Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/17 in all areas

  1. Pai aici vb de 1 an si 2 luni de cand am luat masina. La expertiza iti spune si de cand e vopseaua. Aproximativ... Asta ca hint. Sa vedem daca minte vreunul si la parchet... Nu vorbesc de nervozitate aici! Daca nu le punem capac acestor hoti, ei vor continua sa insele. Azi, maine, poimaine vor insela alti oameni. Poate si pe voi intr-o zi.
    6 points
  2. Am montat jantele : http://i.imgur.com/XRn9btJ.jpg http://i.imgur.com/cJAovpE.jpg http://i.imgur.com/1viPCJe.jpg http://i.imgur.com/QdnbDmG.jpg
    4 points
  3. Eu iti tin pumnii sa se rezolve situatie favorabil pentru tine. Sa-si inchida "kioscul" daca nu pot face bani in mod corect. Sa nu te lasi !!! :zoro:
    4 points
  4. Ma simt nevoit sa-i raspund si lui Radu G pentru a clarifica situatia. 1. Nimeni nu plateste tva de 2 ori. Daca esti inreg in scopuri de tva, ceea ce platesti la achizitie in materie de tva iti deduci din tva-ul colectat. Mai departe daca ai beneficiat de deducere la achizitie, la vanzare trebuie sa colectezi tva. Una din exceptii o reprezinta livrarea intracomunitara (scutita cu drept de deducere). 2. Daca nu esti platitor de tva sau persoana fizica la achizitia initiala suporti tva-ul ca si cost. La revanzare nu vei colecta tva pentru ca nici la achizitie nu ai beneficiat de deducere. Daca o cumpara o firma (la buy-back de ex) nu va putea deduce niciun tva. Si aici firma poate aplica acel art 152 mentionat de tine la revanzare in sensul ca nu va colecta tva la tot pretul de vanzare (aici ar fi dubla taxare) ci doar la marja pentru ca nici la achizitie nu a dedus tva la pretul de achizitie. Faptul ca nu te-a impiedicat nimeni sa inmatriculezi masina nu inseamna ca un intermediar inaintea ta nu a incalcat legea undeva pe lantul tranzactiilor pana la tine. Si negoita vindea sute de apartamente pe persoana fizica si sustinea ca el nu desfasoara activitate economica . Uite aici o explicatie direct de la sursa: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/infotva/Pliantul_9_Bunuri_second-hand_opere_de_arta_obiecte_de_colectie_si_antichitati.pdf Dupa cum vei vedea regimul special second hand nu are legatura cu faptul ca masina e din Ro sau restul UE si atunci apare o intrebare logica...de ce dealerii autorizati vand masini sh cu tva aplicat la pretul intreg? PS. Sper ca tu vei fi cel care vei fi lamurit de discutia cu un expert contabil..
    4 points
  5. Corect XXL. Trebuie sa repare masinile cu dauna si sa le vanda de noi. Normal ca n-au timp de forumuri.
    4 points
  6. recomand de 100 watti vei sparge gura targului si are o culoare intense, HD spre bluray. combina cumva culorile curcubeului, ai impresia ca te afli in galaxie @cookie, de ce sa corecteze?!...lasa sa vada toata lumea cat de "smecheri" suntem cand avem bmw si scoala IOC
    4 points
  7. 20170228/c0d79d95dd233ef2a2e1c5f0d6b69dcd.jpg[/img] Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  8. Cuidata optica, pai ce, ar trebui sa se bucure cumparatorul ca isi ia banii inapoi dupa ce a fost tepuit, dupa ce reprezentanta il ia cu samsareli gen niciodata accidentata, a fost condusa de nevasta nu stiu cui, plm, nu a fost forjata, sa nu imi zica ca nu stiau ca a fost accidentata, pai trebuie sa mergi cu elcometru si la reprezentanta; si chiar daca isi recupereaza banii, cum ramane cu nervii si timpul investit, ca sa nu mai zic de faptul ca a trecut de neserios fata de cel caruia dorea sa ii vanda masina. Frumos ar fi sa mai popularizeze patania si pe la televiziune, sa ii faca de minune si la televizor.....sa vezi atunci ce distractie iese.
    2 points
  9. Eu am cam renuntat sa mai citesc pe farcebook si alte parti despre problema asta ... La fel si eu, un F31 din 2013, nu se aude nimic, nu face deloc figuri. La ultima revizie la reprezentanta mi-au spus ca nu se aude nimic si vedem la urmatoarea revizie. Dar cu toate astea cand vedeam cate postari si cate schimburi de distributii se postau pe farcebook imi ieseau peri albi. Am inceput sa intreb cand vedeam o astfel de postare daca chiar era nevoie de schimbare si mereu aceiasi placa ... "e distributia proasta si mai bine dai banii si dormi linistit" ) Cam asta e strategia de marketing pe care vad ca o aplica aceste service-uri (ex Lucian Pop si Service Scream (Tezparii) BMW), posteaza in disperare si omu cand vede asa de multe se sperie ... dar daca ii intrebi cate din ele aveau o problema reala si trebuiau schimbate ... pauza Am sa o schimb si eu dar in momentul de fata este foarte jos pe lista prioritatilor.
    2 points
  10. Sincer? Un pic prea incarcat..ai carbon, aluminiu, ceramic, alcantara..important e sa iti placa tie!
    2 points
  11. Stai ca va pun textul notificarii. Azi le-a ajuns. Eu nu ma joc. Nu sunt profesionist. Nu ma pricep. Am gandit ca e firma serioasa, imi da in scris ca nu sunt avarii si cam atat. Nu am cumparat niciodata masina SH tocmai pentru ca mi-era frica de astfel de lucruri. Am dat si o caruta de bani pe ea si uite ce am patit! Anexat corpul notificarii, fara date personale: CATRE: AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L. Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 53A CONTEMPO CARS S.R.L Brasov, Calea Bucuresti nr. 33, jud. Brasov Spre stiinta: BMW VERTRIEBS GMBH Siegfried-Marcus-Str. 24, 5021, Salzburg, Austria BMW GROUP ROMANIA SUCURSALA BUCUREȘTI/ MINI ROMANIA BĂŁneasa Business & Technology Park, ClĂŁdirea B, Etaj 3, Șoseaua București-Ploiești 42-44, București BMW/MINI AG Munchen, TaunusstraĂe 41, 80807 MĂźnchen, Germania Stimata Doamna/Stimate Domn, Subsemnatul, XXXXXXXXXX, cetatean roman, cu domiciliul in XXXXXXXXXXX, identificat prin C.I. seria XX, nr. XXX, CNP XXXXXXX si cu sediul ales pentru comunicarea actelor in Bucuresti, XXXXX, Sector 4, in temeiul dispozitiilor art. 1707 si urm. din Codul Civil, va comunic urmatoarea NOTIFICARE Prin care, raportat la situatia de fapt si la argumentele pe care se intemeiaza prezenta, va solicit: (i)sa imi returnati suma in cuantum de 97.104,40 RON, reprezentand contravaloarea autoturismului marca MINI, modelul COOPER COUNTRYMAN S ALL 4 A, serie sasiu XXXXXXXX, suma ce urmeaza a fi diminuata cu folosinta autoturismului de catre subsemnatul pe perioada de 1 an si 4 luni; (ii)sa stabiliti si sa imi aduceti la cunostinta data, ora si locul unde urmeaza sa va returnez autoturismul identificat in paragraful anterior. Pentru a dispune in sensul celor anterior mentionate, subsemnatul va rog sa aveti in vedere urmatoarele motive: (i)in data de 16.10.2015, intre subsemnatul si societatea AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L, prin mandatar CONTEMPO CARS SRL, a intervenit antecontractul de vanzare – cumparare inregistrat sub nr. 30005939, prin care partile si-au luat angajamentul sa cumpere, respectiv sa vanda un autovehicul marca MINI modelul COOPER COUNTRYMAN S ALL 4 A, serie sasiu XXXXXXX. (ii)ulterior incheierii contractului de leasing financiar nr. 30088417 cu Unicredit Leasing Corporation IFN SA, intre subsemnatul si CONTEMPO CARS S.R.L au fost semnate procesul verbal de predare primire din data 23.10.2015 si procesul verbal de livrare din data 23.10.2015, CONTEMPO CARS S.R.L actionand, astfel cum am mentionat anterior, in numele si pentru vanzatorul autoturismului, AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L. (iii)la momentul semnarii contractelor anterior mentionate si achitarii autoturismului subsemnatul am avut convingerea ferma, confirmata si de catre vanzator in corespondenta purtata, ca am achizitionat un autoturism care nu a suferit niciun fel de avarii (e.g. incidente rutiere, cum s-a exprimat vanzatorul). Mai mult decat atat, la momentul inspectarii autoturismului, mi s-a comunicat faptul ca masina are un numar redus de km (e.g. 31.650 km in decurs de 4 ani de rulaj) motivate de faptul ca “a stat mai mult in garaj si a fost a sotiei patronului de la Contempo Cars Brasov”. Precizez faptul ca autoturismul, la momentul vizionarii, avea aplicata pe toata suprafata autocolant de tip animal print, care a fost inlaturat, la cererea subsemnatului, de catre vanzator (prin CONTEMPO CARS S.R.L.), ulterior acesta efectuand un polish pentru a acoperi urmele ramase de la indepartarea autocolantului. (iv)la doar un an si doua luni de la achizitionare, subsemnatul am avut intentia de a instraina autoturismul, sens in care, la solicitarea expresa a unui potential cumparator, m-am deplasat cu acesta la un service auto specializat pentru o inspectie cu caracter general, in vederea unui potential transfer al dreptului de proprietate. Precizez fapul ca, in prealabil, subsemnatul informasem potentialul cumparator despre faptul ca autoturismul nu a avut niciodata daune. Cu toate acestea, la momentul verificarii, mecanicul auto a descoperit ca autoturismul prezenta urme de folosire a suruburilor de la usi, respectiv a usii de la sofer – stanga fata si cea din spate – stanga spate, mecanicul indicand prezenta chitului si implicit o dauna din trecut. Este de la sine inteles faptul ca potentialul cumparator s-a razgandit. Ulterior, pentru a mi se confirma spusele mecanicului, subsemnatul am efectuat, pe cheltuiala proprie, o expertiza tehnica extrajudiciara, cu instrumente specifice, aceasta relevand faptul ca, intr-adevar, autoturismul fusese avariat, intr-o proportie semnificativa (e.g. usa fata sofer, usa spate sofer, praguri laterale, stalp lateral). (v)Astfel, va rog sa aveti in vedere faptul ca vanzatorul CONTEMPO CARS S.R.L nu mi-a adus niciodata la cunostinta, nici la momentul achizitionarii, dar nici ulterior, faptul ca autovehiculul achizitionat de catre subsemnatul suferise in trecut daune, mai mult decat atat, la solicitarea mea expresa, mi s-a comunicat in scris faptul ca “masina nu a fost implicata in niciun incident rutier.” (vi)Mai mult decat atat, nici in istoricul inregistrat nu exista astfel de interventii, dar nici la cele 3 firme unde a fost asigurat tip CASCO, nu sunt inregistrate daune, ceea ce duce la concluzia ca autoturismul ori a fost reparat in baza unei polite RCA la o alta societate de asigurare ori a fost reparat fara documente la unul din service-urile autorizate sau din reteaua vanzatorului. (vii)Prin urmare, asa cum am transmis prin emailurile din data de 31.01.2017 și 14.02.2017, subsemnatul ĂŽmi exprim indignarea fata de imprejurarea ca un dealer BMW/MINI, in speta CONTEMPO CARS S.R.L. si importatorul BMW/MINI la acea data, AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L., societati activand pe piata vanzarilor auto in calitate de profesionisti, au putut sa ascunda aceste reparatii si sa nu le prezinte unui cumparator de buna credinta. In plus, va aduc la cunostinta faptul ca la emailurile anterior precizate mi s-a raspuns intr-un mod total neprofesionist si neserios: “In conformitate cu actele existente, Dvs ati achizitionat un autoturism MINI rulat. Pentru acest autoturism ati beneficiat de garantie acordata. Autoturismul a fost livrat catre Dvs perfect din punct de vedere estetic si functional”. (viii)In e-mailul de raspuns, transmis de dl Gheorghe Creanga – Branch Manager CONTEMPO CARS S.R.L, acesta nu precizeaza, in niciun fel, cine suporta pierderea suferita de catre subsemnatul, aceea de a achita substantial mai mult decat pretul pietei, (daca imi doream un autoturism cu vicii ascunse, achizitionam masina din targul Vitan, la un pret mult mai mic) sau pierderea pe care o suport in prezent, cuantificata prin imposibilitatea de a vinde o masina care a suferit avarii, fiind obligat sa instrainez acest autoturism la un pret mult mai mic tocmai pentru aceasta dauna ascunsa. (ix)Or, la momentul achizitionarii, subsemnatul am achitat pentru masina respectiva un pret mult mai mare decat pretul de piata, tocmai pentru garantia pe care o reprezinta societatea AUTOMOBILE BAVARIA S.R.L si un dealer autorizat BMW/Mini (CONTEMPO CARS S.R.L), convins fiind ca voi achizitiona o masina care nu a avut daune si care are numarul de km declarati in mod real. Raportat la cele anterior mentionate, prin prezenta, subsemnatul va aduc la cunostinta ca urmeaza sa solicit, in scris, producatorului BMW/MINI AG un punct de vedere cu privire la aceasta situatie. Mai mult decat atat, autoturismele MINI S au grave probleme de conceptie a sistemului de racire, situatie cunoscuta de dealerii/importatorii din Romania/EU/U.S.A, acesta fiind considerat de subsemnatul un viciu ascuns pentru ca defectarea permanenta a corpului termostat si a termostatului, a senzorilor de temperatura, a pompei de apa, a vasului de expansiune etc duc la afectarea scopului pentru care acest autoturism a fost conceput. Desi s-au efectuat recall-uri cu privire la aceasta problema, situatia nu a fost remediata nici pana in prezent, proprietarii de Mini S fiind la curent cu aceasta problema de fabricatie si sunt pusi in postura de a schimba permanent aceste piese. In conformitate cu dispozitiile art. 1.707 alin. (2) din Codul Civil, viciul ascuns este acel viciu care, la data predarii, nu putea fi descoperit “fara asistenta de specialitate, de catre un cumparator prudent si diligent”. Totodata, potrivit dispozitiilor art 1.708 alin. (2) din Codul Civil, “clauza care ĂŽnlĂŁturĂŁ sau limiteazĂŁ rĂŁspunderea pentru vicii este nulĂŁ ĂŽn privinĂža viciilor pe care vânzĂŁtorul le-a cunoscut ori trebuia sĂŁ le cunoascĂŁ la data ĂŽncheierii contractului” iar potrivit dispozitiilor art. 1.709 alin. (4) din Codul Civil, “vanzatorul care a tainuit viciul, nu poate invoca” dispozitiile legale privind denuntarea viciilor. Mentionez faptul ca pana in prezent, subsemnatul am achizitionat numai autoturisme noi (un autoturism Seria 3 in 2008 - prin Automobile Bavaria si 3 (trei) BMW X5 - prin Proleasing Motors), iar decizia de a achizitiona un autoturism second hand a fost luata doar in considerarea faptului ca acesta apartinea unui dealer BMW care prezenta garantii cu privire la istoricul autoturismului, astfel ca, in niciun moment nu am luat in considerare faptul ca as putea fi inselat de catre societatile din grupul dumneavoastra. In concluzie, raportat la (i) raspunsul total neprofesionist primit din partea Contempo Cars S.R.L.; (ii) lipsa raspunsului din partea Automobile Bavaria S.R.L.; (iii) lipsa oricaror inregistrari cu privire la avariile masinii; (iv) neinformarea subsemnatului la momentul achizitionarii; (v) ascunderea daunelor de catre vanzatorul profesionist; (vi) pierderile suferite de catre subsemnatul; (vii) achitarea integrala si anticipata a contractului de leasing (09.02.2017); (viii) dorinta de a incheia aceasta situatie pe cale amiabila, subsemnatul consider ca vanzatorul trebuie sa asigure cumparatorului nu doar folosinta linistita a bunului vandut, ci si utila folosinta a acestuia. Astfel, vanzatorul garanteaza cumparatorul contra oricaror vicii ascunse care ĂŽi micsoreazĂŁ in asemenea masura valoarea incat, daca le-ar fi cunoscut, cumparatorul nu ar fi cumparat, sau ar fi platit un pret mai mic. Prin urmare, avand in vedere consideratiile expuse si tinand cont de faptul ca in data de 09.02.2017 am achitat anticipat si am inchis contractul de leasing privind acest bun mobil, doresc sa va fac cunoscuta dorinta mea ferma de a rezolva situatia ivita, in sensul despagubirii subsemnatului in mod amiabil. Cu toate acestea, subsemnatul va aduc la cunostinta faptul ca prezenta notificare reprezinta ultima incercare de solutionare amiabila a situatiei conflictuale intervenite intre parti, toate celelalte demersuri urmand a face obiectul exclusiv al procedurilor judiciare. Ăn acest sens, subsemnatul ma voi adresa instantelor de judecata competente in vederea obligarii Dvs. la restituirea sumei in cuantum de 97.104,40 RON, reprezentand contravaloarea autoturismului marca MINI, modelul COOPER COUNTRYMAN S ALL 4 A, serie sasiu XXXXX, suma ce urmeaza a fi diminuata cu folosinta autoturismului de catre subsemnatul pe perioada de 1 an si 4 luni. La suma anterior mentionata se vor adauga toate cheltuielile de judecata aferente solutionarii litigiului dintre parti, precum onorarii avocatiale, taxe de timbru, onorarii ale expertilor, etc. Mai mult, voi solicita instantei de judecata competente sa dispuna in sensul aplicarii unor masuri asiguratorii prin indisponibilizarea conturilor dvs. bancare, aplicarea sechestrului asigurator asupra bunurilor dvs. mobile și imobile, etc., pana la solutionarea definitiva a diferendului dintre pĂŁrți. Intreaga corespondenta in legatura cu prezenta Notificare urmeaza a-mi fi adresata ĂŽn una dintre urmĂŁtoarele modalitĂŁți: -la adresa sediului profesional ales din : Bucuresti, XXXXX, Sector 4; -la adresa de e-mail: XXXXXXX; -la nr. de telefon : XXXXX Va asigur ca voi da curs oricaror nelamuriri ale Dvs. in legatura cu prezenta Notificare, fiind dispus a solutiona prezenta situatie in mod amiabil si convenabil pentru toate partile implicate in acest diferend, sens in care, in masura in care apreciati necesar, va rog sa nu ezitati a ma contacta. 24 februarie 2017, XXXXX, _________________
    2 points
  12. Daca iti pui xenoane de 8000k iti doresc sa iti ia foc, eventual cu tot cu masina. Poate mai scapam de oamenii ca tine.
    2 points
  13. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    2 points
  14. Vand BMW 220D Cabrio Fabricatie 2015 Prima inmatriculare 2016 Pachet M Km 5800 Pret vanzare = 32,000 euro Pret schimb = 36,000 euro BMW service inclus 5 ani sau 100,000km tel: 0745365635
    1 point
  15. ai pus punctual pe "I", STO....de cele mai multe ori pui punctul si uiti de "I" :frantics:
    1 point
  16. Vand nuca schimbator pt: BMW E46, E60, E61, E83 M shift knop, 6 gear. Product No.:25117896884 Nuca a fost reconditionata cu piele nappa. Tel: 0724 38 2006
    1 point
  17. In niciun caz nu zic ca tu ai facut reparatia; sunt convins ca ei au manarit masina, posibil fara sa se stie la Bavaria - scenariu: un angajat a luat masina in weekend fara aprobare, si a lovit-o serios, fara alte masini implicate; avand conexiuni in interior, a reparat-o fara sa inregistreze in sistem si a dat doua lazi de bere "la baieti"; toata lumea multumita; daca a fost doar chit, indreptat tabla si vopsit, fara inlocuire de componente cu unele noi, costurile efective sunt mici, presupune doar manopera si un flacon de vopsea plus unul de lac. Asa ca - programeaza-ti o audienta la directorul Bavaria, mergi la el inarmat cu cat mai multe detalii si documente (inclusiv expertiza care spune ca reparatia e anterioara achizitiei) si ai sanse bune ca oamenii sa iti dea banii pe masina; in instanta nu isi vor recunoaste sub nicio forma vina, pentru ca treaba e publica, si imaginea le va fi serios afectata; judecatorii iti pot da castig sau nu, si oricuma va dura muuult timp pana la sentinta definitiva (nu e un proces de impact mare, si va fi tergiversat la nes - conteaza foarte mult ce avocati ai, si unii foarte buni costa bani grei, mai multi decat masina (!) Inteleg - dreptatea e importanta pentru tine - dar oare merita efortul sa obtii o hotarare definitiva cu un asemenea efort - timp si bani si nervi consumati...? De tinut minte - nu companiile fac magarii, ci oamenii care lucreaza in ele.
    1 point
  18. mansonul de la schimbator l-as fi facut simplu fara cusaturile alea albe care nu se leaga nimic, as face si volanul in Alcantara ca sa se lege cu ceva mansonul, altfel e cam pierdut in spatiu acolo...poate AL sa-l faci un piano black...mai ai AL pe usi? l.e. - vad ca ai la gurile de ventilatie, e ok deci.
    1 point
  19. Si la e39 in anul 2002 tot la 30k km se schimba uleiul si nu se mai rupea nici un lant, aici e vorba de proiectare slaba/ calitatea materialelor slaba.
    1 point
  20. Te'am vazut Duminica, mergeai spre Constanta, veneam din sens opus, in Agigea Arata super masina ! Spor in toate !
    1 point
  21. E ok daca nu conduci noaptea, atunci nu este asa o mare lipsa. Mie mi se pare necesar datorita utilitatii, partea estetica fiind secundara. Verifica km masinii, ca daca sunt ok, atunci merita banii.
    1 point
  22. buna seara , am cumparat si eu de curand un 318 d din 2012 care are 230k km ...si nu stiu ce sa fac in legatura cu distributia ..toti ma sperie ca se poate rupe ca nu stiu ce . masina merge foarte bine nu se aude nici un zgomot la RECE ..in schimb la cald am sesizat un mic zgomot ca si cum ceva ar freca dar e foarte finut. nici mecanicii nu stiu ce sa imi spuna ...dar din ce citesc aici cam toti spun ca zgomotul distributiei se aude la RECE si nu la cald ?
    1 point
  23. Buna ziua, Aveti vreun Mini Cooper S Countryman All4 automat cu avarii ascunse? Doresc sa cumpar unul si doresc sa fiu inselat. Adica masina sa aiba daune si dvs. sa-mi comunicati ca nu are avarii! Daca aveti un astfel de autoturism, sa fie si de Drive Test si cu pretul umflat! Multumesc
    1 point
  24. Salut, Sunt interesat de maÂşinĂŁ. Am incercat sa-Ăži scriu privat (dar, incĂŁ nu am activĂŁ acestĂŁ opĂžiune)..se poate rogu-te o adresĂŁ de email, sau un numĂŁr de telefon? MulĂžumesc!
    1 point
  25. Dupa cum pui problema nu are rost sa mai scoatem masina din garaj sau mai grav,sa nu o mai cumparam.Am fost prin toata europa de vest cu masini scumpe si nu am avut probleme.De furat se fura si din Germania si de peste tot,depinde cum ai ghinion.E clar ca in Bulgaria e ceva mai nasol dar cel putin eu nu calc pe acolo ca n-am treaba si nici nu ma atrage ceva.
    1 point
  26. Ziceai ca masina e cumparata dupa CotW. Cere sa vezi factura de achizitie (copie dupa ea), si acolo vezi sus, imediat dupa data facturii (randul 3-4 din stanga, de sus in jos), cauti Referinte (References in engleza, etc..). La Referinte, primul camp e o data (data castigarii licitatiei), apoi un numar din vreo 8 cifre (numarul de referinta al licitatiei), apoi un alt numar din vreo 8-10 cifre. Posteaza aici numarul ala (adica primul numar de dupa data), si verificam imediat cati km a avut la achizitie. Daca nu te descurci, scaneaza/pozeaza factura de Cars, si o rezolvam Reprezentanta te ajuta cu verificarea nr de km din cheie, dar pt istoric e nevoie de proprietar (cel putin asta e varianta oficiala). Totusi, din moment ce vanzatorul e de acord sa mergeti in reprezentanta, e de buna credinta (stie ca din acel moment, km vor fi trecuti in sistem, deci nimeni nu mai are rost sa ii dea inapoi). PS: masina arata ok in poze, un test de drum si/sau testare cu ISTA-D DUPA proba de mers sunt mai mult decat relevante. Mergi cu cineva care cunoaste modelul si motorizarea, conteaza mult. Nu te uita la 200Euro daca tot dai 17k pe o masina, nu ar trebui sa te zgarcesti la 200E daca masina chiar se comporta fff bine. Pt restul de probleme poti afla pe forum rezolvari si/sau preturi. Spor!
    1 point
  27. Ceva noutati? Stiu de la proprietar caz cu X6 furat in centrul Luxemburgului in miezul zilei. Ridicata cu platforma, nimeni nu s-a sesizat(chiar declansand alarma cati merg sa puna intrebari), pb au crezut ca e ridicata pt depanaj. I-au gasit-o la Anvers in container gata de trimis, impreuna cu un Range Rover furat si el. Altele furate se duc pe filiera port Italia. Nasol ce s-a intamplat. Mereu cat am stat in Romania am evitat Bulgaria dupa astfel de povesti. Plus ca nu stiu limba si poate fi nasol cand se imput lucrurile. Imi fac mereu casco pe masina (macar furt, animale, vandalism, calamitati...). - din principiu evit tarile unde nu cunosc limba (tarile astea rusesti de prin jur), evit tarile cu foamea mare in gat(daca e merg pt un city brake) - cu Bmw merg doar in tari unde s-a descoperit apa calda. In rest daca e aproape merg cu autocar/ daca e departe avion si inchiriez acolo ceva. Vreau sa merg prin Italia nici nu ma gandesc sa merg cu Bmw la jalapalesii aia. - e trist ca Bmw atrage tot felul de jegosi/gunoaie amatori de masini suparate. Ma gandesc si la alternative de la alte marci. Daca gasesc ceva interesant voi avea un motiv in plus. - am mai venit cu masina in tara de cateva ori. Va spun ca am preferat sa dorm in Ungaria decat sa o fac in tigania de la noi. In vestul tarii e jale, cei care au intrat pe la Arad stiu despre ce vorbesc. Lucrand in informatica pot spune ca nu exista sistem fara defecte. Brese voite lasate de programatori in produsele firmelor consacrate care proiecteaza sistemele de securitate. Au procese de calitate, verificari, validari pe mai multe niveluri interne/externe. Chiar si sistemele "mission critical" - calea ferata/avioane au erorile lor. Referitor la ambasade, misiuni diplomatice de-ale noastre afara. Astia sunt afara la odihna si tratament. Vacante prelungite ca rasplata politica, plus alte lucuri imaginabile si ... neimaginabile pt unii. Cand iesiti din tara sunteti pe cont propriu. Am apelat la ei nefiindu-mi respectate drepturile intr-o tara UE si m-au trimis la plimbare elegant. Sunt activi doar la receptii, 1 Decembrie... Se mai implica cand cazul incepe sa miroasa la tv.
    1 point
  28. prima distractie pe 2017 Exterior : - prewash mix : Magifoam + Megs APC + Wolf's MeanGreen + Megs Gold Class - spalare 2BM cu Megs Gold Class - Sonax FE pe jante - uscare cu prosoape de microfibra - IPA - spot correction cu MCP2500 unde a fost cazul - Wolf's MysteryJuice aplicat cu orbitala - Megs Endurance Tire Gel Interior : - aspirare - Mafra Pulimax - Prestine Clean - Optimum Leather Protectant
    1 point
  29. STO, de ce sa se tiganeasca omul cu priza cand poate sa instaleze atat de elegant un generator... Urmatorul topic DIY: retrofit generator BMW i3 pe e36 + xenoane in semnalizari, stopuri si pozitii.
    1 point
  30. Salut, Flansa cardan, cea intermediara, era rupta... cost 160 lei flansa+100 manopera si diagnoza generala. Week end fain!
    1 point
  31. Recomand kang automotive pe calea Grivitei. Nu mai am contactul dar ii gasesti usor pe google.
    1 point
  32. Eu miercuri am montat folie Lumar la o firma cu autorizatie, folia a fost montata si fata si spate , s-au pus siglele cu autorizatie rar pe fiecare geam si am primit hartie si pentru fata si pentru spate, pe acele actibilde cu autorizatie scrie firma care le-a pus, autorizatia RAR si transparenta, pe fata e 70% iar pe spate am optat pentru 15%
    1 point
  33. Sigur e ambreiajul dus, discul patineaza, nu o mai forta ca strici si volanta care e mai scumpa decat kit-ul.
    1 point
  34. Probabil te lasa ambreiajul... si poate iti si patineaza...
    1 point
  35. Culmea ca eu am exact 143 cai si tractiune spate si nu inteleg in ce situatie pierzi aderenta in conditii normale de mers. Pe ud am facut cele mai tampite chestii posibile cu masina si te asista sistemele electronice imediat. Daca derapezi sau intri prea tare in viraje tot in sant ajungi si cu xdrive si fara, ca aici vorbim de condus, nu de pilotat. Nu cred ca isi propune nimeni sa ia xdrive ca sa arunce masina 90 grade si dupa sa o tina in acceleratie ca la cursele de coasta... Xdrive nu inseamna doar un schimb de ulei in plus la 2-3 ani, inseamna 100kg in plus si motorul trebuie sa actioneze ambele punti permanent, costuri mai mari de achizitie etc. La un motor de 150-200 cai asta aduce cresteri de consum destul de mari si scade performantele.
    1 point
  36. Sunt ok baietii pentru standardele altora.
    1 point
  37. Asa zic si eu de sigla. E prea smechera si potenta masina ca sa o jignesti cu un abtibild M550d. Frumoasa rau,bafta la vanzare!!
    1 point
  38. Am impresia ca masina este sau a facut parte din parcul auto al SPP. In cazul asta va asigur, fiind in mare cunostina de cauza, ca masiana fost intretinuta corespunzator la viata ei. SPP-ul nu-si permite sa ia in gluma niste chestiuni care unora dintre dumneavosatra nici macar nu va trec prin cap! Numai bine!
    1 point
  39. Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...
    1 point
  40. Nu inteleg de ce va tot duceti in bulgaria. Faptul ca e ieftin atrage. Dar ramaneti fara masini...deci nu e nicio afacere.
    1 point
  41. E de la distributie 100%. Am intalnit zgomotul acesta la n47, insa nu facea nici la rece, nici la cald. Facea cand era motorul undeva intre 50-70 grade. In momentul in care se incalzea nu se auzea absolut nimic, la fel si la rece la pornire. Probabil intinzatorul de la patina. Respectivul merge cu masina asa de aprox. 2 ani.
    1 point
  42. Cel mai sigur distributia....insa cea mai buna solutie sa fii sigur ca este de acolo, sa dai cureaua de accesorii jos ca sa excluzi clar accesoriile si o pornesti la rece sa vezi daca se mai aude.
    1 point
  43. O cioarĂŁ obositĂŁ. Ce dracu cĂŁutați in locații d-astea ? Nici nu e vreun Courchevel la " peisage"...
    1 point
  44. dar daca se face un bypass la mufa obd , ca inteleg ca e nevoie totusi de ea ca sa porneasca masina , practic sa muti portul in alta parte un loc doar de proprietar stiut si cea actuala sa ramana blank . Macar ar mai elimina din tentative , daca o ia pe sus e altceva .
    1 point
  45. Private key cu care este semnat un firmware pentru orice ecu din bmw nu are nici o legatura cu cheia masinii. Fara cheie nu se poate decripta firmware existent sa il poti modifica. Nu confunda o cheie de criptare cu cheia masinii. BMW foloseste DES (cu cheie de 56-bit) sau AES128 (cu cheie de 128-bit). Pentru semnatura electronica BMW foloseste: DES CBC-MAC, HMAC-SHA1 si HMAC-SHA256. Daca ai access la un cluster de la NASA sau NSA se poate sparge codarea dar cred ca e mai simplu sa adauge BMW 2 linii de cod la firmware-ul din CAS si apoi sa faca o rechemare pentru seria F la dealer pentru update.
    1 point
  46. Sincer nici eu nu inteleg ce este de facut in Bulgaria. Mereu cand am fost am stat cu frica ba pentru masina ba pentru oameni care eram. In afara sa mananci all inclusive nu vad altceva de facut
    1 point
  47. Eu cred ca cel mai bine nu mergi in Bulgaria. Cu masina sau fara... Sper sa le intoarca soarta "favoarea"!
    1 point
  48. Eu nu mai calc in viata mea pe acolo, asemenea mafie nu am vazut pe nicaieri. Cei de la hotel vand pontul la hoti si politia se pare ca e de partea lor.
    1 point
  49. Mai bine ar turna niste lanturi mai rezistente pentru distributie!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.