Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/13/17 in all areas
-
Salutare colegi! Am hotarat sa-mi prezint si eu masina un 520d e39 din 2002 luna 12, o am din iunie 2016 si sunt foarte multumit de ea,are o eleganta deosebita,confortul la fel iar tinuta de drum este ireprosabila.Motorul este foarte bine intretinut,se aude foarte bine si rotund,ce-i drept m-ar fi multumit mai mult un 2.5 datorita caroseriei care este destul de grea insa ma multumesc si cu performanta acestui 2.0, nu sunt un adept al vitezei, consumul nu e mare dar nici mic undeva la 9.3 mixt mers 75% prin oras.De cand o am am schimbat discuri si placute Ate,ulei si filtre si telescoape KYB. Masina a venit din fabrica: Code Description (interface) Description (EPC) S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S302A ALARMANLAGE Alarm system S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S360A LM RAEDER/STERNSPEICHE 81 BMW LA wheel, star spoke 81 S422A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim, mussle maple S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S441A RAUCHERPAKET Smoker package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S601A TV-FUNKTION TV function S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S723A EDITION EXCLUSIVE Exclusive Edition S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Dutch S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Ulterior au fost schimbate: Volanul cu unul M Plafonul cu unul M Urmeaza sa-i schimb filtrul epurator preventiv si sa curat egr-ul si galeria de admisie2 points
-
Bine ca avem bani de m3, m4,z uri, dar nu avem bani de meditații la limba romana....2 points
-
La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!2 points
-
Am reusit saptamaniile astea sa montez x-brace-ul si finala Scorpion. Sunt foarte multumit de cat de inchegata a devenit masina pe puntea fata cat si de sunetul finalei cu care am facut cateva filmari. Sunetul tipic incepe pe la 1200 rpm si se pierde pe la 3500 rpm. Am mai montat si jantele de iarna Style 32 R16 pe masina cat si un short shifter cumparat de pe ebay.Urmeaza sa urc cateva poze din timpul lucrarilor la masina.1 point
-
1 point
-
erori de antena DAB, probabil cic retrofit fara can filter fara script etc...1 point
-
Consumul din bord nu e foarte relevant, mie la 2.5 imi arata in bord 10 dar la pompa aveam 7.7(in afara).1 point
-
e frumoasa masina, imi place 4GC spre deosebire de 3GT care e mai uratel de la jumatate inspre spate , 4GC e mult mai bine proportionat vizual din profil mai ales. Cum de nu automata?1 point
-
Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.1 point
-
Alfa aia chiar e masina si este fabricata sa fie concurent direct cu M-ul.Desi am masina personala un BMW si imi place mult masina nu pot sa ignor stirea ca Mercedes este acum cea mai vanduta marca premium din lume(vanzarile divizie AMG au explodat),iar VW este cel mai mare producator auto din lume....cu tot cu scandalul Dieselgate si oare Audi a contribuit la asta ?Sa fim corecti,si alte marci fac masini bune dar asa suntem noi.....astia care avem BMW......nu mai e nimeni ca noi.1 point
-
Daca suntem obtuzi in gandire sau avem ochelari de cal nu ne ajuta in viata, zic eu. Acum ca tie sau mie ne place ceva diferit asta e alta treaba. Am pus linkul respectiv deoarece este o masina de luat in calcul, in orice comparativ cu m3/m4 a iesit peste all-round, are si parti mai putin bune, la fel cum are si parti mult mai bune. La final, fiecare alege ce vrea sa faca cu banii sai, e simplu.1 point
-
Si tot beneficii aduc si mediului inconjurator anularile astea ? Eu sunt sigur ca nu. Si mai sunt sigur ca nici motorului nu-i fac niciun bine + ca fara DPF mergi cu fumu' taras.1 point
-
Ohh da! Se si auzea minunat, traseu cu downpipe + evacuare goala din inox. Mi-a facut multa placere sa o aduc in stadiul din poze, masina fiind initial complet stock, un banal a4 puturos.1 point
-
1 point
-
Nu ĂŽnțeleg de ce va certați ) inițiatorul topicului chiar nu vrea sa vândĂŁ masina, din cauza asta si prețul respectiv..daca ar vrea sa o dea ar pune o la 8000 MAX 8500! CelĂŁlalt coleg cu e60 berlina automata euro 5 la 7500, abereazĂŁ la fel de mult, v ați ĂŽntâlnit 2 extreme ))1 point
-
Bmw seria 2 MPV (tractiune fata). Am zarit unul azi ...daca nu vedeam narile specifice din fata nu realizam ca este BMW , in acel moment eram gen WTF.Mai urmeaza sa produca masini utilitare si tiruri.Dupa acea va fi doar o marca din "turma".1 point
-
Toate BMW-urile de la 2000 incoace au consum de ulei din fabrica. A mea are un 1 Litru la 10.000 de km. Asa a avut din prima zi - asa are si acum. BMW zice ca este normal - pana la 1 litru la 1.000 de km. Pe principiul simplu ca mai bine zici ca asa trebuie sa faca decat sa le repari .1 point
-
incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok. si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele . Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila. rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis0 points
-
Eu nu as avea curaj sa franez intr-o situatie de urgenta cu asa ceva. Sau sa fiu nevoit sa franez si sa si evit in acelasi timp un obstacol. Sunt anvelope low budget. Se vor comporta ca atare indiferent de rezultatele testelor mai mult sau mai putin platite. Offtopic: ori ai amortizoarele praf, ori nu stii sa abordezi curbele, ori ambele. E bmw relativ nou, nu dacia, sa te lipeasca de usa in curbe. Ptr win60, racerul de serviciu.0 points
-
Seria 3 Compact nu mi-a placut niciodata, nici X3-ul nu are o forma frumoasa..dar e mai agreabil0 points
-
-1 points
-
cu parere de rau : -1 no offence dar nu inspira si nu este simbolul la ce spui tu acolo....desi poate pt tine e. dpmdv .....nu e. tine de gusturi. Radu I......pt tine un pachet M inseamna FRUMUSETE ?! oare la asta s-au gandit cei de la divizia SPORT ? e cunoscut faptul ca din cauza unui desingner care a desenat E90, E60, E65 , BMW a luat-o la vale. dar fiecare cu gusturile lui.-1 points
-
Ăn primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a ĂŽnceput sĂŁ meargĂŁ...iubesc marca asta de când mĂŁ știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentatĂŁ de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, ĂŽn ordinea asta. Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului: - seria 7 - la vremea aia, dupĂŁ ce am vĂŁzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apĂŁrut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasĂŁ din lume, sĂŁ recunoaștem....și, cu o concurențĂŁ ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scarĂŁ largĂŁ) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol; -seria 1 - ĂŽn mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebitĂŁ decât prin faptul cĂŁ era singura propulsie ĂŽntr-o clasĂŁ dominatĂŁ de tracțiune...ĂŽn rest, spațiu mic și ĂŽn habitaclu și ĂŽn portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasĂŁ; -X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașinĂŁ frumoasĂŁ..era doar un break mai ĂŽnalt, urâțel, cu care BMW era disperat șĂŁ ĂŽși markeze prezența ĂŽn clasa SUV-urilor mici; nu a reușit sĂŁ ĂŽmi ridice pulsul ĂŽn nici un moment; -X-urile pare, cu toate cĂŁ, privite din anumite unghiuri, pot pĂŁrea drĂŁguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le ĂŽnțeleg. Un SUV ar trebui sĂŁ fie practic, capabil ĂŽn condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...-1 points
-
fratele meu mai mic are alfa si zilele asta a probat si asta de 510ps, masina merge foarte bine sunet superb ,calitate de cacat in comparatie cu m4 ( cu extendet leather) consum imens dar nu are probleme cu tractiune cum are m4 in rest fiecare ce vrea eu prefer bmw el alfa:)-1 points
-
Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..-1 points
-
cati romani stiu o limba straina perfect, ca sa poti critica un strain? daca vrei sa te iei de cineva, vezi ca ai material destul printer romanii de pe forum-1 points
-
In cazul unei masini noi, Casco e mic in primii 2 ani. Exemplu: Ml250 nou, 1050e/an la Tiriac. In al 3-lea an a sarit de 2000e.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.-1 points
-
-2 points
-
Dupa specs si ce teste am vazut, Giulia QV chiar e o alternativa de luat in seama. Eu am decis sa nu merg mai departe din cauza faptului ca e prima masina moderna facuta de Alfa cu o asemenea putere si nu se stie ce surprize o sa apara. Nu mai pun faptul ca nu vreau ca mecanicii din Ro sa invete cu ce se mananca pe banii si timpul meu-2 points
-
bmw-uri dezagreabile?! alea DIESEL cu 4 cilindri in linie si fara loc nici de bagaje nici de "tavaleala" cu vreo minora in spate! parerea mea ONESTA!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00