Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/26/17 in all areas
-
4 points
-
Nu te supara, dar tie ti-e greu sa setezi si sa scrii normal? Ce sunt caracterele alea de ....4 points
-
vai de capul tau! intai scrie sa putem intelege ce vrei si apoi o sa iti raspundem2 points
-
2 points
-
La cum raspunzi la toti, se vede ca esti un cocalar, ca sa nu spun altel si fac pariu ca mai mult de 8-9 clase nu ai. Vad ca ii faci pe altii frustrati, dar TU esti cel mai frustrat dintre toti. Te aprinzi imediat la ce iti raspunde un coleg. Tu cred ca nu stii sa intretii cu nimeni o conversatie, esti foarte acid la orice replica. Daca tot esti asa meserias , de ce vii cu atatea intrebari, ca pe urma cand ti se raspunde, sa sari imediat cu gura si sa jignesti. Tu nu stii ca numai un om slab si nepregatit sare cu gura sa certe. Si nu te chinui sa-mi raspunzi, decat atunci cand stii ce inseamna in adevaratul sens cuvantul ,, frustrat". Mai mult ca sigur nu stii, ca daca stiai, il foloseai unde trebuie, nu cum l-ai folosit tu. Rog un admin sa i-a masuri conform regulamentului, in privinta scrisului si a prescurtarilor. Multumesc.2 points
-
E un benzinar aspirat pe o masina de ~1600 kg, mie mi se pare un consum normal. De ce ti se pare lenes? In ce regim mergi cu ea? Cand vrei sa o alergi schimbi spre 5500-7000 ture sau ai pretentia sa traga si sa schimbi la 3500 ture? Mai era cineva pe un topic care zicea ca la benzinar aspirat schimba la 3000-3500 ture si ca o sa schimbe motorul masinii pentru ca nu trage ok. Eu cred ca fiind un motor de turatie daca e folosit corespunzator nu sunt probleme.2 points
-
Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)1 point
-
REFORMULEZ: Mi-am cumparat ulei CASTROL EDGE TITANIUM FST* 5W-40 HC-SYNTHESE, ideia e ca eu am un bmw e46 2003 daca voi pune aceasta varianta (HC) in loc de (FULL SINTETIC)se intampla ceva ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
162000 km s-a efectuat revizia ulei+filtre plus schimb lichid frana la Proleasing BMW, multââŹÂşumit de ei am primit Bonus un spalat exterior si suporturi numar cu logoul lor (unul il aveam rupt) plus un mic cadou pt WDI:)1 point
-
Tocmai am fost sunat de cei de la CJ. Pentru al meu E87 118d 2006 o revizie completa, ulei Shell si toate filtrele aferente + manopera costul este de 1200 lei cu reducere (pret full era 1700). Ca si durata vreo 2 ore zic ei. Daca as lua eu piesele si as merge la un service de cartier m-ar ajunge in jur de 800 lei cu tot cu manopera. Pentru istoric sa platesti 400 lei nu e nici mult nici putin, dar 1 data pe an eu zic ca merita, daca e cu reducere ca altfel pretul intreg e un pic obscen.1 point
-
eu mi-am luat anul trecut in februarie e90 318d 2010 din germania de la persoana fizica cu roti aliaj vara si iarna 105000km la pretul de 12500euro (initial ceruse 13900 si dupa aprox 1 luna de stat pe net a lasat la pret) pachet lumini manere usi si numar albe,navi business,scaune incalzite,trapa electrica,oglinzi electrice pentru pliere,bixenon adaptiv. din punctul meu de vedere a fost un targ corect1 point
-
La cutie si diferential iti recomand sa pui doar original BMW iar lichid de frana ate blue racing.1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa , felicitari pentru modul cum o intretii. Sunt tare curios cum suna audi ..daca poti sa lasi un link cu un video.1 point
-
1 point
-
Uleiul de cutie difera de cel de diferential ... am schimbat eu. Eu am pus in cutie+diferential ulei BMW, iar in motor Liqui Moly TOP TEC 4200.1 point
-
1 point
-
doar la reprezentanta BMW, noi nu avem standul de calibrare de ACC. o resoftare este 300 ron, calibrarea de ACC este vreo 400 ron, nu stiu ce intelegi tu prin "costuri f mari" dar daca ai un seria 7 cu aceste optiuni de fabrica care a costat in 2007 peste 100k euro, 700 ron pentru operatiile astea nu e mult deloc.1 point
-
http://www.liqui-moly.com/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html?OpenDocument&vcmstemplate=mobile&redirect=11 point
-
bateria e in regula ? alternator ? masinile astea usnt putin mai complicate, clapeta de acceleratie si valvetronicul sunt comandate prin motoare electrice, care nu merg daca nu au curent suficient.1 point
-
1 point
-
probabil ma bag ca musca in lapte dar... esti chitit pe 4 cilindri? daca e masina de weekend eu as cauta un 330ci e46 (ma rog, ne auzim in 5 luni, ca atata o sa stai sa cauti daca te hotarasti la modelu' asta) sau macar un 325ci si diferenta pana la 10.000 de euro as pastra-o pentru impozit cativa ani si pentru mai multe perechi de cauciucuri spate la modu' serios, problemele comune la e46 coupe sunt extra-cunoscute si documentate, mie cel mai frica mi-ar fi de arhicunoscutele "subframe mounts" mai ales fiind vorba de un model care produce ceva cuplu. nu neg in niciun fel calitatea 2.0-urilor moderne BMW, fie ele diesel sau benzina, sunt niste motoare foarte bune si imping fara probleme cotetu', dar consider ca daca consumul nu e un impediment major, in putinu' timp din weekend cand o sa mergi cu ea te va bucura mai mult un 6cyl cu cutie manuala.1 point
-
Dai un egr off si remap si ai rezolvat treaba Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Pai da pretenas, fi si tu mai explicit si fa acele afirmatii strict legat de acea masina, ca altfel cel putin mie mi-ai lasat impresia cum ca E46 e mai tare ca E90, ceea ce-i departe de adevar. Si btw...las-o mai moale cu cuvintele alea, gen frustrat ca nu-si au locul in acest context.1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4437_zps85ugvfoj.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4446_zps5r3bv3qd.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4444_zpsverystjr.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_4457_zpstaukwnp4.jpg Mulțumesc "six in line" și eu unul sunt foarte extaziat de algere, mai ales de feeling-ul cum se schimbă acum trepele cu precizie si senzatie de cursă mai scurtă. Am zis cp pentru el merita să-mi scot aparatul foto de la naftalină și să-l pun mai bine în valoare1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_150645_zpsp1bvzrkv.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_143534_zpsy0s7gcsn.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170119_183622_zpsawxiw1zi.jpg Este Fantastic! Cred ca momentan mi-e cea mai mare încântare la interior după cât m-am luptat să-l obțin )1 point
-
Cateva cadre si cu interiorul. Cum recomandati sa se posteze imaginile? caci vad ca nu ma impac deloc cu limitarea de 1mb... @cavaliere - Multumesc, apreciez. A ramas de la vechiul proprietar. Cand va da caldura voi lasa masina la un amic ce se ocupa de detailing profi si va zbura atunci. Orice motor daca este atent ingrijit si cu consumabilele schimbate la timp, consider ca poate oferii rezultate neasteptate.1 point
-
Salut Vlad, la motor, putere, cuplu.....nu se compara-----F31 e clar peste. La aspectul exterior imi place mai mult si fata si spatele de la F31----la E91 nu mi-au placut niciodata stopurile.....de aceea am si incercat sa ascund o parte din becurile pt marsarier vopsindu-le si lasand doar o fanta alba jos nevopsita. Desi este aproape identica in latime ai impresia ca ai mai mult loc inauntru in F31. Scaunele, de asemena imi place cum se regleaza, cum te cuprinde asa din lateral lombar si cum se basculeaza pe spate cu totul-----super tare. La E91 interiorul era din material care s-a ros destul de mult la ambele scaune din fata si ramanea patat tot timpul pe sezut. Consola in schimb mi se pare la E91 mai frumoasa mai ales chestia aia care iese si te ajuta sa-ti rezemi cotul------in schimb la F31 pare a fi un pic mai in fata consola si atunci au renuntat la aripioara aia de la E91. Interioarul este din piele cu niste insertii rosii si sunt doar cateva ornamente din plastic vopsite negru care nu imi dau impresia de cheap.....poate ma insel eu..... Volanul, comenzile de pe volan sunt inversate acum si au renuntat la butoanele de schimbat melodia cu un scroll pe care trebuie sa-l apesi prima data si apoi sa rotesti de el-----i se pare un pic peste mana ca nu poti sa treci direct la melodia urmatoare sau cea precedenta + ca dispere dupa 3-4 sec daca nu te hotarasti si mi s-a intamplat de multe ori sa ma prinda chestia asta cand urma o curba mai stransa prin oras unde trebuie sa rotesti calumea volanul si pierdeam totul si trebuia sa o iau de la cap. De asemenea volanul este muuuult mai usor la F31, nu mai este hidraulic ca la E91-----de fiecare data cand ma urcam in E91 dupa ce conduceam A2-ul sotiei aveam impresia ca intorc volanul de la 1310 . Sau cand veneam acasa in ro si dupa 3 sapt de condus masina inchiriata sa te urci in E91-----misto senzatia...... ceea ce nu este un lucru neaparat rau ----mie imi placea sincer mai greoi asa. Panorama nu mai este asimetrica ca la E91 si nu se mai deschide aproape toata. La E91 puteai iesi pe trapa afara din spate ( atasez o poza).....La F31 se deschide ca la orice masina cu trapa ---doar prima jumatate------mi se pare nasp. Luminile adaptive mise pare o chestie suuuper misto. Cum au gandit ei siguranta in trafic prin diminuarea intensitatii luminii atunci cand intalnesti o masina care vine din fata sau atunci cand ajungi o masina si vrei sa o depasesti..... farurile urmeaza curba atunci cand virezi volanul,.....super misto. Nu-mi place in schimb faza cu proiectoarele care se aprind cand virezi volanul-----pare masina stirba asa doar cu un proiector aprins. Sunt nevoit sa merg tot timpul cu ele aprinse. La F31 poti scrie cu degetul pe joystick acum pt a seta o adresa in navigatie sau pt a edita\cauta o melodie..... butoanele presetate de la radio pe care le poti preseta pt ce vrei. Doar te plimbi cu degetul pe ele si iti pare ce este presetat ( de exemplu pe 4 am pus sport drive---imi arata instantaneu cati cai folosesc si ce torque am----super misto si chestia asta. Portbagajul se deschide\inchide singur ; de ajutor cand ai mainile ocupate si nu vrei sa lasi sacosile jos, mai ales aici in Norvegia unde ploua destul de des... In principiu sunt foarte multumit de masina, inca mai am de invatat cum sa folosesc voice controlul '' call baby'' ---- Cred ca mai sunt inca de descoperit, dar nu ma grabesc......1 point
-
Cutia e manuala sau automata? Eu nu vad 8% in Bucuresti nici daca o imping1 point
-
Haha, buna asta si sper sa fie si adevarata, sa te auda Dumnezeu sa ma tina pana la 300 000 macar ) "un Golf 1.4 TSI face suta in 8 secunde sau un Polo TDI in 9,2" - ma beep in ele sau pe ele de golfuri sau polo-uri Eu vreaun o masina eleganta si sportiva in acelasi timp, nu una care ia suta mai rpd cu 2 sec Pe curbe n-o sa stea niciuna dintre cele doua la fel cum sta un BMW...dar fiecare cu ce vrea, fiecare cu ideile lui1 point
-
Ahh, pentru ca cele fata le-am luat noi, iar cele spate fiind o marime mai neconventionala, le-am vanat sh in stare cat mai buna cu putinta . Setul rotilor de iarna vor fi disponibile spre vanzare de saptamana viitoare.0 points
-
Pai cele fata sunt mai inguste (8.5j) iar jantele pe spate sunt foarte concave /late si conform calculatorului de anvelope ,corespunde echilibrul intre cele doua marimi la o diferenta infima de 0.7%0 points
-
Notat. Cutie + diferential, oem bmw, frane - ate, iar pe motor voi merge in continuare pe motul din motive personale acumuate in ultimii 5 ani de zile cu experientele favorabile avute cu acest ulei. Checked - saptamana viitoare ma voi ocupa de fluide. Astazi a fost zarva mare cu rotile. Jantele pe 19 cu 8,5J pe fata & 9,5J spate au ajuns, mi-am comandat 2 X 245/40/19 Landsail pe fata si 2 X 285/35/19 Goodyear Eagle F1 pe spate. Am fost la vulcanzire sa dau jos senzorii si sa-i pregatesc pentru noul set de jante. Ar mai trebui sa comand un set de distantiere pe spate de 10mm de la Ta-Tehnix (recomand calitate pret). Aaaaa... a sosit si difuzorul pentru evacuarea spate, ce cred ca-l voi face intr-o nuanta speciala pentru a-l asorta cu jantele (Difozuroul a fost achizitionat prin ebay.de si a costat 700lei inclusiv curier) Rămâneți aproape http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_155404_zpswnukj9b6.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_105319_zpsmia0igrx.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/20170126_105314_zpsjg55qm5c.jpg0 points
-
ai dreptate , nu prea schimb la 5500-7000 ..poate de aia mi se pare leneșĂŁ0 points
-
0 points
-
e drept ca nu sunt rachete si nici foarte rapide, e drept ca te face la semafor un Golf GTI sau chiar un Golf 1.9TDI resoftat dat fiind faptul ca sunt mai usoare, insa nu pentru toata lumea conteaza aspectele astea, din acest motiv BMW inca mai face 316i, 316d, 520i, 520d s.a.m.d, sunt oameni care vor un BMW si ceea ce ofera el, adevarat ca poate se astea ce cam bat cap in cap, e ironic ce-i drept, pentru ca insasi motto-ul BMW este Ultimate Driving Machine ori asta nu o poti avea cu un 520d sau 316i dar chiar si la motorizarile astea simti totusi diferenta dintre BMW si restul masinilor...sau poate nu?...pana la urma chiar conteaza motorizarea?...cred ca da, am incercat sa sustin teoria ca nu, dar nu prea tine, oricat m-as stradui ajung la parerea ca motorizarea conteaza mult la un BMW, altfel ti-ai cam luat un BMW doar de dragul emblemei, cred ca Jeremy Clarkson avea dreptate in cazul asta...la o masina noua nici eu as da 45k euro pentru un 520i/d, la una sh treaba sta un pic diferit-1 points
-
de o saptamana sunt posesor de 520D (2009). masina e fantastica si cireasa de pe tort este CONSUMUL (cu aer conditionat maxim 8% in oras!!!), este consumul real nu vrajeala de posesor disperat de BMW ! Am mers prin oras sa vad cat de putin poate sa consume fara aer, ziua, aglomeratie pe traseul Baneasa - Sos. Giurgiului (Nord - Sud) si mi-a luat 6.6% !! .... the choise is yours-1 points
-
Pe 10 iunie mi am luat din germania de la un dealer BMW un 520 d ,177 hp an 2008, pret 22500, manual. Mai am un logan din 2008 MCV 1.5 d ...85 hp. Va spun sincer ca Bmw consuma mai putin decat logan in orice situatie... In cei 2000 km din germania pana acasa (aici punand si ruta Oradea-Cluj-Bistrita-Suceava-Bucuresti) consumul mediu mi a iesit 5.6. Am si poza facuta cu computerul de bord... Masina am luat o la 85,500 km. Sunt foarte multumit de ea ...si merge si arata ca noua. In orash in bucuresti nu mi sare consumul de 6.6%.-1 points
-
O am numai de Joia trecuta. Am venit de la Craiova pana la Timisoara si am tinut-o numai in kick-down-uri, dupa Orsova. Soseaua este excelenta. Ma tot miram si ii spuneam la cumnatu-meu : "Bah ce sosele, parca am fi in Germania " Deci astia au fost cam 350 de km in afara. Viteza maxima - pana in 130-140 km/h. Am vazut ca daca mergeam constant cu 130 km/h aveam un consum de 5,5 l / 100 km Apoi prin week-end m-am mai invartit prin Timisoara cam 100 km. Media a fost 9,2 l / 100 km. Saptamana asta ii schimb filtrele. Ma astept sa mai scada putin consumul. P.S. Da, la cum se simte masina incepand cu 70-80 km/h in sus, pot spune ca e destul de "lenesa" in modul D, prin oras.-1 points
-
Cred ca va dati seama despre ce motor vorbesc, nu vorbesc despre SI de 173. Stiu ca ce scrie pe carte niciodata in Ro nu se potriveste, dar de la datele acestui motor pana la 13 oras si 7 afara, e diferenta totusi. Ma gandesc sa-mi iau si eu un E90, dar se pare ca bmw-ul imi insala aspteptarile, chiar si pe benzina. 2.0i 150 e praf, 170 e praf, Si-ul nu e cazul pt ca nu merg 3 km pe saptamana doar ca sa ma dau mare ca mi-am luat bmw (consuma multicel). La diesel 177 e praf, 122, 143 nu e cazul, mai ramane cel de 163 )) vladmury, nu mereu, am prieten cu dieselul de 177 ED si chiar respecta consumul din carte, hai cu 0,5 L in plus, dar nu cu 2 !!-1 points
-
Facut in paralel si consumul la pompa si mi-a cam iesit ce arata si Computerul de bord, aprox 1300km un plin cu 5.4l , la pompa. De ce resoftata si de ce inca se va dori mai mult... pentru ca e una din pasiunile mele, iar in cazul de fata am zis ca se poate dupa ce am verificat ca totul sa fie ok, pregatit de operatiune (schimbat distributie, ambreiaj, clapete, revizie generala), iar motorul functioneaza ceas, rotund, fara zgomote suspecte. Apropo, pentru cei care au clapete de pe admisie cu probleme sau se gandesc sa renunte la ele, le recomand schimbarea lor cu seturi noi pe original ce sunt doar la 170lei. Cat despre codari, zilele acestea am reusit sa fac sa mearga pe Romania, Speed limit info, ce nu afisa in ruptul capului limitele, iar cu ajutorul unui amic de la service si a unui topic dedicat de aici s-a reusit operatiunea in cauza - foarta utila chestia cand iti vine sa o calci prin localitati si te uiti intrebator pe parbriz, cat iti permiti. S-au mai activat: luminile din proiectoare active la deschiderea din cheie, semanalizarile prezente si pe Head Up, Memorare pozitie Start Stop, Sport Display, Temperatura Senzoi Pneuri. Ar mai fi codari interesante pentru rabla?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cred ca daca tot te-ai spucat sa scrii despre reparatiile de peste 1.500 euro, decent si de bun simt ar fi sa ii raspunzi colegului de mai sus. Altfel nu ai fi cu nimic diferit de samsarii care lauda dar nu justifica.-1 points
-
Doamne ce ratatii caci voi ati inteles intrebarea dar in loc sa raspundeti daca stiti, voi va uitati la o greseala de ortografie...omg-1 points
-
Vând 4 jante tabla pentru BMW (au fost pentru seria 1 F20). Prinderea este 5X120, ET 33, J6.5. Fabricație 28/15 (se poate vedea și în poze), sunt aproape noi! Preț: 500 lei toate 4 bucăți. 0766.212.257 Adrian http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192208_edit_zps6dgep3m0.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192244_zpsag0dzrpe.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192256_zpsuzyjimsk.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192334_zps96kfatez.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20161118_192349_zpsmn3n109f.jpg-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00