Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/17 in all areas
-
Scade xdrive performantele mult si creste consumul mult? )) Inteleg ca nu ai xdrive, e f ok, dar nu mai abera. Vezi niste comparatii pe aceeasi motorizare si apoi revino cu asemenea afirmatii. Si ce anume inseamna in plus in afara de 2 litri de ulei la 3 ani? Eu am acelasi motor si pe x1 si pe e90 si trag la fel ambele, diferente imperceptibile pentru simturile umane. Consumul e mai crescut mai x1, insa nu doar pt ca e xdrive ci si pt ca are jante pe 18 si o aerodinamica mai slaba. Daca nu ti-ai luat x drive, e ok, dar nu mai abera ca pe motor de maxim 200 de cai e inutil.4 points
-
E simplu, nu ai greutate pe punte = pierzi din start. Am avut tractiune spate cu toate sistemele posibile + anvelope premium si nu am fost multumit. Iarna pe zapada nici nu mai are rost sa zic. Fiecare cum doreste.3 points
-
Hai las-o balta. Sa "i-a" masuri scrie unul cu 4 clase ca trenul. Nu e nimic de comdamnat ca mai si gresim sau ca sunt chestii pe care nu le stapanim dar sa vii si sa persisti in greseala, ba mai mult, sa mai si oferi o demonstratie care sa iti valideze greseala, ei bine, asta e chiar incapatanarea suprema, ignoranta maxima.3 points
-
2 points
-
Sa ia masuri.. )) Amuzant ca mai si posteaza regula de ortografie. Cum e vorba aia, sa-ti dai cu tesla-n coa..)2 points
-
Eu zic ca ai facut o greseala ca nu l-ai instalat, L7 de E60, cu toate ca e versiunea veche de hardware, flashuit la ultimul ilevel se aude foarte bine cu NBT. L7 sunt 2 versiuni pre-LCI cu boxe pe 4 ohmi si LCI cu boxe pe 8 ohmi, am intalnit kit-uri la vanzare care aveau amp-ul pre-LCI si boxele LCI si automat se auzea ca draq din cauza diferentelor de impedanta. Ai verificat sa nu fi fost asta problema? Am montat cred ca vreo 30-40 de kituri de L7 pana acum in ultimii 7 ani si crede-ma ca e o mare diferenta fata de HiFi mai ales in E60 care are un HiFi mai "special" cu amplificator doar pentru sub-uri. LE: NBT are suport nativ pentru flac-uri, se aud foarte bine cu L7.2 points
-
BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.081 point
-
Am fost plecat 2 saptamani din tara, iar cand am revenit am pornit Loganurile firmei ( 4 la numar 1.5 dCI) si au pornit lejer la prima cheie, cum era si normal. La tine care e surprinderea? Ca a pornit BMW-ul dupa 3 zile sau cum?1 point
-
E90 xdrive mi se pare mai "lipita de asfalt" decat tractiunea spate, mai ales pe carosabil ud. Stiu, nu are aceeasi "senzatie" insa nu caut senzatii tari pe sosea. Am condus mai multe masini cu tractiune fata,spate sau integrala. Aleg oricand AWD. Singurul dezavantaj pe care il vad la xdrive sunt dele 80-100 kg in plus. Nu contest ca nu ar avea probleme la un anumit nr de km sau anume stil de exploatare in asta e valabil si pt celelalte componente. Sincer nu am vazut nici macar o masina cu probleme la xdrive Referitor la motor, alege 2.0. Cel condus de mine avea 1.8 si parea cam puturos1 point
-
De acord la partea cu motorul pe benzina. Nu inteleg totusi partea cu Xdrive util vara...Cum adica? Vorbim de o masina de 140-190 cai, ce are tractiunea spate? Daca nu ti-ai facut casa in varful dealului sau locuiesti intr`o zona in care risti sa ramai in zapada 3 luni pe an nu are niciun rost Xdrive-ul, consum ridicat si cheltuieli de intretinere inutile. Ori asa ori daca ai +350 cai si ai nevoie de mai multa aderenta.1 point
-
1 point
-
Cand am cautat si eu masina tot spre ei ma indreptam. Problema care am vazut-o la ei este ca 99% din masini nu au TUV-ul facut si nici nu vor sa il faca ei in avans si tu sa platesti. Nu au vrut decat sa imi vanda masina si dupa aia sa ma descurc eu ... adica sa piersi cel putin 2-3 zile pe acolo ... Grija mare la TUV ca altfel nu o poti aduce decat pe platforma! De asemenea trebuie sa faci numere pe 30 zile la germani ca sa fie legal. Cele de 5 zile nu sunt ok si risti sa te opreasca politia si sa iti ia talonu! P.S Am urmarit piata vreo 4-5 luni si cum a venit sezonu rece (adica din Septembrie deja) au scazut preturle la ei cu minim 1000€ pe masina. In curand o sa inceapa sa creasca la loc1 point
-
Pai Un X1 modelul E84 este construit pe platforma lui E90 touring. Nu se simte la condus la fel, fiind ceva mai maricel ca volum, si implicit alt centru de greutate. Motoarele sunt la fel... deci prezinta aceleasi defecte. Acum cum ai noroc sa gasesti o masina intretinuta. La banutii pe care-i dispui nu cred ca vei gasi un X1 cu putini km. Slabe sanse! Iar sa cumperi o masina cheala, nu cred ca se merita. Cum spuneau si colegii ceva mai sus, x-drive face toti bani , il recomand ca un must be. Acum ca optezi pt un mot 1.8D sau cu 2.0D este alegerea ta.1 point
-
La 7000km/an e chiar indicat sa cauti un motor pe benzina. Dieselul nu este indicat la mers preponderent urban. Avantaje si dezavantaje diesel / benzina le gasesti pe forum Xdrive face toti banii in opinia mea, util atat iarna cat si vara. Depinde mult de stilul de condus si de ce asteptari ai de la masina. 320 are garda mai joasa, riscul de a ramane suspendat este mai mare in conditii de zapada,munte, etc. Am patit-o de cateva ori iarna asta insa xdrive-ul m-a scos la liman. Am mers cu x1 diesel, se descurca destul de bine. Poate un pic mai zgomotos motorul fata de 320. Personal sunt fan diesel, nu as alege bezina. Strict parere personala. Sfatul meu: testeaza ambele masini, atat diesel cat si benzina. Calculeaza daca merita diferentele de costuri la intretinere,consum, defecte uzuale, etc. la fiecare motorizare. Nu te grabi in a face o alegere1 point
-
Daca iei X1, ia cu Xdrive, vei simti utilitatea cand mergi la ski Personal prefer dotari multe si km nu prea conteaza daca a fost intretinuta ca la carte masina. Adica nu as ezita sa iau un X1 in toate mintile din Germania la 189k km full. Decat sa iau unu la 116K km chel mai bine unu dotat. Motoarele pe benzina sunt mai rare pe X1, dar la km care-i faci tu, chiar nu are importanta ce iei. Poti sa-ti iei linistit X1 cu 1.8d, e acelasi motor, doar ca are mai putini cai insa diferenta nu e asa mare la tinuta de drum si la cum trage. Daca o iei pt munte si ski, mergi pe X1 si lasa seria 3. Touring zici ca nu vrei desi e ft practica la drumetii dar garda la sol e mai joasa. Si eu caut un X1 de 2013 pt iubita mea care mi-a confiscat masina si merg cu smartul momentan Sport extrem la 100 la ora1 point
-
mi se par cam mari tips-urile, par cam inghesuite in decupajul dedicat lor, mergeau cred o idee mai mici si cele exterioare sunt mai lungi putin fata de interioare plus ca ele par a fi convergente, perechile intre ele, sunt orientate catre interior...cel putin asa le vad eu din pozele astea. l.e. - iar exterioarele par mai jos decat interioarele.1 point
-
Si colaboratorul din Germania de unde are mii de bucati sh ?)) Daomne fereste ce povesti de te doare mintea. 500 euro cu tot hardwareul inclusiv panou clima? Ieftin ca braga. Cam tot ce se vinde pe olx e ciordeles, asta e la mintea cocosului, doar daca ne place sa ne mintim singuri.1 point
-
Ce mi-ar placea sa fie furata de pe masina ta! Ai merita cu varf si indesat ptr gandirea asta de adevarat cocalar cu bmw.1 point
-
Da, la 6 nu mai am ce sa pun, ultimul retrofit a fost jaluzeaua electrica la spate, dar nu am mai facut poze sa pun pe topic. Ah, si am montat eleronul de M Performance pe portbagaj, tocmai ce a fost Acero ieri pe la mine sa polisheze portbagajul ca am reusit sa il zgarii in cateva locuri. Ca de obicei cand trece Acero a ramas lacul oglinda in urma lui.1 point
-
incredibil .Ai scris "sa i-a masuri" ?? in timp ce il certai pe unu' ca poceste gramatica ?? si ai mai si luat niste plusuri pe chestia asta ??1 point
-
In Romania nu poti sa ai incredere sa iei masina de nicaieri, se dau tepe si in reprezentante. Suntem printre putinele tari unde se gasesc la dealeri autorizati (inclusiv reprezentante) masini cu km dati inapoi. Sunt persoane care si'au luat masini cu 15-20k in bord de la reprezentanta si au avut probleme grave.1 point
-
1 point
-
Domnu Pruteanu va multumeste si daca ar mai fi trait ar fi fost mandru ca existati si voi pe langa el... :goodjob:1 point
-
Asa zic si eu de sigla. E prea smechera si potenta masina ca sa o jignesti cu un abtibild M550d. Frumoasa rau,bafta la vanzare!!1 point
-
Avion, foarte frumoasa, insa sigla cu M550 strica tot!!! Succes la vanzare!1 point
-
1 point
-
"altfel cu venit lunar de sub 2000 euro n-ai ce cauta intr-un bemveu, mertan etc daca socotesti casco, rca uri, piese oe, gume noi, etc." . Nici ca se putea mai bine. Asta trebuie sa va intre bine-n cap, dupa care sa visam la scaune de "7-ar". Toata lumea vrea scaune din piele daca se poate si de "7-ar", dar noi in living stam pe canapea cu arcuri.1 point
-
Salut tuturor ,vreau sa va spun ca am avut si eu aceeași problema cu trepidațiile la plecarea de pe loc la rece iar in ultimul timp a ĂŽnceput sa facĂŁ si la cald in trafic aglomerat Am rezolvat problema verificând injectoarele pe un tester iar cand le-am verificat pe un banc de probe la o firma specializatĂŁ in Craiova ,baiatul de la standul de probe mi-a Zis ca am probleme la injectorului 3 ,iar pe tester imi aratĂŁ injectorului 4 cu probleme in fine l-am pus sa mi-l desfacĂŁ sa verifice supapa si diuza ,la reglat in parametri si surpriza pe lângĂŁ ca motorul merge mai rotund si trage mai bine , numai TrepideazĂŁ la plecarea de pe loc . Ăncercați sa verificați injectoarele la mine injectorul 3 avea valoare 1,6 din 2,5 care este idealĂŁ pt un injector bun ,este vorba despre un e90 din 2006 163cp .1 point
-
Soluţie citire indicatoare în România Speed limit info SLI 1 (100% la specificatiile din fabrica) KAFAS 3030 IMPLICIT_SPEED_LIMITS_1 NAME_1 = 52,4F KAFAS 3010 SLI_CODING COD_ELECTRICAL_HORIZON = aktiv vezi demonstratie http://www.youtube.com/watch?v=EuQoT2HrRu41 point
-
Avand in vedere cate drumuri ai de facut pe zapada, merita sa iti iei Xdrive. Dar de la asta pana la a spune ca ar fi util Xdrive-ul vara la o masina sub 200 cai e cale lunga.0 points
-
X1 se simte la condus la fel ca un e90, din masina chiar pare ca stai foarte jos, nu zici ca esti in suv. Intr-adevar nu are o garda la sol de Suv adevarat, insa este genul de Suv care ofera cele mai apropiate senzatii de turism la condus. Xdrive ajuta si vara, orice s-ar scrie pe aici. Eu am intrat pe ploaie in cateva curbe cu viteza mai mare decat ar fi trebuit si masina corecteaza singura trasa, oricum mult mai usor de controlat decat daca era tractiune doar pe o punte. Nu ofera aceleasi senzatii ca un rwd, insa sa fim seriosi, ca nu vorbim de 400 de cai, ca sa punem senzatiile pe primul loc. Doi la mana, este mai slab antifonat fata de un e90, insa diferenta se simte mai mult la ralanti. In mers, pana in 140 se aude la fel. Peste aceasta viteza, aerodinamica mai slaba isi spune cuvantul, insa nu e ca si cum nu poti sa stai in masina. Ca si costuri de exploatare, xdrive nu presupune decat un schimb de ulei o data la doi, trei ani, deci nesemnificativ. Din punctul meu de vedere, eu zic sa iei cu xdrive, daca tot iei x1. Asta ca sa te poti bucura din plin de avantajele garzii la sol decente + sistem 4x4. Vezi ca am la mine pe topicul masinii o poza din zilele cu ninsoare extrema si poti sa iti faci o idee cam pe unde poate merge masina. Are limitelel ei, insa cu niste cauciucuri de iarna ca lumea, te bagi in locuri pe unde nu crezi ca puteai.0 points
-
Xdrive ii ca si o plasa de ajutor. Nu te incurca ca ii acolo ,dar cand dai de necaz te bucuri ca te ajuta. Am condus un e92 xdrive pe un drum cu destul de multe viraje si ud. Pot sa spun ca am simtit ca functioneaza. Imi oferea o senzatie de siguranta ,nu trebuia sa fiu atent sa nu ii rupt aderenta. Posesorul masinii o fost si la sky cu ea si era foarte incantat ca nu o avut nici o problema pe zapada. Nici o data nu o ramas blocat.0 points
-
Stai linistit ca si la 140 cai pierzi aderenta la tractiune spate. Xdrive este o investitie sigura si utila.0 points
-
sunetul ala metalic e posibil sa fie si de la buson, vibra si lovea prinderile lui metalice. motorul cu busonul pus suna normal. oricum, ce ti-a venit sa scoti busonul cu motorul pornit?lasa-l acolo, baga motorina si da-i sa mearga.0 points
-
Nu te supara, dar tie ti-e greu sa setezi si sa scrii normal? Ce sunt caracterele alea de ....0 points
-
0 points
-
Dupa cum se vede in foto, am plecat la 5.35 dimineata. Drumul a fost destul de aerisit si a inclus doua portiuni de autostrada: Ploiesti-Bucuresti si Bucuresti-Constanta. Nu am calculat consumul la pompa, insa apreciez ca este cam 6l/100 km. Oricum, mi se pare un consum superdecent pentru ditamai animalu' de masina. Consum bun scoti doar daca drumul este relativ liber si nu ai de facut depasiri multe, adica sa rulezi cat de cat constant.-1 points
-
Asta mi-a aratat pe computerul de bord. 150km/h a fost doar pe autostrada si in modul Eco. In rest, la drumuri scurte de oras imi arata intre 6.5 do 8, depinde cum o calc. Ma gandesc ca o fi avand si acel boxtuning vreun efect benefic asupra consumului.-1 points
-
-1 points
-
sasiu :: WBAEV31050KL49924 inmatriculat Ro , un singur proprietar in acte, taxa cred ca a fost recuperata, detin talon si cartea masinii, se pot folosi numerele in continuare, nu negociez, pretul e deja destul de mic poze si alte detalii pe WhatssApp sunt din Ploiesti-1 points
-
La cum raspunzi la toti, se vede ca esti un cocalar, ca sa nu spun altel si fac pariu ca mai mult de 8-9 clase nu ai. Vad ca ii faci pe altii frustrati, dar TU esti cel mai frustrat dintre toti. Te aprinzi imediat la ce iti raspunde un coleg. Tu cred ca nu stii sa intretii cu nimeni o conversatie, esti foarte acid la orice replica. Daca tot esti asa meserias , de ce vii cu atatea intrebari, ca pe urma cand ti se raspunde, sa sari imediat cu gura si sa jignesti. Tu nu stii ca numai un om slab si nepregatit sare cu gura sa certe. Si nu te chinui sa-mi raspunzi, decat atunci cand stii ce inseamna in adevaratul sens cuvantul ,, frustrat". Mai mult ca sigur nu stii, ca daca stiai, il foloseai unde trebuie, nu cum l-ai folosit tu. Rog un admin sa i-a masuri conform regulamentului, in privinta scrisului si a prescurtarilor. Multumesc.-1 points
-
De asta am fost avertizat si eu inainte sa-mi iau N47 Bmw...am avut masini numai din familia VAG si chiar se aude mai tare N47 decat un diesel "mai normal". Se aude mai tare ca un M47 in primul rand din ce am inteles, cam aia a fost prima senzatie cand am inceput sa caut aceasta masina cu acest motor, cum m-am urcat am sesizat zgomotul si mi-am adus aminte de "vezi ca N47 o sa ti se para mai zgomotos decat diesel-urile care le-ai avut pana acum"-1 points
-
Neo, esti geniu! Mi-e ciuda ca nu sunt din Bucuresti cand vine vorba de asta:|, nu cred ca exista problema la bmw sa nu o rezolvi pana la urma:D.-1 points
-
Problema cu ruperea lantului nu a fost rezolvata la N47 dar ea apare, daca apare (!!!), dupa 200.000 km. Daca apare mai devreme este ghinion si se rezolva, in general, pe garantie, din ce stiu eu.-1 points
-
Buna ziua, imi cer scuze daca va intrerup cearta si intepaturile. De 2 zile a aparut acest anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7Gk6NP.html#3273ca7afe avand in vedere ca era si vin-ul, am scos si un istoric. Pe langa lipsa de 1 an si ceva din istoric am observat asta: 2013-10-09 00:00:00 30,229 km Repair Jobs (0.00 hours) 31892 2013-08-13 00:00:00 30,236 km Repair Jobs (0.67 hours) 3189 Cu alte cuvinte, masina in 2 luni in loc sa faca, scade din km? Ati mai vazut masina postata pe undeva? Imi puteti da vreun sfat? vv04553-report (1).pdf-1 points
-
Stiti ce sa intamplat cu bmwdecoder? Cred ca de joi sau vineri nu mai ofera posibilitatea verificarii istoricului. La fel, nu mai afiseaza nici pozele, ci doar optionalele. Pe de alta parte si-au schimbat si numele din bmwdecoder in bmdecoder. Wtf?!?!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
vand URGENT ... nevoie mare de bani.. valabil doar cateva zile .. pret fix ...3000 euro bmw 325i an 09/2004 , 192 cp motor in perfecta stare... cutie viteze automata ( schimba perfect ) schimbat recent ulei si filtru ... ABS , DSC geamuri electrice fata-spate.. scaune incalzite si cu perne de aer... oglinzi heliomate incalzite... senzori parcare... senzori presiune roti... clima automata ... bara fata si spate M-tech 2 ... xenon + angels eyes... -- Follow me home , pozitii tip USA interior textil in stare foarte buna ... schimbate recent toate consumabile si pregatita de iarna.... la exterior prezinta 2 mici imperfectiuni estetice.... de aceea si pretul asta Km REALI .....173800 0728585823-1 points
-
Headlight vertical aim control failure CUM POT REZOLVA ASTA SAU MACAR CUM SA STERG EROAREA DIN BORD BMW 320D EFFICIENT DINAMIC 2012 120 KW-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00