Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/17 in all areas

  1. Cam asa arata pe Sport Display, cu scala de masura updatata pt noile valori de cuplu/putere. http://i.imgur.com/o7wQc0J.jpg http://i.imgur.com/2UWF3US.jpg
    4 points
  2. Va salut! As vrea sa incep prin a mentiona ca nu am detinut pana acum un autoturism BMW, am in plan sa achizitionez unul din modelele mentionate in titlu. Momentan am renuntat la masina personala, atat eu cat si viitoare sotie detinem masini de firma(Hyundai I20 1.1diesel eu si Skoda Rapid 1.6 diesel ea, avem si combustibilul asigurat). Am posibilitatea sa apelez la un un buget intre 5000 si 10000euro, singura bariera ar fi viitoarea sotie(Olteanca), "Ce iti trebuie masina, cand ai de la firma?". Bun, gata cu povestile, posibile modele: 1. E46 coupe, ultima generatie, imi place pachetul M, navigatia si motorul 2.0 diesel. Ingrijorari: vechimea, starea motorului, ma uit pe net de 1 saptamana(observ N anunturi cu fraza" pentru pretentiosi", nu sunt sigur ca pot sa gasesc o masina intretinuta, cu KM reali, istoric service, in care sa nu investesc prea mult in perioada urmatoare). 2. E90, 2010-2011, acelasi motor 2.0diesel, nu stiu foarte multe despre acest model, speram sa ma ajutati voi. 3. E92 coupe 2008-2011, acelasi motor, aspectul este impresionant, insa, dupa cum spuneam, sunt nou in "ale BMW". Cred ca e ultima sansa pentru o alegere buna/proasta, am 27 de ani, nu avem copii, spatiul nu ar fi o problema, avem garaj la casa, poate fi tinuta acolo. Masina ar fi folosita la drumuri mai lungi si in weekend cel mult. Sunt constient ca alegerea este a mea, insa un sfat de la cei care folosesc aceste masini cu recurenta zilnica, m-ar ajuta sa ma orientez in perioada urmatoare. Va multumesc!
    2 points
  3. Vedeti ca nu a scris ca a scos 7l/100 in oras. A zis ca avea probabil un consum mediu in jurul acelei cifre, si ca probabil este inregistrat in regim preponderent extraurban, ceea ce este plauzibil. A scris ca a facut distante mai lungi si a resetat consumul, iar acesta este mai mare atat din punct de vedere a ceea ce indica BC-ul cat si din punct de vedere al range-ului. La randul nostru am dat sfaturi cu privire la ceea ce se poate verifica, ce poate cauza consumul marit, nu ramane decat sa faca mai multe investigatii si diagnoza, dar in afara forumului, pentru ca aici clar nu se pot repara masini.
    2 points
  4. poate e motorina de vina , fiind temperaturi asa scazute e posibil sa fie altfel aditivata , ai spus ca din octombrie e asa deci de cand a inceput sa fie mai rece . alimentezi tot timpul din acelasi loc ? Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. consumul apropiat de 8 in regim de autostrada, unde mentii un 140kmh mare parte din drum, mi se pare in regula. Venind din Austria pana in Timisoara ai autostrada cap-coada, eu am ajuns cu 7.3 la o medie de cca105kmh, DE-Sibiu spre exemplu dar pe bucata unde nu este autostrada merg mai incet ca atare mi se reduce putin consumul, altfel ar fi un 7.6-7.7, tot motor de 3.0d, tot 4x4, tot automata...mie nu mi se pare nimic anormal la consumul tau.
    2 points
  6. Coming soon: ======================================== VIN: WBA4B71070xxxxxxx Type code: 4B71 Model: 420D XDRIVE (EUR) E-F-R series: F36 Series: 4 Type: COUPE Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: X11 - FROZEN BRONZE METALLIC Upholstery code: ZAML - IND.ERW.LEDERAUS Prod.date: 2015-02-23 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S21C 19"M LM R.DO.SP.BICOLOR ORBITGRAU M S2VB Tyre pressure control (TPC) S2VF Adaptive M chassis S2VL Variable sport steering S3AC Trailer coupling S3AG Reversing camera S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN S4AE Armrest front, retractable S4DL AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND S4MR Interior trim strips, alum. hexagon S5AC High-beam assistant S5AL ACTIVE PROTECTION S5AS DRIVING ASSISTANT S5DA Passenger airbag deactivation S5DF Active cruise control+stop&go function S6AC Emergency Call System S6AE TELESERVICES S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6AN CONCIERGE SERVICES S6AP REMOTE SERVICES S6FV ONLINE ENTERTAINMENT S6NS Comfort telephony with Enhanced Smartphone Conectivity S6WA Instrument cluster with Extended Content P7R7 Innovation package P7VB COMFORT PAKET P7XP NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access P337 M Sports package S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S459 Seat adjustment, electric, with memory S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S563 Light package S575 Additional 12v sockets S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Individual equipment ======================================== ---- Processing Individual Sign “BMW individual” 0X11 Frozen Bronze metallic Paintwork “frozen bronze Metallic” (code X11). (Sepang bronze met. A32 / dull 2C clear coat FF95-0550 + hardener SC29-0160, ratio 100:33, co. BASF). **************************************** *** Sign “dull Paintwork” **************************************** ZAML BMW Individual extended leather trim Nutmeg Extended leather Merino nutmeg (nb. 7 984 746 / Sun Reflective Technology). Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. **************************************** Following items in leather Merino nutmeg - stamping leather in braid optics (nb. 7 984 750 / Sun Reflective Technology) - Door inserts Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. - Inlay-piping on seats **************************************** Following items with contrast piping in leather Merino smoked white (nb. 7 849 679 / Sun Reflective Technology): - Seats - Headrests **************************************** Following items with contrast stitching in platinum: - Double lap seam on seat side panels(without inner double lap seam on seat side panels) - Double lap seam on seat center panel(only on back seats) - Double lap seam on headrests (only on front seats) - Double lap seam on flap lid/armrest of center console - Lap seam on inlay-piping of seats Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn platinum (nb. 8 020 544), code 0672 E. **************************************** Following items in leather Walknappa black (nb. 1 938 942): - Handbrake lever gaiter Sewing thread black (nb. 1 905 499), code 0020. Quilting yarn black (nb. 1 963 800), code 0020. **************************************** Seam of front and rear seats according to sport seats individual. Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW). http://s22.postimg.org/3l1lrtsnx/IMG_0034.jpg http://s22.postimg.org/sbmorwin1/IMG_0035.jpg
    1 point
  7. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    1 point
  8. Pentru ca ai NBT poti lua L7 de seria F, F10 sau F30, varianta cu Dolby Prologic II. Poti sa iei si Bang & Olufsen de seria F merge cu NBT fara probleme, am avut pe E93 si se auzea bestial. Daca te bate gandul sa faci o corcitura de sistem cu L7 si individual, ceea ce nu iti recomand, verifica foarte bine impedantele la amp si boxe. Sfatul meu: un kit de L7 de Fxx complet, boxe + amp.
    1 point
  9. Eu zic ca ai facut o greseala ca nu l-ai instalat, L7 de E60, cu toate ca e versiunea veche de hardware, flashuit la ultimul ilevel se aude foarte bine cu NBT. L7 sunt 2 versiuni pre-LCI cu boxe pe 4 ohmi si LCI cu boxe pe 8 ohmi, am intalnit kit-uri la vanzare care aveau amp-ul pre-LCI si boxele LCI si automat se auzea ca draq din cauza diferentelor de impedanta. Ai verificat sa nu fi fost asta problema? Am montat cred ca vreo 30-40 de kituri de L7 pana acum in ultimii 7 ani si crede-ma ca e o mare diferenta fata de HiFi mai ales in E60 care are un HiFi mai "special" cu amplificator doar pentru sub-uri. LE: NBT are suport nativ pentru flac-uri, se aud foarte bine cu L7.
    1 point
  10. Mi se pare ciudat. Eu pe e92 am Harman Kardon si mi se pare net superior fata de HiFi-ul care il are tatal meu in e63. Adica se simte surroundul ,la un volum mai ridicat se aude la fel de clar si bass-ul ii mai pronuntat. Ma gandesc ca e63-ul si e60-ul au acelasi sistem HiFi.
    1 point
  11. E 2007, nu 2008 cum zice in anunt. Zice ca are 212.000 km si are peste 217.000. Nu are Prologic 7 cum scrie el. Astea asa ca idee, oricum daca vrei sa o cumperi trebuie sa o duci neaparat la reprezentanta sa o verifici. Costa in jur de 250 lei. Parerea mea e sa iei masina de la proprietar, asta dupa poze si descriere e anunt de samsar. E90/92 facelift pana in 10.000 Euro nu gasesti. Poate doar 316d.
    1 point
  12. Parca ai fi detectiv de meserie ...asa de bine vorbesti ...dar sunt 100% sigur ca asa este si masina aia e manarita .Mai invatam si noi.
    1 point
  13. Nu te supara, dar tie ti-e greu sa setezi si sa scrii normal? Ce sunt caracterele alea de ....
    1 point
  14. Inseamna ca nu esti un elev silitor, inca nu ai ajuns la sectiunea probleme motoare N47(adica cel diesel dupa 2007)-sa vazi acolo grozavii, ajungi direct la masina electrica. Masina din anunt va fi considerata o blasfemie pe acest forum, datorita siglei M de pe portbagaj, scaunelor normale si nu sport, dar erezia maxima este lipsa navigatiei. Dacda tot nu ai chef de aventuri, reparatii, tepe, nervi, etc, arunca un ochi si pe site-urile oficiale bmw din romania, germania, etc, si cauta masini rulate, dar cu istoric certificat si ceva garantie; odata ce iti iei niste repere acolo in ceea ce priveste raportul pret de achizitie vs. dotari, an fabricatie, km, vei putea sa iti faci o parere pertinenta. Si chiar daca e forum bmw, mai sunt si alte marci ce pot fi luate in consideratie in vederea achizitiei unei masini de week-end/concediu/placere.
    1 point
  15. 1 point
  16. Multumesc, O sa contactez maine vanzatorul avand in vedere ca astazi este zi libera de la stat. Un service in Bucuresti unde pot face acest schimb? Plus ca as vrea sa schimb si fulia de la vibrochen preventiv, si o tot plimb in portbagaj de ceva vreme.
    1 point
  17. Vezi ca mai toate galeriile de admisie SH vin de pe masini cu 200K km sau mai rau si s-ar putea sa-ti pice relativ repede.
    1 point
  18. Cati km are masina?Mai ai DPF pe masina? Poate fi si de la DPF infundat, incearca sa faca regenerare si atunci consuma mai mult...
    1 point
  19. Au trecut aproape 6 luni de cand am achizionat-o personal din Germania....primul Bmw...a fost o excursie frumoasa ...dupa o cautare puternica pe net si pe dealer-i din Germania de Bmw am gasit-o pe undeva pe langa Nurnberg,am sunat vineri seara si masina nu se vanduse,luni faceam actele. Masina este fabricatie 2010,are 184 hp,cateva pachete(lumini,inovation,etc) si destule dotari,cel mai mult imi plac oglinzile heliomate si faptul ca este break.Sa nu uit de servotronic care face masina sa merga ca pe sine.....A1...,,,.240km/h V max... masina merge perfect.Singurele schimbari facute sunt pus folie si anvelopele noi de vara / iarna achizitionate,cele de vara Goodyear F1 as2,foarte bune,recomand maxim.Masina avea RFT si din punctul meu este greu de mers cu ele pe drumurile noastre. Nu intentionez sa fac modificari la ea ,vreau sa o pastrez asa cum este...OEM si mai ales in stare perfecta de functionare....am pus amortizoare noi fata ,spate..cele de pe fata erau obosite ,spatele schimbat cam degeaba....masina avea la achizitie 95.000 km. RAR-ul nostru a avut o surpriza pentru mine....Euro 6...deci nu am mai platit nici o taxa,este adevarat ca in anunt era specificat ca are Blue Performance dar eu nu am Adblue cum are F30...misterioase sunt caile Bmw.
    1 point
  20. Dvd ul custom cu Ro functioneaza doar la navigatiile business instalate pe masinile bmw fabricate dupa martie 2007. Pe modelul tau merg doar harile oficiale care NU contine si NU vor contine vreodata Romania nici detaliata nici mai putin detaliata. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  21. daca vrei sa il restaurezi eu zic sa il pastrezi OE fara tiple de FL si alte nebunii cauta un pachet M-TECH 1 care da mai bine pe NFL spor la treaba
    1 point
  22. Parerea mea e ca daca tot vrei sa o faci, fa-o originala, adica cu elemente puse pe nfl. Adica pune-i mtech 1 si tot ce mai vrei tu sa pui, pune original si ce s-a pus pe nfl. Facand-o impecabil si oem ca sa zic asa vei avea si mai multe sanse la pret f bun cand o sa vrei sa o vinzi peste ani. Incearca totusi sa iei piesele din dezmembrari. Doar nu esti nebun sa dai 1200 euro pe pachet M nou.
    1 point
  23. @ ryo - 100% Am auzit ca a venit vara ...
    1 point
  24. Crede-ma...ca nu stii cum e sa ai o problema sau "chiar sa ai o problema" la masina si sa fi stresat ca mine din cauza asta...ce ai tu acolo nu este problema, eu ti-am zis care este singura explicatie pentru ca mi sa intamplat si mie, dupa ce am cumparato la vreo 6 luni am codat pe ea si mi s-a resetat tot...prima oara m-am speriat insa sa stabilizat, am pus eu niste poze cu consumul la 520d in exterior pentru "carcotasi", dar in cazul de fata "carcotasii" au dreptate...e61 530xd, nu stiu cum mergi tu cu masina, dar oricum ai merge 600-700 km cu un full motorul ala in regim urban e ok! Iar acul si la mine creste 15-20% cand accelerez usor de tot, insa mi se pare normal, adica asa mi-a facut de cand am luat-o (apropo intotdeauna mi-a placut cum arata consumul instant la bmw:D ). Eu iti recomand altceva si dupa faci tu ce vrei, resetezi calculatorul, faci un drum de 300-500 km cu mers frumos si dupa mergi cu ea 1-2-3 luni in regim urban si zi-mi ce consum iti arata atunci, o sa fie acela de 7% sau cat ai zis. Bafta si crede-ma pe cuvant, lasa masina in pace atata timp cat ai verificat-o si e ok! Iarna oricum vibreaza mai mult si baraie urat toate plasticele pana se incalzeste bine.
    1 point
  25. Daca ai schimbat toate alea iar masina trage cum trebuie, citez din marii clasici: "asa face toate". Sau poate iti fura cineva din rezervor.
    1 point
  26. Ti-am zis omule ce sa verifici, egr si termostate. Vrei sa ti-o reparam telepatic? )
    1 point
  27. Fratilor..hai sa nu ne contrazicem cat si cum consuma. Normal ca nu am facut 800 km DOAR in oras. Ideea este ca IN ACELASI REGIM DE MERS, combinat..masina consuma mult mai mult! Cu un plin faceam peste 800 km, acum nu ajung la 600, repet in acelasi regim de utilizare (in sensul ca conduc mereu pe aceeasi ruta, merg in aceleasi locuri, locuiesc in acelasi loc, muncesc in acelasi loc..) deci in proportie de 95% conduc la fel! Si da..consuma f f putin pentru un 530.. tocmai de aceea sunt surprins de ce acum consuma atat de mult! Probabil nu 5 litri in plus dar o medie de 3 spre 4 litri. Si nu locuiesc in romania..nu am facut kilometrii astia in romania. Sunt in austria, si ruta mea zilnica pe care conduc imi permite un regim mai economic sa slun asa, nefiind semafoare cu nesimtire, trafic, etc. Deci va rog, sa nu incepem dezbatere pe tema este sau nu real ca imi consuma 5..6..7 litri. Intrebarea mea era alta, va rog sa ne rezumam la ea. Si chiar daca ptr unii din voi pare de domeniul fantasticului, chiar consuma undeva la 8% in acel regim urban..economic. Mentionez ca masina are cutie automata. Si nu odata am facut consumul de la plin la plin, si da..faceam 800 km cu un plin. Reali..fara ce afisa in bord. Deci inca odata..daca aveti idei de ce a sarit atat de mult consumul, va rog.. Mersi mult.
    1 point
  28. Nu te supara dar nu cred ca exista oras in Romania unde un 530xd sa consume 7.4 si sa faci 800 km cu un plin. Pai masina ta consuma mult mai putin decat datele oficiale ale producatorului care oricum sunt mega trase in jos. 600km cu un 530xd din 2006 in oras e oricum prea bine sa fie adevarat. Dar 800? Pai masina asta nu prea are autonomia asta nici in afara. Edit: uite consumul declarat de producator care oricum e cu macar 2 litri prea optimist dar chiar si asa e mult peste ce zici tu. 10.6/6.3/7.9 l/100km urban/extra-urban/combined
    1 point
  29. Stai linistit ca nu consuma la nimeni 8 in oras. Laudarosi sunt peste tot, nu trebuie sa crezi tot ce se scrie. Cei care se lauda cu consum mic, sunt cei care NU isi reseteaza consumul in BC si tot alimenteaza peste, iar atunci in bord iti va arata consum mic, iar real este alt consum. Cauta sa vezi pe cei cu e39 520 i sa vezi cum spun ca ei consuma in oras 10-11, cand fabricantul da un consum in oras de 14-15/100 km.
    1 point
  30. Sunet foarte clar de lant de distributie intins.
    1 point
  31. Tu chiar nu realizezi ca negocierile la masina asta incep in cel mai bun caz de la un foarte optimist si exagerat 3.000?
    1 point
  32. F30-ul mi s-a parut si mie un pic cheap asa la interior, mai ales ce am testat eu, fara piele. Cu piele arata decent, dar totusi sub noul C class...care arata fabulos la interior. Materialele folosite sunt super calitative, butoanele au un feeling placut la apasare, inspira nivel premium si lux. Scaunele iar sunt mult mai ok la C class, mai confortabile...in special cele dintr-o bucata din coupe. Din pacate insa spatiul in interior parca nu e satisfacator pentru clasa asta, ma strangea asa un pic. Iar daca ne raportam strict la dinamica la condus, mai are multe de invatat de la seria 3 (desi e un progres imens dupa parerea mea fata de anteriorul C class). Un alt no-go pentru mine a fost la C class motorul de 2.2 diesel, un pic zgomotos si nu atat de agil ca 320d (am testat varianta de 204CP pe coupe si cea de 170CP pe sedan)...plus schimbatorul ala la volan, cu care nu m-am inteles deloc In ceea ce priveste noul E class, este o revolutie de design interior si dinamica din punctul meu de vedere. Desi costa multicel optiunile care fac interiorul sa arate wow, te fac sa te simti super bine la volan. Din pacate ii lipseste acel "driver and driving orientation", pe care BMW le stapaneste atat de bine. E o masina ultra confortabila si rapida (am testat noul motor de 2l si 194CP), silentioasa chiar si la peste 200km/h...dar cumva anosta, fara sa transmita un fior aparte la condus. Ce merita mentionat la Merc este sistemul audio Burmester (cel entry level), care e senzational si un must have dupa parerea mea. Din pacate pe G30 nu am putut configura Harman/Kardon pentru ca nu am pus navigatia Professional Sper sa nu fie o dezamagire sistemul HiFi...atat pe E60 cat si pe F10 mi s-a parut decent.
    1 point
  33. Una e o greseala din neatentie si alta e asasinarea limbii la fiecare postare. Tu nu stii cand se scrie "nu mai" sau "numai" si nici cratima nu stii in 90% din cazuri cand se pune si cand nu. Culmea, te-ai gasit tocmai tu sa reactionezi la scrierea lui cavaliere.
    1 point
  34. Bai fratilor, pe mine ma dor ochii din cauza posturilor unora. Chiar nu se poate sa scriem si noi corect, ce naiba? E atat de complicat si absurd??
    1 point
  35. Ce inseamna casco in UK fata de CASCO in Ro. La noi stai luni de zile pana se solutioneaza un dosar si ala cu scandal, interventii si pile. Ti-au dat o suma corecta si pierderea ta e minima, gen bani de cafea Felicitari, asteptam urmatoarea masina sa ne-o prezinti si speram cu aia sa te plimbi mai mult! Bafta!
    1 point
  36. De mentionat ca celor carora am vandut masina, nu le-am lasat documentele masinii (certificatul) pentru ca mi-a fost cerut de asigurator alaturi de cheile masinii Plus ca mi-au cerut documente cu care sa dovedesc ca masina a fost sau va fi distrusa si nu va mai fi pusa niciodata in circulatie... Acum fie vorba intre noi, baietii care au luato, mi-au dat documente Remat a doua zi Asiguratorul a platit 10771.15 £ pentru Personal Incident (total Loss cat din care am avut eu ceva personal Excess (appx 850£) si am mai ramas cu 9920£ platiti in cont chiar ieri Pe masina am dat 11mii, deci nu e paguba chiar asa mare, avand in vedere ca asiguratorul trebuie sa imi plateasca si costurile mele de trasnport + medicale in urma accidentlui care se ridica la 3684£ Una peste alta, oi fi platit eu vreo 1600 £ pe an asigurare, dar a meritat fiecare Pence Acum insa, cred ca urmatuarea masina va fi cel putin 2000£/an pentru ca am fost inregistrat cu accidentul asta. Insa asa cum am zis si mai sus, Merita fiecare Pence, pentru ca nu au discutat si facut mofturi prea mari pana sa imi dea banii si au fost foarte profii.
    1 point
  37. Eu cred ca exagerezi. Adevarul e ca majoritatea masinilor au avut incidente mai mici sau mai mari, dar asta nu inseamna ca nu isi merita banii. Daca are o bara inlocuita sau e revopsita nu inseamna ca este o masina proasta. Eu la ultimele 2 masini am avut doua incidente: una a fost zgariata de un vecin pe toata partea stanga (usi+portbagaj) si am fost nevoit sa revopsesc mare parte din masina, iar la cealalta a intrat un motociclist in partea fata si a indoit capota (masina fiind parcata). Toti clientii au sarit in sus cu texte precum "aa, asta a fost dauna totala, e facuta cu piese din dezmembrari". Eu am renuntat de mult la ideea de a lua masina cu vopseaua originala, se poate verifica destul de usor daca a fost lovita serios sau nu.
    1 point
  38. http://thumbnails117.imagebam.com/52692/559e40526914142.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/936fe0526914152.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/d9432c526914159.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/981599526914167.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/dcfcac526914173.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52692/7b6286526914183.jpg
    1 point
  39. Și mie. Și altora cu care am mai vorbit.
    1 point
  40. Cred ca acea persoana care a condus o automata,nu va mai vrea sa isi cumpere manuala. Asa mi s-a intamplat mie
    1 point
  41. Ce lucreaza Dorel la Bmw, e paznic ceva? Nu te supara, dar asemenea afirmatii aiuristice nu ar trebui sa mai existe in 2017, cand accesul la informatie este la un click distanta. Cum sa zici ca o cutie automata merge 100 de mii de km din cauza drumurilor? Eu nici nu inteleg cum de au facut Bmw x3 cu cutie manuala si nu o sa inteleg de ce inca se mai fac Suv-uri premium cu cutie manuala, dar asta e alta poveste. Cat despre placerea de a schimba vitezele, pai poti schimba cand vrei tu si la cutia automata. Si te simti la fel de conectat la masina, ba chiar mai conectat, intrucat ai ambele maini pe volan. Cat despre servisare, costa cateva sute de euro sa faci revizia la cutia automata, o data la 80 de mii de km, adica unii nu apuca sa o faca cat tin masina. Chiar si daca o faci o data la 2-3 ani, nu cred ca e asa gaura in buget.
    1 point
  42. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    1 point
  43. Revin cu impresii despre cum se simte masina la drum lung. Weekendul ce a tocmai a trecut am facut vreo 300 de km pe autostrazile de aici. Nu am decat cuvinte de lauda pentru inginerii care au creat masina asta, cand vine vorba de confort si tinuta de drum la viteze de peste 180km/h. Nu vreau sa va plictisesc cu consumul de carburant, stiti deja ca e mare Poze noi nu pot sa fac din cauza vremii destul de gri, pacat ca nu am fost pe faza Duminica, sa-i fac poze sub zapada(da, a nins pe aici). Din cate observ, va mai dura pana voi vedea soarele pe aici. Pana atunci, o sa apuc sa fac revizia si probabil sa mai fac plinul de vreo 10 ori .
    1 point
  44. Arata fantastic la interior. Cred ca daca BMW ar mai produce e39 si acum s-ar gasi o gramada de clienti aici incluzandu-ma si eu, cu conditia sa foloseasca aceleasi materiale ca in 2002 Felicitari pentru achizitie ...mare noroc ai mai avut cu ea.
    1 point
  45. adica eu cu optiunea asta:( S677A HiFi System Professional DSP ) ce am mai exact: HIFI sau L7 pt ca in navigatie la setari imi arata L7! sa inteleg ca le am pe amandoua sau cum(nu prea le am cu astea)? oricum m-a lasat masca din prima: eu in casa si cu sotia venind de la servici cu muzica deloc tare, auzeam bass-ul din casa! hmmm oricum e bestial sistemul asta! nu am ascultat Individual dar din auzite se spune ca e mai bun decat L7!!! nici nu vreau sa ma gandesc cat de bine se aude! Kenbobo vezi poate nu a fost complet sistemul? mai sunt colegi care au montat L7 si au ramas placut surprinsi! stima
    0 points
  46. E fix asa cum ziceam: in 2012 avea 124K km si in 2014 172K CICA. Eu nu cred ca in cei 2 ani cand n-a avut intrari in service a facut doar 25K km pe an. Suna la reprezentanta si vezi daca a facut revizii la acele visite la BMW MHS , Filaret si Bavaria. Poate doar mergea in vizita sa mai inregistreze km de pe cheie. Putea sa dea inapoi cate 25-30 k si dupa sa fuga cu ea la inregistrare. E ciudat ca el fiind din Galati, venea cu ea la service la Bucuresti si niciodata nu s-a dus la acelasi dealer BMW, mereu s-a dus la altul si asta ma face sa cred ca erau doar vizite asa sa-i citeasca cheia si sa inregistreze kilometrajul. La niciuna din vizitele din Ro nu are macar 1 sau 2 ore de repair sau maintenance jobs (revizie). Doar vizite pentru citit cheia. Eu n-as lua-o, dar nu te lua dupa mine, eu sunt paranoic cand vine vorba de samsarii romani Daca a facut vreo revizie la BMW, sa-ti dea factura Are multe intrari in service, sa-ti faca poze la cartea service sa-ti trimita. Are de 2 ori vreo 50K km de lipsa de revizii.
    0 points
  47. eu chiar ti-am fost de ajutor initial.pana ai inceput sa despici firul in 4 si mi s-a parut ca tu faci misto...ca serios mi-ar placea sa cred ca nu ai vorbit. faptul ca astepti pana la primavara sa schimbi un bec trebuia sa imi dea de gandit...eu as fi in stare cand se arde un bec sa opresc pe marginea drumului sa il schimb pt ca imi sta pe creier sa stiu ca am un bec ars si avertizarea in bord ma dispera.
    0 points
  48. Exact.Un transplant cu un 1.5DCI nu i recomanda nimeni,ca pana acum are de schimbat cam tot ce i sub capota din ce spun colegii de aici.
    0 points
  49. Plin de experti pe forum fara nici un sfat util , in loc sa ajutati omul il luati la misto. Daca apa iti sta la 90 de grade pot fi altele , MAF care nu lucreaza in parametrii, injectoare uzate, iti patineaza cutia . Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.