Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/17 in all areas
-
Nu te supara dar nu cred ca exista oras in Romania unde un 530xd sa consume 7.4 si sa faci 800 km cu un plin. Pai masina ta consuma mult mai putin decat datele oficiale ale producatorului care oricum sunt mega trase in jos. 600km cu un 530xd din 2006 in oras e oricum prea bine sa fie adevarat. Dar 800? Pai masina asta nu prea are autonomia asta nici in afara. Edit: uite consumul declarat de producator care oricum e cu macar 2 litri prea optimist dar chiar si asa e mult peste ce zici tu. 10.6/6.3/7.9 l/100km urban/extra-urban/combined7 points
-
4 points
-
salut, imi cer scuze ca intervin, de ce nu ar putea vinde masina pe forum? eu de exemplu ca un cumparator mai caut si pe forum ce discuta alti utilizatori mai experimentati despre vanzari nu ma rezum numai la site-uri de masini .3 points
-
530XD nu consuma 7,4 in oras decat impins cu contactul nepus. Acela e consumul indicat pt extra urban, nicidecum in oras. Un 530 xD e normal sa-ti ia 12-14l in oras ( eu vb de bucuresti pt ca aici locuiesc). Daca stai in alt oras e normal sa-ti consume 10-12%. Daca faci un plin de 800 de km extra urban e bine. In oras ar trebui sa faci cam 560 de km cu un plin sau ceva mai mult. Stai linistit, masina consuma ft bine si merge in parametri normali2 points
-
2 points
-
Frustrat rau de tot nu asa,laudaros mare ,aia de la reprezentante sunt niste prosti si numai el este cel mai bun mecanic.Cel putin de Sorin Zamfir albie de porci .Nu suporta nici un comentariu care nu este ca el.Pe fb are multi prostanaci care i-l sustin ,3 sferturi din ei nu au masini si nu au condus in viata lor un BMW mai nou de 2010.2 points
-
Vuvule, crezi ca prahovenii sunt mai civilizati? Eu cred ca nu zona face omul ci buna crestere...nici tu nu esti departe...numai ca tu o dai cu perdea...uite samsarul, nu e samsarul.2 points
-
2 points
-
tocmai am terminat de spalat masina: Autobrite Magifoam+Gloria Foamy Clean 100 dupa aproximativ 5-7 minute spuma arata cam asa pe masina http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_165639_zpsychklgck.jpg cred totusi ca am pus cam multa solutie in bidon.cam 2 capacele.pe viitor voi pune un singur capacel la aproximativ 800ml apa. pe jante aveam dat cu sonax full efect de vreo 5 minute, dar se pare ca jantele erau curate. am uscat-o cu prosopul de microfibra http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_173553_zpsf81kxobn.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_180527_zpsogaifysu.jpg dupa care am sters cu Sonax Brilliant Shine Detailer + tratament anvelope http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_180536_zpss9ayupg0.jpg interiorul a fost curatat, pielea tratata si pana la vara cand voi vopsi trimurile din interior negru lucios, m-am jucat putin cu ele. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182504_zpsti1y5x5a.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182539_zpswao79pvw.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170120_182424_zpsujnwy876.jpg2 points
-
deci acum ceva timp cereai pe masina 2300 si acum i-ai dublat valoarea?2 points
-
Recunosc atunci când a iesit modelul nu imi placea dar acum mi-a mai trecut si uite ca am facut un mic upgrade de la 320d fl Am cumparat-o de cateva zile dupa 3 luni de cautari pe net,masina a fost al unui medic in varsta. Motor 3000cc diesel 160kw/218 cai an 02.12.2005 km 260k cutie automata steptronic jante aluminiu star spoke 113 18" senzori parcare PDC fata+spate senzor de ploaie senzor de lumini senzor antiorbire electrocrom la oglinda interioara+oglinzile exterioare senzor presiune roti oglinzi exterioare rabatabile electric faruri xenon adaptive interior piele crem scaune cu reglaj electric si memorie volan M si comenzi Bluetooth asistenta la coborare sistem audio profesional DSP navigatie profesionala pachet fumatori suport schi trapa electrica panoramica Cred ca nu am uitat ceva. VIN WD63779 cam asa a fost nascuta Voi reveni cu poze când am timp1 point
-
1 point
-
da...poti monta h10w de 20w ))))))) exista un top cu tampeniile spuse in aria tehnica?1 point
-
Daca ai schimbat toate alea iar masina trage cum trebuie, citez din marii clasici: "asa face toate". Sau poate iti fura cineva din rezervor.1 point
-
siguranta ta s-a dovedit foarte gresita By the way, primul venit la masina a cumparat-o topic CLOSED!1 point
-
Cum adica nu ca ale noastre? Ale noastre au ciuma sau cum? Si las-o mai moale cu denigratul Romaniei. Nu mai sunt nici Austria si Germania ce au fost din punct de vedere al traficului. S-a aglomerat si la ei mai ceva ca la noi iar ambuteiajele pe autostrazi deja fac parte din normal.1 point
-
Datele oficiale BMW fix ptr masina ta dau consum urban de 10.6. Cum scoteai tu 8, Dzeu cu mila. In fine. Verifica ce ti-au recomandat colegii.1 point
-
Si eu am aflat pe seama buzunarului meu ca in conditii de iarna, cu un trafic de Bucuresti, 520D, 2.0l "mananca" 11-12litri la 100km. Cum ar putea un 530 sa fie mai putin "gurmand"? Stima si prietenia!1 point
-
1. Daca vrei raspunsuri concrete explica totul de la inceput clar 2. Aici e un forum, nu ne poti obliga sa nu comentam Poti incepe prin a verifica termostatele dupa cum ti s-a sugerat, mai ales ca problema a aparut in acelasi timp cu scaderea temperaturilor. Ca sa vezi daca motorul ajunge la temperatura optima, este nevoie sa accesezi meniul ascuns. Gasesti procedura pe youtube.1 point
-
In oras, tot in tm acelasi consum iarna aveam si eu pe E90 ul meu din 2007, acelasi motor M47. Asta e consumul lor nu te mai stresa. In afara aveam 5.7, max 6 iarna pe o dist de 230km. Am scos chiar si 4.9 pe aceeasi distanta. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
O sa incerc la primãvarã. Am mai vazut pe youtube o varianta cu o sârmã Încinsã introduse pe langa bec, becul ar iesi foarte repede dupã acest procedeu... Multumesc pentru raspuns !1 point
-
1 point
-
1 point
-
scoti becul pe bucati, sa nu strici lupa, dupa care cu o pila mica faci 2 canturi sa poata intra becul nou in soclu.1 point
-
Salut,farĂŁ supĂŁrare dar nu ai pus nimic pe original, tu te joci cu acest forum, inainte de a rĂŁspunde verificĂŁ sĂŁ vezi cât e garanția pentru un produs pe original, și de ce nu ai apelat la garanție?1 point
-
Ce rost are sa schimbi distributia daca nu ai depasit si nici nu depasesti 200 k km.Sa fim seriosi nu se rupe asa usor, dupa 200k km poate e mai plauzibil, totusi nu este n47 care si acolo la majoritatea cu peste 200 k km nu s a rupt.La km astia eu nu as schimba nici-o distributie.1 point
-
pai ziceai ca ai meseriasi acolo si nu se vede nimic...la varase vad si gene ADN ale eleronului. ai facut cacatul praf ) eu zic sa il lipesti cu bancnote de 500e sa reziste.1 point
-
Hmm...la 2300 era praf si pulbere...am investi 1500 minim de atunci...si asta ca am avut noroc ) Avea distributia sarita, vanos defect,bujii arse, curgea ulei prin toate incheieturile, simeringuri arse ... daca cunosti ce insaemna vvt .. sigur apreciezi unul "pus la punct" app....la 2300 m-au asaltat in cele 6 ore cat a fost pe net ... cu toate defectele precizate + ambreiajul care credeam ca e praf, dar defapt nu era + daca dai o raita pe olx si vezi ce fantezii acolo ... a mea e chiar ok )1 point
-
A-ul inseamna ca e automata. 184 de cai fata de 177 inseamna si 380 nm vs 350 nm cuplu motor. Este un upgrade al motorului n47 dupa 2010.1 point
-
Hai chitsro ca e din alt film:D...arata prea frumos, da la seria 4 e mai mic spatiu in interior ca la seria 7, insa totusi...arata prea SF cu toate optiunile alea, chiar astept retrofitul cu evacuarea:D1 point
-
Mie mi se pare cam mult, 4 ecrane.. nici nu ai loc sa stai in spate... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Prietene,masina a fost a mea inainte. Volanul l-am schimbat pentru ca imi placea mai mult cel sport ( logic zic eu ) nicidecum ca era jerpelit cel stock de la numarul de km enorm pe care il insinuezi tu. Butonul start/stop l-am schimbat ca era uzat,asa si?este vreo formula de calcul de unde rezulta km? La unele masini cu km mult mai putini piele scaunelor e mai uzata decat la aceasta masina,deci iar nu ne arata nimic acest lucru. Precizez ca am cumparat masina de la primul proprietar,care a avut-o de noua,verificand masina fara probleme,avand km reali. Cel care o vinde acum spune ca e deschis oricarei verificari,pentru ca masina e curata,iar tu sari cu niste baliverne si km inchipuiti fara sa fi vazut sau verficat masina. Nu iti convine pretul?ciocu mic si ia un mai ieftina,dar nu arunca cu cacat gratuit.1 point
-
1 point
-
Mama cati cunoscatori care pun pretul corect in secunda 2, lasa-ti omu sa isi vanda masina la pretul dorit de el. Cui nu-i convine isi ia alta mai ieftina din alta parte. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Sunt de acord, o masina corecta are pretul corespunzator. Am platit peste 15k anul trecut pe un 320xdrive M pachet cu km reali sub 200k. Daca l-as vinde as cere undeva intre 14-15 mii.1 point
-
Poate nu e „plinĂŁ” cĂŁ nu-s multe de toate, dar majoritatea E90 de 184 CP sunt de la 13 mii ĂŽn sus.1 point
-
cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax1 point
-
Din cate stiu pompa de apa mecanica nu da eroare. Deci nu vad ce eroare ar fi pe tester. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Stai linistit - temperatura nu e constanta , variaza un pic dupa cum lucreaza termostatul - esti in limite .1 point
-
man, volumul de apa racita care intra in motor e controlat de termostat nu de pompa....in fine discutia asta nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei colegului nostru. Nu are rost sa aratam cat de mari experti suntem in domeniu...1 point
-
Daca ar fi pompa defecta apa nu ar mai circula prin radiator - instalatie, adica nu s-ar raci si s-ar spuraincalzi, nicidecum nu s-ar intampla ce raporteaza colegul nostru.1 point
-
Salut E90 face la fel, am senzatia ca iarna face mai des. Dupa ce am aplicat o perioada metoda a 3-a apoi a 1-a am observat ca din cand in cand intra direct in a 1-a foarte usor. Am descoperit si de ce....pur si simplu bagam in viteza un pic mai tarziu dupa calcarea ambreiajului(~2-3 sec). Se pare ca asta e secretul.1 point
-
1 point
-
Firma PROTEC (Germania) are in portofoliu si ENGINE FLUSH. Pe flaconul de 375 ml este imprimata emblema TUV, iar in fisa tehnica este prezentata omologarea din partea acestui organism. Eu nu cred ca utilizarea acestui produs, daca se face conform instructiunilor fabricantului, dauneaza motorului. Eu l-am folosit la 3 masini, inclusiv la motorul N42. Parerile pe forum sunt impartite, noi romanii suntem mai specialisti decat inginerii germani.1 point
-
0 points
-
Stiu ca se poate , astept primavara sa fac update la soft si sunt curios cum se va simti cu jante usoare0 points
-
0 points
-
Cred ca ar trebui trimis topicul la BMW ... ar fi studiu de caz sau lectii invatate.0 points
-
-1 points
-
Salutare tuturor, Vin si eu cu o intrebare, dupa ce in prealabil m-am documentat cat am putut de mult, am intrebat in stanga si in dreapta si nimeni nu stie sa imi spuna ce si cum. Problema este urmatoarea..detin un E61, 530xd an 2006.( masina superba, m-am indragostit de ea din primul moment.. o am din noiembrie 2015). Problema este ca in ultimele luni, aproximativ din sept-oct 2016 consumul masinii a sarit considerabil! asta inseamna cam cu 4-5 l mai mult la 100 km. Mai concret, pana in perioada mentionata, afisa un consum de 7,4-7.8 l/100km in regim de condus urban. cu un plin, in acest regim ajungeam si la 800 km lejer. Incepand cu luna octombrie 2016, consumul a sarit enorm, imi arata in bord, in exact acelasi regim de condus, aproape 11 l/100km. am facut teste, am resetat consumul, si am luat km de la 0..si asa este, consuma enorm. am facut o diagnoza, nu imi arata nimic, am fost la service-uri (3 diferite, dintre care un mecanic pe care il cunosc, recomandat de multe persoane, care este "specializat" in bmw-uri) si raspunsul a fost acelasi: masina nu are nimic, nu arata nici o eroare, posibil sa fie din cauza iernii, etc Insa nu este asa! Iarna trecuta, aceeasi masina, acelasi stil de condus, acelasi regim urban..consumul maxim afisat in bord..sub 8l/100km. stiu..nu e real, dar stiu si ca ajungeam cu un rezervor pana la 800 km. Acum am 305 km in bord, la trip, si acul este sub jumatate! cu un plin sunt fericit daca ajung 600 km!!! Are cineva vre-o idee va rog, o recomandare..cu ce sa incep, ce ar trebui verificat? repet masina nu da nici o eroare, singurul lucru..motorul este mult mai zgomotos, inainte merge f f silentios, nici nu il auzeam in mers. acum cand accelerez, parca vibreaza..sau "baraie" ca un autobuz. putere are, trage.. Am verificat DPF.. avea ceva cenusa adunata, dar am facut un drum in Romania, peste 1200 km..s-a curatat bine, a ramas sub 10 grame in filtru, pentru regenerare (din aproape 70) Mentionez ca recent am schimbat bujiile si releul bujii. dar problema consumului o avea dinainte. Tot asa am observat si consumul la autostrada. anul trecut, cu aceeasi masina, exact in acceasi perioada am facut acelasi drum de romania.. cu un plin. Anul acesta..aproape un plin si 3 sferturi. Pe autostrada, regim de pilot automat, mers maxim 140 km/ora..consum de aproape 8. Ceva nu e in regula, si nu stiu ce. Anul trecut am avut consum de 6 si ceva. VA rog frumos, daca stie cineva..sau daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema, un sfat..sau o idee. Multumesc mult-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00