Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/17 in all areas

  1. Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!
    4 points
  2. Dupa 2000km facuti cu "jucaria" pot spune ca este fantastica, te lasa fara cuvinte in orice moment Nu mai sunt un mare fan al fotografierii masinilor, iar Mik trage chiulul, dar tot am tras eu cateva poze:
    4 points
  3. Evacuarea quad: http://i.imgur.com/WkWhdtI.jpg http://i.imgur.com/OpQjcNh.jpg @Vlad80 nu am avut probleme cu transportul. Au venit in cutii, ambalate destul de bine.
    4 points
  4. Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.
    2 points
  5. Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.
    2 points
  6. Spune concret ce vrei sa faci. Tu pui asa cate o intrebare?
    2 points
  7. ESTI SIGUR ca sunt 7 litri? Uite aici BIBLIA cutiilor automate: http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/spare_parts/transmissions_spare_parts/oil_change_kits/Oil_change_kits.html As vrea sa vad daca si ZF Faur, sau alti meseriasi, respecta ce scrie aici Aici gasesti toate modelele de cutii automate. Gasesti tot ce ai nevoie.
    2 points
  8. numai minusuri pe pagina asta :frantics:
    2 points
  9. Asa cum ti-am spus si mai devreme depinde de mai multe aspecte viata unui motor . La turbo depinde f mult de lubrifiere si de temperatura uleiului . Ce ai vazut cazute au fost probabil seria 3 primele modele la care radiatorul de ulei era putin subdimensionat lucru care genera o temperatura ridicata a uleiului . La modelele mai noi am inteles ca s-a schimbat radiatorul si problema nu a mai aparut . Un alt aspect este si intervalul intre revizii . Asa cum am mentionat eu am mentionat clar la 15.000 km schimb ulei . ( asa e setata de la producator ) .
    2 points
  10. Nu chiar. I-a disparut zgomotul ce-l avea pe la 60 de grade. Probabil intinzatorul ala nu mai era tocmai sanatos si in timp ducea la alte uzuri.
    2 points
  11. Probabil a intrat ceva mizerie,frunze inauntru in aeroterma...vezi ca se demonteaza relativ usor,se da jos cutia de la torpedou,cu un torx t25,apoi aeroterma are o clema din plasti tip siguranta care se trage in jos apoi se desfileteaza un sfert de tura si aia e...gresezi axul cu un wd40 si aia e.Spor.
    2 points
  12. Nu cred ca este in regula sa pui bec LED pe faza scurta. Inele cu leduri ca si la e46 nu se pot pune pentru ca faza scurta nu are oglinda farului rotunda perfect (se intrepatrunde cu cea de la faza lunga) si farurile sunt lipite, nu sunt prinse in clipsuri ca la e46. Am studiat si eu aceasta problema si am gasit 2 solutii: 1. le las asa cum sunt; 2. le schimb cu faruri halogen cu angel eyes de e90 lci (care sunt plug & play). Un far de lci Valeo costa 900 - 1000 de lei, unul TYC costa 550 - 600 lei...
    2 points
  13. Citind postul tau , iti dau dreptate. M-am inselat. Asa si trebuia sa fie reply-ul tau. O explicatie detaliata cum ai dat, dar spusa "calm". Nu inteleg ce atata "flame" si rautate in unele posturi. Mersi pentru lamurire.
    2 points
  14. Opinia mea ar fi ca Mercedes S este de neatins in clasa asta. Felul cum arata la interior si la exterior, este incomparabil superior seriei 7. Daca as avea bani, oricand as prefera S fie si cu 20% pret in plus fata de seria 7 la dotari exhivalente
    2 points
  15. ISTA v4.04.12 (Standalone) - DOWNLOAD SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Tools - DOWNLOAD Folositi 7zip pentru a dezarhiva SQLiteDBs (baza de date) - DOWNLOAD Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  16. cumpar rezistentele de incalzire scaune pentru e46 cu tot cu cablajul pana la bagheta de butoane. si un mecanism de scaun pasager(recaro) cel ce misca scaunul,spatarul,inaltimea,etc.(daca se poate schimba)
    1 point
  17. Salut, dupa cum spune si titlul ma intereseaza sa cumpar un e46 diesel sau benzina fara resoftari, NU gri , NU alba, cu piele, si faruri xenon din fabrica maxim 2000cc. De asemenea vanzatorul ar trebui sa fie dispus sa faca un drum pt a testa masina in unul dintre orasele :Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Sibiu. Platesc combustibilul si testul, vanzatorul trebuie doar sa aiba bunavointa si o zi libera. Rog "combinatorii" sa se abtina, nu mi-am luat niciodata "teapa" cand am cumparat o masina si nu voi incepe acum
    1 point
  18. Nu ai filtru DPF, nici nu exista pe vremea aia. Succes!
    1 point
  19. Salut am un seria 4 poti citi aici cateva impresii despre ea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178948-bmw-420-grand-coupe-f36/ Am avut si eu dilema ta. 5 da e interesanta, ce mi-a placut: - unul dintre cele mai frumoase sedane din generatia ei - ceva mai spatioasa decat 4(mai ales pe verticala) - inauntru se simte mai premium Am ales sa nu iau seria 5 din motivele: - agilitate afectata de gabarit - ca sa se simta in largul ei la conducere mai sportiva pe drumuri virajate ai nevoie de suspensie M fixa/adaptiva si jante de 19 macar + motorizare 525d fiind avand 100+ kg in plus. - ca sa arate suficient de sport pentru gustul meu avea nevoie de M sport line, devenea mai scumpa cu 10k decat seria 4. - aici prin vest masina e condusa de persoane mai mature > 40-50; mi-am dorit ceva mai tineresc, n-am inca varsta aia si nu simt ca ma reprezinta genul asta de masina - seria 4 se simte la condus/arata mai dinamica, mai de "baetasi" in limbaju' nostru. E mai aproape de spiritul Bmw. Daca te uiti ca dimensiuni seria 4 e cat E39. Seria 5 s-a facut prea baro. - nu mi-a placut cum arata plansa de bord a seriei 5 - interiorul seriei 5 "izoleaza" prea tare
    1 point
  20. X1 x drive este limitat de unghiul de atac redus, nu de garda la sol neaparat. Are 18 cm, cu care teoretic te descurci in multe trasee, problema e ca s-ar putea sa lasi spoilerul fata pe acolo. ) De urcat el urca, insa daca tii la aspectul sau, mai bine nu.
    1 point
  21. Catalizatorul e ceva, filtru de particule e altceva.
    1 point
  22. 1 point
  23. Vad ca tu ai primit plus )) Considera-te norocos, unii isi doresc sa fie in locul tau
    1 point
  24. Nu m-as baga sa demontez cutia sau convertizorul. Schimba aia 5 litri sau cat intra cu tot cu baie la ZF FAUR si nu ai nici un stres. Daca merge bine cutia, nu vad de ce ai desface-o.
    1 point
  25. După ~500km cu arcurile noi pot sa zic ca e puțin mai rigida decât cu cele M tech. Între timp am trecut și la rotile de vara (225/40/18 pe fata și 255/35/18 spate) și mașina a devenit mult mai stabilă.
    1 point
  26. Deci teoretic ai schimbat-o degeaba,tinand cont ca lanturile si patinele erau in stare buna.
    1 point
  27. Salut EU am un 528I cu acest motor . Am studiat si eu destul de mult despre acest motor inainte de a face achizitia . A mea are acum 63000 de km si se comporta impecabil . Am avut recall la termostat , apareau ceva erori . Pareri si opinii pertinente gasesti pe forumurile de state . DIn ce am studiat probleme apar intra-adevar la F30 din cauza de radiator de ulei subdimensionat insa pentru acest aspect exista remediere prin inlocuirea cu un radiator de ulei de seria 5 sau chiar mai mare . EU am discutat si cu seful de service de la MHS Craiova . Si el are acelasi motor pe un F30 Xdrive . Are o parare foarte buna de motor si il recomanda ca fiind peste N47 ( am avut poe 520 precedent ) . La mine spre exemplu fiind de state si Hot climate Version am recomandare de schimb de ulei la 15.000 de km .
    1 point
  28. Salut, am schimbat si eu distributia in urma cu o luna, la un service foarte apreciat din Bucuresti, masina un e60, prima inmatriculare in 04.2010, 242000 km reali, este la mine de la 202000 km si aproximativ un an si jumatate, am ales sa schimb toate lanturile, inclusiv pe cel de la pompa de ulei si pinionul pompei de ulei, de la 220000 km se auzea un zgomot, nu foarte pronuntat, atunci cand temperatura motorului era pe la aproximativ 60 de grade, la rece sau la cald nu se auzea nimic, acest zgomot nu s-a accentuat pana la 242000 km, ba mai mult atunci cand ii schimbam uleiul (BMW LL04) aproximativ 1500-2000 de km nu se mai auzea nimic. Starea patinelor, a lanturilor si a pinioanelor era perfecta, (lanturile nu erau absolut deloc alungite si nici nu aveau joc, pinioanle nu agatau, finnd piese originale) tind sa cred ca zgomotul la mine se auzea datorita intinzatorului de la cel de al doilea lant. In cazul meu, cred ca distributia mai tinea fara probleme 50000 km. De la schimb am parcurs aproximativ 2000 de km, masina merge foarte bine, nu se mai aude niciun zgomot nici la rece nici la cald, nu este mai silentioasa decat inainte de schimb, consumul si puterea sunt la fel, fara scurgeri de antigel sau ulei, motorul s-a montat inapoi exact la fel cum a fost pus de fabrica, fara cleme, mufe sau plastice rupte. Cost total distributie incluzand lantul si pinionul de la pompa de ulei + ulei BMW LL04 + filtru de ulei + antigel nou - 3700 Ron.
    1 point
  29. si una plouata Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. Bmw 530d an fabricatie 2005, cutie automata. Masina cumparata de noua, de la Contempo Brasov, unic proprietar. Type code NC71 Type 530D (EUR) E series E60 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/TU Displacement 3.00 Power 160 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA) Prod.date 2005-06-06 Vehicle options S205 Automatic transmission S2CF BMW light alloy wheel, spider spoke 138 S300 Emergency spare wheel S302 Alarm system S428 Warning triangle and first aid kit S438 Fine wood trim S441 Smoker package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S672 CD changer for 6 CDs S698 Area-Code 2 for DVD Vehicle options S853 Language version English S863 Retailer Directory Europe S880 On-board vehicle literature English S9AA Outer skin protection Vehicle options S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S548 Kilometer-calibrated speedometer S785 White direction indicator lights Masina mai are in + in momentul de fata, M packet exterior.. 2 seturi de jante: jante 17" +cauciucuri de iarna-jante 18"+cauciucuri de vara. Ultima revizie facuta acum 1500km , ulei motul + toate filtrele + discuri noi si placute noi(fata) 278500 km. Pret: 6900 negociabil
    1 point
  31. Nu poate face retrofit la CIC! E83 an 2006 foloseste platforma iBUS (ca la E46, E39, E53).
    1 point
  32. Ce frumos, cand fac reduceri pun pe factura filtre Mann si cand nu dau reduceri factureaza filtre OE BMW si de 500% mai scumpe, desi filtrele folosite tot Mann sunt. Baeti dasstepti astia
    1 point
  33. Au uitat sa prinda filtru de aer si facea ca un tractor masina. Problema e ca dinauntru nu se auzea si cum eu am luat masina cu motorul oprit si am plecat spre Bucuresti nu am sesizat decat acasa ... A doua zi m-am dus dinou pana la Ploiesti si s-a rezolvat. Mecanicul foarte ok, nota 10! A recunoscur si am rezolvat problema fara sa avem conflict in max 5 minute. Problema a fost la agentul de vanzari care imi spunea ca ei au facut lucruri in plus si ca asa fac toate masinile dupa revizie si alte abureli. L-am intrebat cine suporta costurile de deplasare si mi-a spus ca ma tine minte si data viitoare am discount ...
    1 point
  34. Liniste sufleteasca nu ai daca iti cumperi N47 si nu dai muzica tare sa auzi motorul. Parerea mea e ca, daca ai luat N47 si stai cu frica...nu e pt tine
    1 point
  35. Pai numai in Romania se schimba uleiul din 10.000 in 10.000 km. Afara se schimba din 20.000 in 20.000. In carte scrie clar ca se schimba uleiul din 20.000 in 20.000 sau din 30.000 chiar. Dar romanii le stiu ei mai bine pe toate... ( si eu sunt unul din cei care schimba din 10.000 in 10.000 ).
    1 point
  36. pentru cei care chiar se pricep si fac asta zi de zi gandind obiectiv intelegand ce trebuie sa aiba o masina din segmentul acesta si nu subiectiv ca aici, S-klasse e de neinvins, degeaba o dam de gard ca nu are rost, seria 7 nu se ridica la nivelul lui S, ca are si parti mai bune, da, dar per total pentru clasa lui este sub Merc. Cea mai tare e faza cu "carbon structure" si e mai usor cu doar 40kg fata de Merc , mult marketing si multe display-uri dar au uitat esenta... e bine totusi ca au realizat ca air suspesnion e un must in clasa asta http://www.youtube.com/watch?v=XyQ42lBkStU
    1 point
  37. Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...
    1 point
  38. E60 an 2006 slab dotat, vechime 11 ani pret 9500 euro? =))) bafta.
    1 point
  39. Colegi va multumesc pentru gandurile bune si sper sa fie o alegere buna din toate punctele de vedere. Intradevar cutia manuala este unul din punctele pe care le-am urmarit, bine principalele au fost trapa si scaunele sport incalzite Da, chiar e senzatie , iar sistemul de sunet de la interior este fara cuvinte. Restul... sa fim tineri la interior asta conteaza Am sarit o generatie pentru ca e46 nu ma da pe spate si am avut ocazia sa conduc exemplare bune si chiar cu motoare mari. Ca si senzatie la volan nu se compara cu nimic e36le, nu discutam de e30 pentru ca acolo e alta mancare de peste, dar in e36 pana si pozitia la volan este superioara fata de e92. Asta e parea mea si nu pot sa mi-o schimb pentru ca am experimentat cu ambele modele. In e36 senzatia de la volan este cu totul altfel, simti masina, simti drumul, ti se livreaza un senzatie bruta a condusului. Prefer sa ma opresc aici sa nu intram in polemici fara sfarsit. Neaparat o sa facem o sesiune foto cu ambele masini, fosta si actuala Cutia manuala o diferentiaza mult fata de celelalte surate de pe piata Starea foarte buna in care se prezinta interiorul m-a uimit si pe mine, are totusi 200k + O sa experimentez si varianta de grile negru, dar momentan o las asa pentru ca oricum e foarte intunecata, vreau sa existe ceva de contrast.
    1 point
  40. Pune-i grile negre, cu M pack si shadowline la geamuri o sa dea foarte bine.
    1 point
  41. Da sigur,o fi dumnezeu x6-le...doamne fereste,nu cumva sa il jignesti..e caz penal sa vorbesti in necunostinta de cauza despre masina asta ,2 ani cu suspendare )
    1 point
  42. Subscriu. In plus, intretinerea la BimmerService nu e un plus, din contra, un mare minus.
    1 point
  43. Pai voi tineti masinile de bibelou La GTI i-am facut 5000km in 2 luni )
    1 point
  44. Cu siguranta o sa o vinzi cu 9500 dupa ce nu o sa o cumpere nimeni cu 9000.
    1 point
  45. el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!
    1 point
  46. am montat si oglinzile de M3 .....in viitorul apropiat urmeaza camera de High Beam Assist
    1 point
  47. Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Am nevoie de o recomandare pentru lumina alba in inelele din faruri.Ce sa cumpar ca sa fie intr-adevar ok ? Si inca ceva: daca stiti ceva de un kit de arcuri sport,dati-mi si mie PM .De unde sa cumpar ? Ontopic: Am fost la reprezentanta din Timisoara pentru o citire de cheie,ocazie cu care m-au informat despre un recall la n43 pentru resoftarea unui modul de vacuum.Nu stiu exact ce inseamna."N43 retrofitting the on-board disgnosis for the brake vacuum" M-am prezentat acolo conform programarii ,am semnat o hartie ca in caz ca se "duce" ceva imi asum raspunderea .Mi-au resoftat toata masina ,a durat undeva usor peste 4 ore.Nu se simte absolut nimic nicio schimbare,insa marele castig a fost ca (la rugamintea mea) mi-au schimbat comanda vocala din Flamanda lol in Engleza .Am fost norocos ca nu s-a ars niciun modul de pe masina si acum am comenzi vocale in engleza
    1 point
  48. Absolut 100% functional, modulele nostre suporta de ceva vreme ID5 si ID5-Rueko de ieri suportam fara probleme si ID6 retrofit pe orice Exx si Fxx indiferent de data de fabricatie.
    1 point
  49. eu nu cred sa aiba 65000,la o asemenea uzura are peste 150000 km ca popa :twoup:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.