Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/05/17 in all areas
-
Am profitat weekend-ul acesta pentru ca a fost cald si l-am dedicat curateniei M-am enervat nitel sambata pentru ca dupa ce am spalat masina am vazut ca peste tot am lovituri de portiera. Stau si ma intreb ... chiar asa de greu e sa te dai jos din masina avand grija sa nu lovesti pe altii? Nu mai zic ca tot timpul cand parchez am grija unde ... ma uit intre ce masini parchez si prefer sa ma duc la sfarsitul parcarii unde nu am decat un vecin. Cert e ca daca il prind pe unu/una, nu scapa pana nu imi plateste un polish complet In fine ... dupa mai multi draci am realizat ca nu rezolv nimic si oricum urma sa ii fac un mic detailing la exterior ca sa scap de zgarieturi Vineri am fost si la Adrian (Neo) pentru a monta volanul incalzit. Da ... stiu, acu cand a trecut iarna ) Este foarte misto, singurul minus este ca atunci cand am cumparat volanul nu am gasit unul cu cusatura rosie asa cum aveam eu. Dar oricum nu preconizez ca o sa il tin mult. As vrea sa trec la unul M. Mi-au ramas si ceva piese in urma retrofitului (Volanul sport, SZL-ul si trim-ul de sub volan) in caz ca doreste cineva: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179242-piese-f30-f31/3 points
-
Fratele mai mic ... un Seria 2 Coupe F22 http://i.imgur.com/qeHe4XV.jpg http://i.imgur.com/FWyXjgO.jpg?1 http://i.imgur.com/kGtQ54f.jpg3 points
-
F10 (seria 5 in general) este cu dotarile alea (0-zero) in principal pt flote, deci masina sa te duca din A in B, pe cand tu vrei Cinciar pt ca ti s-a pus pata pe modelul asta...poate creierul meu nu functioneaza in parametrii romanesti... Si sa fiu sincer nu am raspuns la topicul asta decat cu bune intentii. Nu din rautate sau la misto. Pur si simplu masinile postate si tinta de sub 15mii sunt puerile si semnifica bani aruncati aiurea pt mentinerea ego-ului la nivel mult prea inalt. Inca nu e momentul sa arunci 14mii pe un F10, simplu. Daca erai baiat intelegator, vedeai ca e un model care se depreciaza puternic si mai asteptai un an, dupa care luai linistit un F10 acceptabil la 15mii. Dar ma rog...e loc sub soare. Pune asa problema: ca sa iei un F10 bun si decent dotat (ca nu e Fabia) la 14mii trebuie multa bafta. Multa, multa bafta. Iar sa dai banii aia pe loz in plic, mai bine nu.3 points
-
ISTA v4.04.12 (Standalone) - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.2 points
-
eu am avut aproape 2 ani 530d F07 ... cu jantele de vara pe 21 - consumul in Bucuresti era intre 12.5 si 14 / extra-urban intre 7.2 si 9.5 in functie de viteza cu jantele de iarna pe 18 consumul scadea cu 1.5L / 100 in medie2 points
-
Te ia la mișto și pentru ca nu dai niciun detaliu. Seria 5 din 2007, 2012, 2016, câți kilometri (cu istoric, nu din aia "reali"), cum s-au fĂŁcut reviziile etc. Așa, ce sa ĂŽnțelegi din postarea ta?2 points
-
2 points
-
Bufonul de serviciu ? Dar cu ce te-am deranjat, imparatia ta? Care e neintelegerea, tu stii. Poti sa pui 40 de mii pret pe mobile, ca tot nu vine nimeni in Romanistan. Masina sa plece la cine vrea ea, dar aici e forum, nu te mai simti ofuscat, ca n-ai de ce.2 points
-
Salutare! Am un BMW E36 momentan M5B20 pe el! In viitorul apropiat as vrea sa-l schimb cu ceva mai performant sa zic asa.. si as vrea niste sfaturi sugestii in legatura cu ce motor sa cumpar pentru ca am vazut ca sunt destule optiuni de ex. 2.5/2.8 DubluVanos/Single Vanos sau NonVanos sau 2.3 DubluVanos cel de 170! Chiar sunt nedumerit! Masina este de zi cu zi asa va ramane stiu ca nu este o diferenta foarte mare la consum intre ele dar as vrea sa stiu care s-ar merita pentru o masina de zi cu zi tinand cont de fiabilitate,cuplu,si posibilitatea de a mari puterea! Multumesc anticipat1 point
-
Vezi ca pornesti alta isterie Asta incercam sa explic si eu... vin toti cu "cate un amic" , cu cine stie ce masina la care nu cunoaste data ultimei revizii sau daca a vazuto in ultimii ani si hop a cazut distributia din senin. Nu doresc raul nimanui, dar pe bune daca se face o revizuire integrala si anuala a masinii la un service cat de cat decent (nu la dorel in spate) poti preveni si depista din timp problemele masinii.De orice natura. Din ce observ in jurul meu (si ma refer in realitate, nu online) toti posesorii de N47 sunt "terorizati" de gandul asta desi 90% din ei nu au nici macar un simptom ca ar avea vreo problema. Printre cei care au schimbat preventiv distributia, tot in 90% din cazuri, nu au gasit inauntru piese cu probleme.. In alta ordine de ideii, daca dispuneti de suma respectiva de bani si nu aveti ce face cu ea, e ok ca pentru linistea sufleteasca sa o schimbati, scapati de un stres (nejustificat). PS: Tot n47 detin si eu...1 point
-
La m 47 e mult mai greu de schimbat si si alea se rup la 400.000...1 point
-
Sa scrie cineva aici caruia i s-a rupt distributia , cat l-a costat reparatia motorului? Ca vad ca toti isi dau cu parerea dar nimeni nu e patit ! Toti stiu de la cineva,un amic, o ruda...1 point
-
Se pare ca exista si posibilitatea sa primesc si niste raspunsuri clare si la subiect !!! Fara critici si fara jigniri !!! Orice parere si sfat este binevenit !!! Respect si va multumesc !!!1 point
-
nu prea se merita,o sa te coste lucrarea mai mult decat masina.1 point
-
cavaliere, serios vorbind, fac imprumut la banca si la camatari si peste tot pe unde pot sa mai fac si cumpar eu toate e60-urile 520d automate care consuma real 10 in Bucuresti. Astea-s povesti de adormit copiii. Romanului ii place sa se minta singur. Si mai am si un 525. Si am mai avut unul. Si am avut si 535 si doua e90 2.0d. Vrei sa spun consumurile reale la toate? Pai o sa imi sara in cap 3 sferturi de forum ca au fost stricate. Cu toate ca daca le comparam cu masinile treimii sfinte nu stiu daca cel mult 5% din ele se apropiau de starea tehnica. Adevarul adevarat e ca extraurban BMW-urile diesel au consumuri extrem de bune, chiar fff bune, inclusiv 3.0d bi sau tri-turbo alergate tare rau. In schimb urban au consumuri cat se poate de normale, aliniate cumva la cele ale restului de pe piata. Oricum dezbaterea consumului e o polemica fara sfarsit la noi fiindca romanului ii place sa se minta singur.1 point
-
Ai idee cum se verifica o siguranta? Daca nu, roaga pe cineva care stie.in principiu e nevoie de aparat de masura si nici nu trebuie sa le scoti. Daca nu, scoate cate una si vezi ca sunt transparente...se vede cand siguranta e arsa1 point
-
Pernitele de la tetiere le indoi cu mana ) acelasi lucru l-am patit si eu cand am luat masina ma gandeam ca e vreun buton minune dar de unde atata tehnologie1 point
-
1 point
-
1 point
-
Grija cu ohlinzile. Iarna cand iti ingheata o sa ti se strice motorasu incercand sa le plieze de fiecare data cand inchizi masina.1 point
-
1 point
-
Eu chiar nu inteleg dece mai pun oamenii masini de vanzare pe forum. Indiferent daca masina e super ok sau e praf, comentarile rautacioase apar imediat. Omul vinde o masina la un pret sub piata, cu km reali. Dar se trezeste cate unu sa o faca praf, incet incet. Se vede clar ca masina NU a fost pregatita de vanzare, omul o vinde asa cum se vede. Daca o cumpara un samsar cu o investitie minima o face bibelou, dupa care a sa zicem, super masina, merita. Dar cand vinde omul o masina corecta sariti toti cu comentarii rautacioase. Studiati putin pe net sa vedeti cam ce masini a vandut omu, nici una pregatita de vanzare, afacerea nu e vanzarea masinilor, el trebuie sa scoata banii rapid pe ea, ca banii respetivi sa produca alti banii. De aici si pretul scazut. PS. nu cunosc vanzatorul. Bafta la vanzare Dar tu de unde ai aparut frate ca doar prosti vorbesti. Daca masina nu are impozit platit pe 2017 cum scoti fiscalul sa o inscri???? Sau poate un cumparator doreste sa o tina tot anul 2017 fara o sa inmatriculeze pentru nu mai plati taxe. Gandeste naibi inainte sa scri. Fostul proprietar a mai avut masini in amanet care le-a pierdut,printre care si un Maserati(aceleasi nr de inmatriculare AXL). Sunt convins 100% ca km sunt reali1 point
-
La asta e cam 2300 de lei impozitul, la logan e 50 de lei, cred ca acesta e motivul pentru care lumea specifica nu?1 point
-
Putine sanse sa ramana pana atunci, cam zbarnaie tirlifonu' E pe vine un X5 2012 4.0d insa Tot asa, cu km dati inapoi, rasturnat, inundat, incediat , etc1 point
-
Aberati. Nu scoti 5 la suta cu viteze medii de 130 cu e60. Repet medii. Ca iti arata 5% la 130 la ora e una si ca scoti 5% pe 1400 de km e cu totul alta. Nici cu e90 Ede care e mai usoara nu faci 1400 km cu 70 litri ) PAi si daca mergi cu 100 la ora, faci cat, 2000 km cu un plin? Ce naiba oameni buni, fiti seriosi.1 point
-
Bafta la vanzare atunci.Pare genul de masina corecta pe care eu unul ca si cumparator o apreciez!1 point
-
tu cu cutia aia te vaiti de jumatate de an.. dar nici un 50 de ron de un diagnostic nu dai, ce sa mai zici de un schimb de ulei... sau macar o completare, doamne fereste mai dai alti 50 de roni si pe ala si daca chiar nu se repara..chiar ca inebunesti... o sa tot intrebi pe forum pana crapa de tot, si atunci o sa ai un diagnostic clar, o sa fii fericit..1 point
-
In urma discutiilor de aici si cu niste mecanici, parerea mea este ca masina trebuie sa stea tot timpul in D ( eu cel putin asa voi proceda)1 point
-
M-ai pus pe un drum bun si am gasit un site care pare sa aiba mult mai multe "pareri" si ceva mai realiste: 535d - 8.55 % 535i - 11.61 % 530d - 8.55 % As adauga 1-2 % pentru Bucuresti.0 points
-
Multumesc mult, insa fie gresesc eu ceva in calcul, fie sunt consumuri nerealiste: 530d automatic - 7.89 l/100km (35.8 mpg) 535d automatic - 8.38 l/100km (33.7 mpg) Am folosit galon UK (pt ca site-ul e .co.uk). Daca foloseam US, erau si mai scazute. Inteleg totusi ideea, sunt mai multe site-uri cu informatii de genul asta. Mi-ar fi placut sa aud si o parere din RO.0 points
-
http://www.honestjohn.co.uk/realmpg/bmw/5-series-gran-turismo-2009 1 mile = 1,61 km0 points
-
F10 520d xdrive 2014 - Cluj - Innsbruck si inapoi cu 4 persoane plin de bagaje si thule cu skiuri consum 7.3. F10 525d - 2012. Consum in Cluj intre 10-12, extraurban 6-7 in conditii normale.0 points
-
un F10 2.0 diesel nu consuma niciodata 14 la un mers normal. Ca pleci numai cu scart de pe loc si accelerezi brutal pana in urmatorul semafor, doar ca apoi sa franezi ca e rosu, asat nu e mers normal, si da, asa poate o consuma 14, insa omul a intrebat cat consuma masina in conditii de mers normal, adica cum merge el si 90% dintre soferi. Florin, consumul nu se face resetand din Baneasa si mergand pana in Floreasca la 8 dimineata ca apoi sa zici ca a consumat 16.8. Ala nu e consum urban mediu ci e consum urban pe 7 km, deci irelevant. Consum urban mediu e cand faci un plin numai prin oras, asa cum scria mai sus mario, atata doar ca el nu a specificat de la inceput ca ii dĂŁdea gonetĂŁ. Apoi tu ai zis ca ai avut consum pana la Viena circa 6, deci banuiesc ca nu ai mers doar cu 100 la ora ci ai mai si calcat-o. Pai atunci de la 6-le tau pe 525 care desi e tot 2.0 are consum declarat mai mare decat 520, cum o fi normal 7.5-ul initiatorului la un mers batranesc? In ultima instanta, nu stiam ca personificam masinile, astfel incat cineva s-ar simti jignit ca ii faci cazan masina, de zici ca e vreo ruda ceva. Oricum, am zis ca eu consider ca masina lui ar trebui pusa pe tester, fiind numeroase cauze care pot creste consumul, pe langa tipul cauciucurilor si dimensiunea jantelor. Duminica frumoasa la toata lumea!0 points
-
ba are cum. aveam roti pe 19, mergeam f mult in aglomeratie, dimineata la 8 din militari in pipera, dupa amiaza la 4-5 inapoi si plus de asta am un stil mai brutal. consumul l-am facut de zeci de ori, in fiecare vineri alimentam ful si faceam calculul si era f apropiat de cel din bord adica 13,5-14. masina crede-ma era in toate mintile cu 138000 de km reali. daca intr-adevar doresti iti pot demonstra, asta doar asa pt cunostintele tale. la 535-ul de acum am consum strict Buc la acelasi stil explicat mai sus de 17-18 tot verificat in fiecare saptamana si crede-ma ca e in toate mintile. acum daca tu zici ca nu e asa inseamna ori ca ma faci prost, ori ca sunt mincinos. nu la toata lumea terbuie sa consume la fel. si am incheiat.0 points
-
Caracteristicile de cuplu/putere sunt mai relevante decat pareri empirice - are mai multi cilindri. Si cat costa sa reconstruiesti o cutie automata(demontat/desfacut) vs schimbat placa de presiune/disc ambreiaj + volanta masa dubla(asta se schimba f rar)? Vezi cate ateliere se-nhama la reconditionat automate. Incearca sa le ceri reprezentantelor Bmw sa-ti schimbe ulei transmisie/diferential la 50k km pe banii tai. Ii sochezi. M-am certat inutil cu ei pana in punctul in care mi-au spus ca Bmw nu recomanda schimbarea din cutie/diferential. Daca totusi cer asa ceva si dupa apar probleme pierd garantia. Sunt convins ca-i vrajeala. Dar cam asta se intampla. Inca odata masinile sh pe care le cumparati, majoritatea au fost in leasing, intretinute dupa schema standard. Multumesc de precizare, stiam, dar era doar un hint pentru tine cu lifetimeul. Deja si la 100k km multe sunt compromise daca s-au facut navete, drumuri prin orase. Odata pornit usor tavalugul uzurii, creste accelerat. Contact imperfect, patinare mai mare, caldura mai multa, ulei mai uzat, racire/lubrifiere insuficienta, uzura mai mare si de la capat. Am auzit de povesti despre cutii si in jur de 150k. Pentru mine riscul nu este acceptabil. PS: personal caut sa-mi fac mentenanta dupa vechiul calendar Bmw (Mike Mahler). Inseamna termene la jumate. Schimb ulei/filtre la 15k km. Schimbul de 2000km dupa rodaj(ulei/filtre motor, ulei transmisie/diferential) nu le-am facut nestiind la vremea aia. Asta insemna sa fii "mafiot" - ca la carte0 points
-
Mai prietene, codeaza modulul, dar eu iti spun sa nu te astepti sa iti consume un F10 automat, 9 in oras si 5 exraurban. Iti spun eu sigur ca sub 10 nu o sa scoti niciodata in oras, iar in exterior nu vei scoate niciodata 5. Consumul asta ma refer la un plin de motorina, nu asa pe distanta scurta. In oras vei scoate undeva intre 10 si 12, depinde de vara / iarna, trafic, cat de scurt este drumul. Iar in exterior vei avea un consum intre 5,5 - 6,5, la fel in functie de vara / iarna, panta drum, etc. Eu iti spun din propria experienta, eu am un F11 525d. In ian. 2017, la un drum de Brasov - Viena, am scos 6.2 la dus Brasov - Viena si am plecat noaptea, ca sa fie drumul liber, iar la intoarcere din Viena, pana in Brasov, am scos 5.9. Iti spun toate aceste lucruri, ca daca te iei dupa ce se discuta pe forum, o sa ajungi sa consumi bani pe testere + alte prostii, de te ia durerea de cap si pana la urma o sa vinzi masina, crezand ca este stricata. Tu de curand ti-ai luat masina, inca nu esti obisnuit cu ea, cu timpul te vei acomoda cu masina si vei sti sa o folosesti, ca sa ai un consum cat mai bun. Oricum retine, consumul il faci la un plin de conbustibil, nu asa la 50 - 100 km. si gata te sperii de ce iti arata pe bord. Si reseteaza calculatorul la fiecare alimentare, nu fa si tu cum fac unii, nu isi reseteaza calculatorul de 3-4000 km. si se lauda ca au consum de 8, cand in realitate nu este asa.0 points
-
Trebuia sa o pui aici de acum cateva luni cand ai pus-o pe autovit, ca ai mai multe sanse. Bafta la vanzare !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Oferta asta cu impozitul platit pe 2017 o fac aia de vand Logan, ma frate... Tu vinzi BMW X6, bai tata bai... In anuntul de pe autovit ai scris de doua ori cu majuscule ca impozitul pe 2017 e platit. De unde ati aparut, bai fratilor?-1 points
-
Dar cine te-a minti pe tine ca ai webasto? 536 AUXILIARY HEATING, tu nu ai asa ceva. Tu in iDrive ai programare ventilatie. LA masina ta fabricatie 03.07.2012, nu ai webasto, eventual sa nu fi luat alta masina intre timp. Ti-e asa greu sa cauti sa vezi ce dotari are masina ta. Pana ai deschis topicul si ai scris, gaseai in VIN Decoder toate dotarile masinii tale, e chiar asa greu?-1 points
-
@harsh, ideea e ca am cerut niste pareri pertinente, nu caut discutii adolescentine. La mintea ta, banuiesc ca ar trebui sa caut un M5.-1 points
-
Masina ta are o problema. Normal, la 100 la ora, consumul nu trebuie sa sara de 5. Ai pus tester original pe ea? Verifica galeria de admisie, sigur e colmatata, clapetele de pe galerie, ca si alea se uzeaza. Consumul urban de 11 poate fi normal in conditii de Bucuresti bara la bara. INsa cel extraurban este mare la mers linistit. Nici daca ii dai goneta nu trebuie sa sara de 7.5.-1 points
-
F10 520 diesel iti consuma tie 13-14 in Bucuresti? Aberezi rau, sau poate e adevarat ce zici si singura explicatie e ca ai avut un cazan defect.-1 points
-
Cu cine vorbesc, domnule presedinte Coinac? De prin ce Ferentexas ai sosit si tu? Esti un valoros, ce sa pot sa spun, cu 535 tau jneboon? Sa vii sa te plimb putin cu Tesla p85d, daca saracul cazan de e90 nu mai corespunde bogatilor ca tine si nu am ce cauta "aici", iti dai seama ce important esti tu. Ma faci sa rad. Aici era vorba despre consumul unui 520 d, care doar defect consuma 14 in Bucuresti. Daca va place sa tastati de pomana, inteleg. Dar nu mai abera, sefu' la bani care esti. Si ia zi-ne, daca 520d ti-a consumat 13-14, supercarul 535xd cat iti consuma 18-20? cookie, zi-ne tu adevarul cum 520-ul tau consuma 14 si ala.Sau ala consuma 10? Cand in n posturi e60-uri consuma 5-6 si maxim 10 11 in oras, in schimb un f10 e normal sa consume 14 urban si 7.5 la mers cu 100 la ora. Trolli neobositi. Eu sunt modest, dar cand vad ca omul semnalizeaza, ce pot sa ii mai zic? Singurul lui argument valid a fost "cum imi dau eu cu parerea cu un cazan de e90". De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.-1 points
-
Nu prea am inteles , la f11, motor de 3000cm3 ai un consum extraurban de 5.9-6.2 si ii zici la colegu ce are f10, motor de 2000cm3 ca este normal acel consum extraurban de 6.5-7.5 ?-1 points
-
I s-a intamplat la un amic la un seria5, avea zgomot tare, eu l-am avertizat dar nu a luat in seama si in 10 zile i-a crapat, trebuie alt motor la care ii schimbi si la asta distributia, costuri de peste 4k. de euro. mai bine dai 800eur. si stai linistit-1 points
-
Pai sa vina unul sa se jure pe ma-sa ca sa crezi, nu stiu de ce mai intrebi pe forum daca nu accepti dialogul, ne iei la misto, ce e greu, s-a discutat sute de pagini despre distributia la motoarele N, cine vrea o schimba preventiv cine nu asteapta inevitabilul.-1 points
-
Liniste sufleteasca nu ai daca iti cumperi N47 si nu dai muzica tare sa auzi motorul. Parerea mea e ca, daca ai luat N47 si stai cu frica...nu e pt tine-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00