Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/19/17 in all areas
-
Am folosit 15W50 inainte sa desfac motorul deoarece consuma ulei, din cauza uzurilor; dupa reconditionare Motul 10w40, am facut primul schimb dupa aprox 2000km ( dupa rodaj ), nu se mai vede nici un consum de ulei pe joja. Cu ocazia asta mai fac un update cu cateva imagini de la sedinta foto pt. BMW Fest 2016: photo uploading imgurl host image image hosting 10mb limit take a screenshot Momentan masina este la caldura, de anul trecut nu a mai iesit "afara", astept sa se duca mizeria de pe strazi si poate saptamana viitoare ne vedem la intalnirea saptamanala. upload pics4 points
-
Vand Bmw e46 FL 318i Sedan An 2003 KM 219000 Euro 4 143 cp +Soft =160 cp Itp si asigurare valabila Inmatriculat RO, taxa platita si nerecuperata , Primul proprietar Carte service (absolut tot istoricul pe perioada cat a fost in DE cat si RO) Dotari: M packet interior Oe ( volan, interior, nuca) M packet Exterior Oe ( bara fata, bara spate, praguri, eleron, Jante) Trapa electrica bipozitionala Pilot automat Computer Bord Scaune incalzite fata Senzori lumina Senzori Ploaie Senzori parcare Faruri Xenon + Spalatoare +Sistem adaptiv ( de fabrica) Pachet Chrome Line Pachet Comfort Plus Pachet Lumini interioare Climatronic Duze stropitori incalzite Oglinzi incalzite,heliomate si rabatabile electric Proiectoare ceata Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Cotiera fata-spate Geamuri electrice fata DSC, ABS 6 airbag-uri Navigatie cu Android 4.4.4 Erisin 9746A Comenzi volan Volan reglabil pe inaltime si adancime Scaune recaro, lombar electric Bancheta rabatabila +Sac sky Cadrane ceasuri bord Inchidere centralizata +modul confort, se inchide inclusiv trapa din cheie Fallow me home Toba finala Rondell (schimbata in DE, am factura si TUV) Moficari ulterioare.. Soft motor facut la Kenbobo (initial am avut la tcm) Angel eyes led SMD Kit cabluri 50mm2 0AWG Condensator 8,5 F Statie MCHammer 1500 Boxe fata Hertz Dieci DCX 170.3 Boxe spate Hertz Dieci DCX 165.3 Subwoofer Clarion 500w Navigatie cu Android 4.4.4 Erisin 9746A (montaj cu rama de relocare oem) inca are folia de display Jante 17 ,7.5 fata 225.45.17 si 8.5 spatele 245.40.17 style 68 M-paket originale (anv noi cump 2016) Jante 16 Star Spoke 45 ( anv noi Nokian wrd3 cumparate 2015) Inele ceasuri Nuca M short Volan M cu piele perforata Nappa Arcuri Eibach pro Kit Folie luneta+geamuri spate 50% Pachetul M interior si exterior oe Pedale M Eliminat CDV (clutch delay valve) Consola cu buton de HK functional Diferite activari: -Welcome Angel-eyes -Bixenon -Inchidere usi la 30km/h -dezactivare dezaburire automata cand sunt sub -0 grade -upgrade la M-track DSC -schimbare interval service de la 25000-11000 km -US lights 40% -double light la inchidere Piese schimbate de cand este masina in posesia mea: intre 184000-219000 km actuali -Radiator racire (cel vechi se umflase) -Vas Expansiune oe+ buson oe -Placute fata textar + furtune frana -Bucsi punte spate -Intinzator Distributie oe -Bujii NGK Iridium -Garnitura grup -Saboti spate Ate +Kit reparatie saboti -Toate garniturile de la motor ( baie ulei, solenoizi, pompa vacuum, capac tacheti,corp filtru, etc..toate fiind pe elring sau original) -Articulatie completa fata ( Bascule Meyle HD, bucsi Meyle hd, bielete directie lemforder, capete bara lemforder) -Arcuri eibach pro kit -Baterie Varta Silver 74h -Transmisie ( Role si intinzator INA si curea contitech) -Presuri cauciuc marca Petex pentru iarna -Reconditionat complet caseta directie si schimbat lichid Servo ( incepuse sa piarda putin lichid si avea o bataie pe partea stanga) -Refacut directie -Reconditionat Alternator -releu incarcare nou original -fulie alternator INA -bucsa plastic -Kit ambreiaj Sachs -Bobine inductie Bosch -Ulei cutie+grup+directie+antigel -Stergatoare oe -Revizie A.C -Kit reparatie etrieri fata -Doar ulei 0w40 LL01 Castrol edge (nu mananca ulei si nu da cu fum) -Becuri xenon Masina a fost adusa personal din Germania in 2012 cu carte service completa la 184000 (a beneficiat inainte sa o cumpar de discuri+placute noi, amortizoare noi), nu a avut probleme la simeringuri, banuiesc ca au fost schimbate in DE,tot ce am precizat ca a fost schimbat se poate dovedi si verifica la orice reprezentanta sau service autorizat.Este o masina destul de intretinuta.. nu a fost lovita de cand este la mine si din ce am verificat nici in DE, nu are rugina etc.... Masina o vand datorita faptului ca merg foarte putin... (revizie mereu facuta inainte de 10000 de km) si in acest moment imi trebuie pentru un avans suma mentionata. Nu doresc schimburi! Topic forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/127693-e46-fl-silver/ Pret 5550 Euro (mult sau putin.. acesta e pretul) 0721391389 Nu este o masina noua.. dar eu zic ca este destul de intretinuta si cu optiuni suficiente.2 points
-
S-a pus praful pe aici:) Intre timp am schimbat bateria cu una exide si am facut schimbul de ulei si filtre. [](https://postimg.org/image/yp7amujch/)2 points
-
"nu are cine stie ce dotari" , are doar proiectoare, sunt unele care nu au. frate, bucura-te de masina, ai grija de ea, dar intai du-te si rezolva-ti problemele tehnice/mecanice, aia cu fumul, cu check engine ( vezi ca e posibil sa fie si sonda lambda ) , si pe urma stai cu polishul pe ea. tu esti mai interesat sa straluceasca masina si sa ai emblema cu 330 si sa ai ceasuri de nu stiu care. n-ai cum sa scoti 320i-ul ala care n-are absolut nicio dotare, s-o scoti M power. oricate embleme si oricat ai spala tu la ea. bucura-te de ea asa cum e si gata. ti-a zis bine darius, rezolva-ti probleme mecanice dupa care cosmetizeaza.2 points
-
1 point
-
video - lumina ambient http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_7287_zpspxmhbt8v.jpg Weekend-ul mi-a fost cam aglomerat si am doar portiera dreapta momentan terminata. Oare sa mai maresc intensitatea?1 point
-
Sorry, asa e! Motor pornit-stationat: 3 minute; in mers: 5 minute ; se poate vedea si rubrica din manual.. (Adminii pot sterge ce am scris mai sus; la un 320d din 2014 se facea asa..)1 point
-
Inca o data, ca sa nu mai fii atat de confuz dupa cum zici "..si in secunda urmatoare ma pot trezi cu martor de ulei in bord"; ..modul de "lucru cu estimatorul" nivelului de ulei din baia de ulei se face in stationare cu, contactul pus, dar fara a porni motorul. Apoi intri in meniu la nivelul de ulei si il interpretezi.. In mers cand tu zici ca te poti trezi cu ulei lipsa, atunci cand de fapt lipseste DEJA un litru de ulei din circuitul uleiului prin motor, lucru indicat de data aceasta de indicatorul de presiune din baia de ulei. Fapt in urma caruia trebuie sa pui ulei cat mai curand fiind sub nivelul de minim, cand iti recomand sa opresti motorul, sa astepti 10 minute pentru ca, cat mai mult ulei sa ajunga jos in baie. Si sa interpretezi nivelul ca mai sus, stationand cu motor oprit, pentru a fi sigur (proba) ca indicatorul de presiune de ulei nu este defect (ceea ce se intampla foarte rar..). Si apoi sa pui ulei daca este cazul.1 point
-
Hi guys! greetings from the Belarusian club BMW We want the company of BMW fans go to Romania in the summer, to see the beautiful country ride through the mountains. At the same time we would like to see some events of BMW Club Romania. Tell me, can already have a date or plans for the summer, what would we also plan a trip? Many thanks!1 point
-
1 point
-
Dupa 8-9k km nu este nimic in neregula daca trebuie sa pui 1 litru. Nu prea se intelege mare lucru despre cum interpretezi/masori (probabil nu poti sa masori pentru ca motorul nu are joja..) Referitor la tipurile de uleiuri folosite de BMW, LL01 vs LL04 si confuzia ta, pot sa spun ca stiu ca norma LL-04 este recomandat in special motoarelor diesel, pentru a proteja filtrul DPF si a arde cat se poate de "curat".. in general. Deci poti folosi linistit ulei din norma LL01 in motorul pe benzina1 point
-
1 point
-
Ce pana ta!!!!! Ai bemveu...vezi ca ai nevoie si de senzor, care nu merge second...sa vedem acum ce faci...eventual un credit de nevoi personale.1 point
-
Poti sa gandesti un pic mai departe? Ai un filtru cumparat de la o sursa destul de serioasa? (poate nu stiai dar filtrele de la BMW sunt toate din hartie si se intampla sa fie ambalate in simple cutii nesigilate) 1. daca filtru e in carcasa metalica, desfa-l acasa daca iti permiti, inainte... daca nu, desfa-l dupa ce il cureti cu diluant cat poti de bine si vezi cum a fost facut, cum a rezista si apoi mergi si cumpara de la aceiasi sursa! 2. numara singur (daca stii )si analizeaza personal calitatea hartiei folosite in filtru cumparat sau pe care urmeaza sa dai banii (daca esti la magazin..) (Mann tin sa spun ca are partile de sus foarte tari, filtrul se simte solid-tare in mana) (e greu de crezut ca inca mai trebuie sa dau asa simple idei..) Videoclipul este pus din mai multe motive, dar mai ales pentru a evidentia tocmai ceea ce arata acela acolo: ca pe piata (chiar cea vestica) pot fi gasite filtre de proasta calitate!1 point
-
se poate (si personal) compara/dovedi diferenta calitativa/efectiva a filtrelor.1 point
-
Iti sugerez sa crezi ca Motul 10W40 este full-syntetic de la inceput, pentru ca si daca are fi fost semi.. avand in vedere km trebuie sa fi trecut pe cel procesat chimic aproape in totalitate deja. Eu am peste 3000k km si folosesc 5W40 full-syntetic de la Shell (pure-plus). Numai tu decizi daca mai este cazul sa te ..intorci la 5W30..1 point
-
Sa vrei sa folosesti alt ulei doar ca sa nu mai fluiere turbina (chiar si numai la rece) nu este o solutie prea buna. Banuiesc ca stii ca daca turbina se strica, motorul poate sa fie afectat iremediabil sau cu, costuri foarte mari?1 point
-
He he. M-am exprimat putin prost. Ce am vrut eu sa zic este ca: la cat prost conduc eu, si la cat de prost as schimba cu o manuala, probabil ca eu ies mai bine cu steptronic ( desi cred ca i-am zapacit fuzzy-logicu-ul de pe ea, de a devenit fuzzy de tot ). Chiar asa, ZF-ul de 6 trepte are ceva AI basic pentru invatarea soferului, sau e valabil doar pe DSG-uri partea de fuzzy-logic ? Deci, repet, ZF-ul automat nu consuma mai putin decat o manuala ( daca manuala este manevrata corespunzator ); parerea mea.1 point
-
Zice Bavaria Used cars - suport auto rulate, Automobile Bavaria va raspunde. Pai mie de ce nu-mi raspund baietii?1 point
-
Ai schimbat si tubul acela (prins de cutie cu patru suruburi) pe care se deplaseaza rulmentul de presiune cand apesi pedala? S-a schimbat si pivotul acela de plastic (alb) pe care se sprijina furca rulmentului!? S-a verificat starea furcii (cumva indoita, ceea ce ar fi greu de crezut..)? Furca nu am citit nicaieri ca ar trebui schimbata.. dar poate situatia a cerut-o.. Cele doua de mai sus SUNT recomandabil(e) a fi schimbate la schimbul kitului! Nu as suspecta nimic altceva pentru ca ceea ce zici tu ca simti ca merge greu e in ansamblu/mecanismul pana in soarele discului care se pare ca isi face treaba in decuplarea discului de volant.1 point
-
Frumoasa masina. Mai ales interiorul e de vis.1 point
-
Saptamana viitoare le ajunge si notificarea transmisa prin executor judecatoresc. Si la Automobile Bavaria si la Contempo. Spre stiinta catre BMW Romania si bineinteles tradusa in engleza si trimisa si la BMW/MINI AG. Sa vada si firma mama cum niste romanasi neaosi isi bat joc de brand-ul BMW!1 point
-
1 point
-
Consum de 8 in oras nu scoti nici cu 318d pe frig ) eventual noaptea daca e gol, am condus 320i in Cluj si oricum mergeai cu ea, daca e cat de cat trafic nu ai cum sa scoti sub 10.5-11 (mai erau si 18-20 grade afara).1 point
-
330xi cu o singura teava de evacuare? Amatorism ignorant....Pune si un sticker cu " M Power" sa fie complEcta masina1 point
-
330xi zici ca te-a amenintat cu pistolul la tampla prietenul ala sa il lipesti. Nu prea te inteleg. Pari oarecum pasionat.1 point
-
Terminati cu aberatiile si cu nemtii care fac naveta sute de km pe zi, neamtul persoana fizica nu este robot si nici nu primeste bonus daca se plimba toata ziua. Intr-adevar masinile de flota fac multi km, dar acestea se schimba la 3-4ani.1 point
-
Filtrul l-am montat pt. sunet, nu cred ca ajuta cu ceva "putere", teava este un cot de burlan metalic din Hornbach, are 80mm la un capat si 90mm la celalalt, s-a potrivit aproape perfect, am folosit ceva silicon de etansare negru la imbinarea cu debitmetrul. Referitor la capacul de chiulasa ( nu am vanos ), intr-adevar ar trebui vopsit insa nu obisnuiesc sa stau cu capota ridicata pe la evenimente, nu cred ca este ceva special de vazut sub capota deocamdata.1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Acum e numai buna de pus pe Autovit, doar ca 525i nu prea cumpara nimeni.-1 points
-
Bine ca esti tu destept. Am vandut-o cu 10.900. Luati voi toate rupturile la 8.000 si dupa deschideti n topic-uri cu probleme in care urlati ca BMW-ul e cea mai proasta masina. Se poate inchide.-1 points
-
-1 points
-
Vai de capu nostru, asta e nivelul Romaniei. Atata primitivism doar pe la rusi mai vezi. Prostie generalizata, incultura, tupeu. Nu-s de nasul nostru masinile premium. Dacia/Lada sunt arhisuficiente. La ce bun sa dai cateva zeci de mii de euro pe o masina sa umbli stresat dupa melteni d'astia dupa aia.-1 points
-
E frumos sa iti imaginezi ca masina cu streptonic consuma mai putin decat una ..manuala. Em un 320d manual iar daca vreodata v-a consuma 8-9 litri in oras indiferent de vremea de afara am scapat de ea! Asta e o definitie nu vreun moft sa tin la asa masina.. Si are acum peste 300k km. Cum consuma de la plin la plin? Cat estimeaza calculatorul si cati km faci in realitate!?-1 points
-
zf-ul cu 8 trepte consuma in schimb mai putin decat manuala. Insa probabil ca in timp mersul pe ecopro cu schimbari la 1600 ture infunda egr si dpf.-1 points
-
Am fĂŁcut si eu calculatori si am tĂŁiat firele si acum nu stiu cum vine lipite-1 points
-
Vând modul led, bec bi-xenon, modul bi-xenon BMW https://www.olx.ro/oferta/vand-modul-led-bec-bi-xenon-modul-bi-xenon-bmw-ID7XHit.html Pentru acces poze. Mulțumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00