Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/17 in all areas

  1. Pt cei ce salta in slavi atata F30-ul ... sunt curios, va rezista oare peste 20 ani de utilizare si 500000 km ??? Raspunsul cred ca il stim cu totii!
    2 points
  2. La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!
    2 points
  3. Cel mai frumos BMW e bemveul meu, restul sunt imitații
    2 points
  4. The story goes on ...Probabil multi dintre voi o sa recunoasteti masina pentru ca are un topic destul de stufos pe forum. Ma bucur de masina din toamna anului trecut. Am schimbat o singura bujie de cand o am, in rest motorina, filtre si ulei. http://i.imgur.com/2h2rqNX.jpg http://i.imgur.com/ukNIRMt.jpg http://i.imgur.com/tTKeV5l.jpg http://i.imgur.com/i8UvdG2.jpg http://i.imgur.com/KDcXHzV.jpg Jantele de vara style 207 s-au vandut asa ca pentru noul sezon am achizitionat urmatorul set: 8J fata cu ET30 si 9J spate cu ET35 http://i.imgur.com/8mSwBF5.jpg http://i.imgur.com/2UBZ3oz.jpg http://i.imgur.com/VLmCmOt.jpg Am comandat si anvelope noi. Am ales Matador Hectora 3 225/40/18 si 255/35/18.
    1 point
  5. Pai pe F10 sunt urmatoarele sisteme audio:basic,hi-fi,harman kardon si bang&olufsen.Probabil ai sistemul hi-fi cu 10 difuzoare.La harman kardon scrie pe tweeterul de la oglinda hk iar la bang&olufsen se ridica difuzorul de pe bord in sus.
    1 point
  6. Am rezolvat, apropos, cu cheia pana la urma, insa intr-un mod ciudat, si anume faptul ca fara o vizita la teprezentanta(si inca 150 ron) nu mergea. E coudat faptul ca desi venea direct de la Bavaria de la nemti inca i-a trebuit resetare totala. Eu detin si un Mercedes caruia i-am comandat de altfel inca o cheie, insa aia mi-au cerut banii, documentele in baza carora urmau sa imi aduca cheia, dar cand a venit, mi-au inmanat-o si a mers direct...probabil or fi merc mai seriosi decat bavarezii... In alta ordine de idei, as vrea sa schimb chederele de la bmw de culoare neagra cu unele culoare crom. Am seria de sasiu a unei masini care a venit cu ele direct din fabrica. Daca ma poate ajuta cineva cu ceva relatii unde as putea solicita o oferta... Stima!
    1 point
  7. DTC aprins in bord este mai permisiv in sensul in care iti va permite sa scoti masina din zapada... ai acces la toata puterea motorului (iti permite sa faci si donuts daca iti doresti), anumiti senzori sunt opriti - cand DSC/DTC este aprins in bord; deci controlul automat al masinii in sens de franare a masinii (de urgenta) prin intermediul senzorilor ABS, ramane inca activ... Decuplarea/dezactivarea totala a DTC si DSC se intampla atunci cand decizi sa apesi mai mult de 3 secunde pe TDC iar in bord se va aprinde in schimb un cerculet cu sageata la capat si un triunghi cu exclamatie in mijloc de culoare galbena. De aici esti doar pe socotelile si ambitiile tale pe sosea in lumea fizica!
    1 point
  8. Salutare. Ma bucur sa ne intalnim si aici.
    1 point
  9. Din cate stiu eu , amortizoarele au si gaz si ulei in ele , nu cred ca o sa gasesti doar pe gaz sau doar pe ulei.
    1 point
  10. Mie nu imi plac suv-urile astea iar X6 e oricum cam inghesuit in spate si cam cu portbagaj mic. Si oricat de versatil ar fi si oricate valente sportive ar avea trenul de rulare, tot nu se compara tinuta de drum nici pe departe cu un F10 cu sasiul ala smecher, mai ales. Deci din pura preferinta personala, as alege fara sa stau pe ganduri 535. Ca si masini sunt ambele la fel de bune sau de proaste in egala masura. Daca preferi o pozitie se condus mai inalta si abordarea unor borduri mai a la Videanu, ia X6. Avand in vedere ca e vorba de 535 in comparatie si nu de vreun 520 chel, diferentele de intretinere sunt nesemnificative iar diferentele de consum tot oarecum neglijabile in gama asta de preturi. Am avut 535d e60 si X5 e70 35d si nu am simtit mari diferente in portofel la stilul meu sportiv de condus.
    1 point
  11. Pe noi nu ne deranjeaza la ochi. Daca tie iti place sa ai asa ceva pe masina... Poti sa completezi cu un 4x4 4motion tdi
    1 point
  12. Merci domnu. E primul care ma lasa sa fac selectie multipla. image hosting over 5mb
    1 point
  13. incredibil .Ai scris "sa i-a masuri" ?? in timp ce il certai pe unu' ca poceste gramatica ?? si ai mai si luat niste plusuri pe chestia asta ??
    1 point
  14. Trebuie vazut ce si cum e cu blenderii, unii aditiveaza la minimul normei uleiurile lor. Vezi Liqui Moly de ex care te obliga sa le cumperi suplimentar aditivii lor de ulei. Decat Liqui Moly sau Motul, mai bine te orientezi spre un Ravenol, este mult mai ok exemplu: RAVENOL HLS SAE 5W-30 midsaps are norma BMW LL04. Cand se cumpara un ulei, sa te uiti la data de fabricatie scrie pe bidon Cel mai ok pe 2016 sa fie uleiul, maxim 2015. Nu lua mai vechi. Ravenol VMP 5w30 midsaps are tot BMW LL04 Cine are nevoie de 5w40 din cauza consumului de ulei, Ravenol VMO 5w40 BMW LL04
    1 point
  15. Acelasi ulei 5 litri se gasesti si pe XXXXXXXXX.ro la 165 lei. Recent am cumparat de la ei un bidon de 5 litri De acord cu ceea ce spui legat de UOA. Daca tot esti fan oiclub.ru, iti recomand topicul lor cu motoare desfacute. Acolo este mai incitant rezultatul utilizarii indelungate a unor uleiuri. Subaru recomanda schimburi de ulei dese pentru motoarele care ruleaza sportiv. Valvoline au un proiect in SUA. Cei care folosesc gama synpower, si fac schimburile de ulei la 6000 km primesc garantie la motor 300.000 mile. Daca motorul are probleme in acei KM, valvoline ofera 5000 dolari pentru reparatia lui. Evident, schimburi facute in service-uri etc etc. Unele fime de uleiuri printre care si Motul specifica la unele motoare regimul sever si regimul normal, regimul sever fiind de 6 luni sau 7500 km. La BMW nu este de fugit de uleiurile Shell pentru ca BMW a considerat castrolul neadecvat pentru noile lor motoare. Cei de la Shell au investit foarte mult si au scos uleiuri care intr-adevar dau rezultate excelente dpdv al uzurilor si curateniei. Nici la grupul VAG ( imi cer scuze daca deranjez pe cineva ca tot precizez de el ) nu sunt toate roz cu castrol. De ceva ani uleiul de origine pentru acest grup este si VAPSOIL adica Shell-ul facut pentru masinile grupului VAG. Tendinta multor producatori este sa scape de castrol pentru ca si-au luat-o rau de tot in cap si si-au batut joc in ultimii ani dpdv al investitiilor facute in dezvoltarea de lubrifianti moderni low saps. De exemplu Petronas, o firma de care ai zice bai e non name. Are parteneriat cu mercedes benz in dezoltarea de uleiuri pentru divizia AMG. Mobil 1 are parteneriate si ofera ulei de prima umplere pentru Porsche, Bentley si alte nume mari. De asemenea uleiurile lor sunt folosite de ABT celebra firma de tuning de la nemti. Valvoline vin foarte tare din spate, in unele reprezentante deja si-au facut loc si le gasesti produsele. Fuchs la fel, sunt printrei cei mai buni in prezent. Cei de la BMW au fost destepti. Au parteneriat cu Shell si dezvolta uleiuri pentru motoarele lor. De apreciat acest lucru. Ulei BMW 0w40 C3 nu gasesti in comert sub sigla Shell. Sunt uleiuri dedicate grupului BMW ceva foarte rar. Iar ca si calitate .... jos palaria. Aditivari excelente cu molybdenum si boron nitride in cantitati bune. Detergenti excelenti si uleiuri care intr-adevar duc km grei.
    1 point
  16. Am citit aici ca sunt unii baieti care baga ulei C3 in motor benzina MPI. O mica parere, utilizarea uleiului C3 in motoare care nu au DPF sau care nu folosesc sistemul de injectie directa este inutila si daunatoare. Uleiurile C3 sunt mid sau low saps adica au pachet de aditivare pe baza ZDDP taiat asta pentru a proteja sistemul de emisie reprezentant de catalizator si DPF la diesel, iar la motoarele cu injectie directa valvele de admisie. Incercati sa folositi pentru benzinarele care nu au injectie directa uleiuri full saps sau sa zic asa A3/B4 iar ca vascozitate a uleiului crea recomandata de producator. Daca producatorul recomanda 5w30, vara se poate merge lejer pe 5w40 mai ales daca masina primeste talpa corespunzatoare. De ce ? Pentru ca uleiul se incinge foarte tare in timpul mersului, in mod normal poate sta intre 90-100 grade dar in talpa temperatura lui creste deci vascozitatea scade. Un ulei 5w30 pentru un motor alergat nu e cea mai buna solutie pentru ca talpa reprezinta subierea peliculei de ulei ceea ce de multe ori poate reprezenta uzura mai mare dar si consum de ulei mai mare. De altfel am fazut ca sunt colegi care merg pe castrol. BMW a renuntat de cativa ani la parteneriatul cu Castrol si a ales Shell. Despre castrol nu pot spune decat ca la grupul VAG a facut cateva probleme la unele motoare mai sensibile iar calitatea uleiului castrol de azi este slaba. Va dau exemplu Castrol Edge 5w40 care a picat norma porsche a40. Acea norma este destul de greu de obtinut de un producator de uleiuri si spune multe despre proprietatile lui dpdv al uzurilor. Sunt 3 norme care te ghideaza in alegerea uleiului. - Norma Porsche - Norma MB - Norma BMW In cazul uleiurilor C3 - BMW LL4 - MB 229.51 - Porsche C30 sau A40 In cazul uleirilor A3/B4 - BMW LL1 - MB 229.5 - Porsche A40 Producatorul uleiului nu spune neaparat totul despre calitatea uleiului. Alegera unui ulei se face tinand cont de - vascozitatea necesara de preferat 5w30 sau 5w40 pentru motoarele fara modificari - punctul de congelare cat mai bun. In combinatie cu alte cifre din TDS-ul uleului poti stii cat de fluid va fi acel ulei la pornire implicit cat de repede va ajunge unde trebuie. - punctul de fierbere care trebuie sa fie cat mai mare - indexul de vascozitate la fel cat mai mare Ultimele doua iti ofera un indiciu cu privire la stabilitatea uleiului. Cateva informatii generale pe care trebuie sa le aveti in vedere cand alegeti un ulei sunt mai sus precizate. Un alt criteriu esential este urmarirea testelor de industrie printre care intra si normele de care am vorbit mai sus. Un alt criteriu final, dupa alegerea uleiului este intervalul de schimb. O sa incep prin a prezenta un mic tur a vietii uleiului. In momentul in care uleiul este in actiune, intre piesele in miscare se afla un spatiu necesar peliculei de ulei care pe langa partea de baza prezinta si aditivi. Aditivii pot fi clasicul ZDDP sau aditivi solizi cum sunt MOS2 sau Boron Nitride. Pe langa partea de aditivi cunoscuti mai intra si alti aditivi cu denumiri complexe pe scurt saruri ale unor compusi chimici sau substante chimice cu denumire complexa ( detalii care nu ne intereseaza ). Ei au rolul de a se pune intre elementele in miscare si de a limita frecarile deci in reducerea uzurilor. Cu timpul aditivii se uzeaza, se epuizeaza si se neutralizeaza in mediu de reactie al uleiului. 1. Contaminarea. Un mare dusman al uleiului este contaminarea cu carburant sau cenusi rezultate in urma arderii ( aici are un rol esential EGR-ul ). 2. Oxidarea 3. Acidul Sulfuric in mare dar si alci acizi care rezulta fie in mediul de reactie al uliului fie in urma arderii 4. degradarea bazei care determina sludge. Contaminarea strica baza, in cazul in care baza este petroliera determina denaturarea bazei prin dehidrogenarea acesteia adica lipsa de protectie a bazei care tine spre origine. Aditivii sunt afectati iar cifra de bazicitate a uleiului TBN scade. TBN-ul mai ne arata si cantitatea de aditivi. Acidul sulfuric apare prin pierderea sulfului din complexul ZDDP dar si din ardere. La fel are rol in scaderea TBN-ului si are efecte corozive daca uleiul este tinut mult si bine in motor. Degradarea bazei se vede mereu, ulei negru iar de multe ori sludge. Rularea cu un ulei uzat si contaminat aduce uzuri. Intre piesele in miscare nu mai ai baza + aditivi, ci ai baza degradata, aditivi uzati + contaminare cu cenusi si alti acizi. Toate in functie de gradul de uzura al uleiului. Acum vine intrebarea clasica, de unde stiu eu cat sa tin uleiul. Simplu, evolutia uleiului se urmareste cu un test de ulei uzat, o analiza care la noi nu se face si care este extrem de scumpa. Prin urmare forumurile de pe afara sunt solutia aici. Intervalul de schimb se determina in functie de stilul de a conduce si scopul masinii ( de drum intins, de oras, pentru ambele ). Se determina in general in functie de cantitatea de ulei din baia de ulei. Adica nu poti da acelasi OCI la un motor cu baie de 4 litri la fel ca la un motor cu baie de 8 litri. Am dat doua exemple. Partea de curatare a uleiului este iar esentiala. Detergentul principal al uleiului este calciul sau magneziu. De ani buni s-a cam renuntat la magneziu in favoarea calciului. Aici iar intra substantele chimice care iar au denumiri complexe si care nu prezinta interes. Despre bazele uleiurilor este o discutie mai larga, mai ampla si mai tehnica. In comert termenul de sintetic este fortat iar ceea ceste full sintetic are un pret ceva mai piperat. Nu de alta dar in legea germana, uleiul full sintetic trebuie sa aiba un anumit procent de baza sintetica pe langa baza de provenienta petroliera. Eu personal pentru masina mea, avand baie de ulei de 3.6-3.8 litri abordez un OCI de 6k km pentru ca merg mult in oras. Din experienta personala dar si din sfaturile oferite posesorile de alta marca, OCI-ul mic + un ulei bun au facut casa buna dpdv fonic dar si al uzurilor.
    1 point
  17. Da, la noi e boala asta cretina cum ca daca ai dat o suma mare pe un produs, ai bani si atunci trebuie sa fii jecmanit, ca ai de unde. Si am mai vazut pe aici mentalitati la unii cum ca ti-ai luat masina de 20-30K si te uiti la o suma de 100ron sau 100e. Da, cine munceste banii se uita la orice suma, si o face din principiu, pentru ca cine stie sa faca bani cunoaste valoarea lor. Daca am bani nu inseamna ca trebuie sa arunc cu ei pe fereastra si sa nu ma intereseze pe principiul manelist "fara numar, fara numar". Dar na, asta e...
    1 point
  18. Pai la noi in Ro se merge si pe japca si mai ales pt ca " prostul plateste". Anul trecut la Midocar, cu audi a8 d4, rog baietii sa faca o geometrie pt ca uzase cauciucurile excentric. Imi zice pai costa 500 lei. Zic cum nene ca la a4 e 200. La care primesc raspuns "pai da dar aveti a8, e masina din alta clasa". Asta e mentalitatea romanului.
    1 point
  19. Tu in principiu ai dreptate partial. Dar da-mi voie sa te contrazic, referitor la "sunt 4 cleme si dureaza 5 minute".. 5 minute imi ia si mie sa consult pe cineva si nu fac mare lucru si iau 100 ron. Poate ca analogia nu e cea mai relevanta, dar orice serviciu costa in lumea in care traim. Si sa nu intelegi ca zic ca e ieftin sa schimbe un filtru cu 65 ron, dar este un pret, pe care esti liber sa il refuzi la.o.adica.
    1 point
  20. ala e pretul la reprezentanta la ulei, puteai sa ceri un cost estimate inainte... Folclorul la romani e altul, mereu vor calitate maxima la pret cat se poate de aproape de gratis...
    1 point
  21. esti praf, dar mai ai timp sa te informezi ma ocup de vanzari piese auto de foaaaarte muti ani, deci cred ca stiu ce vorbesc, spre deosebire de tine
    1 point
  22. Pai de frecat prin oras nu prea e buna. Adica e buna dar te va costa bine. Discuri + placute ca e uzura mare in oras, galeria de admisie o mai cureti si tu, ulei +filtre mai des. Da-mi un semn sa ne dam o tura intr-o seara, ca tot se incalzeste. O incalt si eu cu alea de vara pe 20"
    0 points
  23. Sportivitate? S-a cam incheiat epoca sportivitatii. Codul Rutier, riscul de a sta mult timp pe tusa... Eu am trecut de la E90 la E70, ultimul lot fabricat in 06.2013. Masina are acum 96000 km si nu am avut probleme. Masina am luat-o noua. La inceput pe curbe se simte masa mare a masinii dar cu jantele mari pe 20 pe masina rezolvi mare parte din asta. In rest, la 5 morti/zi in accidente rutiere in Romania ( statistica anului 2016) ia-ti ceva mare! Urmatoarea ma gandesc la LandCruiser... Consum 15 in Bucuresti, afara 10-11. Doar nevasta-mea a reusit din Austria pana la granita in Romania - consum 9,2... De fapt mint, am venit si eu cu 9,1 de la Galati ( o singura data) pana la Slobozia si spre Drajna a venit din spate un Matiz si-mi facea semn cu farurile. Dupa aia s-a dus naibii consumul ca m-am enervat )
    0 points
  24. +1. E60 M5 vs E60, descrierea oficiala " 2 masini total diferite in afara de exterior"
    -1 points
  25. Eu am luat masina in 2014 vara.12.500 E 160.000km verificati la reprezentanta Cta.Am schimbat dupa ce am luat-o imediat:fulia,placute,uleiul si filtre.Nimic de comentat.Dupa cateva luni am inceput cu:distributie,bujii ,releu.Apoi articulatii,discuri,turbina si acum caseta.Ce tot vorbesti tu dragul meu Cosmin despre servisare si alte bullshituri?Astea trebuie schimbate de fiecare proprietar de E60 ptr ca nu sunt fiabile.Masina are acum 222000km.Ii fac si caseta o fac sa mearga cum imi place mie dar nu ma poate opri nimeni si nimic sa-mi spun parerea.Cred ca am dreptul asta desi nu sunt "specialist bmw" ca unii dintre voi. Mi-am spus parerea si ati iesit voi cu mistouri si alte arogante.Bani am sa-i arunc pe reparatii stati linistiti numai ca nu prea as mai vrea sa fac asta.Nu ma asteptam e adevarat sa aiba atatea bube E60-urile IN GENERAL. Sarbatori fericite tuturor si promit ca nu mai dau nici un replay aici.
    -1 points
  26. Stiu ca am zis ca nu o sa mai scriu dar asta e chiar ultimul:))) Ce zici tu aici e de domeniul S.F.-ului...Nu imi permit sa spun ca nu te cred dar....e inimaginabil-o fi fost facuta la comanda ptr corpul diplomatic-))super masina ta. Apropos am schimbat si rolele si cureaua dar am uitat sa mentionez:))si probabil am mai schimbat si alte maruntisuri dar chiar nu vreau sa-mi mai reamintesc:)) All the best:))
    -1 points
  27. Pai tu nu vezi cat a cerut pe ea?
    -1 points
  28. ai luat-o pe aratura grav.investeste in partea tehnica.daca ai citi topical ai observa. oricum m-ai ametit cu lunga ta fraza fara sens
    -1 points
  29. Am cumparat!<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif; font-size: 13px;">Thread Closed!
    -1 points
  30. Zice Bavaria Used cars - suport auto rulate, Automobile Bavaria va raspunde. Pai mie de ce nu-mi raspund baietii?
    -1 points
  31. Ce culoare e masina? Ca dau maine o fuga pe acolo sa-i fac o poza. De unde stii ca-i dauna?
    -1 points
  32. Da un search pe realoem dupa seria ta de sasiu si vezi daca nu e cum zic eu, adica vine tot corpul comun cu racitorul. La n47 poate fi egr vacuumatic sau electric. La n47-le mai noi, cum este si al tau, eu cred ca este electric. Pentru ce n47 am eu si probabil si al tau, nu poti schimba separat. Daca tu gasesti altfel, zi-mi si mie, ca eu am comandat deja piesa la bavaria, macar sa stiu sa anulez. )
    -1 points
  33. Ce pana ta!!!!! Ai bemveu...vezi ca ai nevoie si de senzor, care nu merge second...sa vedem acum ce faci...eventual un credit de nevoi personale.
    -1 points
  34. Dupa 8-9k km nu este nimic in neregula daca trebuie sa pui 1 litru. Nu prea se intelege mare lucru despre cum interpretezi/masori (probabil nu poti sa masori pentru ca motorul nu are joja..) Referitor la tipurile de uleiuri folosite de BMW, LL01 vs LL04 si confuzia ta, pot sa spun ca stiu ca norma LL-04 este recomandat in special motoarelor diesel, pentru a proteja filtrul DPF si a arde cat se poate de "curat".. in general. Deci poti folosi linistit ulei din norma LL01 in motorul pe benzina
    -1 points
  35. Vând -modul principal bi-xenon pentru seria 3,4,5,6,7,X3,X6,X7- preț 350 lei- cod 130732931700 -modul led 2 bucĂŁți- 200 lei bucata, cod piesa 18592200 -bec bi-xenon D1S Osram-preț 250 lei. Sunt in perfecta stare, ofer garanție. Va rog sa verificați compatibilitatea folosind codul de piesa regĂŁsit in poze. Prefer predare personalĂŁ in Cluj. Din pĂŁcate nu pot atașa poze pt ca sunt prea mari pentru dimensiunea permisĂŁ de forum, astfel ca trimit la cerere prin watsapp, viber, iMessage-0745697423
    -1 points
  36. @danny008.Stiu ca suna cam aiurea comparatia. Dar cum vezi E36 vs E90? Aduna E36 mai multe plusuri fata de E90 la vreun capitol?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.