Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/17 in all areas

  1. Nu trebuie rovigneta pt nici un fel de nr provizoriu. Ca e nr rosu de romania sau germania sau alta tara nu trebuie.
    3 points
  2. 180 de lei e mult pentru o diagnoza profesionala la X5? La gandirea asta se preta mai bine un Duster.
    2 points
  3. Era vb de rovigneta pt romania..
    2 points
  4. - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, Oficial, datele sunt mai pesimiste.Vorbim de 190cp dintr-un motor single turbo iar acceleratia pana la 100 km/h in 7.5 secunde.Asta ca sa nu dezinformam inutil.
    2 points
  5. Daca merita 4500 un bmw nou.....!? Eu zic ,ca da.Mai ales ca e un model clasic,nu mai sta pe ganduri daca vrei sa il iei. Nu gasesti in fiecare zi un bmw nou cu 4500 euro. Bafta.
    2 points
  6. M-am decis sa schimb uleiul la cutia de viteza automata de pe E39. Cutia mea este ZF si are codul A5S 325Z. Desi se spune ca uleiul este life-time si nu se schimba niciodata eu aveam ceva indoieli. Si nu cred ca am gresit deloc. La 170.000 Km uleiul prezinta semne clare de uzura : este negru si are un miros de ars foarte pregnant. Am ales sa demontez baia de ulei cu totul pentru a schimba cat mai mult ulei si pentru a putea curata baia si magnetii din baie. Datorita configuratiei circuitului de ulei, nu se poate scurge deodata intreaga cantitate de 9.2 l de ulei. Eu am reusit sa scurg cam 5.5 l. Voi repeta operatia asta dupa ce se mai amesteca uleiul nou cu cel vechi. Nu este necesara demontarea baii inca odata, ci doar golirea a cat de mult ulei se poate dupa care se completeaza la nivel. Eu va trebui totusi sa mai demontez inca odata baia, deoarece trebuie sa schimb si filtrul de ulei pe care am uitat sa-l comand ! :blink:. Operatia este destul de usor de facut si nu ridica probleme tehnice deosebite. Durata a fost cam 1:30h. Cel mai mult timp l-a luat spalarea pieselor. Materiale necesare 10-12 l ulei de cutie LifeTime (sic). Tinand cont ca operatia trebuie repetata, e bine sa luati tot uleiul de la inceput. Nu luati uleiul decat de la BMW. E un ulei de tip special ( al meu era facut de ESSO ) care nu se gaseste in alta parte. Tipul uleiului difera in functie de tipul cutiei. Cand mergeti dupa ulei luati si un bidon, deoarece uleiul este ambalat in bidoane de 20 l. Garnitura baie ulei Filtru ulei cutie Cumparati totul de la AB. E cel mai safe. Preturi Ulei ATF : 50 RON / litru Garnitura baie : 38 RON Filtru ulei : 80 RON - estimativ Scule necesare Torx de 27 pentru suruburile de la baie. E putin atipic, dimensiunile uzuale fiind 25 si 30, dar se gaseste si de 27. Hexagon de 6 si hexagon de 8 Vase pentru colectarea uleiului uzat Un bidon special pentru ulei de cutie - din acela cu "gat" flexibil. Pozitia busonului de umplere face necesara un asemenea recipient pentru "pomparea" uleiului in cutie. Procedura Se desface surubul de umplere cu un hexagon de 8 Se desface surubul de golire al baii cu un hexagon de 6 si se lasa sa se scurga bine uleiul in vasul pregatit dinainte. Se vor scurge in prima faza cam 3.5-4l. Aproximativ 1l se va regasi in baie. Inca vreo 0.5 l se vor scurge incetisor din cutie, pe parcursul derularii operatiilor. Atentie, uleiul poate fi fierbinte. Se desfac suruburile de la baia de ulei cu Torx-ul de 27. Se spala bine de tot baia de ulei cu benzina. Se scot si magnetii si se curata de pilitura de fier depusa pe ei. Atentie de unde-i scoateti ca sa-i puneti la fel la loc. Se curata cu benzina suprafata de asezare a garniturii pe cutie. Sub nici o forma nu folositi carpe ce pot lasa scame sau pensule carora le cade parul. Se schimba filtrul de ulei. Acesta e fixat in 2 suruburi. Se trage incet in jos pana se elibereaza garnitura. Inainte de montarea filtrului nou, se unge garnitura cu ulei de cutie. Suruburile de la filtru sa strang cu grija, deoarece capacul filtrului este din plastic. Se aseaza garnitura pe baie. NU se foloseste nici un fel de mastic pentru etansare. Se pune baia pe pozitie si se pun la loc suruburile urmarind continuu pastrarea pozitiei corecte a garniturii. Suruburile de la baie se strang intai toate pana se apropie bine baia. Strangerea defintiva se face stangand suruburile la rand si nu in diagonala. Strangerea este relativ usoara, cuplul fiind de 6Nm. Se monteaza surubul de golire. Completarea cu ulei Masina trebuie sa fie orizontala. Se umple cu ulei bidonasul acela cu "gat". Se toarna ulei in cutie si se reumple bidonasul de mai multe ori pana cand incepe sa curga pe langa busonul de umplere. Se strange cu mana surubul de umplere. Se porneste motorul si la ralanti, cu frana apasata, se baga pe rand in toate vitezele. Se tine cateva secunde ( 3-5 ) in fiecare viteza. Se repeta operatia. Lasam motorul sa mearga 5-6 minute, pentru ca temperatura uleiului sa ajunga la 40-50 de grade. Se completeaza din nou cu ulei. Eu am lasat motorul pornit in acest timp. Se strange definitiv surubul de umplere. Se verifica sa nu existe scurgeri de ulei. Asta e tot. PS : Daca va intrebati daca se simte ceva la mersul masinii va spun ca nu. Nici nu ma asteptam. Cutia schimba perfect si inainte de operatie.
    1 point
  7. Pai ai viteza medie de 74kmh, inseamna ca ai avut putine varfuri peste 120kmh. Dar la mers constant si usor, si singur in masina, asta e consumul. Pentru ca altfel, la mers constant cu 130-140kmh, cu masina plina, garantez ca iti ia 8+. Important e tu sa fii multumit de consum si de ea.
    1 point
  8. Am fost sa cumpar rovigneta la un omv si mi s a spus ca nu i nevoie pt nici un fel de nr provizoriu, inclusiv cele rosii din germania. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  9. Na, am sperat sa fie doar bujiile pentru ca n-ar fi atat de costisitaore precum un injector sau altceva ) Am s-o duc la BMW sa ii faca o diagnoza desi cer cam mult aici la Oradea, 180 de lei.
    1 point
  10. Asta mentionam si eu mai sus...ori epurator ori capac _chiulasa_/culbutor. Recomandarea mea este sa cauti una in dezmembrari/SH....daca alegi sa ti iei un capac nou vine doar pe original si e undeva la 800lei... Sa nu uiti sa schimbi si garnitura neaparat!!
    1 point
  11. Merci domnu. E primul care ma lasa sa fac selectie multipla. image hosting over 5mb
    1 point
  12. Melodiile respective se importa de pe stick sau disk. Nu au cum sa "apara" de nicĂŁieri. Ori erau deja acolo și nu le-ai observat, ori au fost copiate de pe un suport media introdus ĂŽn unitate Informații despre spațiul disponibil de stocare gĂŁsești ĂŽn meniu. Poți șterge tot, se pierde doar biblioteca muzicala. Softul mașinii nu e stocat ĂŽn unitatea multimedia RegĂŁsești aceste informații și ĂŽn manual
    1 point
  13. skoda superb este o exceptie pe care eu nu o inteleg. in spate ai loc cat intr-un seria 7, A8, S klasse, long wheel base.
    1 point
  14. La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!
    1 point
  15. Consum de 8 in oras nu scoti nici cu 318d pe frig ) eventual noaptea daca e gol, am condus 320i in Cluj si oricum mergeai cu ea, daca e cat de cat trafic nu ai cum sa scoti sub 10.5-11 (mai erau si 18-20 grade afara).
    1 point
  16. Salut, Sunt de acord cu schimbarea filtrului de particule atunci cand cel vechi se colmateaza. Nu vreau sa dau exemple negative, dar cunosc cazuri in care acelasi motor (piese interne) cu emisii EU4 are durata de viata in jur de 600 000 km, iar cand i se aduc toate modificarile pentru a respecta norma EU6 durata de viata scade la 350 000 KM. Incepand cu anul 2008 toate vehiculele noi au manual de dezmembrare si sortare piese, deoarece din acel an in Europa s-a considera durata de viata a unui autovehicul la 7 ani. Masinile nu mai sunt ceea ce au fost inainte din punct de vedere al duratei de viata, deoarece in topul companiilor auto nu se mai gasesc pasionatii de automobile, ci economistii. Cum s-a spus si mai sus, inginerii de la BMW si nu numai au fost fortati de directivele europene sa scada emisiile motoarelor cu ardere interna..... Apreciez toate comentariile acesti post, fiecare avand dreptul la o parere subiectiva. Multumesc
    1 point
  17. Pai da, aici e problema, ca ne luam masini de 60K la mana a doua cu 18k si n-avem bani nici macar de intretinerea lor corespunzatoare. Nici de achizitie, nici de intretinere. Ne miram mereu cand pica un modul si costa de la 200 euro in sus, dar nu ne gandim ca e masina premium si ca are costurile ei.
    1 point
  18. Da, chiar uimitor ca incepe sa pice masina dupa ce i s-au dat jos piese. Neamtu' ala fraier le-a pus degeaba, asa de kiki. Adevarul e ca inginerii BMW nu puteau sa scoata 200 de cai dintr-un motor N47, au fost prosti si au scos doar 177 sau cati ai tu. Improvizatiile astea cu DPF off si altele minunatii te costa scump. Stiu ca iau multe minusuri la postarea asta, dar cand un DPF ajunge la capat de drum , ca isi da duhul al 180k Km sau la 350K km , SE SCHIMBA! De aia e pus acolo, e un filtru murdar care dupa nspe mii de regenerari, nu mai merge. E ca si cum ai fuma incontinuu fara sa schimbi filtrul. Cand ajungi la chistoc, il arunci, pui foita noua, tutun nou si folosesti acelasi filtru. Pe forumul asta nu stiu cati au schimbat filtrul DPF.
    1 point
  19. Ca si sfat iti recomand sa mergi pana simti ca esti obosit si atunci pe moment sa faci rezervare pe booking.com Eu asa am procedat mereu indiferent unde eram prin europa, e mai practic de cat sa rezervi dinainte nu stiu unde si poate ajungi prea devreme sau intervine ceva si ajungi tarziu. Si da oboseala isi va spune cuvantul, placere de condus la peste 1000km nu exista indiferent de masina si confort. Prin ungaria poti merge linistit cu 149km si nu vei lua amenda, iar pana la 165km vei primi amenda 30000 hu(100e)
    1 point
  20. Stiu caz concret de firma care a returnat un camion cumparat second-hand . La firme termenul e de 30 zile . De la un händler din Germania stiu ca se poate si la persoane fizice dar numai daca cumpara de la o firma. Am cumparat acum vreo 2 ani o masina de la el si intre timp gasisem pe un site informatia asta si bineinteles ca am intrebat . Sunt cumparatori care primesc cateva zile masina la proba inainte de a o cumpara , tocmai sa evite astfel de situatii . Ma gandesc ca procedura nu e simpla , dar e bine de stiut ca se poate in cazul in care cineva ajunge intr-o astfel de situatie .
    1 point
  21. Opriti-va cu prostiile cu masini matrasite ca n-au DPF/catalizator,voi nu vedeti ce aberatii scrieti? Poate cineva chiar vine cu ganduri serioase,citeste si ramane cu mentalitatea asta dupa. Pentru OP,stai linistit,sunt posesor de e90 n47 cu DPF TAIAT DE MINE insa cu catalizatorul lasat intact (ti-as recomanda si tie sa ti-l pui la loc pentru fum/itp) . Ce auzi tu este efectul benefic de a da dpf'ul jos la acest motor,acel "suierat" nu e decat turbina care evacueaza gazele in timp ce face boost. Tin minte ca si eu cand am scos masina in probe dupa dpf off am ascultat sunetul,iar mecanicul meu era in extaz in dreapta "vai cat de bine evacueaza,vai ce frumos face" . Sunt sunete distincte ceea ce auzi tu vs flueratul turbinei. Insa daca vrei sa devii 100% sigur ca nu ai joc axial demonteaza-ti furtunul de la turbo ( ai dyi,e o treaba de 10 min maxim),baga mana in el ( la rece de preferat ) si trage si tu stanga-dreapta,sus-jos,fata-spate de axul de la turbo. Nu e nimic complicat. Si stai linistit,prin faptul ca ai dpf'ul anulat la masina tot ce ai facut este sa iti maresti durata de viata a motorului,e incredibil cat de mult gatuie fluxul de aer pe evacuare filtrul ala. Nu zic ca nu face bine,e foarte ok pentru mediu insa cam aici i se opreste farmecul. Pentru motor e ca o boala ce avanseaza greu insa in final il omoara. Un dpf infundat poate duce la motor facut pachet,turbina moarta etc etc. Nu nemtii au vrut sa puna filtrul asta,ci uniunea pentru a deveni mai eco si sa salvam pinguinii,ceea ce nu e ceva rau pentru noi,insa e rau pentru motorul diesel. P.S Pentru tipul cu peste 300k km,mie in 160k mi-au cazu 3 senzori la DPF si aveam grad de colmatare peste 40%,masina cu care se merge predominant pe autostrada si care n-a vazut decat motorina din pompa. In 30k mai mult ca sigur imi trantea eroarea pe bord,l-am scos fix cand a inceput sa ma enerveze si sa isi faca regenerari la ~200km de mers prin oras.
    1 point
  22. N-am mai asteptat pentru ca la cat s-au balbait astia in aprobarea/respingerea scoaterea taxei, am zis ca imi expira autentificare si toate alea, si ar trebui sa le mai fac inca odata. Nu-I problema, tinand cont ca am platit-o, voi initia imediat toate demersurile pentru a recupera banii dati degeaba, efectiv degeaba statului roman. Abia astept sa o pornesc, sa o spal si sa o vad mergand pe strada. Imi era dor de ea.
    1 point
  23. 0 points
  24. Pe noi nu ne deranjeaza la ochi. Daca tie iti place sa ai asa ceva pe masina... Poti sa completezi cu un 4x4 4motion tdi
    0 points
  25. Costurile anularii dpf'ului + soft sunt asemanatoare cu inlocuirea lui ( nu in reprezentanta ) . Deci factorul asta dpmdv pica,diferenta e de maxim 1000ron(un soft e 350e iar inlocuirea dpf'ului ar fi fost 450-500e) in plus pentru inlocuirea lui,bani care in momentul in care detii o masina de genul nu consider ca inseamna ca tu pe urmatoarea luna sa mananci pateu cu paine. (un dpf de e90 se gaseste si la 400e,fabricat in polonia,NOU) E decizia fiecaruia ce face cu el o data ce a picat sau chiar si inainte. Eu consider ca este unul dintre cele mai bune chestii pe care i le-am facut masinii privind lucrurile din perspectiva ei ca fier. DPF'ul nu este ceva sanatos pentru motor ci pentru pinguini,incalzirea globala,lupta impotriva cancerului,copaceii verzi etc. Iar legat de ce s-a zis mai sus cum ca nemtii de prosti nu l-au dus in 200hp de fabrica. L-au dus,se numeste performance package,contine un ecu si un intercooler mai mare (inutil raportat la cresterea de putere). Insa vor bani grei pentru el si privind lucrurile dpdv economic e mult mai ok sa oferi ceva la 70% din potential iar pentru cei care chiar vor mai mult sa le dai 100% la un pret de 1/40 din valoarea masinii noi sau ulterior 1/10 din valoarea masinii sh. Nu te gandi ca un soft stage 1 reinventeaza roata.
    0 points
  26. Sa nu ma intelegi gresit, iti sustin punctul de vedere, intrucat si eu am stat cu 1 masina aproape 1 an la vanzare, tot in ideea ca stiam ce vand si mai aveam 4 masini in curte, deci nu ma grabeam. Insa pana la urma vazand ca oricum trece timpul si nu iau pe ea cat face, am preferat sa o vand chiar daca valora mai mult, intrucat voiam sa iau altceva si chiar gasisem ceva. Pana la urma, se rezolva de la sine. )
    0 points
  27. Arata f bine si nu comentez pretul, fiecare cere cat crede. Dar nu pot sa ma abtin cand vad "nu ma grabesc sa o vand". )) Doar mi se pare amuzant, pentru ca e ilogica aceasta propozitie. De ce mai pune cineva masina la vanzare daca nu se grabeste? Adica testam piata, s-o vinde nu s-o vinde, o mai tinem 1 an si aia e. Bafta la vanzare!
    0 points
  28. Masina este ok. Mie chiar imi place foarte mult. Este oarecum ca a mea, insa daca vezi ca nu te suna nici dracu de 3 luni sa-ti dea 10.000 euro pe ea, cum poti sa vii tu dupa 3 luni si sa zici ca 11.500 totusi e prea putin?! Probabil ca masina valoreaza si 12.500 cum am spus mai sus, dar... piata face pretul, dar tu poti sa ceri. Am mai vazut unii cu e90 care cer de un an si ceva 15.000 euro, au ajuns la 12.500 si tot cu ele la vanzare stau. Iar vrajeala asta cu... "oricum nu ma grabesc sa o vand", atunci la ce dracu ai mai pus-o de vanzare? Sa vezi si tu cum e piata? Repet: masina e foarte frumoasa din toate punctele de vedere!
    -1 points
  29. Masina stie ca are baterie noua?Poate trebuie codata.
    -1 points
  30. Dupa cum am mai zis, masina am inmatriculat-o saptamana asta si am pus numerele definitive. Intre timp, am rezolvat si cu nuca de schimbator + husa ei si am montat si un volan in piele. Am pus unul simplu, fara comenzi. In weekend am fost la Iasi, iar masina s-a comportat exemplar. Nu se mai simte mirosul de ulei ars, iar problemele de la inceput acum sunt istorie. Foarte probabil voi schimba bujiile si apoi punem tipsul dublu (pe partea stanga) si ne uitam sa vedem de jante pentru vara P.S. Emblema de 330XI am primit-o de la un prieten cu mesajul ("Daca sub capota nu e, macar pe spate sa fie! ) si cred ca va disparea in primavara cand voi revopsi portbagajul. Cateva poze cu ceea ce s-a facut + dupa spalare Before: http://s24.postimg.org/5qp8zg4bp/IMG_2102.jpg After Part 1: http://s24.postimg.org/cv728hbl1/IMG_2103.jpg http://s24.postimg.org/gg2xrpg4l/IMG_2104.jpg After Part 2: http://s24.postimg.org/unsmgcsth/IMG_2116.jpg Inainte si dupa spalare: http://s24.postimg.org/lu1pz95ut/IMG_2151.jpg http://s24.postimg.org/kga33y6lh/IMG_2152.jpg http://s24.postimg.org/dsdhhcn39/IMG_2154.jpg http://s24.postimg.org/uubdgk89x/IMG_2156.jpg http://s24.postimg.org/se9k2pq79/IMG_2157.jpg http://s24.postimg.org/xe70anvtx/IMG_2158.jpg
    -1 points
  31. Pai tu nu vezi cat a cerut pe ea?
    -1 points
  32. Poate asta nu e asa manarita ca precedenta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177361-vand-e60-520da-lci-euro5/page__p__2367691#entry2367691
    -1 points
  33. Am fost plecat 2 saptamani din tara, iar cand am revenit am pornit Loganurile firmei ( 4 la numar 1.5 dCI) si au pornit lejer la prima cheie, cum era si normal. La tine care e surprinderea? Ca a pornit BMW-ul dupa 3 zile sau cum?
    -1 points
  34. A fost sigur ca are km reali Pe ce te bazezi cand spui ca sunt reali? .....eu cred ca are cu mult peste 300.000 km....pentru ca atunci apar problemele tale(lipsa dpf,soft marit,turbina varza)Macar sa fi dat putin pe ea....si mergi la un service.
    -1 points
  35. Pentru motor , turbina, performante , consum si linistea posesorului anularea dpf este foarte ok , cum a scris si colegul dpf este pus pe masina pentru mediu. Cu un soft ok nu ai nici un fel de fum ! Pana una alta vezi si cat te costa sa pui un dpf nou pe masina ..
    -1 points
  36. Sunt interesat,am vorbit cu proprietarul dar nu vrea sa imi dea vin-ul ca sa o verific,dacĂŁ poti sa o vezi si sa ii faci un test,si sa imi lași pe privat numĂŁrul tĂŁu de telefon.mersi
    -1 points
  37. Nu toata lumea da jos dpf-ul pentru ca e colmatat..eu la asta ma refeream , ca exemplu eu l-am dat jos pentru mai multi cp si fiabilitate in timp.. Daca ai 18.000 euro sa cumperi masina ai si 1500 euro sa schimbi un dpf care nu pica atunci cand o cumperi in general , daca asta iti doresti.. p.s Cu o masina in mintile ei si un soft bun de dpf off nu scoate fum !
    -1 points
  38. Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..
    -1 points
  39. -1 points
  40. Salutare! Am si eu o problema cred, de cateva saptamani am un zgomot "in plus" la relanti. Se aude un barait ca si cum ar vibra un capac sau ceva, m-am bagat sub masina in garaj (am rampa) si zgomotul este exact de la racordul flexibil, ideea este ca tremura foarte rau racordul ala flexibil cu totul in locul respectiv in comparatie cu restul tobei care nu tremura deloc. Pare destul de uzat racordul, nu stiu cum sa-l verific insa se misca cu totul partea aia ce tine si racordul, drept dovada sunetul respectiv. Era foarte fierbinte si nu am putut sa pun mana pe el sa vad daca nu e ceva ok. Edit: Nu se aude nimic in mers sau pe loc cand accelerezi ci doar la relanti.
    -1 points
  41. Salut. Ai mașina ĂŽn România? Ma bate gândul sa iau m3/m4 acum (am un topic mai sus) și orice feedback despre mașina e de ajutor. De cât timp o ai, e singura mașina? Ceva impresii pana acum?
    -1 points
  42. Consumul din bord nu e foarte relevant, mie la 2.5 imi arata in bord 10 dar la pompa aveam 7.7(in afara).
    -1 points
  43. Am cumparat si volan M cu 450 ron cu airbag, nu are placa cu functii. Dar o am pe volanul actual.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.