Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/17 in all areas

  1. Ambele masini au o vechime fizica(nu iti vei permite in bugetul acela o masina cu rulaj mic), cat si morala, deci surprize neplacute pot aparea la ambele modele.Acea durabilitate si fiabilitate exemplara a masinilor germane apartine trecutului, cand multe sisteme erau mecanice si nu electronice, cand multe subansamble nu contineau un procent atat de mare de mase plaastice si cauciuc, cand masinile erau mai simple, si cand, de ce sa nu spunem, se rula mai putin.Sunt multi care au utilizat numai masini second hand, si de aceea anumite defecte si probleme tehnice nu ii deranjeaza, nu le constientizeaza, de unde si afirmatii "nu am cheltuit nimic cu ea" Mercedes compressor am condus o singura data, motorul este interesant, interiorul este peste bmw la calitate, dar in acelasi timp datorita consumului( 17% in brasov) si motorului atipic stiu ca proprietarul ii atribuise apelativul de masina pe viata, deoarece revaanzarea este foarte dificil de realizat si la preturi derizorii.Directia si suspensia sunt setate in mod confort, dar aici depinde de gusturi. Despre Bmw, deoarece detin un exemplar din 2001, cu motor similar N42(capacitate 1800 cmc fata de 2000 cmc la 318i fl), am sa incerc sa iti descriu putin ceea ce a insemnat intretinerea acestei masini(nu doresc sa starnesc polemici , costurile le poti calcula tu pe diferite site-uri): -cumparata in 2010, la 143.000 km, masina ce mai vazuse si in Romania revizii la reprezentanta, pot spune ca era o masina oarecum intretinuta, in momentul de fata are aprox. 216.000 km(nu voi mentiona aici discuri, placute, filtre, ulei, anvelope, reglat directie, elemente directie), probabil mai tine si de noroc, si de faptul ca nu imi place sa merg cu masina daca apare ceva ce trebuie inlocuit(in istoricul masinii am vazut ca la un moment dat au fost inlocuite motorasul valvetronic si unitatea ABS/DSC, ceva buton geamuri), voi mentiona ceea ce a fost oarecum reparatie accidentala, si nu cu scop estetic: -schimbat intinzator, patine, lant distributie (la primele modele de N42 intinzatorul era mai scurt), ceea ce in timp cauza uzura a patinelor, si decalare a distibutiei(eu le-am schimbat toate alertat de celebrul zgomot de pornire la rece la N42)-cred ca cel putin intinzatorul trebuie schimbat daca masina are modelul vechi, mai scurt; in timp, cred ca si patinele se uzeaza, sunt din materil plastic, chiar in cazul unei ungeri corecte/tensionari ale lantului tot ajung sa se uzeze; -schimbat simeringuri supape, garnitura baie ulei, garnitura pompa vacuum, garnitura capac culbutori,simering arbore cotit, corp filtru ulei, o ring solenoizi vanos, o ring senzori axe came-mai devreme sau mai tarziu nu scapa nici un N42 de toate acestea, un mecanic chiar avea o teorie legata de faptul ca acest motor se incalzeste/lucreaza la o temperatura ridicata, te dispera la un moment dat scurgerile de ulei pe la toate incheieturile -schimbat debitmetru, furtun debitmetru, clapeta acceleratie -schimbat senzor arbore cotit, un senzor axe came, o bobina inductie, pompa de benzina -schimbat bucse diferential -vas expansiune -valva pcv+furtune -reconditionat alternator+fulie -macarale geamuri(de fapt problema sunt si periile de la geam-tocmai ce le-am comandat) -acuator usita rezervor benzina -ceva furtun la sistemul de racire -rulmenti roti spate Ma pregatesc sa schimb ambreiajul( mi se pare un pic obosit), pompa apa (cred ca are deja o varsta si nu stau sa astept sa huruie), si psihologic sunt pregatit eventual pentru vreo sonda lambda, au si acestea o durata de viata.In mod sigur au mai fost poate si alte chestii, gen plastic crapat footrest, etc....dar am mai uitat din ele.Masina este o masina secundara, pe care o folosesc din 2012 ocaazional. Mai arunca un ochi pe forum, sunt nenumarate topicuri cu sfaturi de achizitie, eu personal detin/am detinut si masini noi(marci de consum), cat si masini second, si pot afirma ca desi poate un bmw e mai fun, etc, overall pentru mine tot masina noua a generat mai multa satisfactie, prin prisma faptului ca am fost primul utilizator, am fost protejat de garantie si u am pierdut timp cu diverse incidente si alergat pentru reparatii.Si chiar daca se pierd niste sume si la masinile noi (cu cat e mai scumpa masina, cu atat e mai mare asa zisa pierdere) Am sa mai povestesc o anecdota, mie mi s-a destul de elocventa: la un moment dat, la unul din locurile de munca am cunoscut un magazioner/operator depozit(asta nu e in Romania), care dupa ce a beneficiat de o suma importanta in urma unei mosteniri, si-a achitat creditul imobiliar, fiind un fan al marcii, si-a schimbat E39 din dotare cu un E90 M3, ia sotiei i-a cumparat unn cooper S, bineinteles second hand.Si desi a facut senzatie 2-3 saptamani, pana la urma s-a umplut de penibil cand se vaita ca 4 anvelope la m3 il costa cam salariul sau pe o luna, ca asigurarile sunt foarte scumpe, reviziile la fel, ca dupa aproximativ un an sa revina cu picioarele pe pamant si la niste marci de volum, vanzand masinile amandoi, bineinteles cu o pierdere financiara semnificativa.Concluzia este ca cea mai buna masina este cea care ti-o poti permite fara sa iti pericilitezi bugetul familial si fara sa iti creezi dezechilibre(credite, etc), sau cum imi mai place sa spun, mai bine cu jante de 15 de tabla si toti dintii in gura si o carte citita/piesa de teatru vizionata.
    7 points
  2. WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!
    3 points
  3. 1) Procentul de lanturi de distribuție rupte e undeva sub 0,x % (vezi pe thread-ul cu distribuții rupte cate cazuri sunt, asta fiind tema de discuție. Ăn realitate, procentul e mult mai mic). A schimba distribuția ĂŽn situația asta e ca și cum ai merge pe strada cu o casca de șantier pe cap, ca sunt șanse de a te lovi vreo piatrĂŁ. 2) Am ĂŽntrebat la reprezentanțĂŁ și mi au spus ca au fost anumite serii la care procentul a fost ceva mai ridicat și pentru care s-a fĂŁcut rechemare. Se poate face chiar și o verificare, montandu-se n am ĂŽnțeles ce ĂŽn locul unei role și astfel se mĂŁsoarĂŁ cât de ĂŽntins e lanțul. 3) La orice mașinĂŁ se schimba distribuția. Ăn medie la 90000km. Și costa cam 1500-2000 lei. 4) 3000-5500 lei nu ĂŽnseamnĂŁ câteva mii. Serios. Ca unii ĂŽși cumpĂŁrĂŁ bmw de 250000km și au impresia ca ĂŽl vor tine cu câteva sute de euro, mașinĂŁ costând inițial și de 5 ori mai mult decât prețul plĂŁtit...cum sa le zic, naivi?? BineĂŽnțeles, ei au impresia ca aia care plĂŁtesc 50000 pe o mașinĂŁ nouĂŁ sunt idioți. Pentru cĂŁ f*ck logic.
    3 points
  4. Am spalat-o de doua ori pana acum, dar n-am avut problemele tale sau poate n-am atins suficient de mult acele linii de pe maner. Oricum pana acum nici n-am stiut ca se poate bloca doar atingand acele linii, deci, mi-e rusine de mine :| Multumesc pt gandurile bune
    2 points
  5. nu cred ca vrei sfaturi de la noi ) a mai cerut un coleg pentru e46 si i-am umplut 6 pagini de prostii )
    2 points
  6. In decembrie am achiziționat un E46 320d la 3900€ (Sub prețul pieței ținând cont de dotĂŁri și an) in care am bĂŁgat pana acum (in aprox 2 luni) 5200lei și lista cu chestii de schimbat in viitorul nu foarte ĂŽndepĂŁrtat este de ~1000€. Pe lista sunt doar piese, nu accesorii sau alte mofturi. Sunt convins ca pana o sa le schimb pe astea mai apar și altele. De ex la ultima vizita in service am descoperit ca am un arc spate rupt. Arc sport second de touring (e diferit de coupe și sedan) era f.greu de gĂŁsit și nu da nimeni la bucata, așa ca am zis sa iau un set de eibach pro kit. DacĂŁ tot schimb arcuri,e am zis sa schimb și niște bucși pe acolo și flansele de la amortizoare (una de pe fata bĂŁtea) și uite așa ies cu o investiție de peste 1000lei care nu era pe lista. Când am luat-o la fel am zis și eu, ca dau ~4000€ pe mașina și ĂŽncĂŁ maxim 1000€ pe ĂŽnmatriculare (din care 415€ taxa de mediu) și revizie. Taxa de mediu nu am mai plĂŁtit-o ca a picat pana la urma, dar au apĂŁrut altele. Poate am avut eu ghinion cu ea, mai ales ca mi-a picat turbina (recondiționat + intercooler + filtru epurate + niște Garnituri si furtune de la intercooler = 3200lei) la vreo 2 sĂŁptĂŁmâni dupĂŁ ce am luat-o, dar indiferent de cât de ĂŽntreținutĂŁ e mașina tot trebuie sa ai pregĂŁtit ĂŽncĂŁ 1000€ pe lângĂŁ prețul de achiziție. Prețurile la piese nu sunt asa mari, cel puțin dacĂŁ compar cu vechiul E36, dar se aduna. Nici nu vreau sa ma gândesc cum este un E46 la 2-3000€.
    2 points
  7. Saptamana viitoare le ajunge si notificarea transmisa prin executor judecatoresc. Si la Automobile Bavaria si la Contempo. Spre stiinta catre BMW Romania si bineinteles tradusa in engleza si trimisa si la BMW/MINI AG. Sa vada si firma mama cum niste romanasi neaosi isi bat joc de brand-ul BMW!
    2 points
  8. Salut, Am tot urmarit acest forum si in special aceasta sectiune de ceva timp dar abea acu m-am decis si eu sa povestesc despre masinuta mea. In octombrie am devenit si eu fericitul posesor al unui F31. Este o poveste lunga cum am luat-o si am zis sa nu va plictisesc Long story short: am trimis un prieten dupa ea, aceasta masina fiind ultima pe lista si cea de backup! Dupa ce am adus-o in tara si am fost la BMW sa schimb lichidul de frana si am aflat ca masina a fost luata de la un partener BMW si tocmai iesise din leasing avand service all inclusive pana atunci. Intial imi doream un 320 dar pentru ca nu am gasit ceva cu toate dotarile care mi le doream si la un pret ok m-am multumit cu un 318 (mai ales ca veneam de pe un opel cu 80 cai ) Masina este exceptionala ... drept dovada ca am facut 20k km in 4 luni cand eu inainte faceam 10k intr-un an
    1 point
  9. da, da faina treaba cu comfort acces! o am si eu pe e90 si e tare de tot! ca sa nu mai zic ca am achizitionat masina si m-am dus la spalatorie sa o fac frumoasa si in timp ce dadeam cu jetul de apa si cheia masinii in buzunar se tot inchidea si deschidea singura( in mintea mea era cam asa: Ce dreaq se intampla? a luat-o razna vreun modul, intra apa pe undeva si face scurt? in fine tot felul de ganduri necurate ) asa ca departeaza-te de masina cand o duci la spalatorie sau daca o speli tu lasa cheia in contact! referitor la masina, sa te poarte multi km fara probleme! e frumos tare agregatu""!
    1 point
  10. nu intru cu tine in polemici ca observ ca esti doar postaciul de servici. In toate topicurile deschise are un coment de la tine. nu primesc sfaturi de la o persoana care asculta manele, sorry Eu termin aici cu postarile, pentru ca observ ca avem destui frustrati pe forum
    1 point
  11. Salut! Sunt posesor de x1 xdrive18d 8HP de 3 saptamani, este al doilea BMW care a ajuns in familie. A fost masina de firma a unei rude e din 2014 cu 36000km. Am mers cu ea cam 1500km, este inca in garantie cateva luni si vreau sa o folosesc cat mai intens ca sa vad daca are vreo buba. Masina pare bulletproof dupa cei 1500km parcursi 500 Buc, 1000 DN si un pic de autostrada de test. Ce am constatat: - foarte zgomotos motorul la relanti la rece, odata cald toarce f frumos (i-am comandat pasla speciala pt capota) - slab antifonata fata de seria 2 active tourer din 2015 (f45) - motorul N47 de 143 cp, slab fata de B47 de 150cp de pe seria 2...aici ma refer la silentiozitate si rafinament in functionare/liniaritate - interiorul seriei 2 in varianta Sportline cu piele este o bijuterie fata de X1 e84 xline cu sensatec - stabilitatea si senzatia de control si directia f bune la x1, desi F45 e peste medie -aici vb de viraje abordate cu 80-120, croaziera cu 140 - xdrive este impresionant pe zapada/zloata/mazga/balti pe carosabil...mie mi s-a parut incredibila diferenta fata de f45 in conditii de aderenta proasta cand tragi de masina, cu anvelope Nokian iarna amandoua - "niveleaza" tot, nu simti nimic in directie, nu intra DSC - sensibil mai zgomotoasa la viteze de croaziera fata de f45, totusi se poate circula ok cu ea la 140...adica comfort OK - cutia 8HP mi se pare o bijuterie...odata ce inveti cum reactioneaza este f f comfortabila - consum 8-9 in Buc, incerc sa evit varfurile de trafic, desi nu reusesc totdeauna, 5,3-5,8 drum national la viteze 90-110; f45 manual 8 in Buc 4,2-4,8 DN
    1 point
  12. Astazi a primit bara noua ðŸËÂðŸËĹ˝ Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Raspunsuri la intrebarile tale ca topicul se intinde pe alte treburi.. Mai fiabila este oricare in functie de starea tehnica a masinii si noroc. Problemele des intalnite le gasesti in sectiunea Probleme tehnice seria 3 iar pentru Mercedes le gasesti in forumul propriu. Sa spunem ca la E46 valvetronic cele mai multe motoare au problema consumului de ulei datorita simeringuri,etc - in 70 % din cazuri o sa ai sansa sa intalnesti problema asta. Dar nu e unica. Probabil si Mercedes are " cadourile " lui. La ce sa te astepti ? Nimeni nu are raspunsul acesta. Eu de exemplu am schimbat in 1 an : motor ( ca era terminat), apoi la motorul nou am refacut simeringuri + garnituri ca manca ulei, schimbat vas expansiune, schimbat senzor DSC, schimbat 2 macarale geam, schimbat brate fata, schimbat bucse, schimbat ulei, schimbat antigel, schimbat baterie. Ca a fost rentabil ? Nu. Ca vor mai pica si altele? Probabil. Sau nu. Altii pe de alta parte poate nu au schimbat nici 10 % , de asta spun ca mai tine si de noroc sau ce achizitie faci.
    1 point
  14. pe mine ma chinuie gandul cand mi se arde un bec pe drum si nu il pot schimba ) nu mai zic de anulare senzori si alte improvizatii....
    1 point
  15. Pana la urma, oriunde ai scrie, e de bun simt sa o faci corect, mai ales ca e pe un forum. Sunt reguli elementare. Daca nu stii, e de inteles ,sunt multi semianalfabeti care poate ca nu au avut acces la scoala gimnaziala, insa sa zici ca o faci deliberat, mi se pare tragicomic. )) In fond, ne dor ochii totusi in 2017 din cauza lipsei cratimelor si articularii subsantivelor, cand accesul la informatie este la indemana oricui.
    1 point
  16. Asa este, nu avem legi, daca toti vanzatorii autorizati de masini ar fi nevoiti sa ofere garantie, atunci nu mai existau milioanele de cazaturi ando germania, trebuiau sa le dea mai departe DOAR EXPORT in Africa.... Dar vedeti, altii isi cumpara masini noi, le tin 2-3 ani, pe urma ajung pe mana la turcalai, mai trag si aia un pic pe ele, pe urma masinile trebuie sa dispara de pe piata, si atunci apare romanul, polonezul, slovacu, le ia vrac fara sa se uite la altceva decat sa fie diesel si sa aiba optiuni.... Stati linistiti ca si masinile cumparate in reprezentanta in germania au lovituri, dar nu daune totale, alea ajung pe sub mana in romania...., mici lovituri, vopsituri partiale, usi, bari protectie astea sunt la ordinea zilei, dar cand vrei sa cumperi masina ti se aduce la cunostinta ce interventii a avut la caroserie sau motor, acum daca si aia spun chiar tot tot nu sunt sigur..... Parerea mea este ca mai bine platiti un ban in plus si luati direct din lantul bmw din occident, unde se ofera eurogarantie si istoric complet
    1 point
  17. E foarte ok!nu sta nimeni cu aparatul pe geamuri,per total arata la fel,asa e si la mine.
    1 point
  18. jur ca nu pot sa va inteleg cand vorbiti de senzatia care ti-o oferta bmw-ul +10 de la mine pentru asta.
    1 point
  19. Le-am trimis notificare prin executor judecatoresc. Va tin la curent!
    1 point
  20. Pai mai nou bateriile originale sunt facute de Exide. Am schimbat la E90 acum doi ani, am luat originala si era facuta de Exide, desi din fabrica fusese pusa una OE evident, doar ca era facuta de Varta pe vremea aceea. De la cine cumpar de obicei piese, imi aduce Exide AGM, 95Ah/850A la 635RON, un pret bun avand in vedere ca pe epiesa aceeasi baterie e la 670RON.
    1 point
  21. Pentru ca iarna asta am simtit nevoia si am gasit un volan cu incalzire la super pret am decis sa imi fac un mic retrofit Astazi mi-au ajuns si restul pieselor urmand ca saptamana viitoare sa fac o excursie la Neo pentru a le monta. Ramane sa ma bucur de functionalitate la anu ) Urmeaza sa schimb si placutele de frana cat de curant si atunci am profitat si comandat doua pliculete de "pasta pentru frane" avand in vedere ca nu stiu daca cei de la service au. (poza este luata de pe net) Ca si placute am decis sa merg pe ATE normale (nu ceramice). La fosta masina am schimbat tot sistemu de franare cu ATE dupa ce am avut o problema si era sa fac accident si am fost foarte multumit de aceasta marca P.S: Recomand bavauto.ro. In 4 zile de cand am dat comanda am avut piesele livrate.
    1 point
  22. Nici nu am zis asta, este clar ca ai un venit de minim 2500, si asta nu pe familie. Eu nu cred ca un om cu o oarecare pregatire, care munceste si nu isi bate joc de banii sa o duca rau. Daca sta in chirie sau face un credit pentru auto sau doamne fereste ambele impreuna atunci situatia se complica grav. O duc rau snobi, care au dat un tun cumpara o masina tare si o casa mare dupa care se trezesc ca banu nu mai curge iar el nu isi permite sa tina nici masina nici casa. Eu din pricina serviciului am fost in casele a aproximativ 90% din primari, din 3 judete. 80% dintre ei nu casa mare chiar f mare, iar daca nu au la ei in localitate sigur au in orasul resedinta de judet, masina scumpa chiar f scumpa si toate astea dintr-un amarat de salar de max 3000 ron. Cand mandatul ala se termina iar prostul(votantul) se desmeticeste putin si voteaza un alt conational, el se trezeste ca banii sau terminat nu mai e totul gratuit, vinde masina si se chinuie sa tina casa, ca doar nu se muta el din casa de 300-400mp in apartament sau casa de 100mp, dupa care noi le plingem de mila ca o duc greu. Imi sustin punctul de vedere, daca ai ceva educatie si esti putin calculat nu o duci asa rau in Romania. Daca in schimb ai salar de 1500 si mai si o casa de tinut, vrei si un bmw pentru care faci credit, da o duci rau, poate chiar foarte rau
    1 point
  23. Inteleg perfect realitatea, dar refuz sa cred ca sunt oameni asa incuiati ca cel descris de tine. Are venit pe familie 3500Lei si el face credit sa cumpere o masina de 10k, masina pe care o v-a termina inainte sa termine creditul. Daca se strica masina respectiva omul clar o sa i-si taie din portia de mancare doar ca sa repare masina, ca doar a facut credit pentru ea. Doamne fereste sa mai aibe si un copil. Credeam ca moda de masina scumpa si garsoniera in chirie a trecut....., dar totusi ma uit la vecinii de la mine din cartier, toti au case de peste 200k chiar spre 500k, 95% dintre ei au masine de max 25-30k. Vis a vis de mine o casa care s-a vandut cu 650k iar noii proprietari au un astra model 2000 si un logan. Iar unii stau in garsoniera si au masina de 20-30k unii chiar si dublul acestei sume. Ma ingrozesc cand unii dintre noi se simt prost sau inferiori daca circula cu un Logan, dar sunt mandri cand circula in e36-e46-e39, care sa fiu sincer are acelasi pret cu un logan second.
    1 point
  24. Ăsta nu este un exemplu de „așa da”, ci unul care ilustreazĂŁ proasta educație financiarĂŁ a românilor. Pe de altĂŁ parte, aveți dreptate, dacĂŁ unii vor sĂŁ mĂŁnânce covrigi și sĂŁ aibĂŁ BMW, bravo lor!
    1 point
  25. laso dracu de treaba, deci sa inteleg ca toti cu f10 f30 sau e60 e90 mai nou, au salar sub 2500? pai si muncitor pe banda in fabrica iei 2000...
    1 point
  26. Treaba(alegerea) e simpla. 4000 de euro e suficient pentru un E46 ... cumperi frumos unu cu 2500-3000 pentru ca asta e pretul de achizitie a unei epave de genul in momentul de fata. Cauti si tu una cu incalzire in scaune si trapa sa pari mafiot. Bagi urgent 1-2000 in ea ca sa o poti utiliza dupa care o tii in garaj ca nu mai ai bani de benzina ) Bafta !
    1 point
  27. +1 Am trecut de la Logan dci nou (2014) la e90 second (2010) tocmai din acest motiv, confort și siguranțĂŁ net superioare; evident, s-a ivit un deal bun și știam bmw-ul de nou. Loganul nu are competitor la capitolul preț de ĂŽntreținere, raportul pret/dotari/performante mi se pare unul corect. Știți cum se spune: mai bine ĂŽmping un BMW decât sa conduc un Logan!
    1 point
  28. de la Pitesti n-as cumpara nici macar o camera de bicicleta!
    1 point
  29. A inceput topicul in ideea ca vrea un motor pe benzina fiabil si i-a fost recomandat un motor in 6 cilindri, adica cel mai probabil 2.2 170 cai sau 2.5 192 cai. Nu a spus ca vrea 318i, unii i-au recomandat 316-318i, altii 320i-325i. Consumurile spuse de mine se refereau in principiu la cele in 6 cilindri. Un e46 325i poate urca fara probleme la un consum de 16-17 in oras. In carte consumul declarat urban este aproximativ 12.5-13, deci iti dai seama ca in realitate sub 14 este imposibil sa scoata. Ideea era ca nu se pune problema sa isi cumpere asa ceva deoarece nu are nevoie de performantele respective si cu siguranta ii va consuma mai mult decat isi permite. Legat de 318i: eu sunt la al 2-lea (2.0 vvt) si ating foarte des urban consumuri de 13-14, la un mers cat se poate de linistit dar preoponderent in timpul zilei. Nu m-am referit la 318i cand am zis de consum 16-17, deoarece in conditii normale de mers si trafic nu prea atingi valorile respective.
    1 point
  30. Intre timp mi-au iesit jantele de la vopsit : Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. Are rost sa mai explic odata? Am zis de ce vreau BMW sau Mercedes deoarece imi place mult mai mult tractiunea spate si comfort! Am mai zis ca nu vreau masina ca sa o fugaresc sau altele! Citeste cu atentie sau esti vreun frustrat care n-are ce face? De ce mi-as lua un Logan? sau orice altceva de la Dacia? Dupa cum am zis am intrebat doar fiabilitatea masinilor si la cam ce sa ma astept! Si din nefericire pentru tine am si banii sa o intretin, apreciez ca imi tii de grija dar vezi sa nu scapi sapunu pe jos
    1 point
  32. Eu zic sa iti rogi prietenii sa fie mai sinceri cu tine sau sa mai ai rabdare sa mearga 50-100k km cu ele si mai discuti dupa cu ei. Am avut 318i cu valvetronic, acum am 318ci cu valvetronic si am prieteni cu 316i,318i, 330d etc. Masinile astea necesita destul de multe investitii si nu e asa simplu cum crezi. Primul e46 l-am detinut 3 luni si am avut destul de multe probleme cu el, ca sa il pun la punct ar fi necesitat cheltuieli (cu tot cu inmatriculare) de peste 1000 euro, motiv pentru care am fost nevoit sa il vand (si la un pret mic). E46-le pe care il am acum l-am cumparat acum 5-6 luni si in timpul asta a necesitat reparatii de aproximativ 5500 lei (+1200 euro)+acte+anvelope etc. Un Mercedes compresor din generatia respectiva consuma enorm si va avea la fel de multe probleme ca un e46. Trebuie sa fii pregatit pentru cheltuieli destul de serioase atunci cand iti iei o masina premium, sunt complexe si poti intampina foarte multe defectiuni. Recunosc ca eu am fost putin ghinionist, dar fara cateva sute de euro in primul an de la achizitie sigur nu scapi. Asta pe langa anvelope si alte taxe care nu sunt chiar asa ieftine. Asigurarea pe un an la un 318i este in jur de 700 lei, iar cea pe 6 luni in jur de 400 lei. Acum nu pare mare lucru, dar o sa te trezesti ca trebuie sa lasi masina in parcare 1-2 luni ca sa strangi bani pentru acte sau reparatii si nu e chiar convenabil. Daca vrei sa o cumperi ca sa faci 100km la sfarsit de saptamana cu ea mi se pare o risipa si te vei afla in situatia in care dai 3000-5000 euro pe o masina care fara investitii serioase te poate lasa in drum oricand. Adica o sa te poti lauda la prieteni ca ai Bmw, dar n`o sa poti iesi cu ea din oras ca vei ramane cu ea in drum. Decat sa stai cu Bmw-ul in parcare mai bine iti iei o masina pe care sa o poti mentine in stare ok. Asta este motivul pentru care eu momentan renunt la aceasta marca. Am realizat ca pentru o medie de 25 000 km pe an cat imi doresc eu sa fac ar trebui sa repar in fiecare luna cate ceva la masina si mi se pare inacceptabil. Desi financiar mi-am permis si inca imi permit sa fac asta, nu sunt dispus sa imi pierd atata timp si nervi pentru reparatii. Probabil ca daca as fi fost putin mai nepasator mi-ar fi convenit sa merg cu o masina cu diverse probleme tehnice. Dar nu imi sta in fire sa umblu cu o masina care troncane, consuma ulei, pierde antigel etc. Si crede-ma ca la e46 ai foarte multe de inlocuit ca sa ajungi la performanta asta, sa fie totul in regula. P.S: nu vreau sa se simte atacati sau jigniti colegii care isi permit sa dea o suma mai mare pe masina. Sunt sigur ca un model mai nou si mai putin rulat nu necesita atatea reparatii/cheltuieli. Ce am povestit eu se refera strict la generatia e46, in mod special modelele achizitionate cu preturi mici si fara istoric de intretinere, adica 90% din modelele aflate la vanzare in Romania de <4000 euro.
    1 point
  33. Depinde cum pui problema. Daca esti acasa si iti pui filtrul K&N si iesi cu masina crezand ca ai castigat ceva cai in plus posibil sa te inseli,daca esti cu masina pe Dyno si faci un run cu filtrul normal dupa care faci un run si cu filtrul K&N dar de data asta se poate comanda din soft mai mult aer pentru ca filtrul este mai permisiv este posibil sa mai castigi ceva,nu extraordinar dar o diferenta trebuie sa fie. De ce sustin lucrul asta?Pentru ca,cu filtrul normal pe masina masina a rezultat 365CP,dupa ce s-a scos filtrul normal si s-a lasat carcasa goala(fara modificare de soft) s-au scos 368CP(3CP castig doar din eliminarea rezistentei care o impune filtrul),deci posibil cu filtrul K&N si cu ceva cerinte mai mari din soft sa fie un castig de 3-4-5CP.Acest exemplu este verificat si testat la masina de 365CP,posibil la 320d 150CP sa nu fie nici un castig sau posibil la o masina de 700CP sa fie un castig de 10 CP...
    1 point
  34. Omul tocmai ce spunea ca nu și permite cam nimic , dar vrea bmw sa se plimbe seara prin oraș. La logan nu poți sa mergi șmecherește ca nu se uita nimeni la tine
    1 point
  35. Cel mai reusit e cel pe care il ai :frantics:
    1 point
  36. am o banuiala ca daca raspunde Automobile Bavaria, o sa fie un raspuns clasic de genul " o sa analizam problema" dupa care toata culpa o sa iti fie plasata tie de genul"" de unde sa stim noi ca nu ati avut un acident din moment ce ei ti-au dat in scris ca masina e ok(deci teoretic verificata tot de ei".. Asta e cam in felul urmator, merg in targ sa iau masina samsarul imi spune ca sunt km reali imi da si in scris dupa care scoate un soft de diagnoza isi citeste singur km care ia dat tot el inapoi si spune VEZI BOSS SUNT REALI. singura diferenta AB si samsari e statutul juridic ATIT. Acum vreo 8 ani cand am luat un e39 aveam un sunet usor deranjant la motor, am fost la bmw sa vedemc e are. Raspunsul lor: costa cateva mii de euro reparatia( nu au specificat cate) daca vi se pare scump va recomandam un service unde se face mai ieftin. La atelierul recomandat de ei ma costa 1500 euro, deoarece a ""constatat ca e pistonul 6 spart" am zis pas am mers la un simplu mecanic de garaj care cu 100 lei parca a rezolvat problema care a descoperito in max 10 secunde, praf la o bobina si scanteia dadea in blocul motor. Poftim reparatie de mii de euro cum doreau domni de la bmw. Trist dar asta avem si cu asta defilam din pacate odata cu toata povestea asta imi amintesc ca in 2012-2013 socrul meu cumpara un e90 de la cluj auto rulate, vine cu el acasa masina merge perfect, dar are o problema la lumini , mers pentru diagnoja la bmw timisoara, unde afla cu stupoare ca masina are navi mic( nu mare cum era pe masina) ca masina are trapa(dar nu mai avea) ca are interior textil (dar masina are de piele) deci cei care iau vandut-o au facut din 2 masini una dar buna sincer. Dimineata masina a plecat spre cluj pentru returnarea sumei, lucru ce sa si intamplat.
    1 point
  37. E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.
    1 point
  38. Bine ca esti tu atat de destept incat nu stii sa extragi ideile din spusele omului. Nu ai vazut ca are discount diplomatic la cumparare? De ce oare? Iti spun tot eu ca vad ca nu prea le ai cu dedusul. NU E ROMAN!!!
    1 point
  39. Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!
    1 point
  40. verificati suportii motor, suportul cutiei, flansele cardanului, suportii diferentialului, bucsile de la puntea spate...toate astea pot da senzatia de problema la cutie sau de mici socuri la schimbul de viteze incercati si cu un update la toate modulele
    1 point
  41. Nu stiu daca sunt eu subiectiv (si probabil nu conteaza), dar se intrec pe ei insisi cu fiecare model sau facelift nou. Si chiar daca in general pe piata auto exista tendinta de plafonare sau declin, la BMW am constat ca modelele isi pastreaza aerul inovativ si sexy si nu inceteaza sa te surprinda. Pana si la atingere parca sunt altfel decat alte masini. Daca aveti ocazia sa ajungeti pe la Bavaria Baneasa, va recomand sa "pipaiti" caroseria de la i8. Nu stiu ce tabla/vopsea e aia sau ce formula de design au folosit, dar cel putin in partea din spate, cand ajungi la fantele aerodinamice care se termina cu stopurile, aproape ca zici ca mangai o femeie, plm. Da, sunt cu capul.
    1 point
  42. Cand cumperi o masina din gama premium la sfert din pretul de nou si te astepti sa ii schimbi doar uleiul si sa bagi combustibil inseamna ca esti necunoscator si nu iti permiti masina. Nu degeaba masinile isi pierd asa mult din valoare. Si adevarul este ca doar un mic procent din cumparatorii de BMW second isi permit intr-adevar sa intretina masina in mod corespunzator.
    1 point
  43. Cutia zf8hp este pusa pe z4 nou, nu pe prima generatie care probabil are zf6hp.
    1 point
  44. sa nu mai zic ca ortografia nu exista in textile tale. eu zic decat sa pierzi timpul investigand conturile altor colegi, sa mai pui mana pe o carte de gramatica. topical oricum s-a prabusit...eu cred ca o sa isi ia Mercedes dupa ce a citit aceste pagini.
    0 points
  45. http://www.ebay.de/itm/Sitzbelegungsmatte-Simulator-Sitzsensor-Sitzerkennung-Airbag-BMW-E90-E91-E92-E93-/221334595543?hash=item338891e7d7:g:XJYAAOSw3ydVrNY0 De fapt nu se anuleaza nimic, in caz de impact se deschid toate airbagurile...
    0 points
  46. De ce ai mai cumparat un e90 daca nu ai bani sa rezolvi o banala eroare de airbag si recurgi la astfel de anulari?
    0 points
  47. Arunca e46-le cu facturi de mii de lei ca nebunul, pai inseamna ca ori majoritatea de pe forum sunt magnati, avand in vedere ca cei mai multi au e90 si e60, ori fura noaptea ca sa poate intretine supercarul care este e46-le. Avand in vedere salariul mediu de 2 3 mii de lei sau cat o fi, eu zic ca 1000 lei e o suma mare pentru multi. Ps: zici ca e46 le facelift e Ferrari si nu o masina de 13 14 ani si nu gaseste la 4000 unul decent. Doamne fereste. Uite aici la prima cautare, https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-e46-318i-facelift-m-packet-ii-pachet-paket-2-ID58tG0.html Asta arata decent si probabil il ia cu 4000.
    -1 points
  48. Omul vrea 318 i. Ala consuma 16-17? 320 i consuma 17? Sunt de acord sa inchei polemica pentru ca nu imi place sa ciresc ineptii. Si totusi cati bani trebuie sa ai ca sa iti permiti un e46 ?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.