Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/15/17 in all areas
-
In sfarsit dupa atat amar de vreme :hairy: reusesc sa aud niste vesti bune ! :frantics: In decursul iernii masina a stat pe dreapta iar acum a plecat in excursie la Iasi unde va petrece aproximativ 2 saptamani. Se pare ca s-a rezolvat problema din cauza careia nu reuseam sa sar pragul de 350CP(o voi spune in momentul in care voi avea rezultatul final al masinii).Acum se pare ca avem cale libera catre pragul de 400CP si nu prea ar mai avea ce sa ne opreasca. :hyper: Urmeaza o noua modificare a turbinei,dupa cateva teste s-a identificat si acolo ceva ce trebuie rezolvat si din fericire in acelasi timp s-a descoperit o noua imbunatatire disponibila. :heart: Cu un soft de baza de la care se va pleca spre modificare, masina a reusit sa faca 368CP si 828Nm !Astept cu nerabdare rezultatul final pentru a putea sa testez in sfarsit si instalatia de methanol.3 points
-
171500km Pret 19500EUR Import Olanda feb 2016 154000km Revizii/service doar la BMW (in RO : Bucuresti Filaret in Aprilie 2016) Verificabila oricand. VIN : DW40072 Detalii si discutii pe privat. PS. O dau...pt ca am primit recent o masina de la munca....2 points
-
2 points
-
Ai nevoie de nervi tari sa vinzi o masina la noi. Chiar daca spui ca nu accepti schimburi, iti ofera lumea laptopturi, telefoane, un teren pe la tara. Orice se ofera, numai cash nu )) Inclusiv pe nevasta-sa poti sa o incerci o data . Spor la vanzare!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare. Desi poate cativa dintre voi ati urmarit deja topicul cu comparatia dintre "525d vs. 528i", mai departe in cadrul acestui topic voi incerca sa-mi prezint intr-un mod mai detaliat noua achizitie, iar in timp acest topic sa reprezinte si un timeline in ceea ce priveste masina. Asa cum reiese si din titlu, este vorba despre un F10, 525d cu xDrive, fabricata in 02.12.2011. Am cumparat-o din Germania, dintr-un autohaus de langa granita cu Luxemburg. Masina a avut un singur proprietar si provine din Luxemburg, de unde si titlul topicului. Asa cum stiti, este varianta cu motorul de 2litri si 218CP. Cand am cumparat-o avea la bord, 129.070Km, iar in prezent si dupa drumul de intoarcere spre casa de ~1500Km are 130.700Km. Mai jos puteti vedea dotarile si cateva poze ce-am reusit sa le fac astazi. LE. Din pacate nu pot incarca mai multe poze de pe mediafire unde am cont. Daca stiti alt file hosting care merge aici, let me know. VIN WBAXA11090DX07216 Production Date 2011-12-02 Central Mileage 121,727 km Type code XA11 Type 525D XDRIVE (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 cm3 Power 160kw / 218hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A89) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES S1CBA CO2 PACKAGE S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) S230A EXTRA PACKAGE, EU-SPECIFIC S248A STEERING WHEEL HEATER S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL S258A TIRE WITH RUN-FLAT FUNCTIONALITY S2K2A BMW LA WHEEL, V SPOKE 328 S2PAA WHEEL BOLT RETAINER S302A ALARM SYSTEM S320A DELETED, MODEL LETTERING S322A COMFORT ACCESS S3AGA REVERSING CAMERA S403A GLASS ROOF, ELECTRICAL S415A SUN-BLIND, REAR S416A ROLLER SUN VIZOR, REAR LATERAL S423A FLOOR MATS, VELOURS S430A INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP S431A INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATIC-DIP S441A SMOKER PACKAGE S456A COMFORT SEAT WITH MEMORY S465A THROUGH-LOADING SYSTEM S488A LUMBAR SUPPORT, DRIVER AND PASSENGER S494A SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4BNA FINE-WOOD TRIM ASH GRAIN S4URA AMBIENT INTERIOR LIGHTING S502A HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S536A AUXILIARY HEATING S5ACA HIGH-BEAM ASSISTANT S5ADA LANE DEPARTURE WARNING S5DFA ACTIVE CRUISE CONTROLSTOPGO FUNCTION S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S610A HEAD-UP DISPLAY S620A VOICE CONTROL S644A PREPARATION F MOBILE PHONE W BLUETOOTH S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL DSP S698A AREA-CODE 2 FOR DVD S6AAA BMW TELESERVICES S6ABA CONTROL FOR TELESERVICES S6FLA USBAUDIO INTERFACE S6VCA CONTROL FOR COMBOX S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S854A LANGUAGE VERSION FRENCH S877A DELETE CROSS-PATTERN OPERATION S881A ON-BOARD VEHICLE LITERATURE FRENCH S8KAA DUMMY-SALAPA OELWARTUNGSINT. 30.000KM24MONATE S8S3A AUTOMATIC LOCKING WHEN DRIVING OFF AUTOM. S8SCA TELEMATICS ACCESS REQUEST,COUNTRY-SPEC. S8TFA ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S8THA ROAD SIGN DETECTION SPEED LIMIT INFO S8TNA DAYTIME RUN.LIGHTS ADJUS.VIA LIGHT MENU S8V1A LABEL HINWEISSCHILD NCAP Standard Equipment S1CCA AUTO STARTSTOP FUNCTION S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION S205A AUTOMATIC TRANSMISSION S4U2A ECO PRO S548A KILOMETER-CALIBRATED1 point
-
Sunt convins ca stiti, dar va reamintesc: prima cifra reprezinta vascozitatea la rece 0, 5, 10, apoi dupa W: 30, 40, etc reprezinta vascozitatea la cald. 5W este mai vascos la rece dacat 0W si asa mai departe. 40 este mai vascos la cald decat 30 si tot asa. Imi pare rau dar nu stiu sa explic mai bine. 0W curge pana la -54*C, 5W curge pana la -45*C, 10W curge pana la -30*C, restul nu ne intereseaza... daca este 30 sau 40 dupa W nu este prea important, nu circulam in desert cu masinile1 point
-
Oameni buni ati facut varza acest topic. Initiatorul lui la denumit,,Pornire grea la rece si mers neregulat al motorulu''. La aceste probleme asteapta raspunsuri. Nu cred ca-l intereseaza polemicile voastre pe tema releului, denumirea corecta este:unitate control bujii incandescente, gen pret, daca are sigla sau nu, bosch sau beru.1 point
-
1 point
-
1 point
-
S-o stapanesti cu placere. Cat mai multi km fara probleme. Frumos echipata masina. Trec adesea prin Luxembourg. Drumuri impecabile acolo cat si prin imprejurimi. Astfel de masini sunt conduse pe aici de persoane mature > 40-50 ani. Cam pe la varsta asta esti intr-o pozitie sa ai asemenea masina de firma/sa-ti permiti asa ceva in leasing. Pb a fost condusa ponderat. Pt interesati acolo exista firme de leasing: ALD, Athlon, Alphabet de unde puteti cumpara masini la final de contract. Am cunoscuti care si-au luat de acolo. Nu sunt chilipiruri ci masini bine intretinute la pret corect. Plus 1 AN garantie e oferit obligatoriu de firma care vinde masina in Luxembourg.1 point
-
Da sigur,o fi dumnezeu x6-le...doamne fereste,nu cumva sa il jignesti..e caz penal sa vorbesti in necunostinta de cauza despre masina asta ,2 ani cu suspendare )1 point
-
Contrar opiniei multora, bujiile incandescente raman active si dupa pornirea motorului!☺1 point
-
Am fost sa cumpar rovigneta la un omv si mi s a spus ca nu i nevoie pt nici un fel de nr provizoriu, inclusiv cele rosii din germania. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Nu trebuie rovigneta pt nici un fel de nr provizoriu. Ca e nr rosu de romania sau germania sau alta tara nu trebuie.1 point
-
La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!1 point
-
Pentru ce sa o mai vezi daca nici macar VIN'ul nu vrea sa ti-l dea... eu zic sa te feresti de masinile de acolo(AG Pitesti).. Mai bine cauta alta masina.1 point
-
Hi guys, First of all, let me congratulate you for your ideea to visit our beautiful country during the summer, which is the best season to travel in Romania. I am not sure if there are any special BMW events during the summer, but I am sure we can manage to arrange a meeting of BMW fans as we do mostly on each Friday of the week in Bucharest. You should visit Transilvania, Cluj, Brasov, then come to Bucharest, participate at a BMW-meeting, then go to the sea side, party like animals, go crazy live your life and then go back to Belarus and tell your friend and all the people you know about Romania. Please be advised: The Romanian women are absolutely gorgeous and you might fall in love and stay here forever. For the ones married among you, I hope you really love your family Have a nice trip guys and if there's any way we can help or guide you, just let us know! Have a nice vacation1 point
-
Am schimbat distributia, tampoane, clapete admisie, ulei motor + filtru si ulei + filtru la cutie. Diferenta de sunet este evidenta. Chiar daca si inainte nu era un zgomot pronuntat. Inainte: Dupa:1 point
-
Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.1 point
-
1 point
-
In primul rand imi cer scuze daca te-am ofensat in vreun fel. Nu aceasta era intentia mea. Si multumesc de reply-ul tau mai mult decat civilizat si argumentat. Iti dai seama ca n-ar avea nici un rost sa am eu o discuti cu acei mecanici. Fiecare este liber sa aiba o parere. Inclin sa cred ca parerea lor are in primul rand un motiv financiar. Una este sa vinzi o galerie noua la care poti pune un adaos comercial si alta este sa cureti o galerie la un pret mult mai mic. E vorba de bani, iar cand vine vorba de bani foarte putini sunt cinstiti cu adevarat. Un fel de scopul scuza mijloacele, iar aici scopul principal este profitul. Eu am fost inainte posesor de BMW si utilizator al acestui forum (din 2006) inainte de a oferi aici servicii de mecanica auto. Cel putin un sfert dintre clientii mei sunt de pe forum, prin urmare imi ajustez serviciile in functie de acestia. Foarte putini sunt dispusi sa achizitioneze o galerie de admisie noua. Pretul este prohibitiv si eu nici nu prea am incredere in ele pentru ca pana acum am vandut doua galerii de admisie si ambele au inceput sa piarda ulei la scurt timp dupa ce au iesit din perioada de garantie. Eu elimin pierderile de ulei de la clapete anulandu-le cu un kit de capace din aluminiu. Solutia este de lunga durata si mult mai ieftina decat o galerie noua. Legat de partea cu curatarea, in mod evident un mecanic care lucreaza la BMW nu-ti va propune interventii care nu sunt agreate BMW. BMW nu repara, nu reconditioneaza. Vinde adesea piese reconditionate in fabrica, dar acestea sunt la pret de piese noi. Cele mai multe service-uri ofera un procedeu de curatare ineficient. Este curatata doar calamina aflata la vedere, adica 10-20% din depuneri. Restul raman in interiorul galeriei. Calamina respectiva nu are cum sa duca la distrugerea motorului. Daca se desprinde si ajunge in motor va fi arsa. N-am auzit de nici un motor care sa se fi stricat asa. Exista intr-adevar destule motoare care s-au stricat din cauza galeriilor de admisie, insa nu din cauza depunerilor ci din cauza clapetelor care s-au rupt si au fost aspirate in motor. Clapetele sunt metalice si fac mari ravagii. Aceste probleme sunt arhicunoscute. Galeriile de admisie de E39, E46, E38 etc. sunt cele care sunt in principal predispuse. La E60 n-am vazut inca vreo galerie cu clapete aproape desprinse. La E39 am gasit intamplator clapete cu cate un picior desprins. Mai trebuia sa cedeze inca unul si clapeta ar fi fost aspirata. Pe de alta parte, galeriile de E60 si E90 au mari probleme cu pierderi de ulei pe la clapete, asa cum am scris mai sus. Curatarea galeriei cu brake cleaner sau WD-40 nu e deloc riscanta ci ineficienta. Curatarea cu ultrasunete este mult mai eficienta, dar mai scumpa. Cat despre garnituri, e aberant sa nu le schimbi cand demontezi galeria. Cauciucul isi pierde proprietatile in timp si nu mai etanseaza. Uleiul se pierde, ajunge pe cablaje, uneori pe releul de bujii incandescente. E pacat sa fii nevoit sa demontezi galeria de admisie de mai multe ori platind mai multe manopere cand poti schimba mai multe piese deodata rezolvand mai multe probleme deodata sau preintampinand altele. Depunerile foarte mari nu sunt riscante pentru motor ci au o cu totul alta urmare, si anume pierderi de putere destul de mari. In loc sa treaca o cantitate predeterminata de aer prin galerie, va trece mult mai putin aer catre fiecare piston, iar asta evident va duce la scaderi de putere. Scuze de postul foarte lung.1 point
-
-1 points
-
57k e bine din martie anu trecut pana acum? Sau e taxi... Depinde pe unde mergi care e traseul la munca, cât stai pe acasã..-1 points
-
Colegule, am avut un E60, 520 dar pe benzina. Am tras de ea 180k km. Nu am facut curse, nu am forjat-o, nu am tras remorci, nu am fost cu ea pe camp etc, iar dupa acei 180k masina obosise rau de tot. Consuma cam in acelasi regim de 90% extra-urban 8-9% deci pe diesel ar trebui sa iasa lejer macar un 7% (nu mergeam nici prea incet, sincer). Masina luata de noua. Cea mai nasoala parte a fost cu greierii si cu tremuratul. Aveam greieri undeva pr langa bancheta din spate si in consola centrala, plus ca la relanti tremurau ambele scaune din fata si schimbatorul (la rece si volanul). La 3000rpm deja tremurau rau de tot scaunele. Totusi, l-am luat deodata cu un prieten. Acelasi E60 520i luat de pe acelasi camion, cu aceleasi dotari. Eu nu am avut probleme cu ea, iar el a schimbat cutia de doua ori. Acum am pe cineva in familie cu 520d. Masina merge bine, dar a avut de schimbat la 100k distributia, galeria de admisie iar filtrul de particule era infundat rau (l-a scos afara si gata). Ce nu pot sa suport la 520d E60 este sunetul criminal al motorului. Motoarele diesel se aud, dar unele canta superb, te hipnotizeaza. In schimb la 520d troncane ca un tractor, e foarte enervant (problema sesizata la 4 520d-uri diferite + cate am mai auzit mergand pe strada). Daca vrei o masina mai ieftina de intretinut, dar totusi confortabila, ia-ti un Passat. BMW-urile sunt destul de costisitoare, majoritatea posesorilor le tin pentru "placerea de a conduce", cum a spus cineva mai sus. Daca nu vrei sa scoti vreo 25k€ pentru un Passat nou, ia-ti un B6 de prin 2008 cu motorul 2.0TDI. Este extrem de confortabila + toata lumea are Passat B6 si piesele sunt foarte usor de gasit si ieftine, iar motorul este foarte fiabil si puternic (cel putin in 2 ani in care am avut eu Passat). Daca iti sare cheful de E60 si vrei totusi VW, sa te feresti de motoarele 1.2 FSI sau TFSI, 1.4 TFSI ca de ciuma. Momentan am eu o Jetta 1.2 TFSI si a trebuit schimbat motorul la 50k km, insa am auzit ca in general se rupe lantul pe la 30-40k. Motoarele 1.6 si 2.0 TDI de la VW eu cel mai bun raport pret/calitate.-1 points
-
Eu stiu ca trebuie rovigneta si ptr Romania.Eu ce-l putin cand am intrebat in vama la nadlac au zis ca trebuie.-1 points
-
-1 points
-
E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.-1 points
-
e complicat cu x6-le daca pui problema asa vorbind la general. Nu cunosti nici motorizarile dar iti doresti x6. Trebuie putin respect pt masina asta, documenteaza mai pe larg si revi cu un nou topic unde specifici ce fel de x6 iti doresti.-1 points
-
Ia-ti din Bulgaria improvizatii. Gasesti X6 model 2010 cu faruri full LED an 2015, km reali, nu bate, nu troncane.....pt pretentiosi evident-1 points
-
Vand sistem audio logic7 bmw e60. Sistemul include:7 medii, 4 tweteer, 2 bass, amplificator DSP si tot cablajul original. Pretul este 750 euro. Tel. 0737414199 Mihai.-1 points
-
Vand sistem audio logic7 bmw e60. Sistemul include:7 medii, 4 tweteer, 2 bass, amplificator DSP si tot cablajul original. Pretul este 750 euro. Tel. 0737414199 Mihai.-1 points
-
-2 points
-
pai cam este, cel alta masina de serie ai putea sa-ti ieide exemplu? poate doar un gle coupe altceva?-2 points
-
-3 points
-
Pune 5W30 full synthetic in el mergi linistit. Ce zice tovarasul tau, cred ca omul a reparat doar Dacia 1310 la viata lui si n-a vazut avioane d'astea gen BMW E90.-4 points
-
Salut,zii la prietenu tau ca doar la tigai mai merge chestia asta,la al meu ex e90 cu 240k km cand l-am luat si 280k cand a plecat,doar 5w30 a vazut,si toate service-urile asta recomanda.....e bmw nu opel,skoda etc....-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00