Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/07/17 in all areas
-
2 points
-
Este comandata in Romania masina ta? Nu cred totusi sa fie diferente in dotarile standard... In Germania iti pot spune 100% ca vine cu faruri LED in echiparea standard. Si vorbesc de modelul asta pentru saraci...520d Uite citat de pe site-ul lor: "LED-Scheinwerfer: Abblendlicht, Fernlicht, Standlicht, Tagfahrlicht in LED-Technologie, automatische Leuchtweitenregulierung"2 points
-
pentru ca m-am apucat de curatat jantele de vara si au iesit destul de bine, ca sa iasa totul perfect era nevoie de noile capacele. pentru jante am folosit decaflash si si-a facut treaba foarte bine. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/Ma-Fra-Deca-Flash-Car-Cleaner-250ml_496484_d776bc18dfdb9f1ec0d18aa66c5f64c7_t_zps4gnzpecv.jpg se vad cele vechi ca erau cam la sfarsitul vietii http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/Mobile%20Uploads/20170126_165704_zpsc5grcss1.jpg cele noi sunt luate de pe forum. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170207_122154_zpsvc55elqa.jpg pentru ca si anvelopele meritau atentie deplina, au primit si ele un cadou http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/9668_lg_zpstejkzgvj.jpg cum am scris si mai sus, pentru exterior am folosit Gloria magic foam, dar probabil asta voi folosi pentru motor, jante...cu solutii speciale...asa ca pentru exterior mi-am luat LS3 http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/lance-spuma-ls3-pentru-aparate-de-spalat-cu-presiune-foam-lance_zps8aoxrdo5.jpg urmeaza sa ii fac si proba zilele astea....am si pe ce sa fac proba.dupa un drum de 650 km trebuie urgent sa o spal. revin cu poze cand e curata. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170206_162324_zpsud3aknmr.jpg2 points
-
Confirm spusele colegului de mai sus in legatura cu Jet-ul din Parndorf...rar mi-a fost dat sa vad o toaleta mai jegoasa ca acolo.2 points
-
Salut, eu mi-am pus la Banat Car soft de la 258 de cai la 286, cu garantie cu tot. Pret 8800 de ron, parca mi-au dat si o mica reducere. Diferenta sa stii ca se sime, nu considerabil, adica nu va fi ca trecerea de la 163 de cai la 306 cai, dar se va simti cat de cat2 points
-
Iti urez bafta dar cred ca era mai simplu sa mergi cu cineva si sa aveti la voi fiecare pana in 15k cat este limita. Acuma in cazul in care ceva este in neregula cu masina poti intampina probleme.2 points
-
mersi de recomandare din pacate posibilitatile mele sunt limitate cand vine vorba de interioare tocmai de aceea nu am nici o oferta pentru interior am facut si interioare anumitor persoane in limita posibilitatilor in martie urmeaza sa investesc ceva bani si pentru interior - Karcher Puzzi 10/1 - Tornador 2 + compresor cu debit mare - Karcher SG 4/42 points
-
X6 ///M5.0D FACELIFT, 5 locuri, 05.2013(prima inmatriculare, fabricatie 04.2013), 381cp Adaptive Drive Faruri LED Adaptive Volan ///M Electric si Incalzit Portbagaj cu inchidere/deschidere automata Comfort access Soft Close Automatic Doors Camere laterale, mers inapoi si Top View Scaune Comfort cu Memorie si Incazite, Suport lombar sofer si pasager Cruise Control cu functie de franare Navigatie Professional Head-up display BMW Assist, Internet Preparations, Voice Control HIFI Audio Speaker System Music interface for Smatrphone Control for Combox Self-levelling suspension Jante BMW ///M Originale ///M Pachet Original Interior/Exterior ETC Un singur Proprietar Germania Full Service History BMW Germania cu Carte Service(ultima revizie la Reprezentanta BMW in 04.2016 la 153.000km aprox, acum are 159.000km aprox) Pentru ample verificari:0B62002 Pret: 41700euro Poze:1 point
-
Acel "rotor" banuiesc ca este fulia vibrochen si cu siguranta nu are legatura cu consumul, tu inainte resetai consumul? uni cred ca au un consum mic dar ei au uitat sa mai dea reset. Ma gandesc ca in urma update-ului de soft sa resetat si consumul in bc Deci stai calm ca acel consum este normal la masina ta.1 point
-
Pare sa fie de la epurator... Le: am vazut ca ai schimbat epuratorul...sa nu fie de la capacul de la _chiulasa_...1 point
-
1 point
-
job done: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170207_181058_zpsaricpmhk.jpg cred ca o poza face cat o mie de cuvinte...am avut foarte mult de munca sa le scot la lumina, dar sunt pe deplin multumit. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/jante_zpshpdsucyk.jpg1 point
-
Felicitari pt achizite, multi km fara probleme! Sa ne zici cum se comporta la drum si cum ti se pare. E ft frumoasa si ft dotata. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea1 point
-
1 point
-
Rayn3, esti curajos maxim.....eu am iesit cu 25.000 de euro din tara, cu ceva timp in urma...tot in Germania...fara probleme. Iti tin pumnii, oricum. de curand am iesit cu 14.000 la fel...fara probleme. Si limita e de 10.000 din cate stiu eu1 point
-
Mie nu-mi place cum arata full crom, pe masina ta, cu m pack,neagra, shadow line si la geamuri, merg mult mai bine black glossy decat crom.. Lasa-le asa cum le ai acuma, parerea mea.1 point
-
Masina este facuta personal impreuna cu un prieten in garaj. Serpii(galeria de evacuare sunt sudati de noi. wastegate Turbosmart 45mm bov HKS ssqv turbina gtx3582r kit ulei oilcooler intercooler 300x600x76 + traseu complet pt e30(teava de aluminiu, cuple si coturi siliconice, coliere Heavy Duty injectoare Bosch Green Giant 440cmc afr AEM plus sonda wideband ceasuri(boost, presiune si temperatura ulei) motor m50b25 NV refacut complet cu garnitura Cometic 3.56 mm, prezoane ARP2000, segmenti Mahle, cuzineti biela si palier Kolbenschmidt chiulasa portata, fata dreapta bloc, garnituri noi pistoane biele si arbore de m52b28. evacuare completa 76 mm pompa benzina walbro 255 l/h galerie evacuare acoperita cu banda termoizolanta. Standalone Megasquirt, montat si setat de Catalin Trifan de la Piatra Neamt. Transmisie M, diferential blocant, scaune Raceland, centuri Schroth. Frane de M cu discuri dubluventilate. Jante Borbet 16" + Slickuri Mickey Thompson 15" cu jante pe 15".1 point
-
Nu cred sa fie valabila returnarea in cazul masinii, cu atat mai mult una sh, si mai ales dupa zile intregi. Va dati seama ce haos ar fi iesit. Benzinaria de la Parndorf se cheama Jet, insa nu mai e asa ieftina cum era anii trecuti si e jegoasa maxim. Iti sugerez sa intri in Parndorf, in sat, unde este Shell si alt Jet decente, in caz ca vrei si la toaleta. Nu cred sa fie valabila returnarea in cazul masinii, cu atat mai mult una sh, si mai ales dupa zile intregi. Va dati seama ce haos ar fi iesit. Benzinaria de la Parndorf se cheama Jet, insa nu mai e asa ieftina cum era anii trecuti si e jegoasa maxim. Iti sugerez sa intri in Parndorf, in sat, unde este Shell si alt Jet decente, in caz ca vrei si la toaleta.1 point
-
Cand pasiunea se intalneste priceperea si bunul gust iese ceva frumos. Felicitari!1 point
-
Opriti-va cu prostiile cu masini matrasite ca n-au DPF/catalizator,voi nu vedeti ce aberatii scrieti? Poate cineva chiar vine cu ganduri serioase,citeste si ramane cu mentalitatea asta dupa. Pentru OP,stai linistit,sunt posesor de e90 n47 cu DPF TAIAT DE MINE insa cu catalizatorul lasat intact (ti-as recomanda si tie sa ti-l pui la loc pentru fum/itp) . Ce auzi tu este efectul benefic de a da dpf'ul jos la acest motor,acel "suierat" nu e decat turbina care evacueaza gazele in timp ce face boost. Tin minte ca si eu cand am scos masina in probe dupa dpf off am ascultat sunetul,iar mecanicul meu era in extaz in dreapta "vai cat de bine evacueaza,vai ce frumos face" . Sunt sunete distincte ceea ce auzi tu vs flueratul turbinei. Insa daca vrei sa devii 100% sigur ca nu ai joc axial demonteaza-ti furtunul de la turbo ( ai dyi,e o treaba de 10 min maxim),baga mana in el ( la rece de preferat ) si trage si tu stanga-dreapta,sus-jos,fata-spate de axul de la turbo. Nu e nimic complicat. Si stai linistit,prin faptul ca ai dpf'ul anulat la masina tot ce ai facut este sa iti maresti durata de viata a motorului,e incredibil cat de mult gatuie fluxul de aer pe evacuare filtrul ala. Nu zic ca nu face bine,e foarte ok pentru mediu insa cam aici i se opreste farmecul. Pentru motor e ca o boala ce avanseaza greu insa in final il omoara. Un dpf infundat poate duce la motor facut pachet,turbina moarta etc etc. Nu nemtii au vrut sa puna filtrul asta,ci uniunea pentru a deveni mai eco si sa salvam pinguinii,ceea ce nu e ceva rau pentru noi,insa e rau pentru motorul diesel. P.S Pentru tipul cu peste 300k km,mie in 160k mi-au cazu 3 senzori la DPF si aveam grad de colmatare peste 40%,masina cu care se merge predominant pe autostrada si care n-a vazut decat motorina din pompa. In 30k mai mult ca sigur imi trantea eroarea pe bord,l-am scos fix cand a inceput sa ma enerveze si sa isi faca regenerari la ~200km de mers prin oras.1 point
-
Le arunca el singur pe la 10k km. Acum mai misca ceva ca sunt noi....desi daca acum le simte moi oare cum o sa fie la vara? O sa devina zgomotoase in timp....parerea mea.1 point
-
1 point
-
Asa este, la X3 F25, se murdareste destul de repede motorul. Si personal am avut ca termen de comparatie Bmw E90, concomitent . De exemplu mizeria poate intra si pe la fantele mari de aerisire de la semi-aripile de plastic de la rotile din fata (este topic recent la sectiunea X, pe forum ).1 point
-
Salutare! Pana la urma m-am orientat catre masina ASTA Are cam tot ce mi-am dorit, plus multe altele. Pana la urma o sa fac transfer bancar, n-o sa plec cu banii dupa mine. Miercuri dimineata mi-am rezervat avion. Wish me luck!1 point
-
Ca sĂŁ vezi clar pe unde curge, tureazĂŁ motorul in 4000 ture si apoi uitĂŁ-te pe unde aruncĂŁ uleiul. Iar motorul are pierderi de putere din cauza uzurii/ injectoarelor/compresiei. NeapĂŁrat trebuie sĂŁ faci o verificate generalĂŁ.1 point
-
Si eu as vrea o Tesla dar nu au reprezentanta si parca si curentul s-a scumpit deci nu o mai iau .....ca sigur are defecte de fabricatie ...daca tot au pus ei motor pe fiecare roata ,oare de ce ?poate se strica unul si merge in trei ...ca e mai bine .Mai bine iau o tesla mai mica si ma cracanez si dau direct cu ea intre picioare.Sau mai bine iau 508 ca e mai bun .1 point
-
Macar cei care au primit coduri ar trebui sa lase un "multumesc neo",dar asa cum spunea un coleg,unii cred ca a obtine un cod fsc gratis prin bunavointa d-lui neo este ceva firesc,li se cuvine ca doar sunt proprietari de BMW.1 point
-
1 point
-
cei 2000Eur pentru alternator si baterie plus manopera la o reprezentanta BMW sunt ok, nu-i nimic anormal, doar bateria e aproape jumatate din suma cu manopera si codare, apoi alternatorul care nu e ca la un E90, apoi platesti ca e seria F, asta e la valabil la orice marca, cu cat urci in gama cu atat platesti mai mult pentru mentenanta pentru ca ora de manopera e una la seria 3 si alta la seria 7 ultima generatie, acum penultima, dar cand ai patit-o tu era ultima, o stiu din proprie experienta. 25000Ron iarasi nu e mult, mie mi-au facut deviz de 10k Eur la un E65 750Li, mai mai sa ma ia cu palpitatii, si ma dusesem sa schimb doar lichidul de frana ca era momentul, si la fel am zis si eu, dar dom'le, masina merge foarte bine, si apoi m-au luat cu, da, asa este, dar uite bucsele astea sunt deja uscate(nu bateau) si au niste mici crapaturi, pierde ulei pe la nu stiu ce garnitura(e drept ca era putin umed) dar in niciun caz nu picura, bateria e la 60% ar trebui deci schimbata, nu mergea soft-close pe o usa, doar pe ala vroiau aproape 1k Eur, s.a.m.d...ideea ca oamenii chiar verifica tot si la cel mai mic semn de slabiciune te pune sa schimbi piesa respectiva chiar daca poate mai duce 15-20k km, depinde, insa asta este politica reprezentantelor. In afara de bascula, care poate fi totusi fisurata si nu neaparat rupta sau e doar problema de comunicare, sa stii ca toate celelalte pot fi adevarate, nu neaparat la gravitatea cu care poate s-au exprimat ei, dar dupa 100k km facuti prin RO ai sanse destule sa capeti suficienta uzura. Iar ulei e posibil sa iti umezeasca, nu-l vezi pe jos pentru ca poate e chiar deasupra scutului sau inca nu e la stadiul in care picura. daca te gandesti putin, doar un set de gume bune e peste 1k Eur pentru F01 pe 19", 5k Eur nu-i mult pentru problemele relatate, evident ca la un independent le rezolvi cu jumatate de suma poate, dar luand-o punctual si prezumand adevarate problemele, chiar e un pret bun daca ai o galerie noua de admisie, brate noi pe fata, bascula noua pe spate, diferential, si ce-o mai fi pe acolo, toate originale cu garantie pe piese si manopera1 point
-
Anul 2016 a fost un an chin și plin de cheltuieli pentru mine, mare parte din vina mea pentru cĂŁ am luat un motor de la cine nu trebuie care mi-a fĂŁcut numai surprize. Cum pierdeam mult ulei și senzorul nu mĂŁ avertiza, am fost la același service unde am reparat puntea pentru inspecție. Am aflat cĂŁ garnitura de la capac distributie care fusese "schimbatĂŁ" de curând de cel de la care am luat motorul, era varzĂŁ precum celelalte garnituri, un șurub era lipsĂŁ și alte 4 erau blocate (cred cĂŁ au scos șurubul, restu nu mergeau și aia a fost tot), coturile din spatele motorului și niște furtune erau lipite cu silicon, senzorul de ulei dezactivat și schimbat cu unul defect și ulterior desfacerii motorului sorbul din baie era praf. Așadar am fost nevoit sĂŁ schimb tot ce ține de garnituri mai puțin cea de la chiulasĂŁ, coturi, flanșe, furtune, sorb pe lângĂŁ care am schimbat și suporti motor/cutie/tobĂŁ, vas expansiune, chit accesorii, pompĂŁ apĂŁ etc. Am mai schimbat aripile de fațĂŁ pentru cĂŁ erau groaznice și am am fĂŁcut retrofit la bi-xenon, de care nu sunt așa de impresionat pe cât mĂŁ așteptam sĂŁ fiu. Acum este ĂŽn proporție de 85% recondiționatĂŁ. Mai sunt ice-colo niște mĂŁrunțișuri, tinichigeria și revopsit ar mai trebui. Aștept și vechile BBS sĂŁ ajungĂŁ de la recondiționat !1 point
-
E un retrofit destul de complicat, pe langa manufacturarea grilei si prinderea camerei, partea de comunicatie intre night vision si restul masinii e un "cosmar" Am inceput sa studiez retrofitul asta cand am vazut ca functia de "daytime pedestrian detection" care o face KAFAS2 foloseste aceleasi CAN-ID-uri pentru a trimite notificarile catre kombi. Initial credeam ca ceasurile de F3x nu au cum sa afiseze notificarea de pietoni, dar de fapt au aceasta functie care e folosita de KAFAS. NiVi se leaga pe PT_CAN si astfel comunica nativ cu kombi si kafas, restul de date necesare pentru functionare sunt prezente pe PT_CAN si au acelasi format ca in F10, ma refer la ambient brightness, vehicle speed, outside temperature, etc. Problema a fost pe K_CAN2, pentru ca GW din F30 nu forwardeaza nici un pachet de la nivi de pe PT_CAN pe K_CAN2, navigatia fiind legata pe K_CAN2 era imposibil de activat astfel incat sa vezi si imaginea pe ecran. Mai mult, navigatia in F3x foloseste gatewaytable = 1, care nu are suport de nivi deloc. In final, am contruit un emulator cu 3 porturi CAN de 500Kbps care pe langa activarea FSC-urilor din NiVi asigura transferul de date necesare intre PT_CAN si K_CAN2 astfel incat sa merga totul OK. Practic un "add-on" la GW-ul masinii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Branvl- poate ca da, oricine altcineva ar fi vandut-o, totusi e primul bmw si a doua masina detinuta, imi e drag, la urmatoarea nu cred ca as mai avea atata rabdare. @Win- nu am curatat, la mine nu era asa rau m-am uitat un pic cu lanterna.. injectoarele vechi erau chiar curate ) PS: merci de urare, si eu iti doresc la fel. PPS: am spart din nou bara ) noroc ca e spre scut, nu se vede asa rau, m-am urcat pe o bordura cu bara, iar cand am dat inapoi bara a vrut sa ramana pe loc..1 point
-
Am schimbat astazi injectoarele 3 si 4, sh cumparate de la msasha, parca se aude altfel motorul Foarte multumit! Am avut ceva probleme la codarea injectorului 4, pe injector era scris codul 8H806S7, pana nu am inlocuit 0 cu O nu a mers! Ii multumesc lui Brandex pentru rabdare. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu am pe 22'' si nu sunt probleme... atata timp cat nu iei canalizari fara capac etc... https://postimg.org/image/qxwg0zqtj/80832db3/1 point
-
Si eu am trecut pe Motul de ceva vreme(de vreo 4-5 schimburi incoace) si e mult mai ok, cum zicea si colegul mai sus, poate e efect placebo, dar parca e mai silentios, si merge mai rotund motorul.. Poti trece pe Motul linistit, sau pe Liqui Moly..0 points
-
0 points
-
210.000 km Admisie noua oe Simering motor fata + spate oe Garnitura termoflot si garnitura suport filtru de ulei oe Tampoane motor oe Tampoane cutie( preventiv ) oe Curatare filtru particule ( preventiv ) Filtru epurator oe Placute fata trw Lichid frana Filtru aer Si cam atat din ce imi amintesc... As vrea sa fac un update de soft la cutie,aveti idee la cine as putea apela in zona PH sau Bucuresti? Multumesc0 points
-
Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite. Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.0 points
-
Vad ca allseason nu prea exista marimile astea mai mari,deci nu am facut nimic... Gasesc doar pirelli,iar pirelli nu vreau..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cea ieftina sughite sau cum, atata timp cat este noua? Si cele scumpe sunt cumva un fel de Dumnezeu? Cei mai multi cumpara sh uri de firma, cand de fapt cea mai ieftina anvelopa noua e de 100 de ori mai buna decat sh uri vechi si obosite.-1 points
-
Un punct de vedere comun, @branevl. Raspunsul e unul destul de simpu : pentru ca sunt FENOMENALE. Pe cei curiosi ii invit, cu drag, la o tura si se pot convinge ca Lansail-urile de mai sus sunt anvelope ce bat multe alte anvelope premium pe care ar fi trebuit sa dau 800-900 euro setul. Motive: 1. 2. Ce zic cei de la tyres review uk?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00