Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/16/17 in all areas
-
WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!6 points
-
4 points
-
In sfarsit dupa atat amar de vreme :hairy: reusesc sa aud niste vesti bune ! :frantics: In decursul iernii masina a stat pe dreapta iar acum a plecat in excursie la Iasi unde va petrece aproximativ 2 saptamani. Se pare ca s-a rezolvat problema din cauza careia nu reuseam sa sar pragul de 350CP(o voi spune in momentul in care voi avea rezultatul final al masinii).Acum se pare ca avem cale libera catre pragul de 400CP si nu prea ar mai avea ce sa ne opreasca. :hyper: Urmeaza o noua modificare a turbinei,dupa cateva teste s-a identificat si acolo ceva ce trebuie rezolvat si din fericire in acelasi timp s-a descoperit o noua imbunatatire disponibila. :heart: Cu un soft de baza de la care se va pleca spre modificare, masina a reusit sa faca 368CP si 828Nm !Astept cu nerabdare rezultatul final pentru a putea sa testez in sfarsit si instalatia de methanol.4 points
-
nu ar fi rau, dar nu cred ca merita pretul...iau in calcul si faptul ca este un E si nu un F. am schimbat si culoarea trimurilor http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_173237_zpsd6dfr8b1.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_173218_zps0hcs0xhn.jpg am observat ca nu mai exista canalele pentru racire a franelor la LCI-uri.la fostul E90 le aveam.decupajele exista, dar cu capace si vreau sa le montez.Nu inteleg de ce au renuntat la ele...o avea legatura cu Brake Energy Regeneration? http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/161621_x800_zpsqnrb4c5l.jpg3 points
-
Am alte jante, BMW style 163 (CSL), insa le voi monta la primavara impreuna cu noua suspensie! http://thumbnails117.imagebam.com/53292/bed6fc532916140.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53292/62419d532916195.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53292/5855a9532916256.jpg De la ultimul post pe forum (inainte de a fi banat, alaturi de alti pasionati) pana in prezent, masina a suferit mai multe modificari, asa ca in curand voi reveni cu mai multe poze si prezentarea a ceea ce am schimbat!3 points
-
Ai nevoie de nervi tari sa vinzi o masina la noi. Chiar daca spui ca nu accepti schimburi, iti ofera lumea laptopturi, telefoane, un teren pe la tara. Orice se ofera, numai cash nu )) Inclusiv pe nevasta-sa poti sa o incerci o data . Spor la vanzare!3 points
-
Am pus de aseara ambele e60-uri de vanzare pe net.. Deci imi vine sa le scot de la vanzare.. Primesc doar "mesaje" gen: "ultimul pret?" fara nici o alta intrebare fara nimic. "schimb+ diferenta?" nu specifica masina nimic.. Deci asa oameni... n-am mai vandut de foarte mult timp o masina pe net, dar imi vine sa sterg anunturile :ermm: .. Nici macar sa sune nu-s in stare, doar mesaje pe net...dar nu le raspund, un om cu adevarat interesat da un telefon sa vada ce si cum.. N-am crezut ca-i chiar asa..3 points
-
Pe autovit sunt masini cu " km reali, nu bate, nu troncane, pentru pretentiosi, full options fara navi, piele si fara cutie automata". Daca vrei masina ok cu km reali, i-ati de pe forum sau din Germania sau de la cineva pe care-l stii. Pe autovit gasesti doar bombe, nici 1% nu sunt corect intretinute si mereu cand ajungi la fata locului observi ca multe defecte sunt ascunse sau nementionate. Ca sa-ti raspund la intrebari: 1.NU 2.NU 3.NU Spor la cautari!2 points
-
O incearca,in special samsarii. Iti arunca preturii mici prin sms de pe numere de telefon diferite, dupa care suna mai cere discount si la fata locului ar vrea sa le mai lasi din pret. Fiecare masina are cumparatorul ei. Nu te alarma. Rabdare si nervi. Ignora mesajele si obisnuieste-te cu astfel de intrebari.2 points
-
Se retrage temporar de la vanzare! Motivul...investitii noi! http://thumbnails115.imagebam.com/48492/e7f8b7484919024.jpg ...cel vechi se vinde - Clubsport original, piele pe margine, alcantara pe centru, electric, incalzit - atasez o poza cu scaunul soferului, zilele urmatoare poate atasez mai multe poze cu celelalte componente. http://thumbnails116.imagebam.com/48492/d93a47484919728.jpg2 points
-
Salutare dragi colegi, De ceva timp sunt din nou in breasla pasionatilor de BMW, cu un exemplar ce l-am cautat intens dupa ce m-am despartit cu greu de fosta ... masina (A4 B8 Avant 2013 Kit S4). Asadar, 525d fabricatie 2012 cu motorulN47 Bi-Turbo ce vine cu o putere standard de 218Hp & 450Nm. Imediat dupa achizitioanrea masinii am fost prezent la bunul meu amic de la Completechip (Dragos S.) la care-mi resoftez masinile in ultimii ani.A facut o treaba extraodinara ca de fiecare data, dupa cateva ore de munca si studiu de intelgere a celor doua turbine in secventa de antrenare si cateva variante de soft, am decis sa o lasam momentan la 265Cp & 550Nm. Vom vedea pe parcursul anului investitiile facute cu cap pentru a atinge valori si mai interesante pentru un 2.0d, drept pentru care am dorit/ am fost incantat sa gasesc exemplarul in cauza cu transmisia manuala la care vechiul proprietar tocmai ii schimbase kitul complet de ambreiaj. Un plus de satisfactie. Ca si puncte forte, 3 aspecte esentiale m-au cucerit personal in achizitia ei: Suspensia EDC (Electronic Damper Control) ce e de-a dreptul geniala, foarte flexibila din cele 5 moduri de condus. Sonorizarea Harman Kardon cu 16 difuzoare/ surround/ 600w - placere pura pentru urechi - MERITA si va recomand. Scaunele Confort (seria7) cu Ventilatie! Ceea ce s-a facut pana acum ca si investitii estetice enumar : Kitul M Aftermarket: Bara fata / spate/ praguri Grile Black Glossy (M Performance) Volanul M de facelift (pastrat in continuare cuincalzire) Pedalier Aluminium M LED marsarier / Lampi numar / iluminat interior Praguri iLuminate fata + spate: M Performance (traiasca Chinezul) Ceea ce urmeaza va fi si mai interesant, pentru ca microbul din mine nu moare... dau liber la pasiunea de o aranja cum imi doresc: Exterior - Prelungire Bara Fata M (inclin catre un model ce l-am avut si pe ultima masina - RDX Germania) - Eleron Luneta + Eleron Fibra Carbon Portbagaj(sunt pe drum) - Difuzor M5 pentru pregatirea evacuarii duble din inox cu finale Akrapovic (inca mi-e greu sa aleg exact modelul de tips Carbon /Full Crom) - Oglinzi + Pleaope Fibra Carbon - Jante pe 19'' Categoric (consider compromisul perfect intre aspect estetic wow si fragmente decente de confort) Interior - Instrumentele de bord full digitale,caut sa fac upgrade-ul de la 6wa la 6wb - Sistemul Multimedia NBT - Trim-urile Fibra Carbon + alte elemente sidetalii fine in fibra - Diverse maruntisuri de detaliu ce vor fi imbunatatite estetic (gen capacele de la difuzoare.... cele aluminiu, ca-n echiparea Bang&Olufsen / schimbator/ iluminat ambiental etc)1 point
-
Vand sistem audio logic7 bmw e60. Sistemul include:7 medii, 4 tweteer, 2 bass, amplificator DSP si tot cablajul original. Pretul este 750 euro. Tel. 0737414199 Mihai.1 point
-
1 point
-
Pacat ca nu ti-ai dat seama dinainte sa o cumperi. Zic asta pentru ca in cazul in care nu ai norocul sa o vinzi repede, probabil o sa pierzi niste bani la ea. Poate iti rezolvi problemele si n-o vinzi, asa ar fi cel mai bine cred.1 point
-
si cateva poze cu ea curata: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_173009_zpsfqmvfjbg.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_173017_zps551qwvck.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_173036_zpsxgyrkvwc.jpg ma bate gandul sa vand TCU si MULF satrec la combox.am vazut ca operatiunea nu este complicata.inca ma documentez.1 point
-
am vazut pe topicul colegului bogdan problema cu infiltratiile de apa in locul baterie si am zis sa verific.se pare ca totul este ca nou :console: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_170741_zps7z8h3mar.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_170904_zpsfiar5fqz.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_170912_zpsrlc8xrft.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_172910_zpsahdxecyw.jpg am demontat, gresat cu vaselina de contact care contine si cupru http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_171403_zps359piv3h.jpg pe borne am folosit vaselina siliconica http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_172226_zpssridkcyz.jpg si pentru ca tot am umblat pe acolo, am verificat pe langa TCU si ce versiune de MULF am. http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_172453_zps61vhg2rl.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20170216_172503_zpsuono5hfr.jpg1 point
-
A demontat motorul. L-am tot intrebat daca nu ar fi mai bine sa schimbe si alte componente, patine, intinzator dar a zis ca a schimbat la multe masini cu n47 numai lantul si a fost in regula. La momentul respectiv nu stiam prea multe despre asta ( nu ca acum as sti ) ) si am lasat o asa. si da qwerty84 multumesc pentru sfat. Voi merge maine in targ sa-mi cumpar un logan 1.5 dci si voi putea sa dorm linistit.1 point
-
Salut, felicitari pentru masina. Este frumoasa! Am o intrebare: De unde ti-ai luat grilele? Mersi!1 point
-
Stiu. La acel moment nu tremuratul ocazional al volantei m-a facut sa schimb tot ci dezintegrarea posibila a rulmentului ma ingrijora.1 point
-
1 point
-
acum doua seria am intalnit masina cu 360.000 km si distributia originala. n47 de 184cp cu power reduction. cazatura masina, dar motorul se tinea bine. omorata in draci si neingrijita deloc.1 point
-
da schimba doar 9 repere parca , la bimmer exista si varianta cu 25 piese dar e vreo 40 mil1 point
-
Vino la Bucuresti, dar nu la Service Scream (Tezparii) sau Bimmer. Citisem review-uri ca nu ar schimba toate piesele ( 25 de repere). Bine de aici si costul mai redus.1 point
-
1 point
-
am o banuiala ca daca raspunde Automobile Bavaria, o sa fie un raspuns clasic de genul " o sa analizam problema" dupa care toata culpa o sa iti fie plasata tie de genul"" de unde sa stim noi ca nu ati avut un acident din moment ce ei ti-au dat in scris ca masina e ok(deci teoretic verificata tot de ei".. Asta e cam in felul urmator, merg in targ sa iau masina samsarul imi spune ca sunt km reali imi da si in scris dupa care scoate un soft de diagnoza isi citeste singur km care ia dat tot el inapoi si spune VEZI BOSS SUNT REALI. singura diferenta AB si samsari e statutul juridic ATIT. Acum vreo 8 ani cand am luat un e39 aveam un sunet usor deranjant la motor, am fost la bmw sa vedemc e are. Raspunsul lor: costa cateva mii de euro reparatia( nu au specificat cate) daca vi se pare scump va recomandam un service unde se face mai ieftin. La atelierul recomandat de ei ma costa 1500 euro, deoarece a ""constatat ca e pistonul 6 spart" am zis pas am mers la un simplu mecanic de garaj care cu 100 lei parca a rezolvat problema care a descoperito in max 10 secunde, praf la o bobina si scanteia dadea in blocul motor. Poftim reparatie de mii de euro cum doreau domni de la bmw. Trist dar asta avem si cu asta defilam din pacate odata cu toata povestea asta imi amintesc ca in 2012-2013 socrul meu cumpara un e90 de la cluj auto rulate, vine cu el acasa masina merge perfect, dar are o problema la lumini , mers pentru diagnoja la bmw timisoara, unde afla cu stupoare ca masina are navi mic( nu mare cum era pe masina) ca masina are trapa(dar nu mai avea) ca are interior textil (dar masina are de piele) deci cei care iau vandut-o au facut din 2 masini una dar buna sincer. Dimineata masina a plecat spre cluj pentru returnarea sumei, lucru ce sa si intamplat.1 point
-
interesant ce spui acolo si trist in acelasi timp. ce raspund ai primit de la bmw?1 point
-
1 point
-
inseamna ca nu stie ce vorbeste! Merg senzorii si daca pui atermic, si eu am avut pe e60 parbriz normal si mi-am pus atermic.. In zona senzorilor este facut special.. Daca te uiti la mine la poze , se vede clar.. Singurul lucru care zicea inainte sa il pun, ca nu o sa mearga antiradar daca folosesc.. Dar eu nu folosesc deci nu am treaba si nici nu am incercat daca e chiar asa cum au zis ei... Dar senzorii merg foarte bine..1 point
-
Mersi fain! Chiar asa-i, la noi iti trebuie nervi tari pentru a vinde o masina.. Am observat si eu acuma, am pus de aseara anunturile si plin de mesaje cu schimb, ultimul pret si prostii de genul.. Cine e interesat suna!1 point
-
You should be more specific on what you are planning to do: are you looking for mountain roads, do you want to visit museums, are you looking for spending a few days in the same place or you plan to keep moving.I think there are some museums or touristic sight-seeings that you should never miss if you visit Romania, but all depends on your interests.Also we can give you some tips about restaurants/things you should try to eat/drink. The low suspension of your car should not be a problem, as long as you keep main roads, but is always good to have an eye on the road and to pay attention. Ideally will be to avoid August, as being quite a busy period, causing traffic jams and agglomeration in hotels and restaurants. Also to remember that starting from July till end of August usually the weather may be quite hot, but I think you are aware of this. You will be able to communicate in english in all cities, so you should not worry about it;there is a zero limit for alcohol while driving, which is different from western countries.Despite old legends, I suggest you never to try to bride any police officer or any authority, as you may get into bigger troubles.For any emergency, you can use the number 112.Credit, cards are accepted in all places where the visa sign is displayed, but there are some places where cash is preferred (bars, clubs, etc.) Oradea despite being a frontier city, it has a very nice center refurbished in the last years/near you have the spa's with thermal water at Felix https://en.wikipedia.org/wiki/B%C4%83ile_Felix Cluj-Napoca is one of the biggest cities, very dynamic, also famous for it's university (quite a few museums to see if interested) http://www.uncover-romania.com/visit-romania/travel-ideas/top-10-best-things-cluj-napoca.html to have in mind the salt mines at Turda(near Cluj) Alba-Iulia- historical city(it has a nice citadel)-for us is important as being the city where the Union act of Romania has been signed in 1918 http://www.visitalbaiulia.com/ Sibiu- a nice Transylvanian city, very nice center(you will feel the german air here) https://www.lonelyplanet.com/romania/sibiu/top-things-to-do/a/poi/360408 From Sibiu you can get to Transfagarasan- a route built in the mountains during the communist period to ensure alternative road to Transylvania in case of russian invasion http://www.losapos.com/transfagarasan Brasov is one of the most representative cities from Transylvania as well: https://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Romania/Judetul_Brasov/Brasov-520761/Things_To_Do-Brasov-TG-C-1.html On the road to Bucharest you have as well Sinaia and the famous royal Peles castle http://www.wanderingearl.com/sinaia-romania-home-of-the-bizarre-peles-castle/ Bucharest is the capital, and for sure you can find everything you may want........architecture(has been named the small Paris),museums, restaurants, old center nigh life, ........but if you will get there for sure you will meet BMW community members to guide you.1 point
-
Oameni buni ati facut varza acest topic. Initiatorul lui la denumit,,Pornire grea la rece si mers neregulat al motorulu''. La aceste probleme asteapta raspunsuri. Nu cred ca-l intereseaza polemicile voastre pe tema releului, denumirea corecta este:unitate control bujii incandescente, gen pret, daca are sigla sau nu, bosch sau beru.1 point
-
S-o stapanesti cu placere. Cat mai multi km fara probleme. Frumos echipata masina. Trec adesea prin Luxembourg. Drumuri impecabile acolo cat si prin imprejurimi. Astfel de masini sunt conduse pe aici de persoane mature > 40-50 ani. Cam pe la varsta asta esti intr-o pozitie sa ai asemenea masina de firma/sa-ti permiti asa ceva in leasing. Pb a fost condusa ponderat. Pt interesati acolo exista firme de leasing: ALD, Athlon, Alphabet de unde puteti cumpara masini la final de contract. Am cunoscuti care si-au luat de acolo. Nu sunt chilipiruri ci masini bine intretinute la pret corect. Plus 1 AN garantie e oferit obligatoriu de firma care vinde masina in Luxembourg.1 point
-
De asta am fost avertizat si eu inainte sa-mi iau N47 Bmw...am avut masini numai din familia VAG si chiar se aude mai tare N47 decat un diesel "mai normal". Se aude mai tare ca un M47 in primul rand din ce am inteles, cam aia a fost prima senzatie cand am inceput sa caut aceasta masina cu acest motor, cum m-am urcat am sesizat zgomotul si mi-am adus aminte de "vezi ca N47 o sa ti se para mai zgomotos decat diesel-urile care le-ai avut pana acum"1 point
-
1 point
-
Cateva cadre si cu interiorul. Cum recomandati sa se posteze imaginile? caci vad ca nu ma impac deloc cu limitarea de 1mb... @cavaliere - Multumesc, apreciez. A ramas de la vechiul proprietar. Cand va da caldura voi lasa masina la un amic ce se ocupa de detailing profi si va zbura atunci. Orice motor daca este atent ingrijit si cu consumabilele schimbate la timp, consider ca poate oferii rezultate neasteptate.1 point
-
S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?1 point
-
Bine punctat. Nicicum nu e bine la noi. Si bineinteles ca totul a pornit de la samsarelul emancipat andrei vuv, bufon de curte regala.1 point
-
Domnilor, masina a stat la vanzare aici si pe autovit timp de o saptamana, timp in care s-au prezentat doar bagatori de seama si "bossi" care incercau sa stabileasca pretul la telefon, inainte sa vada masina. Eu chiar nu aveam timp si chef sa stau la cheremul fiecaruia. Tipul care a cumparat-o, a venit, a vazut-o, in 10 minute aveam banii in mana. Tocmai de aceea am fost de acord si cu pretul, ramanand si cu setul de vara pe care o sa il vand separat. Culmea e ca dupa ce am vandut-o, s-au trezit numerosi domni frustrati ca de ce nu i-am asteptat sa vina sa vada masina.1 point
-
1 point
-
Am fost la contempo si am cumparat ulei original pentru cutia de viteze si grup ...pentru 2 masini bmw fireste,acasa am observat ca dintr-un bidon de ulei lipsea 300ml,iar altul era desigilat ...jenant pentu firma bmw brasov la un pret de 150-160 lei litrul .Stiu o sa spuneti ca trebuia sa verific coletul,cutia ,dar nu am crezut ca o sa fiu inselat ca in anii 90 de la bisnitarii de la blanarie.Sa va uitati cu atentie cand cumparati ceva de la ei sa nu o patiti ca mine !Nu m-am intors cu coletul inapoi pentru ca oricum nu m-ar fi crezut nimeni!1 point
-
OE este termenul corect dar multi incurca si este ok, lumea a inteles oricum ce era de inteles. Si eu zic ca esti nebun sa vinzi masina asta la cat a stat demontata si cat ai muncit TU PERSONAL la ea nu mai zic de altii sau de nervi/bani.1 point
-
Nimic mai frumos decat o masina curata prin zapada. Legat de soft, e clar ca al tau avea probleme daca inainte era fumigena iar acum nu e. Insa ca fapt divers, n-o sa intalnesti tuner care sa laude munca altui tuner. Toti fac troaca de porci softul concurentei. E cerinta obligatorie in bransa.1 point
-
acum ceva timp as fi zis e60 sau e65 pre facelift, dar cand am vazut seria 2.. doamne, e un fel de minivan de familie ciudata rau, si spre deosebire de alte modele, live e de 2 ori mai nasparliu, in poze inca arata bine.. . poate ar trebui adaugat si asta in poll..1 point
-
Scuza-ma viper, am si eu o intrebare: un om care are o masina si-o tine 10-15 ani (probabil sunt cazuri), oare DOAR de intretinere se ocupa la masina respectiva? ma gandesc ca in acest timp, poate i se mai crapa vreun parbriz ceva, vreo pietricica intr-un far, vreo janta indoita, etc...chiar sa fie super norocos sa nu i se intample nimic? Iar legat de intretinere, pai si schimbatul unui pivot tot de intretinere se leaga, si nu cred ca un pivot de e46 are acelasi pret cu unul de e90 sau f30... O masina, in tot ciclul ei de viata, e aproape imposibil s-o intretii doar din consumabile, intotdeauna vor exista piese care la un momendat vor ceda si nu sunt neaparat consumabile; si asta ce inseamna? inseamna ca sunt tot bani cheltuiti. Dau un alt exemplu: poate am "norocul" sa merg in spatele unui camion ceva pe un drum pietruit, si imi arunca ala de la roti o piatra si-mi crapa parbrizul. Altul poate i se intampla si lui (mai devreme sau mai tarziu), insa "norocul" si mai mare pt el este ca respectivul are un f10 sa zicem... daca are casco ok nicio problema si-o rezolva pe casco, dar daca nu plateste la fel ca si mine doar ca eu voi plati mai putin el mai mult. Tot cheltuieli sunt si astea.1 point
-
Pai este, pt ca intre cel din 2003 si cel din 2009 este diferenta de o generatie; caz concret la mine: m-am dus la bmw sa intreb de un far nou pt modelul meu...700€ in timp ce pt celalalt model (e60) era 1000€. Sunt sigur ca diferente de pret sunt si la celelalte piese/accesorii.1 point
-
Buna ziua. La telefon nu se raspunde cu 'mda' si ' te sun eu' ca nu vorbiti cu mama dumneavoastra. Vroiam sa fac o revizie la voi si sa schimb niste piese da m-am 'razgandit'. cu stima, Un fost client.1 point
-
daca tot ai demontat, de ce ai facut o treaba de mantuiala? sincer, nu stiu cat poate un om sa puna un diagnostic dintr-un clip de 20 sec.... si mi se pare ca va luati o grija in plus pe bani multi, daca in fiecare dimineata ascultati distributia....parerea mea este ca cei care nu dorm noaptea din cauza asta nu sunt facuti pentru N47.0 points
-
+1 Cine? Are dreptate @sandi ! Tu pari unul din categoria ""nevorbiti"" care comenteaza doar de dragul de a scrie ceva, chiar daca nu esti pe subiect.0 points
-
Tu cu cine te certi? Daca ai vreo nemultumire, exprim-o clar, cu subiect si predicat, nu prin intrebari retorice.-1 points
-
Salut,zii la prietenu tau ca doar la tigai mai merge chestia asta,la al meu ex e90 cu 240k km cand l-am luat si 280k cand a plecat,doar 5w30 a vazut,si toate service-urile asta recomanda.....e bmw nu opel,skoda etc....-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00