt din nou pe meleagurile batranului continent. Stiu ca e un pas mare, dar bugetul a fost limitat si ratiunea a invins pasiunea sa zic asa1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4437_zps85ugvfoj.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4446_zps5r3bv3qd.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4444_zpsverystjr.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4457_zpstaukwnp4.jpg Mulțumesc "six in line" și eu unul sunt foarte extaziat de algere, mai ales de feeling-ul cum se schimbă acum trepele cu precizie si senzatie de cursă mai scurtă. Am zis cp pentru el merita să-mi scot aparatul foto de la naftalină și să-l pun mai bine în valoare1 point
-
Dar chiar toti o schimbati? ca nu vad sa crape niciuna la colegii de pe forum. Cert e ca service-urile se ingrasa grozav din spaima ce-o bagat-o in oameni.1 point
-
Da, stiu cum zici. Ai dreptate in mare. Asa am luat-o si eu ... 2600, dar era praf. Poate s-a mai desteptat careva si vrea o masina de care se poate folosi, nu cu care sa stea la toti mecanicii fantoma, timp de luni de zile. In fine .. la fel ca tine, nu e graba. Vine primavara si se vinde sigur1 point
-
1 point
-
http://thumbnails117.imagebam.com/52692/559e40526914142.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/936fe0526914152.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/d9432c526914159.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/981599526914167.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/dcfcac526914173.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/7b6286526914183.jpg1 point
-
Au sosit intr-un final si butoanele noi pt CIC: http://117.imagebam.com/download/D4R__Uj5gd1vrVTMl9gjNg/52680/526793839/1.JPG http://117.imagebam.com/download/lWLGM7_IDxfBe3O-aoY68A/52680/526793845/2.JPG http://117.imagebam.com/download/iI7yqrO-qlrWywRI59U3WQ/52680/526793851/3.JPG http://117.imagebam.com/download/lkYswnRQVdjGZV1wpcE0dw/52680/526793855/4.JPG In urma unui mic incident, bara a fost demontata, revopsita + suporti bara noi originali: http://117.imagebam.com/download/ix0OBLMvcWyG2Mhe6zuOdQ/52680/526793865/5.JPG Dupa acestea, va mai primi un cadou: http://117.imagebam.com/download/aOgkNT8V_GSvZUHcrwFw8w/52680/526793835/s-l1600%20%281%29.jpg http://117.imagebam.com/download/1Naf71HarO_twGUeCalk7w/52680/526793831/P044-4.jpg1 point
-
Foarte frumoasa si foarte ok lucrurile care vrei sa le faci!! Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Foarte frumoasa masina!! Sa o stapanesti sanatos! Pentru mine singurul minus, e cutia manuala, dar la tine inteleg ca a fost un plus asta .. Sa te bucuri de ea!1 point
-
1 point
-
Posesor de F10 525D.Km la bord: ~155.000. Km parcursi: 17.635, consum real (masurat la pompa plin la plin): 8.16 Salut! Si eu am avut aceeasi dilema la un moment dat. :-))) Motorul de 2 litri benzina bi-turbo este totusi mai putin popular in comparatie cu vestitul n47 cel putin la noi, si mai ales pe F10. Din acest motiv, eu nu am reusit la momentul respectiv sa imi formez o opinie cu privire la fiabilitatea acestuia. Cred ca la benzina mai trebuie sa tii cont de unele probleme legate de bobine. Referitor la diesel, cele noi si moderne se incalzesc foarte repede, deci poti sa tai de pe lista problema asta, mai ales daca gasesti o masina cu webasto. Referitor la zgomotul din habitaclu, sa nu compari insonorizarea de la E90 cu cea de la F10 ca n-are nicio treaba. Legat de intretinere, nu cred ca sunt atat de mari costurile la diesel fata de benzina. Nu vorbim de DPF, care da, si el e un consumabil. Legat de putere, benzina este mai puternica (cu putin dpmdv), dar vezi in ce plaja te turatii ai puterea aia si in ce treapta, pentru ca in 90% din timp conduci cuplu, nu putere, iar aici diesel-ul e in avantaj. Depinde cum utilizezi tu masina si in ce regim. Pe mine de ex ma avantajeaza un cuplu mai mare. Consumul: uita-te pe youtube ca sunt niste canale care arata consumurile reale pe regim urban si autostrada. Urban e irelevant, dar vezi pe autostrada sa iti faci o parere. Asta ar trebui sa fie ultima problema. Problemele de ls 525d: distributie si turbina mica. Cu distributia e clar, legat de turbina depinde mult de felul in care a fost exploatata masina, insa fiind o masina SH, este clar un risc. Legat de optionale: eu as taia de pe lista orice e costisitor. Iar niste oglinzi smulse de un retard in romanica, iti poate da o gaura serioasa in buget daca optezi pentru surround view (sper sa nu fac o confuzie, dar parca retin ca sunt si in oglinzi camere). In rest, m-as uita sa aiba sunet minimim HIFI si ce-ai mai trecut tu pe acolo. Spor la cautari si choose wisely! Te asteptem cu masina cand iei o decizie.1 point
-
La 7200euro cu navi mare si stare generala relativ buna,nu cred ca vei gasi. Dar te poti orienta catre alta marca,unde sunt sanse mari sa iti gasesti o masina buna.1 point
-
Mike insa ce ai aratat tu acolo este mega exagerat la pret. Cat despre Cloud...daca fac un topic de consum cu 520i E60 cred ca o ia forumu razna cand aude ca tu ai aproape cat 520d in exterior sau cum ca ar fi apropiate, intelegem fiecare isi lauda masina, normal ca doar nu ziceai ca alegeai masina lui, nu? Da este benzinar,bla bla bla, dar cand vorbesti de 520i si 520d cred ca cea mai proasta comparatie in detrimentul 520i este consumul..1 point
-
Cum ai ajuns la relatia "300+ cai" si Xdrive!? Mhm...cu siguranta nu e nevoie de peste inca ~80 de cai (35%) in plus fata de sa zicem varianta standard 525d 1720 kg pentru a "duce" greutatea variantei 520d Xdrive 1795 kg. 75 kg in plus e apa de ploaie la puterea asta, NU ai nevoie de inca 80 de cai pentru 75 kg in plus, sa fim seriosi! Senzatia de plecare intradevar nu e ca si la RWD, e altceva, numai 0 nu e. Simti ca masina trage din toate incheieturile si e lipita de asfalt, e alt feeling decat cand simti ca motorul te impinge (RWD) sau te trage dupa el (FWD). E o senzatie de mai multa stabilitate in loc de sportivitate dar senzatia de plecare e acolo, doar ca e putin altfel. Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini. Xdrive nu e doar pt. zapada iar cine stie de ce vrea xdrive stie asta, nu doar din povesti.1 point
-
Ei hai ca nu cari tu x drive-ul in spinare. Si mentenanta aia care e? Ca schimbi odata la 3 4 ani uleiul in cutia de transfer? Nu e must have insa e bine sa-l ai, mai ales pt.cele cateva zile pe iarna, face toti banii.1 point
-
Nu cred ca ai nici o problema,daca stai in aglomeratie cam asa consuma.Nu tot ce se povesteste pe forum are legatura cu realitatea din pacate.1 point
-
1 point
-
Votez si eu tot tractiunea spate pentru senzatiile oferite, desi as prefera si un X atunci cand conditiile meteo sunt nefavorabile1 point
-
cauta omule alta masina, las-o naibi pe aia maro, ca or mai fi si altele...1 point
-
Eu nu as da o masina pe care o cunosc deja, pe o masina mai scumpa, mai veche, cu mai multa uzura si cu istoric incert doar pentru tapiterie.1 point
-
compari o masina cheala si lovita->reparata cu o masina dotata si nelovita...km putini ai masinii lovite nu m-ar face sa o cumpar, pt ca vorbim de sume mari. e o parere personala... hai sa o luam altfel: daca ai detine ambele masini deja, dar ar trebui sa pastrezi doar una de acum inainte; cu ce masina ai ramane? si cred ca stii si tu raspunsul deja; nu degeaba ti-a trecut prin gand schimbarea asta. daca erai pe deplin multumit, ramaneai asa...zic si eu...1 point
-
1 point
-
Da. Dar banuiesc ca lucrul asta se intampla in cazul tuturor masinilor.1 point
-
Bine ca ai recuperat banii și sĂŁ ĂŽți fie ĂŽnvĂŁțare de minte, nu cumpĂŁra mașinĂŁ fĂŁrĂŁ test reprezentanțĂŁ reprezentanțĂŁ costa maxim 100 euro. Acum 2 ani am fost sĂŁ cumpĂŁr un audi a6 de la Pitești (alți hoți) am fost sĂŁ verific mașinĂŁ la reprezentanțĂŁ și surprizĂŁ ĂŽmi verificau partea tehnicĂŁ și mecanicĂŁ a mașinĂŁ dar nu ĂŽmi spuneau istoricul mașinii ca vezi doamne asta e politicĂŁ firmei. Normal ca nu am luat-o , probabil ca erau ĂŽnțeleși cu vânzĂŁtorul, deci dacĂŁ verifici mașinĂŁ reprezentanțĂŁ sĂŁ ĂŽți dea scris cu ștampilĂŁ istoricul mașinii. Iar mașinĂŁ adusĂŁ din afarĂŁ pe fĂŁcurĂŁ este scrisĂŁ și km , ca dupĂŁ mâaresc facturĂŁ și ascund km este o altĂŁ poveste. ,,MașinĂŁ ieftinĂŁ și bunĂŁ, nu existĂŁ , când vezi mașinĂŁ adusĂŁ din afarĂŁ cu km puțini și prețuri mici sĂŁ fugi cât te țin picioarele .1 point
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg0 points
-
Super frumos schimbatorul ala si daca burduful e Alcantara ai tot ce-ti trebuie. ( A se citi, sunt maniac dupa Alcantara)0 points
-
-1 points
-
In constanta sunt cei mai mari tepari si au toate masinile cu km dati inapoi mai ales mardare auto. Tepe la greu. Baieti valabili gasesti la royal automobile la galati daca vrei masina buna. Eu am luat 2 pana acum de la ei-1 points
-
Lol...la Galati? Abia astepti sa-ti iei si tu o teapa. 530xd la banii aia .....loterie neica. Uite aici o masina cu pret real, km reali in anunt si istoric verificat de mine la bmw, nu chilipir ce cauta lumea http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7Gh1G7.html-1 points
-
-1 points
-
E greu sa alegi intre oricare dintre modelele BMW sau Mercedes-Benz! NU mi-ar "displace" nici un M5 sau 760Li cu motorul de 6.6 litri si 600 cai, dar nici un Mercedes-Benz S65 AMG de 6.0 litri model 2016 nu m-ar "dezamagi" deloc! E la alegerea celui ce are banii in mana/buzunar! Ca la ambele pot sa apara probleme majore si scump de remediat,asta-i riscul achizitionarii unei masini complexe si,pana la urma,DE LUX! Iti permiti s-o cumperi ,apai ,sigur n-o sa strambi din nas cand vine vorba de consumul de carburant,intretineri,piese de schimb sau vizite in service din diverse motive! Cel putin asta am constatat eu la diversi amici ce si-au cumparat masini mari,ca dimensiuni si capacitate motor,scumpe chiar si la mana a doua, sau cand vine vorba de intretinere si reparatii! Nici eu nu-s sigur daca n-as "ceda" in fata unui Mercedes Benz S65 AMG model 2016 ,culoare neagra si cu geamuri negre(macar cele de pe spate si luneta). un V12 de 6.0 litri si 630 cai putere... NU ca un BMW echivalent ca specificatii si dotari n-ar fi "interesant"! Ca unui prieten iti spun: nu te mai uita la tembelizor/TV! este un instrument de manipulare si prostire a populatiei! realitatea este cu totul alta decat ce se prezinta la TV!-1 points
-
nimic ,nici o urma de discutie "constructiva",doar ura si postari arogante! cam atat pot RROManii! puneti mana si cumparati-va manualul de exploatare pentru masina/motorul ce o/il aveti si faceti ce va spune producatorul,ca stiu ei mai bine decat orice "mare meserias" in ale oloiurilor! p.s. : de cand am schimbat uleiul si am pus MOTUL semi-sintetic,merge masina perfect,consuma mai putin comparat cu uleiul mineral dinainte,se aude mai incet motorul,TOTUL PARE BINE! De unde ati scos-o p-asta ca "lasa sludge"(mai mai,anglofonilor,americanofoni...) prin motor,nu stiu... Oricum la 5900-6000 km il schimb,mai rau/prost decat BP mineral, N-ARE CUM SA FIE! bafta!-1 points
-
-1 points
-
Buna tuturor! Care e explicatia ca la F10-le (520D, 2013) de il am acum, baga caldura in habitaclu mult mai repede fata de cum baga la fostul E60 (520D, 2009) ? La F10 dupa 3-4 minute baga caldura precum baga la E60 dupa 15 minute . Sa nu se intelega ca ma deranjeaza asta-1 points
-
Personal mi se pare mic consumul asta. Ma asteptam la un 13-14. Dieselul tot 10-11 cred ca ia.-1 points
-
Fara intentia de a strica thread-ul care e avantajul (daca exista) a motorului de 184CP vs 177CP, exceptand cei 7CP? Se simte mult diferit, e mai fiabil? Multumesc! P.S. A-ul din dA subliniaza cei 184CP?-1 points
-
o rezolv intr-un fel...imi place sa nu fie lipit nimic pe parbriz. in viena mi-am luat amenda de vineta, pentru ca am pus stick-erul in geam si nu l-am lipit (nu am stiut ca e obligatoriu lipit). ) pe langa produsele deja existente pentru intretinere: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170105_165800_zpso3y21pjl.jpg am comandat: Sonax Brilliant Shine Detailer Manusa spalare microfibra - Premium Lupus Bilt Hamber Aplicator ceara / sealant Autobrite Magifoam - Spuma prespalare Gloria Foamy-1 points
-
Nu are rost sa bagi in discutie planetarele care de fapt nu aveau nimic, aia a fost cea mai buna solutie posibila in orice moment, daca ar fi avut vreun joc/zgomot ceva nici numai stateam pe ganduri...oricum toata lumea de peste tot unde am ridicat masina ma intrebat si ma intreaba daca am pus planetare noi ). Niste poze din ziua de azi...maine seara incerc sa o iau... Pana la urma am zi sa pun si plasa speciala de lipit plasticul, peste este dat cu chit de fibra, maine se curata, se da cu apret+vopsea si sper sa fie ce trebuie. In interior s-a bagat mult chit/silicon cum vreti sa-l numiti.-1 points
-
O fii mai scumpa dar barem ai garantia ca masina este ok. Uitate in urma si vezi ca majoritatea au km dati inapoi minim 100 mii-1 points
-
Eu din cate stiu, comprehensive nu-ti acopera mare lucru cand este vorba de sanatate. De exemplu, pentru dinti ai nevoie de o asigurare aditionala in caz de accident. Cat despre noua asigurare... Nu cred ca o vei scoate sub 3.000 la cat prapad faci pe sosele.-1 points
-
Stii cumva la motorul n43 in cat timp ajunge apa la temp optima...mai ales acum iarna-1 points
-
Uauu,super fain! Ma bucur pentru tine,sa o folosesti sanatos!!foarte placut trebuie sa fie sentimentul unui seria 5 nou. Iti doresc sa te pui la somn la noapte si sa te trezesti la mijlocul lunii martie,sa zboare asteptarea ))-1 points
-
Tocmai am aflat dela un service bmw (Service Scream (Tezparii)) ca daca vin cu uleiul/filtrele mele nu imi trec revizia online. Aveti idee la ce service in Bucuresti pot face revizia cu filtrele/uleiul mele si sa fie trecuta online ?-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00