Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/17 in all areas
-
Multumesc tuturor de pareri, doomsnoopy, m-a ajutat enorm ce ai spus legat de cat de ok e masina ca daily driver. Mai ramane sa aleg doar M3 sau M4. Ai probleme sa intri cu ea in parcari subterane? De ex, cu GTI-ul, ating in parcarea subterana de la Mall Vitan, in cea de la Universitate, la AFI in anumite situatii, Baneasa etc. PS: Nu cred ca e fair sa ne luam de el ca nu scrie bine in romana, gramatica lb romane e destul de complicat de invatat. Si Midas, vezi ca "..." nu se folosesc chiar oricum, asta ca sa iti arat ca nimeni nu e fara greseala4 points
-
Bine ca esti tu atat de destept incat nu stii sa extragi ideile din spusele omului. Nu ai vazut ca are discount diplomatic la cumparare? De ce oare? Iti spun tot eu ca vad ca nu prea le ai cu dedusul. NU E ROMAN!!!3 points
-
Masina este un 325i automat fabricatie 07/2005,a stat un an de zile in showroom la Bavaria ca masina de prezentare si a fost cumparata in 2006.Primul propietar (Compania Coca-Cola) a tinut-o 5 ani dupa care a fost cumparata in 2011 de cumnatul meu la 69.000 km si a tinut-o pana in 2015 121.000 km. Masina este la mine de 2 ani si are 142.000 km. Ca optiuni din fabrica ar avea:- cutie automata- piele neagra dakota- bi-xenon adaptive + spalatoare faruri- senzori lumini,ploaie,parcare spate,pneuri- scaune incalzite- geamuri electrice + oglinzi electrice-incalzite- alarma din fabrica- dublu-climatronic- comenzi volan + pilot automat cu functia de franare- cotiera refrigerata + mufa aux-in in cotiera- pachet fumatori- cotiera retractabila Ca adaugari/modificari:- pachet M + carbon flaps- car-kit bluetooth aftermarket(nokia)- tips-uri chrome oem- subwoofer+ statie Jbl- colantat negru lucios grile fata ,shadow line si trimuri interior(piano black)- volan M3- radio profesional mp3 lci- kit pedale M performance fake - nuca schimbator lci high black gloss- codare USA lights,viteza digitala in bord si liniuta pe ceasuri cand activezi pilotul. (Cumnatul meu le-a facut) - i-am vopsit etrierii cu vopsea speciala ptr etrieri. Din 2011 au fost schimbate de cumnatul meu:- bujii NGK iridium laser (erau cele originale)- compresor clima- pompa de apa electrica- simeringurile de la supape- valva pcv- rulment roata spate dr. Din 2015 am schimbat personal:- garnitura baie ulei - ulei cutie + baie ulei etc,toate ZF la service Faur.- bujii tot NGK Iridium laser - garnituriile de la corpul filtrului de ulei- discuri si placute fata Ate- placute spate Textar- brat inferior stg Lemforder- set presuri OE- bateria , consumabile (revizii ,lichide,becuri,stergatoare,amortizoare portbagaj si capota,etc) Din cele schimbate de mine ,la majoritatea detin factura ptr piese si montaj.Ordinea pieselor schimbate si a retrofit-urilor/adaugarilor se pot vedea in topicul de prezentare : http://www.bmwclub.r...6-bmw-e90-325i/ Nu are taxa platita,dar dupa cate stim,nu mai este nevoie.VIN-ul ptr verificare: KT62946 Masina vine impreuna cu jante pe 18' de vara style 162 si cu jante pe 16' style 156 iarna.Pentru detalii suplimentare imi puteti scrie sau ma puteti suna fara nicio ezitare. Daniel-0769.764.709Pretul este de : 8.900€ Datele de pe bmwdecoder pe vremea cand functiona site-ul: Cateva poze mai de anu' trecut:2 points
-
Alfa aia chiar e masina si este fabricata sa fie concurent direct cu M-ul.Desi am masina personala un BMW si imi place mult masina nu pot sa ignor stirea ca Mercedes este acum cea mai vanduta marca premium din lume(vanzarile divizie AMG au explodat),iar VW este cel mai mare producator auto din lume....cu tot cu scandalul Dieselgate si oare Audi a contribuit la asta ?Sa fim corecti,si alte marci fac masini bune dar asa suntem noi.....astia care avem BMW......nu mai e nimeni ca noi.2 points
-
mi cer scuze pentru limba romana puteam sa scriu in engleza dar eh asta e cred ca cine vrea ma intelege cine nu nu e problema mea:) NU ating nimic in parcari nic la promenada nic la baneasa nic la afi. eu sunt fara familie prefeream m4. o ziua placuta2 points
-
da asa e daca nu platesti 2000+ la impozit si faci toate operatiunile de mai sus e nesigura masina, LOL2 points
-
Aspecte la care sa fii atent: 1. Masina e recent adusa dar pozele sunt vechi, ma asteptam sa vad zapada nu pomi verzi. 2. Ia-i VIN-ul, verifica-l, banui ca are ceva mai multi KM, ar explica oarecum pretul. 3. Du-o la un service, verifica de trosneli, cam asta ar fi cel mai mare risc, sa fi fost lovita. 4. Pretul e oarecum mic, cred ca e cel mai ieftin F30 in momentul de fata. 5. Carligul ara pare foarte folositor dar si folosit. Tractarea excesiva ma duce cu gandul la uzura ambreiaj si eventual articulatii spate. Verifica aspectele astea.2 points
-
Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.2 points
-
Deja i-ai pus rotile de vara?? Sincer pe A4 dadeau bine jantele astea, pe 5'ar se putea pune altceva, parerea mea.. dar gusturile nu se discuta.. Parca nu-s pentru masina asta, par si cam mici.. Pe A4 erau ok, dar pe 5'ar eu as cauta altceva.. Poate daca o mai lasi putin mai jos, o sa arate mai bine. Sa le stapanesti sanatos, conteaza sa iti placa tie!2 points
-
Salutare, Planuiesc sa achizitionez un F25, producatorul zice ca are consum mixt de 6L, ce informatii am gasit pe net un singur test care ziceau ca real ar fi un consum de 8.6L Aveti acest motor careva pe un X3 si puteti da niste exemple de consum real? Oras / afara / mixt / condus econom / sportiv / doar sofer in masina / masina incarcata? Mersi atincipat!1 point
-
1 point
-
F10 iti cumperisa l conduci, F10 iti cumperi sa l conduci nu sa stai in spate,iar comparatia cu skoda superb....sa fim seriosi ,nu se poate compara la nimic1 point
-
Daca suntem obtuzi in gandire sau avem ochelari de cal nu ne ajuta in viata, zic eu. Acum ca tie sau mie ne place ceva diferit asta e alta treaba. Am pus linkul respectiv deoarece este o masina de luat in calcul, in orice comparativ cu m3/m4 a iesit peste all-round, are si parti mai putin bune, la fel cum are si parti mult mai bune. La final, fiecare alege ce vrea sa faca cu banii sai, e simplu.1 point
-
Tot respectul pentru ca a incercat sa scrie in limba romana; se intelege usor ceea ce spune, si sunt info relevante pentru cel care a lansat acest topic; sunt o gramada de conationali ai nostri care scriu asemanator in acest forum. Eu nu am auzit vreodata un englez care sa comenteze ca scriu prost in engleza, si sunt sigur ca fac o gramada de greseli.1 point
-
Eu as vedea chiar benefice filtre si controale in trafic din partea politiei/rar, pai te iei cu mainile de cap ce masini circula pe strazi, bineinteles si autoutilitare, peste tot in parcari vezi ^pete de ulei, directie, frane, ce sa mai vorbim, iar la capitolul noxe.....aici e jale.Te prind cu probleme, ai 30 de zile sa remediezi, si te prezinti la RAR. Daca s-ar face controale temeinice in toata tara sa vezi in doi ani ca ar disparea toate tigaile,si nu as ierta nici pe cei cu numere straine, sa nu fie discriminare.Vrei sa circuli pe sosele, fa-o cum trebuie. Lumea nu intelege ca nu se schimba nimic cu vorbe frumoase si bune intentii, ci doar cu amenzi si controale.Cu regret constat ca si in vestul Europei isi fac din ce in ce mai des loc practici oneroase, e deja bineconoscut ca in Anglia iti faci MOT in garaje de indieni, sau in Franta mergi la magrebieni ca te rezolva ei, contra unei sume aferente, daca ai ceva probleme, asta ca sa vorbesc in cunostiinta de cauza. On topic: decat sa se chinuie cu modificari, swap, etc, cumperi un 330 d si gata, daca nu vrei sa platesti mult, mergi cu 320 si gata; sincer, la un accident in mod sigur companiile de asigurari vor refuza, legal, si pe buna dreptate, plata unor despagubiri.1 point
-
Deci in concluzie daca vreodata voi avea un incident cu vreo masina marca BMW suspecta de "cocalareala" (adica seria 3 ,E36,E46 sau altele ...cu roti late si spoilere tip M,folie pe geam ,samd)ma dau lovit rau ,sun la 112 sa vina toti...si ne ridicam capotele de la masini.Cine nu e gata e luat cu lopata!!! Cum spunea cineva ca nu e nici o problema ,nu deranjeaza pe nimeni cand circula asa ,doar legal este o problema daca are un eveniment!!!Pai aia e singura data cand conteaza cu adevarat ce are sub capota.Legea e doar o chestie asa la misto, o respecti doar daca vrei......acum toata lumea face misto de RAR ca mai mult nu sunt pe strada ,dar parcul auto imbatraneste (mai ales acum cu scoaterea taxei) si nu m-as mira daca peste cativa ani o sa fie mai multe controale de la RAR.Parca si vad: "ridicati va rog capota si eliberati teava de esapament pentru controlul gazelor"1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari ca ai aruncat 4000 lei la gunoi, ce bine ca nu ti-ai luat alt motor... Eu zic sa le faci scandal si sa le spui ca vii cu politia la ei daca nu rezolva situatia. Cum sa iti cumperi alt motor? Au zis ca ti`l repara sa ti`l repare. 1 litru la 100km e sub orice critica, nici cel mai distrus motor nu consuma atat dar apoi unul de-abia refacut. Testul de compresie se face fizic, nu pe tester. Se scot bujiile si se da la automat verificand cu un manometru presiunea din fiecare cilindru. La tine ar trebui sa scoata peste 9 pe fiecare, cu diferenta mici intre cilindri (de exemplu nu e bine sa ai pe un cilindru 13 si pe unul 10). De ce nu ai depus o reclamatie? Le-ai dat 4000 lei si acum arunci motorul la gunoi?! Adica inca 3000 lei?1 point
-
Nu merita nici costurile nici riscurile la care te expui pe tine si pe ceilalti participanti la trafic Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Bine ca avem bani de m3, m4,z uri, dar nu avem bani de meditații la limba romana....1 point
-
PĂŁi dacĂŁ masina avea deja montate cabluri , tu vrei sĂŁ montezi altele? Vrei mixer? IncearcĂŁ sĂŁ explici mai bine ce vrei.1 point
-
Incearca ultimul model de la G.Y Asymmetric 3 si garantat nu vei mai aduce in discutie Landsail. Anvelopele sunt fenomenale pe ploaie iar pe uscat sunt exact ce trebuie. Frumoasa masina !1 point
-
La mine se intampla asta dupa ce bag in a 5-a... dupa un timp revine la pozitia normala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!1 point
-
1 point
-
Consum de 8 in oras nu scoti nici cu 318d pe frig ) eventual noaptea daca e gol, am condus 320i in Cluj si oricum mergeai cu ea, daca e cat de cat trafic nu ai cum sa scoti sub 10.5-11 (mai erau si 18-20 grade afara).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
You should take the following route: Oradea - Cluj Napoca - Brasov (visit the Castle of Dracula) Sinaia ( visit Peles Palace) - Bucharest (spend a few days here as well) - and Constanta (Mamaia - the best resort, full of clubs and hot chicks. The distance between the cities is not that big, 2 hours away each city. From Bucharest to Constanta you can take the highway and trust me, it is worth it to visit the sea side as well. Make sure you take cash money with you, Romania is not a big fan of bank cards. I mean you can pay by credit card at the gas station, but when you go out, take cash with you. Don't rely only on plastic and your life will be easier. The standard tip (bars or restaurants) in our country is 10% of the bill, please keep this detail in mind when you pay it.1 point
-
1 point
-
de acord cu Cookie, daca ti-o permiti si nu e un sacrificiu prea mare, ia-o si enjoy the beast, pentru restul exista Mastercard1 point
-
Bun sfat si foarte incurajator. Sa loveasca mai serios, cu ghinion si din vina lui vreun S Class nou sau mai stiu eu ce avion de peste 100k euro si sa nu despagubeasca rca ul din cauza motorului neomologat. Sa vezi atunci ce o sa se mai bucure de cei 200 cp cand o sa trebuiasca sa plateasca reparatii de zeci de mii de euro din buzunar. Chiar nu inteleg lejeritatea cu care indemnati si incurajati astfel de practici. Cu riscul de a supara pe multi dar mie mi se pare dovada maxima de cocalarism sa ai motor de 1.8 in acte si de 3.0 sub capota. Stiu ca e frumos sa ai motor V8 cu impozit si alte taxe ca la motor de 14, si mie mi-ar placea dar momentan conduc ce imi permit.1 point
-
Nu calculeaza absolut nimic, te-ai uitat vreodat la un senzor "terminat" sa vezi principiul de functionare... este fix o bucla de fire care atunci cand ajunge pe minim este intrerupta si apare martorul in bord, nu poate sa calculeze acel senzor absolut nimic. ( daca tai senzorul si unesti bucla respectiva si resetezi intervalul si mergi cu ea o sa vezi ca iti scad km chiar daca practic senzorul nu mai exista intre cele 2 placute ) Cand o sa schimbi si senzorul de pe fata resetezi si nu o sa iti mai apara .... , asa am patit si eu .1 point
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.1 point
-
Am facut raliuri vreo 10 ani si sunt "pasionat". Daca vedeti masina si, mai ales, mergeti cu ea, o sa vedeti despre ce e vorba, de fapt. Merita fiecare banut. Mi-am facut o fantezie, acum am nevoie de bani, ca sa-mi tin fetele la facultate.1 point
-
Ehh... ii mai ard si eu asa cateodata un 150 la ora ca sa nu uite cum e sa mearga si tare, insa nu poti merge asa constant. P.S. Vorbesc in mph nu in km/h. Mda... am avut masina la care am tinut enorm si acum ma intristeaza cand o vad cum a ajuns.1 point
-
Relax, e ok. Avem si pasionati de dat minusuri pe aici, vad ca si la acoperirea pe care o am la masina am luat minus, sa fie semn de admiratie ala?1 point
-
Cree ca fulia vibrochen este cu probleme. Cum ai verificat-o?1 point
-
In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .1 point
-
Personal n-as vrea sa pierd nici un euro. Am aruncat insa un ochi pe piata si, nu cred ca s-ar vinde la mai mult de atat. O sa o pun si pe autovit la un pret mai mare, dar pentru moment am lasat-o doar aici. E o masina de suflet, e pacat de ea...1 point
-
Vrei consum ia-ti diesel. Benzinarele ofera mai mult decat un simplu drum din A in B.1 point
-
Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.1 point
-
Nene, tu stii sa citesti? A scris in primul post cum va face swap-ul si voi stati si va certati cu el ca isi muta doar motorul. O sa isi cumpere sau si-a cumparat deja un 330d de Anglia complet, functional de pe care va muta toate piesele necesare. Adica motor,frane, cutie, suspensii tot. Nu are nicio legatura omologarea swap-ului cu siguranta, fie ca plateste 200 lei sau 2000 lei la impozit tot aia e. Singura diferenta e ca la omologare arunci banii la gunoi. Acum daca o luam asa mai "cocalari" si inconstienti sunt aia care isi iau 320d si il duc la 200-250 cai fara sa umble la frane, suspensii etc.0 points
-
Ceva interesant pe segmentul asta -> https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ0 points
-
incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok. si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele . Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila. rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00