Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/08/17 in all areas

  1. Sa ne organizam putin, ca am ametit citind 3-4 topicuri si mesaje private pe aceasta tema. Membrii forumului primesc gratuit codul FSC pentru upgrade-ul de harta. Deoarece ofer aceste coduri gratuit fara nici o pretentie prezenta sau viitoare va rog sa respectati cateva reguli de bun simt si anume: 1. Primesc coduri gratuit DOAR membrii forumului cu o vechime de minim 30 zile si minim 50 posturi. 2. Nu solicitati va rog coduri pe PM. 3. Nu insistati pentru regula numarul 1. 4. Nu imi oferiti sume de bani pentru a trece peste regula numarul 1. 5. Nu ofer si instructiuni de instalare sau link-uri de download, cu un minim efort toate aceste informatii sunt pe acest forum. 6. Nu am nevoie sa precizati ce harti sunt acum instalate pe masina, e suficienta seria de sasiu si primiti codul corect. 7. Maximum 2 cereri de cod / membru. Incepand din acest moment va rog sa adresati aceste cereri doar pe acest topic, rog un moderator eventual sa faca curatenie in celelalte topicuri pe aceasi tema pentru a evita confuzii. Codurile sunt pentru hartile Premium, Next, Move si Motion. Multumesc!
    16 points
  2. Scopul este sa crestem comunitatea pe acest forum, e importanta calitatea si nu cantitatea posturilor dar multa lume cere coduri cu conturi deschise de cateva zile si apoi numara zilele pana la 30 dupa care au disparut. Eu pot furniza multe informatii utile, istoricuri de service BMW pentru orice masina, rechemari de service, etc. si daca vad un minim de colegialitate chiar voi deschide topicuri si pentru astfel de informatii. Din punctul meu de vedere forumul asta e foarte sarac in informatii si sunt n topicuri pe acelasi subiect si aceleasi intrebari, unele stupide, over and over again. Lumea prefera sa deschida topicuri noi in loc sa foloseasca "search" cel mai bun exemplu e celalalt topic cu coduri FSC, unde useri cu cont deschis de 10 minute cereau coduri fara macar sa citeasca regulilele postate 2 pagini in urma. 50 de posturi mi se pare rezonabil, inseamna sa te implici constructiv macar in 1-2 discutii pe forum.
    11 points
  3. Salut, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp a venit momentul sa prezint si eu masinuta,dupa un Volkswagen Jetta 1.2 TSI(inca in familie) , F10 530, CLA 220CDI a sosit momentul pentru ceva nou ,o buna perioada am cautat F10 530 dar m-am pricopsit cu acest F30 320d cu 184 de caluti,masina a fost achizitionata din germania la 117.000 km,actual 128.000 . Modificari facute pana in prezent. -Folii -Placute frana spate ATE (pe fata erau noi discurile si placutele ) Urmeaza un schimb de ulei cu toate consumambilele. Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2FM 18"light Alloy Wheels V-sp. 398/mt 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres Bereifung 3AG Backup Camera 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4CE Fine-wood Trim 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 497 Centre Armrest In Rear 5AC Autom. High-beam Headlights 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation
    4 points
  4. Dupa 2000km facuti cu "jucaria" pot spune ca este fantastica, te lasa fara cuvinte in orice moment Nu mai sunt un mare fan al fotografierii masinilor, iar Mik trage chiulul, dar tot am tras eu cateva poze:
    2 points
  5. Evacuarea quad: http://i.imgur.com/WkWhdtI.jpg http://i.imgur.com/OpQjcNh.jpg @Vlad80 nu am avut probleme cu transportul. Au venit in cutii, ambalate destul de bine.
    2 points
  6. Dupa 2 exemplare frumoase de BMW e36 am trecut si la ceva mai nou, m-am rupt greu de "vechitura", dar in final am ajuns sa fiu posesorul unui e92 335i M-Paket potent si bine optionat. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Un scurt istoric: a fost masina de showroom in germania, pe la 15k km a fost cumparat si adusa in tara, iar de atunci pana acum a avut un singur proprietar care a mai adaugat pe bord inca 190k km. In momentul de fata are undeva la 210k km. Cam asta ar fi masina: Type 335I (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Engine N54 Displacement 3.00 Power 225kw / 306hp Transmission Manual Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Options S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S302A Alarm system S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP Standard equipment S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S704A M Sports suspension S851A Language version German Adaug 2 poze, restul cand se mai incalzeste putin afara.
    1 point
  7. Salut! Sunt incepator in ceea ce priveste o masina cu tractiune integrala si as dori sa stiu daca pe macadam uscat a urcat cineva la cabana Ciucas cu X1 Xdrive (e84)? Am batut de multe ori cu piciorul traseele din zona si stiu ca spre finalul urcarii sunt niste pante mai abrupte pe forestier! In ideea de a-mi planifica un we acolo as dori sa stiu daca a urcat cineva cu Xdrive pana la Ciucas! Multumesc!
    1 point
  8. Bmw X6 3.0d 286CP Twin Turbo WBAFG01010L186549 Cutie automata Pachet SPORT Buton SPORT cutie 10 Airbag-uri Faruri Bi-Xenon Adaptive Navigatie Interior piele Seria 7 Autohold Scaune Sport electrice Dublu Climatronic Comenzi volan Padele volan Cruise Control Oglinzi electrice Softclose la usi Sistem audio Bluetooth Pachet Lumini Exterior + Interior Camera video marsarier Senzor parcare cu afisaj Senzor lumini Senzor ploaie Pilot automat Perne de aer spate Jante aliaj 19'' cauciucuri noi! Senzor presiune roti Masina functioneaza impecabil nu are nici o problema. Se poate vedea in BUCURESTI, zona Tineretului/Asmita Gardens IMPOZIT PLATIT PE ANUL 2017. Mai multe poze pe anuntul de mai jos. Barfe, smenuri, susanele aici pe forum sau la 0722824859 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-nu-sunati-cu-oferte-aberante-sau-schimburi-ID7GiyOP.html
    1 point
  9. frumoasa, interior superb, sa o folosesti sanatos
    1 point
  10. Nu s-a inventat inca X3-ul care sa consume 6l la 100km...poate doar la relanti
    1 point
  11. 1 point
  12. Urca sigur doar ca trebuie avut ceva grija! Legat de santuri sau gropi daca sunt abordate cu un pic de cap treci fara probleme, dar trebuie avut in vedere ca X1 nu e Patrol!
    1 point
  13. intre 30 si 40 grade se schimba uleiul
    1 point
  14. Care este procedura cu temperatura? Urmeaza sa fac si eu revizia. Multumesc!
    1 point
  15. Unde ai facut update? Ce ai tu acolo este soft din 2015. Cam vechiut, zic eu.
    1 point
  16. Am avut si eu pe anvelope de mai multe ori urme de genul asta, nu iti poti da seama din poze cat de adanca e. Poate sa fie o "zgarietura"de 1mm sau poate sa fie taietura adanca de 5mm. Ma indoiesc ca isi poate da seama vreunul dintre noi asa bine din poze, asa ca nu vad de ce e asa anormala intrebarea mea.
    1 point
  17. Esti sigur ca scartaitul se aude in partea din spate? Daca atunci cand calci ambreiajul nu se mai aude, sa nu fie probleme la volanta.
    1 point
  18. Momentan am primit un buton de pauza pentru investitii : )) Dar am lista deschisa
    1 point
  19. http://www.auto-data.net/ro/ pe site-ul de mai sus, poți să selectezi mașina dorită și să vezi caracteristicile acesteia (inclusiv dimensiuni, putere, consum, etc). datele sunt destul de precise, în unele cazuri am găsit inadvertențe, dar nesemnificative. baftă. p.s. 430xd GC, este o variantă interesanta.
    1 point
  20. Schimbati uleiul cum se schimba in toata lumea fara demontare cutie, se desface cutia numai daca ai probleme, nu asa de dragul de a demonta, de aceea are filtru si magneti pentru a retine pilitura, care se formeaza inerent din frecarea discurilor, dupa 10k. e pilitura in tot uleiul, nu are unde sa se duca, nu renteaza sa platesti dublu, din banii astia faci 2 schimburi la 80k. si e mai benefic.
    1 point
  21. arata ca si cum ar avea eibach sportline.. :twitch:
    1 point
  22. Pentru altruismul si caracterul de care da dovada,il propun pe Dl.NEO_ANDERSSON OMUL NR 1 al forumului la aceasta sectiune! Sunteti de acord?
    1 point
  23. Din ce oras esti? Cat de adanca e crapatura?
    1 point
  24. du te la Zf. la tm mi au schimbat doar 4l nici nu a respectat procedura cu temperatura
    1 point
  25. La mers ilegal, extern ia cam un litru in plus la fiecare 10 km in general orice suv cu motor mare. Daca mergi pe dn-uri pana in 140 nu cred ca se poate considera tarat.
    1 point
  26. Pai pe vreo 5000 km facuti in Bucuresti pe trasee Mihai bravu Victoriei Aviatiei , 3.0 consuma intre 12 si 15. Cineva mai sus spunea ca nu trebuie sa iti faci probleme din cauza consumului daca iti iei masina de generatie noua. Pai eu zic ca daca faci multi km ar cam trebui sa iei in calcul si consumul. Dar na, toti sunt miliardari pe forumuri si consumul si impozit si costuri de intretinere nu se iau in calcul.
    1 point
  27. iti iei motor de 3000 , masina ultima generatie si ti faci probleme de consum ). daca ti mai zice cineva ca revizia costa 2000 ron minim n o mai cumperi )
    1 point
  28. Probabil au facut directia standard asa intentionat ca sa aiba motiv s-o vanda pe cea activa Eu am Active Steering si nu am simtit nimic deranjant. De la 60km/h in sus se intareste sesizabil.
    1 point
  29. Cam putine ai facut ... ceva nou ... planuri de viitor? Oricum ste deosebita masina.
    1 point
  30. Nu mai e nici neamtul ce a fost. Asa de bine le-a gandit la M47 ca se cam rup si cad prin motoare...
    0 points
  31. Foarte frumoase. Mi se pare mie, sau o janta este julita
    0 points
  32. Salut am un seria 4 poti citi aici cateva impresii despre ea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178948-bmw-420-grand-coupe-f36/ Am avut si eu dilema ta. 5 da e interesanta, ce mi-a placut: - unul dintre cele mai frumoase sedane din generatia ei - ceva mai spatioasa decat 4(mai ales pe verticala) - inauntru se simte mai premium Am ales sa nu iau seria 5 din motivele: - agilitate afectata de gabarit - ca sa se simta in largul ei la conducere mai sportiva pe drumuri virajate ai nevoie de suspensie M fixa/adaptiva si jante de 19 macar + motorizare 525d fiind avand 100+ kg in plus. - ca sa arate suficient de sport pentru gustul meu avea nevoie de M sport line, devenea mai scumpa cu 10k decat seria 4. - aici prin vest masina e condusa de persoane mai mature > 40-50; mi-am dorit ceva mai tineresc, n-am inca varsta aia si nu simt ca ma reprezinta genul asta de masina - seria 4 se simte la condus/arata mai dinamica, mai de "baetasi" in limbaju' nostru. E mai aproape de spiritul Bmw. Daca te uiti ca dimensiuni seria 4 e cat E39. Seria 5 s-a facut prea baro. - nu mi-a placut cum arata plansa de bord a seriei 5 - interiorul seriei 5 "izoleaza" prea tare
    0 points
  33. Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!
    0 points
  34. diferenta de consum intre motor 2.0 si 3.0 se vede cel mai bine in urban - aproximativ 3-4 litri in bucuresti; mai sunt diferente si in extraurban in zona 80-130 - cam 1l mai putin consuma 2.0; dupa 130kmh consumul se cam egalizeaza pana pe la 160kmh, dupa 160kmh consuma mai mult 2.0.
    -1 points
  35. Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.
    -1 points
  36. E o treaba subiectiva. Un apropiat a incercat Liqui Moly si a revenit ulterior la Castrol. Sunt cateva marci de ulei ca Liqui Moly sau Motul care urmaresc sa acapareze cota de piata in RO si ca urmare sunt promovate uneori agresiv si prezentate de agentii de vanzari ca uleiuri "minune". Eu acum nu sustin ca nu sunt bune, dar hai sa nu le supraestimam. Stie cineva daca cele 2 marci sunt folosite ca uleiuri de fabrica ? Cel putin in DE ? Cumva BMW ?
    -1 points
  37. Sper ca glumesti cu intrebarea asta si nu te gandesti serios ca anvelopa aia mai poate fi folosita.
    -1 points
  38. Masina e si pe mobile, insa acolo costa 21000. Depinde de unde vreti sa o cumparati, zic totusi sa o luati de pe forum ca economisiti 3000. )) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239262138&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&scopeId=C&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=60&pageNumber=1
    -1 points
  39. eu am avut aproape 2 ani 530d F07 ... cu jantele de vara pe 21 - consumul in Bucuresti era intre 12.5 si 14 / extra-urban intre 7.2 si 9.5 in functie de viteza cu jantele de iarna pe 18 consumul scadea cu 1.5L / 100 in medie
    -1 points
  40. Deci teoretic ai schimbat-o degeaba,tinand cont ca lanturile si patinele erau in stare buna.
    -1 points
  41. Pai spui ca ai un 330xd cu 286 cp.Cu 328i de 245cp e clar ca te duci in jos si inca serios.
    -1 points
  42. Pentru un om care face 3km dus - 3 intors pana la munca si inapoi , e mai mult decat suficient. Doresc un benzinar forta si cam atat. Am avut dieseluri de cand ma stiu si m-am saturat de ele. E clar ca 2.8i nu va avea puterea si cuplul unui 3.0, dar pt mine va fi de ajuns. Crede-ma ca de motorul ala de 3.0cc m-am bucurat destul insa momentan nici nu ajunge la 75 de grade si-l opresc....
    -1 points
  43. Stiu de problema cu radiatorul prea mic si la benzinar i-as face reviziile la 10k km, la diesel fac la 15k km. La 40-50K km neaparat schimb bujii NGK plus releu si ce mai e necesar. Sunt maniac dpdv al intretinerii.
    -1 points
  44. numai minusuri pe pagina asta :frantics:
    -1 points
  45. Vad ca tu ai primit plus )) Considera-te norocos, unii isi doresc sa fie in locul tau
    -1 points
  46. am si eu un maner de dreapta daca esti interesat 300 ron, cred ca e gri deschis din ce mi amintesc
    -1 points
  47. Jante 17 style 317, 7.5 J, et 34. Vopsea originala, stare foarte buna. Sunt de X1 e84, insa merg si pe f30, f10. Cauciucuri Dunlop m3 runonflat, profil 6-7 mm. Pret 600 euro. Predare personala in Bucuresti.
    -1 points
  48. Vand roata de rezerva pt bmw ingusta 5x120, cauciucul si janta sunt noi. Pret 250 ron cu transport inclus oriunde in tara cu verificare colet!
    -1 points
  49. Salutare tuturor, Stiu ca sunt putini proprietarii de BMW-uri cu motor 2.8i 245 de cai, dar as dori niste informatii despre fiabilitatea acestui motor. Consumul nu ma intereseaza pt ca stiu ca eu nu scot consum mic, deoarece merg sportiv si imi place sa-i dau. Am auzit o multime de povesti cum ca acest motor N20B20 nu duce mai mult de 125K km pt ca e supraalimentat si nu face fata. Un mecanic care cica lucreaza la BMW mi-a zis ca au avut 3 masini pe leasing care au venit cu motorul varza pe la 100K km. Am un prieten care are acest motor pe F30 si masina e senzatie, insa masina e luata de noua si are in prezent 32K km, deci de probleme nici nu poate fi vorba. Rog fostii sau actualii posesori de BMW cu motor N20B20 twin scroll turbo sa-mi zica si mie daca se merita sau nu. Momentan detin un F30 330xd 286 cai cu pachet M-Performance pe care vreau sa-l dau inapoi la leasing si sa iau un F30 328i. Fac 12-15k km pt an, comparativ cu 60K cat faceam inainte si nu se justifica impozitul la motor de 3.0 diesel si de ce sa nu recunosc, mereu mi-am dorit un benzinar nervos Va rog sa dati doar pareri si sfaturi pertinente. Va multumesc anticipat, Six in line
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.