Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/17 in all areas

  1. Masina revine la vanzare la pretul de 20800Euro. Intre timp a ajuns la 141500km. Are ulei-ul din cutie schimbat. Discuri fata noi(oe) Placute fata noi(oem Ate) http://thumbnails117.imagebam.com/53638/43ec3a536376435.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/9bcda3536376449.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/807b86536376470.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/c5c970536376490.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/077353536376514.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/83b53e536376564.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/2c146a536376580.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/9cd720536376592.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/5c0236536376605.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/53638/882ac1536376616.jpg
    3 points
  2. E60 an 2006 slab dotat, vechime 11 ani pret 9500 euro? =))) bafta.
    3 points
  3. ISTA v4.04.12 (Standalone) - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    2 points
  4. Are un coleg de munca motorul asta si intr-adevar se misca foarte bine. Consumul lui in Cj e undeva pe la 12-14%, are undeva la 90k cu masina cumparata de noua. Momentan 0 probleme.
    2 points
  5. Eram putin ironic Bala. Nu am nici o neclaritate cu privire la n47, sunt doar satul sa aud peste tot (atat online cat si offline) despre cat de problematic este, desi in ultima perioada mai mult apar vorbe decat daune... LE: Altul cu un amic.....
    2 points
  6. Prima oara schimbi mecanicul, apoi termostatul
    2 points
  7. Pune pe autovit daca nu iti convine, nu iti place adevarul, tu preferi vrajeala.
    2 points
  8. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  9. FSC.rar se despacheaza ! am actualizat sa mearga si hartiile 2017-1 2017-2 pe cand apar
    1 point
  10. 20170228/c0d79d95dd233ef2a2e1c5f0d6b69dcd.jpg[/img] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. BMW 320d, an 2002, km 326XXX, masina se prezinta intr-o stare tehnica si estetica foarte buna, un singur proprietar in Germania, carte service pana la 320.000 km. TUV nou efectuat in 2017, anvelope fata dot 2016 spate 2015,discuri fata noi etc. Facturi piese, inclusiv din 2017 in valoare de 700 euro (atasat foto) Engine M47DO1 Power 110 Colour STAHLGRAU METALLIC (400) Upholstery STANDARDLEDER/NATURBRAUN (N6NG) Prod.date 2002-01-22 Vehicle options S210 Dynamic stability control S255 Sports leather steering wheel S295 BMW LA wheel, star spoke 96 S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle color S386 Roof railing S403 Glass roof, electrical S411 Window lifts,electric,front/rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S435 Fine wood trim S441 Smoker package S473 Armrest front S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system Vehicle options S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S650 CD player S661 Radio BMW Business (C43) S674 Hi-Fi System Harman Kardon S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German Vehicle options S548 Kilometer-calibrated speedometer S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German Defecte: volanul a fost retapitat (urme uzura) porbagaj zona semnului probleme rugina si partea de jos usa sofer unde apar mici puncte (am atasat foto) Nr. contact : 0749.459.276 Pret: 3699 euro https://ibb.co/m5iU8v https://ibb.co/dc0WMF https://ibb.co/ewU2Tv https://ibb.co/kRDJ1F https://ibb.co/cb8kgF https://ibb.co/bNEQgF https://ibb.co/m9VWMF https://ibb.co/k9KQgF https://ibb.co/gvTwov https://ibb.co/g4xBMF https://ibb.co/hVb5gF https://ibb.co/gq4rMF https://ibb.co/gNh0Fa https://ibb.co/kaNNTv https://ibb.co/hHFLFa https://ibb.co/jaGuaa
    1 point
  12. Detin un F10 din 2012 si are webasto programabil din iDrive. Detin de asemenea si o asemenea cheie. Cod BMW 9371818. Se poate imperechea astfel incat sa pot porni webasto din cheie, cum au unele modele deja a 2cheie de webasto?
    1 point
  13. Volanul provine de pe masina personala ( e90 FL ) in urma unui retrofit cu volan M 270 EUR
    1 point
  14. 500ron update soft e mult la reprezentanta este 250 ron
    1 point
  15. Pai atunci scrie corect, de aceea am scris, te-ai prins acum, nu? Iar daca tu crezi ca 535i va consuma 12-14 in Bucuresti , da-mi voie sa-ti urez: vise placute. :shifty:
    1 point
  16. Citind postul tau , iti dau dreptate. M-am inselat. Asa si trebuia sa fie reply-ul tau. O explicatie detaliata cum ai dat, dar spusa "calm". Nu inteleg ce atata "flame" si rautate in unele posturi. Mersi pentru lamurire.
    1 point
  17. Pai un seria 5 clar este mai mare decat un seria 4. Seria 4 este un seria 3 coupe in doua usi desi mai nou la fel ca si Audi A5, se gaseste si cu patru usi. Are spatele mai "turtit" Sistemul 4x4 la bmw se numeste xDrive sau prin anunturile din Germania vei gasi si "allrad" In fond vei gasi cam sub toate cele trei denumiri: 4x4, xdrive, allrad
    1 point
  18. www.google.com, www.wikipedia.org , www.ti-elenesacauti.ro
    1 point
  19. Ce probleme ai avut la Ploiesti? Poti sa detaliezi?
    1 point
  20. PuMA measure Information about the Technical Campaign "Replace the airbag", list with chassis numbers V1-R2-RO 63103341-02 - 27/02/17 Complaint: In addition to the Technical Campaign of the company Autoliv, this PuMA measure provides the chassis numbers and the associated required part numbers BMWi 00 72 76 01 00 - I01 I12 Replace airbag Mini 00 72 77 01 00 - F5x Replace airbag BMW 00 72 78 01 00 - F0x F1x F3x F4x Replace airbag BMW 00 72 82 01 00 - F0x F1x F33 F4x F83 Replace airbag . Cause The list of the chassis numbers and the suitable part numbers is not representable in some markets in the documents of the Technical Campaign. Therefore this PuMA measure was also created as additional information for the workshops. Measure 20.02.2017 Langthaler Alteration to Version -01: Further Technical Campaign 00 72 82 01 00 Replace airbag with the chassis numbers and part numbers added. On the basis of the attached lists please check which part number(s) are needed for each vehicle. Further information about the procedure as well as the invoicing can be taken from the respective Technical Campaign. Hint: These lists can in part also already be present in the documents of the Technical Campaign. Validity information Model series: [F10, F54, F45, F56, F12, F11, F55, F33, F57, F46, F48, F07] Engine range: [ALL] Body style: [ALL] Fault codes: [] Production period: - Un moderator poate atasa fisierele PDF ale acestei campanii care contin seriile de sasiu ce necesita inlocuirea de airbag? Sunt 4 fisiere PDF cu dimensiuni de aprox. 3MB fiecare, eu nu pot atasa deoarece forumul are limita la 2MB.
    1 point
  21. Candva, in manualul de utilizare de la diferiti producatori se specifica faptul ca intervalul de schimb ulei se injumatateste in "conditii grele": drumuri scurte, condus prin oras.
    1 point
  22. Neata , Posesor de 528I 2013 berlina automat . Craiovean , masina este utilizata zilnic de catre sotie pentru naveta serviciu ( circa 20 km per zi ) si masina de concedii si deplasari . Mai am si o masina de firma . Consum: - urban : intre 11 si 12,5 mers pe confort cu verfuri de 1`2,5 in iarna pe zapada , acum cam 11 , - interurban deplasare pe confort cu reprize de sport in jur de 8 ; deplasare Bucuresti sau Brasov cu viteza medie intre 80-90 ; Ca si consumabile : revizie completa cu bujii cu tot la 60000 de km a fost parca 1800 ron la reprezentanta ( filtre , ulei , bujii etc ) .
    1 point
  23. Liniste sufleteasca nu ai daca iti cumperi N47 si nu dai muzica tare sa auzi motorul. Parerea mea e ca, daca ai luat N47 si stai cu frica...nu e pt tine
    1 point
  24. Plimbari prin tara,ulei si filtre schimbate,urmeaza termostatul,apa nu urca mai mult de 70 de grade doar daca merg cu viteza peste 160 de km la ora ,pe distanta mai lunga creste undeva la 80,85 as spune,probabil a ramas pe deschis termostatul,o sa il schimb. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  25. eu am avut aproape 2 ani 530d F07 ... cu jantele de vara pe 21 - consumul in Bucuresti era intre 12.5 si 14 / extra-urban intre 7.2 si 9.5 in functie de viteza cu jantele de iarna pe 18 consumul scadea cu 1.5L / 100 in medie
    1 point
  26. Te ia la mișto și pentru ca nu dai niciun detaliu. Seria 5 din 2007, 2012, 2016, câți kilometri (cu istoric, nu din aia "reali"), cum s-au fĂŁcut reviziile etc. Așa, ce sa ĂŽnțelegi din postarea ta?
    1 point
  27. 1 point
  28. De curand am achizitionat si eu un f10 520d, efficient dynamics, mers 400km, destul de tare (pe alocuri 170-180), localitati cruise control fix pe 100, dus am scos 6.1, iar intors 5.9. Otas, daca e lejer (weekend) 9-10, iar bara la bara 11-13 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Se referea la cu totul altceva
    1 point
  30. cavaliere, nu te supara pe mine, dar nu ai dreptate Un F10 prin aglomeratia Bucurestiului consuma 16 - 17. Iti spun sigur, deoarece am fost in Bucuresti luni si am restat calculatorul sa vad exact consumul. Deci din Baneasa, pana la Floreasca, consum de 16,8, dimineata la ora 8, aglomeratie coloana, etc. In Brasov de unde sunt am consum de 11, asa ca .... n-are rost sa ne contrazicem pe nimicuri de acest gen. Chestia cu consumul, este relativa, deoarece drumul trebuie sa fie perfect drept, fara panta, aglomeratie, etc.etc. Asa si eu pe autobanda in Austria am prins o portiune perfect dreapta, iar la 130 km./ora, aveam consum de 4,1, pe o distanta de vre-o 5 km. Asta nu inseamna ca per total consum, masina va avea acest consum la final. Avem masina premium cu cai multi si vrem sa consume ca un polo de 1,2. Si eu as vrea, dar nu se poate. Oricum ce pot sa-ti certific sigur, un F10/11, consuma mai putin ca un A6 multitronic de 170 cai din 2011. Am avut unul anul trecut, iar in Brasov sub 11,5 nu scoteam sub nici o forma, iar cu el la un drum de Viena, retur, am avut consum de 6,9. Nu ai inteles bine , am 525d, motorul de 2000 bi turbo.
    1 point
  31. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri !!! Intentia mea a fost sa aflu daca am vreo problema la masina, sau daca asta este consumul la majoritatea posesorilor de f10, si sa nu ma astept la un consum mai mic de atat !!! Sunt convins ca sunt si persoane carora masina le consuma chiar mai putin de ce zice constructorul, dar astept pareri de la posesorii acestui model care sa spuna consumul real pe care il au !!! Astfel cred ca pot sa imi dau seama ce se intampla si la ce sa ma astept !!! Fiecare are dreptul sa si spuna parerea, dar, criticile, jignirile, precum aflarea consumului unei masini din 1990, nu mi aduc nici un beneficiu !!! Sa incercam sa avem o atitudine civilizata si sa ajutam pe cei care au nevoie cu o parere si un sfat !!! Va multumesc !!!
    1 point
  32. Asta cu consumul,cum s-a spus si mai sus este relativa.Depinde de mai multi factori,etc.Ce nu inteleg eu,este faptul ca sunt niste baieti pe aici care fac unele comentarii deplasate.Cum poti tu sa caracterizezi masina(ca e cazan) doar prin prisma faptului ca ti se pare tie ca are consumul mare??? Omul a intrebat daca e ok consumul, si tu ai sarit ca ars ca e cazan masina. Nu e normala atitudinea ta
    1 point
  33. Mai prietene, codeaza modulul, dar eu iti spun sa nu te astepti sa iti consume un F10 automat, 9 in oras si 5 exraurban. Iti spun eu sigur ca sub 10 nu o sa scoti niciodata in oras, iar in exterior nu vei scoate niciodata 5. Consumul asta ma refer la un plin de motorina, nu asa pe distanta scurta. In oras vei scoate undeva intre 10 si 12, depinde de vara / iarna, trafic, cat de scurt este drumul. Iar in exterior vei avea un consum intre 5,5 - 6,5, la fel in functie de vara / iarna, panta drum, etc. Eu iti spun din propria experienta, eu am un F11 525d. In ian. 2017, la un drum de Brasov - Viena, am scos 6.2 la dus Brasov - Viena si am plecat noaptea, ca sa fie drumul liber, iar la intoarcere din Viena, pana in Brasov, am scos 5.9. Iti spun toate aceste lucruri, ca daca te iei dupa ce se discuta pe forum, o sa ajungi sa consumi bani pe testere + alte prostii, de te ia durerea de cap si pana la urma o sa vinzi masina, crezand ca este stricata. Tu de curand ti-ai luat masina, inca nu esti obisnuit cu ea, cu timpul te vei acomoda cu masina si vei sti sa o folosesti, ca sa ai un consum cat mai bun. Oricum retine, consumul il faci la un plin de conbustibil, nu asa la 50 - 100 km. si gata te sperii de ce iti arata pe bord. Si reseteaza calculatorul la fiecare alimentare, nu fa si tu cum fac unii, nu isi reseteaza calculatorul de 3-4000 km. si se lauda ca au consum de 8, cand in realitate nu este asa.
    1 point
  34. Masina ta are o problema. Normal, la 100 la ora, consumul nu trebuie sa sara de 5. Ai pus tester original pe ea? Verifica galeria de admisie, sigur e colmatata, clapetele de pe galerie, ca si alea se uzeaza. Consumul urban de 11 poate fi normal in conditii de Bucuresti bara la bara. INsa cel extraurban este mare la mers linistit. Nici daca ii dai goneta nu trebuie sa sara de 7.5.
    1 point
  35. Alex_wly te rog sa lasi injurile de pe PM cu legatura la mama. E prima si ultima oara cand te rog. Daca esti afectat ca te-am facut troll incearca sa nu mai fi
    1 point
  36. Asa este, am gresit, s-au schimbat mai multe in pretul asta. Distributia a fost 523 ron fara manopera. Kitt lant distributie 1 buc Pinion lant 1 buc Garnitura 1 buc O ring senzor ax came 2 buc Garnitura variator 1 buc O ring etansare bujii 4 buc Filtru ulei 1 buc Ulei motor 1 buc Simering arbore 1 buc Bucsa bara stabilizatoare 2 buc Sorb pompa ulei 1 buc O ring 2 buc Bujie aprindere 4 buc Garnitura capac cubultori/set 1 buc Flansa senzor 1 buc Filtru combustibil 1 buc.
    1 point
  37. tipic romanesc, a cumparat vreo 4 masini, dar nu sti exact daca au fost 4 nu?) Referitor la tehnic, ai dreptate nu am pregatire tehnica in comparatie cu tine, care desi ai, tot vorbesti prostii. Domnule instalator de Targoviste esti doar un troll.
    1 point
  38. anunt autovit: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-bmw-330d-manual-ID7GkevJ.html vand masina proprietate personala achizitionata 2014 - 125 .000km schimbat uleiul la fiecare 5000km (ulei bmw si castrol titanium) schmbat antigel anul trecut schimbat placute si discuri spate anul trecut (in urma cu 5000km) schimbat placute fata in urma cu 5000km schimbat unitate bujii in urma cu 1000km dotari: scaune de piele incalzite fata geamuri electrice fata spate senzori parcare fata spate faruri xenon bluetooth navigatie harti update 2013, cu mp3 usb senzori lumini, ploaie volan sport M, cu comenzi jante m3 2 chei se mai ofera 1 set anvelope vara runflat in conditie buna 1 set de anvelope iarna in conditie buna 1 set de bujii (nu am apucat sa le montez inca) 2 sticle ulei pentru cutie 2 bielete antiruliu fata masina sta numai in garaj, folosita foarte putin , ca a doua masina sunt proprietar in acte, nu intermediar taxa platita si nerecuperata (de astazi oricum a fost scoasa) accept schimb cu auto similar (si cu transmisie automata) mai scump, si dau diferenta (exclus SUV)
    1 point
  39. Mersi frumos la fel!Da e o placere sa merg cu ea chiar indeplineste toate asteptarile mele de la o masina.Nu e secret,4500 de euro plus transportul
    1 point
  40. am facut eu revizia acum 3 zile ... dupa 7000km de Romania ( 90% in Bucuresti ) filtrul de aer era sub orice critica , dupa revizie comportamentul masinii s-a schimbat radical in bine
    1 point
  41. Importante sunt orele de functionare, la ML schimb uleiul la 20.000km si e curat (viteza medie 70km/h), la a6 il schimb la 10.000km si e f murdar (viteza medie 21km/h).
    1 point
  42. Eu am schimbat distributia la 155k (cred ca am mai scris pe aici), si oarecum regret ca m-am apucat sa umblu la un motor care nu avea absolut nimic. La mine totul era in stare foarte buna, lantul nu are pic de joc, patinele parca erau noi. Nefiind in tara a mers un prieten cu masina, dar daca eram de fata cred ca ii puneam sa puna motorul la loc si o lasam asa. Am mari indoieli ca reperele inlocuite chiar cu piese OE vor avea o durata de viata similara cu ce-a fost pus initial pe masina.
    1 point
  43. Am adus o din italia,am gasit-o printr-o cunostiinta care locuieste acolo si care il cunostea pe proprietar,care din fericire nu avea copii ðŸËÂðŸËâðŸËâ Sent from my iPhone using Tapatalk Atestatul de vehicul istoric Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. Am vandut-o miercuri pe cealalta, si am sters anuntul.. nu stiu de ce mai apare...
    1 point
  45. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  46. El cere cat vrea, doar nu o vinde maine. Macar are km putini, poate cauta cineva asa ceva, desi pt cumparatori conteaza mai mult anul si pretul.
    1 point
  47. Da un search pe realoem dupa seria ta de sasiu si vezi daca nu e cum zic eu, adica vine tot corpul comun cu racitorul. La n47 poate fi egr vacuumatic sau electric. La n47-le mai noi, cum este si al tau, eu cred ca este electric. Pentru ce n47 am eu si probabil si al tau, nu poti schimba separat. Daca tu gasesti altfel, zi-mi si mie, ca eu am comandat deja piesa la bavaria, macar sa stiu sa anulez. )
    1 point
  48. Pur si simplu e chestie de noroc. Nu este o garantie ca daca o iei cu 30 de mii de km nu ti se poate strica cate ceva, la fel cum nu este o certitudine ca daca o iei cu 180 de mii se strica, putand sa mai mearga inca 100 de mii fara sa bagi un ban in ea. Am patit-o si eu cu cateva masini, luate de noi sau aproape noi care s-au defectat si altele luate peste 140 de mii care au mers inca 100 de mii daor cu ulei si placute. Asta e ruleta ruseasca la sh-uri. Faci cruce in cerul gurii si o cumperi, si zici doamen ajuta. )
    1 point
  49. Câteva poze de sezon, furia neagra face fata cu brio furiei albe iar N47 la inaltime pe o astfel de vreme, la fel si anvelopele Nokian foarte multumit de ele, săptămâna viitoare urmează revizia la proleasing Motors!http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170108/0cdf40722666d9d8fc5bbac12e66830d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20170108/db05120535d6fb0d04d71775636adedf.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20170108/9189c19e292e877188608448cb4f228a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20170108/42fd90b20a62e7b521741605af65be56.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  50. auleu ma nene ma, chiar crezi ca poti sa scoti banii investiti in masina?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.