Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/25/17 in all areas
-
Am uitat sa mai pun filmuleĂâşul . Masina merge bine,tot aĂâ˘tept caldura sa ii fac ce mai vreau eu pe la ea. Mâine urmeazĂŁ boxele fata de logic 7 + tweetere. Ma uit la ele momentan,nu am avut timp sa le pun. Cred ca trebuie curĂŁĂâşat egr'ul,ĂŽmi tot da position control de ceva timp si nu m-am mai uitat pe acolo. Cand o sa am timp sa ma ocup de egr o sa ii scot si clapetele de la admisie (nu mai am DPF deci sunt mai degeaba) si cred ca ii ĂŽnlocuiesc si tamponul cutiei si cele de pe evacuare. Sunt ale ei si am un vad dubiu ca cel putin cel de la cutie e spre sfârĂâ˘itul vieĂâşii. Cele de la motor au fost schimbate acum 2 ani tot de mine,bĂŁnuiesc ca ĂŽncĂŁ se Ăâşin bine. In rest,de cand i-am fĂŁcut cutia,spĂŁlatĂŁ,apa,paie si bĂŁtaie. Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
In weekend nu m-am putut abtine si am rodat franele. Am facut peste 100km atat in oras cat si afara. Ca si prime impresii sunt foarte multumit de cum franeaza masina. Partile pozitive a kitului Performance: -bite point-ul franelor se produce chiar cum apesi pedala , automat reducand putin cursa pedalei. -desii ma asteptam sa fie mai zgomotoase cu geamul inchis nu am sesizat nici o modificare. -distanta de franare s-a redus destul de mult. -azi am avut "placerea" sa franez de urgenta si chiar am fost incantat de ce senzatie de increde mi-o oferit. Parti negative:- vopseaua de pe etrieri nu ii foarte calitativa -greutatea in plus a etrierilor. Poze: http://thumbnails117.imagebam.com/52833/60e070528320350.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52833/78e16d528320353.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52833/607be5528320358.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52833/2ae882528320369.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52833/6b1ed1528320379.jpg3 points
-
pai incercati sa convingeti un om sa nu caute chilipirul din orice masina, dar se uita la cea cu cel mai mic pret de pe piata. cred ca cei care stiu cum merge piata auto din Romania si explica negru pe alb "defectele" sistemului, se pisa contra vantului. in plus, daca toti am cauta masina buna si nu pretul bun, topicurile din aria "probleme" ar fi cel putin reduse la jumatate.2 points
-
probabil ma bag ca musca in lapte dar... esti chitit pe 4 cilindri? daca e masina de weekend eu as cauta un 330ci e46 (ma rog, ne auzim in 5 luni, ca atata o sa stai sa cauti daca te hotarasti la modelu' asta) sau macar un 325ci si diferenta pana la 10.000 de euro as pastra-o pentru impozit cativa ani si pentru mai multe perechi de cauciucuri spate la modu' serios, problemele comune la e46 coupe sunt extra-cunoscute si documentate, mie cel mai frica mi-ar fi de arhicunoscutele "subframe mounts" mai ales fiind vorba de un model care produce ceva cuplu. nu neg in niciun fel calitatea 2.0-urilor moderne BMW, fie ele diesel sau benzina, sunt niste motoare foarte bune si imping fara probleme cotetu', dar consider ca daca consumul nu e un impediment major, in putinu' timp din weekend cand o sa mergi cu ea te va bucura mai mult un 6cyl cu cutie manuala.2 points
-
doar la reprezentanta BMW, noi nu avem standul de calibrare de ACC. o resoftare este 300 ron, calibrarea de ACC este vreo 400 ron, nu stiu ce intelegi tu prin "costuri f mari" dar daca ai un seria 7 cu aceste optiuni de fabrica care a costat in 2007 peste 100k euro, 700 ron pentru operatiile astea nu e mult deloc.1 point
-
Cred ca daca tot te-ai spucat sa scrii despre reparatiile de peste 1.500 euro, decent si de bun simt ar fi sa ii raspunzi colegului de mai sus. Altfel nu ai fi cu nimic diferit de samsarii care lauda dar nu justifica.1 point
-
Metoda cu asteptatul 5min este aplicabila masinilor cu carburator - ma indoiesc ca mai aveti asa ceva exceptand cazul unor masini de colectie - unde raportul amestecului este facut manual/mecanic prin socul care obtureaza admisia de aer. Motoarele cu injectie, nu mai au nevoie de "incalzire" exceptand cele 30sec se asteptare pentru a permite uleiului sa ajunga pe toate subansamblele. La motoarele cu injectie este chiar contraindicat sa astepti cu masina la relantiu pe vreme rece dintr-un motiv simplu: la temperaturi joase, ECU va modifica automat raportul dintre cantitatea de aer si benzina, injectand mai mult combustibil pana cand se ajunge la regimul normal de functionare. Prin urmare rezulta 2 efecte negative datorate amestecului "prea" bogat: #1: ardere incompleta de combustibil -> poluare, depuneri, eficienta scazuta #2: uzura suplimentara piston/cilindru din cauza amestecului bogat de benzina care "spala" stratul superficial de ungere (deficitar din cauza temperaturilor scazute) Bineinteles, vorbim de efecte relativ restranse dar care in timp se pot insuma si pot cauza probleme. De asta este mai bine sa se plece la drum fara ezitari. Pe de alta parte, daca nu vrei sa tremuri in masina (si nu vad de ce sa faci asta :-) ) atunci 5-10min cat dai zapada/gheata la o parte este bine venita pentru beneficiar.1 point
-
1 point
-
din punctul meu de vedere, tu trebuie sa iei decizia corecta raportandu-te la nevoile si posibilitatile tale! trebuie sa te gandesti daca merita sa platesti pentru E92 (in comparatie cu E90), iar ca sa gasesti un E92 dotat si nu foarte vechi (pentru ca e deja si asta un model deja vechi) trebuie sa platesti mai mult decat 10-11 k euro. eu unul sunt multumit de e92-ul meu, Am varianta de 2 litri diesel LCI fabricatie 12, 2011 - 184 HP. Daca ar fi sa aleg din nou, as alege 6 cilindri instant vs 4 pe care ii am acum, dar atunci cand am luat-o, asta a fost minusul. Nu regret, este masina mea de suflet si va ramane probabil in continuare mult timp de-acum in colo. E46 coupe a fost o varianta si pentru mine, imi place fff mult modelul, dar, asa cum s-a mai scris si anterior, este totusi o masina destul de veche si sa gasesti una in stare buna, ei bine, aceea cred va costa si cred ca se va apropia de pret de un e90 mai putin dotat (sa ma contraziceti daca ma insel). PS: daca vrei sa iei un E92 mai chel (si implicit mai ieftin) pentru ca pe viitor sa ii faci retrofituri, trebuie sa iei in calcul si cheltuielile pentru viitor. Eu am ales sa iau una cat mai dotata de fabrica, ca sa nu mai umblu la ea. Este clar ca va trebui sa faci compromisuri la bugetul respectiv si sper sa iei deciziile corecte! Spor si bafta!1 point
-
Multumesc pt video, dar din pacate fara sa aud live nu pot sa emit o parere. Cred ca o sa apelez la sugestia colegului neo, sa iau unul de pe Fxx. Sper ca macar acela sa nu ma dezamageasca.1 point
-
Pentru ca ai NBT poti lua L7 de seria F, F10 sau F30, varianta cu Dolby Prologic II. Poti sa iei si Bang & Olufsen de seria F merge cu NBT fara probleme, am avut pe E93 si se auzea bestial. Daca te bate gandul sa faci o corcitura de sistem cu L7 si individual, ceea ce nu iti recomand, verifica foarte bine impedantele la amp si boxe. Sfatul meu: un kit de L7 de Fxx complet, boxe + amp.1 point
-
exista poate...nu contest asta, dar nu se numeste h10w...daca asa il numeste unu care vinde becuri de 20w nu inseamna ca asa se numeste becul. edit: ca tot m-ati facut curios...am cautat si am gasit becurile de 21w si nu de 20 si logic ca se numesc h21w. de fapt eu pe tema asta faceam haz...bec h10w de 20w...nu zgarie ochii?1 point
-
Lasa niste cutii de electronice goale in masina si pune-te la panda, asa iti recuperezi si cheia si prinzi si un hot .1 point
-
Eu zic ca ai facut o greseala ca nu l-ai instalat, L7 de E60, cu toate ca e versiunea veche de hardware, flashuit la ultimul ilevel se aude foarte bine cu NBT. L7 sunt 2 versiuni pre-LCI cu boxe pe 4 ohmi si LCI cu boxe pe 8 ohmi, am intalnit kit-uri la vanzare care aveau amp-ul pre-LCI si boxele LCI si automat se auzea ca draq din cauza diferentelor de impedanta. Ai verificat sa nu fi fost asta problema? Am montat cred ca vreo 30-40 de kituri de L7 pana acum in ultimii 7 ani si crede-ma ca e o mare diferenta fata de HiFi mai ales in E60 care are un HiFi mai "special" cu amplificator doar pentru sub-uri. LE: NBT are suport nativ pentru flac-uri, se aud foarte bine cu L7.1 point
-
Ampliful de la HiFi e doar pentru subwoofere, nu si pt difuzoare Chiar as fi curios sa facem o proba, side by side.1 point
-
I-am butonat omului vreo ora reglajele si tot degeaba. Functionau toate, si surround si equalizer, suna bine dar ma asteptam sa fie diferenta mare fata de HiFi-ul meu. Poate HiFi-ul meu sa sune ceva mai bine din cauza headunit-ului, fiind NBT, dar momentan nu consider ca merita banii. Astept sa vad individual.1 point
-
De cand am cumparat masina, desi nu am ascultat nici o masina cu Logic 7, am citit doar pareri bune despre el. Avand in vedere ca am HiFi, am fost surprins cat de bine se aude muzica chiar si acum, tot ce voiam in plus era mai mult bass la volum mare. Sapt trecuta, m-am hotarat sa imi comand un sistem complet. Zis si facut, l-am comandat. http://117.imagebam.com/download/2beZtxR0daefKpSLerYsqQ/52831/528301132/DSC_2456.jpg Intre timp, dupa ce il comandasem, a venit un tip cu E60 LCi la ceva codari + remapare. Observ ca are logic 7 si zic perfect, hai sa ascultam un CD de al meu. Sunt mega dezamagit de el, adica HiFi-ul meu cu 6 difuzoare + 2 subwoofere are voce + bass mai prezenta decat L7. Am luat ceva setari de pe diferite forumuri, 6 setari diferite, tot degeaba. Chiar si proprietarul care avea masina de 2 ani a ascultat muzica din masina mea, iar parerea lui a fost aceeasi: L7 are volum mai mare dar bassul si vocea par sterse pe langa HiFi. Buuuun, zic poate o avea el vreo problema. Zilele trec, ajunge sistemul meu, ma apuc de montat pe fata si am probat cu CCC-ul unui prieten, acelasi rezultat dezamagitor. Asa ca, nu am mai montat nimic , am pus HiFi-ul meu inapoi si noroc ca vanzatorul a acceptat retur. Acum astept sa prind o masina cu Individual pentru o auditie,sa vad daca merita macar acela.1 point
-
Nu te supara, dar tie ti-e greu sa setezi si sa scrii normal? Ce sunt caracterele alea de ....1 point
-
DacĂŁ eĂâ˘ti frustrat nu trebuie sa ne ĂŽmpĂŁrtĂŁĂâ˘eĂâ˘ti Ăâ˘i noua colegilor de pe forum,s a ivit ocazia sa vândĂŁ o cunoĂâ˘tinĂâşĂŁ e90 Ăâ˘i am zis sa ĂŽmi expun situaĂâşia pe un forum dedicat,asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ am cautat un e90 ieftin Ăâ˘i bun,doar tu vb ca sĂŁ te afli ĂŽn treabĂŁ fĂŁrĂŁ o opinie pertinentĂŁ!!! Sent from my SM-G930F using Tapatalk1 point
-
Cam are dreptate nevasta, de ce sa te legi la cap daca nu te doare Foloseste functia search, in coltul din dreapta sus a forumului, si vei gasi o multitudine de topicuri deschise pe aceasta tema, ce iti vor asigura material de lectura pentru urmatoarele zile (dar sa nu le vada nevasta, ca o sa ii intareasca afirmatiile). Mai exista in sectiunea vanzari un topic denumit masini la vanzare in Romania, in care vei gasi date despre masinile la vanzare cat si pertinenta si onestitatea anunturilor. In general, un bmw cinstit(adica fara km masluiti, fara modificari discutabile(chip tuning, dpf off), sa nu necesite investitii, cu un rulaj rezonabil, este o rara avis si se va incadra in categoria "printre cele mai scumpe" din categoria ei de anunturi.1 point
-
Cam asa arata pe Sport Display, cu scala de masura updatata pt noile valori de cuplu/putere. http://i.imgur.com/o7wQc0J.jpg http://i.imgur.com/2UWF3US.jpg1 point
-
Ohh da! Se si auzea minunat, traseu cu downpipe + evacuare goala din inox. Mi-a facut multa placere sa o aduc in stadiul din poze, masina fiind initial complet stock, un banal a4 puturos.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-bmw-x1-ful-impecabil-ID7GjWUb.html Am vrut sa schimb jetta soției cu BMW X1 din anunț avea anul trecut ĂŽn august 308mii km, nu stiu sa pun PDF. De bmwdecoder1 point
-
cred ca trebuie sa faci ca mine. am pus-o cu 11.000 apoi 10.500 si primeam oferte de 8000. aveam si taxa recuperata. am vandut tot de pe ea si am facut-o cum a iesit de pe poarta fabricii ) am vandut masina cu 7900 si piesele de pe ea cu 3300.si asa am ajuns la un pret mult mai bun1 point
-
http://i67.tinypic.com/ejeix3.jpg http://i64.tinypic.com/2lvjxvb.jpg http://i66.tinypic.com/2womaz7.jpg Am dat zapada din fata masinii pentru ca era usor tasata si mi-a fost teama sa nu zgarii spoilerul si pragurile, dupa care a iesit saraca, in D si talpa. Deci x drive functioneaza perfect, limitarea masinii in situatii de genul consta in garda la sol. In rest consum mediu 10.3 de cand cu zapezile. O sa fac si niste teste fara asr si in manual sa vedem daca difera comportamentul.1 point
-
Probabil și sa dai vreo 60000 de euro pe ea nouĂŁ ți se pare enorm.1 point
-
Samsarii astia n-au nici un pic de jena, multi stiind de existenta bmwdecoder-ului. Probabil se bazeaza pe faptul ca la fel de multi sunt si naivii, desi pt o suma mai mare de bani te-ai astepta ca oamenii sa aloce un timp pt documentare.1 point
-
Sunt perfect de acord cu tine, dar mi-as permite o mica paranteza/completare. Personal, as imparte piata de masini in 3 piete: 1.piata masinilor smenuite,aranjate,lovite care in proportie de 99% sunt vandute de samsari....aici ai sanse cam la fel de mari sa nimeresti un cazan de masina in care fie vei investi mult , fie o vei vinde... 2.piata masinilor vandute de reprezentante,dealere sau persoane fizice autorizate ....aici mai ai sanse sa prinzi si masini decente dar si preturile sunt pe masura, adica mai mari 3.piata masinilor de la privati...exceptand samsarii neautorizati sau cei care au 8 masini la vanzare...privatul neamt.francez,olandez sau belgian se imparte si el in 2 categorii...cei care considera masinile consumabile si le vand la oricine si aproape oricum, doar un pret decent sa fie si mai sunt aceia care isi iubesc si isi ingrijesc masinile si vor sa le vanda doar la alti privati (sunt sub 10% din cei care vand un anumit tip de masina la pretul pietei...si in general poti negocia intre 200 si 1000 euro la o masina de 7000-15000 euro) O zi excelenta la toata lumea!!! :console:1 point
-
Masina este ok. Mie chiar imi place foarte mult. Este oarecum ca a mea, insa daca vezi ca nu te suna nici dracu de 3 luni sa-ti dea 10.000 euro pe ea, cum poti sa vii tu dupa 3 luni si sa zici ca 11.500 totusi e prea putin?! Probabil ca masina valoreaza si 12.500 cum am spus mai sus, dar... piata face pretul, dar tu poti sa ceri. Am mai vazut unii cu e90 care cer de un an si ceva 15.000 euro, au ajuns la 12.500 si tot cu ele la vanzare stau. Iar vrajeala asta cu... "oricum nu ma grabesc sa o vand", atunci la ce dracu ai mai pus-o de vanzare? Sa vezi si tu cum e piata? Repet: masina e foarte frumoasa din toate punctele de vedere!1 point
-
Eu cred ca o va da cu 13000...minus vreo 5000. Cel mai rau mi se pare ca desi are un topic evident cu istoricul masinii (lucruri care le schimba si care clar denota o anumita uzura si muuuulti km) omul vine cu vrajala ieftina ca o vinde doar aici...normal ca doar aici incearca, pe alte site-uri ar fi cu vreo 2000-3000 mai scump , comparand aici cu site-urile interne si externe....si vb de masini de particulari la care ai verificat in prealabil tot istoricul. Si doar pt cultura sa generala, foarte multi particulari de dincolo iti rezerva masina daca s-a discutat din timp (si a vorbit tot un conational de al lor)...vb aici de cei care nu vor sa isi vanda masinile dealarilor (turci,rusi,arab) care sunt destul de agresivi si insistenti. Eu ii urez inca odata vanzare buna si sanatate!!!1 point
-
Eu te sfatuiesc sa mai astepti pana in primavara, e posibil s-o dai cu 12.500.1 point
-
Eu nu inteleg cum sunteti voi surprinsi ca masinile pe care le gasiti sunt intr-o stare penibila, vandute de samsari de culoare inchisa, cand voi aveti 15 mii de euro si vreti f30 ...1 point
-
cred ca am frecat prea mult b0$$ , aproape ca are reflexii ... frozen ... BMW Special Nano Wax1 point
-
Si totusi a luat un minus, chiar sunt curios cine a dat. Probabil unul din cei care " cu 15 mii iti iei seria 7 full de full si cu motor de 400 de cai" )1 point
-
1 point
-
@harsh Nu am luat aripile deoarece scopul meu nu este de a face replica de M5, ci doar de a modifica masina dupa placul meu. Orice destept vede si zice wow m5 dar cand vede turometrul de diesel se calmeaza instant....De aceea nu va fi niciodata vreo tiganie de sigla M5 pe masina. Din cate stiu eu nu exista "bara fata mai lata". Asta e replica 1:1 cu M5. http://s10.postimg.org/8vn3wb7y1/IMG_2247.jpg image hosting site over 5mb Daca tu ai vazut ca erau jantele fata mai iesite in exterior erau ca aveau un ET / J mai agresiv. Problema asta s-a rezolvat cu noile jante. @Cristian.O Jantele pe 20'' sunt mai grele, respectiv cauciucurile mai mari. Caseta de directie o strici prin folosirea de jante mai mari, respectiv mai grele. Stiu ca in manualul de F10 scrie ca merg si jante pe 20, dar pana nu imi voi permite un set de jante originale sa fie cat mai usoare, nu ma chinui. + ca era mai rigida masina. Planul ar fi sa le opresc pe astea de 19 de iarna, iar urmatorul set sa fie pe 20 de vara. Vedem.... Poze cu evacuarea : http://s13.postimg.org/f40ybpf8n/IMG_2262.jpg upload image online http://s9.postimg.org/b9ckvk6in/IMG_2263.jpg upload jpg http://s30.postimg.org/a55zzsiwh/IMG_2322.jpg image hosting over 5mb http://s17.postimg.org/n4pycc6of/IMG_2276.jpg upload gambar1 point
-
Exact, o mare prostie...nici 520d ala de 163 de cai nu e submotorizat...pana la urma de ce sa fie ? Ca seria 5 are doar cu 100 kg mai mult ca seria 31 point
-
Eu nu as schimba uleiul si filtrul la 25 mii nici mort. O fi el avansat dar niciodata nu stii cand nimeresti un ulei prost. Sa fim seriosi, un schimb ulei cu tot cu filtru nu ajunge la 100e. De ce sa nu stai linistit stiind ca ai un ulei mai proaspat in motor, motorul nu se va supara din cauza asta Iar despre celelalte filtre fiecare cum crede mai bine.Eu personal schimb la fiecare schimb de ulei absolut toate filtrele. Si niciodata nu trec de 10 mii cu ele. Ce-i drept, eu nici nu am bmw dar daca as avea probabil intervalul ar fi si mai scurt.1 point
-
520i: + pret de achizitie mai scazut fata de 520d cu cel putin 2000 euro + motor fiabil - submotorizat - consum mai mare, asemanator cu 525i - taxe ceva mai mari (ex: impozit 800 ron/an) 520d + consum mic + taxe mai mici - pret de achizitie mai mare fata de 520i - submotorizat - mai putin fiabil (comparat cu 520i) si un sfat final, nu-ti lua niciodata benzinar cu cutie automata-1 points
-
Grave probleme au unii ... Cum sa puteti spune ca e submotorizat 520d ??? Eu am 525d 177cp, si nu o vad submotorizata deloc. Imi place 520d pt ca : motor cu putere mare ca si 525d de acum, consum foarte mic !!!!, impozit mic, poate prinde si un model lci, si multe altele, iar despre fiabilitate e f ok. Vrei 520i ? daca vrei sa iti ia vreo 14 15 in oras...cu benzina 54.000 e treaba ta, pe cand un 520d ia 8-9 maxim...depinde de aglomeratii...de oras etc. ca sa nu mai vb de cat scrie in carte de putin ca consuma ! Eu as merge pe 520d fara nici o exitare! Daca as avea banii necesari de diferenta , as lua asa ceva, 2007 minim .-1 points
-
Nu te lua dupa astia. Daca pe el il ajunge 100 euro schimbul sigur nu are bmwe60. Eu il fac la 30000 ma rog cand imi spune service. Si costa peste 200 euro. Vreo 10 milioane fara manopera. Ai 2 filtre de polen. Un filtru de aer unul de motorina unul de ulei plus ulei longlife bmw. Vreo 6,5 litrii.-1 points
-
salutare ,posesor e61 520d , ulei castrol 0w30 ,schimbul il fac in functie de comp. bord cam in jurul a 30.000 km ,filtrele gasiti pe ebay pachet inspectie bmw si vin toate filtrele la un pret mai mult decit rezonabil, masina are acum 200.000 km si merge super bine cu 0w30 si in plus nu am consum mai deloc de ulei dela schimb la schimb. http://www.ebay.de/itm/Castrol-Edge-Prof-C3-0W-30-6-x-1-Liter-Motorol-MB-229-51-BMW-LL04-/281144088520?pt=DE_Autoteile&hash=item41757e57c8 http://www.ebay.de/itm/BMW-520d-E60-E61-163PS-ORIGINAL-MEYLE-INSPEKTIONS-PAKET-FILTER-SET-FILTERPAKET-/151097632010?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE60|Type%3A520d&hash=item232e1ee50a-1 points
-
Ba e intretinuta chiar prea bine, ca nu esti tu vreun barometru in domeniu. Volanul a fost schimbat ca e mai misto sport decat clasic iar butonul de start/stop fiindca in Romania faci drumuri scurte deci apesi de mult mai multe ori pe el si se sterge usor. Dar astea tie ti se par cumva minusuri. Deja aberezi foarte tare, inclusiv cu preturile de la privatii tai. Plus ca nu stiu ce privat iti rezerva tie masina. Euro 4 LCI sau Euro 5 cu dotari si km similari cu 7.500 gasesti doar in Tara Minunilor. Probabil esti Alice. Nu mai zic de intretinere ca am vazut ca esti pe langa total. Ia-o pe Zenaida de mana si duceti-va tare.-1 points
-
-1 points
-
O fii mai scumpa dar barem ai garantia ca masina este ok. Uitate in urma si vezi ca majoritatea au km dati inapoi minim 100 mii-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00