Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/17 in all areas
-
Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.21 points
-
e foarte frumoasa masina, bine dotata si evident cu o inima de invidiat, exact ceea ce trebuie pentru un proper Beemer(@Serjul- take notes ). Iti doresc sa nu te mai saturi de placerea de-a o conduce . Ca o paralela, pentru ca ai sarit 1 generatie de tranzitie catre E92, intre E36 si E92 dpdv al feeling-ului, cat de mult s-a pierdut/castigat odata cu plusul de tehnologie? P.S. - pentru ca tu esti zgarcit cu pozele, te ajut eu cu cateva. Trebuie sa-i facem un photo shoot corespunzator, imi asum aceasta responsabilitate!4 points
-
2 points
-
tu da jos 330-ul ala si mergi inainte...nu poti fi laudat de toata lumea :console: , mai ales de femei2 points
-
E o treaba subiectiva. Un apropiat a incercat Liqui Moly si a revenit ulterior la Castrol. Sunt cateva marci de ulei ca Liqui Moly sau Motul care urmaresc sa acapareze cota de piata in RO si ca urmare sunt promovate uneori agresiv si prezentate de agentii de vanzari ca uleiuri "minune". Eu acum nu sustin ca nu sunt bune, dar hai sa nu le supraestimam. Stie cineva daca cele 2 marci sunt folosite ca uleiuri de fabrica ? Cel putin in DE ? Cumva BMW ?2 points
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.1 point
-
Nu stiu ce verificari mai faci la acel service dar daca nu au reusit sa iti testeze masina si sa-ti spuna daca e ars releul si/sau bujiile incandescente la o masina diesel nu prea e service bun. Ti-a scris colegul mai sus...e 495 de lei pe original la bavauto.ro releul de pe masina ta nu 590. O bujie e vreo 100 si ceva de lei si daca nu au fost schimbate in ultima 100k oricum sunt arse sau mult prea imbatranite ca sa mai functioneze normal.Este recomandat sa se schimbe toate 6 odata.1 point
-
Gata acum e TUN.Problema cu vibratiile era de la cauciucurule de iarna.Le-am pus pe cele de vara am echilibrat si acum functioneaza super bine.1 point
-
Poate sunt mai multe variante, preturi diferite, mai mici sau mai mari. Cine stie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da,,, aici trebuie sa dai socoteala pt ce faci,,,ca altfel te mustruluieste politia forumului ,,, sa nu cumva sa nu fie ca ei ca altfel ești taran, ai mașina chealĂŁ si tu nu ești in stare sa faci check Engine-ul dar vai iti pui 330i pe spatele mașinii !!,,, blasfemie ce sa Mai ,,, in viața vieților tale sa nu Mai faci așa ceva ca devii un proscris,,, o sa fi cĂŁutat de ei si arĂŁtat cu degetu' APP ,,, eu nu ma omor dupĂŁ culoarea asta si nici mașina sa recunoaștem nu are opțiuni dar daca tie iti place asta conteazĂŁ ,,, toti vrem mai mult dar nu ĂŽntotdeauna se poate,,, sa te bucuri de ea si un up pt ce vrei sa faci in continuare: Eu personal in prima faza i-as achiziționa un volan cu comenzi si un modul de clima Climatronic ,,, acum nu sunt un expert sa știu cât de mult se potrivesc ,,,, bafta!1 point
-
Imi cer scuze pentru ca am o rabla de masina :flowers: Check engine se aprinde doar cand merg subturat in afara orasului (din ce am remarcat eu). De la sters ultima oara eroarea si pana cand s-a reaprins, am facut peste 600km fara nicio problema. Eroarea este clar generata de catalizator (conform tester). Am fost saptamana trecuta si am refacut constatare pentru orice altceva ce ar putea sa fie problematic la masina si nu s-a mai gasit nimic. P.S. Vad ca toata lumea stie (mult mai bine decat mine) cam ce vreau eu sa fac si unde vreau sa ajung cu masina asta in final. Drept urmare, nu o sa mai postez decat in momentul in care voi considera eu ca am ceva cu care sa "concurez" cu celelalte masini prezentate pe forum. Pana atunci, am doar o rabla veche, cheala, cu check engine aprins, fara piele, fara clima, fara CC, fara navi, fara xenon, fara trapa, fara M-Pack si asa mai departe. Va salut!1 point
-
Masina se comporta exemplar dupa schimbarea convertizorului si a uleiului, astfel m-am mai ocupat de altele. Desi am schimbat o data termostatele, am pus Behr, la mers constant afara tot nu sta peste 80 de grade asa ca am pus termostate originale de data asta. http://117.imagebam.com/download/VcZT0FH3KaY0QpwmqFE8Lg/53370/533698787/IMG_9687.JPG AM primit si rama pentru controller: http://117.imagebam.com/download/dDQDegyugIl_KqXNGzBGhg/53370/533698760/IMG_9496.JPG Conducta de alimentare a turbinelor cu ulei avea mici poti prin care scapa ulei, astfel am luat conducta + garnituri originale: http://117.imagebam.com/download/rEKgTG7MUb9MUQyAT_uD1Q/53370/533698769/IMG_9497.JPG Au ajuns in sfarsit si grilele negre comandate din Germania, asa ca a urmat o spalare: http://117.imagebam.com/download/_VBa6OQ2OMF5Sk9i1pTi2Q/53370/533698755/IMG_9467.JPG http://117.imagebam.com/download/a67JYtRatvDl06AtCKq_Bg/53370/533698775/IMG_9637.JPG http://117.imagebam.com/download/InrISGrpoE7-2F1EI1sKWQ/53370/533698783/IMG_9638.JPG1 point
-
a, și la ce am spus mai sus se mai adaugĂŁ minim 1500 lei/ an asigurare + rovignietĂŁ + itp + impozit. dacĂŁ e sĂŁ fac un calcul la cat m-a costat : piese + cheltuieli + devalorizare a fost cam 5500 de euro cost ca sa am timp de 4 ani masina asta la care se adauga combustibilul (dar vreau sa ma opresc cu calculele pt cĂŁ nu vreau sa aflu cât e /km )1 point
-
Poti sa iei in considerare si 318i M43, adica modelul NFL. La banii aia ai sanse sa gasesti unul intretinut. Ca fiabilitate e peste N42.1 point
-
1 point
-
am citit toate postarile de la inceput pana la sfarsit. ma refeream la problema cu check engine care poate fi destul de complexa. am vazut c-a rezolva-o p-aia cu fumul.1 point
-
ai luat-o pe aratura grav.investeste in partea tehnica.daca ai citi topical ai observa. oricum m-ai ametit cu lunga ta fraza fara sens1 point
-
De vreo luna era 5e verificarea. Iar de vreo 10 zile site-ul este inchis... definitiv..1 point
-
Am alte jante, BMW style 163 (CSL), insa le voi monta la primavara impreuna cu noua suspensie! http://thumbnails117.imagebam.com/53292/bed6fc532916140.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53292/62419d532916195.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53292/5855a9532916256.jpg De la ultimul post pe forum (inainte de a fi banat, alaturi de alti pasionati) pana in prezent, masina a suferit mai multe modificari, asa ca in curand voi reveni cu mai multe poze si prezentarea a ceea ce am schimbat!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt de acord ca din pacate este consumabila cu toate ca nu ar trebui sa fie Atata timp cat trebuie sa scoti motorul sa schimbi distributia, nu cred ca a fost gandit ca si consumabila De aceea am facut masina si nu am vaduto dupa Din cate imi amintesc sa facut service la fiecare 20000 km sau 30000 km, nu vreau sa mint si nu am cartea in fata acum Eu puteam sa schimb distribuitia la BMW 50 + 50, adica plateam fiecare jumate, deoarece masina avea sub 4 ani si a fost servisata la ei, dar cum cu increderea nu stau bine am ales sa o fac la altcineva in care am incredere ca verifica suruburile de 10 ori le stringe cum scrie in carte si nu termina masina in 2 ore. Cati stiu ca o bujie la diesel nu se infileteaza direct si exista o solutie speciala care se pune pe filet ca sa reziste pana la 1500 de grade (nu bujia sa reziste ci solutia rezista), asta asa ca o paranteza . La fel si la alte chestii, din pacate nu le stiu denumirea ca nu sunt mecanic dar nu oricine poate schimba o distributie sunt chestii minore care daca le treci cu privirea nu e ok1 point
-
"Scaunele sport ofera o mai buna sustinere ca cele comfort"?...aici nu cred ca vorbesti serios :getlost:1 point
-
Ai dreptate. Dar daca nu s-a intamplat asta, asta nu inseamna ca nu mai cumperi o masina cu motor n47. Ii poti schimba distributia si scapi de stress ce mare lucru? In afara de asta, motorul e foarte reusit.1 point
-
speriati de bombe. o distributie costa 3200ron. daca face zgomot, scadeti din pretul achizitiei( daca restul masinii merita ) am ajuns toti in halul in care nu mai cumaparam nimic pt ca din 100000 de modele vandute 100 au avut probleme!... verifici la inceput, si apoi nu ai dureri de cap !1 point
-
Nici nu a prezentat bine masina si deja exista sfaturi de "tuning". Sa o conduci cu drag!!!0 points
-
Astept o evolutie a topicului de macar 11 pagini ; apropos, cea albastra si-a gasit alt proprietar ?0 points
-
335i manuala e senzatie Logic 7 face toata treaba! Da-i blana in curbe in 2 si 3 sa simti ca traiesti....De-as mai fii tanar mi-as lua si eu S-o stapanesti sanatos si fara incidente0 points
-
Frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Cred ca e prima pe care o vad cu cutie manuala. un + pentru asta de la mine.0 points
-
doar jantele arata bine pe masina aia, in rest zici ca e facuta in Vitan cu piese tuning de Logan0 points
-
0 points
-
Asta e masina Neo http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=461460#des_198405532 Te superi ca am pus link-ul?-1 points
-
Eee...asa se supara baietii. Dar Neo sigur nu s-a suparat. Oricum era clar ca masina se invarte pe la minim 35k euro nettto.-1 points
-
Eu as opta pt un e90 lci 320d cu 184 cai si cutie automata. Cel de 177 nu merita pararea mea-1 points
-
bmw-uri dezagreabile?! alea DIESEL cu 4 cilindri in linie si fara loc nici de bagaje nici de "tavaleala" cu vreo minora in spate! parerea mea ONESTA!-1 points
-
Asa cum tu spui ca n47 e slab ca motor, asa iti zic eu ca e bun, am 2 in ograda si merg brici. Nu e cazul sa generalizam, ca daca tu cunosti un vecin cu nu stiu ce problema, n47 e motor prost. Ponderea de n47 pe piata e imensa, sunt milioane vandute si asta spune tot. Imi pare rau pentru ce ai patit tu si probabil ca nu vei mai lua Bmw, este normal, dupa ce ai patit. Dar sunt foarte multi care sunt multumiti de n47, chiar si pe acest forum, chiar masini din 2008 cu multe sute de mii de km, deci eu zic ca ai avut ghinion, cel mai probabil mecanici priceputi la toate.-1 points
-
Nu e o scuza ca nu ești roman sa pocesti limba... așa cum noi romanii ĂŽnvĂŁțĂŁm sa vb la perfecție alte limbi..sa ĂŽnvețe și el limba romana..De asta spuneam de meditații... ce dacĂŁ e strain ? Hai sa I permitem multe..-1 points
-
Ia-ti din Bulgaria improvizatii. Gasesti X6 model 2010 cu faruri full LED an 2015, km reali, nu bate, nu troncane.....pt pretentiosi evident-1 points
-
pai cam este, cel alta masina de serie ai putea sa-ti ieide exemplu? poate doar un gle coupe altceva?-1 points
-
Pune 5W30 full synthetic in el mergi linistit. Ce zice tovarasul tau, cred ca omul a reparat doar Dacia 1310 la viata lui si n-a vazut avioane d'astea gen BMW E90.-1 points
-
si ce e util intr-un deviz, cand exista zeci de site-uri unde ai pretul pentru orice piesa? ce nu intelegi tu este ca beru nu este egal cu OE.PUNCT-1 points
-
"nu are cine stie ce dotari" , are doar proiectoare, sunt unele care nu au. frate, bucura-te de masina, ai grija de ea, dar intai du-te si rezolva-ti problemele tehnice/mecanice, aia cu fumul, cu check engine ( vezi ca e posibil sa fie si sonda lambda ) , si pe urma stai cu polishul pe ea. tu esti mai interesat sa straluceasca masina si sa ai emblema cu 330 si sa ai ceasuri de nu stiu care. n-ai cum sa scoti 320i-ul ala care n-are absolut nicio dotare, s-o scoti M power. oricate embleme si oricat ai spala tu la ea. bucura-te de ea asa cum e si gata. ti-a zis bine darius, rezolva-ti probleme mecanice dupa care cosmetizeaza.-1 points
-
Am uitat sa specific, eu il dau cu 200 euro. Prefer sa il dau asa deoarece momentan ocupa loc in service-ul unde a fost dat jos si nu am unde sa il depozitez pe termen lun, asa ca as fi nevoit sa il dau la fier vechi. 0735 849 300-1 points
-
Trebuie izolat manerul. Cand tragi de el, trebuie sa pui izolant pe el dar va arata tiganie curata. Asumati-va costuri de intretinere ridicate cand luati masini cu keyless entry/go sau alte minunatii. Sau o facem romaneste: punem niste CIOLOFAN pe maner, arata ca dreq si mergem cu ea asa. Ce sa mai, facem TRW-eu din BMW-eu.-1 points
-
-1 points
-
Sper ca glumesti cu intrebarea asta si nu te gandesti serios ca anvelopa aia mai poate fi folosita.-1 points
-
Desigur ca vede din pozele de mai sus ca se poate ca rulmentul sa fie rotit la 90 de grade si sa fie in doua pozitii(distante) diferite fata de arcurile/"soarele" discului ambreiaj. Numai ca din 2005 pe E90 rulmentul are o singura pozitie; de retinut pentru cei care trec pe aici si isi fac griji.. Ne-am lamurit acum. Bravo noua!-1 points
-
Atunci rulmentul acela trebuie sa fie doar valabil in kitul de Sachs; cautat pe google dupa codul dat si peste tot zice de Sachs. Daca puneti Sachs f. probabil ca asta o sa primiti. Poza de mai sus pusa de tine contrazice ce spun dar aleg sa concluzionez decat sa ma contrazic. Atunci cum se face ca eu am primit rulment doar cu o prindere (suport metalic la spate.. pe aripioarele de sprijin) in kitul LUK identic cu, ce am avut pe masina; E90, M47N2, euro 4, 6 trepte?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00