Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/17 in all areas

  1. Masina se comporta exemplar dupa schimbarea convertizorului si a uleiului, astfel m-am mai ocupat de altele. Desi am schimbat o data termostatele, am pus Behr, la mers constant afara tot nu sta peste 80 de grade asa ca am pus termostate originale de data asta. http://117.imagebam.com/download/VcZT0FH3KaY0QpwmqFE8Lg/53370/533698787/IMG_9687.JPG AM primit si rama pentru controller: http://117.imagebam.com/download/dDQDegyugIl_KqXNGzBGhg/53370/533698760/IMG_9496.JPG Conducta de alimentare a turbinelor cu ulei avea mici poti prin care scapa ulei, astfel am luat conducta + garnituri originale: http://117.imagebam.com/download/rEKgTG7MUb9MUQyAT_uD1Q/53370/533698769/IMG_9497.JPG Au ajuns in sfarsit si grilele negre comandate din Germania, asa ca a urmat o spalare: http://117.imagebam.com/download/_VBa6OQ2OMF5Sk9i1pTi2Q/53370/533698755/IMG_9467.JPG http://117.imagebam.com/download/a67JYtRatvDl06AtCKq_Bg/53370/533698775/IMG_9637.JPG http://117.imagebam.com/download/InrISGrpoE7-2F1EI1sKWQ/53370/533698783/IMG_9638.JPG
    6 points
  2. tu da jos 330-ul ala si mergi inainte...nu poti fi laudat de toata lumea :console: , mai ales de femei
    3 points
  3. Vand Bmw e46 FL 318i Sedan An 2003 KM 219000 Euro 4 143 cp +Soft =160 cp Itp si asigurare valabila Inmatriculat RO, taxa platita si nerecuperata , Primul proprietar Carte service (absolut tot istoricul pe perioada cat a fost in DE cat si RO) Dotari: M packet interior Oe ( volan, interior, nuca) M packet Exterior Oe ( bara fata, bara spate, praguri, eleron, Jante) Trapa electrica bipozitionala Pilot automat Computer Bord Scaune incalzite fata Senzori lumina Senzori Ploaie Senzori parcare Faruri Xenon + Spalatoare +Sistem adaptiv ( de fabrica) Pachet Chrome Line Pachet Comfort Plus Pachet Lumini interioare Climatronic Duze stropitori incalzite Oglinzi incalzite,heliomate si rabatabile electric Proiectoare ceata Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire Cotiera fata-spate Geamuri electrice fata DSC, ABS 6 airbag-uri Navigatie cu Android 4.4.4 Erisin 9746A Comenzi volan Volan reglabil pe inaltime si adancime Scaune recaro, lombar electric Bancheta rabatabila +Sac sky Cadrane ceasuri bord Inchidere centralizata +modul confort, se inchide inclusiv trapa din cheie Fallow me home Toba finala Rondell (schimbata in DE, am factura si TUV) Moficari ulterioare.. Soft motor facut la Kenbobo (initial am avut la tcm) Angel eyes led SMD Kit cabluri 50mm2 0AWG Condensator 8,5 F Statie MCHammer 1500 Boxe fata Hertz Dieci DCX 170.3 Boxe spate Hertz Dieci DCX 165.3 Subwoofer Clarion 500w Navigatie cu Android 4.4.4 Erisin 9746A (montaj cu rama de relocare oem) inca are folia de display Jante 17 ,7.5 fata 225.45.17 si 8.5 spatele 245.40.17 style 68 M-paket originale (anv noi cump 2016) Jante 16 Star Spoke 45 ( anv noi Nokian wrd3 cumparate 2015) Inele ceasuri Nuca M short Volan M cu piele perforata Nappa Arcuri Eibach pro Kit Folie luneta+geamuri spate 50% Pachetul M interior si exterior oe Pedale M Eliminat CDV (clutch delay valve) Consola cu buton de HK functional Diferite activari: -Welcome Angel-eyes -Bixenon -Inchidere usi la 30km/h -dezactivare dezaburire automata cand sunt sub -0 grade -upgrade la M-track DSC -schimbare interval service de la 25000-11000 km -US lights 40% -double light la inchidere Piese schimbate de cand este masina in posesia mea: intre 184000-219000 km actuali -Radiator racire (cel vechi se umflase) -Vas Expansiune oe+ buson oe -Placute fata textar + furtune frana -Bucsi punte spate -Intinzator Distributie oe -Bujii NGK Iridium -Garnitura grup -Saboti spate Ate +Kit reparatie saboti -Toate garniturile de la motor ( baie ulei, solenoizi, pompa vacuum, capac tacheti,corp filtru, etc..toate fiind pe elring sau original) -Articulatie completa fata ( Bascule Meyle HD, bucsi Meyle hd, bielete directie lemforder, capete bara lemforder) -Arcuri eibach pro kit -Baterie Varta Silver 74h -Transmisie ( Role si intinzator INA si curea contitech) -Presuri cauciuc marca Petex pentru iarna -Reconditionat complet caseta directie si schimbat lichid Servo ( incepuse sa piarda putin lichid si avea o bataie pe partea stanga) -Refacut directie -Reconditionat Alternator -releu incarcare nou original -fulie alternator INA -bucsa plastic -Kit ambreiaj Sachs -Bobine inductie Bosch -Ulei cutie+grup+directie+antigel -Stergatoare oe -Revizie A.C -Kit reparatie etrieri fata -Doar ulei 0w40 LL01 Castrol edge (nu mananca ulei si nu da cu fum) -Becuri xenon Masina a fost adusa personal din Germania in 2012 cu carte service completa la 184000 (a beneficiat inainte sa o cumpar de discuri+placute noi, amortizoare noi), nu a avut probleme la simeringuri, banuiesc ca au fost schimbate in DE,tot ce am precizat ca a fost schimbat se poate dovedi si verifica la orice reprezentanta sau service autorizat.Este o masina destul de intretinuta.. nu a fost lovita de cand este la mine si din ce am verificat nici in DE, nu are rugina etc.... Masina o vand datorita faptului ca merg foarte putin... (revizie mereu facuta inainte de 10000 de km) si in acest moment imi trebuie pentru un avans suma mentionata. Nu doresc schimburi! Topic forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/127693-e46-fl-silver/ Pret 5550 Euro (mult sau putin.. acesta e pretul) 0721391389 Nu este o masina noua.. dar eu zic ca este destul de intretinuta si cu optiuni suficiente.
    2 points
  4. Salut Am un BMW F10 530 xD are senzori parcare si as dori sa stiu care sint costurile si daca se poate monta camera pt mers inapoi si daca imi apar dungile acelea care imi simuleaza directia unde merg ?
    1 point
  5. Pai mașina e cunoscuta.și nu ar fi frumos sa mĂŁ laud cu munca altuia.eu doar mĂŁ bucur de ea:)))
    1 point
  6. Fa cum iți place ție , ca oricum ĂŽl avem pe Cookie care ne aduce la realitate )
    1 point
  7. Prea pui la suflet si prea te astepti doar la laude.
    1 point
  8. Nu, sunt aftermarket dar dupa cum se vede si in poze, vin perfect, exact cum veneau si cele originale iar plasticul e calitativ.
    1 point
  9. cred ca se poate izola discret si sa nu se vada. in plus, daca exista un defect de fabricatie de ce sa nu il remediem (in general vorbind). asa si bujiile vin din fabrica fara vaselina speciala si asa se blocheaza sau se rup, distributia e lifetime si se schimba, uleiul la cutie e lifetime si se schimba...etc
    1 point
  10. am avut 2 masini cu keyless go si nici o problema cu manerele... probabil s-a umblat la usa/maner de aia nu mai este etans si intra apa
    1 point
  11. Sunt posesor de n42b20 de vreo 7-8 luni, la mașina nu cred ca a fost schimbat ceva la viața ei inafara de consumabile. De când o am cred ca am bĂŁgat mai mult de 1500 de euro in ea și la ce am in plan mai am mult de bĂŁgat in ea sa o aduc la stadiul pe care mi-l doresc eu. Distribuția o avea model intinzator vechi, tind sa cred ca are km reali, eu schimbând distribuția la aproape 200k km. Intr-o mașina trecutĂŁ de 200k km sunt foarte mulți bani de bĂŁgat, se aduna 300 cu 400 cu 200 cu 500 și când tragi linie te sperii. Sunt mașini vechi doar pentru pasionați. Pentru ce ĂŽți iei bmw vechi când la ce spune el ca nu vrea sa bage bani in ea, Cauți una in banii aia sa ai consum și sa fie an cât mai nou și evident de la proprietar. Tu poți sĂŁ-ți iei ce dorești tu, eu mi-am spus doar parerea.
    1 point
  12. Majoritatea e46-urilor din Germania nu au simeringuri/distributie schimbate, plus ca desi o iei in stare buna, in cateva luni de mers prin Romania o sa troncane din toate incheieturile. Sunt destul de ingrijite masinile din Germania, dar va avea nevoie de un buget mai mare (3500-4000 masina+ 500e drumul+ inmatriculare 300e) si in primul an de la achizitie garantat va trebui sa schimbe distributie, simeringuri, brate etc. Distributia sunt de parere ca trebuie facuta preventiv. Cunosc multe persoane care au cumparat masini premium (Bmw, Audi etc.) din afara tarii si dupa <5000km de mers prin Romania au fost nevoiti sa cumpere brate, bucse, bielete etc. E46-le pe care il detin acum a fost adus din Austria si toti km facuti in tara sunt facuti de mine. In 5000-6000km de mers foarte usor (am evitat absolut orice denivelare sau groapa) am ramas fara bucse la ambele bascule, am rupt un arc pe spate, am inlocuit amortizoarele pe spate (aici pot sa spun ca a fost partial vina mea) si acum urmeaza bieletele antiruliu. Aici am spus doar de articulatii, am mai schimbat si: tampon motor (Lemforder), distributie (Febi). De faptul ca am schimbat si motorul de o luna nu cred ca mai are rost sa mentionez, motor care avea distributie si simeringuri schimbate dinainte sa ajunga la mine. Probabil in cateva luni va trebui sa inlocuiesc si bratele. Primul e46 l-am cumparat din Sf. Gheorghe, unde din cate am vazut sunt drumuri foarte bune si la o luna dupa achizitie a inceput sa troncane pe fata(eu circul zilnic prin oras, Bucuresti preponderent). Fusese rulat in tara ulterior 4 ani, mai avusese bratele schimbate cu ~2-3 ani inainte sa ajunga la mine. Sansele sa iei un e46 si sa nu fii nevoit sa bagi macar 500 euro in primele luni de la achizitie sunt minime...
    1 point
  13. Eu am bagat ulei oem ll life 5w-30 pt un f 10 528i 2.0 l 245 hp luat de pe emag ce intermedia cel mai bun distribuitor din bucuresti . Litru a fost 35 ron,, am 4000 km nu a papat nimic, insa tineti cont ca este rece afara. Cand va fi cald vreau sa vad diferentele fata de uleiul reprezentantei- 700 ml la 15.000 km- care il da cu 120 ron/l. Argumentul pretului , dat de distribuitor- noi facem pretul deoarece cumparam sute de tone, fata de reprezentante care nu cumpara nici 1t. Nu stiu ce sa cred, dar la 10 mii il schimb mereu
    1 point
  14. Aici posesor de e46, inca In 4 ani si aproape 100.000 km cu n42b20, masina a mancat cam 2500 euro in toata perioada( piese , revizii, unele mici upgradeuri ) . Dar am mers cu ea ... cam ce spune userul All e adevarat , trebuie schimbate piesele alea la majoritatea masinilor e46 . Depinde si cat merge cu ea si daca vrea sa fie o troaca sau nu . Daca face 5000 km/an atunci daca isi ia una cu 3000 dar verificata inainte atunci nu va avea mari probleme . Daca vrea sa faca 20.000/ an va trebui inevitabil sa schimbe piese . Cat despre samsari , este vina cumparatorilor . Au venit nenumarati la mine sa imi cumpere masina si nici nu s-au urcat sa vada cum merge ca domnle are o zgarietura colo ca nu e perfecta la vopsea , ca a fost revopsita o aripa ) pai le-am recomandat autovitul , ca acolo e eftin si bun . Top optik , top zustand... ) In niciun caz nu ar trebui sa ia una cu 2000 euro . Pariez ca va avea un catastrophic failure in 3000 km ( gen motor muci care baga compresia in baiesi are desfacut capacul de la _chiulasa_ ca sa iasa gazele pe acolo ... )
    1 point
  15. 0w30 = lubrifiere mai buna la temperaturi scazute. Sau stiai asta ? Asteptam totusi o parere argumentata nu un comentariu inutil.
    1 point
  16. Sa nu crezi ca am ceva cu tine, dar rulmentul pe care l-am montat eu parea sa aiba 2 pozitii de montaj: http://media.atp-spareparts.com/img/30377571.jpg Practic in partea care intra in furca aia este patrat, pentru a putea fi montat in ambele pozitii. Chiar are si niste umflaturi din plastic, ca sa nu iasa usor din furca. Eu l-am pus in toate pozitiile, pentru ca debraia foarte jos, dar nu complet, iar la capatul cursei se apasa foarte foarte greu. Insa la mine era o problema de incompatibilitate intre kitul de e46 si volanta de e36, si am dat-o la pace folosind placa de presiune si volanta de e36 si discul de e46. Pana la urma nu mai stiu cum am lasat rulmentul ala, ca am demontat si montat de cateva ori cutia si kitul...
    1 point
  17. @All.I-ai spus direct sa-si cumpere Logan. Daca are grija la achizitie si nu cumpara o epava nu cred ca vor fi costuri exagerate. Ca motor pe benzina recomand cele in şase cilindrii .Respectiv 320i pre 2001 care are motorul de 2000cc ( impozit mic). Sau oricare motorizare in 6 cilindri de dupa 2001 la care isi permite sa plateasca impozitul.
    1 point
  18. Am folosit 15W50 inainte sa desfac motorul deoarece consuma ulei, din cauza uzurilor; dupa reconditionare Motul 10w40, am facut primul schimb dupa aprox 2000km ( dupa rodaj ), nu se mai vede nici un consum de ulei pe joja. Cu ocazia asta mai fac un update cu cateva imagini de la sedinta foto pt. BMW Fest 2016: photo uploading imgurl host image image hosting 10mb limit take a screenshot Momentan masina este la caldura, de anul trecut nu a mai iesit "afara", astept sa se duca mizeria de pe strazi si poate saptamana viitoare ne vedem la intalnirea saptamanala. upload pics
    1 point
  19. Esti sigur ca nu exista rulment cu 2 pozitii de montaj? Acu 1-2 luni am schimbat kitul, si rulmentul are 2 pozitii de montaj, una din ele apropie cu aproape 2 cm partea mobila a rulmentului de soare.
    1 point
  20. The story goes on ...Probabil multi dintre voi o sa recunoasteti masina pentru ca are un topic destul de stufos pe forum. Ma bucur de masina din toamna anului trecut. Am schimbat o singura bujie de cand o am, in rest motorina, filtre si ulei. http://i.imgur.com/2h2rqNX.jpg http://i.imgur.com/ukNIRMt.jpg http://i.imgur.com/tTKeV5l.jpg http://i.imgur.com/i8UvdG2.jpg http://i.imgur.com/KDcXHzV.jpg Jantele de vara style 207 s-au vandut asa ca pentru noul sezon am achizitionat urmatorul set: 8J fata cu ET30 si 9J spate cu ET35 http://i.imgur.com/8mSwBF5.jpg http://i.imgur.com/2UBZ3oz.jpg http://i.imgur.com/VLmCmOt.jpg Am comandat si anvelope noi. Am ales Matador Hectora 3 225/40/18 si 255/35/18.
    1 point
  21. zf-ul cu 8 trepte consuma in schimb mai putin decat manuala. Insa probabil ca in timp mersul pe ecopro cu schimbari la 1600 ture infunda egr si dpf.
    1 point
  22. Pune SACHS-uri si nu ai treaba cu ele. Din cate stiu eu sunt pe gaz si sunt ft bune. Sa schimbi si flansele odata cu amoritzoarele.
    1 point
  23. Din cate stiu eu , amortizoarele au si gaz si ulei in ele , nu cred ca o sa gasesti doar pe gaz sau doar pe ulei.
    1 point
  24. Valabil pentru 14000 euro negociabil
    1 point
  25. Era o parere. La asta m-am gandit prima data, poate ajunge soarele la capatul apasarii, si nu mai are unde. Apropo, rulmentul nu avea doua pozitii de montaj? Cu o diferenta de 1-2 cm la cursa fata de soare?
    1 point
  26. E mult mai bun Liqui Moly decat Castrol, este o alegere buna.
    1 point
  27. fara numar, fara numar!!!!
    1 point
  28. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178559-schimbator-trageramane-pe-linia-treptei-5-de-viteza/
    1 point
  29. Pune 5W30 full synthetic in el mergi linistit. Ce zice tovarasul tau, cred ca omul a reparat doar Dacia 1310 la viata lui si n-a vazut avioane d'astea gen BMW E90.
    1 point
  30. Salut,zii la prietenu tau ca doar la tigai mai merge chestia asta,la al meu ex e90 cu 240k km cand l-am luat si 280k cand a plecat,doar 5w30 a vazut,si toate service-urile asta recomanda.....e bmw nu opel,skoda etc....
    1 point
  31. o foarte buna comparatie intre f10 lci si g30 : http://www.autobild.de/artikel/bmw-5er-2017-vergleich-alt-gegen-neu-11302467.html
    1 point
  32. E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.
    1 point
  33. Diferenta de dinamica fata de 325 d pe care l-ai avut cat de mare ti se pare? Eu am mers cu b47 asta pe x3 si sincer nu mi s-a parut absolut deloc diferit fata de n47-le meu de 184 de cai. Ma gandesc ca la cel de 230 de cai cat are cel biturbo, trebuie sa fie diferente semnificative in plaja de viteze 100-180. Pana in 100 la ora toate fug binisor, problema intervine cand pui 3 4 persoane in masina si sari de 140, atunci incep sa se vada limitarile unui motor singleturbo stors de cai. Eu am avut Cklass 2.2 biturbo cu 204 cai si vreau sa zic ca fugea rau masina aia. Am avut acelasi motor si pe Eklass si tot fugea insa masa mai mare nu o facea asa sa dea senzatia ca fuge de sub tine la 160 cand calcai pedala la fund. PAcat ca fiabilitatea n47 biturbo nu este stralucita.
    1 point
  34. Tot respectul pentru ca a incercat sa scrie in limba romana; se intelege usor ceea ce spune, si sunt info relevante pentru cel care a lansat acest topic; sunt o gramada de conationali ai nostri care scriu asemanator in acest forum. Eu nu am auzit vreodata un englez care sa comenteze ca scriu prost in engleza, si sunt sigur ca fac o gramada de greseli.
    1 point
  35. mi cer scuze pentru limba romana puteam sa scriu in engleza dar eh asta e cred ca cine vrea ma intelege cine nu nu e problema mea:) NU ating nimic in parcari nic la promenada nic la baneasa nic la afi. eu sunt fara familie prefeream m4. o ziua placuta
    1 point
  36. cati romani stiu o limba straina perfect, ca sa poti critica un strain? daca vrei sa te iei de cineva, vezi ca ai material destul printer romanii de pe forum
    1 point
  37. La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!
    1 point
  38. Valabil pentru 14000 euro negociabil
    1 point
  39. Bine ai venit in familia BMW si felicitari pentru alegere :goodjob: Legat de butoane: abia cand apesi butonul POWER beneficiezi de toti cei 507cp, in rest ai doar 400. DSC: butonul acesta activeaza/dezactiveaza controlul dynamic al stabilitatii (dynamic stability control) EDC: din acest buton setezi duritatea suspensiei Butonul acela cu liniute, de sub schimbator seteaza rapidititea si cat de lin sau brutal sa schimbe cutia. Mai multe poti citi aici: http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/154757-smg-gearbox-settings-help-best-mode.html Plus documentul oficial: https://drive.google.com/file/d/0B4ofQRtnwv50MFJfZUdmZlVVVFE/view?usp=sharing
    1 point
  40. Felicitari pentru achizitie inca odata! Ma bucur ca ai reusit sa iti iei masina pe care o tot pomeneai de mult timp Faina tare masina iar pe modul Sport+ la kick-down ii senzatie :shifty: . Sa ai noroc de ea! O poza cu cei doi BBO : http://116.imagebam.com/download/aSewxmfMOi6Hbnm5ii57rg/51934/519330846/20161209_081442.jpg
    1 point
  41. Nu sunt diferente majore intre H&R si Eibach. Folosesti masina ca daily driver?
    1 point
  42. Ba merge foarte bine omologat, 143cp vs 150cp.
    1 point
  43. Cu banii de refacut motorul puneam un 2.0 6 cilindri vanos care e de o mie de ori mai sanatos si fiabil decat valvetronicul.
    1 point
  44. Ai inteles bine, informatiile sunt disponibile pe net, pentru cei care stiu sa caute nu este un secret, problema e ca trebuie sa te mai si pricepi putin.
    1 point
  45. S-a verificat si mi s-a zis ca ar trebui sa vibreze tot timpul nu numai la viteza aceea! Deci eu franez la 240 si nu vibreaza,la 180...la 60 nu vibreaza..doar la viteza intre 80-100
    1 point
  46. Cand se vorbeste de consumuri, cel mai bine e sa se specifice si viteza medie. Asa am scos si eu cu a mea 6.3% in Bucuresti, 'mers linistit' (peco-acasa, seara, v.medie ~55km/h )
    1 point
  47. Pai nu e mai normal sa mearga prin oras cu Smartul? Smartul e mai superior decat e60-ul prin oras insa cel mai si cel mai optim, as putea zice chiar cel mai superlativ ar fi un 760i ptr mers prin afara orasului; eventual inscris pe Bulgaria. Acolo taxele sunt mai minime ca la noi si nu are rost sa arunci cu banii aiurea. Asta doar asa, sa le arati astora cu impozitele lor nesimtite ca esti om mai de principiu ca ei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.