Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/17 in all areas

  1. Cel mai reusit e cel pe care il ai :frantics:
    3 points
  2. Saptamana viitoare le ajunge si notificarea transmisa prin executor judecatoresc. Si la Automobile Bavaria si la Contempo. Spre stiinta catre BMW Romania si bineinteles tradusa in engleza si trimisa si la BMW/MINI AG. Sa vada si firma mama cum niste romanasi neaosi isi bat joc de brand-ul BMW!
    3 points
  3. De regula, orice model nou aduce imbunatatiri. e90 fata de e46 a fost un pas urias. E90 este orientat spre dinamica, confort mai putin. f30 a devenit mai confortabil fata de e90, mai spatios, insa a pierdut putin la capitolul feeling. Insa cum e si normal, masinile se fac din ce in ce mai bine antifonate, asistate, etc. Dar nu inteleg totusi rostul topicului? Adica vrei sa vezi daca vine cineva sa zica ca e mai fain de condus un e46 fata de un f30? Ca nu cred sa fie asa ceva posibil. )
    3 points
  4. 3 points
  5. Pe mine m-a amuzat maxim post-ul tau lung. Zici ca a scris Chris Harris cu febra 40. PE bune acum, daca tu consideri e90 3.0 d o masina de circuit, pai nu am ce sa mai comentez. E90 este o masina foarte rezistenta, iar un rulment mi se pare consumabil. Eu am schimbat rulmentii spate la x1 nevesti-mii la masina din 2013 si nu mi se pare deloc mare paguba. In alta ordine de idei, eu cred ca tu aberezi cu mers 240 prin Ungaria. Si ti-o spun fara sa glumesc, eu nu te cred. In rest, lasand la o parte acest aspect, comparatia cu peugeot 406 mi se pare de cascadorii rasului si probabil si altora li se pare la fel. Am condus 406 cand a aparut si nu are absolut nicio legatura cu un e90. Tu sigur ti-ai cumparat e90, sau ne scrii din nintendo? Glumesc. Daca ti se pare asa ghena masina, asa de sub asteptari, de ce nu o vinzi? Ia-ti un Peugeot 407, 508, ii tragi un soft si il faci de 220 de cai.
    2 points
  6. Mie nu imi plac suv-urile astea iar X6 e oricum cam inghesuit in spate si cam cu portbagaj mic. Si oricat de versatil ar fi si oricate valente sportive ar avea trenul de rulare, tot nu se compara tinuta de drum nici pe departe cu un F10 cu sasiul ala smecher, mai ales. Deci din pura preferinta personala, as alege fara sa stau pe ganduri 535. Ca si masini sunt ambele la fel de bune sau de proaste in egala masura. Daca preferi o pozitie se condus mai inalta si abordarea unor borduri mai a la Videanu, ia X6. Avand in vedere ca e vorba de 535 in comparatie si nu de vreun 520 chel, diferentele de intretinere sunt nesemnificative iar diferentele de consum tot oarecum neglijabile in gama asta de preturi. Am avut 535d e60 si X5 e70 35d si nu am simtit mari diferente in portofel la stilul meu sportiv de condus.
    2 points
  7. "nu are cine stie ce dotari" , are doar proiectoare, sunt unele care nu au. frate, bucura-te de masina, ai grija de ea, dar intai du-te si rezolva-ti problemele tehnice/mecanice, aia cu fumul, cu check engine ( vezi ca e posibil sa fie si sonda lambda ) , si pe urma stai cu polishul pe ea. tu esti mai interesat sa straluceasca masina si sa ai emblema cu 330 si sa ai ceasuri de nu stiu care. n-ai cum sa scoti 320i-ul ala care n-are absolut nicio dotare, s-o scoti M power. oricate embleme si oricat ai spala tu la ea. bucura-te de ea asa cum e si gata. ti-a zis bine darius, rezolva-ti probleme mecanice dupa care cosmetizeaza.
    2 points
  8. Salutare. Desi poate cativa dintre voi ati urmarit deja topicul cu comparatia dintre "525d vs. 528i", mai departe in cadrul acestui topic voi incerca sa-mi prezint intr-un mod mai detaliat noua achizitie, iar in timp acest topic sa reprezinte si un timeline in ceea ce priveste masina. Asa cum reiese si din titlu, este vorba despre un F10, 525d cu xDrive, fabricata in 02.12.2011. Am cumparat-o din Germania, dintr-un autohaus de langa granita cu Luxemburg. Masina a avut un singur proprietar si provine din Luxemburg, de unde si titlul topicului. Asa cum stiti, este varianta cu motorul de 2litri si 218CP. Cand am cumparat-o avea la bord, 129.070Km, iar in prezent si dupa drumul de intoarcere spre casa de ~1500Km are 130.700Km. Mai jos puteti vedea dotarile si cateva poze ce-am reusit sa le fac astazi. LE. Din pacate nu pot incarca mai multe poze de pe mediafire unde am cont. Daca stiti alt file hosting care merge aici, let me know. VIN WBAXA11090DX07216 Production Date 2011-12-02 Central Mileage 121,727 km Type code XA11 Type 525D XDRIVE (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 cm3 Power 160kw / 218hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A89) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES S1CBA CO2 PACKAGE S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) S230A EXTRA PACKAGE, EU-SPECIFIC S248A STEERING WHEEL HEATER S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL S258A TIRE WITH RUN-FLAT FUNCTIONALITY S2K2A BMW LA WHEEL, V SPOKE 328 S2PAA WHEEL BOLT RETAINER S302A ALARM SYSTEM S320A DELETED, MODEL LETTERING S322A COMFORT ACCESS S3AGA REVERSING CAMERA S403A GLASS ROOF, ELECTRICAL S415A SUN-BLIND, REAR S416A ROLLER SUN VIZOR, REAR LATERAL S423A FLOOR MATS, VELOURS S430A INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP S431A INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATIC-DIP S441A SMOKER PACKAGE S456A COMFORT SEAT WITH MEMORY S465A THROUGH-LOADING SYSTEM S488A LUMBAR SUPPORT, DRIVER AND PASSENGER S494A SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4BNA FINE-WOOD TRIM ASH GRAIN S4URA AMBIENT INTERIOR LIGHTING S502A HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S536A AUXILIARY HEATING S5ACA HIGH-BEAM ASSISTANT S5ADA LANE DEPARTURE WARNING S5DFA ACTIVE CRUISE CONTROLSTOPGO FUNCTION S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S610A HEAD-UP DISPLAY S620A VOICE CONTROL S644A PREPARATION F MOBILE PHONE W BLUETOOTH S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL DSP S698A AREA-CODE 2 FOR DVD S6AAA BMW TELESERVICES S6ABA CONTROL FOR TELESERVICES S6FLA USBAUDIO INTERFACE S6VCA CONTROL FOR COMBOX S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S854A LANGUAGE VERSION FRENCH S877A DELETE CROSS-PATTERN OPERATION S881A ON-BOARD VEHICLE LITERATURE FRENCH S8KAA DUMMY-SALAPA OELWARTUNGSINT. 30.000KM24MONATE S8S3A AUTOMATIC LOCKING WHEN DRIVING OFF AUTOM. S8SCA TELEMATICS ACCESS REQUEST,COUNTRY-SPEC. S8TFA ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S8THA ROAD SIGN DETECTION SPEED LIMIT INFO S8TNA DAYTIME RUN.LIGHTS ADJUS.VIA LIGHT MENU S8V1A LABEL HINWEISSCHILD NCAP Standard Equipment S1CCA AUTO STARTSTOP FUNCTION S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION S205A AUTOMATIC TRANSMISSION S4U2A ECO PRO S548A KILOMETER-CALIBRATED
    1 point
  9. 171500km Pret 19500EUR Import Olanda feb 2016 154000km Revizii/service doar la BMW (in RO : Bucuresti Filaret in Aprilie 2016) Verificabila oricand. VIN : DW40072 Detalii si discutii pe privat. PS. O dau...pt ca am primit recent o masina de la munca....
    1 point
  10. Din cate stiu eu , amortizoarele au si gaz si ulei in ele , nu cred ca o sa gasesti doar pe gaz sau doar pe ulei.
    1 point
  11. Foarte corecta observatia. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  12. Unde-s 400,mai sunt primiti inca 4-5:)))
    1 point
  13. Incerc eu un raspuns mai diferit si luat in seama poate si de altii. E90 pentru mine este ultimul model in care pot monta un "single DIN" sau chiar "double DIN" ca sistem audio "aftermarket" care sa nu necesite mari si costisitoare schimbari. Pentru mine muzica, sistemul audio pus dupa mofturile personale fac legea/decid cand merg cu masina. Sa fac inutilizabila interfata de la un F30 mi s-ar parea o prostie; dupa cum sa accept mizeria (doar) de bass si inalte iarasi mi-ar fi imposibil... acum. Ori, nu am bani si nici nu cred ca o sa gasesc prea curand vreun model cu Bang-Olufsen (ca exemplu) si sa fie si surround (doar) cand vreau eu! :sorcerer: (My-two-cents-opinion)
    1 point
  14. Verifica tija aia, ca daca e blocata, atunci nu ai decat sa schimbi racitorul de gaze. Este o problema destul de frecventa treaba asta la n47 si marea problema este ca nu poti sa comanzi pe repere, vine cu tot cu sistemul si e doar 500 si ceva de euro. )
    1 point
  15. N-am inteles nimic din ce-ai scris.
    1 point
  16. Multam fain Petrut! Apreciez, intr-adevar, trebuie rabdare si munca de chinez. Ti-am raspuns pe PM cu privire la dorinte. Astazi continui activitatea cu restul portierelor, usor si sigur. Revin spre seara cu feedback, luminos desigur.
    1 point
  17. Trebuie locatie si la PM nu poti raspunde pt. ca nu ai posturi Pune poze si aici, nu e greu
    1 point
  18. Iti urmaresc cu mare interes proiectul, si vreau sa te felicit pentru masina si modificarile pe care le faci! Esti printre putinii care au spus ca se apuca de modificat, si chiar s-au apucat.... Multa bafta si asteptam rezultatul final (desi niciodata nu se termina )
    1 point
  19. www.bmw-roads.blogspot.ro pe blogul meu gaseÂşti cam tot ce vrei despre motorul tĂŁu. Sunt doar 3 elemente ce provoacĂŁ aceste simptome: -senzorul de rotație arbore cotit care trimite impulsuri catre calculatorul masinii - senzorul axa cu came, deasemenea spune ( tot prin impulsuri) calculatorului pozitia corectĂŁ a axei cu came ( este cea care deschide supapele) ECU ( calculatorul masinii) dĂŁ comanda cĂŁtre bunii doar cu ajutorul celor 2 senzori, DacĂŁ vre-unul dintre cei 2 e defect apare simptomul pe care-l descrii (rateuri) - lantul de distributie care poate fi foarte slab ( intinzĂŁtor foarte uzat sau chiar spart/rupt) practic leagĂŁ axul motorului de axa cu came. Dacä lantul e slab (intinzĂŁtor defect) apar decalaje foarte mari intre cei 2 senzori, si atunci scânteia va fi datĂŁ mult mai devreme ( si apare fenomenul de rateuri), e ca Âşi cum axul motorului se ĂŽnvârte dar axa cu care nu ( sau rĂŁmĂŽne mult in urmĂŁ) Erori ai cu caru , ai nevoie doar de un soft potrivit pentru 316/.1994 mufĂŁ rotundĂŁ cu 20 de pini. Pentru o remedierea rapidĂŁ dute la un service specializat sau cautĂŁ pe cineva care poate verifica cea ce ti-am povestit mai sus si care are macar un osciloscop pentru a vizualiza semnalul furnizat de cĂŁtre senzori, si starea lanțului( dai jos capacul de chiuloasĂŁ) In mod sigur mai ai si altceva pe-acolo defect , furtune sau valva PCV defectĂŁ, sau joia nu e ĂŽnfiptĂŁ bine sau nu are cauciucul acela rosu complet de la mâner ,
    1 point
  20. http://www.youtube.com/watch?v=IIo813pjrrc montate de mine
    1 point
  21. Pacat ca nu ti-ai dat seama dinainte sa o cumperi. Zic asta pentru ca in cazul in care nu ai norocul sa o vinzi repede, probabil o sa pierzi niste bani la ea. Poate iti rezolvi problemele si n-o vinzi, asa ar fi cel mai bine cred.
    1 point
  22. Da nici macar sms pe telefon, direct mesaj pe site.. Oricum nu le raspund, care-i interesat de masina suna.. @ acero99.. exact asa e,n-avem ce face.. cum zicea kathalin, rabdare si nervi..
    1 point
  23. a primit informatii destule, chiar si in plus....discutiile pe tema asta si referitor la marca,pret,etc sunt utile pentru altii cat si pt initiator. canu poti extrage tu informatiile pozitive din discutii e alta problema Acestea sunt informatii utile ptr. altii. Este devizul de lucrari din data de 18.01.2017 de la masina mea, 118D-E87. Mentionez ca unitatea control bujii care a fost pe masina a fost Beru cu sigla, iar ce-a montata tot Beru dar fara sigla.
    1 point
  24. Interesant ce imi spui. Cu alte cuvinte, se forteaza schimbarea distribuitiei de catre service-uri, operatiune profitabila pentru acestea, bazate pe psihoza unora (si eu ma numar printre acestia) ca orice zgomot este de la distributie si pe necunoasterea si naivitatea noastra. Si totusi, in cine sa mai avem incredere?
    1 point
  25. Bravo! Felicitari pentru masina si ca esti dispus sa investesti asemenea resurse! Dragos, Nasi, Bogdan sunt priceputi asa ca ai toate sansele sa iasa exact cum iti doresti. Downpipe-ul unde l-ai facut?
    1 point
  26. am o banuiala ca daca raspunde Automobile Bavaria, o sa fie un raspuns clasic de genul " o sa analizam problema" dupa care toata culpa o sa iti fie plasata tie de genul"" de unde sa stim noi ca nu ati avut un acident din moment ce ei ti-au dat in scris ca masina e ok(deci teoretic verificata tot de ei".. Asta e cam in felul urmator, merg in targ sa iau masina samsarul imi spune ca sunt km reali imi da si in scris dupa care scoate un soft de diagnoza isi citeste singur km care ia dat tot el inapoi si spune VEZI BOSS SUNT REALI. singura diferenta AB si samsari e statutul juridic ATIT. Acum vreo 8 ani cand am luat un e39 aveam un sunet usor deranjant la motor, am fost la bmw sa vedemc e are. Raspunsul lor: costa cateva mii de euro reparatia( nu au specificat cate) daca vi se pare scump va recomandam un service unde se face mai ieftin. La atelierul recomandat de ei ma costa 1500 euro, deoarece a ""constatat ca e pistonul 6 spart" am zis pas am mers la un simplu mecanic de garaj care cu 100 lei parca a rezolvat problema care a descoperito in max 10 secunde, praf la o bobina si scanteia dadea in blocul motor. Poftim reparatie de mii de euro cum doreau domni de la bmw. Trist dar asta avem si cu asta defilam din pacate odata cu toata povestea asta imi amintesc ca in 2012-2013 socrul meu cumpara un e90 de la cluj auto rulate, vine cu el acasa masina merge perfect, dar are o problema la lumini , mers pentru diagnoja la bmw timisoara, unde afla cu stupoare ca masina are navi mic( nu mare cum era pe masina) ca masina are trapa(dar nu mai avea) ca are interior textil (dar masina are de piele) deci cei care iau vandut-o au facut din 2 masini una dar buna sincer. Dimineata masina a plecat spre cluj pentru returnarea sumei, lucru ce sa si intamplat.
    1 point
  27. WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!
    1 point
  28. Ai nevoie de nervi tari sa vinzi o masina la noi. Chiar daca spui ca nu accepti schimburi, iti ofera lumea laptopturi, telefoane, un teren pe la tara. Orice se ofera, numai cash nu )) Inclusiv pe nevasta-sa poti sa o incerci o data . Spor la vanzare!
    1 point
  29. Sunt convins ca stiti, dar va reamintesc: prima cifra reprezinta vascozitatea la rece 0, 5, 10, apoi dupa W: 30, 40, etc reprezinta vascozitatea la cald. 5W este mai vascos la rece dacat 0W si asa mai departe. 40 este mai vascos la cald decat 30 si tot asa. Imi pare rau dar nu stiu sa explic mai bine. 0W curge pana la -54*C, 5W curge pana la -45*C, 10W curge pana la -30*C, restul nu ne intereseaza... daca este 30 sau 40 dupa W nu este prea important, nu circulam in desert cu masinile
    1 point
  30. mi cer scuze pentru limba romana puteam sa scriu in engleza dar eh asta e cred ca cine vrea ma intelege cine nu nu e problema mea:) NU ating nimic in parcari nic la promenada nic la baneasa nic la afi. eu sunt fara familie prefeream m4. o ziua placuta
    1 point
  31. Bine ca avem bani de m3, m4,z uri, dar nu avem bani de meditații la limba romana....
    1 point
  32. Care bara? Te referi la ornamentele de sub faruri? Ai nevoie de altele.. ~70lei un capacel si ~200lei un ornament.
    1 point
  33. incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok. si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele . Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila. rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis
    1 point
  34. Pai tu nu vezi cat a cerut pe ea?
    1 point
  35. discuri de frana second hand? cred ca ai gresit cand ti-ai cumparat masina.
    1 point
  36. S-o stapanesti sanatos, dar da jos emblema M de pe portbagaj. Se preteaza biturbo asta la resoftare, stiut fiind faptul ca turbina mica e atat de sensibila?
    1 point
  37. Merci Mihaiciuca de informatiile legate de 528i. Cu E90-ul aveam consum iarna de 12% in TM. Acum nu stiu ce trafic este in Craiova, dar pe aici pe la noi e nebunie dimineata si dupa-masa, plus semafoarele lui Robu. Pe de alta parte cum mergeam mai mult pe distante scurte, e cam imposibil sa scoti mai jos de atat. Imi poti spune mai multe despre motorul asta?!?! Ai avut ceva probleme cu ea pana acum? Cati Km ai la bord si cati ai facut tu cu ea? O revizie completa cat costa, ca tot ziceai ca-i mai ieftin decat la diesel? Ulei + filtru aer + filtru ulei + filtru de benzina(?) + filtru habitaclu(OE sau OEM) Multam!
    1 point
  38. Momentan turbina nu imi da pace :growl: A mai trecut 1 luna si inca 2 puneri pe Dyno la Dragos si nu reusesc sa trec de 350CP,unii spun ca turbina nu evacueaza cum trebuie si din aceasta cauza nu face puterea care trebuie,altii spun ca senzorul care l-am pus pe rampa de injectie nu isi face treaba cum trebuie...Am dat turbina jos si am deschis/inchis geometria in ultimile luni de m-am saturat.La 4500 ture se aud niste pocnituri la turbina,acesta fiind simptoma ca nu evacuaza toate gazele si pierde puterea dupa 4300 foarte repede.Nu am reusit nici sa ii dau cu metanol deoarece neputand sa evacueze cum trebuie mi-a fost frica sa nu pateasca ceva motorul. Acum cateva zile am luat compresia motorului si este in regula(unii spuneau ca asta era primul lucru care trebuia sa il fac inainte de modificari si au dreptate dar nu cred ca aveam probleme acolo iar acum sunt sigur ca nu am probleme pe motor din moment ce am compresia 28 peste tot). Voi monta alt senzor pe rampa sa vad daca este diferenta,daca nu cred ca voi trece iar la turbina veche hybridizata din nou pentru ca s-a reusit cu cea veche 390CP. Cu turbina care o am momentan pe masina s-au facut 370-380CP pe motor diesel cu 4 pistoane,unii spun ca pe motor cu 6 pistoane ar fi trebuit sa faca lejer 400CP(deci ei spun ca turbina este capabila de 400CP) dar ma gandesc nu cumva tocmai din cauza gazelor in plus de la cele 2 pistoane sa nu poata sa evacueze corect? Din nou am ajuns intr-o mare dilema...
    1 point
  39. Usor usor vii la realitate, dar aici pe forum nu vinzi masina
    1 point
  40. Salutare, F30-ul meu l-am achizitionat prin iulie anul trecut. Luxury line, destule dotari, 100.000 km si un pret zic eu corect : 23k in DE. In Romania nu am gasit masina SH similara la banii astia, in reprezentanta, in Autovit nu am avut incredere. De atunci, am avut prostul obicei sa ma uit pe mobile sa vaz daca s-au dus preturile mai la vale, dar f putin, de ordinul 2-300 de euro, modelul fiind inca nou. Parerea mea este ca vei mai avea de asteptat sau creste un pic bugetul. Pana la urma o masina nu o iei in fiecare zi. Spor la alegere!
    1 point
  41. M-am gandit si la Matiz )))
    1 point
  42. E90 pe albastru si m pachet e mai frumos decat f30 simplu
    1 point
  43. Mai oameni buni - e o masina de 160 sau 170cp, de 1.5 tone, care consuma 9l/100 in Bucuresti. Ce mai vreti mai mult? Sa produca combustibil?? Nu mai vorbim de pretul de achizitie vs. pretul carburantului, zicem ca aia e alta discutie..
    1 point
  44. doar prin schimbarea filtrului ai redus tu consumul cu 2-3 litri... :twoup:, mergi mai mult si fa consumul la pompa, sigur nu a scazut cu atat, poate ai citit pana sa iei masina pe aici pe forum ca 320d consuma 4%, sunt destui care asa sustin, si e normal sa ti se para mare acum, insa un consum de 11-12% in Bucuresti e ceva normal la un 320d, SM07PRM are dreptate in ceea ce priveste consumul, e oricum arhidiscutata problema iar consumuri de 4-5% extern si 7% urban sunt extrem de greu spre imposibil de realizat ca se nu le spun ireale.
    1 point
  45. Cu distributia poti sa stai linistit - e pe lantz. Cu costurile de intretinere e asa: daca vrei ca masina sa fie TOP, pregateste-te sa decartezi din greu. Daca esti godo pe care il stiu eu, vei avea o mare problema cu service-urile - sunt mult mai putine decat cele din retzeaua VW si cu angajati ceva mai scortzoshi ca la PORO :blink:
    1 point
  46. Vand BMW F11 M Pachet Interior/Exterior Culoare Black Carbon Metallic (Negru - Albastrui, culoare M) 220000 KM reali Interior Piele Visiniu Faruri Adaptive Bi-Xenon Navigatie mare color Bluetooth Telefon Senzori Ploaie / Lumini / Parcare Pilot automat Dublu Climatronic Comenzi volan Scaune Semi electrice Pretul este de 17000 eur negociabil Pentru mai multe detalii/poze puteti sa imi dati un PM, sau sa imi scrieti pe: email: horgandrei@gmail.com whatsapp: 0745055268
    0 points
  47. Sa stii ca am un prieten, instalatorul meu, care are un clio symbol cu 430 de mii la bord, luat de nou, si a schimbat doar pompa servo si ambreiaj. Depinde de bulan cum se zice pe romaneste. Insa pe viitor eu o sa mai iau si masini mai non premium asa, ca de obicei la alea am avut intretinere absolut ieftina si nu prea s-au stricat. Acum la x1 am comandat si eu racitorul asta de gaze. De asta am si postat in topic aici, pentru ca am aflat ca este comandata des piesa la n47. ) Am mai schimbat rulmenti, deci practic vreo 1000 euroi in nici jumatate de an. Pentru cineva care se asteapta ca Bmw sa fie ieftin de intretinut, nu e neaparat. La Audi Tt nu am schimbat nimic, si merge nevasta-mea cu el, deci nu pot sa zic ca e menajat. Dar au toate marcile bubele lor.
    0 points
  48. Pune 5W30 full synthetic in el mergi linistit. Ce zice tovarasul tau, cred ca omul a reparat doar Dacia 1310 la viata lui si n-a vazut avioane d'astea gen BMW E90.
    0 points
  49. Pe noi nu ne deranjeaza la ochi. Daca tie iti place sa ai asa ceva pe masina... Poti sa completezi cu un 4x4 4motion tdi
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.