Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/21/17 in all areas
-
Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!5 points
-
In linii mari am fost multumit de modul cum motorul N47 184 CP livreaza puterea si cuplu si in drumurile zilnice ma simteam intr-o masura buna ajutat de cuplu de 380 Nm. Insa au existat si situatii cand simteam nevoia de mai mult, atunci cand vrei o depasire mai rapida de exemplu sau o intrarea fara a crea emotii celor din coloana in traficul matinal pe de DN1. Solutia luata in considerare a fost de la inceput power kit-ul BMW, in cazul meu considerand alegerea prin prisma sigurantei in exploatare a motorului/cutiei, de asemenea a confortului garantiei oferite de BMW, masina fiind acoperata de garantie extinsa 5 ani/200.000 km. Decizia fiind luata, am comandat , am platit , am asteptat si undeva cu o zi inainte de Craciun am fost sunat ca a venit si a si fost montat :frantics: Operatiunea este relativ simpla, se schimba calculatorul actual cu unul M Performance si de asemenea se instaleaza un intercooler mai mare, iar la final se resofteza calculatoarele masinii, toate operatiunile consumand undeva la 1 ora si jumatate in conditiile in care resoftarea nu are multe update-uri (masina a fost updatata la ultimul iLevel cu vreo 2 luni inainte). A urmat testul de drum cu seful de service, trecuta masina prin toate modurile de functionare sa se asigure ca totul e in regula. In primii km de dupa instalare, in trafic de oras relativ aglomerat nu am reusit sa descopar frumusetea MPPK insa pe zi ce a trecut cei 420 Nm isi spun cuvantul in orice situatie. Comparativ as zice ca inainte motorul era gatuit sau se chinuia sa livreze cuplu, exagerez un pic binenteles , insa senzatia cam asta era, acum fiind mult mai responsiveness si cu o livrare mai liniara si foarte important o face fara brutalitate Poate pe hartie plusul de 40 Nm si 16 CP nu pare mult insa pe asfalt aduc un plus de placere in condusul masinii. Long story short consider acest upgrade ca fiind cel mai important in conditiile in care nu am fost in situatia ca la achizitie sa pot opta, din varii motive, pt un motor mai puternic. http://i.imgur.com/MQx9Zor.jpg http://i.imgur.com/YeHZHAs.jpg5 points
-
4 points
-
Negrul asta este culoarea din echiparea standard, orice alta culoare as fi ales trebuia sa platesc. Sincer, am preferat sa pun altceva pe masina de banii aia si in plus imi place negrul. A trebuit evident sa ma incadrez intr-un buget, motiv pentru care am incercat sa configurez optiuni care sa imi aduca mie placere cand conduc, sau macar sa ofere un aspect vizual mai frumos interiorului atunci cand sunt la volan. Cu jantele, m-am gandit ca daca masina va fi livrata in martie, va veni din fabrica cu anvelope de iarna (asa e regula aici)...asa ca le pastrez ca roti complete de iarna. Pentru vara ma gandesc la ceva pe 19" Asta a fost si motivul pentru care nu am optat pentru pachetul M...crestea costul considerabil, imi baga pe gat anvelope run flat pe 18" pe care nu le suport (g30 are acum optiunea de a configura roata de rezerva) si in plus, am cam pus tot ce imi doream din pachetul M (volan, suspensie, scaune sport cu piele nu stofa si alcantara, plafon negru).2 points
-
Salutare la toti pasionatii marcii BMW !! Sunt nou in aceasta "lume a BMW-ului" si abia asteptam sa fac pasul de la batrana Dacie, la marca BMW, deoarece mi se pusese pata rau de tot pe E36 si consider ca mi se potriveste ca o manusa http://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif Este un 318i 115cp, M43 pe lant din 1993, deci o masina nu foarte puternica sau costisitoare la intretinere dar oricand poate sa surprinda. Masina a venit cu urmatoarele dotari din fabrica si/sau de-a lungul timpului: -Faruri Bosch cu lupe cu xenon -Reglaj electric al farurilor -Clima digitala pe 2 zone -Trapa electrica bipozitionala -Geamuri electrice fata/spate -Oglinzi electrice -1 airbag sofer -Punte spate de 318is cu discuri -Instalatie secventiala GPL Tomasetto toroidala 47L(montata noua, de aprox 2 saptamani de cand am masina) Masina arata foarte bine pentru cei 22 de ani ai ei, a fost intretinuta corespunzator si as vrea ca pe parcurs sa se prezinte la fel din punctele astea de vedere dar sa o aduc la un nivel mai inalt din pct de vedere stilistic; alte jante, un kit M, o spuspensie reglabila, putin bibilita la interior la mici amanunte, un sistem decent pentru muzica etc..Masina va fi una de zi cu zi, deci toate aceste imbunatatiri trebuiesc gandite foarte bine. Aici sunt cateva poze cu ea si dupa primul drum pe plaiurile noastre mioritice1 point
-
ET 43 este la echiparea de fabrica pentru xdrive E60, nu mai dezinformati lumea Eu mi-am vandut jantele de vara style 246 si desi i-am spus persoanei respective ca sunt dedicate pentru xdrive nu a tinut cont, cica le pune distantiere, in fine, pana la urma fiecare face cum il taie capul1 point
-
BRAVO! Felicitari! MI-am pus si eu la a mea tot un un kit M-Performance si m-a declarat lumea nebun, dar face toti banii Sa stapanesti sanatos herghelia noua de puri-sange nemtesti si sa mergi cu atentie. Depasiri placute si senzatii tari iti doresc1 point
-
Uauu,super fain! Ma bucur pentru tine,sa o folosesti sanatos!!foarte placut trebuie sa fie sentimentul unui seria 5 nou. Iti doresc sa te pui la somn la noapte si sa te trezesti la mijlocul lunii martie,sa zboare asteptarea ))1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4437_zps85ugvfoj.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4446_zps5r3bv3qd.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4444_zpsverystjr.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4457_zpstaukwnp4.jpg Mulțumesc "six in line" și eu unul sunt foarte extaziat de algere, mai ales de feeling-ul cum se schimbă acum trepele cu precizie si senzatie de cursă mai scurtă. Am zis cp pentru el merita să-mi scot aparatul foto de la naftalină și să-l pun mai bine în valoare1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_150645_zpsp1bvzrkv.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_143534_zpsy0s7gcsn.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_183622_zpsawxiw1zi.jpg Este Fantastic! Cred ca momentan mi-e cea mai mare încântare la interior după cât m-am luptat să-l obțin )1 point
-
Eu din cate stiu, comprehensive nu-ti acopera mare lucru cand este vorba de sanatate. De exemplu, pentru dinti ai nevoie de o asigurare aditionala in caz de accident. Cat despre noua asigurare... Nu cred ca o vei scoate sub 3.000 la cat prapad faci pe sosele.1 point
-
Una e o greseala din neatentie si alta e asasinarea limbii la fiecare postare. Tu nu stii cand se scrie "nu mai" sau "numai" si nici cratima nu stii in 90% din cazuri cand se pune si cand nu. Culmea, te-ai gasit tocmai tu sa reactionezi la scrierea lui cavaliere.1 point
-
Ce prostii vorbesti, de unde le scoti? grilele din fata radiatorului stau inchise si in timpul mersului, fie vara fie iarna, ele se deschit cand este motorul cald, dupa ce deschide termostatul pentru a raci motorul, sau se mai deschid cand incepe regenerarea DPF-ului, iar dupa aceea se inchid la loc. Se incalzeste mai repede, deoarece are rezistenta electrica.1 point
-
In afara de o masina mai lenta si cu un consum probabil mai mare... ce crezi ca ai castiga?1 point
-
1 point
-
ieri am avut o zi libera ... stiam ca vine viscolul ... asa ca am mai aplicat una alta ... - prespalare cu Magifoam - 2BM cu CG CWG - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner agitat cu o pensula + IPA 50/50 pe jante - Wolf's NanoQD in 2 straturi la 30 de min distanta - Wolf's Nano Rim Sealant - Wolf's Nano Glass Sealant - 1Z GummiPflege chedere +++ cam asa rezista protectia la 4 luni de la aplicare ( Kamikaze ISM Coat ) ( atentie la volum pe YT ) http://www.youtube.com/watch?v=HqBhpNO0D3I1 point
-
cati km are masina? voi schimbati uleiul doar cand cutia da socuri si credeti ca se rezolva? uleiul se schimba intre 80k-120k km in functie de stilul de condus ( oras/autostrada )1 point
-
Salut E90 face la fel, am senzatia ca iarna face mai des. Dupa ce am aplicat o perioada metoda a 3-a apoi a 1-a am observat ca din cand in cand intra direct in a 1-a foarte usor. Am descoperit si de ce....pur si simplu bagam in viteza un pic mai tarziu dupa calcarea ambreiajului(~2-3 sec). Se pare ca asta e secretul.1 point
-
Mi-e oarecum greu si un pic scarba sa ma apuc inca o data sa povestesc aici totul, pentru ca am facut-o anterior. Problema mea a fost creata de catre mecanicii si electronistii din reprezentantele BMW la care am fost atunci(Pitesti si Sibiu). Nu au fost in stare niciunii din ei sa-mi spuna ca defapt si de drept problema vine din alta parte, chiar si in conditiile in care le-am lasat masina pe mana in service-uri cate 2-3 saptamani pentru teste si verificari...E clara treaba? Eu m-am dus cu incredere la ei ca sa fac service-ul de rigoare al cutiei de viteze (in consditiile in care aceasta ERA IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE) si m-am pomenit cu o problema monstru imediat dupa ce am plecat de la ei din curte (socuri urate si prelungi, trosnituri in cutie etc.)...Nu sunt unul din patitii de pe aici care merg la nea nae colea-n colt ca sa faca economie de 1000 de lei la baie si ulei si care ulterior sa se planga de probleme, ci am mers, asa cum era normal, la mama lor, adica la BMW. Deci, mecanicul meu = BMW. Sunt niste habarnisti de prima clasa carora nu merita sa le lasam masinile pe maini pentru ca este clar ca nu se pricep. In my opinion...Numai bine! P.S. Inca o data recomand pentru cutiile de viteze ZF, reprezentanta ZF din Bucuresti si NU BMW pentru ca am vazut cu ochii mei ca nu respecta procedurile de service-are a cutiei si când spun asta am refer cel putin la faptul ca NU masoara temperatura uleiului in momentul REFILL-ului, despre care stim ca trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 30-40 de grade Celsius.1 point
-
Nu are nimica daca folosesti 5w40 dar pentru n42b20a este recomandat de catre producator 0w30 sau 5w30 . Eu asa merg de 3 ani si am aproape 100 k km.0 points
-
Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.0 points
-
Eu as fi ales alta culoare decat negru, e al naibii de pretentios. http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/10/BMW-G30-5-Series-M-Sport-exterior-42-750x500.jpg0 points
-
si cand o sa bata soarele nu mai vezi nimic ceea ce ai facut tu faci si cu niste servetele umede-1 points
-
-1 points
-
Oricum cand se schimba uleiul se observa daca este pilitura atunci e clara treaba Daca este 2400 pe original ( ulei si baie originale BMW ) atunci cam asta e pretul, daca este pe producator ZF este mult-1 points
-
Eu cred ca o va da cu 13000...minus vreo 5000. Cel mai rau mi se pare ca desi are un topic evident cu istoricul masinii (lucruri care le schimba si care clar denota o anumita uzura si muuuulti km) omul vine cu vrajala ieftina ca o vinde doar aici...normal ca doar aici incearca, pe alte site-uri ar fi cu vreo 2000-3000 mai scump , comparand aici cu site-urile interne si externe....si vb de masini de particulari la care ai verificat in prealabil tot istoricul. Si doar pt cultura sa generala, foarte multi particulari de dincolo iti rezerva masina daca s-a discutat din timp (si a vorbit tot un conational de al lor)...vb aici de cei care nu vor sa isi vanda masinile dealarilor (turci,rusi,arab) care sunt destul de agresivi si insistenti. Eu ii urez inca odata vanzare buna si sanatate!!!-1 points
-
-1 points
-
O fii mai scumpa dar barem ai garantia ca masina este ok. Uitate in urma si vezi ca majoritatea au km dati inapoi minim 100 mii-1 points
-
Bai fratilor, pe mine ma dor ochii din cauza posturilor unora. Chiar nu se poate sa scriem si noi corect, ce naiba? E atat de complicat si absurd??-1 points
-
Cavaliere, daca stau sa scormonesc in tot forumul asta...sigur gasesc cel putin un post in care ai gresit.Hai sa o lasam asa, de asta nu poti sta tu pe forumul BMW, ca ai 4 masini sau cate ziceai ca ai si te deranjeaza astia de folosesc multe i-uri si etc. Edit: aviz si pentru cel dinaintea mea.-1 points
-
Tocmai am aflat dela un service bmw (Service Scream (Tezparii)) ca daca vin cu uleiul/filtrele mele nu imi trec revizia online. Aveti idee la ce service in Bucuresti pot face revizia cu filtrele/uleiul mele si sa fie trecuta online ?-1 points
-
Eu zic sĂŁ nu te grĂŁbeĂâ˘ti,panoul de climĂŁ manual ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ si restul lasĂŁ de dorit, ĂŽĂâşi iei un Logan mai spaĂâşios, si cu motor de 150 cv ,eu aĂ⢠mai strânge ceva bĂŁnuĂâşi si m-as orienta spre altceva, pĂŁrerea mea binenteles,plus ca 200k la motor pe benzinĂŁ nu sunt chiar 70k ,poĂâşi avea oricând probleme dupĂŁ un anumit kilometraj .-1 points
-
Cu et43 nu merg la e60 eu am o pereche cu et35 si nu merg fara distantiere pe e60 dar merg pe f10 535xi-1 points
-
Salutare nu stiu ce se intampla cu masina mea de vro 5 zile imi tot face figuri cutia de viteze din D sare in P sau cate odata imi ramane blocata in treapta si nu mai vrea sa schimbe deloc dak opresc motoru si o pornesc din nou e ok dar doar o scurta perioada de timp si am opservat ca treaba asta o face cand se incalzeste. Multumesc anticipat Am un BMW E60 525d din 2007-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00