Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/26/17 in all areas
-
Daca iti pui xenoane de 8000k iti doresc sa iti ia foc, eventual cu tot cu masina. Poate mai scapam de oamenii ca tine.4 points
-
prima distractie pe 2017 Exterior : - prewash mix : Magifoam + Megs APC + Wolf's MeanGreen + Megs Gold Class - spalare 2BM cu Megs Gold Class - Sonax FE pe jante - uscare cu prosoape de microfibra - IPA - spot correction cu MCP2500 unde a fost cazul - Wolf's MysteryJuice aplicat cu orbitala - Megs Endurance Tire Gel Interior : - aspirare - Mafra Pulimax - Prestine Clean - Optimum Leather Protectant3 points
-
N-am mai cautat intre timp. Dar concret (la vizita Decembrie 2015) ma uitam dupa un F10 520d. Erau 25+k euro in jur de 80.000 km sau se apropia de 30k la 60.000 km. Masini de 3-4 ani. Acum nu stiu asa de bine daca ofera secretara garantia sau nu. Cert e ca nu gasesti masini din zona gri, toate au fost intretinute in reprezentanta, piese schimbate. - N-am incredere sa merg la handler dupa garantie. Sunt sceptic ca-si onoreaza garantia d'al de Hanganovic, Samir, Alexei Autohaus. Cum spuneau si colegii dai un ban dar stai fara stres. Istorie, revizii. - In Romania ce sa mai spui spui de preturi F10 520d la 150-200.000 km unde-ti cer 20k euro? Alternativ, am scris de atatea ori, contactezi direct firmele de leasing. Unele accepta sa vanda direct masinile off-lease si la particulari fara licitatii frecusuri. Sau te-prietenesti cu cineva care are masina de firma. Cand ii expira contractul o cumpara(el avand prioritate) si face actele pt tine. Valoarea de buy-out pt el e mai mica decat cere pe ea firma de leasing. Caz concret coleg termina leasing Merc C-class 3 ani vechime vreo 70k km, AMG line, faruri adaptive, automata, parcare automata, are ceva dotari, frumoasa, super eleganta la interior(peste F3x,F10) 28k euro(pret catalog pe la 50k). Fara buseli, intretinuta la garaj Merc. Se baga careva? Clar ca nu, cautam chilipiruri Autovit 18k euro 50k km ca noua.2 points
-
recomand de 100 watti vei sparge gura targului si are o culoare intense, HD spre bluray. combina cumva culorile curcubeului, ai impresia ca te afli in galaxie @cookie, de ce sa corecteze?!...lasa sa vada toata lumea cat de "smecheri" suntem cand avem bmw si scoala IOC2 points
-
Probabil nu ai ales pe cine trebuie ptr hidrotransfer. Am facut si eu anul trecut prin iunie capacele oglinzilor la Alfa Mito si au iesit impecabile. Fara nici cea mai mica impuritate. Pe de alta parte jegosii au profitat ca esti din alt oras si nu le ridici personal. Ca presupun ca daca le ridicai personal nu le acceptai asa. Oricum astia-s romanii si serviciile lor de rahat.2 points
-
Am gasit un interior identic cu al meu dar in stare perfecta, si cel mai important fetele de usi intacte. Scaunul de la sofer cel vechi se lasase pe partea stanga datorita repetatelor urcari si coborari din masina, si nu mai asigura suportul lateral. Am mai gasit si un stop pe stanga original nou, si nu m-am abtinut sa nu-l iau , ce-i drept imi si trebuia pt ca mia puscat platina pe becul de frana.1 point
-
La banii aia nu vei gasi modelul ce il doresti tu si cu dotarile enumerate. Eu zic ca nu pretul ar trebui sa primeze in alegerea unei masini. Altfel, exact banii bagati ulterior in ea o sa intoarca balanta.1 point
-
STO, de ce sa se tiganeasca omul cu priza cand poate sa instaleze atat de elegant un generator... Urmatorul topic DIY: retrofit generator BMW i3 pe e36 + xenoane in semnalizari, stopuri si pozitii.1 point
-
Pana la urma am testat azi si cele doua chestii ce tin de blocarea si deschiderea portbagajului cu piciorul. Totul functioneaza asa cum trebuie. Chiar e tare ca nu mai trebuie sa te cauti dupa cheie. Si azi de dimineata am primit eroare de baterie, desi ieri n-am primit. Maine cumpar alta si gata decat sa risc sa dau in altele. O sa aleg intre Varta, Bosch sau Exide cu aceeasi parametrii, adica exact ce trebuie pe masina.1 point
-
Pe voi nu va dor ochii? ) Cum se numeste modele de xenon?!?! Se numeste coca style1 point
-
1 point
-
Masina din semnatura,113k km in prezent, achizitionata in 2012 la aprox 9000 km. Exceptand reviziile, s-au schimbat urmatoarele: -cate un set de placute frana, nu mai stiu exact daca si un set de discuri -maner usa sofer (senzorul de la comfort acess a cedat) -kit accesorii pe la 90k km. Preventiv, mai rezista fara probleme -simering, furtun intercooler + alt furtun (epurator cred). Vapori de ulei,vechea problema -racord flexibil esapament -bateria, iarna asta a cedat definitiv Exceptand bateria, toate piesele au fost OE, manopera in reprezentanta. Costuri normale in 4 ani/100k km1 point
-
da, da faina treaba cu comfort acces! o am si eu pe e90 si e tare de tot! ca sa nu mai zic ca am achizitionat masina si m-am dus la spalatorie sa o fac frumoasa si in timp ce dadeam cu jetul de apa si cheia masinii in buzunar se tot inchidea si deschidea singura( in mintea mea era cam asa: Ce dreaq se intampla? a luat-o razna vreun modul, intra apa pe undeva si face scurt? in fine tot felul de ganduri necurate ) asa ca departeaza-te de masina cand o duci la spalatorie sau daca o speli tu lasa cheia in contact! referitor la masina, sa te poarte multi km fara probleme! e frumos tare agregatu""!1 point
-
Sa nu mai zic, ca treaba asta o poti face si cu un bec, un led ceva...dar na...mura-n gura e mai bine. Vrei sa venim sa ti-o montam noi ? Incalzirea in oglinzi functioneaza si cand sunt 40grade afara.1 point
-
salutare Revin dupa cateva luni de liniste... am gasit masina lasata spate-stanga si dupa ce am urcat o pe elevator am constatat ca perna de aer avea o gaura cat un bob de mazare...n am stat mult pe ganduri si am schimbat ambele perne stanga-dreapta;..in rest toate asteptam primavara!1 point
-
Salut! Sunt posesor de x1 xdrive18d 8HP de 3 saptamani, este al doilea BMW care a ajuns in familie. A fost masina de firma a unei rude e din 2014 cu 36000km. Am mers cu ea cam 1500km, este inca in garantie cateva luni si vreau sa o folosesc cat mai intens ca sa vad daca are vreo buba. Masina pare bulletproof dupa cei 1500km parcursi 500 Buc, 1000 DN si un pic de autostrada de test. Ce am constatat: - foarte zgomotos motorul la relanti la rece, odata cald toarce f frumos (i-am comandat pasla speciala pt capota) - slab antifonata fata de seria 2 active tourer din 2015 (f45) - motorul N47 de 143 cp, slab fata de B47 de 150cp de pe seria 2...aici ma refer la silentiozitate si rafinament in functionare/liniaritate - interiorul seriei 2 in varianta Sportline cu piele este o bijuterie fata de X1 e84 xline cu sensatec - stabilitatea si senzatia de control si directia f bune la x1, desi F45 e peste medie -aici vb de viraje abordate cu 80-120, croaziera cu 140 - xdrive este impresionant pe zapada/zloata/mazga/balti pe carosabil...mie mi s-a parut incredibila diferenta fata de f45 in conditii de aderenta proasta cand tragi de masina, cu anvelope Nokian iarna amandoua - "niveleaza" tot, nu simti nimic in directie, nu intra DSC - sensibil mai zgomotoasa la viteze de croaziera fata de f45, totusi se poate circula ok cu ea la 140...adica comfort OK - cutia 8HP mi se pare o bijuterie...odata ce inveti cum reactioneaza este f f comfortabila - consum 8-9 in Buc, incerc sa evit varfurile de trafic, desi nu reusesc totdeauna, 5,3-5,8 drum national la viteze 90-110; f45 manual 8 in Buc 4,2-4,8 DN1 point
-
Raspunsuri la intrebarile tale ca topicul se intinde pe alte treburi.. Mai fiabila este oricare in functie de starea tehnica a masinii si noroc. Problemele des intalnite le gasesti in sectiunea Probleme tehnice seria 3 iar pentru Mercedes le gasesti in forumul propriu. Sa spunem ca la E46 valvetronic cele mai multe motoare au problema consumului de ulei datorita simeringuri,etc - in 70 % din cazuri o sa ai sansa sa intalnesti problema asta. Dar nu e unica. Probabil si Mercedes are " cadourile " lui. La ce sa te astepti ? Nimeni nu are raspunsul acesta. Eu de exemplu am schimbat in 1 an : motor ( ca era terminat), apoi la motorul nou am refacut simeringuri + garnituri ca manca ulei, schimbat vas expansiune, schimbat senzor DSC, schimbat 2 macarale geam, schimbat brate fata, schimbat bucse, schimbat ulei, schimbat antigel, schimbat baterie. Ca a fost rentabil ? Nu. Ca vor mai pica si altele? Probabil. Sau nu. Altii pe de alta parte poate nu au schimbat nici 10 % , de asta spun ca mai tine si de noroc sau ce achizitie faci.1 point
-
Pana la urma, oriunde ai scrie, e de bun simt sa o faci corect, mai ales ca e pe un forum. Sunt reguli elementare. Daca nu stii, e de inteles ,sunt multi semianalfabeti care poate ca nu au avut acces la scoala gimnaziala, insa sa zici ca o faci deliberat, mi se pare tragicomic. )) In fond, ne dor ochii totusi in 2017 din cauza lipsei cratimelor si articularii subsantivelor, cand accesul la informatie este la indemana oricui.1 point
-
eu chiar vorbesc serios, ajuta un coleg mai nestiutor, asa ca mine sa inteleaga senzatia ca ti-o da bmw-ul, ca al naibi daca o simt. De acord ca sunt si cocalari care conduc bmw-uri, daca aia nu au senzatia de cocalar in el, au senzatia ca toti sunt la picioarele lor ei au prioritate, chiar si in fata trenului, nu are rost sa astepte la culoarea rosie, ca doar are bmw negru, mai baga si un cerculet in intersectie.1 point
-
Ambele masini au o vechime fizica(nu iti vei permite in bugetul acela o masina cu rulaj mic), cat si morala, deci surprize neplacute pot aparea la ambele modele.Acea durabilitate si fiabilitate exemplara a masinilor germane apartine trecutului, cand multe sisteme erau mecanice si nu electronice, cand multe subansamble nu contineau un procent atat de mare de mase plaastice si cauciuc, cand masinile erau mai simple, si cand, de ce sa nu spunem, se rula mai putin.Sunt multi care au utilizat numai masini second hand, si de aceea anumite defecte si probleme tehnice nu ii deranjeaza, nu le constientizeaza, de unde si afirmatii "nu am cheltuit nimic cu ea" Mercedes compressor am condus o singura data, motorul este interesant, interiorul este peste bmw la calitate, dar in acelasi timp datorita consumului( 17% in brasov) si motorului atipic stiu ca proprietarul ii atribuise apelativul de masina pe viata, deoarece revaanzarea este foarte dificil de realizat si la preturi derizorii.Directia si suspensia sunt setate in mod confort, dar aici depinde de gusturi. Despre Bmw, deoarece detin un exemplar din 2001, cu motor similar N42(capacitate 1800 cmc fata de 2000 cmc la 318i fl), am sa incerc sa iti descriu putin ceea ce a insemnat intretinerea acestei masini(nu doresc sa starnesc polemici , costurile le poti calcula tu pe diferite site-uri): -cumparata in 2010, la 143.000 km, masina ce mai vazuse si in Romania revizii la reprezentanta, pot spune ca era o masina oarecum intretinuta, in momentul de fata are aprox. 216.000 km(nu voi mentiona aici discuri, placute, filtre, ulei, anvelope, reglat directie, elemente directie), probabil mai tine si de noroc, si de faptul ca nu imi place sa merg cu masina daca apare ceva ce trebuie inlocuit(in istoricul masinii am vazut ca la un moment dat au fost inlocuite motorasul valvetronic si unitatea ABS/DSC, ceva buton geamuri), voi mentiona ceea ce a fost oarecum reparatie accidentala, si nu cu scop estetic: -schimbat intinzator, patine, lant distributie (la primele modele de N42 intinzatorul era mai scurt), ceea ce in timp cauza uzura a patinelor, si decalare a distibutiei(eu le-am schimbat toate alertat de celebrul zgomot de pornire la rece la N42)-cred ca cel putin intinzatorul trebuie schimbat daca masina are modelul vechi, mai scurt; in timp, cred ca si patinele se uzeaza, sunt din materil plastic, chiar in cazul unei ungeri corecte/tensionari ale lantului tot ajung sa se uzeze; -schimbat simeringuri supape, garnitura baie ulei, garnitura pompa vacuum, garnitura capac culbutori,simering arbore cotit, corp filtru ulei, o ring solenoizi vanos, o ring senzori axe came-mai devreme sau mai tarziu nu scapa nici un N42 de toate acestea, un mecanic chiar avea o teorie legata de faptul ca acest motor se incalzeste/lucreaza la o temperatura ridicata, te dispera la un moment dat scurgerile de ulei pe la toate incheieturile -schimbat debitmetru, furtun debitmetru, clapeta acceleratie -schimbat senzor arbore cotit, un senzor axe came, o bobina inductie, pompa de benzina -schimbat bucse diferential -vas expansiune -valva pcv+furtune -reconditionat alternator+fulie -macarale geamuri(de fapt problema sunt si periile de la geam-tocmai ce le-am comandat) -acuator usita rezervor benzina -ceva furtun la sistemul de racire -rulmenti roti spate Ma pregatesc sa schimb ambreiajul( mi se pare un pic obosit), pompa apa (cred ca are deja o varsta si nu stau sa astept sa huruie), si psihologic sunt pregatit eventual pentru vreo sonda lambda, au si acestea o durata de viata.In mod sigur au mai fost poate si alte chestii, gen plastic crapat footrest, etc....dar am mai uitat din ele.Masina este o masina secundara, pe care o folosesc din 2012 ocaazional. Mai arunca un ochi pe forum, sunt nenumarate topicuri cu sfaturi de achizitie, eu personal detin/am detinut si masini noi(marci de consum), cat si masini second, si pot afirma ca desi poate un bmw e mai fun, etc, overall pentru mine tot masina noua a generat mai multa satisfactie, prin prisma faptului ca am fost primul utilizator, am fost protejat de garantie si u am pierdut timp cu diverse incidente si alergat pentru reparatii.Si chiar daca se pierd niste sume si la masinile noi (cu cat e mai scumpa masina, cu atat e mai mare asa zisa pierdere) Am sa mai povestesc o anecdota, mie mi s-a destul de elocventa: la un moment dat, la unul din locurile de munca am cunoscut un magazioner/operator depozit(asta nu e in Romania), care dupa ce a beneficiat de o suma importanta in urma unei mosteniri, si-a achitat creditul imobiliar, fiind un fan al marcii, si-a schimbat E39 din dotare cu un E90 M3, ia sotiei i-a cumparat unn cooper S, bineinteles second hand.Si desi a facut senzatie 2-3 saptamani, pana la urma s-a umplut de penibil cand se vaita ca 4 anvelope la m3 il costa cam salariul sau pe o luna, ca asigurarile sunt foarte scumpe, reviziile la fel, ca dupa aproximativ un an sa revina cu picioarele pe pamant si la niste marci de volum, vanzand masinile amandoi, bineinteles cu o pierdere financiara semnificativa.Concluzia este ca cea mai buna masina este cea care ti-o poti permite fara sa iti pericilitezi bugetul familial si fara sa iti creezi dezechilibre(credite, etc), sau cum imi mai place sa spun, mai bine cu jante de 15 de tabla si toti dintii in gura si o carte citita/piesa de teatru vizionata.1 point
-
Pai si cati au 15 20 de k sa dea avans la o casa? Adica ei nu au 10 k sa ia o masina si au 20 sa dea avans la casa? Marea majoritate nu are bani sa dea avans la casa, dau avans 5000 si platesc rate 30 de ani. Asta mi se pare mai trist, nivelul de venituri. IN conditiile astea, eu inteleg pe cei care vor sa mai traiasca si clipa, nu doar sa plateasca rate toata viata si sa se trezeasca la 60 de ani ca au proprietate personala un apartament cu 3 camere in Berceni. Ca daca e sa o luam asa, orice masina e o pierdere. Decat sa iei o masina de 50 de mii euro, mai bine iei o casa , ar zice unii. Dar uitam sa traim, sa ne facem bucurii etc. Pentru unii acesta e un lux necesar. La fel cum o casa de 500 k euro pentru unii pare inutila. Si sincer exemplul cu vecinii care umbla cu logan si au casa de 500 k euro este sugestiv pentru extreme, iar aia mi se par oarecum niste tampiti. Pai mai am si eu ruda pt care eu sunt ruda saraca, el dormind pe multe milioane de euro, iar omul isi manaca de sub unghii, merge cu un Opel Astra g din 2000, are psihoza celor mai ieftine alimente de la Lidl si daca il vezi zici ca e omul strazii.1 point
-
Apare LACOMIA! Nu mai este suficient doar TVA-ul. Explicati care am primit-o dupa ce i-am zis ca nu sunt km reali a fost : "" AI FI PREA PROST SA CREZI CA MASINA ARE KM AIA DIN BORD"" si "" TU NU TE UITI PE MOBILE SA VEZI LA BANII ASTIA NU GASETI CU KM AIA"" . Evita-l dpmdv! Ai rabdare ca iti gasesti dar trebui sa cauti cu atentie! 80 % sunt cu defecte ascunse sau manarite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am cumparat si volan M cu 450 ron cu airbag, nu are placa cu functii. Dar o am pe volanul actual.1 point
-
http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5729_zpsiubjy67n.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5731_zpsjsekjs4c.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5746_zpsqektvsrv.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5741_zpsonsbeiu7.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5749_zpsbxuxassa.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5754_zpspimyyt4u.jpg http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/Flavius_Paul/NAX_5761_zpsuuyfszra.jpg Negru sa fie/ ramana Cadrele zilei de astazi, mergand spre munca1 point
-
2700e sunt un rahat pentru o reparatie in reprezentanta. O lovitura superficiala, care implica bara, far, capota sare cu mult de 2700e. Daca era cazul de trager, airbag sau alte prostii, te uitai la reparatii de 10.000e sau mai mult. O masina cu o reparatie de 2700e nu e dauna totala, nici pe departe. Se poate intampla oricui sa fie implicat intr-o tamponare usoara sau pur si simplu sa intre cu botul masinii intr-o bordura mai inalta sau vreun stalp de parcare.1 point
-
Depinde cum mergi... dau un exemplu: 1-Dus copiii la arad bunici, plin facut arata range 1280 km (70litri),mers lejer 138 km/h autostrada si legal in rest,in bord 6.1 l/100km si 705 km range ajuns in arad(550 km distanta)...aprox 6h si 45 min 2- intors fara copii si sotie dupa 2 zile completat plinul ( vreo 50 l dupa fataiala arad )plecat duminica la 22..plec cu .range 1150km... mers sportiv ..reprize de 230-240 pe autostrada nimic sub 160 ajung in corbeanca la 3:30 consum bord 8.7 si range 275 parca... Concluzie consuma cat vrei!!1 point
-
Pai nu se recomanda schimbul cu pompa flush. Tu sigur ai fost la zf? La faur nu fac asa ceva respectivii. Nici Bmw nu recomanda schimbul cu pompa flush.1 point
-
1 point
-
Am foarte multi prieteni cu masini luate de noi, care au vazut revizii doar la reprezentanta la 10k km, doar motorina/benzina "premium", in care s'au bagat foarte multi bani si arata jalnic. Ce'i drept nu cunosc persoane cu Bmw/Mercedes in situatia asta si probabil se pastreaza mai bine in timp, dar marcile de clasa joasa-medie nu rezista tehnic. Nu stiu unde iti tii tu masina, dar in Bucuresti daca stai la bloc in 2 ani se uzeaza masina numai daca o lasi in parcare, ca se trezeste vreunul sa iti rupa stergatoarele, sa iti distruga diverse piese incercand sa fure embleme,oglinzi etc. Estetic vorbind nu ai cum sa mentii masina in Romania, poate doar daca o tii in garaj si esti foarte foarte norocos cand mergi cu ea, eventual sa fie folosita preponderent extraurban. Si nu o zic din povesti. Poate nu am eu foarte multi km facuti, dar am avut 4 masini si niciuna n'a scapat neatinsa de caini vagabonzi/vecini/oameni care deschid usile prin parcari fara sa se uite in jur/oameni care nu pastreaza distanta in trafic. Sa iti zic si ca am avut o masina timp de o luna si a aterizat un enduro cu tot cu proprietar pe capota? Masina fiind parcata pe marginea drumului, regulamentar.1 point
-
Eu sunt de parere ca se pot lua masini foarte bune si de la samsari (aduse din Germania), trebuie doar verificate cu atentie. Sunt multe cazuri in care pur si simplu le iau la pret de nimic, le si aduc mult mai ieftin si usor decat ar face un cumparator de rand si ambii ies in avantaj (si samsarul scoate profit, dar si cumparatorul ia masina la pret bun, chiar mai bun decat daca s-ar fi dus singur sa ia una similara). Cunosc pe cineva care si-a cautat timp de +6 luni un A4 ~2013 in afara tarii si pana la urma a luat una adusa de samsar, pentru ca a fost mult mai avantajos. La Bmw-urile ieftine (de exemplu e46) mi se pare o alergatura inutila si costisitoare sa te duci sa iti iei una din afara. Eu mi-am cautat pe mobile.de o groaza si pana la urma tot in Ro am gasit modele mai ''rentabile'', aduse recent. Un lucru e clar, masina rulata in tara n-as mai lua niciodata. In 200k km prin Romania se face praf orice masina, oricat ai avea grija de ea si ai schimba piese... Tot dai de vreo groapa si tai o anvelopa,spargi un amortizor, se oftica vreun vecin si o zgarie si tot asa.1 point
-
S-o crezi tu. Am una pe care intentionez sa o vand. Fix asa. Lci dar cu motorul m47 de 163 cp. Intretinuta cum nu se poate mai bine. Chit ca e a doua masina si nu o mai folosesc aproape deloc, decat sa o dau cu 8.500 mai bine ii dau foc. Ia-ti masina pe care ti-o permiti. Nu mai visa avioane cu 8.500 euro. Sau nu te mai lua dupa preturile olx/autovit. Oricum masini ingrijite exemplar nu prea o sa gasesti pe astfel de site-uri fiindca nu e loc acolo de samsari.0 points
-
0 points
-
Cum sa schimbi doar 60% din ulei? N-am auzit in viata mea asa ceva. Ori il schimbi pe tot, ori nu E ca si cum ti-ai pune doar 60% din lumina sau doar 60% din masina? Gen un pic peste jumate...de puntea spate nu mai ai nevoie sau cum? Parerea mea e ca iti bati joc de masina daca faci lucrurile de mantuiala si o masina intretinuta prost nu are cum sa tina mult si bine. Am vazut masini la 230K km care aratau jalnic din toate punctele de vedere si masini la 450K km care mergeau impecabil.-1 points
-
Opinia mea ar fi ca Mercedes S este de neatins in clasa asta. Felul cum arata la interior si la exterior, este incomparabil superior seriei 7. Daca as avea bani, oricand as prefera S fie si cu 20% pret in plus fata de seria 7 la dotari exhivalente-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu te supara dar nici setup-ul cu anvelope 245/40 si nici modelul jantelor nu sunt din acelasi film cu un 335.-1 points
-
Pana la urma nici eu nu inteleg cati bani trebuie sa ai ca sa poti zice ca iti permiti un e46 318i 2003!-1 points
-
STO, in concluzie, ce buget trebuie sa ai si ce venit lunar? Ca sa poti spune ca iti permiti un e46 318i 2003-2004?-1 points
-
-1 points
-
neața. gĂŁsesc pe aici pe undeva o listĂŁ cu ce trebuie sĂŁ verific eu când cumpĂŁr o mașinĂŁ? dincolo de inspecția la un service, adicĂŁ. mulțumesc.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
colegi, niste mici nelamuriri am.. ca dotari de fabrica, standard, se numara si bluetooth-ul, navigatie (chiar si pe display-ul mic), spalator faruri (chiar si pentru cele xenon)? modelul a plecat din fabrica cu 3 chei mari, sau 2 mari si una mica-de usa? special pentru posesori, la varianta din 2007 cu motorul de 163 dar aspect de LCI, un pret corect ar fi 8000-8500E ? la aceasta valoare v-ati aprecia si voi masina, si ma refer aici la una bine tinuta? ca si repere urmaresc in mod obligatoriu sa aiba incalzire si clima automata -modelul cu butoane rotunde si xenon. multumesc anticipat!-1 points
-
Daca masina este facturata in Romania, fie pe firma, fie pe persoana fizica, nu exista niciun fel de risc. Cel mai sigur e ca samsarul sa o fi luat deja pe rol la fisc, si atunci chiar nu ai de ce sa te temi (desi nu cred ca ar face asta, pt ca trebuie sa ii faca RAR-ul, cost suplimentar pt samsar ). Toata treaba cu facturare inversa TVA este gresit inteleasa de multi. Procesul consta in achizitia unei masini de pe un intermediar consacrat (CotW, Alcopa, Autorola, etc), facturare pe firma platitoare de TVA in Romania, Bulgaria sau oricare alt stat din UE dar NU din statul de unde a fost cumparata (absolut obligatoriu). Asa, pretul nu mai poarta tva, si tot procesul este absolut legal. Nu este nicio chichita, etc, asta este legislatia intracomunitara. Daca vreouna din conditiile (firma NU e platitoare de TVA, sau firma e din aceiasi tara cu intermediarul (CotW, Alcopa, etc), atunci vorbim de eludarea legii, dar nici acolo nimeni nu poate face ceva.-1 points
-
Sunt multe de spus, sunt multe cazuri de tratat. Cel mai bine revii tu cu sumarul actelor, si te indrumam concret. Legat de acte, depinde de tara de unde a fost inmatriculata inainte masina (si nu de unde a fost cumparata, sunt multe masini de Belgia care au acte de Germania, de exemplu) In mod normal, ar trebui sa fie: - un brief mare, echivalenul CIV-ului, mai mult sau mai putin complex, in functie de tara - un brief mic, echivalentul talonului (certificatul de inmatriculare) - un document care atesta conformitatea masinii (COC - Certificat de Conformitate) - factura de achizitie initiala (de obicei e necesar copie, pe care va pune DGITL (taxe si impozite) in momentul luarii in evidenta) - atentie - pe factura regasesti si numarul de kilometri! - daca e deja facturata pe Romania masina, si masina e inca pe firma de samsar din RO, atunci primesti tu, pe numele tau, factura/chitanta pt masina. Asta e o banala factura fiscala, in care iti trece conditiile de ce masina nu poarta tva. - daca masina deja a fost facturata pe o persoana fizica din RO, atunci trebuie sa inchei un contract de vanzare/cumparare (tipizat), faci o fisa de inmatriculare masina, si trebuie obligatoriu ca samsarul (persoana fizica) sa scoata masina de pe rol de la fisc, pt a o putea tu trece pe numele tau. - daca masina e inca pe firma de samsar din RO, e nevoie doar de o copie dupa certificatul de inregistrare a firmei, si o treci tu direct pe rol la finante. Daca ceva, revii cu date concrete si incercam sa ajutam.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00