Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/22/17 in all areas
-
Vuvule, crezi ca prahovenii sunt mai civilizati? Eu cred ca nu zona face omul ci buna crestere...nici tu nu esti departe...numai ca tu o dai cu perdea...uite samsarul, nu e samsarul.6 points
-
3 points
-
3 points
-
e luata de pe CarsOnTheWeb fara TVA , probabil pretul de achizitie a fost undeva la 32-33k maxim , din poze nu iti dai seama de nimic trebuie urcata pe elevator / ISTA / test drive cum ma entuziasmez asa imi si trece ... imi place 6'arul - pachet M - faruri led - bang and olufsen - trapa - toate optiunile de suspensie si stabilitate - dar CIC + 6WA + volanul preLCI ... plusuri si minusuri oricum zilele astea imi e scarba sa ma uit la masina pentru ca e foarte murdara si e foarte frustrant sa nu poti sa o speli - nu prea imi vine sa stau 3 ore la garaj sa o fac si dupaia in 2km pana in parcarea subterana sa fie aproape la fel de murdara3 points
-
E idolul agaricilor pe fb. Stilul lui pervers ii atrage pe multi. Ce le face alora de la Service Scream (Tezparii) bmw...tiganie curata de dambovita.2 points
-
1 point
-
1 point
-
pe mine sincer nu ma intereseaza ce zice lumea pe FB , tocmai de aceea am evitat ani de zile sa am cont acolo , dar din pacate in zilele noastre daca vrei sa promovezi un serviciu trebuie sa ai cont pe FB desi motorul la baza este tot N57 , foarte multe piese importante au coduri unice doar pe acest motor ... un alt exemplu ar fi fulia de la vibrochen care are miezul metalic nu de cauciuc eu am intors google'ul pe dos in cautarea acestor probleme pe M550D si nu am gasit mare lucru , au fost cazuri cu motoare duse spre 500cp aproape stock unde nu ma mira aparitia unor probleme cand o sa merg la revizie o sa cer sfatul Domnului Ilie , daca considera ca este o idee buna o sa schimb si distributia , masina in cel mai bun caz posibil o mai tin inca 1 an , nu apuca 180.000km la mine1 point
-
Oil pressure relief valve(aprox 500 ron) cod piesa: 11417584990 si senzorul de presiune ulei(aprox 100 ro). Se schimba amandoua. Succes.1 point
-
Arata bine sasele dar la cum te stiu eu pe tine instant o sa ii pui volanu nou si ceasurile + nbt probabil..deci te duci departe rau ca suma si schimbarea nu e wow + ca la motor este oarecum downgrade...1 point
-
depinde ce vrei bro...eu unul n as da negresa pe 6 dar fiecare cu alegerea lui... la schimb valoarea de piata (asta daca e in mintile lui 6-eru) la cum stim c ai tinut masina aia e schimb pe schimb...dar intervine o plictiseala si vrei o schimbare iar pentru satisfacerea ta te vad in stare sa i dai 5k plus la schimb..1 point
-
1 point
-
1 point
-
tocmai am terminat de spalat masina: Autobrite Magifoam+Gloria Foamy Clean 100 dupa aproximativ 5-7 minute spuma arata cam asa pe masina http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_165639_zpsychklgck.jpg cred totusi ca am pus cam multa solutie in bidon.cam 2 capacele.pe viitor voi pune un singur capacel la aproximativ 800ml apa. pe jante aveam dat cu sonax full efect de vreo 5 minute, dar se pare ca jantele erau curate. am uscat-o cu prosopul de microfibra http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_173553_zpsf81kxobn.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_180527_zpsogaifysu.jpg dupa care am sters cu Sonax Brilliant Shine Detailer + tratament anvelope http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_180536_zpss9ayupg0.jpg interiorul a fost curatat, pielea tratata si pana la vara cand voi vopsi trimurile din interior negru lucios, m-am jucat putin cu ele. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182504_zpsti1y5x5a.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182539_zpswao79pvw.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182424_zpsujnwy876.jpg1 point
-
Tocmai am aflat dela un service bmw (Service Scream (Tezparii)) ca daca vin cu uleiul/filtrele mele nu imi trec revizia online. Aveti idee la ce service in Bucuresti pot face revizia cu filtrele/uleiul mele si sa fie trecuta online ?1 point
-
Chiar si cu asta sunt de acord... greseala mea ca nu am citit bine specificatiile forumului... gramatica si ortografia Limbii Romane o sa fiu mai atent pe viitor cu topicurile, posturile si cratima, o zi buna va doresc! as mai sta cu voi in polemici, dar viitorul agramat al tarii cine sa il conduca:))!?1 point
-
Domnu Pruteanu va multumeste si daca ar mai fi trait ar fi fost mandru ca existati si voi pe langa el... :goodjob:1 point
-
S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?1 point
-
1 point
-
ms ms... o sa dau sigla jos dar nu am avut timp eu m-am inteles bine cu cei de la bimmer si nu am ce sa le reprosez1 point
-
Asa zic si eu de sigla. E prea smechera si potenta masina ca sa o jignesti cu un abtibild M550d. Frumoasa rau,bafta la vanzare!!1 point
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.1 point
-
Avion, foarte frumoasa, insa sigla cu M550 strica tot!!! Succes la vanzare!1 point
-
In primul rand trebuie sa-ti indrepti atentia catre tine. , unde era mult mai usor sa-ti completezi profilul, localitate, etc., mai multe detalii, era mult mai usor, se vedea de unde esti si gaseai colegi amabili sa te ajute. Fa o scanare la masina sa vezi ce erori sunt. Simplu, nu? Sa nu crezi ca daca esti pe un forum dedicat, iti va spune cineva cu exactitate ce defect ai tu la masina. Iar in al doilea rand, era mult mai frumos sa incepi cu o formula de salut, o rugaminte, sau ce vrei tu, cand te afli in impas si vrei sa afli ceva. Sa nu crezi ca toti colegii de pe forum sunt sub comanda ta :frantics: . Cred ca stii si tu proverbul ,, vorba dulce mult aduce".1 point
-
Buna tuturor! Care e explicatia ca la F10-le (520D, 2013) de il am acum, baga caldura in habitaclu mult mai repede fata de cum baga la fostul E60 (520D, 2009) ? La F10 dupa 3-4 minute baga caldura precum baga la E60 dupa 15 minute . Sa nu se intelega ca ma deranjeaza asta1 point
-
ieri am avut o zi libera ... stiam ca vine viscolul ... asa ca am mai aplicat una alta ... - prespalare cu Magifoam - 2BM cu CG CWG - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner agitat cu o pensula + IPA 50/50 pe jante - Wolf's NanoQD in 2 straturi la 30 de min distanta - Wolf's Nano Rim Sealant - Wolf's Nano Glass Sealant - 1Z GummiPflege chedere +++ cam asa rezista protectia la 4 luni de la aplicare ( Kamikaze ISM Coat ) ( atentie la volum pe YT ) http://www.youtube.com/watch?v=HqBhpNO0D3I1 point
-
My bad then , ideea era ca stratul ala nu este pus acolo doar de forma.. dupa ce il dai jos nu mai vezi nimic la navigatie cand este soarele foarte puternic, asta am vrut sa subliniez. Si vroiam sa mai subliniez ca nu trebuie polis, sunt unii pe olx care cer 150 lei ca sa iti curete displayul, cu un pachet de serverele umede se rezolva gratis...1 point
-
1 point
-
stii ce e amuzant? La oricare service care schimba distributii iti va spune sigur ca e distributia si ca trebuie schimbata.Lucru testat de mine am intrebat un mecanic daca se aude si mi-a raspuns:Ce sa mai ascultam vino la service si o schimbam imediat.Pai ce lupa mea stau si o schimb direct? Dasta nu suport serviceurile si nu mai am incredere in niciunu !!!1 point
-
posed 2 e38. un 750i individual si un alpina b12 6.0. daca bugetul tau este de 2000 atunci sfatul meu este sa uiti de e38 si de e39.. masinile au minimum 15 ani, iar daca nu au fost servisate la marele fix sant doar bune de bagat bani (ffff multi) in ele. iar cele intretinute nu costa 2000. sorry.....1 point
-
Culoarea e f misto. Asta si griul inchis mi se par cele mai tari. Singurul minus e lipsa cutiei automate. Cat a costat?1 point
-
1 point
-
insa feelingul cutiei manuale merita mai mult de 10 lei la fiecare 100 km, parerea mea1 point
-
0 points
-
Vlad din pacate greu de crezut intradevar nu cu distributia au astea probleme ci cu cuzinetii.2 cazuri reale la prieteni mei ,Ionut cu servicele de la Kaufland si un prieten ,ambele masini 210-220 k km ,ambele masini F10 335d/2012 xdrive. Am vazut cu ochii mei arborele facut praf si cuzinetii distrusi.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sigur zice de cacaciosul ala de knet. Parerea mea ti-am spus-o si la tine la garaj.fara zgomot nu ai de ce sa iti faci griji cum nici foc fara fum nu se poate0 points
-
aaaa si apropo ... exista vreun caz in Europa cu probleme la distributie pe M550D ? e un gigel pe FB care ii baga pe toti in sperieti cu distributiile ( imi scapa numele ... ) omul iti recomanda sa schimbi distributia si la o bicicleta Pegas ( il inteleg trebuie sa manance si gura lui ceva ) masina acum merge pe 171.000km ... se verifica greu starea lantului ? in februarie urmeaza revizia completa ( am facut aproape 7000km cu uleiul actual ) + discuri si placute de frana0 points
-
Ieri A fost gata. La caldura au ĂŽnceput sa se vadĂŁ liniile de la crĂŁpĂŁturi ĂŽnsĂŁ cum am scos-o afara și-a revenit si nu se mai vede nimic. Am ajuns la Timișoara, am gĂŁsit-o ĂŽnghețatĂŁ bocnĂŁ de dimineata ĂŽnsĂŁ se pare ca rezista ce sa fĂŁcut. O sa pun si poze de acasa când ajung.0 points
-
Nu e primul bmw pe care il am... nu e normal sa imi consume ulei ca am mers cu 200km/h .. Am avut un e60 in trecut il tineam numai in 250 si nu consuma pic de ulei..-1 points
-
Salut! O intrebare am si eu, la N47 se poate suda chiulasa? Masina este un BMW F10 2010 184cp motor N47d20c, 284000km. Pierde antigel de cand am luat masina din Germania adica de la 192000 km cam 1L antigel la 10000km. Am schimbat racitorul de gaze cand am schimbat distributia crezand ca rezolv problema dar degeaba. Am fost in 2 service-uri si ambele mi-au zis ca sa merg asa pentru ca pierderea este mica si nu isi dau seama pe unde pierde. Acum o luna m-a lasat masina la munte unde a pierdut deodata antigelul. La service au gasit un stut de plastic de langa _chiulasa_ fisurat de sus pana jos. L-am schimbat crezand ca aia era "buba". Am mai mers o saptamana si iar am gasit antigel sub masina. Am fost iarasi la service si au vazut ca am pierderi pe la pompa de apa. Am schimbat si pompa si imediat dupa ce am facut un drum de 100 de km, am gasit balta sub masina, acum da afara antigelul pe la vasul de expansiune deoarece face presiune instalatia. Din ce am mai auzit, niciuna nu a avut problema cu garnitura, ci cu chiulasa. chiulasa are fisura, baga antigelul in cap la piston, iar presiunea de la piston o baga in instalatie. Zilele acestea o sa dea jos chiulasa si Sper sa fie chiulasa si nu blocul motor.-1 points
-
Salut, Poti pune o poza cu locatia exacta a acestui senzor ? Multumesc. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Stiu ca, din cauza la garnitura gresita a intrat uleiul in apa dar nu stiam daca aceasta a fost si cauza care a dus la problema cu cuzinetii. Nu s-a mers cu masina deloc, nici cand a intrat apa in ulei nici dupa ce s-a montat garnitura corecta. Am fost in service, au montat motorul la loc l-au lasat pornit putin timp si s-a observat ca antigelul se facuse negru. Au mai schimbat o garnitura de la racitorul de ulei parca si tot la fel intra uleiul in apa.Dupa au desfacut chiulasa si au vazut ca uleiul intra in apa pe la garnitura. S-a pus garnitura corecta si au inceput sa curete instalatia de racire. Ideea este ca, cuzinetii au cedat cu garnitura buna, adica cand era ulei in motor si totul pus ok. Aici sunt cam nedumerit daca momemtul cand ungerea nu a fost buna a cauzat ceva 'schele' la motor, iar acum incep sa apare diferite probleme. PS: Il cunosc pe mecanic de ceva ani buni si tot ducandu-ma pe la el pe la service va spun ca mai mult de 50% dintre masinile care intra in service sunt bmw. Tot adevarat este ca numarul de masini bmw este din ce in ce mai mare. Oricum este primul si ultimul bmw. Inainte am avut audi si nu am avut probleme nici macar jumate din cate am avut cu bmw-ul...Amandoua achizitionate din Germania cam la acelasi nr de km(160000km) cu revizii facute numai la reprezentanta. Iar eu cat le-am folosit, am facut revizii la 15.000km cu ulei motul x-clean+ 5w30 si filtre man. Oricum N47, este slab din punct de vedere al fiabilitatii si nu neaparat ca s-a fisurat blocul motor la mine, dar am mai auzit fel si fel de probleme la aceste motoare. Asa cum am zis intr-un alt post, vecinul meu la 160.000km a schimbat pompa de inalta cu injectoare cu tot si curatat toata instalatia de alimentare(facea span) si nu este singurul!!! Lucrare ce l-a costat aproape 10.000 ron.-1 points
-
Da bogdan... Mersi insa chiar numai am chef de "experimente" sa zic asa, in ultimul caz daca nu tine, se va da jos, se va revopsi capota, o sa iau alt eleron si de data aceasta o sa ma chinui cu banda dubla-adeziva pana stiu ca se lipeste acolo... Asta e...sa fie asta ultima problema la masina si o sa fiu cel mai multumit detinator de BMW )!-1 points
-
Daca si BMW a avut recall pe problema asta, inseamna ca si-au recunoscut slabiciunile. Acum fiecare face cum vrea, dar unii de pe forum chiar au simtit sau vazut distributii rupte.-1 points
-
Am pus diagnosticul la a mea, fiecare face ce vrea, maestre!-1 points
-
Frustrat rau de tot nu asa,laudaros mare ,aia de la reprezentante sunt niste prosti si numai el este cel mai bun mecanic.Cel putin de Sorin Zamfir albie de porci .Nu suporta nici un comentariu care nu este ca el.Pe fb are multi prostanaci care i-l sustin ,3 sferturi din ei nu au masini si nu au condus in viata lor un BMW mai nou de 2010.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00