Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/17 in all areas

  1. Salut, Am tot urmarit acest forum si in special aceasta sectiune de ceva timp dar abea acu m-am decis si eu sa povestesc despre masinuta mea. In octombrie am devenit si eu fericitul posesor al unui F31. Este o poveste lunga cum am luat-o si am zis sa nu va plictisesc Long story short: am trimis un prieten dupa ea, aceasta masina fiind ultima pe lista si cea de backup! Dupa ce am adus-o in tara si am fost la BMW sa schimb lichidul de frana si am aflat ca masina a fost luata de la un partener BMW si tocmai iesise din leasing avand service all inclusive pana atunci. Intial imi doream un 320 dar pentru ca nu am gasit ceva cu toate dotarile care mi le doream si la un pret ok m-am multumit cu un 318 (mai ales ca veneam de pe un opel cu 80 cai ) Masina este exceptionala ... drept dovada ca am facut 20k km in 4 luni cand eu inainte faceam 10k intr-un an
    3 points
  2. Va multumesc pentru pareri , M-am hotarat si voi tine e60'u , am comandat piesele si o voi pune la punct.
    2 points
  3. Hai frate, nu aveti loc in seria 5? Da-o-n mama ei de treaba, mie nu mi s-a parut, e loc destul. Pai ce sa mai zic eu cu seria 1?
    2 points
  4. Rayn3, esti curajos maxim.....eu am iesit cu 25.000 de euro din tara, cu ceva timp in urma...tot in Germania...fara probleme. Iti tin pumnii, oricum. de curand am iesit cu 14.000 la fel...fara probleme. Si limita e de 10.000 din cate stiu eu
    2 points
  5. Respect! ASA ar trebui sa aiba grija toata lumea de masina!!!
    2 points
  6. 210.000 km Admisie noua oe Simering motor fata + spate oe Garnitura termoflot si garnitura suport filtru de ulei oe Tampoane motor oe Tampoane cutie( preventiv ) oe Curatare filtru particule ( preventiv ) Filtru epurator oe Placute fata trw Lichid frana Filtru aer Si cam atat din ce imi amintesc... As vrea sa fac un update de soft la cutie,aveti idee la cine as putea apela in zona PH sau Bucuresti? Multumesc
    2 points
  7. Opriti-va cu prostiile cu masini matrasite ca n-au DPF/catalizator,voi nu vedeti ce aberatii scrieti? Poate cineva chiar vine cu ganduri serioase,citeste si ramane cu mentalitatea asta dupa. Pentru OP,stai linistit,sunt posesor de e90 n47 cu DPF TAIAT DE MINE insa cu catalizatorul lasat intact (ti-as recomanda si tie sa ti-l pui la loc pentru fum/itp) . Ce auzi tu este efectul benefic de a da dpf'ul jos la acest motor,acel "suierat" nu e decat turbina care evacueaza gazele in timp ce face boost. Tin minte ca si eu cand am scos masina in probe dupa dpf off am ascultat sunetul,iar mecanicul meu era in extaz in dreapta "vai cat de bine evacueaza,vai ce frumos face" . Sunt sunete distincte ceea ce auzi tu vs flueratul turbinei. Insa daca vrei sa devii 100% sigur ca nu ai joc axial demonteaza-ti furtunul de la turbo ( ai dyi,e o treaba de 10 min maxim),baga mana in el ( la rece de preferat ) si trage si tu stanga-dreapta,sus-jos,fata-spate de axul de la turbo. Nu e nimic complicat. Si stai linistit,prin faptul ca ai dpf'ul anulat la masina tot ce ai facut este sa iti maresti durata de viata a motorului,e incredibil cat de mult gatuie fluxul de aer pe evacuare filtrul ala. Nu zic ca nu face bine,e foarte ok pentru mediu insa cam aici i se opreste farmecul. Pentru motor e ca o boala ce avanseaza greu insa in final il omoara. Un dpf infundat poate duce la motor facut pachet,turbina moarta etc etc. Nu nemtii au vrut sa puna filtrul asta,ci uniunea pentru a deveni mai eco si sa salvam pinguinii,ceea ce nu e ceva rau pentru noi,insa e rau pentru motorul diesel. P.S Pentru tipul cu peste 300k km,mie in 160k mi-au cazu 3 senzori la DPF si aveam grad de colmatare peste 40%,masina cu care se merge predominant pe autostrada si care n-a vazut decat motorina din pompa. In 30k mai mult ca sigur imi trantea eroarea pe bord,l-am scos fix cand a inceput sa ma enerveze si sa isi faca regenerari la ~200km de mers prin oras.
    2 points
  8. Toate aceste "anulãri" sunt de fapt "doape" care limiteazã acel motor, din punctul meu de vedere, sunt" puse "acolo pentru a respecta normele de mediu si atâta tot ,eliminarea acestora poate aduce numai benefici unui motor.
    2 points
  9. salut, tu ai jantele 194M, daca nu ma insel. asta inseamna ca pe spate ai jante mai late...8,5J si ideal era sa pui 255/40 spate.in fine....dimensiunea de 245.40 e mai ok decat ce spune colegul-245.45 pe fata este ok 225/45.
    1 point
  10. Sa iti schimbe distributia, absolut toate reperele, si le dai banii negociati. E varianta cea mai buna.
    1 point
  11. da, capitolul spatiu m-a dezamagit si pe mine la F10. Mai ales ca la scaunul pasagerului, bordul e coborat intr-o pozitie ciudata si atingi cu piciorul stang destul de usor in el. Daca mai iei si o persoana inalta, e jale, trebuie sa dea scaunul in spate si toti stau chinuiti.
    1 point
  12. daca ai 225/45 pe fata pe spate trebuie sa ai 245/40.. nu 245/45...
    1 point
  13. Salut, Sunt de acord cu schimbarea filtrului de particule atunci cand cel vechi se colmateaza. Nu vreau sa dau exemple negative, dar cunosc cazuri in care acelasi motor (piese interne) cu emisii EU4 are durata de viata in jur de 600 000 km, iar cand i se aduc toate modificarile pentru a respecta norma EU6 durata de viata scade la 350 000 KM. Incepand cu anul 2008 toate vehiculele noi au manual de dezmembrare si sortare piese, deoarece din acel an in Europa s-a considera durata de viata a unui autovehicul la 7 ani. Masinile nu mai sunt ceea ce au fost inainte din punct de vedere al duratei de viata, deoarece in topul companiilor auto nu se mai gasesc pasionatii de automobile, ci economistii. Cum s-a spus si mai sus, inginerii de la BMW si nu numai au fost fortati de directivele europene sa scada emisiile motoarelor cu ardere interna..... Apreciez toate comentariile acesti post, fiecare avand dreptul la o parere subiectiva. Multumesc
    1 point
  14. Eu cand am trecut de la Castrol 5w40 la Motul 5w40 mi-a scazut consumul de ulei de la 400ml/1000km la 200-250ml/1000km. In ambele situatii s-a mers agresiv si a fost tinut motorul turat foarte mult timp. Ma indoiesc ca tu aveai cu Castrol consum 0 de ulei, nici macar nu exista asa ceva. Nu exista masina care sa nu consume deloc ulei si dupa deodata sa consume 100ml/1000km...
    1 point
  15. Tu nu te lua dupa ce iti arata BC, daca iti arata 8 cum zici, e prea bine.. Cat ai vrea sa consume urban? Fa-i consumul la pompa, si asa vezi cat iti consuma.. ce iti arata tie inainte sa fie resetat, era un consum mixt, urban+extraurban.. de acolo consum de 7..
    1 point
  16. Acel "rotor" banuiesc ca este fulia vibrochen si cu siguranta nu are legatura cu consumul, tu inainte resetai consumul? uni cred ca au un consum mic dar ei au uitat sa mai dea reset. Ma gandesc ca in urma update-ului de soft sa resetat si consumul in bc Deci stai calm ca acel consum este normal la masina ta.
    1 point
  17. De ce sa iti fie groaza aia e partea placuta :)Cu asemenea masina e o placere sa conduci pe distante lungi mai ales te ajuta sa te acomodezi si sa cunosti masina. ia o camera la mijlocul distantei si dormi linistit decat sa dormi pe bancheta. Iti da alta energie sa dormi intrun pat cald. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Fa o oprire in Budapesta, ai de unde alege cazare L.e. acum am citit ca nu vrei sa conduci noaptea. In cazul asta Passau sau Linz ar fi mai bune, dar cel mai bine astepti sa vezi la ce ora pleci de la dealer si faci o rezervare dupa.
    1 point
  19. Stiu caz concret de firma care a returnat un camion cumparat second-hand . La firme termenul e de 30 zile . De la un händler din Germania stiu ca se poate si la persoane fizice dar numai daca cumpara de la o firma. Am cumparat acum vreo 2 ani o masina de la el si intre timp gasisem pe un site informatia asta si bineinteles ca am intrebat . Sunt cumparatori care primesc cateva zile masina la proba inainte de a o cumpara , tocmai sa evite astfel de situatii . Ma gandesc ca procedura nu e simpla , dar e bine de stiut ca se poate in cazul in care cineva ajunge intr-o astfel de situatie .
    1 point
  20. 1 point
  21. Multumesc! Ca relatie stau bine cu ei, cu toate ca nu e nici macar soft facut la catalin, am standalone. ) Ca timp nu am apucat sa ma dau cu ei! A mea e masina de street deci cu BOH no chance, cu WPP care e un m3 3.2 probabil ma bate!
    1 point
  22. Tare asta cu 14 zile. E un bun second hand. Nu iti da nimeni banii inapoi.
    1 point
  23. Mediul ĂŽnconjurĂŁtor este un alt argument, eu mĂŁ refer la motor, singurul lucru pe care eu ĂŽncĂŁ il am fĂŁcut este catalizatorul care pe maĂâ˘inĂŁ, in rest am aceleaĂâ˘i modificĂŁri ca dansul si pot sĂŁ te asigur cĂŁ fum nu face, acum depinde foarte mult si de cine iti face softul si de ce vrei de la maĂâ˘inĂŁ .DacĂŁ de la un 163cv se vrea 220 cv in acel caz nu te contrazic ,dar dacĂŁ se fac lucrurile cu mĂŁsurĂŁ si competenĂâşĂŁ te asigur cĂŁ maĂâ˘ina se schimbĂŁ in bine. Spune cineva mai sus ca aceastĂŁ practicĂŁ este tipic româneascĂŁ, in schimb eu cred cĂŁ tipic romanesc este sĂŁ ti un lucru pus pe maĂâ˘inĂŁ pentru ca l-au pus germani si ei sunt germani si Ăâ˘tiu ce fac . Noi suntem români, nu atingem nimic cĂŁ stricĂŁm.
    1 point
  24. cei 2000Eur pentru alternator si baterie plus manopera la o reprezentanta BMW sunt ok, nu-i nimic anormal, doar bateria e aproape jumatate din suma cu manopera si codare, apoi alternatorul care nu e ca la un E90, apoi platesti ca e seria F, asta e la valabil la orice marca, cu cat urci in gama cu atat platesti mai mult pentru mentenanta pentru ca ora de manopera e una la seria 3 si alta la seria 7 ultima generatie, acum penultima, dar cand ai patit-o tu era ultima, o stiu din proprie experienta. 25000Ron iarasi nu e mult, mie mi-au facut deviz de 10k Eur la un E65 750Li, mai mai sa ma ia cu palpitatii, si ma dusesem sa schimb doar lichidul de frana ca era momentul, si la fel am zis si eu, dar dom'le, masina merge foarte bine, si apoi m-au luat cu, da, asa este, dar uite bucsele astea sunt deja uscate(nu bateau) si au niste mici crapaturi, pierde ulei pe la nu stiu ce garnitura(e drept ca era putin umed) dar in niciun caz nu picura, bateria e la 60% ar trebui deci schimbata, nu mergea soft-close pe o usa, doar pe ala vroiau aproape 1k Eur, s.a.m.d...ideea ca oamenii chiar verifica tot si la cel mai mic semn de slabiciune te pune sa schimbi piesa respectiva chiar daca poate mai duce 15-20k km, depinde, insa asta este politica reprezentantelor. In afara de bascula, care poate fi totusi fisurata si nu neaparat rupta sau e doar problema de comunicare, sa stii ca toate celelalte pot fi adevarate, nu neaparat la gravitatea cu care poate s-au exprimat ei, dar dupa 100k km facuti prin RO ai sanse destule sa capeti suficienta uzura. Iar ulei e posibil sa iti umezeasca, nu-l vezi pe jos pentru ca poate e chiar deasupra scutului sau inca nu e la stadiul in care picura. daca te gandesti putin, doar un set de gume bune e peste 1k Eur pentru F01 pe 19", 5k Eur nu-i mult pentru problemele relatate, evident ca la un independent le rezolvi cu jumatate de suma poate, dar luand-o punctual si prezumand adevarate problemele, chiar e un pret bun daca ai o galerie noua de admisie, brate noi pe fata, bascula noua pe spate, diferential, si ce-o mai fi pe acolo, toate originale cu garantie pe piese si manopera
    1 point
  25. Dute la Ilie din Ciolpani pt o constatare corecta. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Da, du-te la ala. Dar vezi sa vorbesti frumos cu el, ca ii sare cam repede tandara. ðŸËĹ
    1 point
  27. Da, se obtine discount si pentru leasing, chiar daca-l faci pe persoana fizica. Avans minim 15% si pleci cu ea acasa.
    1 point
  28. Suna la BMW si intreaba-i. Sau trimite-le mail: kundenbetreuung@bmw.de Eu le-am trimis mail si i-am intrebat de recomandarea pt schimbul de distributie. Mi-au raspuns destul de repede.
    1 point
  29. Mersi. Clar trebuie schimbat , dar crezi ca pot crea alte probleme daca mai merg cu el asa vreo luna? In masina nu imi dau seama de nimic..nu trepideaza , nu merge anormal.. La mine e distributia pe fata , nu zornaie daca are probleme , zgomote se aud doar la cei cu distributia pe spate
    1 point
  30. ms ms... o sa dau sigla jos dar nu am avut timp eu m-am inteles bine cu cei de la bimmer si nu am ce sa le reprosez
    1 point
  31. Am inteles ca ar merge ceva sport (gen magnaflow)care sa nu fie asa restrictiv. Fara catalizator am inteles ca se simte un miros ciudat in masina de la gazele ce ies pe esapament.
    1 point
  32. Pune-i liqui moly 5w30 zic eu :-) Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  33. Si castrolul 5w30 nu e volatil la cald? E pasta?
    1 point
  34. vezi ca M-ul ala nu e de la "mama lui".
    1 point
  35. Pai din cate spune realoemul, care e cel mai simplu ajutor pe net, F01 740 indiferent de an vine numai cu N54 si F01 LCI 740 facelift vine numai cu N55. Eu personal ma abtin sa fac comentarii despre modelele mai noi decat cele pe care le-am avut personal. Nu pot vorbi despre F01, F10 etc. din moment ce nici macar n-am condus unul. Nu inteleg de ce altii fac asa ceva. Gen hai sa vorbim despre pilotat avioane si noi n-avem permis de conducere auto.
    1 point
  36. Salut. Consumul depinde foarte mult de stilul de mers. In oras consumul este de 8 si ceva, poate 9 (pe frigul asta sigur e peste 9), iar in afara, cel mai putin am scos 6.2.
    0 points
  37. Colegule, am avut un E60, 520 dar pe benzina. Am tras de ea 180k km. Nu am facut curse, nu am forjat-o, nu am tras remorci, nu am fost cu ea pe camp etc, iar dupa acei 180k masina obosise rau de tot. Consuma cam in acelasi regim de 90% extra-urban 8-9% deci pe diesel ar trebui sa iasa lejer macar un 7% (nu mergeam nici prea incet, sincer). Masina luata de noua. Cea mai nasoala parte a fost cu greierii si cu tremuratul. Aveam greieri undeva pr langa bancheta din spate si in consola centrala, plus ca la relanti tremurau ambele scaune din fata si schimbatorul (la rece si volanul). La 3000rpm deja tremurau rau de tot scaunele. Totusi, l-am luat deodata cu un prieten. Acelasi E60 520i luat de pe acelasi camion, cu aceleasi dotari. Eu nu am avut probleme cu ea, iar el a schimbat cutia de doua ori. Acum am pe cineva in familie cu 520d. Masina merge bine, dar a avut de schimbat la 100k distributia, galeria de admisie iar filtrul de particule era infundat rau (l-a scos afara si gata). Ce nu pot sa suport la 520d E60 este sunetul criminal al motorului. Motoarele diesel se aud, dar unele canta superb, te hipnotizeaza. In schimb la 520d troncane ca un tractor, e foarte enervant (problema sesizata la 4 520d-uri diferite + cate am mai auzit mergand pe strada). Daca vrei o masina mai ieftina de intretinut, dar totusi confortabila, ia-ti un Passat. BMW-urile sunt destul de costisitoare, majoritatea posesorilor le tin pentru "placerea de a conduce", cum a spus cineva mai sus. Daca nu vrei sa scoti vreo 25k€ pentru un Passat nou, ia-ti un B6 de prin 2008 cu motorul 2.0TDI. Este extrem de confortabila + toata lumea are Passat B6 si piesele sunt foarte usor de gasit si ieftine, iar motorul este foarte fiabil si puternic (cel putin in 2 ani in care am avut eu Passat). Daca iti sare cheful de E60 si vrei totusi VW, sa te feresti de motoarele 1.2 FSI sau TFSI, 1.4 TFSI ca de ciuma. Momentan am eu o Jetta 1.2 TFSI si a trebuit schimbat motorul la 50k km, insa am auzit ca in general se rupe lantul pe la 30-40k. Motoarele 1.6 si 2.0 TDI de la VW eu cel mai bun raport pret/calitate.
    0 points
  38. Da, chiar uimitor ca incepe sa pice masina dupa ce i s-au dat jos piese. Neamtu' ala fraier le-a pus degeaba, asa de kiki. Adevarul e ca inginerii BMW nu puteau sa scoata 200 de cai dintr-un motor N47, au fost prosti si au scos doar 177 sau cati ai tu. Improvizatiile astea cu DPF off si altele minunatii te costa scump. Stiu ca iau multe minusuri la postarea asta, dar cand un DPF ajunge la capat de drum , ca isi da duhul al 180k Km sau la 350K km , SE SCHIMBA! De aia e pus acolo, e un filtru murdar care dupa nspe mii de regenerari, nu mai merge. E ca si cum ai fuma incontinuu fara sa schimbi filtrul. Cand ajungi la chistoc, il arunci, pui foita noua, tutun nou si folosesti acelasi filtru. Pe forumul asta nu stiu cati au schimbat filtrul DPF.
    0 points
  39. Iti dau dreptate la capitolul loc pentru pasagerii din spate. O sa incepem sa cumparam masini ca in China, gen F30 Long sau A4 Long Nici in F15 nu ai loc mult in spate, nici in G30, nici F30. Chestia e ca in 90% cam mergem singuri in masina si rareori 4, dar ar trebui si aia din spate sa aiba ceva confort.
    0 points
  40. am fost ieri si am vazut pe furis masina la un dealer. un pic dezamagit de evolutia exteriorului fata de generatia precedenta. ok, masina arata bine, era cu pachetul M dar aveam asteptari mai mari(poate nici culoarea nu era aleasa bine), F10 fiind revolutionar fata de generatia anterioara si la fel E60 fata de E39. la interior masina arata fenomenal(de regula interioarele de bmw sunt triste, mai ales cu tapiseria neagra, aceasta pe care l-am vazut era o combinatie de negru cu alb). pozitia de condus este extrem de joasa, ceea ce imi place foarte mult. un alt neajuns il consider spatiul de la picioare pt pasagerii spate: la acelasi reglaj al scaunului soferului pe care il am in masina actuala din clasa compacta, la G30 nu ramane spatiu deloc in spate si daca ma uit la toate masinile pe care le-am avut, aceasta este printre cele mai proaste dpdv al spatiului, sub absolut toate masinile din clasa medie sau compacta pe care le-am avut si undeva la nivel comparabil sau un pic peste masinile din clasa mica pe care le conduceam acum 15 ani(fara sa exagerez)
    0 points
  41. Mikken, Am gresit! Sunt led standard...m-am interesat astazi. Nu stiu ce fel de led pt ca mai exista unele de 1520 euro si mi s-a parut atat de mare diferenta incat am considerat ca standard e xenon
    0 points
  42. A fost sigur ca are km reali Pe ce te bazezi cand spui ca sunt reali? .....eu cred ca are cu mult peste 300.000 km....pentru ca atunci apar problemele tale(lipsa dpf,soft marit,turbina varza)Macar sa fi dat putin pe ea....si mergi la un service.
    0 points
  43. Stiu doar ca o turbina ce fluiera nu e ok. Vezi la actuator daca are ceva sau o diagnoza. Chestia e ca daca aveai probleme cu actuatorul aveai pierderi de putere. Masinile manevrate cu DPF Off si putere mai mare, incep sa aiba des probleme pt ca nu mai ruleaza in parametrii fabricantului si cine a facut modificarile, probabil ca nu a setat tot cum trebuie. Nu ma pricep la tunning-uri si nici nu sunt fan improvizatii romanesti gen DPF off si putere marita.
    0 points
  44. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    -1 points
  45. Nici baietii de la Bimmer nu mai sint ok acum ptr standardele unora ?!
    -1 points
  46. Ce prostii vorbesti, de unde le scoti? grilele din fata radiatorului stau inchise si in timpul mersului, fie vara fie iarna, ele se deschit cand este motorul cald, dupa ce deschide termostatul pentru a raci motorul, sau se mai deschid cand incepe regenerarea DPF-ului, iar dupa aceea se inchid la loc. Se incalzeste mai repede, deoarece are rezistenta electrica.
    -1 points
  47. 95 A , e foarte mica bateria pentru motor de 3 l,a mea la 318i are 90 A.
    -1 points
  48. -1 points
  49. Salutare la toata lumea ! Detin un BMW 520D 2006 E60 cu Volan pe dreapta , sunt in UK . De aproximativ 1 luna jumate , imi consuma de rupe , am numai consum de 9.5 , 9.7 , detin masina de 8 luni dar niciodata nu am avut asa consum , nici macar la condus sportiv , ( maxim 7.8 ) , practic bag motorina de 20 de lire , si a doua zii trebuie sa bag iar . Ma disperat . Totul a pornit de cand un mecanic englez mi-a scbimbat rotorul ( nu ma pricep foarte bine , este ala rotund pe care bine cureaua ) pentru ca facea zgomote si era cam dus . De atunci masina a intrat in limp mode si efectiv nu mai avea nici o putere , apasam pedala pana la capat si nimic . Mi-a spus ca era un soft , sa rezolvat , masina merge bine , nu am alte probleme , dar de atunci cred ca sa dat consumul peste cap pentru ca la momentul ala imi arata consumuri de 15.5 , 16 , la suta .. etc . Orice parere este binevenita ! Cheers .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.